Toon posts:

Viaplay in Nederland

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• Gitano
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21-09 23:11
Jorgen schreef op zondag 5 september 2021 @ 01:51:
[...]

Ik kan wel wachten, maar wil liever nu al gaan besparen natuurlijk
Ik denk dat je het los van elkaar moet zien. Gewoon een provider nemen die kwa prijs bij je past. Denk dat alle sport waar viaplay de rechten voor heeft verworven toch als extra abbo gaat zijn. Dan heb je weinig keuze meer dan viaplay erbij te nemen als je dat wilt kijken. Mochten ze nog een deal met providers maken dan zal het gewoon een extra pakket op je tv worden en dat zal bij elke provider hetzelfde gaan kosten verwacht ik. Dat zie je nu ook al met andere aanbieders. Verwacht geen grote prijsverschillen in extra tv pakketten eigenlijk.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Niet online
Het liefste zou ik via F1TV de F1 volgen maar dan wel via de tv. Ook heb ik geen creditcard, niet nodig dus die schaffen we ook niet aan.

Hopelijk verandert er nog iets waardoor we wel via de tv kunnen kijken, dat zou echt het verschil maken.

Mocht Viaplay een pakket aanbieden met de F1/F2/F3 voor een normale prijs dan is dat ook het overwegen waard.

• NeverSettle
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 21-09 18:08
Interessant, de officiële Twitter account van Viaplay NL volgt Allard Kalff, Rick Winkelman en Robert Doornbos. Geen Olav Mol of Jack Plooij, is dit een teken dat zij niet mee gaan naar Viaplay voor F1?

Laptop: Acer Aspire VN7-592G-71ZU | Intel i7-6700HQ CPU | Nvidia Geforce 960M 4GB VRAM | Smartphone: OnePlus 8 Pro Onyx Black | 8 GB/128GB

• Herax10NL
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-09 22:08
NeverSettle schreef op zondag 12 september 2021 @ 14:56:
Interessant, de officiële Twitter account van Viaplay NL volgt Allard Kalff, Rick Winkelman en Robert Doornbos. Geen Olav Mol of Jack Plooij, is dit een teken dat zij niet mee gaan naar Viaplay voor F1?
Alsjeblieft zeg, Robert Doornbos. Verschrikkelijk...
Rick Winkelman als commentator en Allard Kalff als pitreporter moedig ik aan. Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt gemaakt.

• DoeEensGek
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
Herax10NL schreef op zondag 12 september 2021 @ 20:03:
[...]

Alsjeblieft zeg, Robert Doornbos. Verschrikkelijk...
Rick Winkelman als commentator en Allard Kalff als pitreporter moedig ik aan. Ik ben benieuwd wanneer er meer bekend wordt gemaakt.
Nou in stiltes zijn ze bij viaplay wel goed. ;) Ben ook heel benieuwd.

• OneTimer
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 09:01
Het duo Jack en Olav kan idd wat irritant over komen. Tijdens de race als Jack iets vertelt vanuit het vierkantje zit Olav er bijna altijd doorheen, of het nu is omdat DRS wordt ingeschakeld of omdat er een niet boeiende boardradio van iemand is. En het commentaar van Olav is wat kinderachtig zo nu en dan. Maar verder vind ik het wel leuk hoe Jack voor de start van de race over de grid loopt en soms wat vragen stelt aan mensen.

Interviews van Olav met coureurs is ook een beetje droevig om te kijken. Laatst met Norris was niet om aan te zien. Ook vult die vaak de antwoorden al in voor de coureur...

Viaplay volgt ook Luuk Ikink, of dat nou zoveel beter is :+

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vind het sowieso al apart dat er conclusies gehangen worden omdat iemand een ander volgt op Twitter of niet.

• NeverSettle
OneTimer schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:27:
Het duo Jack en Olav kan idd wat irritant over komen. Tijdens de race als Jack iets vertelt vanuit het vierkantje zit Olav er bijna altijd doorheen, of het nu is omdat DRS wordt ingeschakeld of omdat er een niet boeiende boardradio van iemand is. En het commentaar van Olav is wat kinderachtig zo nu en dan. Maar verder vind ik het wel leuk hoe Jack voor de start van de race over de grid loopt en soms wat vragen stelt aan mensen.

Interviews van Olav met coureurs is ook een beetje droevig om te kijken. Laatst met Norris was niet om aan te zien. Ook vult die vaak de antwoorden al in voor de coureur...

Viaplay volgt ook Luuk Ikink, of dat nou zoveel beter is :+
Luuk Ikink had laatst via RTL Boulevard nog gezegd niet van F1 te houden. Kleine kans dat hij het wordt.
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:35:
Ik vind het sowieso al apart dat er conclusies gehangen worden omdat iemand een ander volgt op Twitter of niet.
Ik concludeer niks, ik vraag het mij alleen af. De vriendin van Albon volgde bijvoorbeeld ook alleen Williams van alle teams die ze kon volgen. Paar dagen later was het bekend geworden dat Alex voor Williams gaat rijden.

[Voor 20% gewijzigd door NeverSettle op 14-09-2021 11:50]

Laptop: Acer Aspire VN7-592G-71ZU | Intel i7-6700HQ CPU | Nvidia Geforce 960M 4GB VRAM | Smartphone: OnePlus 8 Pro Onyx Black | 8 GB/128GB

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:45:
Ik concludeer niks, ik vraag het mij alleen af. De vriendin van Albon volgde bijvoorbeeld ook alleen Williams van alle teams die ze kon volgen. Paar dagen later was het bekend geworden dat Alex voor Williams gaat rijden.
Dus omdat zij dat doet, moet iedereen dat doen die bepaalde mensen volgen? :? Sorry, maar ik zie daar werkelijk de logica niet van.

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 11:53:
[...]
Dus omdat zij dat doet, moet iedereen dat doen die bepaalde mensen volgen? :? Sorry, maar ik zie daar werkelijk de logica niet van.
Dat zeg ik niet, ik geef alleen aan dat er een kans is dat ze mogelijk voor die personen aannemen voor de F1 programma's.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:26:
Dat zeg ik niet, ik geef alleen aan dat er een kans is dat ze mogelijk voor die personen aannemen voor de F1 programma's.
Lijkt me niet. Nogmaals, omdat Albon's vriendin dat deed hoeft dat niet te zeggen dat het een andere keer (met andere mensen ook nog) ook het geval is. Ik vind dat best enorm voorbarig, als ik eerlijk ben. Anders kan je over iedereen die een ander volgt wel iets gaan bedenken erbij, terwijl ik bepaalde personen alleen volg uit interesse en verder niets heb met die mensen.

[Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 14-09-2021 15:32]

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:30:
[...]
Lijkt me niet. Nogmaals, omdat Albon's vriendin dat deed hoeft dat niet te zeggen dat het een andere keer (met andere mensen ook nog) ook het geval is. Ik vind dat best enorm voorbarig, als ik eerlijk ben. Anders kan je over iedereen die een ander volgt wel iets gaan bedenken erbij, terwijl ik bepaalde personen alleen volg uit interesse en verder niets heb met die mensen.
Prima als jij dat niet zo vind. Ik vraag mij wel af waarom Viaplay NL dan Jack Plooij en Olav Mol niet volgen, terwijl Rick Winkelman en Robert Doornbos ook bij/voor Ziggo werken.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NeverSettle schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:44:
Prima als jij dat niet zo vind. Ik vraag mij wel af waarom Viaplay NL dan Jack Plooij en Olav Mol niet volgen, terwijl Rick Winkelman en Robert Doornbos ook bij/voor Ziggo werken.
Wellicht heeft Viaplay NL hen nog niet gevolgd, weten ze niet dat ze ook op Twitter zitten...? Zijn genoeg redenen voor te bedenken. Je kunt het ze natuurlijk ook gewoon direct vragen, wellicht volgen ze dan Plooij en Mol wel...

• NeverSettle
CH4OS schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 15:49:
[...]
Wellicht heeft Viaplay NL hen nog niet gevolgd, weten ze niet dat ze ook op Twitter zitten...? Zijn genoeg redenen voor te bedenken. Je kunt het ze natuurlijk ook gewoon direct vragen, wellicht volgen ze dan Plooij en Mol wel...
Dat lijkt mij niet, je zou eerder denken dat ze Olav en Jack Plooij dan ook volgen. Maar goed wij weten natuurlijk niet precies wat er achter de schermen speelt bij Viaplay NL. Zij brengen ook vrij weinig informatie naar buiten terwijl ze vanaf 2022 vele TV sport rechten hebben in Nederland.

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee