Laat dit alsjeblieft. Draagt niks bij.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 23:24 ]
Default blanke hetero
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 23:24 ]
Default blanke hetero
Bensimpel
Positieve meneer
Laat ze dan geen vragen stellen, doe je mededelingen en klaar. Dit zo slaat echt nergens op zo.Arrne schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:19:
[...]
Het is allemaal heel nietszeggend, maar als ze geen persconferentie organiseren krijgen ze nog veel meer commentaar.
😆 - Denk ook eens om ;)
Twente komt eraan!
Dan krijg je weer gezeur dat er geen persconferentie is, en dat men dingen achter wil houden en niks openbaar wil maken.Bensimpel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:18:
Kap die perso dan ook gewoon af, manmanman.
Er is geen info, waarom dan nog een persco? Dit soort informatie kun je gewoon via een persbericht uitsturen.
Virussen? Scan ze hier!
Die anderhalve meter is er toch allang af? Hier wel in ieder geval. En op mijn werk ook al maanden. We kunnen niet allemaal onszelf op zolder opsluiten.groggy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:13:
[...]
Dat is de afspraak die we met elkaar gemaakt hebben toch niet?
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 06-07-2021 23:23 ]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Voor mij wel. Deze meneer heeft meer voor Nederland gedaan dan heel veel andere zogenoemde helden. Ieder zijn mening.
[ Voor 18% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-07-2021 23:26 ]
Zero.
Ik zeg ook niet dat je er niet mee begint. Integendeel. Maar wat helpt in deze is bloed. Dat het MMT niet ter plaatse is gekomen (wat ik begrijp) komt waarschijnlijk door het scoop en run scenario. Man is niet te helpen op straat dus rijden…Dennis1812 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:17:
[...]
Ik heb de beelden niet gezien, maar een plas lijkt altijd enorm groot.
Bloed is fijn, ringer heb je sneller voor handen en begin je mee.
Dat zou je als je trauma ervaring hebt ook weten.
Iedereen en zijn moeder zit de ganse avond al te speculeren over of hij leeft, of ze de dader hebben, wat er gebeurd is. Dan is het logisch dat er ook high profile kenbaar wordt gemaakt dat de burgemeester hier boven op zit. En dat hoge piefen dit opgepakt hebben.Bensimpel schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:18:
Kap die perso dan ook gewoon af, manmanman.
Er is geen info, waarom dan nog een persco? Dit soort informatie kun je gewoon via een persbericht uitsturen.
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Dat is het voordeel van "verdacht" zijn in een goede rechtsstaat: onschuldig tot tegendeel bewezen.SnowDude schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:21:
Dat ze niets over de verdachten zeggen verbaasd me niets.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Bensimpel
Positieve meneer
Nouja ze willen natuurlijk de opdrachtgever ook niet wijzer maken.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Dat is het voordeel van "verdacht" zijn in een goede rechtsstaat: onschuldig tot tegendeel bewezen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
GoenavundLethalis schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:22:
Tsja, ontzettend triest dat dit soort liquidaties in Nederland gebeuren.
Ondanks dat ik hem de afgelopen jaren een beetje "moe" werd, keek ook ik vroeger met mijn ouders naar zijn programma's, dus het is ergens ook jeugdsentiment.
Neus dichtknijpen en "Peterrrr" roepen![]()
![]()
Maar goed.
Sterkte aan de nabestaanden iig.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Virussen? Scan ze hier!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is net gezegd dat hij nog niet dood is.Lethalis schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:22:
Tsja, ontzettend triest dat dit soort liquidaties in Nederland gebeuren.
Ondanks dat ik hem de afgelopen jaren een beetje "moe" werd, keek ook ik vroeger met mijn ouders naar zijn programma's, dus het is ergens ook jeugdsentiment.
Neus dichtknijpen en "Peterrrr" roepen![]()
![]()
Maar goed.
Sterkte aan de nabestaanden iig.
Incognitum schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Ik zeg ook niet dat je er niet mee begint. Integendeel. Maar wat helpt in deze is bloed. Dat het MMT niet ter plaatse is gekomen (wat ik begrijp) komt waarschijnlijk door het scoop en run scenario. Man is niet te helpen op straat dus rijden…
Zo klopt het wel!
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Veel wisten we al idd maar nu wel uit officiële bron.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:23:
Tja, het was een informatie bevestigende persconferentie. Het enige echte nieuws is denk ik dat Peter R. de Vries nog leeft en er inderdaad verdachten zijn aangehouden. Op zich goed nieuws, maar het betekend ook dat er niks meer kan volgen. Al is het maar vanwege de AVG wetgeving.
Laat dat nu aub.Amphiebietje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:24:
[...]
Er is net gezegd dat hij nog niet dood is.
Heb je een persconferentie, gaan mensen nog door met speculeren...
[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 06-07-2021 23:26 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb er ff "naasten" van gemaakt dan.wildhagen schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:23:
Nabestaanden? Hij is niet dood, toch?
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Uiteraard hebben zij 5min. Voor de persconferentie nog even snel dit topic doorgelezencarpebios schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:25:
Volgens mij zeiden ze, dat het laatste wat zij wisten was dat.... dat zegt niets over of hij nu nog leeft of niet. We weten ook niet wanneer ze dat "laatste nieuws" gehoord hebben. Ik snapte de vragen niet helemaal, je kunt dingen bevestigen inderdaad, maar laat het dan ook klaar zijn. Die vragen verhoogt ook niet het vertrouwen in die verslaggevers/journalisten lijkt mij.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Logisch, want de Politiemeldingen komen in principe niet op P2000.PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:27:
[Afbeelding]
Zou dit te maken hebben gehad met de derde aanhouding in Amsterdam Oost? Heb er voor de rest niets van voorbij zien komen.
Heb je een (acute) medische achtergrond? Ik kan het uit je profiel niet halen, maar het zou me wel helpen om je reacties op waarde te kunnen schatten.Incognitum schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:21:
[...]
Ik zeg ook niet dat je er niet mee begint. Integendeel. Maar wat helpt in deze is bloed. Dat het MMT niet ter plaatse is gekomen (wat ik begrijp) komt waarschijnlijk door het scoop en run scenario. Man is niet te helpen op straat dus rijden…
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Precies dit soort dingen hadden die journalisten moeten vragen. In plaats daarvan krijg je 5x dezelfde vraag waarvan je weet dat ze toch niet beantwoord gaan worden.carpebios schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:25:
We weten ook niet wanneer ze dat "laatste nieuws" gehoord hebben.
[ Voor 83% gewijzigd door defiant op 07-07-2021 00:13 ]
Die 2 plaatsen zijn dus de A4 bij Leidschendam en gemeente Amsterdam zover ik begreep. Niet de A2 bij Breukelen, waarvan het AD stellig beweerde dat dat een aanhouding betrof ivm de aanslag op de Vries.Jumpman schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:27:
Hij is nog in leven en er zijn drie verdachten aangehouden op twee plaatsen.
Dat betekent, stam + t .
Hoef je niks achter te zoeken. Geen enkele reden om bewust achter te houden dat ie overleden zou zijnAtomicShockwave schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:29:
Grapperhaus spreekt ook al weer in verleden tijd... was...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nou laten we het op de emotie van het moment houden. Ik denk dat velen er wel vanuit gingen dat hij het niet had gehaald.AtomicShockwave schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:29:
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zeker wel. Ze willen dat de verdachten bekennen. Dit bekennen zullen ze veel minder snel doen bij moord.Player1S schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:31:
[...]
Hoef je niks achter te zoeken. Geen enkele reden om bewust achter te houden dat ie overleden zou zijn
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
En zojuist 'corrigeerde' hij zichzelf ook nog, hij vulde tijdens het praten aan met 'en hij is er nog.'AtomicShockwave schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:29:
Alsof die verdachte nu op het bureau met een zak popcorn voor de tv zitgebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Zeker wel. Ze willen dat de verdachten bekennen. Dit bekennen zullen ze veel minder snel doen bij moord.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja misschien is het dat wel. En dat het sowieso al kantje boord is.Chevy454 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Nou laten we het op de emotie van het moment houden. Ik denk dat velen er wel vanuit gingen dat hij het niet had gehaald.
Je denkt toch niet dat de verdachten die aangehouden zijn iets van de huidige media mee krijgen?gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Zeker wel. Ze willen dat de verdachten bekennen. Dit bekennen zullen ze veel minder snel doen bij moord.
Hebben de verdachten ook live tv in de verhoorkamer of iets?gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Alsof de verdachten lekker tv mogen kijken en hun telefoon gebruiken nu.gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Misschien moeten ze bij de ondervraging dan de TV uitzetten. Leid ook gelijk minder af.gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Ja hoor, die volgen nu de live uitzending zeker...gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:32:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Correct.ralpje schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:29:
[...]
Heb je een (acute) medische achtergrond? Ik kan het uit je profiel niet halen, maar het zou me wel helpen om je reacties op waarde te kunnen schatten.
Van @Dennis1812 ken ik de achtergrond, namelijk.
Jij denkt dat ze geen advocaat hebben?PolarBear schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:34:
[...]
Je denkt toch niet dat de verdachten die aangehouden zijn iets van de huidige media mee krijgen?
Misschien nog niet maar totdat die gearriveerd / toegewezen is, heb je toch zwijgrecht?
Je hebt altijd zwijgrecht als verdachteMAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:
[...]
Misschien nog niet maar totdat die gearriveerd / toegewezen is, heb je toch zwijgrecht?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ze gaan het echt niet geheim houden tot er een bekentenis ligt.
Ja natuurlijk. Half Nederland zit nu met een zak popcorn voor de TV om te zien wat er gebeurd is en wat de updates zijn. Dat de schutter niet het meesterbrein achter deze aanslag is speculeer ik, maar laten we dat voor nu even aannemen. Degene die weet ik hoeveel duizend euro neertelt lijkt me iemand die met nog meer interesse de huidige ontwikelingen volgt. De premier en minister van justitie, zo ongeveer de zwaarste delegatie die we hebben, spraken zich zojuist uit. Hoe groter moet de impact zijn?fsfikke schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:33:
[...]
Alsof die verdachte nu op het bureau met een zak popcorn voor de tv zit
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
Als ze bij inverzekeringstelling een beperkingen opgelegd hebben gekregen, zal ook hun advocaat hier niets over mogen delen. Dat is een misdrijf.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Hopelijk heb je gelijk, maar het is ook erg naïef om te denken dat ze het niet geheim houden. Mits ze een goede reden hebben.Player1S schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:37:
[...]
Ze gaan het echt niet geheim houden tot er een bekentenis ligt.
Dit is echt Alu-hoedjes gedrag om te denken dat ze het bewust achter houden
Het is zelfs zo dat, gezien er 12 of meer strafdreiging op dit soort delicten staat, dat er geen verhoor mag plaatsvinden voor er consultatiebijstand heeft plaatsgevonden met de raadsman. Uitzonderingen daargelaten.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:36:
[...]
Makkelijk beïnvloedbaar, geld en status beloven en je krijgt dit soort acties. Vrees dat de “breinen” hierachter lastig te pakken zijn. Hoop dat ze die kunnen oppakken en levenslang achter de tralies in totale afzondering zetten.JL-IP(!) schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
Bijzonder dat je ‘s ochtends van bed stapt, ontbijtje doet, je met de anderen wacht tot na de uitzending en dan iemand om het leven willen brengen.. Vreemde wereld leven die in.
En waarvoor? Fame en Euro’s..
laat dat Fame maar weg, alleen om wat zielige niks zeggende euro's.JL-IP(!) schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
Bijzonder dat je ‘s ochtends van bed stapt, ontbijtje doet, je met de anderen wacht tot na de uitzending en dan iemand om het leven willen brengen.. Vreemde wereld leven die in.
De schutter waarschijnlijk wat geld en vooral de rep bij zn vriendjes inderdaad, zou me niks verbazen als die nog niet voorbij halverwege de 20 is, dat zie je tegenwoordig steeds meer en meer. Wie de opdracht gegeven heeft zal nog wel een tijd onduidelijk blijven en waarschijnlijk nooit volledig bewezen worden, de echte dader zal er dus in de meeste gevallen gewoon mee wegkomen helaas.JL-IP(!) schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
Ik heb op tv wel 1 persoon met MMT op haar rug zien lopen.Incognitum schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:35:
[...]
Correct.
Daarnaast wil ik nog even vermelden voor diegene die het interesseert. Op de ambulance hebben we 1.5ltr vocht bij ons. Twee ambulances dus 3liter. Je kunt inderdaad gaan vullen vullen maar je wilt de bloeddruk ook niet te hoog laten worden, gezien je dan je overgebleven eigen bloed het lichaam uitpompt.
Nogmaals geen idee of het MMT ter plaatse is geweest maar in de praktijk (in een scoop en run scenario) wacht je daar niet op en ga je rijden. Het enige wat je kan redden is een SEH/OK met alle hulpmiddelen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dat heeft Hiddema al geprobeerd te duiden. De personen die dit doen zijn niet intelligent, laag opgeleid, bevinden zich al in het criminele circuit en zijn loopjongens die voor een paar honderd euro iemand omleggen.JL-IP(!) schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:39:
[ Voor 131% gewijzigd door Qwerty-273 op 06-07-2021 23:47 ]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
De enige reden zou zijn dat ze zijn vrouw nog niet hebben kunnen inlichten.gebruikershaes schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:41:
[...]
Hopelijk heb je gelijk, maar het is ook erg naïef om te denken dat ze het niet geheim houden. Mits ze een goede reden hebben.
De beide heren die ik zo kan bedenken als “brein” zitten dat al.xh3adshotx schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:41:
[...]
Makkelijk beïnvloedbaar, geld en status beloven en je krijgt dit soort acties. Vrees dat de “breinen” hierachter lastig te pakken zijn. Hoop dat ze die kunnen oppakken en levenslang achter de tralies in totale afzondering zetten.
Dat betekent, stam + t .
Ligt dat er niet aan aan welke kant van de journalistiek / spectrum je staat?Qwerty-273 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:44:
Het is wel een ikoon van de Nederlandse misdaad journalistiek.
Ik houd mijn hart vast voor de volgende. Kijk iemand als Derksen claimt ook voor niemand bang te zijn, en hij gaat toch al stoppen heeft hij te kennen gegeven. Maar denk even aan Kees van der Spek, John van den Heuvel en andere misdaadjournalisten, ze moeten door, als ze nu opgeven dan winnen de criminelen maar ik zou met geen een willen ruilen.Qwerty-273 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:44:
Het is wel een ikoon van de Nederlandse misdaad journalistiek.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Het probleem is ook dat hij zijn familie en kennissen meeneemt. Zo ver ik begrijp zijn ze tegenwoordig niet bang om je familieleden ook klein te laten maken als je de opdrachtgever prijsgeeft of ook maar iets verteld aan de politie.mark-k schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:42:
[...]
De schutter waarschijnlijk wat geld en vooral de rep bij zn vriendjes inderdaad, zou me niks verbazen als die nog niet voorbij halverwege de 20 is, dat zie je tegenwoordig steeds meer en meer. Wie de opdracht gegeven heeft zal nog wel een tijd onduidelijk blijven en waarschijnlijk nooit volledig bewezen worden, de echte dader zal er dus in de meeste gevallen gewoon mee wegkomen helaas.
Je kunt fan van hem zijn, of niet. Ik behoor persoonlijk tot de laatste categorie. Maar hij is onmiskenbaar een nationaal bekende misdaadjournalist, los van welke kant van het spectrum je kiest. Sterker nog, door zijn inmenging inzake Holloway/vd Sloot is hij zelfs internationaal bekend. Ik denk dat je hem best een icoon mag noemen.MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Ligt dat er niet aan aan welke kant van de journalistiek / spectrum je staat?
Peter is blijkbaar geen ikoon voor bepaalde mensen anders hadden we dit topic niet gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 06-07-2021 23:50 ]
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
[ Voor 35% gewijzigd door carpebios op 06-07-2021 23:48 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kees maakte toch jarenlang samen met Peter zijn misdaad programma?loewie1984 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Ik houd mijn hart vast voor de volgende. Kijk iemand als Derksen claimt ook voor niemand bang te zijn, en hij gaat toch al stoppen heeft hij te kennen gegeven. Maar denk even aan Kees van der Spek, John van den Heuvel en andere misdaadjournalisten, ze moeten door, als ze nu opgeven dan winnen de criminelen maar ik zou met geen een willen ruilen.
Kees vd spek is geen misdaad journalist, hij maakt dit zijn zijn eigen woorden. Hij houd zich niet beter met Taghi etc, kees is op zoek naar een mooi verhaal.loewie1984 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Ik houd mijn hart vast voor de volgende. Kijk iemand als Derksen claimt ook voor niemand bang te zijn, en hij gaat toch al stoppen heeft hij te kennen gegeven. Maar denk even aan Kees van der Spek, John van den Heuvel en andere misdaadjournalisten, ze moeten door, als ze nu opgeven dan winnen de criminelen maar ik zou met geen een willen ruilen.
@Qwerty-273 paste zijn post aan en daardoor klopt mijn quote niet meer. Er stond eerst kortstondig "Het is wel een ikoon".MueR schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:47:
[...]
Je kunt fan van hem zijn, of niet. Ik behoor persoonlijk tot de laatste categorie. Maar hij is onmiskenbaar een nationaal bekende misdaadjournalist, los van welke kant van het spectrum je kiest.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 06-07-2021 23:52 ]
En Peter was in de zaak Marengo/Taghi wel meer dan alleen journalist.Dacuuu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]
Kees vd spek is geen misdaad journalist, hij maakt dit zijn zijn eigen woorden. Hij houd zich niet beter met Taghi etc, kees is op zoek naar een mooi verhaal.
Vooral Anita die via FB is opgelicht, niet te vergelijken met een top crimineel die bekend staat zoals sommige welke Peter behandelt.Dacuuu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]
Kees vd spek is geen misdaad journalist, hij maakt dit zijn zijn eigen woorden. Hij houd zich niet beter met Taghi etc, kees is op zoek naar een mooi verhaal.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Welke (waarschijnlijke) huurmoordenaar heeft uberhaupt respect voor het slachtoffer, laat staan zijn of haar carriere?MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:51:
[...]
Maar, dat terzijde; degene die nu geschoten zou hebben en/of de overige betrokkenen, hebben blijkbaar geen interesse / respect voor de journalistieke carriere van Peter.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ja enige 'erecode' is er al lang niet meer, toen er een advocaat werd afgemaakt (of de broer van die kroongetuige) werd het pijnlijk duidelijk dat nergens meer voor teruggedeinsd wordt.HollowGamer schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:47:
[...]
Het probleem is ook dat hij zijn familie en kennissen meeneemt. Zo ver ik begrijp zijn ze tegenwoordig niet bang om je familieleden ook klein te laten maken als je de opdrachtgever prijsgeeft of ook maar iets verteld aan de politie.
Dit is ook de reden waarom die rechtzaken allemaal zo moeilijk lopen of dat getuigen zich plots afmelden. De politie kan niet elk familielid beschermen en vaak kan dat niet zonder echt bewijzen dat er iets kan gebeuren.
Wat een puinzooi is het geworden, zeker als je de serie over de Mocromafia moet geloven.
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand die hem een zeiksnor vindt, hoewel hij die jaren geleden als heeft afgeschoren of een naar ranzig ziek iemand als zo'n Ridouan Taghi...MAX3400 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:46:
[...]
Ligt dat er niet aan aan welke kant van de journalistiek / spectrum je staat?
Peter is blijkbaar geen ikoon voor bepaalde mensen anders hadden we dit topic niet gehad.
Maar hij zit wel in de frontlinie van de journalistiek. Hij waagt zich wel in hete vuren in het o zo corrupte Nigeria als hij achter een misdadige Yahoo-boy bende aanzit.Dacuuu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 06-07-2021 23:58 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Kees is eindbaas 2.0 maar totaal andere tak dan peter.AW_Bos schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:56:
[...]
Maar hij zit wel in de frontlinie van de journalistiek. Hij waagt zich wel in hete vuren in het o zo corrupte Nigeria als hij achter een misdadige Yahoo-boy bende aanzit.
Kees heeft mooi gesproken over Peter bij Humberto.
Waarom is Kees van der spek keen misdaad journalist?Dacuuu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:50:
[...]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Volgens mij had deze beweert per brief dat dit niet zo was kan ik mij herinneren, maar ja het woord van een crimineel..
Klopt, maar heel erg veel haast lijkt er inderdaad niet te zijn :MaD_co schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:42:
[...]
Ik heb op tv wel 1 persoon met MMT op haar rug zien lopen.
Leek op dat moment niet veel haast te hebben, maar weet ook niet op welk moment van het hele gebeuren dit was.
I've GoT a solution
Dit heeft alles met het vrije woord en journalistiek te maken en dus ook met de premier, maar ook met ons als burgers. Wat de koning doet boeit mij persoonlijk helemaal niks.. maar dat is een andere discussie.Ankona schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:00:
[...]
Wat mij wel stoort is hoe het nu opgeblazen wordt. Het wordt al een aanslag tegen de rechtstaat en tegen het vrije woord van de journalistiek genoemd.
Begrijp me niet verkeerd, elke aanslag is een persoonlijk drama voor het slachtoffer en zijn omgeving. Maar er worden in het criminele circuit wel meer aanslagen gepleegd en Peter R de Vries zit toch wel erg diep in dat milieu. Dat hij dus een keer aan de beurt zou komen stond wel vast en heeft verder niets met de rechtstaat of journalistiek te maken. De koning en de premier hoeven zich er ook niet mee te bemoeien.
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 07-07-2021 00:09 ]
Zero.
★ What does that mean? ★
[ Voor 5% gewijzigd door renegrunn op 07-07-2021 00:12 ]
Van mij mogen ze de hele Nederlandse onderwereld verwijderen, dat is helaas onmogelijk en al helemaal in ons land.MrMonkE schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:09:
Hij heeft zoveel vijanden gemaakt dus je kunt wel blijven speculeren. Als het een beetje goed is opgezet weten de daders niet eens wie de opdrachtgever is dus kom je met hun arrestatie ook geen steek verder. Dat scenario verwacht ik. Of dat ze geen verklaring afleggen. Ze weten immers dat met de opdrachtgever niet te spotten valt.
Wel hoop ik dat ze de komende maanden de hele Amsterdamse onderwereld binnenstebuiten keren.
Maar dat is moeilijk in een rechtsstaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 07-07-2021 00:17 ]
Zero.
Is dat zo? Het is semi-offtopic maar https://www.nu.nl/zaak-ho...emingszaak-holleeder.html
Misschien enigszins irrelevant inderdaad maar raar vind ik het niet dat daar op in gegaan werd. Bizar verhaal van Wiltink die mijns inziens iets te enthousiast wordt met het prijzen van de Vries en per ongeluk een geheimpje verklapt.renegrunn schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:10:
Bijzonder om te zien hoe diverse praatprogramma's deze gebeurtenis bespreken.
OP1: oud politie-chefs en advocaten die elkaar bijna (bij wijze van) in de haren vliegen over iets wat nu totaal irrelevant is.
Welk geheimpje?IThom schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:14:
[...]
Misschien enigszins irrelevant inderdaad maar raar vind ik het niet dat daar op in gegaan werd. Bizar verhaal van Wiltink die mijns inziens iets te enthousiast wordt met het prijzen van de Vries en per ongeluk een geheimpje verklapt.
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
Ja sorry had het even moeten noemen.
Bovendien kost een huurmoordenaar blijkbaar niet veel… Google het maar (als je dat aandurftMAX3400 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:11:
[...]
Is dat zo? Het is semi-offtopic maar https://www.nu.nl/zaak-ho...emingszaak-holleeder.html
Ik zeg niet dat Holleeder 9 ton kan ophoesten, of 18 miljoen, of nog meer ergens heeft liggen. Maar de eis / veroordeling was 18 miljoen maar via een bonnetje ofzo is dat verminderd naar 900.000.
Als je in de juiste (verkeerde) buurt gaat zoeken heb je waarschijnlijk aan 3 frikandelbroodjes al genoeg, voor sommige groeperingen is een leven helemaal niks meer waard tegenwoordig.FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:23:
[...]
Bovendien kost een huurmoordenaar blijkbaar niet veel… Google het maar (als je dat aandurft)
Ik kijk veel docu's van VICE en anderen. Nog afgezien van de logistiek om iemand "even" in te vliegen, zijn er inderdaad op deze aardbol mensen te vinden die voor minder dan $100 "in het handje" daadwerkelijk de trekker overhalen.FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:23:
[...]
Bovendien kost een huurmoordenaar blijkbaar niet veel… Google het maar (als je dat aandurft)
Een vriend van me werkt bij de recherche en daar hebben we het wel eens over gehad ja. Kost inderdaad niet heel veel. Maar: if you pay peanuts, you get monkeys. Vandaar dat je nog wel eens leest dat de verkeerde is neergeschoten ("zwarte fiets, zwarte jas, dat zal 'm wel zijn"FreakNL schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:23:
[...]
En die goedkope praten ook veel waardoor de kans dat ze uiteindelijk bij jou uitkomen ook groot issig69 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:33:
[...]
Een vriend van me werkt bij de recherche en daar hebben we het wel eens over gehad ja. Kost inderdaad niet heel veel. Maar: if you pay peanuts, you get monkeys. Vandaar dat je nog wel eens leest dat de verkeerde is neergeschoten ("zwarte fiets, zwarte jas, dat zal 'm wel zijn")
Nou ja. Dat switchen tussen met de verschillende petten op van advocaten en gewoon niet wil benoemen dat drugs aan een groot deel van de financiering ten grondslag ligt. Inclusief de middelen die de politie krijgt is gewoon een punt wat benoemd mag worden.renegrunn schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:10:
OP1: oud politie-chefs en advocaten die elkaar bijna in de haren vliegen (bij wijze van) over iets wat nu totaal irrelevant is.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Daar zijn ook wel manieren voor hoor, maar daar ga ik het niet over hebben. Maar over het algemeen gebruiken de goedkope die manieren niet natuurlijk.418O2 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 00:34:
[...]
En die goedkope praten ook veel waardoor de kans dat ze uiteindelijk bij jou uitkomen ook groot is
[ Voor 11% gewijzigd door sig69 op 07-07-2021 00:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq