Jup, en je verdient er aardig mee, je komt in de buurt van onze Mark.redfoxert schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:16:
[...]
Slap gezever aanhoren is tegenwoordig een beroep?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik ben getrouwd en heb twee kleine kinderen dus niet de inclinatie, de moed of de financiën, laat staan de energie om daar aandacht in te steken.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Dit mag toch ook?toolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:12:
[...]
Gestrekt been, gevaarlijke hoogte, noppen vooruit. Dan maakt het niks uit of je de bal wel of niet speelt, en ook niet of het bewust was of per ongeluk.
YouTube: Thiago Silva Tackle Gone Wrong vs Chelsea HD
Weet je hoe vaak zoiets mis gaat? Zonder zelfs een overtreding tot gevolg.
Paar wedstrijden geleden die keeper die een aanvaller een boks gaf, ja hij schampte eerst de bal en daarna pas de speler maar kreeg toch de penalty tegen. Lindhout (scheidsrechter) zat bij studio europa en legde uit dat een speler altijd de gevolgen van zijn actie moet overzien en dat het dus niet geoorloofd is om tegenstanders te blesseren zo lang je maar eerst de bal raakt. Dat het in het verleden altijd zo werd uitgelegd zal best maar imo is dat terecht niet meer zo.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Be sure to let the ref know.
Was het dan Oranje?Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:19:
Ok jullie winnen, het was geen rood.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Nee hoor: https://www.smh.com.au/en...vies-20140901-10axdu.htmlDr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:08:
'All right, Bub, your fuckin' head is coming right off.'
eerste keer dat "fuck" in a film gebruikt werd![]()
Eerste film van een major studio, maar Engelse films deden het al eerder
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oranje had gewoon gewonnen van dit Oekraïne...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Weg uit die regenboogvlag!pokle312 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Laten we het woord Oranje maar even niet gebruiken tot winter volgend jaar.
Thanks! Toch nog wat geleerd van deze huilwedstrijd dusgambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Nee hoor: https://www.smh.com.au/en...vies-20140901-10axdu.html
Eerste film van een major studio, maar Engelse films deden het al eerder
^ Wat hij zegt.
Nee natuurlijk niet, maar als je van onzin kaarten houdt moet je wel consequent zijn.
alles kan off-topic
WIJ ZIJN ORAAAAANJE!!!pokle312 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:21:
[...]
Laten we het woord Oranje maar even niet gebruiken tot winter volgend jaar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Schampte niet eerst de bal. De bal ging eerst van het hoofd ...gws24 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:18:
De bal spelen is geen excuus voor gevaarlijk spel en met de noppen vooruit en gestrekt been is dat gewoon, dus rood.
Paar wedstrijden geleden die keeper die een aanvaller een boks gaf, ja hij schampte eerst de bal en daarna pas de speler maar kreeg toch de penalty tegen. Lindhout (scheidsrechter) zat bij studio europa en legde uit dat een speler altijd de gevolgen van zijn actie moet overzien en dat het dus niet geoorloofd is om tegenstanders te blesseren zo lang je maar eerst de bal raakt. Dat het in het verleden altijd zo werd uitgelegd zal best maar imo is dat terecht niet meer zo.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Rood!Jebus4life schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:24:
Waar blijft de eerste grapjas die hier rood wil zien voor die Oekraïner
De eerste 90 min waren een stuk beterZ-Dragon schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:23:
Ik schakel net in, maar wat een draak van wedstrijd zeg.
Kijk de beelden nog eens terug, hij slide niet.eric.1 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:18:
[...]
Gestrekt been + sliding + kniehoogte, hoe is dat niet te hoog? Gewoon zeer risicovol.
Hij trapt de bal weg en blijft ongeveer op dezelfde plek liggen waar hij trapte.
Hij liet zich een soort van vallen, trapt de bal weg en zijn been blijft op dezelfde locatie.
De gene die snelheid in de actie aanbracht, was de Zweed. De Zweed kwam hard inlopen.
YouTube: Red Card For Marcus Danielson 😱 Sweden vs Ukraine UEFA Euro 2020 #Sh...
lol
Je bedoelt gisteren rond deze tijd neem ik aan?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Die rode kaart was met een gestrekt been. Dan kan je iemand zomaar voor maanden een rolstoel inschoppen. Daar zit hem het verschil.
Heb je ook de 3 seconden beeld ervoor? Dan is het beeld al helemaal anders.Rene schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:23:
[Afbeelding]
Hé meneertje. Volgende keer niet tegen mij voet aanlopen als ik de bal speel![]()
Dit is natuurlijk gewoon dieprood.
Heb wel herhalingen, maar zijn van die vage score sites.
⏩ PVOutput☀️
Want die twee acties waren gelijkwaardig?Ankona schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:23:
Nu heeft een Zweed serieus auw omdat er een knie in zijn gezicht gepland wordt. Dat is meer rood dan net, want dit is in het gezicht.
Nee natuurlijk niet, maar als je van onzin kaarten houdt moet je wel consequent zijn.
Wat een onzin reactie.
Nee
De wedstrijd was op zich best aardig met kansen over en weer. Forsberg had een aantal leuke acties en een heel fraai schot op de lat.
Tuurlijk is het niveau wat minder maar saai was het niet.

^ Wat hij zegt.
Die ga ik skippen, ik zie morgen wel wie er aan het langste eind getrokken heeft.OssieW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:28:
Zal je zien dat de penalty reeks ook oneindig gaat zijn....
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Als je met 120 op een 50km/u weg rijdt en je kan niet meer remmen als er een kind oversteekt, wat gebeurt er dan met je? Take your time.
Dit is hetzelfde. Die Zweed komt in als Superman terwijl hij heel goed wist dat die Oekraïner ook op de bal af ging. Een enigszins intelligent persoon kan dan bedenken dat het wel eens fout zou kunnen aflopen. Onbesuisd gedrag, gevaarlijk spel, hoofstuk 12 paragraaf 13 subsectie f derde bullet --> rood.
Zo en hij zit. Hehe.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-06-2021 23:30 ]
⏩ PVOutput☀️
PSN: Finally_Chris
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
⏩ PVOutput☀️
ja idd, i want my money backJebus4life schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:31:
Heb ik nu echt naar 40 minuten van die onzin gekeken om op 1 minuten van het einde dan toch geen pingels te krijgen?
Hoe je het ook noemt, het is een beenbreker.renedr schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:25:
[...]
Kijk de beelden nog eens terug, hij slide niet.
Hij trapt de bal weg en blijft ongeveer op dezelfde plek liggen waar hij trapte.
Hij liet zich een soort van vallen, trapt de bal weg en zijn been blijft op dezelfde locatie.
De gene die snelheid in de actie aanbracht, was de Zweed. De Zweed kwam hard inlopen.
YouTube: Red Card For Marcus Danielson 😱 Sweden vs Ukraine UEFA Euro 2020 #Sh...
En dat is geen kaart waardig volgens de tweakers. Vooruit jongens, fluiten jullie de finale maar.
⏩ PVOutput☀️
Kijk bewegend beeld eens terug!Rene schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:23:
[Afbeelding]
Hé meneertje. Volgende keer niet tegen mij voet aanlopen als ik de bal speel![]()
Dit is natuurlijk gewoon dieprood.
Ik weet niet of hij echt hard inkwam, maar hij trapt de bal en zijn voet blijft exact op die locatie staan. Het is de ander die hard tegen zijn been inkomt
Maar goed het maakt weinig meer uit 🤣
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n0cBrEKmKrWzmmQnLoEF7zRc.jpg?f=user_large)
Dit is wat mijn katten er van vinden. De goal maakt dat niet anders
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Neem Engeland dan meteen mee ajb.dr.lowtune schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:33:
Twee schijtploegen. Kunnen ze er niet beide uit?
Echt wat een ontzettende avond met crap voetbal.
Vrijdag weer verder.
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 29-06-2021 23:36 ]
PSN: Finally_Chris
⏩ PVOutput☀️
Engeland hoeft in elk geval niet te vrezen.
Helaas niet in positieve zin.prOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:34:
Legendarische partij!
^ Wat hij zegt.
Klopt maar de keeper schampte wel eerst de bal voordat hij de tegenstander bokste en dat is volgens sommigen hier het criterium.apis29 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:24:
[...]
Schampte niet eerst de bal. De bal ging eerst van het hoofd ...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Alhoewel ik hoop dat Oekraïne wint, wat zou dat mooi zijn!
Oekraïne kan Engeland ook nog wel pakken in Rome denk ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Groen dus
Sensoren
Schiet tussen de palen en je scoort!
CR1691 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:34:
Ben meer geïnteresseerd in wat dat zwarte apparaat naast die katten is

A dirty mind is a joy forever.
(Afstandsbediening, gok maar waarvan
Elke effin wedstrijd hetzelfde. En de gasten vinden hem ook nog es niks.
[ Voor 28% gewijzigd door Xfade op 29-06-2021 23:39 ]
Wat een mirakel is die vent toch.
Moet toch vooral aan FC Emmen denken...
Er liggen geen bitterballenXfade schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:38:
Die van der Vaart mag ook wel weg blijven. Altijd negatief, en ook nog eens verkeerd inzicht.
Elke effin wedstrijd hetzelfde. En de gasten vinden hem ook nog es niks.
Het is bijzonder ongelukkig en totaal niet de bedoeling, maar het is rood.
Typisch zo'n 'je kunt hem geven' geval.
RIsico impliceert dat er een kans groter dan 0 is dat iets kan gebeuren. Dit is geen risico, het is een feit. Intentie heeft er geen moer mee te maken.
^ Wat hij zegt.
Precies dat. en ik snap niet hoe een vd Vaart dan zegt "ja jammer voor de aanvaller die geraakt wordt" ipv andersom "tja vervelend, niet bedoeld maar je trapt iemand ongelukkig dus toch krijg je rood".Jebus4life schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 23:40:
Wel, bij Sporza is de conclusie zowat wat het midden is tussen wat we hier allemaal zeggen:
Het is bijzonder ongelukkig en totaal niet de bedoeling, maar het is rood.
hij concludeert nota bene zelf dat waarschijnlijk alles in die knie kapot is...