zei het toch, max 5 penalties per kant
YEAH. Damn you Morata dat je me naar die rukverlenging hebt laten kijken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die keeper van de Spanjaarden staat met zn ene voet voor en andere achter de lijn met zn stomme gehuppel. Houdt ie em mag ie opnieuw...
Morata is Spaanse Depay?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
O jee, huppelkutje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
En Italië finalist!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Italia!! Ja ja
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hahahaha applausje van de keeper
En wel fckn mooi afgemaakt.
⏩ PVOutput☀️
Whaha, stapvoets over de lijn die bal
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Jaaaaa netjes, doei Iberisch Schiereiland!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Oh lafjes!!!!
YES!!!!
YES!!!!
Die moet hem wel compleet verkeerd geraakt hebben, anders doe je dat niet.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goed zo, nou die Engelsen nog oprollen.
Oh nee.
HUP DENEMARKEN!!!
Oh nee.
HUP DENEMARKEN!!!
Had je bet op gelijkspel na 90 minuten en door na penalties?Joosie200 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:41:
Mooi deel 1 van mijn toto is goed.
Nu nog Denemarken morgen
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop zo dat ie een keer struikelt dankzij dat achterlijke gehuppelgambieter schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:40:
O jee, huppelkutje
???Maarten_E schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:41:
Die moet hem wel compleet verkeerd geraakt hebben, anders doe je dat niet.
Hij wacht op de keeper en schuift hem in de andere hoek.
Volledig bewust.
De Belgische commentator heeft zijn broekje iets te vol van die Spanjaarden.
Hopelijk zien we in de finale wel weer iets terug van het flitsende Italië ipv het afwachtende spel van vanavond.
Hopelijk zien we in de finale wel weer iets terug van het flitsende Italië ipv het afwachtende spel van vanavond.
Nee, enkel Italië/Denemarken door. Ik waag me niet aan die superdeals/turbo's weet ik veel. Een eentje hier of een tweetje daar en das dat.Quad schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:42:
[...]
Had je bet op gelijkspel na 90 minuten en door na penalties?
We hopen er maar op.Joosie200 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:43:
[...]
Nee, enkel Italië/Denemarken door. Ik waag me niet aan die superdeals/turbo's weet ik veel. Een eentje hier of een tweetje daar en das dat.
⏩ PVOutput☀️
Ik hoop op Denemarken - Italië zal lastig worden maar die Denen hebben meer 'spark' dan de Engelsen.Superkiwi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:42:
De Belgische commentator heeft zijn broekje iets te vol van die Spanjaarden.
Denemarken gaat verrassen morgen, ik voel het.
Mist teveel kwaliteit. Ligt niet alleen aan het spelers poel maar ook aan de keuzes van Enrique. Thiago heeft nog geen een keer goed gespeeld en dan brengt hij hem weer in... en is dan verbaasd dat hij alleen ballen weggeeft. Shocked Pikachu face of zo.
Eigenlijk een wonder dat wij met zo een middelmaat op veel positie's nog de halve finale spelen en het niet eens zo slecht doen tegen Italië.
Eigenlijk een wonder dat wij met zo een middelmaat op veel positie's nog de halve finale spelen en het niet eens zo slecht doen tegen Italië.
Affelay "als hij 'm mist staat hij voor lul", de rest, "haha hij zei lul".
⏩ PVOutput☀️
Fijne tafelgasten trouwens. Marco voorop; altijd relaxed en duidelijk.
Ben het er niet mee eens dat Spanje zoveel beter was. Ja, Spanje had balbezit, maar dat is zoals Italië wil dat er gespeeld wordt.
Kennelijk geldt het enkel voor reguliere speeltijd en niet om wat ik dacht: eindresultaat is dat Italië door is. Double bet verloren

Affelay, Morata staat er niet omdat hij de strafschop mist. Wie maakt de 1-1?
Gênant.
Gênant.
Erikssen heeft een uitnodiging gehad van de UEFA om de finale op Wembley bij te wonen, alleen al daarom zou het mooi zijn als de Denen de finale halen.
Mooi gebaar van de UEFA wel
Mooi gebaar van de UEFA wel
Voetbal is een simpel spel volgens Lineker: 22 mannen rennen 90 minuten achter een bal aan en op het einde winnen de Duitsers....of hun bondgenotenMaarten_E schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:48:
Ben het er niet mee eens dat Spanje zoveel beter was. Ja, Spanje had balbezit, maar dat is zoals Italië wil dat er gespeeld wordt.
Flauw zeg, dat van die bondgenoten verzin je zelf, en ja ik vind het flauw.prOnorama2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:55:
[...]
Voetbal is een simpel spel volgens Lineker: 22 mannen rennen 90 minuten achter een bal aan en op het einde winnen de Duitsers....of hun bondgenoten
Ik heb helemaal niks met die kerel en meerdere tafel gasten. Ze lopen allemaal te schreeuwen over mooi voetbal. Gelukkig begrijpen de Italianen dat je zo geen EK gaat winnen.albino71 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:48:
Fijne tafelgasten trouwens. Marco voorop; altijd relaxed en duidelijk.
Ik vind de passie van de Italianen echt prachtig om te zien. Daar kan ik wel enorm van genieten
Schitterend die Italianen. Als Denemarken nou door gaat ben ik hoe dan ook content met de winnaar van de finale. Vind Italië buiten Frankrijk de sterkste deelnemer en Denemarken heeft de gunfactor voor mij vanwege de ex Ajacieden (Dolberg, Eriksen en eerder in het recente verleden Schone, Poulsen en Fischer).
Go Denemarken vanavond.
Go Denemarken vanavond.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Ik vind het jammer dat Italië door is. Want het beste voetbal heeft niet gewonnen nu mi.
Spanje was beter en speelden heel goed en verzorgd voetbal. Echt genoten van Spanje.
Maar ja penalty's... Kan gebeuren.
Enne... Die Pedri speelde echt top gisteren... Zal Koeman blij mee zijn
Spanje was beter en speelden heel goed en verzorgd voetbal. Echt genoten van Spanje.
Laten die nou allemaal niet mee zijn en Boilesen welsnmght schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 08:45:
Schitterend die Italianen. Als Denemarken nou door gaat ben ik hoe dan ook content met de winnaar van de finale. Vind Italië buiten Frankrijk de sterkste deelnemer en Denemarken heeft de gunfactor voor mij vanwege de ex Ajacieden (Dolberg, Eriksen en eerder in het recente verleden Schone, Poulsen en Fischer).
Go Denemarken vanavond.
Waarom zou Italië dat willen? Zo spelen ze het hele toernooi al niet, dat was gewoon afgedwongen door Spanje. De impact van het missen van Spinazzola wordt ze hopelijk niet fataal in de finale.. . Scheelt een hele hoop dreiging.Maarten_E schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 23:48:
deze wedstrijd wel, maar bekeken naar het hele toernooi is het beste voetbal wel door.Harribo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 09:19:
Ik vind het jammer dat Italië door is. Want het beste voetbal heeft niet gewonnen nu mi.
Ik heb eigenlijk geen voorkeur voor winnaar vanavond.
Ben voor Denemarken vanwege hun sympathie en de ellende die ze met Eriksen hebben gehad.
En van de andere kant gun ik het Engeland wel eens dat ze een toernooi winnen.
Want wij mogen misschien zuur zijn over Nederland, die Engelsen zijn al decennia zuur, elk ek of wk weer omdat hun resultaten tegen vallen. Dus leef wat mee.
Ben voor Denemarken vanwege hun sympathie en de ellende die ze met Eriksen hebben gehad.
Want wij mogen misschien zuur zijn over Nederland, die Engelsen zijn al decennia zuur, elk ek of wk weer omdat hun resultaten tegen vallen. Dus leef wat mee.
Ik wil niet lomp of ongevoelig over komen hoor, maar ik vind t het gebeuren met Eriksen wel een beetje klaar nou.
Het was idd schrikken en had heel erg kunnen aflopen.. maar het is allemaal goed gekomen en bleek gelukkig uiteindelijk “niets ernstigs”. (Bij wijze van)
Dus ik vind eigenlijk dat we dat nu ook gewoon een beetje moeten kunnen laten rusten, zonder het te pas en te onpas erbij te betrekken om Denemarken maar telkens de gunfactor toe te spelen..
Ook in de media wordt het ongeveer elke derde zin nog steeds benoemd..
Ik vind Denemarken gewoon een leuk team dat goed speelt en vind het geweldig dat ze zover zijn gekomen. (En dat zonder het hele “gedoe”)
Nogmaals; niet lomp bedoeld
Het was idd schrikken en had heel erg kunnen aflopen.. maar het is allemaal goed gekomen en bleek gelukkig uiteindelijk “niets ernstigs”. (Bij wijze van)
Dus ik vind eigenlijk dat we dat nu ook gewoon een beetje moeten kunnen laten rusten, zonder het te pas en te onpas erbij te betrekken om Denemarken maar telkens de gunfactor toe te spelen..
Ook in de media wordt het ongeveer elke derde zin nog steeds benoemd..
Ik vind Denemarken gewoon een leuk team dat goed speelt en vind het geweldig dat ze zover zijn gekomen. (En dat zonder het hele “gedoe”)
Nogmaals; niet lomp bedoeld
Engeland loopt over van hoe goed ze wel niet zijn wat best meevalt. Daarnaast vind ik dat ze fors oneerlijk voordeel hebben van de opzet van het toernooi (finalepakket gekocht, bijna alles thuis gespeeld) en de COVID situatie misbruikt hebben om het toernooi naar hun hand te zetten. Dus ik gun het ze niet.Harribo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:21:
Ik heb eigenlijk geen voorkeur voor winnaar vanavond.
Engeland heeft een ster op het shirt dus zie geen reden om ze een EK te gunnen ook
Eens. En een stuk beter aan te zien dan het arrogante 'bring it home' vibe van het Engelse team terwijl die zich door het toernooi heen rommelen. Nog los van thuisvoordeel.poor Leno schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:35:
Engeland heeft op papier wel een sterke selectie.
Ach je moet die Engelse leuzen niet zo serieus nemen, Engelsen zijn bij uitstek mensen met een knipoog
Gewoon de gein
Ach je moet die Engelse leuzen niet zo serieus nemen, Engelsen zijn bij uitstek mensen met een knipoog
Gewoon de gein
Ben realistisch genoeg om te zeggen dat Engeland doorgaat naar de finale, maar zij hebben de gunfactor niet.
Aan de andere kant: Op het EK is Denemarken succesvoller geweest dan Engeland...
Aan de andere kant: Op het EK is Denemarken succesvoller geweest dan Engeland...
Daarom had ik ook een combi bet met: Italië en Engeland door als finalisten. Maar kennelijk gold die enkel voor scoren in reguliere tijd ipv ook via penals doorHarribo schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:18:
Engeland heeft op papier wel een sterke selectie.
Gewoon de gein
Alleen Sterling vind ik de speler bij de Engelsen om voor uit te kijken. Maakt het verschil in het team met zijn beweging.
Ik vind het prima zo zonder oranje. Kun je de rest neutraal mee kijken.

Bij mij heeft Engeland de gunfactor wel, niet zo een beetje ook....
Snap niet dat op Tweakers die Duitsers altijd zo goed wegkomen, over veelvraat gesproken.
Snap niet dat op Tweakers die Duitsers altijd zo goed wegkomen, over veelvraat gesproken.
Hear hear! 🇩🇰Dr. Strangelove schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 16:53:
[...]
Engeland loopt over van hoe goed ze wel niet zijn wat best meevalt. Daarnaast vind ik dat ze fors oneerlijk voordeel hebben van de opzet van het toernooi (finalepakket gekocht, bijna alles thuis gespeeld) en de COVID situatie misbruikt hebben om het toernooi naar hun hand te zetten. Dus ik gun het ze niet.
Engeland heeft een ster op het shirt dus zie geen reden om ze een EK te gunnen ook
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Naar mijn mening zijn de Duitsers minder arrogant dan de Engelsen, en hebben de Duitsers bij arrogantie wel het een en ander om te tonen. De Britten hebben (tot aan de halve finale WK vier jaar geleden) niet zo gek veel kunnen tonen. Hell, op het EK 2016 uitgeschakeld door IJsland.Sjah schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:37:
Bij mij heeft Engeland de gunfactor wel, niet zo een beetje ook....
De Engelse supporters zijn 100% de grootste ratten die je maar kunt vinden, vieze en afschuwelijke dingen roepen op twitter over een klein Duits meisje wat huilt. Erg blij dat die mensen(waarschijnlijk toch al werkloos) hun banen zijn verloren.
Ik hoop van harte dat Denemarken wint ookal zie ik het helaas niet snel gebeuren.
Ik hoop van harte dat Denemarken wint ookal zie ik het helaas niet snel gebeuren.
Mja rotte appels heb je helaas tussen alle supportersgroepen zitten. Die heb je niet voor het kiezen.oneshot1tkil schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 18:25:
De Engelse supporters zijn 100% de grootste ratten die je maar kunt vinden, vieze en afschuwelijke dingen roepen op twitter over een klein Duits meisje wat huilt. Erg blij dat die mensen(waarschijnlijk toch al werkloos) hun banen zijn verloren.
Wat me meer tegen staat is het Engels voetbal. Ik weet dat hier fans zijn maar ik vind het niet om aan te gluren. Technisch en tactisch zwaar onder ontwikkeld maar werklust en beleving in overvloed. Met dat betreft hoop ik dat Denemarken vanavond wint, dan wint het voetbal.
Ik vind hem juist egoïstisch, loopt alleen maar te dribbelen tot ie zich vastloopt zonder echt oog voor zijn medespelers te hebben. Ik heb het al eerder gezegd, ik vind hem een beetje de Depay van Engeland.Joosie200 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 17:37:
[...]
Alleen Sterling vind ik de speler bij de Engelsen om voor uit te kijken. Maakt het verschil in het team met zijn beweging.
Vanavond ben ik voor Denemarken. Niet omdat ik iets tegen Engeland heb, gewoon omdat ik meer met Denemarken heb. Denk ik dat de Denen kans maken? Nee, dat niet.
Oh ja, het fluiten door andermans volksliederen heen en het uitfluiten als het andere team de bal heeft vind ik ook behoorlijk vervelend. Daarom géén Engeland voor mij. Oh noes, misschien heb ik dan toch wat tegen Engeland
Dat is mijn mening en daar moet u het mee doen.
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 07-07-2021 19:12 ]
* DaniëlWW2 gunt de Engelsen een finale in Wembley, met Italië tegen Denemarken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3 kwart van de Engelse as is drama (Pickford, Maguire, Stones, Kalvin Philips, Declan Rice is ook niks bijzonders.. Ze hebben alleen nog geen team gehad wat dat af heeft gestraft (oa doordat Low zo nodig met Buitenspel Kansenmisser (Werner) en Havertz moest spelen
Ik vrees dat Denemarken net tekort gaat komen om ze met de neus op de feiten te drukken maar ik kan me echt niet voorstellen dat Italië het niet zal afstraffen.
Verwijderd
Wel een Depay die scoort danSuperkiwi schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 19:04:
[...]
Ik vind hem juist egoïstisch, loopt alleen maar te dribbelen tot ie zich vastloopt zonder echt oog voor zijn medespelers te hebben. Ik heb het al eerder gezegd, ik vind hem een beetje de Depay van Engeland.
0 goals tegen die Engelsen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wacht maarcarpebios schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:35:
0 goals tegen die Engelsen.
Denemarken gaat er één scoren. Tenminste, dat vertelde mijn glazen bol.
Kasper Schmeichel’s response when asked what it would mean to stop football from 'coming home' 😂😭😂 pic.twitter.com/OhxAYfXxGB
— Footy Podcast Clips (@FootyPodClips) 6 juli 2021
Wat een baas
Goedenavond
* Matis ook weer van de partij is
* Matis ook weer van de partij is

Dat verhaal Boulahrouz, dat is altijd doodgezwegen. Ik heb altijd aangevoeld dat daar de reden van die uitschakeling lag in 2008. Eerste keer dat ik daar wat over hoor van één van de betrokkenen. Maar niet dus volgens Sneijder.
[ Voor 7% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-07-2021 20:46 ]
Uh context?Dr. Strangelove schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:45:
Dat verhaal Boulahrouz, dat is altijd doodgezwegen. Ik heb altijd aangevoeld dat daar de reden van die uitschakeling lag in 2008. Eerste keer dat ik daar wat over hoor van één van de betrokkenen. Maar niet dus volgens Sneijder.
Hup Denemarken even Engeland stil krijgen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zit je daar met 100 Denen en 50.000 Engelsen, blijft lichtelijk triest dat ze daar alsnog de finale/ halve finale houden... Niemand komt fatsoenlijk dat land binnen

Jammer dat de BBC net deze wedstrijd niet uitzendt...
Anyway, staat afgestemd op de Belg, want Frank Snoeks
En op de Belg die gast die praat alsof ie tegelijkertijd een flinke bolus draait die er met wat moeite uitkomtHompu schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:57:

Dan maar zonder geluid.
Goed plan. Nog even naar de WCtoolkist schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:59:
En op de Belg die gast die praat alsof ie tegelijkertijd een flinke bolus draait die er met wat moeite uitkomt![]()
Dan maar zonder geluid.
Wat was dat voor auto?
Speel ook Balls Connect en Repeat
Er zijn 8.000 Denen die in Engeland wonen hadden ze het over. Alsnog in de minderheid maar de aantallen liggen wel wat hoger.oneshot1tkil schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:56:
Zit je daar met 100 Denen en 50.000 Engelsen, blijft lichtelijk triest dat ze daar alsnog de finale/ halve finale houden... Niemand komt fatsoenlijk dat land binnen
Waarschijnlijk miniatuur VW nogwatOnbekend schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:00:
Wat was dat voor auto?
Een VW ID3 of 4... Elektrisch jwtzOnbekend schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:00:
Wat was dat voor auto?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Gelukkig niet met die chauvinistische prietpraat. Lekker op Duitsland 2 kijken...Hompu schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:57:
De Engelsen komen wel sterk uit de startblokken. Zijn de Denen al over de lijn geweest?
Radio 1 ook fijn om te luisteren.toolkist schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:59:
[...]
En op de Belg die gast die praat alsof ie tegelijkertijd een flinke bolus draait die er met wat moeite uitkomt![]()
Dan maar zonder geluid.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kom net terug van drie dagen vakantie in Duitsland. Kan geen Duits meer horen.apis29 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:04:
Gelukkig niet met die chauvinistische prietpraat. Lekker op Duitsland 2 kijken...
NuMaarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:04:
De Engelsen komen wel sterk uit de startblokken. Zijn de Denen al over de lijn geweest?
Schade.Matis schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:05:
[...]
Kom net terug van drie dagen vakantie in Duitsland. Kan geen Duits meer horen.
Zijn geen Italjaardenforzav schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:10:
Die had moeten gaan liggen
De Denen ogen moe.
Ik moest hardop lachen.toolkist schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:59:
[...]
Dan maar zonder geluid.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dat schot van Kane was alsof ik per ongeluk X ipv A indrukte op Fifa.
Sinds die coronavacinnaties worden die ook bestuurd door FIFA spelers.Maarten_E schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 21:15:
Dat schot van Kane was alsof ik per ongeluk X ipv A indrukte op Fifa.
Was gezellig knus daar in de 5-meter
Ik ga er vanuit dat een team met rood en wit op zijn vlag wint.
Ligt het aan mij of zijn de Denen best lomp
I have no special talent. I am only passionately curious.