Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoorde van de week de commentator melden dat de snelste smash ooit gemeten boven de 400 km/u was. Hoe dan?Sjurm schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:39:
Die badminton finale is mooi, wat een snelheid
Ws 1 miliseconde 400km/h.autje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:41:
[...]
Ik hoorde van de week de commentator melden dat de snelste smash ooit gemeten boven de 400 km/u was. Hoe dan?
⏩ PVOutput☀️
Raar verhaal inderdaad. Ze hadden beelden met bewijs dat de disq niet terecht was, maar die waren niet echt duidelijk. Echter de jury kon ook niet aantonen dat het wel echt een valse start was, maar de disq blijft wel staan.PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:27:
Dus die diskwalificatie van Bouwmeester eerder deze week was eigenlijk niet terecht? Dan had ze nu dus 1e moeten staan. Lekker dan…
Jurysporten.... Je hebt er niks aan.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Je zou toch eigenlijk denken, bij twijfel, geen diskwalificatie. Maar hopelijk tovert Marit nog een konijn uit de hoed in de medal race.TheBrut3 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Raar verhaal inderdaad. Ze hadden beelden met bewijs dat de disq niet terecht was, maar die waren niet echt duidelijk. Echter de jury kon ook niet aantonen dat het wel echt een valse start was, maar de disq blijft wel staan.
Jurysporten.... Je hebt er niks aan.Zeker niet als Nederland op deze olympische spelen.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan wordt het echt een loterij. Ik vind dit eigenlijk wel mooi. Vaak wint toch wel de beste ipv de gelukkigste.Quad schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:45:
Waarom wordt het zeilen en surfen over zoveel races gevaren? Waarom niet 1 race en eindstand = podium?
Ik vind die graphics met posities en windrichting toch echt wel een toevoeging. En ook de beelden en audio vanaf de boten een meerwaarde.PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:56:
Dat zeilen moet met moderne technieken (drones) toch veel beter in beeld kunnen worden gebracht? Slecht te volgen op deze manier.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Heeft niet zozeer met jurysport te maken. Wel of niet over een lijntje is behoorlijk arbitrair. Eerder een gebrek aan de juiste technologische hulpmiddelen (en een niet helemaal stationaire start-/finishlijn maken het niet gemakkelijker).TheBrut3 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:49:
[...]
Raar verhaal inderdaad. Ze hadden beelden met bewijs dat de disq niet terecht was, maar die waren niet echt duidelijk. Echter de jury kon ook niet aantonen dat het wel echt een valse start was, maar de disq blijft wel staan.
Jurysporten.... Je hebt er niks aan.Zeker niet als Nederland op deze olympische spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Joris748 op 30-07-2021 10:06 ]
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Mee eens, maar ze hebben het er nu ook over bij de NOS. De regie mist ook de strijd tussen de toppers in het klassement.Joris748 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:58:
[...]
Ik vind die graphics met posities en windrichting toch echt wel een toevoeging. En ook de beelden en audio vanaf de boten een meerwaarde.
Bensimpel
Positieve meneer
Omdat de windsnelheid/richting/water enzo iedere dag compleet anders kan zijn. Je moet overall dus het beste zijn. Volgens mij was dat meer de gedachte.Quad schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:45:
Waarom wordt het zeilen en surfen over zoveel races gevaren? Waarom niet 1 race en eindstand = podium?
😆 - Denk ook eens om ;)
Prachtige sport en wat een verhaal! Niek die goud pakt na de crash met de official eerder deze week en jongere zus Smulders die onverwachts Brons pakt, net als haar zus 5 jaar geleden. Het is wel een sport waar je ook wat geluk (of juist geen pech) moet hebben, iets wat je vaak niet altijd zelf in de hand hebt.Nutterd schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 08:37:
voor de mensen die het BMX-en nog terug moeten kijken zal ik niks over de uitslagen zeggen...maar wat een sport! was ik nog maar een keer jong!![]()
De olympische spelen zijn wat dat betreft een leuke case studie over tournooi vormen.Quad schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:45:
Bij het zeilen zullen de meerdere races zijn omdat weer omstandigheden nogal kunnen verschillen, met meerdere races werk je dat verschil een beetje weg. Maar is het dan wel "goed" dat er meerdere races op 1 dag zijn.
Bij judo kan zijn er 2 bronzen plakken, waarom gaan die 2 niet nog even tegen elkaar om de winnaar de enige brons te geven?
Bij 3x3 basketball kwamen we in de halve finale als we tegen Belgie(?) gewonnen hadden, dat deden we niet, dus kwamen we in de kwart finale tegen Rusland(?).
Anyway, veel verschillende toernooivormen het zal te maken hebben met historie/kijkcijfers/benodigde inspanning/mores.
Daar komt nog bij dat op de OS soms de regels ook nog subtiel anders zijn dan bij andere toernooien. Bij triathlon is het volgens mij zelfs zo dat ze speciaal voor de OS een competitie hebben opgezet omdat de regels zo anders zijn dan de "normale" triathlon.
Bij het zeilen maakte een concurrent van Bouwmeester een fout bij de start. Die dacht dat ze niet meer mocht starten, dus voer terug naar haar coach. Blijkt dat de regel op de OS anders is, en ze toch had mogen starten...Gotiniens schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:28:
[...]
Daar komt nog bij dat op de OS soms de regels ook nog subtiel anders zijn dan bij andere toernooien. Bij triathlon is het volgens mij zelfs zo dat ze speciaal voor de OS een competitie hebben opgezet omdat de regels zo anders zijn dan de "normale" triathlon.
De normale triathlon zou totaal zinloos zijn op de OS, want niemand zit te wachten op 9 uur sport, daarom is de Olympic Distance op de OS gekozen. Grootste verschil is dat je bij het fietsen in groepen mag fietsen (stayeren), want bij de normale triathlon echt uit den boze is. Daardoor ben je als slechte zwemmer eigenlijk al kansloos.Gotiniens schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:28:
[...]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
En welke vraag komt er dan bij mij opautje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:41:
Dat kan je natuurlijk ook met die condooms doen: Australische repareert kano met condoom en wint goud.

Welke olympiërs zijn geboren uit een olympisch slippertje van 16/20/24/28 jaar geleden?

⏩ PVOutput☀️
Volgens de site van de Nederlandse Triathlon Bond is de olympische triathlon juist de "standaard" afstandM@cer schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:42:
[...]
De normale triathlon zou totaal zinloos zijn op de OS, want niemand zit te wachten op 9 uur sport, daarom is de Olympic Distance op de OS gekozen. Grootste verschil is dat je bij het fietsen in groepen mag fietsen (stayeren), want bij de normale triathlon echt uit den boze is. Daardoor ben je als slechte zwemmer eigenlijk al kansloos.
Kwart / standaard
1000 / 1500 meter zwemmen – 40 km. fietsen – 10 km. lopen
Midden
1900 meter zwemmen – 90 km. fietsen – 21,1 km. lopen
Lang
3800 meter zwemmen – 180 km. fietsen – 42,195 km. lopen
https://www.triathlonbond...afstanden-en-disciplines/
Kimmann na gouden race: 'Ik snap er geen fluit van hoe dit kan' - https://nos.nl/l/2391591PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:45:
Ik zie net het interview met Niek Kimmann bij de NOS. Wat is die verslaggever een enorme oetlul zeg… de finale van de vrouwen met Merel Smulders begint tijdens het interview, Niek geeft aan dat hij die even wil kijken, zegt die verslaggever doodleuk dat ze nog wel even door kunnen gaan met het interview en dan de finish kijken en gaat gewoon verder met vragen stellen.![]()
Zo ga je niet met sporters om… al helemaal niet met een olympisch kampioen!
Vanaf ca 1 minuut. Let vooral op de reactie van zusje Laura Smulders in de achtergrond vanaf 1:30, die is echt goud.
⏩ PVOutput☀️
https://nos.nl/tokyo2020/...een-fluit-van-hoe-dit-kanPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:45:
Ik zie net het interview met Niek Kimmann bij de NOS. Wat is die verslaggever een enorme oetlul zeg… de finale van de vrouwen met Merel Smulders begint tijdens het interview, Niek geeft aan dat hij die even wil kijken, zegt die verslaggever doodleuk dat ze nog wel even door kunnen gaan met het interview en dan de finish kijken en gaat gewoon verder met vragen stellen.![]()
Zo ga je niet met sporters om… al helemaal niet met een olympisch kampioen!
mis ik iets? of was er nog een ander interview?
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
De afstand snap ik zeker dat ze die aangepast hebben, en zie je nog best veel bij andere triathlon evenementen. De normale triathlon is waarschijnlijk ook te zwaar, er zijn waarschijnlijk te weinig mensen die een volledige triathlon meerdere keren per jaar kunnen voltooien met enige consistentie.M@cer schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:42:
[...]
De normale triathlon zou totaal zinloos zijn op de OS, want niemand zit te wachten op 9 uur sport, daarom is de Olympic Distance op de OS gekozen. Grootste verschil is dat je bij het fietsen in groepen mag fietsen (stayeren), want bij de normale triathlon echt uit den boze is. Daardoor ben je als slechte zwemmer eigenlijk al kansloos.
Het stayeren zie ik eigenlijk alleen bij ITU evenementen is daarom wmb een beetje een vreemde eend in de bijt.
Disclaimer: Absoluut geen expert, Ik geloof het gelijk als jij andere ervaringen hebt
De lange afstand (ook wel de Ironman) is waar het allemaal mee begonnen is in Hawaii (en wat ik eind augustus hoop te voltooien in HamburgJoris748 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:48:
[...]
Volgens de site van de Nederlandse Triathlon Bond is de olympische triathlon juist de "standaard" afstand
Kwart / standaard
1000 / 1500 meter zwemmen – 40 km. fietsen – 10 km. lopen
Midden
1900 meter zwemmen – 90 km. fietsen – 21,1 km. lopen
Lang
3800 meter zwemmen – 180 km. fietsen – 42,195 km. lopen
https://www.triathlonbond...afstanden-en-disciplines/

Op de lange afstanden heb je ook profs die zeker wel meerdere wedstrijden doen per jaar, maar het is gewoon niet intressant genoeg voor de OS omdat het veel te lang duurt.. Het leuke is dat de wedstrijden van de profs en de amateurs ook tegelijk zijn en je eigenlijk in dezelfde wedstrijd meedoet.
[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 30-07-2021 10:56 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Niek vraagt.. zullen we even wachten? Verslaggever antwoord, We gaan effe door… kijken zometeen wel de finish.
[ Voor 21% gewijzigd door PatrickC op 30-07-2021 10:55 ]
Succes met de voorbereiding! Puur uit interesse: hoe lang verwacht je onderweg te zijn?M@cer schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:52:
[...]
De lange afstand (ook wel de Ironman) is waar het allemaal mee begonnen is (en wat ik eind augustus hoop te voltooien), de kortere afstanden zijn later ontstaan omdat de lange afstand toch wat ver is voor de meeste.
Ik hoop tussen de 11 en 12 uur..Joris748 schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:54:
[...]
Succes met de voorbereiding! Puur uit interesse: hoe lang verwacht je onderweg te zijn?
Ja, dat was geweldig om te zien! Lijkt me extra speciaal om zo’n OS met je broer of zus mee te maken en al helemaal als hij/zij dan ook nog eens een medaille wint.Quad schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:50:
Let vooral op de reactie van zusje Laura Smulders in de achtergrond vanaf 1:30, die is echt goud.
⏩ PVOutput☀️
Hij heeft verloren inmiddels!Quad schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 11:34:
Djokovic heeft het lastig tegen Zverev. 2-0 achter in de 3e set.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Gaat z'n golden slam.
⏩ PVOutput☀️
Dankjewel maar ik zit bij KPN dus kan ik helaas niet gebruikenM@cer schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 09:37:
[...]
Gebruik de ziggogo app, die werkt over het algemeen erg goed.
𝗠 𝗔 𝗧 𝗖 𝗛 𝗗 𝗔 𝗬
— OranjeLeeuwinnen (@oranjevrouwen) 30 juli 2021
NED 🇳🇱 🆚 USA 🇺🇸
🕐 13.00 uur
📍 Yokohama Stadium
📺 Eurosport & NOS#NEDUSA #TeamNL pic.twitter.com/mydNKf1850
Lees hier de voorbeschouwing op de wedstrijd van vanmiddag 👇#NEDUSA #TeamNL https://t.co/8lWOdYqUg2
— OranjeLeeuwinnen (@oranjevrouwen) 30 juli 2021
[Instagram: Your #USWNT starting lineup to take on 🇳🇱! A spot in the #Tokyo2020 semis at stake 💪]
[Instagram: 🔶 𝙊𝙋𝙎𝙏𝙀𝙇𝙇𝙄𝙉𝙂 🔶 Wissels: Kop, Van Es, Van Dongen, Dekker, Pelova, Beerensteyn, R. Jansen. #NEDUSA #TeamNL #LightItUp]
Ik vind het eigenlijk nog gekker dat de reporter niet bovenop de race zit van Merel Smulders. Het is een finale! En dan haalt ze ook nog brons, WTF NOS!PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 10:53:
@Nutterd @Quad Dat is niet het complete interview. De NOS heeft het bewuste stukje waaraan ik refereer eruit geknipt. En dat is bewust gedaan denk ik. Ik heb het interview volledig teruggekeken via Ziggo Go.
Niek vraagt.. zullen we even wachten? Verslaggever antwoord, We gaan effe door… kijken zometeen wel de finish.
Dat stukje hebben ze idd ergens ertussen uit geknipt, ik heb het ook gezien.
Waiting on the world to change
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarom begin je ook aan zo’n interview als je weet dat de finale bij de vrouwen op punt van beginnen staat? Maar ik erger me wel vaker aan de verslaggevers bij de NOS. Dat is ook wel eens beter geweest…pinda powerrr schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:08:
[...]
Ik vind het eigenlijk nog gekker dat de reporter niet bovenop de race zit van Merel Smulders. Het is een finale! En dan haalt ze ook nog brons, WTF NOS!
Dat stukje hebben ze idd ergens ertussen uit geknipt, ik heb het ook gezien.
Same. Ik heb echt het gevoel dat ze vooral opzoek zijn naar tranen.PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:12:
Maar ik erger me wel vaker aan de verslaggevers bij de NOS. Dat is ook wel eens beter geweest…

[ Voor 33% gewijzigd door PatrickC op 30-07-2021 12:29 ]
Valt toch wel mee? Vooral Sifan zegt nietsPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:27:
Verslaggever Stekelenburg is weer op zoek naar negatieve puntjes bij Sifan… Waarom ben je hier in Tokio?En maar steeds blijven vragen welke afstanden ze gaat lopen… daar had ze toch al antwoord op gegeven!

17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Niet zo raar. Ze heeft net bijna 15 minuten met meer dan 20 kilometer per uur hard gelopen
Het is niet bepaald een praatwonder.tlpeter schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:29:
[...]
Niet zo raar. Ze heeft net bijna 15 minuten met meer dan 20 kilometer per uur hard gelopen
Dat blijft wel een beetje jammer aan Hassan. Natuurlijk mooi en leuk een Nederlandse dame die zo sterk is op deze afstanden maar haar Nederlands is beroerd. Ze doet er ook niet erg veel voor terwijl ze toch al wel een jaar of 13 'in Nederland' is. Voornamelijk dus in het buitenland (VS) maar ook daar vrij weinig binding met Nederland of Nederlandse les. Het helpt allemaal niet bij zo'n interview na een race.
De like-factor van sporters die dat wel hebben gaat toch wat omhoog. Zoals bij de mannen marathonlopers Nageeye dat bijvoorbeeld wel echt heeft. Voelt allemaal toch net wat meer Nederlands en hij geeft ook goede en leuke interviews.
Omdat ze vragen krijgt waarop ze nog niet kan of wil antwoorden. Maar dan toch blijven zagen en doorvragen..
Dat is nu eenmaal de rol van een interviewer, anders kan dat ook wel helemaal achterwege worden gelatenPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:35:
[...]
Omdat ze vragen krijgt waarop ze nog niet kan of wil antwoorden. Maar dan toch blijven zagen en doorvragen..
Maar goed, verder nette prestatie hoor, ik doe het niet na....
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
- Canada - Brazilië, als eerste gestart en nog steeds 0-0 dus zal wel penalties worden
- Groot-Britannië - Australië, GB wel iets beter maar Australië het eerst op voorsprong. Inmiddels wel 2-1 voor GB ...
- Zweden - Japan, de derde wedstrijd en het 'almachtige Zweden' staat zwaar onder druk van wat ik zo lees (Japan, een technisch en goed voetballend team dus). Net nog een penalty voor Japan terugedraaid door de VAR. Stand 1-1 bij de rust...
Canada - Brazilië idd naar penalties, nu aan de gang en de all-time topscoorder in het vrouwenvoetbal (Christine Sinclair van Canada) ziet haar penalty (de 1e) gepakt worden door Johan Derksen's favo goallie
Inmiddels mist Brazilië penalty nummer 4 en dat zag je al aankomen zoals die klaarstond.
Brazilië mist ook nummer vijf, beiden precies hetzelfde mooi op keepershoogte en niet ver genoeg in de hoek links van/voor de keeper. Canada door!
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 30-07-2021 12:55 ]
Puts en de Boer ook door als 6e en 7e snelste.
[ Voor 26% gewijzigd door PatrickC op 30-07-2021 12:49 ]
Maar eens kijken of dat gevoel zo ook op het veld in uiting komt.
Normaal gesproken is NL denk ik kansloos. Het zal flink mee moeten zitten.PWM schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 12:58:
Als ik zo NL en Amerika naast elkaar zie, zie ik in het Oranje een meisjes vriendengroep staan. In het wit zie ik 11 atletes op een rij staan.
Maar eens kijken of dat gevoel zo ook op het veld in uiting komt.
Maar op zich zijn de kansen nog nooit zo groot geweest als nu, de Amerikaanse machine draait zo soepel niet meer.
[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 30-07-2021 13:01 ]
Ze liep in mei 40 seconden sneller dan nu, en onder de limiet van 15:10. Wellicht te veel last van de warmte? Niet in vorm? Kan gebeuren.Terranova schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:07:
Niet om lullig te doen, maar wat doet die Van Es op de olympische spelen als ze in de series het tempo halverwege al niet kan volgen op de 5km
⏩ PVOutput☀️
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik blijf me wel verbazen over het niveau van de keepsters hoor (niet deze goal, die zat er echt goed in).
Maar het Nederlands elftal gaat het niet winnen van de Amerikanen. Nu blijft het voetbal, maar de Amerikanen spelen het spelletje veel beter. Nederland kan het spel niet maken tegen een topploeg. De Amerikanen kunnen wel de wedstrijd bepalen als ze het echt willen.
Gelukkig scoort Nederland nu, en kan mijn reactie voorlopig in de prullebak. Weer een wereldgoal van Miedema.
Erg sterk gelopen. Nieuw Nederlands record ook en ook sneller dan iedereen in de eerste heatPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:19:
4x400 mixed estafetteploeg is ook door na een goede race 2e.
Blijkbaar ging ze hier na toe om ervaring op te doen.autje schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:15:
[...]
Ze liep in mei 40 seconden sneller dan nu, en onder de limiet van 15:10. Wellicht te veel last van de warmte? Niet in vorm? Kan gebeuren.
Doel is Parijs
Denk dat je vd Zanden vooral opstelt vanwege haar snelheid.PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:21:
Van der Zande kan echt niet voetballen… waarom niet Beerensteyn opetellen?
Eerst vd Sanden het vuile (loop)werk laten opknappenPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:21:
Van der Zande kan echt niet voetballen… waarom niet Beerensteyn opetellen?
Dat tempo halverwege was al een stuk sneller dan de 15:07 die ze liep om de limiet te lopen. Verder zijn de omstandigheden erg zwaar vanwege de temperatuur en luchtvochtigheid. Dat scheelt echt enorm. Ze is nog jong en komt hier gewoon ook om alvast ervaring op te doen.Terranova schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:07:
Niet om lullig te doen, maar wat doet die Van Es op de olympische spelen als ze in de series het tempo halverwege al niet kan volgen op de 5km
Maar team USA dit jaar is niet het team van afgelopen jarenmavaros schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:19:
Ik weet niet of het hier over het oplympische vrouwenteam in het voetbal mag gaan.
Maar het Nederlands elftal gaat het niet winnen van de Amerikanen. Nu blijft het voetbal, maar de Amerikanen spelen het spelletje veel beter. Nederland kan het spel niet maken tegen een topploeg. De Amerikanen kunnen wel de wedstrijd bepalen als ze het echt willen.
Gelukkig scoort Nederland nu, en kan mijn reactie voorlopig in de prullebak. Weer een wereldgoal van Miedema.
Beetje het heren Oranje van afgelopen Ek (wat het moeilijk heeft tegen de kleintjes) en die van de vorige Nations league waar ze van Duidsland en Frankrijk wonnen
Dus als NL goed is is er wel een kans
Dan had ik ook Dafne Schippers gevraagd om te komen voetballen.dawg schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:23:
[...]
Denk dat je vd Zanden vooral opstelt vanwege haar snelheid.
⏩ PVOutput☀️
/edit: onzin...fout gezien!
[ Voor 43% gewijzigd door Nutterd op 30-07-2021 13:29 ]
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Daar heb je toch niks aan?dawg schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:23:
[...]
Denk dat je vd Zanden vooral opstelt vanwege haar snelheid.
Die vrouw loopt iedereen eruit, en dan moet ze denken wat ze met de bal moet doen. Er is geen teamgenoot, want die lopen nog 30 meter achter haar, en een doelpunt maken is niet haar kracht. Dan loopt je dus eigenlijk alleen maar in de weg.
Berensteijn erin, en je kan direct over beide flanken gevaarlijk worden.
En jawel hoor, nu scoren de Amerikanen weer, terwijl ik dit tik.
Er is zo ontzettend veel ruimte om te voetballen...
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Jullie verwachtingen van het vrouwenvoetbal zijn iets te hoogPatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:29:
Die wordt gewoon niet verdedigd! Dat is al het probleem dit hele toernooi.
Er wordt sowieso traag en slecht gevoetbald, door beide teams. Door de VS dan nog het minste.Smobbo schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:29:
Wat wordt er toch traag en slecht verdedigd, door beide partijen.
Er is zo ontzettend veel ruimte om te voetballen...
Aanvallend is Nederland perfect, verdedigend is het slecht, dus hij voorspelde een 13-11 winst
Tja, ik heb gisteren Feyenoord gekeken, dus ik dacht op dit niveau voorbereid te zijn...tuinïnen schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:29:
[...]
Jullie verwachtingen van het vrouwenvoetbal zijn iets te hoog
(Feyenoord fan ben je niet voor de lol...)
Al veel tegendoelpunten deze OS inderdaad. Nu weer een.PatrickC schreef op vrijdag 30 juli 2021 @ 13:29:
Die wordt gewoon niet verdedigd! Dat is al het probleem dit hele toernooi.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.
Herhalend commentaar op de commentatoren is niet nodig. Wanneer de behoefte er wel is, open maar een eigen topic
Dat geldt dus ook voor wat de NOS of Eurosport wel of juist niet uitzenden.