Ik heb alleen "sdk.split.io" gewhitelist. En dan werkt het. Geen idee wat sdk.split.io precies isppeterr schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:39:
Vast al gemeld, maar mijn pi-hole blokkeerde opeens het inlog gebeuren op de shield
Even gewhitelist en nu gaat het goed. Apart dat het voorheen niet een probleem was.
Moet nog wel even uitzoeken wat ik nou eigenlijk whitelist.
Misschien weet iemand dat ?
[Afbeelding]
Maar hoeveel van die 500k betalen 14 euro per maand? Ik betaalde maar 5 euro per maand t/m juni (net als het hele Ziggo-regiment dat abonnee is geworden), en zelfs die termijn heb ik niet afgemaakt dus ik kom nog niet eens aan 14 euro in totaal maar zal wel bij die 500k zittenMaasluip schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:22:
500.000 mensen die elke maand 14 euro betalen is 84 miljoen per jaar. Ik heb wel eens gelezen dat er 30 miljoen per jaar geboden is voor de uitzendrechten, voor die overgebleven 54 miljoen kun je er best wel een programma omheen maken.
Dus als die aantallen kloppen dan denk ik dat het een succes is voor NENT.
Bovendien zijn die rechten voor Bundesliga en Premier League (voetbal), darts, pool, etc ook niet gratis
[ Voor 7% gewijzigd door naitsoezn op 09-05-2022 18:42 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het lijkt op een tool voor app ontwikkelaars. Zie er niet echt iets fout in.W1ck1e schreef op maandag 9 mei 2022 @ 18:09:
[...]
Ik heb alleen "sdk.split.io" gewhitelist. En dan werkt het. Geen idee wat sdk.split.io precies is
https://www.split.io/
Maar goed, gelukkig zat ik niet ready met een biertje en een nootje
Het werkt weer goed genoeg. Wel klote een replay kijken, zet ik hem nog steeds op pauze zo af en toe.
F1 was alleen in 4K te zien bij klanten die Ziggo als internet en TV als provider hadden. Klanten van KPN en andere providers konden alleen in 1080P kijken. Wel hogere bitrate en vaak stabieler via lineaire tv.MilesD. schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:54:
Onvoorstelbaar dat ViaPlay al jaren actief is, of leggen wij de lat heel hoog …!
NL was het enige land zo,n beetje waar geen duo presentatie was, had weer te maken met ‘budgetten’.
Dus Mol zwartmaken dat hij niet alles meekreeg gaat niet op, het is een snelle sport he..
Ziggo heeft geprobeerd met een duo, Mol en Van der Garde. Dat werkte niet omdat Olav liever zelf wilde werken tijdens de races. De duo van Viaplay is wel prima, ze praten alleen te veel vind ik.
Gisteren tijdens de race toch weer wat momentjes gehad. De laatste paar rondes wat freezes, gelukkig was het spannendste al geweest. En na de race liep die echt vast. Via airplay.
Daarna nog geprobeerd via de LG app. Maar dat kon niet want teveel devices. En uitloggen hielp niet. Gelukkig was de race al afgelopen.
Nee nog niet echt tevreden. En de tijd raakt op voor Viaplay met het Nederlandse commentaar bij f1tv pro.
Positief: commentaar tijdens de race vind ik steeds beter worden. Ze worden enthousiaster, en hoeven niet altijd aan het woord te zijn. Het zal nooit de Mol/Ziggo fans bekoren, maar hier hoor ik daadwerkelijk racers die enthousiast raken van een mooie race. Ipv mol die enkel enthousiast werd van Max.
Daarna nog geprobeerd via de LG app. Maar dat kon niet want teveel devices. En uitloggen hielp niet. Gelukkig was de race al afgelopen.

Nee nog niet echt tevreden. En de tijd raakt op voor Viaplay met het Nederlandse commentaar bij f1tv pro.
Positief: commentaar tijdens de race vind ik steeds beter worden. Ze worden enthousiaster, en hoeven niet altijd aan het woord te zijn. Het zal nooit de Mol/Ziggo fans bekoren, maar hier hoor ik daadwerkelijk racers die enthousiast raken van een mooie race. Ipv mol die enkel enthousiast werd van Max.
Ach vroeger, vroeger drukte je op een knopje op een afstandsbediening waarop een zender verscheen die gewoon in een goede kwaliteit F1 uitzond!
Blijft die Ember trouwens definitief weg?
[ Voor 13% gewijzigd door Deruxian op 09-05-2022 20:26 ]
Vrees van niet.Deruxian schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:25:
Ach vroeger, vroeger drukte je op een knopje op een afstandsbediening waarop een zender verscheen die gewoon in een goede kwaliteit F1 uitzond!
Maar ik verlang ook terug naar de tijd dat al die streamingsdiensten niet bestonden. Dat totale fragmenteren van beschikbare content is moeilijk irritant.
Nee Amber Brantsen (spreek je uit als Ember) had covid, vandaar dat Allard Kalf haar verving.Deruxian schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:25:
Allard icm met Ho-Ping Tung vond ik wel echt heel goed.
Bitrate blijft ondermaats op een 65inch UHD scherm. Kijken ze in Noorwegen en Zweden allemaal op een ouderwetse tv ofzo?
Dat Viaplay de bal bij de gebruiker legt vindt ik echt onacceptabel. Tijdens de studio is de bitrate acceptabel, maar de race zelf is wat lager (Of valt het beter op tijdens snelle beelden?)
Bitrate blijft ondermaats op een 65inch UHD scherm. Kijken ze in Noorwegen en Zweden allemaal op een ouderwetse tv ofzo?
Dat Viaplay de bal bij de gebruiker legt vindt ik echt onacceptabel. Tijdens de studio is de bitrate acceptabel, maar de race zelf is wat lager (Of valt het beter op tijdens snelle beelden?)
Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds Bahrein weer eens met Viaplay gekeken en de studio met Allard en Ho-Pin Tung was echt een verademing idd. Verder viel de beeldkwaliteit me tijdens de race behoorlijk tegen. Zichtbare artifacts op 4.5m kijkafstand met een 65" TV is echt niet acceptabel...rstift schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:29:
Allard icm met Ho-Ping Tung vond ik wel echt heel goed.![]()
Al dei honderden bovenstaande klachten vwb de kwaliteit van het beeld heb ik in één keer tegen mijn zin in kunnen oplossen middels AppleTV, daar heb ik geen spijt van …
Ik kijk met een Apple TV 4K 2021MilesD. schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:30:
Al dei honderden bovenstaande klachten vwb de kwaliteit van het beeld heb ik in één keer tegen mijn zin in kunnen oplossen middels AppleTV, daar heb ik geen spijt van …
Blij om te horen dat er een oplossing is die werkt, alleen ik vind niet dat het aan de consument is om extra/speciaal randapparatuur aan te schaffen voor iets wat niet werk vanuit de aanbieder. Als we dit zouden accepteren en aanschaffen kunnen we straks bij elke streamingdienst iets anders aanschaffen omdat Viaplay ermee weg kwam door te zeggen het ligt aan uw apparaatMilesD. schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:30:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kijk Viaplay via de LG App op een Lg oled 55B8
Heeft er iemand een slimme oplossing om de overlay van de app die tevoorschijn komt als je de a.b. teveel beweegt makkelijk weer te verbergen.
Als je op de back knop drukt, dan sluit de hele livestream af.
Het werkt om met de pointer ergens in het beeld te klikken en vervolgens te zorgen dat deze niet meer op de overlay gericht staat, maar hiervoor heb ik meestal wel een aantal pogingen nodig.
Heeft er iemand een slimme oplossing om de overlay van de app die tevoorschijn komt als je de a.b. teveel beweegt makkelijk weer te verbergen.
Het werkt om met de pointer ergens in het beeld te klikken en vervolgens te zorgen dat deze niet meer op de overlay gericht staat, maar hiervoor heb ik meestal wel een aantal pogingen nodig.
Afstandsbediening ergens leggen zodat je er niet tegenaan tiktJon156 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:09:

Exact expert nodig?
In Scandinavië zenden ze uit in (full) HD en 4K. Laatste kost wel veel meer dan wat ze hier aanbieden, hoewel ze ook meerdere sport rechten hebben.rstift schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:29:
Dat werkt bij andere apps prima, dan verdwijnt de overlay bijna direct, bij viaplay verdwijnt de overlay bij mij echter pas als de pointer ook echt niet meer op de overlay wijst, en dat gaat gewoon heel lastig.Crazy D schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:41:
[...]
Afstandsbediening ergens leggen zodat je er niet tegenaan tiktDat heb ik ook, ook bij andere apps trouwens.
Daar kan je het gewoon via de reguliere methodes ontvangen (kabel, sateliet, iptv) en voor F1 en Premier League idd een UHD stream bij de webstream variant (de niet UHD stream is ook gewoon een magere 720p stream).rstift schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:29:
Allard icm met Ho-Ping Tung vond ik wel echt heel goed.![]()
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 11-05-2022 12:23 ]
Ik ben toch heel benieuwd hoelang ViaPlay positief nieuws de wereld in kan blijven slingeren en zichzelf een schouderklopje blijft geven. Heel veel mensen in mijn omgeving en ikzelf hebben ViaPlay alweer vaarwel gezegd. Een slechte start is niet leuk, maar je kan er van terugkomen (vraag maar aan Max), maar de houding die ViaPlay aanneemt en daarmee de bron van de problemen maar consequent bij de klanten neer blijft leggen is voor mij genoeg reden om ermee te stoppen. Zoiets wil ik pertinent niet sponsoren.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Helemaal mee eens, na jaarabbo ‘toedeledoki’Major_ton schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:06:
Ik ben toch heel benieuwd hoelang ViaPlay positief nieuws de wereld in kan blijven slingeren en zichzelf een schouderklopje blijft geven. Heel veel mensen in mijn omgeving en ikzelf hebben ViaPlay alweer vaarwel gezegd. Een slechte start is niet leuk, maar je kan er van terugkomen (vraag maar aan Max), maar de houding die ViaPlay aanneemt en daarmee de bron van de problemen maar consequent bij de klanten neer blijft leggen is voor mij genoeg reden om ermee te stoppen. Zoiets wil ik pertinent niet sponsoren.
Weet iemand waar ik de tracktalk van afgelopen maandag kan vinden? Zie hem niet in dat rijtje ervij staan enkel die van imola.
Ik kon hem ook niet vinden. Misschien dat de uitzending niet door ging omdat Amber ziek is?powerboat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:41:
Weet iemand waar ik de tracktalk van afgelopen maandag kan vinden? Zie hem niet in dat rijtje ervij staan enkel die van imola.
Lijkt er inderdaad niet te zijn, ook niet in het schema op maandag
hmm... vreemd, Allard had er wel over dat die er al zou zijn. Bij Imola miste ik hem ook al tot net 2 dagen voor de race.
Die app verdient iig nog wat liefde
.

Die app verdient iig nog wat liefde
Ook jammer dat interviews van andere coureurs niet los te vinden zijn. Dat was destijds bij Ziggo wel zo.powerboat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:08:
hmm... vreemd, Allard had er wel over dat die er al zou zijn. Bij Imola miste ik hem ook al tot net 2 dagen voor de race.![]()
Die app verdient iig nog wat liefde.
[ Voor 3% gewijzigd door NeverSettle op 12-05-2022 08:22 ]
Ik heb deze wel maandag een gedeelte bekeken in de avond, originele uitzending was om 17:00 uur, in eerste instantie deed deze het niet. Was met Allard en de tweelingen Tom en Tim. Maar nu kan ik hem ook niet vinden, zou deze maar 48 uur beschikbaar zijn na de uitzendingpowerboat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:41:

Ze weten ook echt alles te verkloten bij Viaplay. Zit nu de replay van InvictaFC47 te kijken. Haperende beelden en overstuurd geluids signaal. Dat haperen zit ook in de illegaal gedownloade versie, dat geluid ligt echt weer bij Viaplay.... Man man man, waar betalen we eigenlijk voor
I am the great Cornholio!
Ik heb InvictaFC47 niet gezien, maar wel een paar andere films, documentaires en series. Nergens last van gehad, alleen bij live streams (sporten) soms een hapering.HaterFrame schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:55:
Ze weten ook echt alles te verkloten bij Viaplay. Zit nu de replay van InvictaFC47 te kijken. Haperende beelden en overstuurd geluids signaal. Dat haperen zit ook in de illegaal gedownloade versie, dat geluid ligt echt weer bij Viaplay.... Man man man, waar betalen we eigenlijk voor
Mja sport is nou net de reden dat ik viaplay heb. Los van het feit dat het maar 48 uur te bekijken is is de kwaliteit zwaar waardeloos. Met fc46 ook die onwijze haperingen. Met ufcs eigen Fight pass nooit problemen mee gehad hetzelfde met Discovery plus, gaat ook prima met UFC. Zwaar frustrerend iig. 't gaat er hier iig weer uit na dit jaar, wat een kutclub eerste klas.NeverSettle schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:18:
[...]
Ik heb InvictaFC47 niet gezien, maar wel een paar andere films, documentaires en series. Nergens last van gehad, alleen bij live streams (sporten) soms een hapering.
[ Voor 9% gewijzigd door HaterFrame op 12-05-2022 22:24 ]
Invicta is ook live sport.NeverSettle schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 22:18:
[...]
Ik heb InvictaFC47 niet gezien, maar wel een paar andere films, documentaires en series. Nergens last van gehad, alleen bij live streams (sporten) soms een hapering.
En je zou verwachten dat het on demand gedeelte van de sport toch soepeler zou lopen dan live. Nou nee, het is gewoon totaal ruk

Klopt. Ik heb hem maandag- of dinsdagsavond ook gezien.ZuinigeRijder schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:40:
[...]
Ik heb deze wel maandag een gedeelte bekeken in de avond, originele uitzending was om 17:00 uur, in eerste instantie deed deze het niet. Was met Allard en de tweelingen Tom en Tim. Maar nu kan ik hem ook niet vinden, zou deze maar 48 uur beschikbaar zijn na de uitzendingen nog niet algemeen beschikbaar gemaakt
Klopt het dat de Viaplay app voor Apple Tv (4K gen2) films niet uitspuugt op 24Hz? Hij blijft bij mij uitzenden op 50Hz, wat je natuurlijk niet wilt bij films.
Disney+, Amazon Prime en Netflix doen dit wel netjes op mijn Apple Tv 4K, dus aan mijn Apple Tv instellingen kan het niet liggen.
Disney+, Amazon Prime en Netflix doen dit wel netjes op mijn Apple Tv 4K, dus aan mijn Apple Tv instellingen kan het niet liggen.
Een week verder en er is nog niets online gekomen. Waarom maak je het programma dan? Vraag ik me dan af.ZuinigeRijder schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 08:40:
[...]
Ik heb deze wel maandag een gedeelte bekeken in de avond, originele uitzending was om 17:00 uur, in eerste instantie deed deze het niet. Was met Allard en de tweelingen Tom en Tim. Maar nu kan ik hem ook niet vinden, zou deze maar 48 uur beschikbaar zijn na de uitzendingen nog niet algemeen beschikbaar gemaakt

Ze doen hun uiterste best om klanten bij ze weg te jagen, dat is me inmiddels wel duidelijkLA-384 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 23:02:
[...]
Een week verder en er is nog niets online gekomen. Waarom maak je het programma dan? Vraag ik me dan af.

Ben nu de 1e vrije training aan het bekijken maar wat een overload aan informatie krijgen we voorgeschoteld door beide commentatoren. Waarom twee? Het lijkt wel een podcast.
Omdat heel Nederland daar al jaren om schreeuwt toen Olav Mol er in z'n eentje zat.ldopa schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:46:
Ben nu de 1e vrije training aan het bekijken maar wat een overload aan informatie krijgen we voorgeschoteld door beide commentatoren. Waarom twee? Het lijkt wel een podcast.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bij een vrije training is dat nogal overdreven, maar bij de race is twee commentatoren heel gebruikelijk (en m.i. ook heel wenselijk). De een kan zich focussen op wat de kijker ook ziet, de ander kan zich bezighouden met bepaalde details en/of de ander corrigeren.ldopa schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:46:
Dat was m.i. het grote probleem van Olav Mol, hij kan onmogelijk alles in zijn eentje overzien en niemand corrigeerde hem. Dus hij kon rondenlang blijven praten over dat de rechtervoorband van Hamilton zo ver was afgesleten, terwijl we eigenlijk een shot hadden gezien van de rechtervoorband van Bottas.
Die twee nu maken anders ook genoeg foutenNiaX schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:01:
[...]
Bij een vrije training is dat nogal overdreven, maar bij de race is twee commentatoren heel gebruikelijk (en m.i. ook heel wenselijk). De een kan zich focussen op wat de kijker ook ziet, de ander kan zich bezighouden met bepaalde details en/of de ander corrigeren.
Dat was m.i. het grote probleem van Olav Mol, hij kan onmogelijk alles in zijn eentje overzien en niemand corrigeerde hem. Dus hij kon rondenlang blijven praten over dat de rechtervoorband van Hamilton zo ver was afgesleten, terwijl we eigenlijk een shot hadden gezien van de rechtervoorband van Bottas.

Haters everywhere but I don’t really care
Waarom wordt er om de haverklap zo'n irritante balk onderin geplaatst? Uitzendtijden van andere sporten en programma's die me weinig interesseren.
Bij een commerciële zender als RTL of SBS kan ik me nog iets voorstellen dat je reclame maakt voor je programma's. Maar iedereen die naar ViaPlay kijkt heeft al betaald, het maakt dus niet uit of ze nu 20 uur per dag naar die zender kijken of helemaal niet.
Bij een commerciële zender als RTL of SBS kan ik me nog iets voorstellen dat je reclame maakt voor je programma's. Maar iedereen die naar ViaPlay kijkt heeft al betaald, het maakt dus niet uit of ze nu 20 uur per dag naar die zender kijken of helemaal niet.
Ja hoor, Olav corrigeerde een foutje nooitNiaX schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:07:
[...]
Je hebt een punt, een verschil is wel dat "die twee" durven toe te geven dat ze fout zitten.
Mee eens, je kond de sector tijden niet zien omdat de reclame balken er onder zaten. Persoonlijk zie ik ze liever niet, of zet ze desnoods bovenin zodat het niet in de weg zit.twisterking schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:11:
Waarom wordt er om de haverklap zo'n irritante balk onderin geplaatst? Uitzendtijden van andere sporten en programma's die me weinig interesseren.
Vind je twee al veel? Bij Sky hadden ze er 4, waarvan 3 ex-F1 coureurs.ldopa schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 14:46:
Signatures zijn voor boomers.
Ik heb het idee dat de kwaliteit omhoog gegaan is. Kijk nu de F3 kwalificatie en het oogt echt beter.
Grind en gras is keer zichtbaar bijvoorbeeld
Heb je het kunnen meten? Ik vrees dat het een illusie is. Op Fire TV gaf het developer tools menu 720p aan bij de F3-kwalificatie met de gebruikelijke bitrate van zo'n 5 Mb/s. F1 zal straks waarschijnlijk wel weer 1080p zijn met 5 Mb/s.SmasterS schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 15:37:
Ik heb het idee dat de kwaliteit omhoog gegaan is. Kijk nu de F3 kwalificatie en het oogt echt beter.
Net tijdens VT1 al weer een freeze. Jammer dat KPN alleen in het weekend kanaal 225 gebruikt en op vrijdag alleen maar promo's uitzend. Maar op deze manier wordt het straks toch Viaplay opzeggen en naar F1TVPro.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik zie het verschil tussen 720P en 1080P. Dit was 1080P op Nvidia shield. Ook de dataflow zat hoger dan ik gewend ben als ik F1 via viaplay kijk.TexMex schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:15:
[...]
Heb je het kunnen meten? Ik vrees dat het een illusie is. Op Fire TV gaf het developer tools menu 720p aan bij de F3-kwalificatie met de gebruikelijke bitrate van zo'n 5 Mb/s. F1 zal straks waarschijnlijk wel weer 1080p zijn met 5 Mb/s.
Verder zal het idd gewoon tussen mijn oren zitten denk ik haha
Meten is weten! En volgens mij lukt dat écht objectief alleen met Apple TV en Fire TV. Voor Android TV heb ik in ieder geval nog geen manier gevonden. FP3 wordt hier nu inderdaad wel gelijk als 1080p herkend.SmasterS schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:43:
[...]
Ik zie het verschil tussen 720P en 1080P. Dit was 1080P op Nvidia shield. Ook de dataflow zat hoger dan ik gewend ben als ik F1 via viaplay kijk.
Verder zal het idd gewoon tussen mijn oren zitten denk ik haha
Klopt meten is weten. F1 training oogt hier slechter. Erg veel micro stutteringTexMex schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:58:
[...]
Meten is weten! En volgens mij lukt dat écht objectief alleen met Apple TV en Fire TV. Voor Android TV heb ik in ieder geval nog geen manier gevonden. FP3 wordt hier nu inderdaad wel gelijk als 1080p herkend.
Misschien worden de lagere klasses rechtstreeks vanuit de FOM doorgezet, wat voor een verschil kan zorgen? Viaplay heeft daar volgens mij ook geen eigen commentaar.SmasterS schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:08:
[...]
Klopt meten is weten. F1 training oogt hier slechter. Erg veel micro stuttering
Al zal het ook wel meespelen dat het gewoon drukker is bij een F1-training, dus grotere kans op problemen.
[ Voor 12% gewijzigd door TexMex op 20-05-2022 17:24 ]
Ik cast het nu. Gaat prima. Ligt toch echt lijkt het op hun eigen app.TexMex schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:20:
[...]
Misschien worden de lagere klasses rechtstreeks vanuit de FOM doorgezet, wat voor een verschil kan zorgen? Viaplay heeft daar volgens mij ook geen eigen commentaar.
Al zal het ook wel meespelen dat het gewoon drukker is bij een F1-training, dus grotere kans op problemen.
Ach hopen op een mooi weekend
Wie is die verslaggever wiens stem constant de hoogte, diepte ingaat, zijn intonatie constant aan het wisselen is.? Die klinkt echt als een kleuterleidster die uit het sprookjesboek van Andersen aan het voorlezen is.
Freek VonkOnyx Cumulus schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 17:40:
Wie is die verslaggever wiens stem constant de hoogte, diepte ingaat, zijn intonatie constant aan het wisselen is.? Die klinkt echt als een kleuterleidster die uit het sprookjesboek van Andersen aan het voorlezen is.

Volgens mij is dat die Nelson.
Zegt ook nooit een naam, maar heeft het boek synoniemen op schoot. 'de monegask, de wereldkampioen, de Spanjaard,de oud WK, etc etc'.
Moet zeggen, vanaf vakantie adres met matig internet op een iPad, lijkt de stream strakker als thuis, gaat prima. Ik ga mijn internetabbonement downgraden thuis
[ Voor 33% gewijzigd door KingCrash op 20-05-2022 17:52 ]
Angry Rabbit
Ik ben om, ik kijk nu via F1tv Pro, wat een verschil qua beeld met ViaPlay....die laatste pleur ik er uit 👌🏻
Samsung Flip 7
Nou ik ben definitief klaar met Viaplay, vandaag tijdens de tweede vrije training was het weer drama. Het lijkt een soort loterij, soms werkt het de hele wedstrijd uitstekend en de sessie erna is het weer een ramp.
Zonde van het jaarabonnement maar ik heb zojuist toch maar F1 TV afgesloten voor een maand om te proberen, beeldkwaliteit daarvan is in elk geval superieur aan Viaplay. Nu de komende maand eens goed testen of die streams netjes stabiel zijn
Zonde van het jaarabonnement maar ik heb zojuist toch maar F1 TV afgesloten voor een maand om te proberen, beeldkwaliteit daarvan is in elk geval superieur aan Viaplay. Nu de komende maand eens goed testen of die streams netjes stabiel zijn
[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 20-05-2022 18:04 ]
Ik vindt Allard kalf het goed doen maar ik mis Amber wel,het is al zon mannen sport er mag best wel een vrouw bij hopelijk is ze snel weer beter het oog wil ook wat
ViaPlay uitgebreid geprobeerd de afgelopen races.
Ik mis echt ziel, mensen die enthousiasme kunnen overbrengen. Leuk dat ze de rechten hebben gekocht maar tot nu toe is het echt ondermaats.
Beeld is slechter, commentaar is slechter. Als F1TV in juni NL commentaar gaat leveren ga ik mooi over.
Ik mis echt ziel, mensen die enthousiasme kunnen overbrengen. Leuk dat ze de rechten hebben gekocht maar tot nu toe is het echt ondermaats.
Beeld is slechter, commentaar is slechter. Als F1TV in juni NL commentaar gaat leveren ga ik mooi over.
Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature
Tzt wil ik F1tv ook wel eens proberen, maar het is wel afwachten welke bezieling de NL commentator/-en heeft/hebben.mksoftware schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:58:
Ook Ziggo zend alleen Viaplay alleen op zaterdag en zondag uit. Zal waarschijnlijk zo afgesproken zijn met Viaplay. Daarnaast blijft dat niet voor altijd, na Augustus alleen nog via de app te zien.TFHfony schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 16:40:
Net tijdens VT1 al weer een freeze. Jammer dat KPN alleen in het weekend kanaal 225 gebruikt en op vrijdag alleen maar promo's uitzend. Maar op deze manier wordt het straks toch Viaplay opzeggen en naar F1TVPro.
Amber is er weerpronkje schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:46:
Ik vindt Allard kalf het goed doen maar ik mis Amber wel,het is al zon mannen sport er mag best wel een vrouw bij hopelijk is ze snel weer beter het oog wil ook wat
Hier sluit ik me bij aan, ik stuur nu wekelijks een mail naar Viaplay. Maar nog nooit antwoord gehad omdat ik ze confronteer met de problemen en ik er in heb staan dat excusses dat het aan onze apparaten ligt niet gaat werken in 2022.mksoftware schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 19:58:
Zelfs het Songfestival had een betere stream..

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wordt dat niet via YouTube uitgezonden? Meeste mensen kijken via een tv zender.
Oh dat zou best kunnen, wij keken via een smart tv app ( NLziet )NeverSettle schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 21:15:
[...]
Wordt dat niet via YouTube uitgezonden? Meeste mensen kijken via een tv zender.
Een prima uitzending trouwens.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Lijkt erop dat Full HD niet mogelijk is met de truc ik gebruikte uit deze post: MartZuid in "Viaplay in Nederland"
Heb ook even de andere bekende browsers geprobeerd, maar blijft 720p de huidige F3 sprintrace.
Edit: Fixed door een andere versie van Edge zelf toe te voegen in de user agent die wel wordt gepakt. Het is te hopen dat de DRM issues opgelost worden, het lijkt mij dat daarom de lagere kwaliteit wordt uitgezonden.
Niet iedereen wil via een app kijken immers.
Heb ook even de andere bekende browsers geprobeerd, maar blijft 720p de huidige F3 sprintrace.
Edit: Fixed door een andere versie van Edge zelf toe te voegen in de user agent die wel wordt gepakt. Het is te hopen dat de DRM issues opgelost worden, het lijkt mij dat daarom de lagere kwaliteit wordt uitgezonden.
Niet iedereen wil via een app kijken immers.
[ Voor 36% gewijzigd door tweakduke op 21-05-2022 13:22 ]
Viaplay had ik eigenlijk voor de Premier League genomen. Ik hoop echt dat ze snel de magere stream kwaliteiten (lage bitrates) gaan aanpakken.
Wat lekker dat die twee commentatoren af en toe even hun mond houden nu tijdens FP3. Dat was in het begin wel anders. Of ligt dat aan mij?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heb een LG nano. Bij mij werkt pijltje omhoog met de LG magic remote.Jon156 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:09:
Wat ik heel ergerlijk vind bij Viaplay is het terugkijken van een F1 uitzending. Totaal niet intuitief hoe dit terug te vinden. Zit eindeloos te zoeken.
Daarnaast is de beeldkwaliteit ondermaats en is het commentaar niet slecht maar wel erg saai. Het lijkt op verslaggeving over hoe een aardappel groeit....
E13,99 is echt way overprized, zeker omdat de rest van het niet-sport aanbod ook erg mager is.
Daarnaast is de beeldkwaliteit ondermaats en is het commentaar niet slecht maar wel erg saai. Het lijkt op verslaggeving over hoe een aardappel groeit....
E13,99 is echt way overprized, zeker omdat de rest van het niet-sport aanbod ook erg mager is.
[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 21-05-2022 15:27 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Nou, mijn lol kan weer op. Mijn vriendin is boos, heel boos.
Klaarblijkelijk komt er nu zelfs reclame tussendoor.
- knip -
NopeLZ86 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:03:
Is er al iets bekend over het NL commentaar op f1tv?
Reclame in balk of ..?Raymond P schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 15:55:
Nou, mijn lol kan weer op. Mijn vriendin is boos, heel boos.
Nee, waardoor het waarschijnlijk gewoon het Viaplay commentaar wat wordt doorgeschakeld wordt.LZ86 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:03:
Is er al iets bekend over het NL commentaar op f1tv?
Als Mol of iemand anders het zou doen was daar al wel iets over uitgekomen lijkt me.
Een promo'tje van een paar seconden is natuurlijk ook echt zo extreem vervelend tegenover meerdere reclameblokken bij Ziggo (waar je ook gewoon hetzelfde voor moest betalen als je geen Ziggo abonnee was).

Dan klaag jij toch niet?iekue schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:22:
Een promo'tje van een paar seconden is natuurlijk ook echt zo extreem vervelend tegenover meerdere reclameblokken bij Ziggo (waar je ook gewoon hetzelfde voor moest betalen als je geen Ziggo abonnee was).
Geniet je ook van reclame in Netflix?
Ook bij Ziggo was er geen reclame tijdens live sport. Dat is wettelijk niet toegestaan voor kanalen die onder een Nederlandse licentie uitzenden. Verder gaat het ook niet om de vergelijking. Die reclame voor een of ander flutprogramma dat al jaren over de datum is, begint nu gewoon zwaar lachwekkend te worden. De 'fans' van Dragons' Den zullen het onderhand wel weten en de rest boeit het echt geen reet. Laat desnoods wat zien van je films en series-aanbod. Maar niet constant deze onzin.iekue schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:22:
[ Voor 3% gewijzigd door TexMex op 21-05-2022 17:23 ]
Tijdens de race speelt dit probleem niet, maar ik vind echt dat Ziggo de coverage van de kwalificatie beter deed.
Christian en Guido komen totaal niet verder dan wat algemene praatjes, waar Rob en Robert veel gedetailleerder ingingen op de kwalificatierondjes, zoals de rondetijden. Zij hadden ook de tijden voor zich liggen.
Bij Viaplay niets daarvan.
Christian en Guido komen totaal niet verder dan wat algemene praatjes, waar Rob en Robert veel gedetailleerder ingingen op de kwalificatierondjes, zoals de rondetijden. Zij hadden ook de tijden voor zich liggen.
Bij Viaplay niets daarvan.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Full screen.
Ik heb nog gevraagd hoe vaak het voorbij kwam, het antwoord is:
quote: De VriendinViaplay is kut.
Ik ga er maar van uit dat het de kers op de taart is.iekue schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:22:
[ Voor 40% gewijzigd door Raymond P op 21-05-2022 17:09 ]
- knip -
Het zou mij niets verbazen als inderdaad Viaplay doorgeprikt gaat worden, aan de andere kant blijf ik het vreemd vinden dat ze bij Viaplay eind februari zeiden: 'nee. We doen dat niet, willen exclusief blijven'. 9 maart kwam het mailtje van F1TV met: vanaf juni NL commentaar.dutchgio schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:13:
[...]
Nee, waardoor het waarschijnlijk gewoon het Viaplay commentaar wat wordt doorgeschakeld wordt.
Als Mol of iemand anders het zou doen was daar al wel iets over uitgekomen lijkt me.
Overigens zou het mij ook niet verbazen als het alsnog Olav Mol gaat zijn en het gewoon lekker stil gehouden wordt.
Ik heb er een vraag over gesteld en kreeg dit antwoord
https://prnt.sc/-C_AnU76Ekur
[ Voor 7% gewijzigd door dnmw2705 op 21-05-2022 17:20 ]
Vandaag kan ik voor het eerst zeggen dat het te kijken was, nog wel drops van 1080p maar lager dan 720p af en toe. Maar Viaplay laat voor het eerst zien dat ze de goede kant opgaan en hopelijk wakker zijn na alle klachten ( al wil ik dat nog niet geloven )
Ga zo door met verbeteren
Edit: Ik lees hierboven iets over reclame balken? Niks gezien op Android tv
Edit: Ik lees hierboven iets over reclame balken? Niks gezien op Android tv
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 21-05-2022 17:28 ]
Huh kappen ze nu gewoon die uitzending af?
De kwalificatie is afgelopen?MilesD. schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:27:
Zwart beeld nu …
\
zo abrubt de stream stoppen,lijkt me niet,zal wel een technisch dingetje zijn?
viaplay ziet het wel erg zwart in na de kwalificatie… ook veel geswitch naar lage resoluties en bitrates vandaag op mijn Shield TV. Nee, viaplay wordt geen blijvertje voor mij… F1 TV Pro it is…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Bedankt voor het kijken ... De regisseur trok het gezwam ook niet meer
Geen idee, ik weet namelijk niet welke sport je momenteel kijkt? Want ik heb Viaplay uitgezet na de interviews van de correurs.freaky35 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:29:
[...]
\
zo abrubt de stream stoppen,lijkt me niet,zal wel een technisch dingetje zijn?
Dat kan natuurlijk,maar ik niet,ja het gaat om f1,lolG_Dragon schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:30:
[...]
Geen idee, ik weet namelijk niet welke sport je momenteel kijkt? Want ik heb Viaplay uitgezet na de interviews van de correurs.
En het gaat verder met de F2, alsof er niets gebeurd is
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haha wat is dit nou weer. Eerst plots zwart beeld. Toen de stream opnieuw starten werkte wel, maar ineens gewoon 'einde stream' midden in de uitzending.
En probeer dan maar eens met de google tv app te vinden welke stream je moet pakken. Hebben jullie dat ook, dat je van te voren totaal niet ziet welke stream je start voordat je start? Ik zie alleen in de rij-tekst dat het gaat om 'Huidige uitzending', 'Eerdere uitzendingen' of uitzendingen die gaan komen. Maar verder geen hover tekst oid, zodat je kan zien wat het is voordat je hem opent. Het is elke keer weer een gok of ik de juiste pak
Oh tijdens het schrijven hervat de stream zich...
En probeer dan maar eens met de google tv app te vinden welke stream je moet pakken. Hebben jullie dat ook, dat je van te voren totaal niet ziet welke stream je start voordat je start? Ik zie alleen in de rij-tekst dat het gaat om 'Huidige uitzending', 'Eerdere uitzendingen' of uitzendingen die gaan komen. Maar verder geen hover tekst oid, zodat je kan zien wat het is voordat je hem opent. Het is elke keer weer een gok of ik de juiste pak
Oh tijdens het schrijven hervat de stream zich...
Okefreaky35 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:31:
[...]
Dat kan natuurlijk,maar ik niet,ja het gaat om f1,lol
Dat gevoel ken ik... Pas maar op met dat als verbeteringen te beschouwen.G_Dragon schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:26:
Vandaag kan ik voor het eerst zeggen dat het te kijken was, nog wel drops van 1080p maar lager dan 720p af en toe. Maar Viaplay laat voor het eerst zien dat ze de goede kant opgaan en hopelijk wakker zijn na alle klachten ( al wil ik dat nog niet geloven )
Daar vrees ik wel voor..TexMex schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 17:57:
[...]
Dat gevoel ken ik... Pas maar op met dat als verbeteringen te beschouwen.Je hebt waarschijnlijk een keer een goede dag gehad. Dat kan elk weekend weer anders zijn, heb ik inmiddels vaak genoeg ervaren.
Vandaag via Ziggo kan. 200 gekeken. Prima beeld, geen onderbrekingen / zwarte schermen en de uitzending ging gewoon door in de studio. Ik hoop toch zo dat dit blijft.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2