"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja, een vrij trapje hier of een pingeltje daar zou misschien wel goed zijn voor de wedstrijd.prOnorama2 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:38:
Scheids is wel coulant, denk vast 'die gasten acteren toch de hele tijd'
Uiteindelijk moeten we niet vergeten waar ze voor spelen: Ons, het publiek. Panem et circenses.
[ Voor 14% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-07-2021 21:41 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En nu krijgt Spanje de bal mee. Lekker Brych.Hompu schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:40:
In de slomo zag je dat die Spaanse verdediger toch echt op de voet van Emerson stond. Had een vrije trap moeten zijn imo, op een mooie positie...
⏩ PVOutput☀️
Meteen maar pingels doen? Wil eigenlijk wel op tijd naar bed, de oudste kotste gisteravond laat zijn nasi tegen de muur.
[ Voor 68% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-07-2021 21:43 ]
Een aanvaller van Spanje heet dus Oyarzabal..
⏩ PVOutput☀️
Elke wedstrijd toch?
Elect a clown, expect a circus.
Op zich hoeft 't niet.
Brych de gebeten hond en terecht ook.
⏩ PVOutput☀️
Ach wanneer in de competitie 2 concurrenten tegen elkaar spelen dan hoeft het voor mij niet zo.
Altijd vies, rijst die terug komt, hetzelfde als friet. En dan die vieze laag die je met je tong voelt over je tanden als je niet meteen je tanden kunt poetsen....Dr. Strangelove schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:42:
Och jee het is al bijna rust.
Meteen maar pingels doen? Wil eigenlijk wel op tijd naar bed, de oudste kotste gisteravond laat zijn nasi tegen de muur.

Ben blij dat onze oudste het snel door had en sinds zijn 3e eigenlijk altijd op tijd een seintje geeft.
Is in de competitie niet iederéén een concurrent?Deadsy schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:46:
[...]
Ach wanneer in de competitie 2 concurrenten tegen elkaar spelen dan hoeft het voor mij niet zo.
Behalve als je voor Ajax bent natuurlijk, wij hebben geen concurrenten
Spanje speelt beter dan ik had gehoopt qua controle hebben van de wedstrijd. Het is niet dat Italië Spanje laat komen tot een bepaalde hoogte, het is dat zij niet de bal af kunnen pakken. Anders jaag je niet met 4 man bij elke aftrap van de keeper.
Maar zoveel kansen ga je niet krijgen, eentje moet er toch op een gegeven moment in. En qua afmaken ben ik toch wat banger van Italië dan omgekeerd.
Dat is het makke van de Spanjaarden.Superkiwi schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:35:
[...]
Er gebeurt niet heel veel inderdaad.
Italië laat Spanje voetballen tot aan de zestien en maakt zelf geen haast om de wedstrijd in handen te krijgen.
Ze kunnen allemaal goed voetballen, maar missen tot nu toe in het toernooi een echte killer. Gelukkig hangt Italië niet met 12 man rond de eigen 16.
Virusje, de jongste had het vorige week. Gelukkig doen ze het zelden, eerste keer in jaren.Tuupie schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:51:
[...]
Altijd vies, rijst die terug komt, hetzelfde als friet. En dan die vieze laag die je met je tong voelt over je tanden als je niet meteen je tanden kunt poetsen....![]()
![]()
![]()
Ben blij dat onze oudste het snel door had en sinds zijn 3e eigenlijk altijd op tijd een seintje geeft.
Ach van Spanje kunnen ze ook verliezenSjah schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
Hebben meer mensne hiero een idde, dat op Wembley, Engelsen zitten die Italie uitfluiten? Ivm angst voor de finale zondag, bedoel ik dat.
Het kan zijn dat de microfoons misschien dichter bij het Spaanse deel van het publiek zit?Sjah schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
Hebben meer mensen hiero een idee, dat op Wembley, Engelsen zitten die Italie uitfluiten? Ivm angst voor de finale zondag, bedoel ik dat.
Maar het viel mij ook op dat niet alleen Spanje die van achter opbouwt uitgefloten werd, maar Italië ook.
Engelsen fluiten alles uit wat niet Engels is, wat dat betreft zijn ze net zo vervelend als Turkse fans. Ik denk dat ze zo dronken zijn dat ze denken dat die mannen in witte shirts Engeland zijnSjah schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:58:
Hebben meer mensen hiero een idee, dat op Wembley, Engelsen zitten die Italie uitfluiten?
Dwz morgen wint Denemarken? Mag hopen van niet, dat ze dan ook nog es de finale pakken. Sorry, maar das degradatie van die hele Ek-titel. Ja waarom weet ik ook niet.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 21:59:
Engeland 2020 = Nederland 1992.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Snelle counter, geluk met die afvallende bal, knap afgemaakt. Klasse.
Uit de weg, de bus komt eraan.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
⏩ PVOutput☀️
Ik wil dat Engeland verliest. Only thing that matters.Sjah schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:14:
[...]
Dwz morgen wint Denemarken? Mag hopen van niet, dat ze dan ook nog es de finale pakken. Sorry, maar das degradatie van die hele Ek-titel. Ja waarom weet ik ook niet.
Tsssss, als je dat soort kansen mist verdien je het niet hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 06-07-2021 22:22 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nu ook weer, ze raken zo uit balans waardoor Italië een mega kans op doel krijgt.
⏩ PVOutput☀️
Eerste kwartier was leuk, daarna slecht voetbal.ricardo246 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:24:
Ik val begin 2e helft binnen, leuke pot. Was de eerste helft ook zo?
Als de keeper z'n arm uitsteekt heeft ie em, van hem vond ik het nog de grootste fout.dcell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
Net de herhaling gezien en ondanks dat het een fraaie goal is gaan de verdedigers van Spanje niet vrijuit. Ze doen ook geen moeite om het schot te blokken. Handen achter de rug en lichaam wegdraaien ….
Vind dit een heerlijke halve finale hoor.Matis schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:26:
[...]
Eerste kwartier was leuk, daarna slecht voetbal.
Aan de bal is het wereldklasse, maar achterin geven ze best veel kansen weg.
En Spanje heeft nog altijd moeite met scoren. Dat blijft hun makke ..
De vraag ging over de eerste helft. De tweede helft kijkt een stuk beter wegChelseamarre123 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:27:
Vind dit een heerlijke halve finale hoor.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wie?Maarten_E schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:29:
Die man in het grijze pak van Italië is net Fred van Het Net.
Wel snel geschoten hoor. Niet zo makkelijk te verdedigen op enige afstand.dcell schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:21:
Net de herhaling gezien en ondanks dat het een fraaie goal is gaan de verdedigers van Spanje niet vrijuit. Ze doen ook geen moeite om het schot te blokken. Handen achter de rug en lichaam wegdraaien ….
Edit: En dat kost ze nu de voorsprong ;-)
[ Voor 28% gewijzigd door forzav op 06-07-2021 22:37 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Het kan nog.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:37:
*@*@*#*#*#@ verlenging....
Italië valt ook nog steeds aan met voldoende power voorin. Spanje met Moreno en Morata wel snelheid.
⏩ PVOutput☀️
Met dit voetbal mag het wel iets langer duren toch?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:37:
*@*@*#*#*#@ verlenging....
Wel apart dat Donnarumma wegduikt terwijl Morata gewoon rechtdoor schiet. Split second enzo, maar het leek mij duidelijk dat hij geen hoek koos.
[ Voor 82% gewijzigd door Maarten_E op 06-07-2021 22:40 ]
Liever niet, ik wil zo slapenricardo246 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Met dit voetbal mag het wel iets langer duren toch?
Dan staat ie in ieder geval op de juiste plekTk55 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:41:
Scheidsrechter weer lekker in de weg! Valt wel op dit toernooi
Morata is links, rechterhoek is dan makkelijker. Op de korte hoek wordt niet vaak geschoten vanaf daar. Al had Donnarumma er dichter op moeten zitten. Kwam te laat uit.Maarten_E schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:39:
Dang it Spanje.
Wel apart dat Donnarumma wegduikt terwijl Morata gewoon rechtdoor schiet. Split second enzo, maar het leek mij duidelijk dat hij geen hoek koos.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja knappe streakers, achter elkaar.
⏩ PVOutput☀️
...
Stuk meer ontspannen dan het Peter-draadje in ieder geval...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het werd steeds leuker en nu stagneert het een beetje. Maar de grote valpartijshow die je verwacht had is vooralsnog uitgebleven.
⏩ PVOutput☀️
Tijd is tijd toch?OssieW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Tweede keer al dat die Duitser afluit terwijl een Spaanse aanval bezig is. Flapdrol.
Klopt, gaat van de zomer een aantal weekjes naar SiciliëOssieW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Tweede keer al dat die Duitser afluit terwijl een Spaanse aanval bezig is. Flapdrol.
Nee ivm Chiellini. Scheids heeft teveel respect voor sommige spelersLuxicon schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:49:
Haha, geen hands. Normaal is alles hands, hoe dan ook, en nu ineens is dat geen hands in verband met de 'steunarm'
...
Tijd is tijd. In de eerste helft stonden ze nog massaal op de eigen helft.OssieW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:51:
Een scheids laat altijd door spelen bij een aanval. Dit is niks nieuws.
En "tijd is toch tijd": al die wissels en het tijd rekken van de Italianen toen ze voor stonden en die scheids naar zijn horloge wijzen van "ja ik hou het bij" is wel wat meer dan 3 minuten.
[ Voor 3% gewijzigd door OssieW op 06-07-2021 22:55 ]
Dus tijd voor 2x35 minuten oid zuivere speeltijd.OssieW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:54:
[...]
Een scheids laat altijd door spelen bij een aanval. Dit is niks nieuws.
En "tijd is toch tijd": al die wissels en het tijd rekken van de Italianen toen ze voor stonden en die scheids naar zijn horloge wijst is wel wat meer dan 3 minuten.
Hoor hier op "de Belg" dat 't gewoon in de regelementen staat dat dat geen strafbaar hands is. Dus goede beslissing van Brych.toolkist schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:52:
[...]
Nee ivm Chiellini. Scheids heeft teveel respect voor sommige spelers
Dat is dit toernooi toch juist weer ingevoerd, eerder dit seizoen was vrijwel alles handsJanW schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:56:
[...]
Hoor hier op "de Belg" dat 't gewoon in de regelementen staat dat dat geen strafbaar hands is. Dus goede beslissing van Brych.
yup, juist omdat er uitzonderingen moeten zijn.forzav schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 22:57:
[...]
Dat is dit toernooi toch juist weer ingevoerd, eerder dit seizoen was vrijwel alles hands
Dat of men moet de armen amputeren of op de rug vast binden