Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

Pagina: 1 ... 26 ... 40 Laatste
Acties:
  • 83.039 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13:20
Nutterd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:41:
ik snap oprecht niet dat ik nu pas naar baanwielrennen kijk...wat een machtige sport is dat toch (net als BMX waar ik ook pas deze OS achter gekomen ben)
Als je het echt leuk gaat vinden kan je zelf eens een clinic doen op de baan. Ik heb zelf paar keer op de baan gefietst en dan merk je pas echt hoe knap het is om zo hard te kunnen rijden en sturen op de baan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Willem30 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:47:
[...]

Als je het echt leuk gaat vinden kan je zelf eens een clinic doen op de baan. Ik heb zelf paar keer op de baan gefietst en dan merk je pas echt hoe knap het is om zo hard te kunnen rijden en sturen op de baan. :D
Ik moet zeggen dat als ik heel hard mijn best doe, ik vlak de 40 km/uur aantik op de weg. Maar in de buurt van de snelheid uberhaupt op het vlakke wat deze heren doen dat zal ik nooit doen :+
Laat staan dan ook nog een bocht doorgaan!
Maar dit is voor mij wel een reminder dat het eens gaaf zou zijn om naar een NK, EK of WK op de baan te gaan.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
Dazzler2120 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:52:
[...]

Ik moet zeggen dat als ik heel hard mijn best doe, ik vlak de 40 km/uur aantik op de weg. Maar in de buurt van de snelheid uberhaupt op het vlakke wat deze heren doen dat zal ik nooit doen :+
Laat staan dan ook nog een bocht doorgaan!
Maar dit is voor mij wel een reminder dat het eens gaaf zou zijn om naar een NK, EK of WK op de baan te gaan.
Clinic gaat niet altijd gelijk op topsnelheid hoor maar je leert er de basics. Live is dit ook super mooi om te zien. Voor clinic en NK ben ik naar de baan in Apeldoorn gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Willem30 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:55:
[...]

Clinic gaat niet altijd gelijk op topsnelheid hoor maar je leert er de basics. Live is dit ook super mooi om te zien. Voor clinic en NK ben ik naar de baan in Apeldoorn gegaan.
totaal offtopic dus als het niet mag corrigeer me even en stuur me een PB maar als ik in Apeldoorn zoek naar een Clinic zie ik dat het alleen maar voor bedrijven is...of laten mijn google skills mij zwaar in de steek? :+

/edit: nevermind, was scheel en heb het gevonden...lijkt me erg tof om te doen...ga ik na de vakantie plannen

[ Voor 9% gewijzigd door Nutterd op 04-08-2021 09:02 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Willem30 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:55:
[...]

Begrijp ik! Mijn opmerking was vooral erop gericht dat je dán pas echt onder de indruk bent ;)

Had 2 weken terug een sprintje gedaan tegen een vriend waar we toch redelijk voluit zijn gegaan. Uitpuffen daarna op de bank, kijk je op de Garmin naar de max snelheid; 50km/uur :+ sommige ritten wordt dat in het peloton bijna aangetikt als gemiddelde snelheid!

Ik moet ook zeggen dat ik voorstander ben op de OS dat ze een amateur aan iedere wedstrijd laten meedoen, zodat je het contrast mooi ziet tussen 'normale' sportmensen en Olympiërs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:08

Quad

Doof

Hoogland met een OR, netjes!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:52

ralpje

Deugpopje

Exact dezelfde tijd fietsen. Toch knap :+

En nu? Beiden goud?

Laat maar, is pas kwalificatie natuurlijk. 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door ralpje op 04-08-2021 09:07 ]

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

hoppaaa perfecto!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
ralpje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:06:
Exact dezelfde tijd fietsen. Toch knap :+
78km/h :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:10
Tja, wie is er nu 1 en wie 2 :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

dawg schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 04:42:
Femke Bol. _O_
Fantastisch gelopen, gezien ze pas net begonnen is. En nog heel jong dus nog veel mooie jaren voor zich. :)F
De winnares is net zo oud, dus hopelijk is haar progressie wat minder dan die van Bol de komende jaren ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

volgens de computer Hoogland, is bij de meeste sporten toch ook zo dat diegene die hem als eerste rijd ook als eerste geteld word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

vhal schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 07:32:
[...]

Zonder meer een prachtige prestatie. Ik had niet verrast te zijn als het toch goud zou worden, op de OS zijn er genoeg wedstrijden geweest waarbij de kanshebbers al eerder zijn uitgeschakeld of dat de favoriet een offday blijkt te hebben. Ik voorzie wel een mooie toekomst voor Bol gezien haar progressie.
Hopelijk volgt ze alleen niet het Dafne Schippers traject, waarvan we dachten dat ze alles en iedereen voorbij zou stomen en die uiteindelijk zomaar bleef steken...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu de keirin, dat is echt gaaf om te zien, en heel spannend!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Is straks de batterij leeg van de gangmaker, dan kom ik niet meer bij.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Pierre schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:14:
Is straks de batterij leeg van de gangmaker, dan kom ik niet meer bij.
dat is wel een goeie Strava KOM-hunter, die fietst gewoon met 2 vingers in de neus boven de 40 gemiddeld :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zelfs bij het baanwielrennen wordt Hamilton afgezeken. 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Nutterd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 08:41:
ik snap oprecht niet dat ik nu pas naar baanwielrennen kijk...wat een machtige sport is dat toch (net als BMX waar ik ook pas deze OS achter gekomen ben)
En als je het op TV al indrukwekkend vindt, in het echt is het mogelijk nog machtiger. Zelf ben ik in 2018 een dag bij de WK en in 2019 een dag bij de EK in Apeldoorn geweest (omdat ik met vrienden reclame zag bij het Omnisport waar we aan atletiek deden, daarvoor keek ik nooit baanwielrennen :+) en dat was echt een machtige ervaring. Super sfeer en bizarre snelheden om te zien.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:10

vhal

ಠ_ಠ

FunkyTrip schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:10:
[...]

Hopelijk volgt ze alleen niet het Dafne Schippers traject, waarvan we dachten dat ze alles en iedereen voorbij zou stomen en die uiteindelijk zomaar bleef steken...
Schippers heeft wel de pech dat haar fysieke gesteldheid tijdens haar carrière in de weg stond voor grotere successen. Bol lijkt in dat opzicht meer geluk te hebben, Olga Commandeur kan trots op haar zijn :+ ( geen grap)

Strava

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 04:38:
Persoonlijk & Europees record voor Bol en dat op haar eerste spelen. Verliezen van een dubbel wereldrecord, wat een prachtige prestatie! _/-\o_
Ze loopt ook nog eens de vierde tijd ooit

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38
Pinobigbird schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:28:
[...]

Ze loopt ook nog eens de vierde tijd ooit
[Twitter]
Toch denk ik, dat als ze dezelfde manier gelopen had als bij de halve finale, ze onder die tijd had gezeten. Winnen weet ik niet, maar ze liep echt langzaam in de laatste 30 meter dat die tijd enorm inkakte. Want daar zat ze ook op koers voor een nieuw wereldrecord.

Maar goed, dat is mijn bankhang analyse :>

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-08-2021 10:01 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

pinda powerrr schreef op dinsdag 27 juli 2021 @ 00:38:
[...]

Ik denk dan gelijk, hoe is het algemene niveau dan? Die tieners zijn heus wel goed, maar zijn de volwassenen zo slecht?

Aan de andere kant, echt wel cool, gewoon omdat het kan.
Dat ook, de 13 jarige Brown wint uiteindelijk nog een medaille ook (brons). Misschien wel met een beetje geluk doordat Okamoto in de finale viel.

Edit: helemaal gemist dat Hiraki slechts 12 jaar oud is

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 04-08-2021 10:33 ]

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
Mag ik het vreemd vinden dat we 13-jarige kinderen op een Olympisch toernooi laten deelnemen? Ik vind toch eigenlijk dat er een minimum leeftijd moet zijn (ja ja, turnen, ik weet het). Om ze op zo'n jonge leeftijd al zo'n druk op te leggen lijkt me niet echt gezond (kijk naar Biles, bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
autje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:05:
Mag ik het vreemd vinden dat we 13-jarige kinderen op een Olympisch toernooi laten deelnemen? Ik vind toch eigenlijk dat er een minimum leeftijd moet zijn (ja ja, turnen, ik weet het). Om ze op zo'n jonge leeftijd al zo'n druk op te leggen lijkt me niet echt gezond (kijk naar Biles, bijvoorbeeld)
Bij turnen was het op een gegeven moment ook eerder regel dan uitzondering dat er hele jonge meisjes de prijzen pakten. (Iemand nog bekend met Aurelia Dobre?)
In dit geval zegt het m.i. vooral ook iets over de volwassenheid van de sport. Skaten, tja.. toch een pleintjes sport. Snap ook niet echt wat dat op de OS moet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 10:07

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Terecht trots op je dorpsgenoot :*)

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ankona schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:10:
[...]

Bij turnen was het op een gegeven moment ook eerder regel dan uitzondering dat er hele jonge meisjes de prijzen pakten. (Iemand nog bekend met Aurelia Dobre?)
Ach, Olga Bicherova was 13 en nog jonger ;)

Dit dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• autje
Jamile Samuel niet op tijd fit voor de series 4x100m. Geen idee wie er dan in komt. Heeft Sifan Hassan nog wat te doen morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Mooi te zien die ploegentijdrit, bizar dat Italië het in de laatste rondje nog goed kan maken, had ik niet meer verwacht nadat Denemarken het halverwege had overgenomen.

Goed commentaar ook bij het baanwielrennen, enthousiast en goede uitleg over de onderdelen.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:11
GANNA!

Wat een mooie wedstrijd met de denen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Requiem19 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:16:
GANNA!

Wat een mooie wedstrijd met de denen!
Toen Ganna op kop kwam kantelde het (gelukkig)

*Nutterd is ook in het wegwielrennen buiten de usual suspects (MvdP en WvA) fan van Pippo Ganna...zijn stijl is gewoon mega :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Beide heren door naar de volgende ronde.
autje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:05:
Leeftijd wordt bepaald door de betreffende bond. Zowel minimum als maximum (alleen bij boksen momenteel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

autje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 10:44:
Jamile Samuel niet op tijd fit voor de series 4x100m. Geen idee wie er dan in komt. Heeft Sifan Hassan nog wat te doen morgen?
Zonder Samuel bestaat het team nog altijd uit zes vrouwen: Dafne Schippers, Marije van Hunenstijn, Naomi Sedney, Nadine Visser, Lieke Klaver en Leonie van Vliet. Onder normale omstandigheden zouden de eerste vier dan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

In dit geval zegt het m.i. vooral ook iets over de volwassenheid van de sport. Skaten, tja.. toch een pleintjes sport. Snap ook niet echt wat dat op de OS moet.
Kinderen enthousiast maken voor de OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:28

Jebus4life

BE User

[...]

Zover ik begrijp haakt de jeugd meer en meer af voor events zoals de Spelen. De uitleg ervoor zou onder andere de verminderde aandachtsspanne zijn omdat veel sporten te lang duren. Ook zijn er gewoon veel meer alternatieven om zich mee bezig te houden.

Daarom dat ze meer inzetten op hippe/explosieve sporten zoals surfen, skateboarden, sportklimmen, 3x3 basketball, breakdance (vanaf 2024).
*Skateboarden & surfen vond ik persoon helemaal niks. Sportklimmen & 3X3 basketball vond ik dan weer zeer geslaagd.

Er zijn ook wel zat sporten waarvan je denkt: Moet dit echt op de olympische spelen (maarja, wie ben ik. Er zullen wel zat mensen zijn die ervan genieten?).
  • Snelwandelen
  • Artistiek zwemmen
  • Moderne vijfkamp
    (maar dat zit erin sinds de eerste moderne spelen, het idee erachter vind ik dan wel weer leuk: De "moderne" (19e eeuwse dus) universele atleet).
  • Paardensport tout court (hoewel de ruiter uiteraardzeer grote invloed heeft, blijft het het paard de doorslaggevende factor. Motorsport zit er ook niet in "omdat het een competitie tussen atleten is, niet tussen materialen")
*Ook het zwemmen op de Spelen blijf ik ergens apart vinden: Waarom er in hemelsnaam 4 verschillende zwemstijlen aan bod komen bijvoorbeeld? Het gaat toch om zo snel mogelijk te zwemmen? Zoals eerder in dit topic meermaals aangehaald werd, de top-10 van individuele medaillewinnaars staat elke spelen voor 80% gevuld met zwemmers om die reden.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:30:
[...]

Kinderen enthousiast maken voor de OS...
Dan kunnen ze beter e-sports toevoegen. Ben ik definitief weg, maar blijkbaar ben ik dan te oud voor de sport.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Toch goed dat er soms wat wordt gewisseld met sporten?
Van mij mogen ze paardrijden er zo ook uit mikken, gezien het de prestatie van het paard is en niet de mens. Anders dan bij fietsen, boogschieten, zeilen of tennis bijv. waar het middel wat gebruikt wordt slechts een hulpmiddel is en niet bepalend. Ook bij het zwemmen en atletiek mogen ze van mij her en der wat nummertjes er uit halen. Golf... Tsja... Mag van mij ook weg. Het is voor iedereen persoonlijk welke sport hij/zij wel of niet graag bij de olympische spelen zou zien. Bij de winterspelen is het al langer vrij normaal dat er wat meer "extreme sports" in het programma zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Jebus4life schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Zover ik begrijp haakt de jeugd meer en meer af voor events zoals de Spelen. De uitleg ervoor zou onder andere de verminderde aandachtsspanne zijn omdat veel sporten te lang duren. Ook zijn er gewoon veel meer alternatieven om zich mee bezig te houden.

Daarom dat ze meer inzetten op hippe/explosieve sporten zoals surfen, skateboarden, sportklimmen, 3x3 basketball, breakdance (vanaf 2024).
*Skateboarden & surfen vond ik persoon helemaal niks. Sportklimmen & 3X3 basketball vond ik dan weer zeer geslaagd.

Er zijn ook wel zat sporten waarvan je denkt: Moet dit echt op de olympische spelen (maarja, wie ben ik. Er zullen wel zat mensen zijn die ervan genieten?).
  • Snelwandelen
  • Artistiek zwemmen
  • Moderne vijfkamp
    (maar dat zit erin sinds de eerste moderne spelen, het idee erachter vind ik dan wel weer leuk: De "moderne" (19e eeuwse dus) universele atleet).
  • Paardensport tout court (hoewel de ruiter uiteraardzeer grote invloed heeft, blijft het het paard de doorslaggevende factor. Motorsport zit er ook niet in "omdat het een competitie tussen atleten is, niet tussen materialen")
*Ook het zwemmen op de Spelen blijf ik ergens apart vinden: Waarom er in hemelsnaam 4 verschillende zwemstijlen aan bod komen bijvoorbeeld? Het gaat toch om zo snel mogelijk te zwemmen? Zoals eerder in dit topic meermaals aangehaald werd, de top-10 van individuele medaillewinnaars staat elke spelen voor 80% gevuld met zwemmers om die reden.
Atletiek en zwemmen zouden als allround toernooi gespeeld moeten worden. Wat is het voor een degradaties van de medaille als enkele deelnemers meerdere medailles kunnen halen. (iets waar hockeyers, handballers en andere team sporters gewoon twee weken voor moeten strijden)

Net als bij de winterspelen met het schaatsen. Alleen zie je daar juist een trend om het allrounden af te schaffen.... men wil gewoon graag veel helden ipv echte helden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
Ankona schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:41:
[...]

Dan kunnen ze beter e-sports toevoegen. Ben ik definitief weg, maar blijkbaar ben ik dan te oud voor de sport.
Zal vast en zeker wel eens een keer toegevoegd worden op de OS. Hoewel sporten als Schaken ook nog niet eerder haar opwachting maakte op de OS. Het populariteitsverschil tussen deze sporten is natuurlijk wel immens ;)

Daarnaast kent iedere OS wel sporten waarvan ik denk, mwah, moet dit op de OS. Oplossing is simpel; die sport kijk ik gewoon niet en ik kijk wel naar de sporten die ik wél interessant vind.
Niet alles wat op de OS komt hoeft in je straatje te passen hé.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Jebus4life schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

• Snelwandelen
  • Artistiek zwemmen
  • Moderne vijfkamp
Grappig dat je sportklimmen noemt. Ze hebben 3 disciplines samengevoegd omdat het olympisch comité per se speed climbing op de olympische spelen wilden hebben, dat is namelijk lekker toegankelijk voor kijkers die niets om klimmen geven. Gelukkig wordt speed als het goed is in 2024 losgekoppeld van lead en boulderen. Ondertussen is Speed een niche, terwijl klim en vooral boulderhallen enorm populair zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ankona schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:44:
[...]

Atletiek en zwemmen zouden als allround toernooi gespeeld moeten worden. Wat is het voor een degradaties van de medaille als enkele deelnemers meerdere medailles kunnen halen. (iets waar hockeyers, handballers en andere team sporters gewoon twee weken voor moeten strijden)
Wat is het voor een degradatie van de sport als je de wereldtoppers op technische onderdelen, die hoger springen en verder werpen dan ooit, geen olympische medaille gunt omdat ze geen allrounders zijn? "Allround" werkt niet bij de atletiek als vervanging voor de losse onderdelen, omdat het letterlijk een andere tak van sport is: de meerkamp.

Je kunt ook iets minder naar de medaillespiegel kijken en gewoon genieten van alle topsport die er te zien is. Of niet kijken als het je niet interesseert, net zo goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 04-08-2021 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:09
Martinspire schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 09:48:
[...]

Toch denk ik, dat als ze dezelfde manier gelopen had als bij de halve finale, ze onder die tijd had gezeten. Winnen weet ik niet, maar ze liep echt langzaam in de laatste 30 meter dat die tijd enorm inkakte. Want daar zat ze ook op koers voor een nieuw wereldrecord.

Maar goed, dat is mijn bankhang analyse :>
Het verschil in tijd tussen haar halve finale en deze finale was behoorlijk groot. Ik denk niet dat ze sneller was geweest in de halve finale als ze daar het laatste stuk wel vol was gegaan. En ‘echt langzaam’ ging het natuurlijk niet… de 2 voor haar konden gewoon het tempo langer volhouden.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een spanning bij de basketbal! Japan staat 1 punt voor tegen België met nog 15 seconden te gaan... Niet normaal. België heeft de bal zo.

En de Belgische droom is voorbij. Niet meer kunnen scoren in die laatste 15 seconden.

[ Voor 23% gewijzigd door TheBrut3 op 04-08-2021 11:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wizard91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
[...]
Skaten, tja.. toch een pleintjes sport. Snap ook niet echt wat dat op de OS moet.
Skateboarden als een sport is toch al snel een 50 jaar oud en vooral in de jaren 90 heel populair onder vooral jongens (THPS is nog steeds legendarisch).

Momenteel staat vrouwen skateboarden letterlijk nog in de kinderschoenen maar tussen nu en de volgende spelen verwacht ik echt heel erg veel progressie onder alle deelnemers. Persoonlijk denk ik dat de reden voor de vooral jonge deelnemers komt omdat de sport toegankelijker is. Tricks en how-to's zijn overal op YouTube te vinden, skateparken zijn er gelukkig ook steeds meer en de sport zelf staat ook niet meer heel erg in een negatief daglicht. Imho een hele goede toevoeging voor de Spelen en heb er ook, net als bij het surfen, er met veel plezier naar zitten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 11:51:
[...]

Wat is het voor een degradatie van de sport als je de wereldtoppers op technische onderdelen, die hoger springen en verder werpen dan ooit, geen olympische medaille gunt omdat ze geen allrounders zijn? "Allround" werkt niet bij de atletiek als vervanging voor de losse onderdelen, omdat het letterlijk een andere tak van sport is: de meerkamp.

Je kunt ook iets minder naar de medaillespiegel kijken en gewoon genieten van alle topsport die er te zien is. Of niet kijken als het je niet interesseert, net zo goed.
Ik denk dat hij bedoelt zoals het turnen (een allround competitie, met de beste 8 die zich plaatsen voor de finale van een toestel). Zo interpreteer ik het in alle geval
*Nee, ik zie ook niet exact hoe dat zou werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Hassan, doe je best. Op naar de finale?

Lekker zeg, weer met overtuiging.

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 04-08-2021 12:17 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

De turbo ging ook nog even aan _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Op z’n gemakkie naar winst in de serie… Hassan lijkt niet eens moe!

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Dat is een vrouw met een missie, geen sprankje emotie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ankona
En ze loopt erbij alsof ze net een warming-up gedaan heeft terwijl de rest half dood op de grond ligt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi man, op de baan na de race lopen de vrouwen nog wat te dansen en blij te zijn.
Hassan is zo stoïcijns als de neet en pakt mondkapje en loopt weg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Een vrouw met een missie, ze had ook even rust natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05:12
Pfff, wat is ze goed...

Leuk die blijdschap van de anderen maar Hassan is natuurlijk puur met 1 doel bezig en de finale halen is een formaliteit dus snap haar (gebrek) aan emotie ook wel.

En ik steeds maar denken "waarom blijf je toch zo achteraan, kijk uit voor al die voeten!"... klasbak zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Japser schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:17:
Dat is een vrouw met een missie, geen sprankje emotie.
Voor de race ook in volle concentratie. Die gouden medaille is verwerkt, focus is gelegd op de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:26
Of het niets was, zo gemakkelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat zei sedoc nou? Krachten sparen voor de 4x100? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik zou het niet kunnen, man wat een macht, die gaat even 3 keer goud pakken (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
m0ridin schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:20:

En ik steeds maar denken "waarom blijf je toch zo achteraan, kijk uit voor al die voeten!"... klasbak zeg
Als je achteraan rent, kan je heel goed je concurrenten in de gaten houden terwijl je relatief gezien minder energie gebruikt (draften).
Als je voorop rent heb je natuurlijk wat kans dat je te hard van stapel gaat, de rest compleet op een hoop rent en er flink wat tijd afhaalt, maar dat is nog niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
MikeyMan schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:21:
Je bedoelt voor de 4x goud?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Ik denk dat dat een grapje was, maar voor de race wist hij ook te melden dat ze 800m in 1:55 loopt. Dat is de tijd waarmee gisteren op die afstand goud gewonnen is. Natuurlijk, staande start vs. vliegende start, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Had hij een /sarcasm moeten zetten op het einde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Tuurlijk, kan ze ook. Alleen als het moet.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Dazzler2120 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:23:
[...]

Als je achteraan rent, kan je heel goed je concurrenten in de gaten houden terwijl je relatief gezien minder energie gebruikt (draften).
Als je voorop rent heb je natuurlijk wat kans dat je te hard van stapel gaat, de rest compleet op een hoop rent en er flink wat tijd afhaalt, maar dat is nog niet nodig
Vanuit het wielrennen weten we dat draften enorm veel uitmaakt.

Zijn er ook goede onderzoeken die daar iets over zeggen bij hardlopen? Aerodynamic speelt natuurlijk een veel kleinere rol bij hardlopen, maar wmb zit er in de hardloopsport nog best veel ruimte in 'marginal gains' werk. Even dat nummer superstrak opspelden zodat het niet wappert... nadenken over welke plek in de groep het minste energie kost qua luchtweerstand, haren van de dames die soms alle kanten op wapperen etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Dazzler2120 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:23:
[...]

Is ook voornamelijk een tactisch spel op dat niveau. Wie gaat er als eerst? Het lopen moet zo efficiënt mogelijk gebeuren. Achteraan blijven hangen en langzaam naar voor gaan is dus het beste. Dat doet zij dus echt uitstekend. Hoe langer de afstand, te meer je je energie moet besparen tot aan de laatste ronde.

Echt klasse van Hasan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Houtzager 13 strafpunten… die is klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Requiem19 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Zijn er ook goede onderzoeken die daar iets over zeggen bij hardlopen? Aerodynamic speelt natuurlijk een veel kleinere rol bij hardlopen, maar wmb zit er in de hardloopsport nog best veel ruimte in 'marginal gains' werk. Even dat nummer superstrak opspelden zodat het niet wappert... nadenken over welke plek in de groep het minste energie kost qua luchtweerstand, haren van de dames die soms alle kanten op wapperen etc etc...
Het gaat voornamelijk om de pace, daarom heb je tijdens marathons enzo ook pacemakers. Mensen die een bepaalde tijd lopen. Door slim achteraan de blijven kun je zien wat de rest voor je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Bensimpel|IA schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Het gaat voornamelijk om de pace, daarom heb je tijdens marathons enzo ook pacemakers. Mensen die een bepaalde tijd lopen. Door slim achteraan de blijven kun je zien wat de rest voor je doet.
En blijf je ook makkelijker weg bij het opstaande randje aan de binnenkant van de baan.

ETA: finale is vrijdag om 14:50, da's een betere tijd dan die 400m horden finale :). Vrijdag spelen trouwens de hockeydames ook de finale, om 12:00. Dus dat kan een dubbelslag worden.

[ Voor 18% gewijzigd door autje op 04-08-2021 12:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

TheBrut3 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:26:
[...]

Had hij een /sarcasm moeten zetten op het einde?
Ja weet ik veel, hoorde het in het voorbijgaan nadat ik eerder een afmelding langs zag komen. Als er verder niemand is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
m0ridin schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:20:
Pfff, wat is ze goed...

Leuk die blijdschap van de anderen maar Hassan is natuurlijk puur met 1 doel bezig en de finale halen is een formaliteit dus snap haar (gebrek) aan emotie ook wel.

Ik kan me zo voorstellen dat als zij vooraan gaat lopen, anderen met haar de strijd aan zullen gaan en het tempo op gaan voeren. Dit is dan de meest zuinige manier om de rondjes uit te lopen en tegelijk de concurrentie even goed af te bluffen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Bensimpel|IA schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:30:
[...]

Maar dat is allemaal wel bekende materie voor alle hardlopers, ik ben veel meer benieuwd naar de marginal gains van lopen in de groep :-). Dat is volgens mij iets waar hardlopen als sport nog weinig mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Requiem19 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:28:
[...]

Mja draften maakt wel wat uit, maar je moet vervolgens wel een paar seconden goedlopen in een enkele ronde. Dat vergt echt veel kracht. Je ziet hoeveel ze ook nog eens uitloopt op de nummer 2, dat is echt dominantie. Maar je rijdt niet door als je even lift, zoals bij wielrennen, je moet echt zelf doorlopen dus dat maakt het wel wat zwaarder. Ik denk dat de afstand die ze extra moet sprinten groter is dan de energie die ze bespaard met achteraan lopen. Maar goed, het is een tactiek. Die werkt vast beter bij de langere afstanden. We gaan zien wat ze nog in petto heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Klaver… gevalletje gegokt en verloren? Ging veel te hard weg…

[ Voor 23% gewijzigd door PatrickC op 04-08-2021 12:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
Dacht Klaver dat ze de 200m aan het lopen was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:40:
Klaver… gevalletje gegokt en verloren? Ging veel te hard weg…
Hadden ze beter Hassan kunnen laten starten, die heeft net warm gelopen. :+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:46
Straks Nederlands sterkste tiener aan t werk: Enzo Kuworge in de 109kg+ categorie van het gewichtheffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Poe Klaver :X

Hopelijk heeft de Witte een wat betere opbouw

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Martinspire schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:39:
[...]

Mja draften maakt wel wat uit, maar je moet vervolgens wel een paar seconden goedlopen in een enkele ronde. Dat vergt echt veel kracht. Je ziet hoeveel ze ook nog eens uitloopt op de nummer 2, dat is echt dominantie. Maar je rijdt niet door als je even lift, zoals bij wielrennen, je moet echt zelf doorlopen dus dat maakt het wel wat zwaarder. Ik denk dat de afstand die ze extra moet sprinten groter is dan de energie die ze bespaard met achteraan lopen. Maar goed, het is een tactiek. Die werkt vast beter bij de langere afstanden. We gaan zien wat ze nog in petto heeft.
Ik zit even te kijken naar Kipchoge's sub 2 uur marathon. Daar was het aerodynamische voordeel van de delta formatie 1.5 minuut volgens de wetenschappers. Als het voordeel bij 2 uur hardlopen 1.5 minuut is, kunnen we wellicht wel concluderen dat het op een 4 minuten inspanning echt extreem minimaal is.
Kipchoge ran his entire marathon race in a formation known as the delta formation, with a group of rotating pacers. These pacers were cycled in and out to keep a constant 2-hour pace for Kipchoge and also keep him constantly in this unique running formation.

This delta formation involved seven rotating pacers and Kipchoge, so an 8-man team, running in the shape of an arrow. Kipchoge was the first man behind the "arrow" portion with one man behind him. This running formation allowed the pacers in front of him to take the brunt of the wind resistance and allowed Kipchoge to run right through the fluid streams trailing off of the runners ahead.

It's estimated that this technique cut off 1 minute and 30 seconds of his time. That may not sound like much, but in long-distance running, that can make a world of distance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
vhal schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:45:
Poe Klaver :X

Hopelijk heeft de Witte een wat betere opbouw
Vind haar presentatie nu niet best. Kijkt niet erg gefocust, veel armbanden etc.

onderbuik ja.

edit: met afstand laatste. Tja, zag het eigenlijk aankomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ankona op 04-08-2021 12:48 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
De Witte ook niet best… belooft niet veel goeds voor de 4x400 later deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:48:
En daar had ik nou stiekem op een goed resultaat gehoopt, met ook Bol er nog bij. In de breedte heb je dan toch al in principe een behoorlijk drietal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:48

Roozzz

Plus ultra

Requiem19 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:46:
[...]

Ik zit even te kijken naar Kipchoge's sub 2 uur marathon. Daar was het aerodynamische voordeel van de delta formatie 1.5 minuut volgens de wetenschappers. Als het voordeel bij 2 uur hardlopen 1.5 minuut is, kunnen we wellicht wel concluderen dat het op een 4 minuten inspanning echt extreem minimaal is.

[...]
Nu ligt het tempo net even anders bij de kortere nummers en gezien hoe luchtweerstand werkt en de dichtheid van zo'n 1500m groep verwacht ik hier een groter effect. Extreem minimaal lijkt mij het in in ieder geval tekort doen. Er zijn wel wat studies gedaan geloof ik.

Misschien zelf eens in een klein groepje lopen? Merk je het zelf snel genoeg wat het scheelt als je de wind niet hoeft te breken. :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
Roozzz schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:51:
[...]

Nu ligt het tempo net even anders bij de kortere nummers en gezien hoe luchtweerstand werkt en de dichtheid van zo'n 1500m groep verwacht ik hier een groter effect. Extreem minimaal lijkt mij het in in ieder geval tekort doen. Er zijn wel wat studies gedaan geloof ik.

Misschien zelf eens in een klein groepje lopen? Merk je het zelf snel genoeg wat het scheelt als je de wind niet hoeft te breken. :P
Het gaat in de meeste races in principe niet echt om tijd maar om plaats. Dus dan is dat beetje winst niet echt heel belangrijk als tactiek al een stuk meer oplevert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Roozzz schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:51:
[...]

Ik loop niet hard in wedstrijden (max 13/14 km/u) en zelfs dan heeft het best wel veel voordeel om achter iemand te lopen. Zeker als er ook nog eens sprake is van wind. Dus als je op de snelheden loopt die je hier ziet (boven 20 km/u) lijkt mij dat effect alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:48:
Ik denk dat het wel meevalt. Sowieso is er wel een verschil tussen starten en al reeds snelheid hebben. Plus als niet 4 van een heel land naar de finales gaan of allemaal goed scoren bij die 400 meter, dan ligt er altijd nog wel een kans. Je hebt altijd wel 1 of 2 toppers, maar daarachter ligt het tempo vaak lager. Ik denk dat NL toch nog wel een kans maakt als je ziet hoeveel er überhaupt meededen aan hardlopen dit keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:48

Roozzz

Plus ultra

autje schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 12:52:
[...]

Het gaat in de meeste races in principe niet echt om tijd maar om plaats. Dus dan is dat beetje winst niet echt heel belangrijk als tactiek al een stuk meer oplevert.
+1

Maar ik ging even mee in de redenatielijn van @Requiem19 :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog nooit van Enzo Kuworge gehoord.
Tijdens de OS zie ik andere sporten en dus andere atleten.

Maaruh... In welke ketel is die jongen vroeger gevallen? :o
19 jaar.. wat een beest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:29
Mooi van Maikel van der Vleuten! In de barrage, prachtig gesprongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Jovatov schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:17:
Mooi van Maikel van der Vleuten! In de barrage, prachtige gesprongen :)
Die laatste balk... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Geluk moet je ook hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gezellig onderonse van de lage landen in de zevenkamp, na 3 nummers het volledige podium in onze handen
1. Thiam, 2. Vetter 3.Vidts

Ik verwacht wel wat verschuivingen na de 200 meter zo dadelijk (ik denk dat Vetter gewoon naar de leiding gaat, Thiam is niet sterk op de loopnummers).

Thiam is absoluut niet top voorlopig, dus ik ben er nog niet zo zeker van dat ze "vlot" naar goud gaat. Op het hoogspringen had ze echt hoger gemoeten

***EDIT***
Oow, Johnson-Thompson eruit. Drama

[ Voor 12% gewijzigd door Jebus4life op 04-08-2021 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jebus4life schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:27:
Ik verwacht wel wat verschuivingen na de 200 meter zo dadelijk (ik denk dat Vetter gewoon naar de leiding gaat, Thiam is niet sterk op de loopnummers).
Record (in meerkamp) van Vetter is maar vier hondersten sneller, dus dit is afwachten hoor.

KJT geblesseerd eruit :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:31:
[...]

Record (in meerkamp) van Vetter is maar vier hondersten sneller, dus dit is afwachten hoor.

KJT geblesseerd eruit :-(
Ik zit iets zuiderlijk dan de meesten hier. Dus ik hoop op Thiam, jullie winnen al genoeg medailles :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Broersen gaat het ook niet goed mee…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:16:
Ik had nog nooit van Enzo Kuworge gehoord.
Tijdens de OS zie ik andere sporten en dus andere atleten.

Maaruh... In welke ketel is die jongen vroeger gevallen? :o
19 jaar.. wat een beest
Heb je al wel eens van Lasha Talakhadze gehoord? ;).

Dat is het enige echte über beest, die snatcht nog even bijna 50kg meer dan Enzo Kuworge _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
Ik zie trouwens dat Lisanne de Witte 52.09 gelopen heeft op de 400meter. Femke Bol deed daar met onderweg wat hindernisjes.... 52.03 over!

Damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
PR voor Oosterwegel op de 200m zevenkamp. Mooie prestatie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:34:
Broersen gaat het ook niet goed mee…
Oosterwegel daartegen, prachtig. Gewoon 3/4 persoonlijke records tot nu toe :D Dag 2 met speer is haar favoriete dag, dus dat wordt nog wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:52

ralpje

Deugpopje

LET'S GO HANDBALDAMES! :)F

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovatov
Van Vleuten zal foutloos moeten blijven voor een medaille, erg spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Heb je al wel eens van Lasha Talakhadze gehoord? ;).

Dat is het enige echte über beest, die snatcht nog even bijna 50kg meer dan Enzo Kuworge _/-\o_
Maar dat is al geen 'jonkie' meer ;)
Enzo heeft waarschijnlijk zijn piek nog niet bereikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Jovatov schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:45:
Van Vleuten zal foutloos moeten blijven voor een medaille, erg spannend!
Van der Vleuten denk ik? Van Vleuten heeft namelijk al goud en zilver en is weer thuis :P

Pagina: 1 ... 26 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic ;)

Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.