Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .
Ik heb alles naderhand terug gekeken dus nee ik had ook geen problemen met de kwaliteit of wegvallende verbinding. Wat ik dus wel sinds kort heb is die hapering en ik kijk via de app op de KPN mediabox. Heb het onlangs ook geprobeerd via de Nvidia Shield Pro 2019 maar dat ziet er helemaal beroerd uit.Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 12:34:
@Pimmuz Ik heb (n=1) geen issues gehad tijdens de kwalificatie op Google TV met Viaplay app.
Wat voor amateuristische dingen bedoel je bij het darten? Gaat naar mijn idee best goed daar. Als er iets fout gaat, is het meestal van de PDC stream afkomstig.
Bij het darten heb ik vaak dat ze dan de audio van Sky niet omlaag zetten zodat je zowel het Nederlands als het Engels commentaar hoort en meer van die kleine foutjes. Of dat altijd aan de Viaplay of PDC stream ligt weet ik niet precies.
Ik heb nooit problemen, dus dat komt goed 👍wim62 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 14:47:
Ik wens iedereen om 19:00 uur een fijn kijkplezier van de F1 via Viaplay , hoopelijk voor jullie zonder storingen .
Het enige wat ik aan de app te klagen heb, is dat herinneringen van uitzendingen niet werken. Tot voor kort werkte het wel, maar de laatste weken komen de pushmeldingen niet meer binnen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zojuist in 4K gekeken 😉. Had veel eerder Viaplay moeten opzeggen. Nu F1 in 4K.dam0r schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:19:
Net even Mun-Liv opgezet. Wat een belabberde kwaliteit biedt Viaplay toch.
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2