Volgens mij hebben ze de remote van dat autootje in de bal zitten, zoals die steeds binnen de lijnen blijft terug rollen

Volkswagen Lane Departure Warning, werkt goed joh!poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:21:
Volgens mij hebben ze de remote van dat autootje in de bal zitten, zoals die steeds binnen de lijnen blijft terug rollen
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
“Mannelijk voetballen “, dat is zijn ding toch?toolkist schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:17:
Makkelie negeert gewoon dat Shaw iemand met al z'n kracht (en armen) tegenhoudt...
5G straling. Jwzpoor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:21:
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Gezapige start, passes die niet of nauwelijks aankomen ... het moet duidelijk nog ff op gang komen ja.armageddon_2k1 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:23:
Ligt het aan mij of is dit echt niet om aan te zien?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Beetje hotseknotse voetbal.armageddon_2k1 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:23:
Ligt het aan mij of is dit echt niet om aan te zien?
Dan de 2e helft van gisteren bedoel je.. 1e helft niet gezien, maar de tweakers hier waren niet enthousiastprOnorama2 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:25:
Het is 'iets' minder technisch begaafd dan gisteren.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Best een reisje vanuit Baku...Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:12:
De Denen ogen moe.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
[ Voor 125% gewijzigd door Dracula op 07-07-2021 21:33 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik maar kijken, waar heeft hij het nou over???
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
⏩ PVOutput☀️
En een keihard schot.dcell schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:32:
Ja dat krijg je met z’n kleine keeper
Huh, echt? Apart zeg..Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:32:
Eerste vrije trap goal dit toernooi, ook apart.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
⏩ PVOutput☀️
BAM!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
QFT!!Superkiwi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:37:
[...]
Wacht maar
Denemarken gaat er één scoren. Tenminste, dat vertelde mijn glazen bol.
Dan toch minstens met een Å of Æ.
Engeland heeft niet bepaald geweldige tegenstanders gehad.Quad schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:33:
Maar wel pas z'n eerste tegendoelpunt dit toernooi.
Scheelt dat er geen kaart aan te pas kwamricardo246 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:35:
Domme overtreding
[ Voor 58% gewijzigd door Dracula op 07-07-2021 21:36 ]
Niet?Tk55 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:34:
[...]
Engeland heeft niet bepaald geweldige tegenstanders gehad.
⏩ PVOutput☀️
Afgezien van Duitsland, Kroatië was geen schim van 4 jaar geleden.
Laat ik het anders formuleren: geen spectaculaire uitslagen tegen matige teams
Bijzonder, nederlands commentaar gebruikt ook dit woord. Zo hoor je het eonen niet en ineens twee keer op een avond
⏩ PVOutput☀️
Nederlanders ook, maar gewoon je boete betalen en je bent er vanaf!ricardo246 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:38:
De Denen maken wel veel overbodige overtredingen
En de Engelsen gaan op z’n zuid-Europees gewillig liggen.ricardo246 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:38:
De Denen maken wel veel overbodige overtredingen
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 07-07-2021 21:39 ]
Braithwaite voor verandering prima doorgegaan.Dracula schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:37:
Jammer was goeie counter van de Denen
⏩ PVOutput☀️
Alleen Duitsland en Kroatië, waarbij allebei niet meer de goede ploegen van een paar jaar geleden zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ricardo246 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:39:
Wel een nette eigen goal heren, heel goed gespeeld
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq