Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 11-07-2021 05:05 ]
- Gekochte finale
- Land effectief gesloten voor fans uit andere landen
- Bijna alles thuis gespeeld
- Vol stadion ondanks escalerende coronagetallen
- 'It's coming home'

- Meest overbetaalde competitie ter wereld
- Lelijk voetbal
- Zwakke tegenstanders op weg naar de finale
- Laserpen
- In finale dankzij onterechte pingel van Makkelie
- Teveel Engelse collega's die me het leven zuur gaan maken als ze winnen
- Overgewaardeerd team
Edit: Hoe kan ik het vergeten: Brexit.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 11-07-2021 17:34 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Maar ik hoop gewoon dat diegene met het beste en mooiste spel wint vanavond. En hopelijk veel doelpunten!
Tomorrow is not today!
Maar ik kan beiden toevoegen aan mijn lijstje van hierboven bij Engeland. Kane maakte de ene na de andere Schwalbe in de halve finale en na die penalty was het werkelijk genant hoe Engeland omging met die uitgeputte Denen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vertel dat ook even tegen de BelgenDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:58:
Ik vind dat Italië weinig vals spel en tijdrekken heeft laten zien dit toernooi.
Van die laatste 20 minuten tegen België waren er misschien 5 echte speelminuten en de rest één en al drama.
Tomorrow is not today!
...
Vergeet die overtreding van Philips niet die rood had moeten zijn tegen Oekraïne geloof ik maar goed dat is uiteindelijk een scheidsrechtersfout net zoals die van makkelieDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:25:
Not in any particular order mijn redenen voor voorkeur voor Italië vanavond.
- Gekochte finale
- 'It's coming home'
- Lelijk voetbal
- Laserpen
- Overgewaardeerd team
Maar met divers als Kane en Sterling is het geen team waar je echt met plezier naar kijkt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
fixed that for youDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:25:
- Gekochte finale
- 'It's coming home'
- Lelijk voetbal
- Laserpen
- Overgewaardeerd team

Ik zou echt versteld staan als ze tegen de Italianen gaan winnen, dan heeft meneer Kane weer een penalty gefixed voor zijn team waarschijnlijk. Dat soort vies geluk hebben ze tot nu toe continu gehad...
Ik heb de Copa America behoorlijk gevolgd. Gewoon, omdat het ook nu bezig was. Dat nachtwerk neem je op de koop toe.Ankona schreef op donderdag 8 juli 2021 @ 23:20:
[...]
De Engelsen zijn ook gewend dat er minder snel gefloten wordt.
Maar verplaats je in de positie van een scheidsrechter. Het gaat snel, er is een uitgestoken been en wat contact. Dat de duik al een fractie van een seconde voor het contact ingezet wordt is bijna alleen achteraf via de video beelden waar te nemen.
Makkelie heeft het gewoon prima gedaan. Die strafschop is hem niet aan te rekenen en technisch gezien ook niet fout. (wel makkelijk, niet geven zou ook niet fout zijn)
Daar wordt gewoon geluisterd naar de scheidsrechter, ook al blundert hij. Dan is er geen VAR. Een paar wedstrijden terug zag ik twee rode kaarten in een actie. Hier had gelijk de VAR ingegrepen. Daar niet, en ging de wedstrijd gewoon door.
Hier had wel door de VAR ingegrepen moeten worden, als je al het hele toernooi de VAR laat beslissen. Het is hier geen Zuid Amerika.
Daarom denk ik dat het mooi voetbal wordt als de score gelijk is, maar zeer saai en lelijk voetbal als 1 team voor staat...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
De sfeer is negatief omgeslagen op Leicester Square. pic.twitter.com/p2HdjDOWvq
— FC Afkicken (@FCAfkicken) 11 juli 2021
Die krijgen de wedstrijd straks niet eens meer mee.
Wordt nog gezelliger straks als ze verliezen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik support vanavand voor de Engelsen, zal mij een zorg zijn dat hun team matig is, ze hebben een prijs nodig na al die decennia. Zo praten we ook qua NL, als die titel maar gepakt wordt zeggen we dan. Dat het met mooi voetbal moet heb ik al hele tijd niet meer gehoord.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Goed voor de volksgeist en de economie, misschien is het met een 2e titel wel extra lekker een drankje drinken voor ze.
[ Voor 75% gewijzigd door Outerspace op 11-07-2021 22:45 ]
En ze horen niet eens bij de EU
[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 11-07-2021 22:45 . Reden: Quote aangepast ]
Elect a clown, expect a circus.
Ik ken geen socioloog of massa-psycholoog, daarom vraag ik het aan degene die met de stelling komt, in dit geval jijSjah schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:38:
Gewoon, weet ik veel, vraag het een socioloog, of een massa-psycholoog...
Italië heeft de prijs ook nodig, om aan te tonen dat ze nog steeds bij de toplanden van Europa behoren.
Dat de Engelsen al een halve eeuw geen groot toernooi gewonnen hebben zegt misschien iets over hun zelfoverschatting
En?
Ukraine ook niet.. dit is een Europa Cup, niet EU cup

Het een sluit het ander toch niet uit? Beide landen kunnen wel een boost gebruiken..Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:43:
[...]
Ik ken geen socioloog of massa-psycholoog, daarom vraag ik het aan degene die met de stelling komt, in dit geval jij
Italië heeft de prijs ook nodig, om aan te tonen dat ze nog steeds bij de toplanden van Europa behoren.
Dat de Engelsen al een halve eeuw geen groot toernooi gewonnen hebben zegt misschien iets over hun zelfoverschatting
Uiteraard.ToolkiT schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:50:
[...]
Het een sluit het ander toch niet uit? Beide landen kunnen wel een boost gebruiken..
Mijn punt was meer dat Engeland in mijn optiek niet bij de échte Europese top behoort, waar ze zelf vrijwel elk toernooi denken van wel.
Puur kijkende naar het nationale elftal, de competitie is weer een ander verhaal.
patato potato, ik hoop dat ze vanavond weer met beide benen op de grond staan.ToolkiT schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:47:
[...]
En?
Ukraine ook niet.. dit is een Europa Cup, niet EU cup
Jammer dat het EK na vanavond alweer klaar is, ik vermaak me er best prima mee.
De tour begint aan z'n laatste week en straks de Olympische Spelen, genoeg te beleven deze zomer.Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 18:58:
Hoe dan ook, als de scheids vanavond fluit voor het einde kan mij Hup Holland Hup vlag ook weer naar beneden
Jammer dat het EK na vanavond alweer klaar is, ik vermaak me er best prima mee.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Alleen daarom gun ik het ze niet, met zo'n selectie zulk schijtbakkenvoetbal spelen...
OS? Boeiend. Clubvoetbal begint bijna weerQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:03:
[...]
De tour begint aan z'n laatste week en straks de Olympische Spelen, genoeg te beleven deze zomer.

Je vergeet wat Pickford heeft gedaan met Virgil van Dijk en de verkapte godwin van Southgate die het weer moest hebben over "ze War".Dr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:25:
- Gekochte finale
- 'It's coming home'
- Lelijk voetbal
- Laserpen
- Overgewaardeerd team

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kijk liever 8 uur lang naar een verlenging Zweden-Oekraine terwijl ik ondertussen gemarteld word met alle albums van Coldplay dan dat ik 5 minuten naar de tour moet kijkenQuad schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:03:
[...]
De tour begint aan z'n laatste week en straks de Olympische Spelen, genoeg te beleven deze zomer.
Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:13:
[...]
Ik kijk liever 8 uur lang naar een verlenging Zweden-Oekraine terwijl ik ondertussen gemarteld word met alle albums van Coldplay dan dat ik 5 minuten naar de tour moet kijken

Ben zelf wel fan van de Tour (en ander wielrennen) maar je onderbouwt je antipathie wel goed.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LdhBIvuqeqeUuIZrOsTGIl4f.jpg?f=user_large)
Ik ben onpartijdig vanavond
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

mompelt iets over debiele lul op drumstel redenen die hier voorbij komen..
En dat werdt nog genoemd als bondscoach kandidaat voor NL (zeker niet op de hoogte hoe slecht ie het met Amerika heeft gedaan)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C53mEHbgoaK8iXUqouY6OhKC.jpg?f=user_large)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jij hebt zeker dat filmpje over EK88 dat ik gepost hebt niet gezien.. 'wij' deden in dezelfde situatie precies hetzelfde...DaniëlWW2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:10:
[...]
En de verkapte godwin van Southgate die het weer moest hebben over "ze War".
Sterker nog, ze hebben de weergoden ook al omgekocht.. het begint net te regenenDr. Strangelove schreef op zondag 11 juli 2021 @ 08:25:
- Gekochte finale
- 'It's coming home'
- Lelijk voetbal
- Laserpen
- Overgewaardeerd team
Ik kan geen quote van die strekking vinden van Rinus Michels, jij wel?ToolkiT schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Jij hebt zeker dat filmpje over EK88 dat ik gepost hebt niet gezien.. 'wij' deden in dezelfde situatie precies hetzelfde...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stomme vraag van mij misschien omdat ik hem nog nooit gebruikt heb, waarom gebruik je de tweakers poll niet?oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:33:
Effe polletje gemaakt, Italië of Engeland:
https://strawpoll.com/89u9v3wba
I have no special talent. I am only passionately curious.
Omdat die behoorlijk irritant is om te vinden als je niet weer waar je naar zoekt.ricardo246 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:59:
[...]
Stomme vraag van mij misschien omdat ik hem nog nooit gebruikt heb, waarom gebruik je de tweakers poll niet?
http://poll.dezeserver.nl/
We zijn inmiddels weer ruim dertig jaar, de meeste mensen met een actieve herrennering aan WO2 zijn dood en verder en volgens mij speelt Engeland niet tegen Duitsland.ToolkiT schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Jij hebt zeker dat filmpje over EK88 dat ik gepost hebt niet gezien.. 'wij' deden in dezelfde situatie precies hetzelfde...

Ik mis dus enige aanleiding anders dan "we moeten het er weer over hebben". En dat is eigenlijk best treurig te noemen. Richt je lekker op je team eens niet dramatisch laten spelen, Southgate.
[ Voor 46% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-07-2021 20:03 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lees uw uitleg terug.apis29 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 11:17:
[...]
De VAR controlleert elke penaltybeslissing, deze ook dus en wilde hem niet afvallen (want dat levert een minnetje op het rapport op).
En zoals boven, bij een duidelijke fout wordt het pas overruled (waar je hier in de herhaling iig wel contact van Maehle kon terugvinden). Makelie had ook door kunnen laten spelen en het aan de VAR overlaten ipv zelf te fluiten ... (aan de andere kant floot hij wellicht juist omdat de VAR nog de mogelijkheid had hem te corrigeren en hij daarop vertrouwde. Zou toch al de laatste wedstrijd van het toernooi zijn dus een minnetje had al geen invloed meer op kansen voor een vervolgwedstrijd ...)
Voetbal hoort toch geen hogere schoolkunde te zijn?
Overigens iedereen een leuke wedstrijd toegewenst. Ik gok op 8-0 voor de Italianen.
Wat zei hij precies?Maarten_E schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:58:
[...]
Ik kan geen quote van die strekking vinden van Rinus Michels, jij wel?
Helder.Superkiwi schreef op zondag 11 juli 2021 @ 19:13:
[...]
Ik kijk liever 8 uur lang naar een verlenging Zweden-Oekraine terwijl ik ondertussen gemarteld word met alle albums van Coldplay dan dat ik 5 minuten naar de tour moet kijken
⏩ PVOutput☀️
Dat zijn ze aan de andere kant van de Noordzee inmiddels niet meer.
True, maar Britten zijn wat conservatief en lopen wat achter, dat mag algemeen bekend zijn..DaniëlWW2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:00:
[...]
We zijn inmiddels weer ruim dertig jaar, de meeste mensen met een actieve herrennering aan WO2 zijn dood en verder en volgens mij speelt Engeland niet tegen Duitsland.
Ik mis dus enige aanleiding anders dan "we moeten het er weer over hebben". En dat is eigenlijk best treurig te noemen. Richt je lekker op je team eens niet dramatisch laten spelen, Southgate.
"No Saka" trending in the UK. Will Arsenal fans support Italy if their player doesn't start tonight?
— Paddy Power (@paddypower) 11 juli 2021
They may not be the only ones...#Euro2020 pic.twitter.com/ULdhw91U3a
Hilarisch filmpje over clubvoorkeur bij het nationale elftal
Ik kan die gasten aanbevelen, ze zijn erg goed.
Ze doen dit omdat ze het jammer vinden dat Dick bij Kees uit z'n plaat is gegaan en bij de Oranjezomer zich altijd ingehouden heeft.mavaros schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:13:
Ome Dick weert zich kranig bij SBS. Hij staat wel met zijn rug tegen de muur, maar dat mag de pret niet drukken.
⏩ PVOutput☀️

Was VI bezig? Shit.. gemist.Deruxian schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:39:
Haha er moet weer een vrouwelijke analist bij de NOS zitten. Vergeten VI aan te zetten, wat was er met Dickie?
Dickie hadden ze een spelt in zijn kont gestoken.Deruxian schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:39:
Haha er moet weer een vrouwelijke analist bij de NOS zitten. Vergeten VI aan te zetten, wat was er met Dickie?
Verder deed hij het prima.
⏩ PVOutput☀️
Beste spandoek in Wembley is te vinden in het Italiaanse supportersvak.
— Arjen van der Horst (@ArjenVDH) 11 juli 2021
“Football is coming home, but all roads lead to Rome”
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Veel plezier iig allemaal!
13:37
Hoe groot kan het contrast zijn
Gelukkig gaat de VK ons volgende week weer voorbij met de besmettingenDracula schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:51:
Dus een stadion vol met 60.000 supporters, op elkaar gepropt en mondkapjes vergeet het maar. Dan de show afsluiting gebeuren allemaal mondkapjes?
Hoe groot kan het contrast zijn
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Winnaar krijgt toch een replicaSpeedQber schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:53:
Laten zie die beker de hele wedstrijd staan? Kan geraakt worden dan
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Gelukkig heeft iedereen "respect" op z'n shirt staan.Deruxian schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:55:
Mijn God het gore onfatsoen🤮🤮
[ Voor 95% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 22:55 ]
Ach, zo lang ze maar winnen tochoneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:56:
Je ziet die Italianen ook kijken van moeten we nou voetballen in dit kut land.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 100% gewijzigd door oneshot1tkil op 11-07-2021 22:57 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En ik.hoop de de Engelse het stadion overeind.laten staan.
Fijne wedstrijd mede tweakers.
Of het wordt hard of Italië walst over Engeland heen.tweakduke schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:58:
Zou me niks verbazen als dit een harde wedstrijd wordt. Ben benieuwd hoe Kuipers dat gaat leiden.
Die is door een nederlands bedrijf gemaakt. Sterker nog, daar heb ik aan gewerkt.SpeedQber schreef op zondag 11 juli 2021 @ 20:53:
Laten zie die beker de hele wedstrijd staan? Kan geraakt worden dan
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nou, je hebt de lintjes er mooi aan gestrikt hoorhexta schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:00:
[...]
Die is door een nederlands bedrijf gemaakt. Sterker nog, daar heb ik aan gewerkt.
[ Voor 66% gewijzigd door poor Leno op 11-07-2021 21:01 ]
⏩ PVOutput☀️
Met zijn koppie...oneshot1tkil schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:00:
Wesley nog even met z'n waggie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
hahahahaha die heb ik dan niet gedaanpoor Leno schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:00:
[...]
Nou, je hebt de lintjes er mooi aan gestrikt hoor
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
XXXVI
Waar is "hier"?prOnorama2 schreef op zondag 11 juli 2021 @ 21:01:
Ben enigszins voor Italië maar de butthurt die hier waarschijnlijk gaat onstaan als Engeland wint is ook niet te versmaden: win-win dus
⏩ PVOutput☀️
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:21
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)