Hier weer een perfect voorbeeld van de "echte F1 fan ™". Snap je ook niet dat die houding die jij en vele anderen juist tot irritaties leiden in die topics.RobinHood schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 19:15:
Vroeger vond ik de racetopics open hebben naast de race juist interessant omdat er mensen waren die bijv. via F1TV meeluisterden met de radio.
Maar zoals @gambieter aangeeft: Dat is nu godsonmogelijk omdat er allemaal totaal nutteloze posts tussenstaan.
Twee topics openen lijkt mij ook niet wenselijk. Het "tribune-topic" moet alsnog gemodereerd worden, want als dat niet gebeurd geef ik het 15 minuten tot de eerste racistische reacties geplaatst worden, en het meer analytische topic moet gemodereerd worden om ervoor te zorgen dat de "tribunefans" niet daar de boel op stelten zetten.
Dubbel zo veel werk, en voor wat precies?
De komende regels lijken mij dikke prima, en ik hoop dat er vrij strak gemodereerd gaat worden, plus dat de mods zich niks aantrekken van de mensen die vol "verbazing" brullen dat het een schande is dat het topic dicht gaat mocht het de spuigaten uitlopen.
En voor de mensen die niet kunnen leven met de regels: ga lekker naar Twitter of Discord ofzo.
Ik snap dat het vervelend is dat de populariteit van F1 zwaar is gestegen sinds Max Verstappen en je daardoor niet meer een kleinschalig topic heb. Maar die elitaire houding is gewoon echt walgelijk, als je het zo graag in depth over F1 wil hebben, ga dan lekker naar een echt F1 forum ipv een algemeen forum met een F1 topic (om jouw woorden maar te gebruiken).
En het erge is nog dat de moderators de elitaire houding nu in stand willen houden want dat kost ze minder modereer werk.