Viaplay in Nederland

Pagina: 1 2 ... 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-02 14:42
Jorgen schreef op zondag 5 september 2021 @ 01:51:
[...]

Ik kan wel wachten, maar wil liever nu al gaan besparen natuurlijk
Ik denk dat je het los van elkaar moet zien. Gewoon een provider nemen die kwa prijs bij je past. Denk dat alle sport waar viaplay de rechten voor heeft verworven toch als extra abbo gaat zijn. Dan heb je weinig keuze meer dan viaplay erbij te nemen als je dat wilt kijken. Mochten ze nog een deal met providers maken dan zal het gewoon een extra pakket op je tv worden en dat zal bij elke provider hetzelfde gaan kosten verwacht ik. Dat zie je nu ook al met andere aanbieders. Verwacht geen grote prijsverschillen in extra tv pakketten eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Het liefste zou ik via F1TV de F1 volgen maar dan wel via de tv. Ook heb ik geen creditcard, niet nodig dus die schaffen we ook niet aan.

Hopelijk verandert er nog iets waardoor we wel via de tv kunnen kijken, dat zou echt het verschil maken.

Mocht Viaplay een pakket aanbieden met de F1/F2/F3 voor een normale prijs dan is dat ook het overwegen waard.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-05 15:55
Interessant, de officiële Twitter account van Viaplay NL volgt Allard Kalff, Rick Winkelman en Robert Doornbos. Geen Olav Mol of Jack Plooij, is dit een teken dat zij niet mee gaan naar Viaplay voor F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:32
NeverSettle schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:56:
Interessant, de officiële Twitter account van Viaplay NL volgt Allard Kalff, Rick Winkelman en Robert Doornbos. Geen Olav Mol of Jack Plooij, is dit een teken dat zij niet mee gaan naar Viaplay voor F1?
Alsjeblieft zeg, Robert Doornbos. Verschrikkelijk...
Rick Winkelman als commentator en Allard Kalff als pitreporter moedig ik aan. Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:37
Herax10NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:03:
[...]

Alsjeblieft zeg, Robert Doornbos. Verschrikkelijk...
Rick Winkelman als commentator en Allard Kalff als pitreporter moedig ik aan. Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt gemaakt.
Nou in stiltes zijn ze bij viaplay wel goed. ;) Ben ook heel benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:51
Het duo Jack en Olav kan idd wat irritant over komen. Tijdens de race als Jack iets vertelt vanuit het vierkantje zit Olav er bijna altijd doorheen, of het nu is omdat DRS wordt ingeschakeld of omdat er een niet boeiende boardradio van iemand is. En het commentaar van Olav is wat kinderachtig zo nu en dan. Maar verder vind ik het wel leuk hoe Jack voor de start van de race over de grid loopt en soms wat vragen stelt aan mensen.

Interviews van Olav met coureurs is ook een beetje droevig om te kijken. Laatst met Norris was niet om aan te zien. Ook vult die vaak de antwoorden al in voor de coureur...

Viaplay volgt ook Luuk Ikink, of dat nou zoveel beter is :+

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vind het sowieso al apart dat er conclusies gehangen worden omdat iemand een ander volgt op Twitter of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
OneTimer schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:27:
Het duo Jack en Olav kan idd wat irritant over komen. Tijdens de race als Jack iets vertelt vanuit het vierkantje zit Olav er bijna altijd doorheen, of het nu is omdat DRS wordt ingeschakeld of omdat er een niet boeiende boardradio van iemand is. En het commentaar van Olav is wat kinderachtig zo nu en dan. Maar verder vind ik het wel leuk hoe Jack voor de start van de race over de grid loopt en soms wat vragen stelt aan mensen.

Interviews van Olav met coureurs is ook een beetje droevig om te kijken. Laatst met Norris was niet om aan te zien. Ook vult die vaak de antwoorden al in voor de coureur...

Viaplay volgt ook Luuk Ikink, of dat nou zoveel beter is :+
Luuk Ikink had laatst via RTL Boulevard nog gezegd niet van F1 te houden. Kleine kans dat hij het wordt.
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:35:
Ik vind het sowieso al apart dat er conclusies gehangen worden omdat iemand een ander volgt op Twitter of niet.
Ik concludeer niks, ik vraag het mij alleen af. De vriendin van Albon volgde bijvoorbeeld ook alleen Williams van alle teams die ze kon volgen. Paar dagen later was het bekend geworden dat Alex voor Williams gaat rijden.

[ Voor 20% gewijzigd door NeverSettle op 14-09-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:45:
Ik concludeer niks, ik vraag het mij alleen af. De vriendin van Albon volgde bijvoorbeeld ook alleen Williams van alle teams die ze kon volgen. Paar dagen later was het bekend geworden dat Alex voor Williams gaat rijden.
Dus omdat zij dat doet, moet iedereen dat doen die bepaalde mensen volgen? :? Sorry, maar ik zie daar werkelijk de logica niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:53:
[...]
Dus omdat zij dat doet, moet iedereen dat doen die bepaalde mensen volgen? :? Sorry, maar ik zie daar werkelijk de logica niet van.
Dat zeg ik niet, ik geef alleen aan dat er een kans is dat ze mogelijk voor die personen aannemen voor de F1 programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:26:
Dat zeg ik niet, ik geef alleen aan dat er een kans is dat ze mogelijk voor die personen aannemen voor de F1 programma's.
Lijkt me niet. Nogmaals, omdat Albon's vriendin dat deed hoeft dat niet te zeggen dat het een andere keer (met andere mensen ook nog) ook het geval is. Ik vind dat best enorm voorbarig, als ik eerlijk ben. Anders kan je over iedereen die een ander volgt wel iets gaan bedenken erbij, terwijl ik bepaalde personen alleen volg uit interesse en verder niets heb met die mensen.

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 14-09-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:30:
[...]
Lijkt me niet. Nogmaals, omdat Albon's vriendin dat deed hoeft dat niet te zeggen dat het een andere keer (met andere mensen ook nog) ook het geval is. Ik vind dat best enorm voorbarig, als ik eerlijk ben. Anders kan je over iedereen die een ander volgt wel iets gaan bedenken erbij, terwijl ik bepaalde personen alleen volg uit interesse en verder niets heb met die mensen.
Prima als jij dat niet zo vind. Ik vraag mij wel af waarom Viaplay NL dan Jack Plooij en Olav Mol niet volgen, terwijl Rick Winkelman en Robert Doornbos ook bij/voor Ziggo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:44:
Prima als jij dat niet zo vind. Ik vraag mij wel af waarom Viaplay NL dan Jack Plooij en Olav Mol niet volgen, terwijl Rick Winkelman en Robert Doornbos ook bij/voor Ziggo werken.
Wellicht heeft Viaplay NL hen nog niet gevolgd, weten ze niet dat ze ook op Twitter zitten...? Zijn genoeg redenen voor te bedenken. Je kunt het ze natuurlijk ook gewoon direct vragen, wellicht volgen ze dan Plooij en Mol wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:49:
[...]
Wellicht heeft Viaplay NL hen nog niet gevolgd, weten ze niet dat ze ook op Twitter zitten...? Zijn genoeg redenen voor te bedenken. Je kunt het ze natuurlijk ook gewoon direct vragen, wellicht volgen ze dan Plooij en Mol wel...
Dat lijkt mij niet, je zou eerder denken dat ze Olav en Jack Plooij dan ook volgen. Maar goed wij weten natuurlijk niet precies wat er achter de schermen speelt bij Viaplay NL. Zij brengen ook vrij weinig informatie naar buiten terwijl ze vanaf 2022 vele TV sport rechten hebben in Nederland.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoNutsNoGlory
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-01-2023
Ziggo en KPN onderhandelen met Viaplay over doorgifte’

Nederland krijgt binnen enkele maanden met Viaplay toegang tot een nieuwe streamingdienst. Maar komt Viaplay ook op de decoders van Ziggo en KPN?

Ook voor Nederland lijkt een dergelijke samenwerking in het verschiet te liggen. Maar volgens de overwegend goed ingelichte sportmarketeer Chris Woerts onderhandelt NENT niet alleen met Ziggo (VodafoneZiggo/Liberty Global) over samenwerking in Nederland. Ook met de grootste kemphaan van Ziggo op de Nederlandse markt van vaste diensten KPN wordt volgens Woerts met NENT onderhandeld over een samenwerking. Hoe deze samenwerking er precies gaat uitzien, is op dit moment nog onduidelijk. Voor NENT is belangrijk dat Viaplay zeer laagdrempelig in Nederland voor de kijker beschikbaar komt. Directe toegang via de bruikleendecoders van Ziggo en KPN kan hierbij een belangrijke rol spelen. Ook de toevoeging van Viaplay in traditionele tv-abonnementen van deze distributeurs kan voor NENT een belangrijk financieel fundament zijn om Viaplay in Nederland succesvol in de markt te zetten.

NENT wil Viaplay in Nederland laten doorgroeien tot volwaardige streamingdienst waarbij entertainment in de vorm van films, series en documentaires samenkomt met live sport. NENT heeft hiertoe al de uitzendrechten van in Nederland populaire sportevenementen en sportcompetities gekocht. Zo zijn Formule 1, Duits Bundesliga voetbal en PDC Darts vanaf het eerste moment live bij Viaplay te volgen. NENT heeft aangekondigd ook voor andere sporten de uitzendrechten te willen kopen bij afloop van de huidige uitzendrechtenovereenkomsten. Het is niet ondenkbaar dat NENT een poging gaat wagen om de uitzendrechten van Eredivisievoetbal in bezit te krijgen. De huidige overeenkomst met Disney/ESPN loopt over drie jaar af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Doe we niet meer aan bronvermelding hier? Waarom is de aanbieder van het oorspronkelijke bericht uit de eerdere reactie weggelaten bij die copy/paste actie?

"Totaal TV meldde enkele maanden geleden al dat Viaplay-eigenaar Nordic Entertainment Group (NENT) met Liberty Global – voor de helft eigenaar van het Nederlandse VodafoneZiggo waartoe Ziggo behoort – in gesprek was over samenwerking bij de distributie van Viaplay via bruikleendecoders. Dit heeft uiteindelijk ertoe geleid dat Viaplay in de abonnementsstructuur van UPC Polen is opgenomen en ook direct via de bruikleendecoder van deze Poolse aanbieder beschikbaar is."

https://www.totaaltv.nl/n...t-viaplay-over-doorgifte/

[ Voor 53% gewijzigd door hardware-lover op 30-09-2021 15:37 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:10
Hmm ik hoop dat ze naast de doorgifte via de huidige marktspelers ook gewoon een app uitbrengen zoals ze ook in Scandinavië hebben. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op zo'n constructie zoals met ESPN wat alleen via een TV abbo afgenomen kan worden.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001

AvK

Ready Set Go

Miki schreef op donderdag 30 september 2021 @ 15:41:
Hmm ik hoop dat ze naast de doorgifte via de huidige marktspelers ook gewoon een app uitbrengen zoals ze ook in Scandinavië hebben. Ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op zo'n constructie zoals met ESPN wat alleen via een TV abbo afgenomen kan worden.
Hoezo?
Denk dat de meeste 'normale' TV kijkers een TV abbo bij KPN of Ziggo hebben.
Als de prijs netjes is dan is dat toch het handigst voor al die mensen lijkt me.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
AvK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:06:
[...]

Hoezo?
Als de prijs netjes is dan is dat toch het handigst voor al die mensen lijkt me.
Ik vind de verplichte afname van tv bij een internet provider om ESPN te kunnen kijken niet van deze tijd, het is vervelende gedwongen koppelverkoop.

Dat je straks op kanaal 2xx je VIA sportzenders kunt kijken via je Ziggo of KPN tv box is prima zolang je maar de mogelijkheid hebt om zelf buiten om de internetproviders een abbo af te kunnen nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:21

Quad

Doof

AvK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:06:
[...]

Hoezo?
Vroeger kon je bij FOX sports het abonnement afsluiten zonder een tv aansluiting, was in mijn geval wel handig. Dat hebben ze vrij snel weer de nek omgedraaid vanwege te hoge toename abonnees.

Nu zou ik het wel fijn vinden als ze het dmv lineaire tv de sport kanalen gaan aanbieden. Zoals Ziggo en ESPN dit nu al doen, het werkt goed en makkelijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:12
Hopelijk inderdaad zowel via TV aanbieder als los aan te kopen. Meer keuze lijkt me altijd in het voordeel van de consument.

Belangrijker nog ( :o) vind ik commentaar. Ik hoop heel erg dat je kunt kiezen of je wel of niet commentaar wil horen of, in het geval van premier league voetbal, kunt kiezen voor commentaar vanuit UK. Het Ziggo Sports commentaar daarbij is mij veel te negatief en ongeïnformeerd. In the good old days kon je bij UPC kiezen tussen NL, ENG, of geen commentaar. Dat was echt top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De concurrentie tussen Ziggo en KPN kan een voordeel zijn voor Viaplay. Beide willen dat sportpakket uitzenden om geen klanten aan elkaar kwijt te raken. Hopelijk pakt dat voor de consument ook gunstig uit.

Tweakers Discord

• AvK

AvK

Ready Set Go

tweakduke schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:52:
De concurrentie tussen Ziggo en KPN kan een voordeel zijn voor Viaplay. Beide willen dat sportpakket uitzenden om geen klanten aan elkaar kwijt te raken. Hopelijk pakt dat voor de consument ook gunstig uit.
Je wilt niet weten hoeveel KPN gebruikers er een Ziggo Sport Select abbo bij hebben via KPN. Dat gaat nog wat worden.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• tweakduke

tweakduke

AvK schreef op donderdag 30 september 2021 @ 18:55:
[...]

Je wilt niet weten hoeveel KPN gebruikers er een Ziggo Sport Select abbo bij hebben via KPN. Dat gaat nog wat worden.
Waaronder ik. Zet hem zelf altijd even stop buiten het F1 seizoen om. Heb zitten dubben om het F1 abo dit jaar, maar keek ook wel de Champions League via Ziggo en het commentaar boeit mij niet, luister ik amper naar.

Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren met de huidige bezetting.

Tweakers Discord

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:31:
[...]

Vroeger kon je bij FOX sports het abonnement afsluiten zonder een tv aansluiting, was in mijn geval wel handig. Dat hebben ze vrij snel weer de nek omgedraaid vanwege te hoge toename abonnees.

Nu zou ik het wel fijn vinden als ze het dmv lineaire tv de sport kanalen gaan aanbieden. Zoals Ziggo en ESPN dit nu al doen, het werkt goed en makkelijk.
Voor mijn gevoel hebben ze het FS GO zonder TV abo. stopgezet wegens een toename van illegale kijkers. Er werd bijvoorbeeld aan account sharing gedaan en ook accounts online aangeboden. Met een koppelverkoop is dit stukken moeilijker plus zo hoeven zelf geen betaalsysteem te onderhouden.

In de US/CA is het trouwens vrij gebruikelijk, daar vind je haast geen IPTV providers zonder ISP koppeling. Denk wederom voor het tegenhouden van account sharing.

Ik hoop echt dat ze streams gaan aanbieden in 1080p+ met een hoge bitrate, 4K begrijp ik opzicht nog wel dat dit op zich laat wachten, maar 720p zoals bij ZS Extra destijds is gewoon niet meer van deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoNutsNoGlory
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01-01-2023
@hardware-lover Mijn wel gemeende excuses was het vergeten erbij te zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Ze zijn nog meer van plan, ook NL-series en shows

https://www.ed.nl/show/vi...shows-en-series~a0ae0157/

[ Voor 17% gewijzigd door pilskes op 12-10-2021 19:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:00
Ik zit helemaal niet op nóg meer NL series en shows te wachten, laat staan NL series en Shows :r

Wil het eigenlijk alleen voor de F1 en Premier League. Ik hoop dat ze met een sport only abbo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:35

IkWilbert

Het is mij!

Gerucht gaat dat @Viaplay_SE gewoon zonder extra meerprijs exclusief bij Ziggo te zien zou zijn. Onderhandelingen daarover zouden gaande zijn. Kortom, vroegtijdige overstappers zouden wel eens spijt kunnen krijgen van hun overhaaste beslissing. #F1

Bron: Frederik Middelhoff
@fredsterf1 op Twitter

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:23
Exclusief lijkt me toch echt héél sterk. Misschien exclusief qua linaire tv ja (oftewel, niet bij KPN). Maar ViaPlay zal hun eigen dienst hier ook 'gewoon' lanceren, dus er zal (naast F1TV) meer keuze zijn.

Maar een dealtje met Ziggo is natuurlijk niet onverstandig voor Viaplay, zeker als ze wat personeel / formats overnemen en zo voort kunnen borduren op de populariteit die Ziggo mede heeft opgebouwd/uitgebouwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

IkWilbert schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:10:
Gerucht gaat dat @Viaplay_SE gewoon zonder extra meerprijs exclusief bij Ziggo te zien zou zijn. Onderhandelingen daarover zouden gaande zijn. Kortom, vroegtijdige overstappers zouden wel eens spijt kunnen krijgen van hun overhaaste beslissing. #F1

Bron: Frederik Middelhoff
@fredsterf1 op Twitter
Toevoegend hieraan, de Tweet in kwestie:

Vind het wat discutabel. Meldt dan op zich de bron waar het gerucht vandaan komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The_Admin schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:24:
Exclusief lijkt me toch echt héél sterk. Misschien exclusief qua linaire tv ja (oftewel, niet bij KPN). Maar ViaPlay zal hun eigen dienst hier ook 'gewoon' lanceren, dus er zal (naast F1TV) meer keuze zijn.

Maar een dealtje met Ziggo is natuurlijk niet onverstandig voor Viaplay, zeker als ze wat personeel / formats overnemen en zo voort kunnen borduren op de populariteit die Ziggo mede heeft opgebouwd/uitgebouwd.
Lijkt me anders geen rare gedachte, om van de TV providers dan alleen recht op dat kanaal (of de kanalen) te hebben. Voor Ziggo-klanten kan dat een handige toevoeging zijn. Maar denk niet dat het dan gratis is, Viaplay heeft best veel geld betaald voor de rechten, die zullen ze graag (met winst natuurlijk) willen terugverdienen, net als dat Ziggo hun investering in Viaplay dan weer terugwilt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2021 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CH4OS schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:27:
[...]
Toevoegend hieraan, de Tweet in kwestie:
[Twitter]
Vind het wat discutabel. Meldt dan op zich de bron waar het gerucht vandaan komt...
Zou idd mooi zijn, vermoed dat het dan misschien wel in het Ziggo Sport extra pakket wordt ingevoegd, waar nu ook in principe alles onder valt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
CH4OS schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:29:
[...]
Lijkt me anders geen rare gedachte, om van de TV providers dan alleen recht op dat kanaal (of de kanalen) te hebben. Voor Ziggo-klanten kan dat een handige toevoeging zijn. Maar denk niet dat het dan gratis is, Viaplay heeft best veel geld betaald voor de rechten, die zullen ze graag (met winst natuurlijk) willen terugverdienen, net als dat Ziggo hun investering in Viaplay dan weer terugwilt. :)
Nee eens, maar je kan natuurlijk debatteren over wat 'exclusief' nou eenmaal inhoudt als je het dus nog via 2 andere manieren kan kijken (F1TV én Viaplay's eigen service/abo). Dan zullen ze toch vooral 'exclusief' qua linaire 'ouderwetse' tv exclusief streaming bedoelen. Zal Ziggo best wat waard zijn F1 op wat voor manier dan ook te behouden, en ze hebben natuurlijk wat miljoentjes over die ze hadden geboden op de F1 rechten (maar te weinig bleek te zijn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

The_Admin schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:34:
Nee eens, maar je kan natuurlijk debatteren over wat 'exclusief' nou eenmaal inhoudt als je het dus nog via 2 andere manieren kan kijken (F1TV én Viaplay's eigen service/abo). Dan zullen ze toch vooral 'exclusief' qua linaire 'ouderwetse' tv exclusief streaming bedoelen. Zal Ziggo best wat waard zijn F1 op wat voor manier dan ook te behouden, en ze hebben natuurlijk wat miljoentjes over die ze hadden geboden op de F1 rechten (maar te weinig bleek te zijn).
Ziggo wil denk ik niet af van bijvoorbeeld Doornbos of van der Garde (voor de analyses) of van Gameren (voor de fun en socials). Dus ik neem aan dat zij dan minstens samenvattingen willen hebben of mogen maken om programma's als F1 Cafe en Crashen in de Keuken te kunnen blijven doen.

EDIT:
Trouwens, veel meer in vergelijking met NoNutsNoGlory in "Viaplay in Nederland" is het gerucht dat Frederik Middelhoff ook niet echt. Enige is dat Ziggo mogelijk exclusiviteit gaat krijgen en KPN dus het nakijken heeft. Maar dat er dus onderhandelt wordt is dus al even bekend.

[ Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 18-10-2021 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Heeft ViaPlay in andere landen een tv kanaal? Ze doen juist toch alles via streaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DoeEensGek schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:52:
Heeft ViaPlay in andere landen een tv kanaal? Ze doen juist toch alles via streaming?
Het is juist andersom. Lokale TV providers willen content van ViaPlay gaan aanbieden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:53

backupdevice

Boeh!

In het F1 café van afgelopen zondag versprak Jack zich wel hè . Tijdens het bespreken van de nieuwe calendar en de hoeveelheid races zei Jack dat hij ging leren om in het vliegtuig te slapen. Dus die zit volgend jaar gewoon weer in het team.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
CH4OS schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:57:
[...]
Het is juist andersom. Lokale TV providers willen content van ViaPlay gaan aanbieden.
Ja dat snap ik, en vroeg ik ook niet. Aanbieden kan tegenwoordig ook het implementeren van de app in hun standaard boxjes zijn, zonder de extra abbo kosten. Vandaar mijn vraag of ze in andere landen eigen zenders aanbieden.

Maar op dit moment is er eigenlijk nog te weinig concreets bekend. In informatie voorziening zijn ze nog schaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:29
Zie het een beetje als de 'zenders' bij TV kastjes waar je Netflix etc. mee opent.

De verwachting was volgens mij al wel dat het hele Ziggo team meeverhuisd en er niet een hele andere invulling komt, zo ging het bij eerdere verplaatsingen ook.

Exclusiviteit is voor Viaplay toch helemaal niet interessant? Ziggo kan immers al niet meer bieden dan dat Viaplay voor de rechten betaald, laat staan om een tussenpartij die ook winst wil maken meer te betalen om exclusief uit te mogen zenden.

De kans dat het bij de grote spelers als Ziggo of KPN in een sport pakket komt lijkt me wel aannemelijk, maar een exclusieve deal juist niet.

Je kunt nu ook al bij een KPN Netflix, Xbox Gamepass en Spotify etc. meebestellen.
Dat zijn ook geen lineaire TV zenders.
Zoiets vergelijkbaars zou het wel eens kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Viaplay is druk aan het twitteren. Foto van Doornbos, Tom Coronel, Wilfred Genee, Johan Boskamp...

En nu weer verwijderd... hack? Vaag hoor.

Nu net deze tweet:

Er ging iets mis op dit account. We hebben dit aangepakt.

Binnenkort komen wij met meer informatie.

[ Voor 59% gewijzigd door IkWilbert op 01-11-2021 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is dat wel een officieel account?
Niet geverifieerd en ze linken naar viaplay.nl, welke nog niet eens bestaat.

https://mobile.twitter.co...tatus/1455242163386728451

Ze melden nu dat ze geen uitspraken doen over geruchten met betrekking tot presentatoren en abonnementen.

Subtiele hint om wat aandacht te genereren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

dutchgio schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:38:
Is dat wel een officieel account?
Niet geverifieerd en ze linken naar viaplay.nl, welke nog niet eens bestaat.

https://mobile.twitter.co...tatus/1455242163386728451

Ze melden nu dat ze geen uitspraken doen over geruchten met betrekking tot presentatoren en abonnementen.

Subtiele hint om wat aandacht te genereren. ;)
Deze heb ik kunnen vast leggen, is officeel account.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/89ovdTrIhGWaRFJ2ryT-hZMTRWw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fYy8eWMZIdd8YpT7v9EhyBzs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/naTsGpgxLKCMZNM8DtsWyn_KJH8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hfahdBstEeux1TyORC04lIHz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YnHSNDVwivuJBRASZYnGVdw9ymI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bdUt66O04eoaL2kVUF0cvKcC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Jan Boskamp kwam ook voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jacques Nieuwlaat en Olav Mol volgen dit account al wel. Het zijn geruchten, maar ja..

Jacques Nieuwlaat is commentator bij RTL voor darts.

PVOutput☀️

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Wel een bijzondere tweet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LrPXvlcSVN3hdO4d2HU3d6vMP5M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cVABQosyGQOOXanItJxcBTQQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door IkWilbert op 01-11-2021 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Inmiddels weer verwijderd, met nog een flink aantal eerdere twitter berichten.
Het gaat lekker daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik geloof er weinig van dat dit per ongeluk is gebeurd. Dit soort marketing wordt al weken van te voren geregisseerd op basis van draaiboeken met data wanneer wat naar buiten wordt gebracht.
Dit lijkt me eerder een bewuste leak om alvast de hype aan te zwengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 767041

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4cvIWVCiy9ZOL7rwrOdqmqcHoQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZJLNfoDLRfPFKhLNNkeJoWsd.jpg?f=user_large

best grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P3dOXybyPPRs5XrrxW77Vyhc9Dc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vscsSCVDGkqBqgIv5tNHQq7K.jpg?f=user_large

prijzen geruchten pot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

https://twitter.com/viapl.../1455265396643225615?s=20

''Momenteel zijn wij in gesprek met de huidige commerciële aanbieders in Nederland. Via welke kanalen wij gaan uitzenden maken wij in december bekend.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OU07u_W6hWsqZtICAkdtvjWXqk8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h7ECJv98Oo5pGIh1o9vKE4mJ.jpg?f=user_large

en weg lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Dit account kan niet echt zijn...
Nam wel aan dat het officeel was.

[ Voor 34% gewijzigd door IkWilbert op 01-11-2021 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:29
Dit zou ik negeren, maar ik verwacht binnenkort wel een aankondiging van Ziggo dat ze F1 blijven doorgeven onder licentie van NENT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mag hopen van wel voor het einde van deze maand. Zodat eventuele opzeggingen fatsoenlijk met de maand december meekunnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Vipertje schreef op maandag 1 november 2021 @ 21:19:
Dit zou ik negeren, maar ik verwacht binnenkort wel een aankondiging van Ziggo dat ze F1 blijven doorgeven onder licentie van NENT.
Dat verwacht ik ook. Kan het alleen niet echt onderbouwen.
De mannen van het Formule 1 cafe hebben wel zo nu een dan een slip of the tongue gehad de laatste uitzendingen. En ze zijn wel erg vrolijk......
Was best een goede uitzending trouwens afgelopen vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Marco Zwaneveld is aangesteld als Head of Sports voor Viaplay Nederland.
Hij komt vanaf RTL waar hij 15 jaar werkzaam is geweest.
Bron: NENT.

Deze naam is wel officieel haha ;)
Kwam zojuist voorbij op het insta kanaal van NENT.

[ Voor 12% gewijzigd door IkWilbert op 02-11-2021 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
IkWilbert schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:18:
Marco Zwaneveld is aangesteld als Head of Sports voor Viaplay Nederland.
Hij komt vanaf RTL waar hij 15 jaar werkzaam is geweest.
Bron: NENT.

Deze naam is wel officieel haha ;)
Kan ik eindelijk de startpost eens updaten. :+

Maar ik heb het idee dat iemand even via een onofficieel twitter account wat informatie anoniem wilde delen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
En ik maar hopen (ik weet het... wishful thinking) dat we volgend jaar eindelijk van wat figuren af zouden zijn |:( Afgelopen jaar was/is al een beproeving en ik heb geen zin meer in die irritaties en verbeteringen van wat je in beeld ziet. Formule 1 Café was leuk... maar dat wekelijks terugkerende punt op de agenda wordt ook al niet meer opgenomen of teruggekeken. Als laatste misschien nog F1 TV Pro... en anders maar gewoon ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
Doornbos lijkt me wel zekerheidje, verder ligt alles nog open, toch? Zou nou ook weer niet teveel waarde hechten aan zo'n nep trollaccountje. Genee gaat mogelijk presenteren, dat zou alweer betekenen dat Kamphues exit is; https://www.mediacourant....lpa-streep-door-talkshow/

Verder kan ik me moeilijk voorstellen dat een gerenommeerd international mediabedrijf echt wat ziet in Olav en de tandarts, maar mogelijk willen ze niet teveel veranderen in één keer, want de gemiddelde kijker vindt verandering nou eenmaal eng...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 12:55
Dat account met die foto's, dat is allemaal nep. Wilfred Genee heeft net een nieuw contract getekend voor iets anders. Het zou aardig vreemd zijn als hij dat 'ineens' zou gaan doen (NENT/ViaPlay). Het account is inmiddels ook weer opgeheven. Laten we gewoon afwachten en niet speculeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
The_Admin schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:34:
Doornbos lijkt me wel zekerheidje, verder ligt alles nog open, toch? Zou nou ook weer niet teveel waarde hechten aan zo'n nep trollaccountje. Genee gaat mogelijk presenteren, dat zou alweer betekenen dat Kamphues exit is; https://www.mediacourant....lpa-streep-door-talkshow/

Verder kan ik me moeilijk voorstellen dat een gerenommeerd international mediabedrijf echt wat ziet in Olav en de tandarts, maar mogelijk willen ze niet teveel veranderen in één keer, want de gemiddelde kijker vindt verandering nou eenmaal eng...
Niet verkeerd bedoeld... maar héél F1 kijkend Nederland kan wel weer zien aankomen dat het veel goedkoper is een reeds functionerend team te benaderen... dan opnieuw te moeten beginnen. De klagers zijn toch maar een 'minderheid'? Ach ja, alsof irritaties ineens ontstaan ;)

Wilfred Genee... nog beter 8)7

Nee, ik wacht het wel af... en ik denk dat de keuze niet eens moeilijk gaat worden. Net als stoppen met roken... nadat je gestopt bent zie je pas echt de voordelen :*)

[ Voor 16% gewijzigd door CreativeS op 02-11-2021 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

The_Admin schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:34:

Viaplay heeft ook de TV rechten voor een aantal voetbalcompetities gekocht (bundesliga en premier league, oa). Kans is dus groot dat Genee daar iets mee gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Volgens Chris Woerts, gaat Ziggo in ieder geval zes races uitzenden volgend seizoen.

https://www.totaaltv.nl/n...ijft-formule-1-uitzenden/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 00:00
IkWilbert schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:54:
Volgens Chris Woerts, gaat Ziggo in ieder geval zes races uitzenden volgend seizoen.

Dit was al bekend, die ongeveer 6. Zowiezo zat Zandvoort er bij.

Edit : fout van mij, hier wordt gezegd Ziggo. Eerder was het niet bekend welke partij die 6 races ging uitzenden.

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 02-11-2021 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:50

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Vers van de pers (45 minuten geleden gepubliceerd): volgens Genee is er niets van waar en blijft hij de komende twee jaar bij Talpa. Hij gaat vanaf januari een talkshow maken met zijn buddies:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395883

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 00:04
IkWilbert schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:54:

Je kan beter de tante van je buurvrouw vragen naar hoe of wat

Chris woerts is echt een idioot die maar wat roept

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Dat valt wel mee, het NENT nieuws had hij destijds ook als eerste.

Dat er nog geen andere zenders hebben toegehapt om die 6 races uit te zenden is ook duidelijk.
Dat Ziggo dat dan gaat doen lijkt me nog geen uitgemaakte zaak, de hele F1 productie lijkt immers mee te verhuizen.
Viaplay kan dat ook zelf beschikbaar kunnen maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-05 09:29

psy

Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:11:
Vers van de pers (45 minuten geleden gepubliceerd): volgens Genee is er niets van waar en blijft hij de komende twee jaar bij Talpa. Hij gaat vanaf januari een talkshow maken met zijn buddies:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=395883
Godzijdank. Ik hoor nog liever Coronel :X
Hij leek me al totaal ongeschikt voor F1.

[ Voor 5% gewijzigd door psy op 02-11-2021 15:36 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:48
Olaf zit nu bij Jinek.
In Nederland voor gesprekken met viaplay???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

p.d.akkerman schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 22:23:
Olaf zit nu bij Jinek.
In Nederland voor gesprekken met viaplay???
Olav*
En nee, het zegt helemaal niks. Gewoon afwachten wat komen gaat ipv speculaties die op niets gebaseerd zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Heb net Jinek van gisterenavond gekeken. Mol zat er in.
Afgezien dat ik het een sympathieke vent vind (crucifie me) denk ik dat hij een punt heeft.
Mol doet al 30 jaar het commentaar. Dat rijmt zelfs...... Nederland is niet anders gewend dan de stem van Olav te horen. Als Viaplay denkt dat ze dat zomaar kunnen negeren en er een niets zeggend iemand neerzetten, dan vergissen ze zich erg in de mentaliteit van de gemiddelde Nederlander.
Die houdt niet van veranderingen. Die wil vertrouwde dingen zien en horen. Zelfs Plooi hoort daarbij. Die man loopt ook al zo lang op de grid. Zijn manier kan je over twisten maar vaak krijgt hij andere quotes en reacties van coureurs en teambazen dan die algemene soep van buitenlandse journalisten die allemaal de zelfde vragen stellen. Viaplay zal wel gek zijn om Olav en Jack te negeren. In ieder geval bij de start van hun avontuur in Nederland. Wat er daarna gaat gebeuren zien we dan wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 418O2
denk dat je dat echt overschat @AvK

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Genoeg mensen die liever Rick Winkelman horen.
Mij is het om het even, ik wil vermaakt worden en dat doen ze prima.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Olav hoeft van mij ook niet helemaal weg, zijn connecties binnen de F1 wereld zijn ook waardevol. Wat mij wel tegenstaat is dat hij ieder nieuw talent in de weg zit en dat is niet goed. Hopelijk wordt daar wel over gesproken, hij kan niet alles alleen blijven doen op deze manier.

Jack ga ik niet missen, maar ik wacht het wel af wat het nieuwe team gaat worden.

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Bij Eurosport lopen ook een paar gasten rond die prima commentaar kunnen geven, niet allemaal maar er zitten wel een wat prima gasten bij!

Je maakt mij niet wijs dat Jack en Olav serieus genomen worden in de paddock. De interviews zijn meestal tenenkrommend en meestal kijk ik ernaar met plaatsvervangende schaamte..

Ik ben vooral benieuwd hoeze de grote groep mensen willen gaan bereiken die nu via Ziggo F1 kijkt. Ze gaan echt niet allemaal overstappen naar een andere aanbieder, dus het zal een extra pakket moeten worden die bij Ziggo/KPN afgenomen kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:46:
Mij is het om het even, ik wil vermaakt worden en dat doen ze prima.
Ja, ze irriteren prima... je mag gerust wat missen op de baan, maar het gebeurt wel erg veel. Zeker als je zelf helemaal in de race zit en dan neemt op een gegeven moment de irritatie over. Maakt ook verder niet uit... verschillende meningen. Hopelijk streamt ViaPlay wel meerdere audiostreams zodat je kunt kiezen. In ieder geval op tijd Ziggo Sport Totaal opzeggen :)

[ Voor 7% gewijzigd door CreativeS op 03-11-2021 19:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
Rick Winkelman samen met Giedo van der Garde. 👌
Het probleem is dat Olav alleen zit, dat kan in het moderne formule-1 gewoon niet meer. Zolang hij daarinc geen ruimte biedt voor anderen hoop ik op nieuwe stemmen. Als hij wel de ruimte biedt dan mag hij nog jaren blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 05-05 22:19
Het zegt genoeg dat Olav zich genoodszaakt voelt om zich daar publiekelijk over uit te spreken bij een talkshow..

Dat gezegd hebbende denk ik inderdaad dat we niet moeten onderschatten wat voor contacten zowel Olav als Jack hebben, daar kan niemand binnen nederland zich aan tippen (en dat is gelijk het hele probleem, en wellicht de reden dat Olav en Jack zichzelf zo onmisbaar hebben gemaakt).

Ik zou hem missen (ja er gaat zeker wel wat geschiedenis verloren maar het is ook echt wel tijd voor vernieuwing).

Hopelijk wordt Max dan dit jaar wel echt wereld kampioen want zou het wel heel sneu vinden als Olav na al die jaar geen commentaar meer doet wanneer Max eindelijk WK wordt..

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mol zou eens moeten beginnen met opletten wat er gaande is. Die man mist de helft. Sowieso is een duo leuker/beter imo. Als f1tv net zo duur blijft, denk ik niet dat ik viaplay neem. Helemaal niet als ze mol/plooij en de presentator (Kamphues)van Ziggo meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
CreativeS schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:19:
En ik maar hopen (ik weet het... wishful thinking) dat we volgend jaar eindelijk van wat figuren af zouden zijn |:( Afgelopen jaar was/is al een beproeving en ik heb geen zin meer in die irritaties en verbeteringen van wat je in beeld ziet. Formule 1 Café was leuk... maar dat wekelijks terugkerende punt op de agenda wordt ook al niet meer opgenomen of teruggekeken. Als laatste misschien nog F1 TV Pro... en anders maar gewoon ;w
Dit onder andere, het is echt een triest zooitje bij elkaar. Sorry, maar ik kan daar echt niet meer naar kijken of luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Wat voor mij ideaal zou zijn:

F1TV via de televisie te bekijken met commentaar via Skysports en een abo dat met Ideal te betalen valt ipv creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
pilskes schreef op woensdag 3 november 2021 @ 21:21:
Wat voor mij ideaal zou zijn:

F1TV via de televisie te bekijken met commentaar via Skysports en een abo dat met Ideal te betalen valt ipv creditcard.
F1 tv kan gewoon via de tv? Zijn genoeg opties voor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:02
Zoveel mensen zoveel meningen. Om dan ook eens tussen alle negativiteit een ander geluid te laten horen. Ik hoop dat zowel Olav, Jack als Rob blijven. Kijk en luister er graag naar, vertrouwd en alles niet te serieus.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 21:27
Smaken verschillen. Mijn smaak is de huidige samenstelling zeker niet. Veel te hoog popie jopie gehalte en zoals gezegd, mist Olav regelmatig dingen tijdens de race die mij gigantisch irriteren. Dat zou je op kunnen lossen door er iemand naast te zetten.

Wat iemand al eerder zei over plaatsvervangende schaamte tijdens de interviews van Olav en Jack, kan ik mij volledig in vinden. Vooral bij Plooij is het echt om te janken, Verschrikkelijk taalgebruik, een normale volzin krijgt ie niet uit zijn strot en altijd maar dat popie gedoe. Kan mij ook niet voorstellen dat ze serieus worden genomen door de teams, coureurs en de buitenlandse pers. Misschien dat sommige rijders het wel geinig vinden omdat het wat anders is dan de rest van de journalisten, maar ik heb niet het idee dat er daardoor nou veel meer nieuwtjes onze kant opkomen. Dat ze veel connecties hebben zal vast het geval zijn en is eigenlijk ook de enige reden om ze te behouden.

In de studio is ook een circus. Soms best vermakelijk maar het merendeel zit door elkaar heen te tetteren of slechte grappen te maken. Tom Coronel is echt afschuwelijk. Wat een rare houding heeft die vent op TV. Z'n broertje is gelukkig wat rustiger. Doornbos kon ik nog wel hebben maar die moet ook oppassen dat ie niet een soort van de Gijp figuur wordt. De BN'ers die ze uitnodigen zijn vaak figuranten. Gelukkig zijn het de laatste tijd wel gasten die al een langere tijd F1 volgen en er een beetje verstand van hebben.

Zo dat is er uit. Waarschijnlijk gaat de hele club gewoon naar Viaplay (tenminste dat gevoel heb ik) en zitten we vast aan dat amateur toneel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Roodaap schreef op woensdag 3 november 2021 @ 23:17:
Zoveel mensen zoveel meningen. Om dan ook eens tussen alle negativiteit een ander geluid te laten horen. Ik hoop dat zowel Olav, Jack als Rob blijven. Kijk en luister er graag naar, vertrouwd en alles niet te serieus.
Ik ben wel fan van Olav en Jack. Olav mist inderdaad wel eens wat op de baan, maar als ik zit te kijken, zie ik zelf wel wat er gaande is. Zijn passie voor de sport is gewoon gaaf en daarom zou ik hem ook graag houden als commentator. Jack vind ik ook meer dan prima, veel beter dan Allard Kalff. Die lijkt constant te willen slijmen met wie hij spreekt. Die komt zeer onsympathiek op mij over, terwijl hij zeker ook wel kennis heeft.

Rob Kamphues mag van mij wel exit. Deze man zit vol van zichzelf, constant anderen de maat nemen, terwijl hij zelf de helft van de tijd geen enkel idee heeft waar die het over heeft. Stop met het infantiele quizje aan het eind van het café en doe dat lekker offcamera. Net als dat domme gedoe met die masked simmer. Als je de show niet kan vullen met informatieve content, maak het programma dan gewoon een paar minuten korter.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon tv aan als de Q/Race begint en weer uit na uitslag/podium. Andere geouwehoer gaat toch nergens over.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Keek eerder op de dag of er nog wat nieuws gemeld was in dat topic op het deense Flatpanels en zag dat de volgende twee artikelen vermeld werden mbt streaming aanbieders (al gaat het helaas niet over Viaplay):In de eerste zie je wat bitrate metingen en in het tweede of meer dan ook daadwerkelijk beter is ... Nu ik niet enkel naar de plaatjes kijk zie ik dat het tweede artikel niet over streaming gaat "via kabel-tv fra YouSee, Allente parabol-tv og almindelig tv-antenne hos Boxer." Gaat wel over voetbal overigens om het ietwat relevant te houden. Voetbal op Ziggo Sport ziet er tegenwoordig ook redelijk bagger uit en grappig om hier te zien dat de kabel uitzending slechter is dan die uit de lucht geplukte (wat waarschijnlijk h.265 zal zijn mag ik aannemen met zo'n bitrate. Edit: h.264 lijkt de standaard in Denemarken en zie nog niks om dit tegen te spreken in het geval van Boxer TV)

[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 11-11-2021 22:49 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou, daar gaat gewoon een eigen zender komen voor de Formule 1. En ook een goede presentator erbij. ;)
https://nos.nl/artikel/24...-formule-1-zender-viaplay

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-11-2021 12:13 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-05 10:17

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Nu nog René Hoogterp erbij.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

DaniëlWW2 schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:13:
Nou, daar gaat gewoon een eigen zender komen voor de Formule 1.
Dat was toch al wel logisch?
En ook een goede presentator erbij. ;)
https://nos.nl/artikel/24...-formule-1-zender-viaplay
Ik ken haar verder niet, maakt ook niet zoveel uit, uiteindelijk draait het vooral om de race.

PVOutput☀️

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• 418O2
Quad schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:24:
[...]

[...]

Ik ken haar verder niet, maakt ook niet zoveel uit, uiteindelijk draait het vooral om de race.
Goeie inhoudelijke journalist. Niet zo'n domme ouwehoer als Kamphues. Goed teken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Blij met Amber :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Quad schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:24:
[...]

Er waren ook de verhalen dat het wel bij Ziggo zou blijven onder licentie.
Hier heb je wel een goede aan. Intelligent, beschaafd en inhoudelijk ook veel sterker dan een Kamphues of helemaal Coronel...
Ze was jaren geleden ook wel eens bij Ziggo geweest en dat was meteen ook heel anders.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Klinkt dus goed. Dan kiest Via Play dus niet voor de gezellige "café aanpak" lijkt het.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Quad schreef op maandag 15 november 2021 @ 12:32:
Klinkt dus goed. Dan kiest Via Play dus niet voor de gezellige "café aanpak" lijkt het.
Dat verwachte ik ook al niet. Dat verplicht gezellig en nul inhoud café gebeuren is hartstikke Nederlands. Nee, ik verwacht eigenlijk veel meer iets richting Sky. Niet zo uitgebreid, maar wel veel professioneler. De vraag is hoeveel het gaat kosten en of je het kan combineren met F1TV. Want stel dat het dan €80 per jaar is, dan gaat het wel interessant worden. Ik persoonlijk vind de pre en post race shows ook niet echt geweldig van F1TV. En je mist gewoon veel interviews met coureurs en andere dingen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• dutchgio
Ze is wel eens te gast geweest bij een race uitzending volgens mij, doet nu de F1 podcast van de NOS.
Het komt inderdaad over als dat ze meer de professionele kant op willen ten opzichte van de cafe setting nu.

Hopelijk zijn we dan ook van die 'cafe BN-ers' gasten af.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik hoop het. Dat hele café team mogen ze van mij uitfaseren inclusief Doornbos.
Zet er maar een serieuzere oud-coureur naast als vd Garde of Tung. Vooral die laatste voegt altijd inhoudelijk veel toe.
Pagina: 1 2 ... 156 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2