Klopt, je verwacht dat als men de rechten maanden geleden heeft ingekocht dat ze dan op het "moment suprême" hun zaakjes op orde hebben. Zoniet dan moet je niet eens meedoen met het inkopen van rechten... Men hoeft de tv-kijker niet te vervelen met allerlei technische haperingen die wel-/niet gaan ontstaan, de techniek zelf bestaat al jarenlang dus op de achtergrond had men dit best al veel eerder kunnen testen ipv te wachten met uitzenden in Maart.
Dat is jouw mening en dat is jouw goed recht. Ik heb daar een andere mening over, so be it.Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:26:
Aan de beeldkwaliteit kunnen ze sleutelen.. aan het inhoudelijke niet. En laat nou net dát aspect perfect op orde zijn.
Inhoudelijk vind ik de sfeer echt goed! K zou graag bij viaplay blijven om te kijken waar ze naar doorgroeien.
Alleen de prijs die we nu betalen vind ik prima voor de kinderziektes. 20 euro voor de 4 maanden.
Blijft het na de tijd van zender 200 zo slecht, dan is het geld echt niet waard.
Voor mij is de app op de tv echt niet om aan te gluren.
We geven ze vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar ik vind wel dat we hier op het forum alle ervaringen mogen delen!
Alleen de prijs die we nu betalen vind ik prima voor de kinderziektes. 20 euro voor de 4 maanden.
Blijft het na de tijd van zender 200 zo slecht, dan is het geld echt niet waard.
Voor mij is de app op de tv echt niet om aan te gluren.
We geven ze vooralsnog het voordeel van de twijfel, maar ik vind wel dat we hier op het forum alle ervaringen mogen delen!
Hier hetzelfde...Torgo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:29:
Ik kijk via KPN kanaal 225 en audio lijkt niet helemaal gelijk te lopen.
Sky Sports is ook niet veel beter, tenzij je voor de duurdere abonnementen kiest waarbij je wel 4K krijgt. Misschien dat Viaplay in Nederland ook zo iets gaat doen in de toekomst?Brammos85 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:26:
[...]
Ben ik helemaal voor. Geef ze de kans te groeien en de verslaggeving zal prima zijn. Echter, audio out of sync en een soort SD stroom is gewoon beschamend in 2022
Moet je ze dan eens horen, als Viaplay met een abonnementsprijs komt gelijk aan Sky Sports 4K HDR.NeverSettle schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:30:
[...]
Sky Sports is ook niet veel beter, tenzij je voor de duurdere abonnementen kiest waarbij je wel 4K krijgt. Misschien dat Viaplay in Nederland ook zo iets gaat doen in de toekomst?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max lijkt ook veel relaxter z'n interviews te geven met Stephane. Iemand die 'm niet continue woorden in de mond legt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Prima interview van Stèphane met Max… ik zie nu al groei! Komt helemaal goed.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Haha kan je het nu al zeggen hahahaRivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:32:
[...]
Moet je ze dan eens horen, als Viaplay met een abonnementsprijs komt gelijk aan Sky Sports 4K HDR.
De voorbeschouwing is goed in mekaar. De rust in de studio vooral.
Zijn kleine punten om te verbeteren maar het is beter dan bij Ziggo. Komt vooral Rob Kamphuis en Jack Plooij.
Zijn kleine punten om te verbeteren maar het is beter dan bij Ziggo. Komt vooral Rob Kamphuis en Jack Plooij.
Kijk nu half uurtje via de lg webos app.. mij vallen geen wisselingen in beeldkwaliteit op. Geen haperingen. Geluid is synchroon. Inhoud van programma vind ik ook prima. Het blijft lastig om een inhoudelijk programma te maken...op een gegeven moment is alles wel gezegd lijkt me.. Maar ben positief over het team..
Zowieso veel beter dan dat hele MAX MAX MAX MAX, MAAR HOE GAAT HET MET MAX hyper gedoe van Ziggo.Evertt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:34:
De voorbeschouwing is goed in mekaar. De rust in de studio vooral.
Oeffff. Albers kan nog niet in de schaduw staan van doornbos met zijn uitleg.....
Hoe Christiaan de ronde uitlegt doet is ook beter dan van Doornbos.
Vind deze rust ook wel fijner. Het F1 café was prima(niks voor niks de naam café)
Alleen de rest was te rommelig en vriendjes politiek.
Vind deze rust ook wel fijner. Het F1 café was prima(niks voor niks de naam café)
Flinke pens heeft Albers gekregen.
Voorbeschouwing is sowieso een dikke prima!
Voorbeschouwing is sowieso een dikke prima!
[ Voor 39% gewijzigd door Dwight84 op 19-03-2022 15:37 ]
stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:
Oeffff. Albers kan nog niet in de schaduw staan van doornbos met zijn uitleg.....
SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:

Echt niet, Doornbos is beter man !SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:
Daarom rijdt ie ook een Chiron.Dwight84 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:
Flinke pens heeft Albers gekregen.
Wat een verademing dit zeg. Geen Olav en die verschrikkelijke Plooij. Alleen de audio nog even sync op Ziggo please!
Hoezo? Ik vind het juist verrassend goed.. en over Christijan had ik juist mijn twijfels.stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ze leggen het alle 2 goed uit, de benadering van Christiaan vind ik persoonlijk fijner.stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:36:
Jammer dat ze elkaar niet mogen. Deze 2 samen in een studio qua kennis en uitleg.
Ik vind hem voor het eerste keer echt niet zo slecht.
holy shit. Kan Albers wel een zin uitspreken zonder het woord 'eigelijk' te gebruiken? Ik merk dat ik me er aan begin te storen (eigenlijk)..
Was een prima interviewtje, weinig op aan te merkenRivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:33:
Max lijkt ook veel relaxter z'n interviews te geven met Stephane. Iemand die 'm niet continue woorden in de mond legt.
Ik snap de kritiek wel qua prijs/aanbod. Veel mensen keken "gratis" F1, in 4k. Nu moet er een premium prijs en krijgen we wat dat betreft echt een stuk minder. Heb zelf een Ziggo Next box dus F1 op kanaal 200, maar ook de app op m'n LG TV. Beide werken opzich prima tot nu toe, al net wel wat sync problemen op kanaal 200.
Qua presentatie ook weinig klagen. Eindelijk af van dat popi jopi gedrag. Zelfs Coronel weet twee zinnen achter elkaar te zeggen zonder onzin.
Qua presentatie ook weinig klagen. Eindelijk af van dat popi jopi gedrag. Zelfs Coronel weet twee zinnen achter elkaar te zeggen zonder onzin.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik ook, en dat had ik ook niet verwacht van hem want normaliter vind k m godsgruwelijk iritant. Vind het ook leuk zo met dat scherm.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:37:
[...]
Hoezo? Ik vind het juist verrassend goed.. en over Christijan had ik juist mijn twijfels.
I am the great Cornholio!
Ojee. Allard met z'n rocheltje weer de kwalificatie doen.
Qua feiten ging het wel. Maar passieloos, alsof mijn wiskundleraar het schoolbord staat vol te kalken. Kan albers niks aan doen, zo is hij nou eenmaal.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:37:
[...]
Hoezo? Ik vind het juist verrassend goed.. en over Christijan had ik juist mijn twijfels.
Race control..Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:39:
Ojee. Allard met z'n rocheltje weer de kwalificatie doen.
Ik hoop het persoonlijk niet. Mag M&N wel eigenlijk
Wat is de race control in deze precies?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Krijgen we eindelijk DC te horen, doet de audio het niet

Het is weliswaar stabieler als gisteren, bij de talkshow, maar toch om de paar minuten een paar seconden bufferen. Ik begon live en loop nou waarschijnlijk een half minuutje achter. Liever een matige beeldkwaliteit zonder bufferen, dan 4K met bufferen, want dat stoort me enorm.
Vervanger van MasiQuad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
Wel ik zou het voor een goede UHD met de ondersteunende HDR er graag voor over hebben gehad.Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:32:
[...]
Moet je ze dan eens horen, als Viaplay met een abonnementsprijs komt gelijk aan Sky Sports 4K HDR.
Was eerst gewend om al enige jaren via RTL UHD via de schotel, en afgelopen jaar bij Ziggo in UHD te kijken.
Is nu toch wel een flinke aderlating om het nu in zeg maar matige HD, beter SD te noemen te kijken
Vanwaar de verdedigende houding, vind dat soort dingen gewoon niet zo hoopgevend klinken. Zooi moet gewoon werken straks is geen beginnend bedrijf hoor
Normaal gesproken iemand die informatie in de gaten houdt, wat gemakkelijker gemist kan worden. Extra informatie geven of een analyseQuad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
Slimme zet van viaplay met Coulthard en Hakkinen… die 2 kunnen natuurlijk vrij bewegen in de Red Bull pits (David) en Mercedes pits (Mika).
Mika Mercedes? wut? Is gewoon 1 vd Scandinavische commentatoren.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
Slimme zet van viaplay met Coulthard en Hakkinen… die 2 kunnen natuurlijk vrij bewegen in de Red Bull pits (David) en Mercedes pits (Mika).
Show is inhoudelijk goed. Kan mij alleen niet los laten over de beeldkwaliteit.
Heb ook F1 Tv. Maar daar mis ik dan weer het lekker makkelijk te volgen Nederlands geklets
Heb ook F1 Tv. Maar daar mis ik dan weer het lekker makkelijk te volgen Nederlands geklets
Wiskunde (A & B ) waren dan ook mijn favoriete vakken op het VWO vroeger…stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:40:
[...]
Qua feiten ging het wel. Maar passieloos, alsof mijn wiskundleraar het schoolbord staat vol te kalken. Kan albers niks aan doen, zo is hij nou eenmaal.
Mika heeft erg nauwe banden met Mercedes. Ook DTM gereden bij hun na zijn F1 carrière.iekue schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:43:
[...]
Mika Mercedes? wut? Is gewoon 1 vd Scandinavische commentatoren.
Maar dat heeft een ander doel. Ik ben ook met een 9.5 geslaagd ooit... maar f1 kijk ik voor de liefhebberij, niet om er een diploma mee te halen.PatrickC schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:44:
[...]
Wiskunde (A & B ) waren dan ook mijn favoriete vakken op het VWO vroeger…
Vergis je niet. In Engeland betaal je voor Sky TV + Ultra HD + Sky Sports: 56 Pound = € 67,-dinandus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
[...]
Wel ik zou het voor een goede UHD met de ondersteunende HDR er graag voor over hebben gehad.
Was eerst gewend om al enige jaren via RTL UHD via de schotel, en afgelopen jaar bij Ziggo in UHD te kijken.
Is nu toch wel een flinke aderlating om het nu in zeg maar matige HD, beter SD te noemen te kijken
Wil je een mediabox voor extra TV's komt er nog eens € 18,- bij.
En dit is nog exclusief internet.
Over de studio ben ik wel tevreden. Was ook al bij het testen. Flowed wel lekker. Amber is goed naturel en analysten doen het ook niet voor de eerste keer
Raar, hier stabiel op de ShieldPvd01 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
Het is weliswaar stabieler als gisteren, bij de talkshow, maar toch om de paar minuten een paar seconden bufferen. Ik begon live en loop nou waarschijnlijk een half minuutje achter. Liever een matige beeldkwaliteit zonder bufferen, dan 4K met bufferen, want dat stoort me enorm.
Hier op de LG app ook geen buffering of haperingen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik kijk hier op een Apple TV (bedraad) en heb vooralsnog 0 problemen gehad. Geen bufferen, goede beeldkwaliteit en ook het geluid loopt synchroon. Ik ben tevreden!Pvd01 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:41:
Hier de website, ook geen problemen
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Hakkinen kan nog beter engels als gunther steiner zeg haha
Ik kijk nu voor het eerst live met ViaPlay, maar staat daar rechtsboven in beeld hun logo? Bij betaalde streaming? Bwoah wat slecht zeg.
En inderdaad de beeldkwaliteit...
Low res hotter en stotter. Het lijkt ineens weer 2005 te zijn. Inhoudelijk vind ik het best oké tot nu toe, maar verdorie zeg... Je kan tegenwoordig zonder moeite in 4K naar YouTube of Twitch streamen vanaf je zolderkamer en dan houdt het voor een miljoenenbedrijf op bij 720p met de bitrate van een postduif? Echt schandalig.
En inderdaad de beeldkwaliteit...

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ziggo had ook hun logo in beeld Viaplay logo is juist kleinerMajor_ton schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:53:
Ik kijk nu voor het eerst live met ViaPlay, maar staat daar rechtsboven in beeld hun logo? Bij betaalde streaming? Bwoah wat slecht zeg.
En inderdaad de beeldkwaliteit...Low res hotter en stotter. Het lijkt ineens weer 2005 te zijn. Inhoudelijk vind ik het best oké tot nu toe, maar verdorie zeg... Je kan tegenwoordig zonder moeite in 4K naar YouTube of Twitch streamen vanaf je zolderkamer en dan houdt het voor een miljoenenbedrijf op bij 720p met de bitrate van een postduif? Echt schandalig.
Dat livestreaming wennen is voor sommige en als het hapert of even stilstaat, niet in paniek raken. Niet uitloggen.. zij lossen het voor je op.lHybridl schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:54:
Wat vertelde amber over livetiming net? Net gemist
Mag een logo nu ook al niet meer?
Dat doet elke partij bij een livestream...
Je kunt ook van alles een probleem maken.
Dat doet elke partij bij een livestream...
Je kunt ook van alles een probleem maken.
Ik had het over de livetiming ding.Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
[...]
Dat livestreaming wennen is voor sommige en als het hapert of even stilstaat, niet in paniek raken. Niet uitloggen.. zij lossen het voor je op.
Ik probeer nu te kijken via de app op de tv maar zie alleen het red bull logo groot in beeld.
Meer mensen die dat hebben?
Het oneindige X 0
@Rivanov wil jij zo weer een test doen? Jou informatie is erg handig
Op mijn pricewatch: Sony 55XH95 Zwart geen problemen of gestoter. Ik ben juist blij dat we van die Oranje bril commentaar af zijn.
Iemand die al weet of je via de Android TV app of via KPN kanaal 225 het beste beeld/geluid hebt??
Iemand die al weet of je via de Android TV app of via KPN kanaal 225 het beste beeld/geluid hebt??
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat er meerdere streams live zijn. Oa een live timing kanaal, een pit kanaal, full time on boards etc.
dat er een aparte stream is met livetimeing,naast aparte streams voor onboards, pitlane view, ontrack, en onboards van lewis, bottas en Max
Dan heb je de onboard van Max.Wokker schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
Ik probeer nu te kijken via de app op de tv maar zie alleen het red bull logo groot in beeld.
Het rare is dat de slaapkamer TV met oudere weBOS en verbonden via WiFi wel zonder bufferen werkt….Phydomir schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:48:
[...]
Hier op de LG app ook geen buffering of haperingen.
De Tv in de woonkamer is bekabeld en haalt met de Netflix Speedtest gewoon de volle 75 mbit (mijn volledige internetsnelheid), dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Even app afsluiten en opnieuw proberen. app is door een stagiaire in elkaar gezet dan krijg je die zooiWokker schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
Had ik ook. Even opnieuw de stream starten.Wokker schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik had gehoopt van Tom af te zijn… interviewster is tenenkrommend. Hoop echt dat er een opbouw in het seizoen gaat zitten. Nu is het nóg niet misschien het level van Plooi kwa enthousiasme iig.
1. Max
2. Leclerc
3. Gasly
1. Max
2. Leclerc
3. Gasly
Juppp, wel een goed signaal naar Olav, hehe.stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
Lol... grandprixradio is down.
Gekke is dat via Xs4all WIFI die app niet werkt, via KPN 5G wel. Als je daarna WIFi weer aanzet blijft ie het doen.stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
Lol... grandprixradio is down.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik had die bug ook. Het zei dat het de main channel was. Maar het was de onboard van Ves. Moest de app opnieuw opstarten om het te fixen
Viaplay via Apple TV is gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.SmasterS schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
@Rivanov wil jij zo weer een test doen? Jou informatie is erg handig
Als ik nog 10 euro extra in de maand zou kunnen betalen en het hele circus weer bij ziggo zou hebben zou ik het meteen doen....Majesty schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Juppp, wel een goed signaal naar Olav, hehe.
Thanks!Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:00:
[...]
Viaplay via Apple TV is gewoon 1080p/50 met 5Mbit bitrate.
Hmm, beeld en geluid lijken nét niet synchroon te zijn op KPN 225. In de studio net althans, je zag het aan de lippen tijdens het spreken.
Maar here we go, live kwalificatie. Perfect beeld op het tv kanaal, dit kunnen ze maar beter niet afschaffen in augustus.
Maar here we go, live kwalificatie. Perfect beeld op het tv kanaal, dit kunnen ze maar beter niet afschaffen in augustus.
Ziggo was lineaire TV, dat is wat anders dan een streamingdienst. Maar goed, naast dat ik het wat vreemd vind, kan ik mij verder niet storen aan dat logo. De beeldkwaliteit, nou dat is een ander verhaal. Zum kotsen!*Formula one schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
[...]
Ziggo had ook hun logo in beeld Viaplay logo is juist kleiner
*Disclaimer; als je zelf happy bent met de beeldkwaliteit is dat helemaal prima natuurlijk. Ik vind het niet van deze tijd.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Nou dan kom ik totaal op 18 uit, vind ik wel veel, maar zou 't wel overwegen. Toen ik gister Formule 1 Café (of ja 'Race café') keek, wist ik ineens weer wat ik miste.stylezzz schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:01:
[...]
Als ik nog 10 euro extra in de maand zou kunnen betalen en het hele circus weer bij ziggo zou hebben zou ik meteen betalen....
Kanaal 225 bij KPN loopt een halve minuut achter op de stream in de app (die allemaal foutmeldingen gaf bij het opstarten.. )
Flickr PSN ID= cheironnl
Weet niet wat de beeldkwaliteit op TV (in de woonkamer) is, zit zelf in corona isolatie te kijken op m'n Tab S8+, maar daar zitten er helaas veel stutters in. En nee, dat ligt niet aan de verbinding hier thuis.Major_ton schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:02:
[...]
Ziggo was lineaire TV, dat is wat anders dan een streamingdienst. Maar goed, naast dat ik het wat vreemd vind, kan ik mij verder niet storen aan dat logo. De beeldkwaliteit, nou dat is een ander verhaal. Zum kotsen!*
*Disclaimer; als je zelf happy bent met de beeldkwaliteit is dat helemaal prima natuurlijk. Ik vind het niet van deze tijd.
Stiekem hoop ik dat mol en plooij bij f1tv zelf worden gecontracteerd voor het nl commentaar. Dan is viaplay meteen de deur uit.Majesty schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:02:
[...]
Nou dan kom ik totaal op 18 uit, vind ik wel veel, maar zou 't wel overwegen. Toen ik gister Formule 1 Café (of ja 'Race café') keek, wist ik ineens weer wat ik miste.
Kanaal 200 bij Ziggo loopt ook +/- 30 seconden achter op de livetiming van Formula1.comcheiron schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:03:
Kanaal 225 bij KPN loopt een halve minuut achter op de stream in de app (die allemaal foutmeldingen gaf bij het opstarten.. )
Albon Latifi en Williams beginnen de opening volgens de 2 heren... joe joe het zijn 2 Alpha Tauri's.
En dan zitten ze daar met 2 man en zou Olaf soms wat missen.
En dan zitten ze daar met 2 man en zou Olaf soms wat missen.
Misschien is het een kwestie van wennen. Na 30 jaar Mol&Co is dat natuurlijk ook niet gek.
Maar ik mis de hele Ziggo formule wel. Al zijn de meningen daar sterk over verdeeld
Ik ben ook meer van het VI Vandaag dan van het Studio Voetbal. Dat is nu ook met de Viaplay vs Ziggo aanpak.
Maar ik mis de hele Ziggo formule wel. Al zijn de meningen daar sterk over verdeeld
Ik ben ook meer van het VI Vandaag dan van het Studio Voetbal. Dat is nu ook met de Viaplay vs Ziggo aanpak.
Neuh... zeker niet. Zolang het goede verandering is be my guest....
Op Samsung tv werkt de app echt helemaal prima. Kwaliteit helaas wel ondermaats. Hopelijk snel naar 4k. Hebben ze daar iets over gezegd?
Nee. 1080p is de max voorlopig.giantgiantus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:07:
Op Samsung tv werkt de app echt helemaal prima. Kwaliteit helaas wel ondermaats. Hopelijk snel naar 4k. Hebben ze daar iets over gezegd?
Je kan nog steeds naar race café kijken op Ziggo. Maar zonder beelden van f1 is dat toch een treurige bedoening zeg.DutchOwnage schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:06:
Misschien is het een kwestie van wennen. Na 30 jaar Mol&Co is dat natuurlijk ook niet gek.
Maar ik mis de hele Ziggo formule wel. Al zijn de meningen daar sterk over verdeeld![]()
Heb ik gisteren ook gedaan. Moet voor die gasten ook wel treurig zijn. Die paar seconden F1 beeld, moeten ze pontificaal een Viaplay logo in beeld zetten.giantgiantus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Je kan nog steeds naar race café kijken op Ziggo. Maar zonder beelden van f1 is dat toch een treurige bedoening zeg.
Beelden zijn er wel hoor! VT’s dus ook naast Kwalie en race.giantgiantus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:09:
[...]
Je kan nog steeds naar race café kijken op Ziggo. Maar zonder beelden van f1 is dat toch een treurige bedoening zeg.
Helaas op mijn LG OLED C1 nog steeds buffer probleem. TV is bekabeld aangesloten op netwerk.
Zo irritant dit. En viaplay reageert niet op mijn mails.
Ja moet iets specifieker zijn. Olaf mol vanuit z’n werkkamer is gewoon beetje treurig. En ook zonder interviews ed stelt het programma gewoon weinig voor.dnmw2705 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:11:
[...]
Beelden zijn er wel hoor! VT’s dus ook naast Kwalie en race.
#$%#*@£!!!! Continu die frame skipping en ook comtinu wisselen van resolutie... Man man man wat slecht.
Ik kijk met de officiële app op een Android TV die bedraad aan het netwerk hangt.
Ik kijk met de officiële app op een Android TV die bedraad aan het netwerk hangt.
Raar joh. Lijkt wel of ze de jaartallen afwerken.lethargy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:12:
Helaas op mijn LG OLED C1 nog steeds buffer probleem. TV is bekabeld aangesloten op netwerk.
Op m'n CX totaal geen last van bufferen.
Hier idem, heel irritant. Ik heb nu de ethernet kabel er even uit gehaald en de tv met WiFi verbonden, maar geen verschil, helaas….lethargy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:12:
Dat probleem zit dan écht bij jou / jouw combinatie. Hier 0,0 issues.Major_ton schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:14:
#$%#*@£!!!! Continu die frame skipping en ook comtinu wisselen van resolutie... Man man man wat slecht.
ik kijk op de Apple TV. werkt perfect. Heb zelfs de onboard van Max in pip links onder.
Probeer eens een ander apparaat? Ik vind apps op lg vaak buitengewoon slecht werken.Pvd01 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:15:
[...]
Hier idem, heel irritant. Ik heb nu de ethernet kabel er even uit gehaald en de tv met WiFi verbonden, maar geen verschil, helaas….
Op KPN kanaal 225 en de Shield gewoon geen problemen.Rivanov schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:15:
[...]
Dat probleem zit dan écht bij jou. Hier 0,0 issues.
Ik vind het echt niet tegenvallen
Herstel...
Shield wel slechter dan het 225 kanaal
[ Voor 9% gewijzigd door Arjantje72 op 19-03-2022 16:19 ]
Ik kijk met wired gigabit op een Nvidia Shield TV, maar wat een pixelshow.
Stream wisselt constant van kwaliteit, veel framedrops en met TV op 50hz ingesteld kijkt het nog steeds niet fijn.
HUD is ook niet scherp, lijkt nog steeds upscale van 720p. Terwijl ik dit typ gaat het beeld op zwart… “er is iets misgegaan”.
Sorry voor de rant, ik ben over het algemeen goed van vertrouwen, maar als dit het is voor de kwalificatie, dan zie ik dat met nog veel meer streamers morgen niet goed komen.

HUD is ook niet scherp, lijkt nog steeds upscale van 720p. Terwijl ik dit typ gaat het beeld op zwart… “er is iets misgegaan”.
Sorry voor de rant, ik ben over het algemeen goed van vertrouwen, maar als dit het is voor de kwalificatie, dan zie ik dat met nog veel meer streamers morgen niet goed komen.
Het lijkt ook per jaargang anders te zijn. Mijn vader heeft de C1 OLED en die geeft ook aan dat het niet superstabiel loopt. Terwijl ik op mijn CX geen problemen heb.giantgiantus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:16:
[...]
Probeer eens een ander apparaat? Ik vind apps op lg vaak buitengewoon slecht werken.
De C1 heeft ook een andere webOS versie van de CX.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 19-03-2022 16:17 ]
Het enige dat ik kan doen is verder kijken op mijn slaapkamer met een oudere versie webOS, of AirPlay… Andere apparaten heb ik niet.giantgiantus schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 16:16:
[...]
Probeer eens een ander apparaat? Ik vind apps op lg vaak buitengewoon slecht werken.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2