Olympische Zomerspelen Tokyo 2020

Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste
Acties:
  • 83.038 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39

Quad

Doof

Zonde Bart. Einde medaillekans.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:03
Epke zal ook wel met een dubbel gevoel zitten nu… als hij wel fit was geweest had hij hier gewoon een medaille kunnen pakken.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het commentaar bij het turnen echt tenenkrommend. Kan gewoon niet luisteren naar dit duo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:26

ralpje

Deugpopje

PatrickC schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:34:
En daarvoor hebben we dus nu het waterpolo gemist bij de NOS
En als hij hier niet had misgegrepen had hij een medaille gepakt en hadden we dat moeten missen omdat we waterpolo te zien kregen waar de dames uiteindelijk uitgeschakeld werden. Ze moeten nou eenmaal een keuze maken, bij de NOS.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Djarune
  • Laatst online: 13-09 15:19
Erg jammer van Deurloo en de waterpolosters ;(

Tijd voor een tussenstand aangezien NL 20 medailles heeft. Er zijn nog zeker genoeg medaillekansen waarvan de volgende realistisch:

Fontijn (boksen) gaat er 1 winnen. Vraag is welke kleur.
Lavreysen en/of Hoogland - sprint
Lavreysen - keirin
Van Riessen en/of Braspennix - keirin
Van Schip - omnium
Wild - omnium
Wild en Pieters - madison
Bol - 400m (edit: horden)
Hassan - 1.500m
Hassan - 10.000m
Van Rouwendaal - open water
Nederlandse vrouwen - hockey

Ook nog wat verrassingen mogelijk:
Nederlandse vrouwen - handbal
Vetter / Broersen - meerkamp
Weertman - open water
Van Riessen en/of Braspennix - sprint
Van Schip en Havik - madison
Buchli - keirin
Nederlanse springruiters - team springen

De overige kansen zijn hele grote verrassingen zoals de 4x100m en 4x400m estafette nummers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Dat turnen saai was om te zien wist ik al. Deze OS geleerd dat judo ook saai is. Maar schoonzwemmen is toch wel de overtreffende trap :+
Zegt overigens niets over de prestatie, want die blijft natuurlijk ongekend.
ralpje schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:48:
En als hij hier niet had misgegrepen had hij een medaille gepakt en hadden we dat moeten missen omdat we waterpolo te zien kregen waar de dames uiteindelijk uitgeschakeld werden. Ze moeten nou eenmaal een keuze maken, bij de NOS.
Nee, want waterpolo was eerder klaar. Dus dat hadden ze makkelijk eerst kunnen doen, daarna highlights van de turners tot dan toe en dan hadden ze de Japanner en de Nederlander live kunnen laten zien.

[ Voor 56% gewijzigd door TheBrut3 op 03-08-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Op de Duitse tv weer eens een item over doping O-). Nu lieten ze oa een stukje zien van na de 100m vrouwen finale atletiek en gebrekkige 'begeleiding' / chaperonne van het antidopingsinstituut na afloop richting de dopingcontrole... Zeker door de corona perikelen zijn er de helft minder controles uitgevoerd in de aanloop vergeleken met normaal.

Duitsland - Australië in het hockey ook aan de gang daar trouwens en eerder op Eurosport 2 Brazilië- Mexico in het voetbal. Brazilië door naar de finale na penalties...
Misschien dat het hockey te snel gaat vergeleken met voetbal voor de kijker maar de (simpele) fouten vliegen je in het hockey ook altijd om je oren... (als fervent ijshockey kijker is een snel spelletje voor mijn ogen iig niet vreemd ;))

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 03-08-2021 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:30
apis29 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:59:
Op de Duitse tv weer eens een item over doping O-). Nu lieten ze oa een stukje zien van na de 100m vrouwen finale atletiek en gebrekkige 'begeleiding' / chaperonne van het antidopingsinstituut na afloop richting de dopingcontrole... Zeker door de corona perikelen zijn er de helft minder controles uitgevoerd in de aanloop vergeleken met normaal.

Duitsland - Australië in het hockey ook aan de gang daar trouwens en eerder op Eurosport 2 Brazilië- Mexico in het voetbal. Brazilië door naar de finale na penalties...
Misschien dat het hockey te snel gaat vergeleken met voetbal voor de kijker maar de fouten vliegen je in het hockey ook altijd om je oren...
maar heb je wat aan doping als je dat zo kort voor de spelen ff snel neemt en tijdens de spelen niet meer met de gok dat je controles niet hoeft te doen voorafgaand aan de spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Heb het niet gezien maar ik zag iets over Bassa Mawem die klom in 5.45 naar boven wtf.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:04:
[...]

maar heb je wat aan doping als je dat zo kort voor de spelen ff snel neemt en tijdens de spelen niet meer met de gok dat je controles niet hoeft te doen voorafgaand aan de spelen?
Of ze het alleen kort voor de Spelen nemen is de vraag maar op dit vlak was er wel een aardige docu over Ben Johnson met best interessante info, ook mbt doping nemen kort voor een wedstrijd (iirc). Ff kijken of ik op de naam kom...

Edit: het zal een van deze twee zijn geweest denk ik (als ze al niet dezelfde zijn onder een andere naam aangezien ze van dezelfde maker zijn. Ik heb wel een ESPN Player abo gehad dus waarschijnlijk heb ik iig de tweede gezienHier is het stukje van vanmiddag https://www.zdf.de/sport/...ollen-tokio-2020-100.html (maar weer eens geo-blocked)
"Die Pandemie hat die vorolympischen Doping-Trainingskontrollen ausgebremst. Aber auch in Tokio selbst gibt es Lücken, wie ZDF-Aufnahmen nach dem 100-Meter-Sprint-Finale der Frauen zeigen."

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 03-08-2021 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:38
Oops. Alex Megos 14e na het boulderen.
Het speedklimmen tikt toch hard door.

Jammer dat men een lokale regie een sport laat uitzenden die de sport niet begrijpt en daardoor belangrijke momenten mist.

[ Voor 44% gewijzigd door jan390 op 03-08-2021 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Oei, de niet-zo-hoogspringer met poolstok is onverwacht snel klaar. Komt niet over 5.70m, terwijl hij dit jaar al 5.96m sprong (wel indoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
Loop je de longen uit het lijf voor de 200m. Zie je een Amerikaanse scholier voor je afremmen. Dat lijkt me zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:21

vhal

ಠ_ಠ

Foppen dus ook uitgestapt op de 5000m ... :-(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Hoe verder de OS vorderen hoe grotere hekel ik krijg aan Amerikaanse sporters.. Zo overdreven allemaal. Lichtpuntje als ze het niet halen ;)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:22
Lyles denkt even rustig uit te lopen. Hij zal het helaas wel op tijd halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Het inlezen bij Lead is begonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

TheBrut3 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:49:
Oei, de niet-zo-hoogspringer met poolstok is onverwacht snel klaar. Komt niet over 5.70m, terwijl hij dit jaar al 5.96m sprong (wel indoor).
Valt een beetje in het patroon met Menno Vloon. Kan fantastisch springen (en is ook gewoon een aardige/toffe vent, heb hem een paar keer ontmoet) maar is helaas inconsistent en dat wat vaker op grote toernooien dan in andere wedstrijden. Dat wil zeggen: hij heeft meer dan eens z'n aanvangshoogte gemist zonder dat daar een goede reden voor is. Wat dat betreft was het halen van de finale al winst, maar het blijft natuurlijk teleurstellend. Maar hoe meer toernooien hij mee kan doen (en hij heeft het niveau om mee te blijven doen) hoe kleiner de kans dat het fout blijft gaan. :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
Wow, net honkbal zitten kijken. Blijkbaar was het Israel tegen Dominicaanse republiek. Geen idee hoe het eruit ziet, maar Israel stond met 4-5 achter in de 8ste inning van de 9. Die kwamen terug in die inning naar 6-5. Negende inning geen punten voor ze en ze wisselen de pitcher naar DJ Sharabi (geweldige naam haha), maar Dominicaanse Republiek hadden een homerun en brachten het naar 6-6. Dan slag en weer een slag wat uiteindelijk leidde tot iemand op 1e en 3e honk. Laatste slagman, 2 wijd en 2 slag dus dat zag er niet goed uit. Maar het was een hit door het midden en de Dominicanen winnen. Erg mooie wedstrijd.

En met Amerikaans commentaar 8)

Israel uitgeschakelt, Dominicaanse Republiek gaat door en moet tegen USA in volgende wedstrijd. Hoe dat schema eruit ziet, geen idee, maar nog wel spannend. En qua snelheid viel het me nog wel mee. Ging nog redelijk snel door de slagen heen.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2021 14:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Japan en Spanje lijkt te gaan verlengen bij voetbal. Nog steeds 0-0. Was wel een penalty geannuleerd door de VAR voor Spanje, maar Japan speelt niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Duplantis dus zoals verwacht kampioen. Eens zien of we nog een Mondo-show krijgen met wereldrecordpogingen. :)

Edit: ja hoor, lat gaat naar 6,19 m :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Migrator op 03-08-2021 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:57
Ik had de lat gewoon gelijk op 6,28m gelegd, maar ben dan ook geen polstokspringer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit is de Sergei Bubka tactiek, elke keer met de minimale verbetering een record springen want dat levert het vaakst een bonus op :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Dazzler2120

FP ProMod
mavaros schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:12:
Ik had de lat gewoon gelijk op 6,28m gelegd, maar ben dan ook geen polstokspringer.
De stok dat zijn wij. De lat die bepaal jij. :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
Ik hoop nog een beetje op een 'onverwachte gouden medaille', a la bijvoorbeeld Ellis Ligtlee in Rio.

Zo eentje die we met z'n allen niet zagen aankomen, dat zijn stiekem toch de mooiste vind ik ;).

Wie denken jullie dat daarvoor in aanmerking komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Alex Megos niet door naar de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Requiem19 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:26:
Ik hoop nog een beetje op een 'onverwachte gouden medaille', a la bijvoorbeeld Ellis Ligtlee in Rio.

Zo eentje die we met z'n allen niet zagen aankomen, dat zijn stiekem toch de mooiste vind ik ;).

Dan zou het denk ik bij het individueel paardenspringen vandaan moeten komen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:36
Quad schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:32:
[...]

Dan zou het denk ik bij het individueel paardenspringen vandaan moeten komen.
Op wie moet ik letten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jovatov
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:29
Maikel van Vleuten heeft zich met de (tot nog toe) vierde tijd gekwalificeerd. Marc Houtzager is er ook bij, maar was beduidend langzamer.

Goud lijkt me wel een grote verrassing, gezien de top drie echt nog een tandje sneller was. Maar je weet nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune

Ligtlee deed het bij de keirin. Als Braspennix of Van Riessen daar goud pakt is het ook verrassend. De Duitse Hinze is wereldkampioen en lijkt onverslaanbaar, maar bij keirin weet men het nooit. Alles kan gebeuren…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53

Eigenlijk iedereen die dus niet als favoriet voor goud staat aangeschreven? Bol, Fontijn of nog grotere stunt de handbaldames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
ralpje schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:48:
[...]

Dat snap ik helemaal, maar waar ik een hekel aan heb is ergens aan beginnen en dan middenin afbreken. Dus, eerst gewoon dat waterpolo afmaken en hierna maar integraal de rekstokfinale uitzenden.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC

Terugkijkend zouden dat de handboogschieters geweest kunnen zijn en ik vind Niek Kimmann ook wel een beetje in die categorie vallen nadat hij die scheur in zijn knieschijf had opgelopen. Voor de komende dagen… Femke Bol (is niet de favoriet), handbaldames (zijn wel wereldkampioen, maar zeker niet de favoriet voor goud). Of Nageeye op de marathon. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slabbysl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 21:56
jan390 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:29:
Alex Megos niet door naar de finale.
Valt nog te bezien. Het lijkt erop dat Mawem zijn bicep afgescheurd heeft. Dan zou Megos doorschuiven lees ik op verschillende plekken. Ondra ook maar nipt en Narasaki viel een beetje tegen met lead. Wellicht spaarde hij zijn krachten.
Pierre schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:05:
Heb het niet gezien maar ik zag iets over Bassa Mawem die klom in 5.45 naar boven wtf.
En dan te bedenken dat het wereldrecord 5.208 is, 15m klimmen met 5 graden overhang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Slabbysl schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:19:
[...]

Valt nog te bezien. Het lijkt erop dat Mawem zijn bicep afgescheurd heeft. Dan zou Megos doorschuiven lees ik op verschillende plekken. Ondra ook maar nipt en Narasaki viel een beetje tegen met lead. Wellicht spaarde hij zijn krachten.
Tomoa Narasaki viel er onderaan al bijna uit, was niet echt geconcentreerd bezig. Hij was dan ook al zeker geplaatst en hoefde alleen nog in te stappen.

Ik weet niet wat er gebeurt mocht Bassa Mawem niet starten. Of ze starten met 7 of Alex Megos heeft een lucky dag.
Ik hoop het laatste, maar we gaan het zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Djarune schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:52:
Erg jammer van Deurloo en de waterpolosters ;(

Tijd voor een tussenstand aangezien NL 20 medailles heeft. Er zijn nog zeker genoeg medaillekansen waarvan de volgende realistisch:

Fontijn (boksen) gaat er 1 winnen. Vraag is welke kleur.
Lavreysen en/of Hoogland - sprint
Lavreysen - keirin
Van Riessen en/of Braspennix - keirin
Van Schip - omnium
Wild - omnium
Wild en Pieters - madison
Bol - 400m
Hassan - 1.500m
Hassan - 10.000m
Van Rouwendaal - open water
Nederlandse vrouwen - hockey

Ook nog wat verrassingen mogelijk:
Nederlandse vrouwen - handbal
Vetter / Broersen - meerkamp
Weertman - open water
Van Riessen en/of Braspennix - sprint
Van Schip en Havik - madison
Buchli - keirin
Nederlanse springruiters - team springen

De overige kansen zijn hele grote verrassingen zoals de 4x100m en 4x400m estafette nummers.
Weertman had ik in je eerste lijstje gezet… verder helemaal mee eens! (y) Bol is trouwens 400 horden, maar op de 400 had ze ook wel kansen gehad, mits ze daaraan mee zou doen. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 03-08-2021 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djarune
PatrickC schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:47:
[...]

Weertman had ik in je eerste lijstje gezet… verder helemaal mee eens! (y) Bol is trouwens 400 horden, maar op de 400 had ze ook wel kansen gehad, mits ze daaraan mee zou doen. ;)
Favorieten zijn Wellbrock (Duitsland) en Olivier (Frankrijk). Weertman is samen met Rasovsky (Hongarije) en Paltrinieri (Italië) kanshebber voor een medaille. Dus je hebt gelijk dat hij een reële kans heeft.

Wat betreft Bol. Ze loopt zo makkelijk dat ik gewoon vergeten was dat er horden stonden :D. Zal het aanpassen!

[ Voor 4% gewijzigd door Djarune op 03-08-2021 17:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Djarune schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:01:
[...]

Wat betreft Bol. Ze loopt zo makkelijk dat ik gewoon vergeten was dat er horden stonden :D. Zal het aanpassen!
Beetje het Warholm-idee. Die gast liep een sub 46 op de 400 m. Daar komt de gemiddelde man nooit in de buurt. Oh, en er stonden nog 10 horden. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Migrator schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Beetje het Warholm-idee. Die gast liep een sub 46 op de 400 m. Daar komt de gemiddelde man nooit in de buurt. Oh, en er stonden nog 10 horden. :P
Ik denk dat de gemiddelde man ook niet aan de tijd van Femke Bol komt zonder horden :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Migrator schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:08:
[...]

Uit eigen ervaring moet ik je volledig gelijk geven. Met 2à3 trainingen/week ben ik op de 400m vlak tot 50.17s gekomen :+

Anyways in het avondprogramma weer een paar mooie finales gezien (200m en 800m vrouwen + Polsstokhoogspringen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Joster schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:09:
[...]

Ik denk dat de gemiddelde man ook niet aan de tijd van Femke Bol komt zonder horden :P
Ja daar heb je gelijk in. Een willekeurige mannelijke atleet op amateurniveau zal nog in de buurt komen (durf ik te zeggen op basis van één splittijd van 52 s die ik ooit in een 4x400 estafette liep - nooit weer!) maar de gemiddelde man gaat dat niet kunnen :D

Het zou goede TV zijn als ze mensen die roepen dat ze dit ook wel kunnen en dat topatleet zijn niet zo veel voorstelt een keertje lieten lopen voordat de pros mogen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:07
Migrator schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:14:
maar de gemiddelde man gaat dat niet kunnen :D
Ben als man-van-middelbare-leeftijd best tevreden met 5km in 26m50, dan zie je dat Sifan Hassan het bijna 2x zo snel doet... 7(8)7

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Migrator schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:14:
[...]

Ja daar heb je gelijk in. Een willekeurige mannelijke atleet op amateurniveau zal nog in de buurt komen (durf ik te zeggen op basis van één splittijd van 52 s die ik ooit in een 4x400 estafette liep - nooit weer!) maar de gemiddelde man gaat dat niet kunnen :D

Het zou goede TV zijn als ze mensen die roepen dat ze dit ook wel kunnen en dat topatleet zijn niet zo veel voorstelt een keertje lieten lopen voordat de pros mogen. :Y
Iemand opperde van de week om bij elke sport iemand van de straat te trekken en mee te laten strijden. Puur ter referentie. Zou best een interessant idee kunnen zijn. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sjurm
jan390 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:48:
[...]

Iemand opperde van de week om bij elke sport iemand van de straat te trekken en mee te laten strijden. Puur ter referentie. Zou best een interessant idee kunnen zijn. :)
Ik vond dit wel een mooi item van Bureau Sport:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
hoevenpe schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:28:
[...]

Ben als man-van-middelbare-leeftijd best tevreden met 5km in 26m50, dan zie je dat Sifan Hassan het bijna 2x zo snel doet... 7(8)7
Als ik net zo zwaar zou zijn als Sifan liep ik waarschijnlijk ook sneller dan de 22m30s die ik nu heb staan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Bol zou ik niet echt als een verrassing zien als ze goud haalt. Ik zou het dan eerder gaan zoeken bij De Witte of Klaver op de 400m of als bij de 10000m Krumins een goede dag heeft en Hassan een totale offday.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@vhal Bij de Witte en Klaver zou dat geen verrassing zijn, maar een wonder! Bij dit soort loopnummers zijn er gewoon te veel die een stuk sneller zijn en die gaan echt niet allemaal falen. Verrassing is als één van hun brons zou halen, maar zelfs dat is niet realistisch denk ik. Bol is extreem goed, maar… als je naar de snelste tijden van de deelnemers kijkt, niet de snelste. Maar ze maakt wel heel snel progressie, maar progressie maken zal steeds moeilijker worden.

Susan Krumins komt terug van een achillespees blessure en mist trainingsarbeid. Die gaat zeker geen goud pakken. Maar ik zou het haar wel enorm gunnen!

[ Voor 14% gewijzigd door PatrickC op 03-08-2021 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Iemand een idee of de kwalificatie van het klimmen ergens terug te kijken is? Ik kan echt niks fatsoenlijks vinden, sowieso was het al lastig om uberhaupt ene die t covert te vinden maar kon t niet afkijken en nu vind ik nergens n video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:59:
Iemand een idee of de kwalificatie van het klimmen ergens terug te kijken is? Ik kan echt niks fatsoenlijks vinden, sowieso was het al lastig om uberhaupt ene die t covert te vinden maar kon t niet afkijken en nu vind ik nergens n video.
Discovery+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@PatrickC tijd van Bol was niet zo denderend omdat ze het rustig kon uitlopen het laatste stuk.
Maar ja, geen garantie in de finale. Ze zullen allemaal hard gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Geen opties zonder abonnement? Om nou voor letterlijk 1 ding een abonnement af te gaan sluiten heb ik echt geen zijn in, de rest interesseert me namelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:16:
[...]

Geen opties zonder abonnement? Om nou voor letterlijk 1 ding een abonnement af te gaan sluiten heb ik echt geen zijn in, de rest interesseert me namelijk niks.
Als je de jaar optie kiest heb je een trial periode van drie dagen.. . En nee verder is er geen alternatief, Olympisch materiaal zit altijd dichtgetimmerd. Of misschien op Eurosport.nl maar daar ben ik tot nu toe alleen materiaal van de NL sporters tegengekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 03-08-2021 20:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:59:
VPN Canada
https://www.cbc.ca/player/play/1921159747523

en morgen t/m vrijdag Live:
VPN Duitsland
https://www.ardmediathek....VwZy0zOTgtbGl2ZXN0cmVhbQ/

Speed 10 uur
Boulderen 11 uur
Lead 14:10

Morgen quali dames, donderdag finale heren, vrijdag finale dames.

Have fun

[ Voor 8% gewijzigd door jan390 op 03-08-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09-2021

Bensimpel|IA

Simpele ziel

[...]

Tja, sinds gisteren ook maar D+ genomen. Ik kijk dan zelf wel wat meer sporten en kan gewoon hele programma's terug kijken. Het is maar net of het die 6 euro waard is. (Ik van van mening van wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

jan390 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:10:
[...]

VPN Canada
https://www.cbc.ca/player/play/1921159747523

en morgen t/m vrijdag Live:
VPN Duitsland
https://www.ardmediathek....VwZy0zOTgtbGl2ZXN0cmVhbQ/

Speed 10 uur
Boulderen 11 uur
Lead 14:10

Morgen quali dames, donderdag finale heren, vrijdag finale dames.

Have fun
CBC via VPN had ik idd vanochtend aan staan, mr die crashte op n gegeven moment en krijg nu elke keer error26 bij replays. ARD is n goed alternatief die ik nog niet gevonden had. Kan helaas morgen ook niet live kijken, finales hopelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Bensimpel|IA schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:13:
[...]

Tja, sinds gisteren ook maar D+ genomen. Ik kijk dan zelf wel wat meer sporten en kan gewoon hele programma's terug kijken. Het is maar net of het die 6 euro waard is. (Ik van van mening van wel).
Andere sport kan me echt geen bal interesseren helaas en eigenlijk de rest van D+ ook niet. om nou alleen een abo te nemen voor t klimmen vind ik n beetje te, het goedkope abo heeft geen sport en bij de dure staat niet dat je m binnen X dagen kan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:47:
[...]

Andere sport kan me echt geen bal interesseren helaas en eigenlijk de rest van D+ ook niet. om nou alleen een abo te nemen voor t klimmen vind ik n beetje te, het goedkope abo heeft geen sport en bij de dure staat niet dat je m binnen X dagen kan annuleren.
De vorige aanbieding was t/m 1 augustus dus ze zullen het voor die paar resterende dagen van de OS idd verandert hebben. Hier staat nog wel iets over een proefperiode maar zo specifiek (3 dagen) als het er eerst stond niet meer https://auth.eurosportplayer.com/product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

apis29 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:54:
[...]

De vorige aanbieding was t/m 1 augustus dus ze zullen het voor die paar resterende dagen van de OS idd verandert hebben. Hier staat nog wel iets over een proefperiode maar zo specifiek (3 dagen) als het er eerst stond niet meer https://auth.eurosportplayer.com/product
Die link doet bij mij uberhaupt niks, krijg n vrijwel lege blauwe pagina met dat ik mn pas moet kiezen mr verder geen opties :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:58:
[...]

Die link doet bij mij uberhaupt niks, krijg n vrijwel lege blauwe pagina met dat ik mn pas moet kiezen mr verder geen opties :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RyuZ4hIjAnnDT_7nFEjQFSe96Ro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/E73y6u6TWprutVenLDRcnY3N.png?f=user_large

Maar er stond eerst drie dagen dus ik zou het er niet op wagen (aan de andere kant staat er wel letterlijk dat er een proefperiode is dus dat zou via de klantenservice geen probleem mogen geven mocht het er toch niet zijn). Hier staat nog iets over de speciale aanbieding t/m 8 augustus: https://www.discoverybene...tokyo-2020-bij-discovery/
"De prijs van een discovery+ Sports abonnement is € 5,99 per maand of € 59,99 per jaar (zonder gratis proefperiode). Tot en met zondag 8 augustus, het einde Olympische Spelen loopt er een speciale aanbieding voor de periode van de Olympische Spelen. Voor een jaarabonnement betaal je in deze periode € 29,99 – inclusief een gratis proefperiode van drie dagen tijdens de eerste week van de Olympische Spelen."
Wel specifiek voor Discovery, niet voor de Eurosport Player O-)

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 03-08-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Volgens mij kun je die per maand ook na 1 maand gewoon annuleren. Dus 6 euro en dan weg ermee. Wat dus neerkomt op een lekker biertje minder. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk of die dat 1 biertje minder waard vind natuurlijk.

Hmm, als ik het zo lees is het minimaal 1 maand en dan kun je hem pas cancelen. Nouja 2 biertjes minder :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nou ja ik vind t ook wel jammer dat er een nieuwe olympische sport is en die nauwelijks coverage krijgt. Andere sporten krijgen 26 herhalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Bensimpel|IA schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:36:
Volgens mij kun je die per maand ook na 1 maand gewoon annuleren. Dus 6 euro en dan weg ermee. Wat dus neerkomt op een lekker biertje minder. Ieder zijn eigen keuze natuurlijk of die dat 1 biertje minder waard vind natuurlijk.

Hmm, als ik het zo lees is het minimaal 1 maand en dan kun je hem pas cancelen. Nouja 2 biertjes minder :p
Nope, gewoon cancellen voor de 'Datum verlenging abonnement:" en je betaalt maar 1 (duur) biertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

noo schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:40:
[...]

Nope, gewoon cancellen voor de 'Datum verlenging abonnement:" en je betaalt maar 1 (duur) biertje.
Check de voorwaarden

"Wordt elke maand automatisch verlengd voor dezelfde prijs, tenzij er geannuleerd wordt vóór de verlengingsdatum.

Een minimale looptijd van 1 maand is van toepassing vanaf de datum van eerste betaling en elke daaropvolgende verlenging. Prijs is inclusief BTW."

Minimaal dus 1 maand. Daarna kun je hem cancelen. Discovery moet die 1 miljard toch terugverdienden :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensimpel|IA

Bensimpel|IA

Simpele ziel

Tenzij je inderdaad meteen kunt cancelen. Ga ik ook doen na de spelen. Vaes in de veaslane en 90 day fiancé trekt me niet echt. (Wat is er toch gebeurd met Discovery :') )

Tevens ben ik meer van de liefmans trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Quad schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 19:12:
@PatrickC tijd van Bol was niet zo denderend omdat ze het rustig kon uitlopen het laatste stuk.
Maar ja, geen garantie in de finale. Ze zullen allemaal hard gaan.
De tijden waaraan ik refereerde zijn de PR’s van de drie dames. Van de deelnemers op deze OS is Femke de 3e snelste.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FTEBbM18cHuN9mNFZOq_35Y5pk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wvV2H6bl6LSCoHbM9BDyKEIU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
[...]

Snap ik… maar 1 maandje kost je €6… ik heb het ook maar gedaan om zelf de controle te hebben over wat ik wil kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djarune
vhal schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 18:13:
Bol zou ik niet echt als een verrassing zien als ze goud haalt. Ik zou het dan eerder gaan zoeken bij De Witte of Klaver op de 400m of als bij de 10000m Krumins een goede dag heeft en Hassan een totale offday.
Een medaille misschien niet, maar goud voor Bol zal echt een verrassing zijn. Ze moet wel tegen de wereldkampioen en wereldrecordhouder.

Witte, Klaver of Krumins die een medaille winnen zou echt bizar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

PatrickC schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:57:
[...]

Snap ik… maar 1 maandje kost je €6… ik heb het ook maar gedaan om zelf de controle te hebben over wat ik wil kijken.
Klopt is geen schokkend bedrag, mr principieel knaagt het wel als zoveel gewoon regulier uitgezonden wordt en je betaalt voor 99% content die je toch niet hoeft.

Hopen dat CBC morgen weer werkt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
mark-k schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:03:
[...]

Klopt is geen schokkend bedrag, mr principieel knaagt het wel als zoveel gewoon regulier uitgezonden wordt en je betaalt voor 99% content die je toch niet hoeft.

Hopen dat CBC morgen weer werkt ofzo.
Tja, zo werkt TV helaas tegenwoordig. Ik heb ook nog wat zitten kijken wat niet wordt uitgezonden. Er zijn nu heel veel finales waar Nederland totaal geen aandacht aan besteed of interessante wedstrijden tussen landen waar je het misschien niet van zou verwachten. Die honkbalwedstrijd van vanmiddag bijvoorbeeld. Ik zit nu wel wat te zoeken om erbij te kijken en vooralsnog gaat dat prima. Het valt me wel op dat er bij veel streams toch helemaal geen commentaar zit. Ik had verwacht dat er toch wel ergens Engels commentaar gemaakt zou worden. Maar blijkbaar is daar geen markt voor. Sowieso vind ik het normale programma van Eurosport behoorlijk belabberd. Saaie presentatie, switchen gaat nooit echt lekker en het heeft veel reclame. Dus ik kijk liever de directe streams met soms eens commenaar erbij. Die van de Amerikaanse sporten is echt geweldig om mee te luisteren. NBA en honkbal zijn gewoon echt tof met die gasten. En waar er niet altijd een commentator bij zit, heb je bij de directe streams ook geen reclame. Zodra je weer iemand hoort, begint het weer snel. Ik weet dus niet wat de NOS e.d. allemaal uitzenden, want die zie ik dus niet :P
Dus in feite is het voor mij vooral advertentievrij kijken dan dat het streamen zelf echt een groot voordeel is. En ja je kunt dus wat meer sporten kijken als je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik zie Marit Bouwmeester in 2 talkshows vanavond op TV en in beide gaat het over dat voor haar alleen de eerste plaats telt… kunnen we het met Marit ook een keer ergens anders over hebben? Zou ze er zelf niet moe van worden steeds te moeten uitleggen waarom er maar één medaille telt en de rest verliezers zijn?

Edit: Ok.. ze gaan het nu toch over andere zaken hebben met Marit bij Humberto.

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickC op 03-08-2021 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 024s
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 13-01-2023
Nog even snel een terugblik op die legendarische race van vannacht
Het Nederlands commentaar van Eurosport is geweldig! Hij verliest bijna zijn stem vol ongeloof :9~

https://twitter.com/Eurosport_NL/status/1422399485255331875

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
024s schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:44:
Nog even snel een terugblik op die legendarische race van vannacht
Het Nederlands commentaar van Eurosport is geweldig! Hij verliest bijna zijn stem vol ongeloof :9~

https://twitter.com/Eurosport_NL/status/1422399485255331875
Dit is toch veel mooier dan die 100m finales, waar dan een enorme show van wordt gemaakt. Hopelijk wordt de dames 400H vannacht net zo legendarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier nog iets over de 100 meter trouwens en waarom we voorlopig nog even geen 9 seconden gaan zien (als we dat uberhaupt ooit nog gaan zien):

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Open water zwemmen is gestart met van Rouwendaal. Je zou maar verslaggever zijn om deze race helemaal vol te moeten praten. Meestal wordt het pas interessant op het laatste stukje, maar dan zijn we een kleine 2 uur verder…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:42:
Open water zwemmen is gestart met van Rouwendaal. Je zou maar verslaggever zijn om deze race helemaal vol te moeten praten. Meestal wordt het pas interessant op het laatste stukje, maar dan zijn we een kleine 2 uur verder…
Maak me tegen die tijd maar wakker dan. ;)
Wekker gezet voor Bol, hopelijk mis ik 'm niet. Bol ook niet trouwens, zou zuur zijn. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Quad schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 23:46:
[...]

Maak me tegen die tijd maar wakker dan. ;)
Wekker gezet voor Bol, hopelijk mis ik 'm niet. Bol ook niet trouwens, zou zuur zijn. :P
Haha… daar ga ik nooit wakker bij blijven… bij Bol is dat minder een probleem. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:15
Het is brons geworden voor Femke Bol. Gestreden en verloren maar niets dan respect!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatrickC
Prachtige bronzen plak voor Bol. Ze loopt 52,03, een PR en ER, dus maximaal. Ook hier rent de winnares een dik WR. Dus de verwachte uitslag als je naar de PR’s keek van vóór deze race.

[ Voor 27% gewijzigd door PatrickC op 04-08-2021 04:36 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PatrickC
Van Rouwendaal haalt zilver bij het open water zwemmen. Na het goud bij de vorige OS, ook hier weer een prachtig resultaat.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Persoonlijk & Europees record voor Bol en dat op haar eerste spelen. Verliezen van een dubbel wereldrecord, wat een prachtige prestatie! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Migrator op 04-08-2021 04:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Femke Bol. _O_
Fantastisch gelopen, gezien ze pas net begonnen is. En nog heel jong dus nog veel mooie jaren voor zich. :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hockeysters 4-1 voor in het derde kwart, dus een finale lijkt zeker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Anouk Vetter ook goed gestart met een dik PR op de 100M horden, waarmee ze nu 3e staat na het eerste onderdeel op de zevenkamp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 04:49:
Anouk Vetter ook goed gestart met een dik PR op de 100M horden, waarmee ze nu 3e staat na het eerste onderdeel op de zevenkamp.
Wel een tip voor het volgen van de meerkamp: de tussenstand is niet van enorm belang. Vetter gaat sowieso zakken na onderdeel twee, want dat is haar zwakste. Er zijn verschillende prognose-sites waar de stand wordt "afgemaakt" met beste seizoensprestaties, dat zegt iets meer. Zal er vanmiddag eentje posten.

Emma Oosterwegel is net klaar met hoog, springt een PR. Die lijkt echt elke keer te verbeteren op grote toernooien, mooi om te zien. Zou echt een stunt zijn als ze haar zesde(?) plek van het WK in 2019 kan evenaren, laat staan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 05:01:
[...]

Wel een tip voor het volgen van de meerkamp: de tussenstand is niet van enorm belang. Vetter gaat sowieso zakken na onderdeel twee, want dat is haar zwakste. Er zijn verschillende prognose-sites waar de stand wordt "afgemaakt" met beste seizoensprestaties, dat zegt iets meer. Zal er vanmiddag eentje posten.

Emma Oosterwegel is net klaar met hoog, springt een PR. Die lijkt echt elke keer te verbeteren op grote toernooien, mooi om te zien. Zou echt een stunt zijn als ze haar zesde(?) plek van het WK in 2019 kan evenaren, laat staan verbeteren :)
Dank voor de tip, maar als fan van de meerkamp (vindt het het mooiste atletiek onderdeel) wist ik dat natuurlijk al. ;) Het is vooral ook belangrijk wat je score is tov je eigen PR’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Net even de finish teruggekeken van het open water zwemmen en de Braziliaanse was echt de beste. Sharon won nog net zilver, dus dit was echt maximaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 05:05:
[...]

Dank voor de tip, maar als fan van de meerkamp (vindt het het mooiste atletiek onderdeel) wist ik dat natuurlijk al. ;) Het is vooral ook belangrijk wat je score is tov je eigen PR’s.
Haha, heel goed - maar dan is het goede info voor willekeurige voorbijgangers die dit lezen :p

Meerkamp kan ik ook erg van genieten, moet nodig nog een keer naar Götzis om de ultieme meerkampwedstrijd mee te maken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Hockeysters winnen met 5-1 en gaan naar de finale. Mooie revanche op de verloren finale tegen de Britsen op de vorige OS. Hopelijk maken ze daar hun favorietenrol waar deze keer. Ze zijn veruit de beste ploeg op dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 05:10:
Meerkamp kan ik ook erg van genieten, moet nodig nog een keer naar Götzis om de ultieme meerkampwedstrijd mee te maken!
Ja, dat is het Mekka van de meerkamp.

Ik vind het sowieso knap van Vetter dat ze er weer staat na een moeilijke periode. Ik heb een tijdje terug de NOS Olympische Podcast met haar geluisterd en dan hoor je waar ze vandaan is moeten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Bol rende op het WK in Doha in 2019 56.37 en nu dus 52.03. Dat zijn dik 4 seconden eraf in 2 jaar tijd! Kan ze de komende jaren het gat naar de concurrentie (nu dus ongeveer een halve seconde) gaan dichten?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PatrickC
Interview met Bol:
https://nos.nl/l/2392421
En dan ook nog de mensen bedanken die om 4:30u zijn opgestaan om naar haar finale te kijken. _/-\o_ :)F

[ Voor 54% gewijzigd door PatrickC op 04-08-2021 05:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:29
PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 04:35:
Prachtige bronzen plak voor Bol. Ze loopt 52,03, een PR en ER, dus maximaal. Ook hier rent de winnares een dik WR. Dus de verwachte uitslag als je naar de PR’s keek van vóór deze race.
en nu is de vraag. Komt dat door de schoenen? :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djarune
NL op 22 medailles met nog 2 zekere plakken (hockey en boksen). Het record van 25 (Sydney 2000) gaat verpulverd worden. Ik vermoed 30 medailles. De 12x goud van Sydney gaat wel heel moeilijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Webgnome schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 06:52:
[...]

en nu is de vraag. Komt dat door de schoenen? :+
De schoenen spelen zeker wel een rol bij alle nieuwe supersnelle tijden die nu worden gelopen denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 16:03
PatrickC schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 05:21:
Bol rende op het WK in Doha in 2019 56.37 en nu dus 52.03. Dat zijn dik 4 seconden eraf in 2 jaar tijd! Kan ze de komende jaren het gat naar de concurrentie (nu dus ongeveer een halve seconde) gaan dichten?
Geen idee, maar leeftijd voordeel heeft ze alleen t.o.v. de zilveren Muhammad die al 31 is, maar niet t.o.v. van de gouden McLaughlin, want die is ook pas 21 jaar oud.. En die liep nu dus al een 51.46 (WR)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 23:57

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Heel knap van Bol, prachtige prestatie.

McLaughlin verslaan was nagenoeg onmogelijk. Zo enorm sterk, wat een supertalent. Dat is wel even pech hebben voor Bol de komende jaren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Zeg dat! En het is nog steeds de 4e tijd (nu van 3 vrouwen) ooit. Echt super knap gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Zonder meer een prachtige prestatie. Ik had niet verrast te zijn als het toch goud zou worden, op de OS zijn er genoeg wedstrijden geweest waarbij de kanshebbers al eerder zijn uitgeschakeld of dat de favoriet een offday blijkt te hebben. Ik voorzie wel een mooie toekomst voor Bol gezien haar progressie.

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Migrator schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 05:01:
[...]

Ok, 's ochtends al :+

Prognosie & statistiek voor de zevenkamp, wordt praktisch live bijgewerkt en laat daarmee ook zien hoe prestaties mee- of tegenvallen: https://www.ten7events.co...ympics-womens-heptathlon/

En voor de tienkamp: https://www.ten7events.co...-olympics-mens-decathlon/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

ik snap oprecht niet dat ik nu pas naar baanwielrennen kijk...wat een machtige sport is dat toch (net als BMX waar ik ook pas deze OS achter gekomen ben)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic ;)

Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.