Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 22 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
MartZuid schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:37:
Iemand enig idee hoe je op een Amazon Fire TV Stick de ondertitels aan krijgt?[Afbeelding]
Viel me gisteren ook al op ja, op alle TV Apps werkt het wel, maar op Firestick kan je vooralsnog geen subs selecteren. Daar zit je dan met die scandinavische series ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sverzijl op 02-03-2022 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Net ook even de App op mijn NVIDIA Shield TV Pro (2015) gezet en geactiveerd… ging makkelijk via een code, dus goed geregeld. De App is snel, overzichtelijk en beeldkwaliteit is prima op mijn 50” Panasonic Plasma TV. :)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sverzijl schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Viel me gisteren ook al op ja, op alle TV Apps werkt het wel, maar op Firestick kan je vooralsnog geen subs selecteren. Daar zit je dan met die scandinavische series ;)
Volgens mij is de Fire TV-app ook in Scandinavië pas kort beschikbaar. Dus waarschijnlijk moeten er nog wat aanpassingen gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-08 08:29
Leuk en actief topic maar lastig om eerdere vragen en antwoorden terug te vinden :)

Waar ik mee zit is, krijgt ViaPlay straks bij Ziggo aparte kanalen? Zoals ESPN nu ook heeft zeg maar. Ik ben van nature een zapper en als ik telkens moet schakelen tussen een app en reguliere tv-kanalen dan vind ik dat niet handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
colossos schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:44:
Leuk en actief topic maar lastig om eerdere vragen en antwoorden terug te vinden :)

Waar ik mee zit is, krijgt ViaPlay straks bij Ziggo aparte kanalen? Zoals ESPN nu ook heeft zeg maar. Ik ben van nature een zapper en als ik telkens moet schakelen tussen een app en reguliere tv-kanalen dan vind ik dat niet handig.
Nee. Sowieso maar tot 1-8 op zender.

The best is yet to come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colossos
  • Laatst online: 04-08 08:29
Dean Martin schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Dus vanaf 1/8 alleen via een app? Dan moet ik eens goed nadenken wat ik wil. Ik heb namelijk niet het geduld om een voetbalwedstrijd of F1-race aan te zetten en van begin tot eind af te kijken. Er moet gezappt kunnen worden :+ Vaak zijn er meerdere evenementen tegelijk die ik in de gaten wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Niet online
colossos schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:49:
[...]

Dus vanaf 1/8 alleen via een app?
Yes.

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
TexMex schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:31:
[...]

Volgens mij is de Fire TV-app ook in Scandinavië pas kort beschikbaar. Dus waarschijnlijk moeten er nog wat aanpassingen gedaan worden.
Dat zou deze 'bug' wel kunnen verklaren ja. Zal binnenkort wel opgelost worden. Heeft voor mij niet zo'n haast, de Firestick is voornamelijk om makkelijk mee te kunnen nemen op vakantie om daar dan ook makkelijk F1/netflix te kunnen kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
Dean Martin schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:44:
[...]

Ziggo Webcare, reden:
NENT (Viaplay) wil dat iedereen de app gaat gebruiken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
Aartstyle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:07:
Ik snap de gematigde positieve berichten hier echt niet. Oke, de app werkt en we hebben (live) beeld. Maar daar is dan toch alles mee gezegd? Een dienst wat 14 euro per maand vraagt kan toch niet met deze kwaliteit aankomen? Zet een film aan op viaplay en start dan een (hdr) film op netflix of elke andere dienst. Een wereld van verschil. Ik heb meerdere apparaten geprobeerd maar ik vind het echt jaren 90 kwaliteit. Mijn vrouw vroeg mij gisteravond of ik naar een voetbalwedstrijd uit de koude oorlog zat te kijken.

Apparaten die ik heb geprobeerd: Native app samsung 2016 tv
Chromecast ultra icm Samsung 2016 tv.
Chromecast ultra icm FHD LG tv 2012.
Webbrowser op laptop

Alleen die laatste leek ergens op maar dat zal ook komen door relatief kleine scherm.

Zoals gezegd zijn de netflix apps op mijn Samsung 2016 en LG 2012 TV prima. Beiden werken ook prima met netflix via chromecast ultra. Dus het is echt Viaplay zelf die gewoon belabberd is.
Ze zijn 1 dag live. Ik ben het met je eens, ik ben verre van onder de indruk van de beeldkwaliteit die men nu voorschotelt. Ook als je het afzet tegen een netflix of AppleTV+.

Dat gezegd hebbende, ga ik er van uit dat ze vóór aanvang van in ieder geval de eerste GP de nodige verbeteringen hebben doorgevoerd. Ook de app navigatie op m'n LG is niet je van het zeg maar.

Geef ze nog wat tijd om optimalisaties door te voeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Ze zitten al in 11 landen toch?
Die Viaplay app had @Rivanov al gedownload uit de Noorse store meen ik, dus ben benieuwd hoeveel ze aan de app op zich gaan verbeteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
DutchOwnage schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Ze zijn 1 dag live. Ik ben het met je eens, ik ben verre van onder de indruk van de beeldkwaliteit die men nu voorschotelt. Ook als je het afzet tegen een netflix of AppleTV+.

Dat gezegd hebbende, ga ik er van uit dat ze vóór aanvang van in ieder geval de eerste GP de nodige verbeteringen hebben doorgevoerd. Ook de app navigatie op m'n LG is niet je van het zeg maar.

Als ze een geheel nieuwe speler op de markt zijn zou je hier zo wel over kunnen denken, maar dit platform bestaat al wel sinds 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartZuid
  • Laatst online: 04-09 20:54
sverzijl schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:00:
[...]

Dat zou deze 'bug' wel kunnen verklaren ja. Zal binnenkort wel opgelost worden. Heeft voor mij niet zo'n haast, de Firestick is voornamelijk om makkelijk mee te kunnen nemen op vakantie om daar dan ook makkelijk F1/netflix te kunnen kijken.
Ik denk dat het komt omdat het een Android TV app is die nog niet geschikt is gemaakt voor Fire OS omdat die geen Google’s Play Services heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:13
DutchOwnage schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:01:
[...]

Tuurlijk is het dag 1. Maar zoals anderen al zeggen zijn ze zelf niet helemaal nieuw.

Ik geef ze zeker tijd. Om precies te zijn een jaar. Heb er toch al voor betaald. Maar de huidige kwaliteit komt voor mij niet onverwacht, het hele imago wat ze in de aanloop hebben opgebouwd was in mijn ogen niet echt professioneel. Dus dan verbaasd dit me dus niks.

Was wel verbaasd over de meningen van anderen over de (beeld)kwaliteit. Ook al is het de eerste dag, als het niet goed is dan is het niet goed.

We wachten het af de komende weken. Over een week zijn de testdagen in Bahrein live te zien. Benieuwd naar de kwaliteit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
MartZuid schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:08:
[...]

Ik denk dat het komt omdat het een Android TV app is die nog niet geschikt is gemaakt voor Fire OS omdat die geen Google’s Play Services heeft.
Heb je de app gesideload? Of officieel vanuit de Amazon Appstore geïnstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Aartstyle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:16:
[...]

Tuurlijk is het dag 1. Maar zoals anderen al zeggen zijn ze zelf niet helemaal nieuw.

Ik geef ze zeker tijd. Om precies te zijn een jaar. Heb er toch al voor betaald. Maar de huidige kwaliteit komt voor mij niet onverwacht, het hele imago wat ze in de aanloop hebben opgebouwd was in mijn ogen niet echt professioneel. Dus dan verbaasd dit me dus niks.

Was wel verbaasd over de meningen van anderen over de (beeld)kwaliteit. Ook al is het de eerste dag, als het niet goed is dan is het niet goed.

We wachten het af de komende weken. Over een week zijn de testdagen in Bahrein live te zien. Benieuwd naar de kwaliteit dan.
Je doet aannames in de vorm n=1. Dat jij problemen ervaart betekent niet dat anderen ook problemen hebben :)

Wat mij opvalt is dat de gebruikers van een Chromecast zich beklagen over slecht beeld en dat bijvoorbeeld de Apple TV gebruikers en Samsung TV gebruikers die klachten niet hebben. Eveneens lijkt er iets te zijn met WebOS/LG en live streaming waar het beeld af en toe verspringt (buffering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Laatst online: 14:13
Miki schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:26:
[...]

Je doet aannames in de vorm n=1. Dat jij problemen ervaart betekent niet dat anderen ook problemen hebben :)

Wat mij opvalt is dat de gebruikers van een Chromecast zich beklagen over slecht beeld en dat bijvoorbeeld de Apple TV gebruikers en Samsung TV gebruikers die klachten niet hebben. Eveneens lijkt er iets te zijn met WebOS/LG en live streaming waar het beeld af en toe verspringt (buffering).
Hoho, ik zeg niet dat het bij anderen niet goed is. Maar ik was er wel verbaasd over.

Komt dat omdat men minder kritisch is? Of omdat ik pure pech heb met al de configuraties die ik geprobeerd heb. En daarbij heb ik ook een samsung (2016) tv. Maar goed, wilde hiermee niet zeggen dat anderen wat mankeert aan de ogen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:16
Aartstyle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:29:
[...]

Hoho, ik zeg niet dat het bij anderen niet goed is. Maar ik was er wel verbaasd over.

Komt dat omdat men minder kritisch is? Of omdat ik pure pech heb met al de configuraties die ik geprobeerd heb. En daarbij heb ik ook een samsung (2016) tv. Maar goed, wilde hiermee niet zeggen dat anderen wat mankeert aan de ogen ofzo :)
Misschien zijn anderen al tevreden met 720p. Dat zou kunnen natuurlijk. Ik zie over het algemeen veel klagende gebruikers hier inzake de beeldkwaliteit. Ik had zelf ook iets meer verwacht van een platform dat al de nodige jaren draait. Dat het dag 1 in Nederland is zou helemaal niet uit moeten maken.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft iemand gevonden waar je kan zien welke devices nu aangemeld zijn op viaplay?
Ik kan deze optie namelijk niet vinden.
Ik vroeg me namelijk af of de chromecast ook als een device telt.
Want dan gaat het namelijk best hard met maximaal 5 devices.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:32
MeNTaL_TO schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:46:
Heeft iemand gevonden waar je kan zien welke devices nu aangemeld zijn op viaplay?
Ik kan deze optie namelijk niet vinden.
Ik vroeg me namelijk af of de chromecast ook als een device telt.
Want dan gaat het namelijk best hard met maximaal 5 devices.
Vijf apparaten per 24 uur moet voldoende zijn toch? Er kan maximaal maar twee tegelijkertijd streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:51:
[...]

Vijf apparaten per 24 uur moet voldoende zijn toch? Er kan maximaal maar twee tegelijkertijd streamen.
Waar haal je 24 uur vandaan?
Je kunt maximaal 5 apparaten aanmelden bij je account. Een apparaat is bijvoorbeeld een computer, mobiele telefoon, tablet, gameconsole of een smart-tv. Als je het maximale aantal verbonden apparaten hebt bereikt, ontvang je een bericht.

Je kunt dan een van de apparaten gebruiken die je al hebt geregistreerd.
Laptop, telefoon, chromecast en chromebook heb ik al 4 devices, dan heeft mijn zoon nog een tablet en mijn vrouw een laptop.

[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 02-03-2022 11:57 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
MeNTaL_TO schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:53:
[...]

Waar haal je 24 uur vandaan?

[...]

Laptop, telefoon, chromecast en chromebook heb ik al 4 devices, dan heeft mijn zoon nog een tablet en mijn vrouw een laptop.
Onderaan bij veel gestelde vragen van https://viaplay.com/nl-nl/:

Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:58:
[...]

Onderaan bij veel gestelde vragen van https://viaplay.com/nl-nl/:

Je kan 2 streams tegelijkertijd open hebben en tot 5 apparaten gebruiken binnen een 24 uur periode. Als je een 3de stream wil openen, zal je een foutmelding ontvangen met uitleg hierover. Hetzelfde geld voor een 6de apparaat binnen een 24 uur periode. Je kan ook de meeste series en films downloaden en offline bekijken zonder dat deze effect heeft op de online stream.
Waarom nu weer een device limiet, de 2 streams zijn toch de beperkende factor. Maar valt dus ook gewoon niets aan te doen en je kan ook niet zien welke devices er dan wel geregisteerd zijn, dus succes met zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartZuid
TexMex schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:24:
[...]

Heb je de app gesideload? Of officieel vanuit de Amazon Appstore geïnstalleerd?
Allebei, maar er is geen verschil. De app van apkmirror doet hetzelfde als die van de appstore zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
MeNTaL_TO schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:53:
[...]

Waarom nu weer een device limiet, de 2 streams zijn toch de beperkende factor. Maar valt dus ook gewoon niets aan te doen en je kan ook niet zien welke devices er dan wel geregisteerd zijn, dus succes met zoeken.
Is er een harde limiet op het aantal geregistreerde devices, of alleen een limiet op aantal devices gebruikt in afgelopen 24 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
sverzijl schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:55:
[...]

Is er een harde limiet op het aantal geregistreerde devices, of alleen een limiet op aantal devices gebruikt in afgelopen 24 uur?
Hoe ze het beschrijven op de site, lijkt het op een tijdelijke limiet van 5 devices voor 24 uur. Series en films kan je ook downloaden en offline bekijken, dan telt de limiet niet. Het lijkt alsof ze hun servers niet willen overbelasten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:46
NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:06:
[...]

Hoe ze het beschrijven op de site, lijkt het op een tijdelijke limiet van 5 devices voor 24 uur. Series en films kan je ook downloaden en offline bekijken, dan telt de limiet niet. Het lijkt alsof ze hun servers niet willen overbelasten?
Die Akamai servers ga je niet zo snel overbelasten. :9

De intentie lijkt duidelijk, een vrij soepele vorm van demotivatie accountsharing.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
[...]

Of ongebreidelde account sharing willen tegengaan. Ze zijn er niet op tegen dat je je account deelt met iemand maar niet met nog meer vrienden en buren. Spotify doet dat bijvoorbeeld ook en die hebben geen last van data problemen.

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 02-03-2022 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Positief verrast dat mijn, relatief oude, Samsung TV's een ingebouwde app hebben!
(pricewatch: Samsung UE40F5500 Zwart)

En ook dat ze een activatiesysteem hebben zoals bijvoorbeeld Plex, met een 4-digit code die je op de TV invoert ipv een volledige user/ww combi.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bluefish007
  • Laatst online: 16:30
Wel opmerkelijk dat ze bij het verkrijgen van de Formule 1-rechten aan alle kanten duidelijk probeerden te maken dat ze voor een neutralere, journalistiekere benadering van de sport wilden gaan. (Zie https://www.ad.nl/formule...-kritische-blik~a8c46fe0/)

Nu wemelt het op de website van het Max Verstappen-materiaal, beelden van juichende Oranjefans en wordt er gekoketteerd met 'Formula 1® en unieke Verstappen momenten'.

Vanuit een marketingoogpunt en abonneewerving is dit - uiteraard - begrijpelijk, maar toch wel een tikkeltje ongeloofwaardig qua positionering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Zolang het inhoudelijk maar wel meer neutraal en journalistiek benaderd wordt, en dat is nog even afwachten los van de enkele items die er nu op staan.

Dat je met een foto van Verstappen meer abonnees binnenhaalt dan met een foto van Hamilton lijkt me wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En de content zal toch zeker ook een groter deel NL info (dus tja, Max) bevatten dan bijvoorbeeld veel details over een andere rijder die niet in directe concurrentie met Max is..

Dus zeker wel een balans bij alle rijders en teams maar met een extra 10 minuten (ik noem maar wat) achtergrond van Red Bull/Max..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik wil graag veel Max nieuws, maar springen op banken hoeft van mij niet na een overwinning. Ik heb het idee dat dat precies is wat we gaan krijgen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vind met name de rust die Stephane en Amber uitstralen erg fijn. Ook in het interview van Stephane met Max kwam het allemaal rustig en professioneel over. Zal kamp Verstappen ook wel waarderen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Was trouwens ook aangenaam verrast dat bij F1 Talks, Amber Brantsen daadwerkelijk aan tafel zat met DC, Hakkinen en Kristensen. Ik had namelijk verwacht dat die F1 Talks gewoon generieke content zou zijn die in alle landen wordt uitgezonden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• matthijst
Dus

[ Voor 99% gewijzigd door matthijst op 02-03-2022 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart11
  • Laatst online: 19:32
Miki schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:26:
[...]

Ik kijk via Apple tv 4K kastje en hier is de beeldkwaliteit ook slecht,720P hoogstens maar het lijkt nog wel minder vooral met voetbal is het bagger.

Ik zou niet weten waarom dat beter zou worden als het nu nog niet goed is.

Ik heb spijt dat ik 99 euro heb besteed, het is mijn duurste aankoop op de tv maar wel de minste beeldkwaliteit.
Opzeggen ho maar sta al een anderhalf uur in de wacht (ja ik weet het je kan via je account opzeggen maar je zit er wel een jaar aan vast ondanks de wanprestatie)
Twee weken bedenktijd bij internetaankopen , vergeet het maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
[...]

Ik ben nu via 6 devices aangemeld (niet allemaal in laatste 24 uur), dus lijkt een 24-uurs limiet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:25:
[...]

Ik kijk via Apple tv 4K kastje en hier is de beeldkwaliteit ook slecht,720P hoogstens maar het lijkt nog wel minder vooral met voetbal is het bagger.

Ik zou niet weten waarom dat beter zou worden als het nu nog niet goed is.

Ik heb spijt dat ik 99 euro heb besteed, het is mijn duurste aankoop op de tv maar wel de minste beeldkwaliteit.
Opzeggen ho maar sta al een anderhalf uur in de wacht (ja ik weet het je kan via je account opzeggen maar je zit er wel een jaar aan vast ondanks de wanprestatie)
Twee weken bedenktijd bij internetaankopen , vergeet het maar
720P lijkt me stug, in de huidige app versie zit geen ondersteuning voor de functie "Maak dynamisch bereik passend" dus tenzij jezelf je Apple TV op 720P hebt gezet, klopt jouw stelling niet. De content wordt opgeschaald naar hetgeen waarop jeje ATV hebt ingesteld zeer waarschijnlijk 4K ;)

Bij de wedstrijd van Nice gisterenavond had ik niet het idee dat ik naar een wedstrijd zat te kijken wat kwalitatief onder deed voor wat ik bij NLZIET gewend ben wat in 1080P@50 uitzendt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenvanrutte
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22-05 10:47
Wanneer je een Viaplay account hebt afgesloten via Ziggo, kan je dan buiten de media box, dus televisies met een CI module ook het 'open' kanaal 200 bekijken? Of kan dit uitsluitend via de media box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart11
  • Laatst online: 19:32
Miki schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:34:
[...]

720P lijkt me stug, in de huidige app versie zit geen ondersteuning voor de functie "Maak dynamisch bereik passend" dus tenzij jezelf je Apple TV op 720P, klopt jouw stelling niet. De content wordt opgeschaald naar hetgeen waarop jeje ATV hebt ingesteld zeer waarschijnlijk 4K ;)

Bij de wedstrijd van Nice gisterenavond had ik niet het idee dat ik naar een wedstrijd zat te kijken wat kwalitatief onder deed voor wat ik bij NLZIET gewend ben wat in 1080P@50 uitzendt.
Wellicht is het nog minder dan 720p dat zou kunnen, maar je maakt mij niet wijs dat jij het op 1080P vind lijken.

Reguliere uitzendingen van Caiw zijn op de Nederlandse kanalen in 1080i (nooit p)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

maartenvanrutte schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:36:
Wanneer je een Viaplay account hebt afgesloten via Ziggo, kan je dan buiten de media box, dus televisies met een CI module ook het 'open' kanaal 200 bekijken? Of kan dit uitsluitend via de media box?
Ook via CI+ module

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
PatrickC schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:44:
Ik heb de Shakedown nu ook gekeken en ook hier ben ik positief verrast. Amber kende ik al van de F1 Podcast en daar had ik wel al vertrouwen in. Nelson is ook een bekende verslaggever voor mij, want als je de afgelopen jaren ook de race klassen op andere zenders gevolgd hebt, dan is het gewoon een bekend stemgeluid en de wijze waarop hij verslaggeeft vind ik wel prettig. Stéphane kende ik eigenlijk niet, maar de eerste indruk is prima. Je merkt meteen dat ze ook verstand heeft van de techniek, bijvoorbeeld toen ze porpoising aan het uitleggen was. Ook haar interview met Max was leuk om naar te kijken. Verder zat het programma gewoon goed in elkaar, ook met de input van Christijan, Giedo en Tom. Dus… eerste indruk… top!
Stéphane kan zelf ook een behoorlijk potje autoracen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Vooralsnog geen beeld en 'Wordt aangekondigd' via CI+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Miesjh schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 09:12:
[...]

Christijan met Doornbos vervangen en dan is het top.
Doornbos is een prima gast, maar dan had je weer de hele tijd dat ‘spelletje’ tussen Robert en Tom gehad. Ik ben verder nooit fan van Christijan geweest, maar ben wel benieuwd hoe hij het als analyst gaat doen.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
bustertje schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:55:
[...]

Stéphane kan zelf ook een behoorlijk potje autoracen :)
Klopt… ze was nog bijna reserve geweest voor de W Series in 2019, maar heeft zich daaruit teruggetrokken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
PatrickC schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:00:
[...]

Doornbos is een prima gast, maar dan had je weer de hele tijd dat ‘spelletje’ tussen Robert en Tom gehad. Ik ben verder nooit fan van Christijan geweest, maar ben wel benieuwd hoe hij het als analyst gaat doen.
Zolang ze Tom gewoon in z'n eentje voor een zwart doek laten zitten en af en toe een vraag stellen is het prima. :+
Dan blijft hij in ieder geval in toom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:39:
[...]

Wellicht is het nog minder dan 720p dat zou kunnen, maar je maakt mij niet wijs dat jij het op 1080P vind lijken.

Reguliere uitzendingen van Caiw zijn op de Nederlandse kanalen in 1080i (nooit p)
Ik weet niet wat je referentie kader is en wat je precies bedoelt. Ik heb F1 Talks en het shakedown weekend Barcelona gekeken en dat was voor mijn gevoel prima kwaliteit wat 1080P wel leek te halen.
De voetbal wedstrijd van Nice gisterenavond was wellicht minder dan 1080P maar totaal niet storend in kwaliteit. Beeld liep vloeiend zonder hinderlijke compressie artefacten. De kleurdiepte was misschien iets waarop je op zou kunnen afdingen.

Ik durf het dus dat wel aan dat het niet of nauwelijks onderdoet voor 1080P. Ik kan dit echter niet hard maken omdat zoals ik al zei een bug zit in de huidige ATV versie waardoor de oorspronkelijke resolutie niet gematched wordt. Alle content wordt opgeschaald naar de huidige instellingen, in mijn geval 4k SDR.

Ik stoor me dus niet aan de kwaliteit die ik tot nu toe heb gezien waarbij ik al eerder foto's heb gedeeld hier*. Sterker nog, met name hoe nu F1 wordt gebracht kan ik heel sterk waarderen.

* Miki in "Viaplay in Nederland"

Edit: ik zie dat je speciaal geregistreerd hebt om hier je beklag te doen over ViaPlay… bijzonder :/

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 02-03-2022 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 09:06
Miki schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:12:
[...]

Een foto maken lukt wel maar het doet geen recht aan wat ik met mijn eigen ogen zie.

Bij deze:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bij mij zit er een zwart vlak achter de ondertiteling. Dat zie ik op deze foto niet. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ze geven geen beeldformaat aan in de App, alleen de bitrate

Hoogste: 2.5Gb/u
Hoog: 1.8 Gb/u
Gemiddeld: 500 Mb/u
Laag: 200 Mb/u

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Miki schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:34:
[...]

720P lijkt me stug, in de huidige app versie zit geen ondersteuning voor de functie "Maak dynamisch bereik passend" dus tenzij jezelf je Apple TV op 720P hebt gezet, klopt jouw stelling niet. De content wordt opgeschaald naar hetgeen waarop jeje ATV hebt ingesteld zeer waarschijnlijk 4K ;)

Ze hebben blijkbaar ook de rechten van de Franse beker, gezien Ziggo de rechten van de Franse competitie Ligue 1 heeft.
In het verleden waren die beelden ook wel eens zichtbaar bij Eurosport. Dat was ook altijd van lagere kwaliteit dan andere TV kanalen.
Mogelijk zijn die beelden dus niet geheel representatief voor de rest van het aanbod.
Dan zou je bij de eigen F1 producties wel beter beeld verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

speedmetal35 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:26:
Bij mij zit er een zwart vlak achter de ondertiteling. Dat zie ik op deze foto niet. Vreemd.
Heb jij ook al naar de ondertiteling binnen je Android TV instellingen gekeken, dus niet binnen de app zelf? Sommige apps nemen de instellingen daarvan ook over, dus wat je daar hebt ingesteld komt zo ook tevoorschijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartZuid
speedmetal35 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:26:
[...]

Dat is bij iedere app anders. Buiten dat kan je de doorzichtigheid/opacity meestal wel aanpassen maar dan is de tekst niet altijd goed leesbaar als die geen outline heeft.

[ Voor 22% gewijzigd door MartZuid op 02-03-2022 16:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
Zojuist ook maar Viaplay abo genomen via Ziggo. Voor €20,- wilde ik het wel even proberen.
F1TV Pro behoudt ik ook nog even een jaartje om gewoon eens de verschillen te zien.

Ik luister graag naar het commentaar van de Engelse en vrouwlief wil liever gewoon Nederlands horen, dus zo zijn we allebei blij.

Net even wat F1 content bekeken maar de kwaliteit vind ik erg tegenvallen, lijkt inderdaad maar 720p of nog minder. Ten opzichte van de 4K uitzendingen van Ziggo in ieder geval véél slechter. Dus dat zal wennen worden, of ze moeten dit nog gaan verbeteren.
De ondertiteling zie ik inderdaad ook in een zwarte achtergrond staan, zowel op de LG OLED TV(2017 model) en ook op mijn Shield TV en browser.
Natuurlijk voor de F1 uitzendingen wat minder spannend.

Maar ik hoop dat ze wel nog wat gaan finetunen aan kwaliteit want om dit moment is het voor mij na die 4 maanden wel klaar denk ik.

Positief puntje. De verslaggeving tijdens die shakedown vond ik verassend goed! Niet dat ik Jack en Olav slecht vond hoor maar de vervangers doen het prima volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Ondertiteling met zwarte achtergrond is wel vervelend, had dat ook gemerkt via mijn smartphone. Zover ik het weet is dat niet aan te passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Fuske schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:45:
Zojuist ook maar Viaplay abo genomen via Ziggo. Voor €20,- wilde ik het wel even proberen.
F1TV Pro behoudt ik ook nog even een jaartje om gewoon eens de verschillen te zien.

Ik luister graag naar het commentaar van de Engelse en vrouwlief wil liever gewoon Nederlands horen, dus zo zijn we allebei blij.

Net even wat F1 content bekeken maar de kwaliteit vind ik erg tegenvallen, lijkt inderdaad maar 720p of nog minder. Ten opzichte van de 4K uitzendingen van Ziggo in ieder geval véél slechter. Dus dat zal wennen worden, of ze moeten dit nog gaan verbeteren.
De ondertiteling zie ik inderdaad ook in een zwarte achtergrond staan, zowel op de LG OLED TV(2017 model) en ook op mijn Shield TV en browser.
Natuurlijk voor de F1 uitzendingen wat minder spannend.

Maar ik hoop dat ze wel nog wat gaan finetunen aan kwaliteit want om dit moment is het voor mij na die 4 maanden wel klaar denk ik.

Positief puntje. De verslaggeving tijdens die shakedown vond ik verassend goed! Niet dat ik Jack en Olav slecht vond hoor maar de vervangers doen het prima volgens mij. :)
Ik snap ook niet dat on-demand content niet minimaal 1080p is. 720p.. het is 2022 jongens. Eigenlijk zou ik bij een premium dienst gewoon voor populaire content (zoals F1) gewoon net als op Netflix UHD verwachten. Hopen dat de livestream beter is. Gelukkig kan ik nog kanaal 200 kijken eerst want ik verwacht het eerste weekend echt wel wat hick-ups in de stream.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:39
Ik heb een keer een account aangemaakt op de Zweedse ViaPlay en nu kan ik alleen daar alles zien. :+ Heb nu ook toegang tot de Premier League, NHL, Viaplay Vinter, FA Cup en UFC.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8gN4kP0.png

[ Voor 40% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2022 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:47:
Ondertiteling met zwarte achtergrond is wel vervelend, had dat ook gemerkt via mijn smartphone. Zover ik het weet is dat niet aan te passen.
Indien toestel met Android, ook daarop is het binnen de systeeminstellingen aan te passen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

matthijst schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:23:
Is natuurlijk niks voor Tweakers, want die kijken geen reality TV, maar goed, voor jullie vrouwen dan:

Hier ff aanmelden, krijg je een voucher voor de eckte Hayu:
http://help.viaplay.com/en/hayu

Met de groeten van Filippa Wallestam, Chief Content Officer 8)
Ik heb inmiddels een code ontvangen, thanks!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:58:
[...]

Indien toestel met Android, ook daarop is het binnen de systeeminstellingen aan te passen.
Niet kunnen vinden, bij Netflix, Amazon Prime of VLC app geen problemen er mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:06:
[...]
Diverse apps gebruiken hun eigen instellingen daarvoor en sommige apps gebruiken de Android Systeem instellingen daarvoor. Ik zie het bij mij wel staan binnen de Android (Mobiel en TV) instellingen.

Geen idee of Viaplay er wat mee doet, ik heb geen actief abonnement daarop.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IW0qkJkHXuHoxjKJvZtxu6ZPhuY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/HDqkClILixUHd6IFlBTNuBEp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door hardware-lover op 02-03-2022 17:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMystery
  • Laatst online: 20:22
NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:06:
[...]

Dit is te vinden onder accesibility en dan captions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Diverse apps gebruiken hun eigen instellingen daarvoor en sommige apps gebruiken de Android Systeem instellingen daarvoor. Ik zie het bij mijn wel staan binnen de Android (Mobiel en TV) instellingen.

Edit:
[Afbeelding]
TheMystery schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:12:
[...]

Dit is te vinden onder accesibility en dan captions
Bedankt! Wist niet dat het daar verborgen zat. Afgelopen anderhalf jaar zoveel wezen spelen met de instellingen van mijn OnePlus 8 Pro en dan de meest simpele optie niet gevonden 8)7

[ Voor 46% gewijzigd door NeverSettle op 02-03-2022 17:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:58:
[...]

Binnen iOS ook.

- Settings
- Accessibility
- Subtitles & Captioning
- Style
- Create New Style

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
NotSoSteady schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:57:
Ik heb een keer een account aangemaakt op de Zweedse ViaPlay en nu kan ik alleen daar alles zien. :+ Heb nu ook toegang tot de Premier League, NHL, Viaplay Vinter, FA Cup en UFC.

[Afbeelding]
Met Zweeds commentaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Klopt, heb al een mailtje verstuurd naar Viaplay om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-09 12:02
Hoe werkt dat nou precies met ViaPlay? Is het hetzelfde als met Ziggo Sport dat je dan 4 of 5 zenders krijgt? Als ze Bundesliga uitzenden op zaterdag, en ook de kwalificatie van de F1 lijkt me niet dat dat maar op één zender kan?

Ik zit zelf bij KPN. Momenteel heb ik ESPN en Ziggo Sport dus afgesloten. Iemand die me er iets meer over kan vertellen? :P

Twente komt eraan!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 09:06
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:30:
[...]

Heb jij ook al naar de ondertiteling binnen je Android TV instellingen gekeken, dus niet binnen de app zelf? Sommige apps nemen de instellingen daarvan ook over, dus wat je daar hebt ingesteld komt zo ook tevoorschijn.
Super! Het is gelukt. Eindelijk van die zwarte balk af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 16:57:

[Afbeelding]
Hoe heb je dat gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

speedmetal35 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Super! Het is gelukt. Eindelijk van die zwarte balk af.
Mooi zo. Goed dat je dit even hebt teruggekoppeld (y)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:11:
[...]

Diverse apps gebruiken hun eigen instellingen daarvoor en sommige apps gebruiken de Android Systeem instellingen daarvoor. Ik zie het bij mij wel staan binnen de Android (Mobiel en TV) instellingen.

Edit:
[Afbeelding]
Neemt deze instelling dit ook over op de lg app.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 17:54
JoteW schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:45:
Hoe werkt dat nou precies met ViaPlay? Is het hetzelfde als met Ziggo Sport dat je dan 4 of 5 zenders krijgt? Als ze Bundesliga uitzenden op zaterdag, en ook de kwalificatie van de F1 lijkt me niet dat dat maar op één zender kan?

Ik zit zelf bij KPN. Momenteel heb ik ESPN en Ziggo Sport dus afgesloten. Iemand die me er iets meer over kan vertellen? :P
Nee. Het is een streamingsdienst a la Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
Ik weet niet wat die Ziggo allemaal doet om die App om de Media-box Next te zetten, maar is dat nu zo moeilijk en als ik naar kanaal 200 ga krijg de text word binnenkort aangekondigd,hele slechte serves van Ziggo ik heb een Samsung qled 2021 dus daar licht het niet aan.

[ Voor 12% gewijzigd door pronkje op 02-03-2022 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ik had toen het nieuws bekend werd gemaakt dat Viaplay naar Nederland zou komen een account geregistreerd in Zweden, maar nu is mijn Ziggo-abonnement aan dat land gekoppeld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
JoteW schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:45:

Streaming dienst, zoals Netflix, Disney+ en Amazon Prime. Maar ook live sport wedstrijden (F1, Bundesliga, Franse beker, binnenkort ook Premier League en Darts). Vergeleken met anderen landen
waar ze actief zijn, hebben ze hier in Nederland geen linear TV zenders. Hoewel Ziggo wel een kanaal tijdelijk heeft gereserveerd voor Viaplay (voornamelijk F1).

Geen idee hoe dat zit met KPN klanten.

Kwaliteit van de streams verschilt. Live voetbal leek op 720P(Chrome op de laptop), terwijl F1 Talks (gekeken op m'n smartphone) en een documentaire van Curiosity Stream lijkt wel 1080P (via Chromecast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
NotSoSteady schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:12:
[...]

Ik had toen het nieuws bekend werd gemaakt dat Viaplay naar Nederland zou komen een account geregistreerd in Zweden, maar nu is mijn Ziggo-abonnement aan dat land gekoppeld. :+
Zelfde prijs, maar wel meer content? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
pronkje schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:08:
Ik weet niet wat die Ziggo allemaal doet om die App om de Media-box Next te zetten, maar is dat nu zo moeilijk en als ik naar kanaal 200 ga krijg de text word binnenkort aangekondigd,hele slechte serves van Ziggo ik heb een Samsung qled 2021 dus daar licht het niet aan.
Kan je de app niet installeren op je tv ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
NeverSettle schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:30:
[...]

Zelfde prijs, maar wel meer content? _O-
Ja, loopt via Ziggo. Spreek alleen geen Zweeds dus sport is bijna niet te doen, staat voor de rest wel aardig wat content op qua films en series. Weet niet hoe dat in Nederland is?

[ Voor 29% gewijzigd door NotSoSteady op 02-03-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
matthijst schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:23:
Is natuurlijk niks voor Tweakers, want die kijken geen reality TV, maar goed, voor jullie vrouwen dan:

Hier ff aanmelden, krijg je een voucher voor de eckte Hayu:
http://help.viaplay.com/en/hayu

Met de groeten van Filippa Wallestam, Chief Content Officer 8)
Ik heb dit aangevraagd als het goed is. Wat houd het precies in? En waar kun je de voucher ergens verzilveren? Heb het nog niet binnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
.

[ Voor 176% gewijzigd door matthijst op 02-03-2022 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:37
Dank je wel, iets voor de vrouw.
Benieuwd of er nederlandse ondertiteling beschikbaar is.

[ Voor 47% gewijzigd door satshow op 02-03-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
satshow schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:59:
Dank je wel, iets voor de vrouw.
Benieuwd of er nederlandse ondertiteling beschikbaar is.
nope heb vanmiddag die voucher gebruikt en rond gekeken. Alleen Engelse ondertiteling.

dat verklaren ze zo:
Do hayu shows have local language subtitles?
hayu offers content in English, complementing the wider content consumption pattern for hayu subscribers.
The iconic content clips that circulate on social media and the moments that get turned into the memes that everyone shares, are all in English/feature talent speaking English and it is important to hayu subscribers that they are offered the original-language versions of shows.
:X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:29:
[...]

Liever afzien van de bestelling?
Annuleren, dat kan natuurlijk tot 14 dagen nadat u deze orderbevestiging krijgt. Dit heet herroepingsrecht. Omdat u de eerste periode gratis krijgt, stopt u het Viaplay abonnement het best via Mijn Ziggo. De hele eerste maand kijkt u dan nog gratis. Toch direct beëindigen, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Opzeggen
Opzeggen kan elk moment via Mijn Ziggo of de Mijn Ziggo app. De resterende maand kunt u Viaplay blijven kijken. Zegt u al uw abonnementen bij ons op? Na beëindiging van uw Ziggo abonnement kunt u Viaplay blijven kijken tot het eind van de resterende maand. Meer informatie vindt u in de aanvullende voorwaarden voor Viaplay op onze website.
Conclusie, je kan er binnen 2 maanden kosteloos vanaf, aangezien de eerste 2 maanden voor €0,00 worden gefactureerd?

[ Voor 3% gewijzigd door ElementriX op 02-03-2022 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
ElementriX schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:23:
[...]

Conclusie, je kan er binnen 2 maanden kosteloos vanaf, aangezien de eerste 2 maanden voor €0,00 worden gefactureerd?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

BramViking schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:58:
[...]

Neemt deze instelling dit ook over op de lg app.
Dat lijkt mij niet. Bij mijn "oude" LG Oled zit er binnen de TV instellingen ook het e.e.a. voor ondertitels. Veel meer dan aan- of uitzetten kan ik ze niet, los van het kiezen van de ondertitel talen. Misschien staan er bij jou wat extra instellingen bij?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
418O2 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:30:
[...]

Kan je de app niet installeren op je tv ?
nee ik heb geen Android tv maar ik kijk zo lang wel op een crome kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb de app geïnstalleerd op mijn Samsung 65QN95A, Philips 65OLED803 en Shield Pro 2019.
Het beeld is "redelijk" te noemen, maar niet meer dan dat. Hopelijk zijn de livestreams van de wedstrijden straks toch een stuk beter. Eigenlijk kan "redelijk" niet meer in 2022 voor een product waar ze 14 Euro per maand voor willen vragen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Gelukkig zijn er hier meerdere personen die de beeldkwaliteit, zacht uitgedrukt, aan de matige kant vinden.

Als de klachten aan blijven houden, wordt het misschien nog wel eens ergens opgepikt en hopelijk worden die Vikings dan ook wakker.

Dat gezegd hebbende: wat Viaplay ons voorschotelt qua Live voetbal, is best wel vergelijkbaar met een wedstrijd op ESPN. De gewone ESPN, niet het UHD kanaal welteverstaan. Dat is ook matig te noemen. Maar wel 1080p.

[ Voor 31% gewijzigd door DutchOwnage op 02-03-2022 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Beeldkwaliteit is inderdaad een lachertje. Kan gewoon niet voor een betalende dienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
Even snel bekeken. Ene keer is bijvoorbeeld oranje dof dan weer enorm aanwezig. Lijkt veel verscherping op te zitten maar toch een soort soap effect. Veel gladgestreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:15

TFHfony

Professional Weirdo

Deef_K schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:02:
Even snel bekeken. Ene keer is bijvoorbeeld oranje dof dan weer enorm aanwezig. Lijkt veel verscherping op te zitten maar toch een soort soap effect. Veel gladgestreken.
Klopt... Dat is gedaan om de bitrate een beetje laag te houden. Echt jammer.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik hoop gewoon dat ze het even een weekje of 2 ofzo aankijken, hoe de servers zich houden en zo. Als alles ok gaat, kunnen ze gaan upscalen... Dat is wat ik hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cs-tweak
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-08 22:39
Kan iemand mij vertellen of je bij ViaPlay nu op 2 apparaten tegelijkertijd dezelfde stream / live-race kan kijken?

Het kwam eerder in het topic al is voorbij. En toen leek iemand te suggereren dat het ging om 2 streams tegelijk, maar wel verschillende. Dus bijvoorbeeld live voetbal op een apparaat, en live F1 op het andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DutchOwnage schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:09:
Ik hoop gewoon dat ze het even een weekje of 2 ofzo aankijken, hoe de servers zich houden en zo. Als alles ok gaat, kunnen ze gaan upscalen... Dat is wat ik hoop...
Tja, het is alleen in NL een nieuwe dienst, ze hebben meer dan zat ervaring in andere landen. Scaling van servers hebben ze vast ook genoeg ervaring mee. Dus vind ik het maar vreemd als de kwaliteit nu tegenvalt. Zeker voor de in mijn ogen zeer hoge prijs die ze per maand vragen....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Help!!!! schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:22:
[...]

Tja, het is alleen in NL een nieuwe dienst, ze hebben meer dan zat ervaring in andere landen. Scaling van servers hebben ze vast ook genoeg ervaring mee. Dus vind ik het maar vreemd als de kwaliteit nu tegenvalt. Zeker voor de in mijn ogen zeer hoge prijs die ze per maand vragen....
Komt nog eens bij dat de piek van users nog moet komen. Zal met name storm lopen tijdens het eerste raceweekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
pronkje schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:37:
[...]

nee ik heb geen Android tv maar ik kijk zo lang wel op een crome kast.
het is me inmiddels toch gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
cs-tweak schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:20:
Kan iemand mij vertellen of je bij ViaPlay nu op 2 apparaten tegelijkertijd dezelfde stream / live-race kan kijken?

Het kwam eerder in het topic al is voorbij. En toen leek iemand te suggereren dat het ging om 2 streams tegelijk, maar wel verschillende. Dus bijvoorbeeld live voetbal op een apparaat, en live F1 op het andere.
Ja dat kan gewoon.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lightmanster
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-09 07:22
hoi
Heb even Xcode geïnstalleerd en de Apple TV 4k bekeken. De live wedstrijd van vanavond is 1280x 720
dat houdt niet over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NW0ptWu9k7ghH_sIJAs-wTe_MBw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U44pMQZJXxMBAjDXcg0yo7jX.jpg?f=fotoalbum_large
De trainingsdagen zijn wel 1920x1080. Hopelijk gaan ze nog naar 1920 of 4K toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkR919BFgY_hrzr8QCp2wjtw5w4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Ri1bWsnSECfiPuSFwyTS2Vvr.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Lightmanster op 02-03-2022 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:36
F1 Talks is een prima talkshow :) maar kunnen ze Amber alsjeblieft vervangen met iemand anders? Ze stelt haar vragen alsof ze een sollicitatie afneemt. En dat vooral bij Mika :D

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
720p 5mbps. Hallo 2014
Pagina: 1 ... 22 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2