Gisteravond 10 minuten voor tijd bij 3-1 naar bed gegaan. FRA-ZWI was immers gespeeld. Lees ik nu dat Zwitserland heeft gewonnen. 😱😱😱
Dat is wel zo, maar helemaal geen enkele kans creëeren is wel heel extreem.strafschop schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:
Oranje kwam met tien man te spelen. Hoe vaak zie jij een team dat kort na een rode kaart in de 2e helft op achterstand komt nog de wedstrijd omdraaien?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Met als enig verschil dat Frankrijk onder die coach WEL succes heeft gekend...Hupske schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:55:
[...]
Net als Nederland. Niet de juiste bondscoach. Ze hebben nooit sprankelend gespeeld onder Deschamps. Altijd al behoudend gespeeld.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
1e helft was ook niet best overigens.ph4ge schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 07:21:
[...]
Dat is wel zo, maar helemaal geen enkele kans creëeren is wel heel extreem.
Ook voor de rode kaart heeft Nederland geen kans gecreëerd, Wijnaldum heeft in de hele wedstrijd slechts 13 keer de bal geraakt.strafschop schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:
Oranje kwam met tien man te spelen. Hoe vaak zie jij een team dat kort na een rode kaart in de 2e helft op achterstand komt nog de wedstrijd omdraaien?
Vergelijk dat met gisteren: twee wedstrijden met totaal 14(!) doelpunten, ploegen die in ogenschijnlijk verslagen positie zichzelf herpakt hebben en een verlenging kregen. Voetbal wordt niet veel mooier dan dit, alleen de wekker was vanochtend wel een dingetje...
Die voorspelling durf ik ook nog wel aan...Gynnad schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:57:
Zul je zien dat Engeland of Duitsland er ook nog uitvliegt vanavond..
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nederland is gewoon de aanfluiting van de 8e finales.
Zwitserland deed echt goed mee gisteren had ik totaal niet verwacht.
Nu weer hopen op een mooie voetbalavond!
Wàt heeft Zwitserland gedaan?!
Holy crap, die had niemand aan zien komen...
Holy crap, die had niemand aan zien komen...
Hello. Is it me you're looking for?
Ik vind van Hanegem een oude man geworden die overal tegen is en alles beter weet. Then again, misschien ben ik ook wel oud geworden. Who knows?strafschop schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:
[...]
Willem van Hanegem had Malen verdedigend de hele linkerkant laten oppakken.
Oranje mist inderdaad back up plans, tegen bepaalde tactieken zijn we simpelweg niet opgewassen. Niet de spelers om tegen bijvoorbeeld Tsjechië lange bal te spelen. Als Blind constant vastgezet wordt, ligt de opbouw van achter uit bij Stekelenburg die de bal naar voren rost - dat functionerende niet zo lekker. 😋
Hello. Is it me you're looking for?
De 5 stadia van rouw
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
De kans dat ik in voetbal-topics reageer is nog kleiner als dat ik de winnende loterijticket op straat vind, maar vanwege deze afbeelding maak ik hier een unieke uitzondering op.
Op elke manier was dit een prachtwedstrijd en ik durf zelfs te stellen dat dit van het niveau "finalewedstrijd" is. Potverdrie, wat een sensatie voor elke neutrale kijker.
In a tuxedo, I’m a star. In regular clothes, I’m a nobody.
Ook ik ben zo'n lafaard die bij de 3-1 naar bed is gegaan omdat ik ervanuit ging dat het klaar was (en de kids om 6.00u naast mijn bed staan). Maar wow wat een ommekeer, prachtig voor het voetbal en een groot voorbeeld voor onze Nederlandse voetballers.
Hahaha ja deze was fantastisch.. Viel me gisteren ook al op
Ik vind het knap dat hij zijn bril nog op heeft haha, geweldig!
Finales zijn meestal saai en kat uit de boom kijken.Tuxxx schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:24:
[...]
Op elke manier was dit een prachtwedstrijd en ik durf zelfs te stellen dat dit van het niveau "finalewedstrijd" is. Potverdrie, wat een sensatie voor elke neutrale kijker.
Denk dat we gisteren de meest spectaculaire wedstrijden van het toernooi hebben gezien, sorry voor dit anti-climax bericht
gambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 01:19:
Granit Xhaka was erg goed vanavond, ik zie dat hij MotM is bij de BBC. Bij Arsenal zie je hem te vaak negatief bezig, domme overtredingen etc. Wordt hij hier anders ingezet, andere plek of tactiek?
That blond fella in the Swiss midfield looks good. We should sign him up.
— Orbinho (@Orbinho) 28 juni 2021
Deze was wel grappig
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik kan alleen maar hier aan denken als ik dit zie

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Wordt blijkbaar vaak op de linksback positie geposteerd bij Arsenal, wat hem dan toch niet zo goed ligt.gambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 01:19:
Granit Xhaka was erg goed vanavond, ik zie dat hij MotM is bij de BBC. Bij Arsenal zie je hem te vaak negatief bezig, domme overtredingen etc. Wordt hij hier anders ingezet, andere plek of tactiek?
Althans, dat vertelde men toch op de VRT (BE)
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Is afgelopen seizoen wel gebeurd maar niet zo vaak hoor. En volgens mij deed hij dat altijd wel redelijk goed.KipCurreh schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:02:
[...]
Wordt blijkbaar vaak op de linksback positie geposteerd bij Arsenal, wat hem dan toch niet zo goed ligt.
Althans, dat vertelde men toch op de VRT (BE)
Daarom is van Hanegem ook nooit een succesvolle coach geweest de afgelopen 15 jaar ofzo.strafschop schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:
Willem van Hanegem had Malen verdedigend de hele linkerkant laten oppakken. Net alsof Malen dan nog steeds de gevaarlijkste aanvaller zou zijn. Ik begrijp dit soort logica niet.
Nou inmiddels heeft Frankrijk Oranje wel ingehaald hoor. Frankrijk was misschien wel DE favoriet voor de eindzege, EN stond 3-1 voor met 10 minuten te gaan.sNielz123 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 08:00:
Nederland is gewoon de aanfluiting van de 8e finales.
Verwijderd
Wedstrijd was in ieder geval wel vermakelijk om te kijken gisterentoolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:14:
[...]
Nou inmiddels heeft Frankrijk Oranje wel ingehaald hoor. Frankrijk was misschien wel DE favoriet voor de eindzege, EN stond 3-1 voor met 10 minuten te gaan.
Oranje was dat namelijk niet. imo.
Dat zie je anders vaak genoeg hoor, dat die 11 man zeer veel moeite met die 10 man hebben.strafschop schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 06:29:
[...]
[...]
Wat was jouw plan B geweest? Wat was de goede wissel?
Willem van Hanegem had Malen verdedigend de hele linkerkant laten oppakken. Net alsof Malen dan nog steeds de gevaarlijkste aanvaller zou zijn. Ik begrijp dit soort logica niet.
Ik had persoonlijk niet die non-wissel Malen -> Promes uitgevoerd.
Je CV krijgt rood maar het staat gewoon nog 0-0. En alle Nederlandse spelers zijn het gewend om met 4 man achterop te spelen. Je had het dus gewoon kunnen laten staan, Dumfries en Van Aanholt op de backposities, Blind en de Vrij centraal en op het middenveld de Roon in de punt naar achter, die kan dan namelijk bijspringen achterin.. En dan uiteraard iets meer gedoseerd naar voren met je backs.. Voor de rest verandert er dan niet zoveel, behalve dat Wijnaldum en De Jong nog meer meters moeten gaan maken.. En als je Malen dan wisselt kun je dat eventueel wel voor Promes doen (liever niet) maar dan niet met de gedacht dat Promes de hele flank moet bestrijken...
Maar die hebben wél gestreden en inzet getoond, iets wat je van Oranje ABSOLUUT niet kan zeggen. Verliezen is niet erg, zolang je er maar alles aan gedaan hebt. In dat opzicht is de nederlaag van Oranje nog véél en véél beschamender.toolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:14:
[...]
Nou inmiddels heeft Frankrijk Oranje wel ingehaald hoor. Frankrijk was misschien wel DE favoriet voor de eindzege, EN stond 3-1 voor met 10 minuten te gaan.
Wat anders: ik heb me ook mateloos geirriteerd aan de beelden van onze appende en druk zijn op de socials van onze "vedetten" tijdens de trainingen. Noem me old skool, maar als ik de trainer was geweest konden ze die dingen gewoon lekker inleveren bij aanvang van de trainingen. Tijd zat voor je telefoon.
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 29-06-2021 09:33 ]
‘We’ zijn in elk geval niet (meer) de grootste schlemielen van het toernooi.toolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:14:
[...]
That said, weg met De Boer. Net zulk laf en zaaddodend voetbal als ik me van al zijn jaren als coach (waar ik weet van heb) herinner.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nou deze pot was alles behalve saai. Blij dat ik toch nog deel heb gekeken.Dracula schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:37:
[...]
Tsja inderdaad. Ga lekker ff wat anders doen inderdaad. Na deze pot gaat dat echt saai worden.
Maar zo'n perfecte voetbalavond gaan we niet snel meer zien. Wat een avondje.Dracula schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:43:
[...]
Nou deze pot was alles behalve saai. Blij dat ik toch nog deel heb gekeken.
Wie weet; knokkende Zwitsers, tot op het bot gemotiveerde Denen, een hecht collectief Tsjechen, Italianen, op stoom rakende Spanjaarden, een “gouden generatie” Belgen, Zweden tsja.., Ukraine hebben er geen bal te zoeken, Engelse kick and rush en winnen in de laatste minuut Duitsers.Qu3st schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Maar zo'n perfecte voetbalavond gaan we niet snel meer zien. Wat een avondje.
Ja ik denk wel dat er nog wel een leuk potje bij zit.
Wat mij betreft is Oranje dat nog wel… De Fransen hebben veel betere tegenstanders gehad en ook beter gespeeld dan Oranje, hoewel Frankrijk nog veel beter zouden kunnen met dit materiaal (beste ploeg op papier). Oranje heeft 3 thuiswedstrijden gehad tegen matige tegenstanders en gaan in een wedstrijd met 0 schoten op doel roemloos ten onder tegen een aardig elftal Tsjechië. En deze misère begon al veel eerder… b.v. verliezen van Turkije in de WK kwalificatie… Turkije… die op dit EK met 0 punten naar huis gingen.Ramzzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:
‘We’ zijn in elk geval niet (meer) de grootste schlemielen van het toernooi.
Frank de Boer is wat mij betreft klaar en de KNVB moet snel ingrijpen. De wedstrijden in september gaan waarschijnlijk al beslissend zijn in de WK kwalificatie… dit zijn nog iets meer dan 2 maanden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Idd, daarnaast is het voor deze oude man ook niet optimaal om aan het begin van de werkwerk meermaals 1-2 uur later dan normaal te gaan slapenQu3st schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:53:
[...]
Maar zo'n perfecte voetbalavond gaan we niet snel meer zien. Wat een avondje.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Football is already home and will stay home... Engeland mag al haar wedstrijden op Wembley spelen, als ze vanavond van de Duitsers winnen geef ik ze een grote kans ondanks dat ze niet veel indruk hebben gemaakt tot nu toe.Dracula schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:11:
[...]
Wie weet; knokkende Zwitsers, tot op het bot gemotiveerde Denen, een hecht collectief Tsjechen, Italianen, op stoom rakende Spanjaarden, een “gouden generatie” Belgen, Zweden tsja.., Ukraine hebben er geen bal te zoeken, Engelse kick and rush en winnen in de laatste minuut Duitsers.
Ja ik denk wel dat er nog wel een leuk potje bij zit.
Ik denk niet dat ze van de Duitsers gaan winnen. Engeland heeft nogal de neiging om zichzelf te overschatten als ze 1 wedstrijd redelijk gespeeld hebben.Vlassie1980 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:44:
[...]
Football is already home and will stay home... Engeland mag al haar wedstrijden op Wembley spelen, als ze vanavond van de Duitsers winnen geef ik ze een grote kans ondanks dat ze niet veel indruk hebben gemaakt tot nu toe.
Elect a clown, expect a circus.
Van ‘topfavoriet’ tot ‘eruit tegen een kleine tegenstander in de 8e finales’ is wel een fors grotere nose dive dan wat Nederland liet zien…PatrickC schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:34:
[...]
Wat mij betreft is Oranje dat nog wel… De Fransen hebben veel betere tegenstanders gehad en ook beter gespeeld dan Oranje, hoewel Frankrijk nog veel beter zouden kunnen met dit materiaal (beste ploeg op papier). Oranje heeft 3 thuiswedstrijden gehad tegen matige tegenstanders en gaan in een wedstrijd met 0 schoten op doel roemloos ten onder tegen een aardig elftal Tsjechië. En deze misère begon al veel eerder… b.v. verliezen van Turkije in de WK kwalificatie… Turkije… die op dit EK met 0 punten naar huis gingen.
Frank de Boer is wat mij betreft klaar en de KNVB moet snel ingrijpen. De wedstrijden in september gaan waarschijnlijk al beslissend zijn in de WK kwalificatie… dit zijn nog iets meer dan 2 maanden.
Nederland (7) en Frankrijk (5) verliezen van Tsjechië (17) en Zwitserland (19) - dus voor wat betreft UEFA ranking hebben ze ongeveer dezelfde reputatie…
[bron]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Daarnaast heeft Nederland toch wel redelijk volgens de verwachtingen gespeeld toch (in in ieder geval volgens de mijne). De manier waarop icm de media-hype ivm speelschema is naar mijn inziens de voornaamste reden waarom de teleurstelling zo groot is.Ramzzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:21:
[...]
Van ‘topfavoriet’ tot ‘eruit tegen een kleine tegenstander in de 8e finales’ is wel een fors grotere nose dive dan wat Nederland liet zien…
Nederland (7) en Frankrijk (5) verliezen van Tsjechië (17) en Zwitserland (19) - dus voor wat betreft UEFA ranking hebben ze ongeveer dezelfde reputatie…
[bron]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit!Bossie schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:30:
[...]
Daarnaast heeft Nederland toch wel redelijk volgens de verwachtingen gespeeld toch (in in ieder geval volgens de mijne). De manier waarop icm de media-hype ivm speelschema is naar mijn inziens de voornaamste reden waarom de teleurstelling zo groot is.
Nederland zat zogezegd in de 'makkelijke' helft, maar in dit stadium van het EK zijn gewoon geen makkelijke ploegen meer. Het is ook heel afhankelijk van het moment zelf (off-day, of superdag)
Ik vind het wel jammer dat de fransen al naar huis zijn, maar des te meer kans voor België om naar de finale te gaan!
Ik weet niet of dat al veranderd is maar in Londen mogen geen buitenlandse fans aanwezig zijn i.v.m quarantaine geloof ik?Slasher schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 10:51:
[...]
Ik denk niet dat ze van de Duitsers gaan winnen. Engeland heeft nogal de neiging om zichzelf te overschatten als ze 1 wedstrijd redelijk gespeeld hebben.
Dat geeft ze wel ergens een onnodig extra thuisvoordeel.
Tja, de loper lag uit voor een finale tussen Frankrijk en Nederland. Kon niets misgaan.Ramzzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:21:
[...]
Van ‘topfavoriet’ tot ‘eruit tegen een kleine tegenstander in de 8e finales’ is wel een fors grotere nose dive dan wat Nederland liet zien…
[bron]
alles kan off-topic
Ja… dat hebben die Engelsen goed geregeld… als ze de finale halen spelen ze 6 van de 7 wedstrijden in Wembley.Gunner schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:38:
[...]
Ik weet niet of dat al veranderd is maar in Londen mogen geen buitenlandse fans aanwezig zijn i.v.m quarantaine geloof ik?
Dat geeft ze wel ergens een onnodig extra thuisvoordeel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Op basis van louter deze statistieken zou je zeggen van wel.Ramzzz schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 11:21:
[...]
[bron]
Maar als je het wedstrijdbeeld er bij pakt en bijvb het aantal doelpunten en kansen, of voor NL dan uberhaupt weten waar het doel is waar je op zou moet schieten, dan moet je neem ik aan toch ook wel op iets anders uitkomen.
Absurd veel thuisvoordeel - en als ik de tegenstanders was, onacceptabel veel thuisvoordeel.PatrickC schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:19:
[...]
Ja… dat hebben die Engelsen goed geregeld… als ze de finale halen spelen ze 6 van de 7 wedstrijden in Wembley.
Brexit means Brexit, blijkbaar.
Ja alleen daarom ben ik al voor Duitsland. En om de arrogantie van die Engelsen de laatste paar jaar. Hebben geen aansprekende wedstrijd gewonnen maar omdat ze via een makkelijk pad in de halve finale van het WK gekomen zijn denken ze nu een wereldteam te hebben.
Verdienen het wel om weer eens traditioneel lekker vroeg naar huis te gaan.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Zou mooi zijn, en dan alle eventuele wedstrijden daarna alsnog in Wembley moeten tolereren.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:33:
Ja alleen daarom ben ik al voor Duitsland. En om de arrogantie van die Engelsen de laatste paar jaar. Hebben geen aansprekende wedstrijd gewonnen maar omdat ze via een makkelijk pad in de halve finale van het WK gekomen zijn denken ze nu een wereldteam te hebben.
Ik reken (en hoop) op een dikke inmaak partij, 4-0 voor de Duitsers ofzo.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:33:
Uw wens gaat vanavond werkelijkheid worden.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:33:

Engeland loopt tegenwoordig altijd te roepen dat het voetbal weer thuis komt. Maar het echte voetbal komt nooit meer thuis, zolang ze een competitie hebben die serieus op wereldniveau staat, maar daardoor het jongetje uit Scunthorbe of hoe die dorpjes allemaal mogen heten, totaal geen kans geeft om te schitteren in die topcompetitie. Voor dat jochie kopen ze liever een dure buitenlander die vaak helemaal niet zo goed kan voetballen. Het gevolg is, dat er dus gemiddelde spelers in het nationale elftal spelen. Je mag ze ook slecht noemen.
En daarom gaat Engeland vanavond keihard nat. Die Duitsers zijn ook geen raketgeleerden op het veld, maar er zit veel meer ziel in de insteek van dat team. Als het nodig is slopen de Duitsers hun tegenstander, maar ze hebben af en toe gewoon een slechte dag. Ik denk niet dat dit vanavond zal zijn. (De slechte dag.)
Die Duitsers staan met de mes tussen te tanden te wachten tot ze losgelaten worden. Maar het is voetbal, dus het kan zomaar anders lopen.

Dat. Frankrijk neemt het vooral te licht op in de laatste 20 minuten. Maar ze schieten alsnog ook een keer op de lat bij 3-3 in de 92e minuut. En ze scoren er 3.gekkie schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 12:28:
[...]
Op basis van louter deze statistieken zou je zeggen van wel.
Maar als je het wedstrijdbeeld er bij pakt en bijvb het aantal doelpunten en kansen, of voor NL dan uberhaupt weten waar het doel is waar je op zou moet schieten, dan moet je neem ik aan toch ook wel op iets anders uitkomen.
Nederland heeft echt helemaal niks laten zien in de match tegen Tsjechië.
@mavaros
Eigenlijk is het schandalig dat zo’n groot voetballand slechts 1 keer de finale van een eindtoernooi heeft gehaald. En dat was dan ook nog eens in het jaar kruik. Dan doen wij het stukken beter (nu Ff niet, maar overall, sinds er serieus voetbal gespeeld wordt).
[ Voor 17% gewijzigd door FreakNL op 29-06-2021 14:32 ]
100% dat Duitsland wint. Nu de Engelsen hun uitfluiten tijdens het volkslied is het definitief haha.
Tomorrow is not today!
Exit Frank, te verwachten.
Zin in EN vs DE
Zin in EN vs DE
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ben benieuwd wat het gaat worden, ik ben voor Duitsland.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
100% dat Frankrijk zou winnen. je weet het nooit..Sydney08 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:57:
100% dat Duitsland wint. Nu de Engelsen hun uitfluiten tijdens het volkslied is het definitief haha.
Doe mij maar een goede wedstrijd met de overwinning uiteraard aan Duitsland.
Ach de weg lag ook open voor Nederland we weten hoe dat afliep.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Was meer als grapje bedoeld. Het uitfluiten zorgt natuurlijk alleen maar voor een averechts effect en zal extra olie op het vuur gooien. Als Duitsland wint, dan kun je er van op aan dat ze dit aanhalen.oneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:58:
[...]
100% dat Frankrijk zou winnen. je weet het nooit..
Doe mij maar een goede wedstrijd met de overwinning uiteraard aan Duitsland.
Tomorrow is not today!
Ik weet niet als het aan het systeem ligt of aan de nerveusiteit, maar ik vind die Havertz niet echt top spelen dit toernooi. Wel veel werk, maar heel weinig nuttig werk. Een beetje als Morata.
edit: ik zit nog steeds te wachten totdat iemand zo een liggende verdediger achter de muur vol de vrije trap op schiet
edit: ik zit nog steeds te wachten totdat iemand zo een liggende verdediger achter de muur vol de vrije trap op schiet
[ Voor 24% gewijzigd door OssieW op 29-06-2021 18:09 ]
er zit niet veel (geen) creativiteit in het engels team of zie ik het verkeerd? veel dommekrachten
Er mogen geen buitenlandse fans het stadion in want corona maar bijna heel het stadion zit vol 
Of zie ik het verkeerd en zitten er op links Duitse fans?

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2021 18:11 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Totaal niet? Wordt dan wel een finale met saai publiek gezien in London de finale is.Superkiwi schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:11:
Er mogen geen buitenlandse fans het stadion in want corona maar bijna heel het stadion zit vol
Passes vd Engelse is wel veilig en traag..Zzzzz
I have no special talent. I am only passionately curious.
Voor dat overtredinkje van Rice? Zou wel heel zwaar gestraft zijn met Walker naast hem.forzav schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:09:
Dat had ook een andere kleur kaart kunnen (/moeten) zijn
Die Maquire.... Geen uitstraling.
Doe hem een overall aan en het is je groenteboer
Fijn dat Engeland nu gaat voetballen
Doe hem een overall aan en het is je groenteboer
Fijn dat Engeland nu gaat voetballen
Die is verplaatst naar Boedapest toch?oneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:14:
[...]
Totaal niet? Wordt dan wel een finale met saai publiek gezien in London de finale is.
Komaan Duitsland! Die boe-roepende, onrespectvolle en veel te arrogante Engelsen stil krijgen zou mooi zijn.
Telkens een slechte eindpass naar Werner toe, ligt toch vaak veel ruimte voor hem bij zo een hoge defensieve lijn. Één goede pass aub
Die scheids fluit wel net iets makkelijker voor de Engelsen.
[ Voor 19% gewijzigd door OssieW op 29-06-2021 18:23 ]
Hmm ik lees het ja, nog niet echt een officieel bericht dat het daar ook echt gaat worden.
Ik hoop het wel in ieder geval.
Snap Low niet. Die Engelsen schijten zich in de broek voor types als Sané en Gnabry, van Werner wordt echt niemand bang daar die staat toch elke keer buitenspel.
MakkelieOssieW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:20:
Telkens een slechte eindpass naar Werner toe, ligt toch vaak veel ruimte voor hem bij zo een hoge defensieve lijn. Één goede pass aub
Ik heb de Engelse keeper al in geen 15minuten meer gezien...
sane ben ik niet kapot van van maar gnabry is 10x beter dan wernertoolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:24:
Snap Low niet. Die Engelsen schijten zich in de broek voor types als Sané en Gnabry, van Werner wordt echt niemand bang daar die staat toch elke keer buitenspel.
Grappig genoeg zegt men dat andersom aangaande Jaden Sancho en zotoolkist schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:24:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ook dat ja. Alleen is Southgate niet snugger genoeg om dat door te hebbengambieter schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:29:
[...]
Grappig genoeg zegt men dat andersom aangaande Jaden Sancho en zo
Duitsland kruipt langzaam uit haar schulp.
Allez Allemagne!!
Allez Allemagne!!
Chips etende voetbal expert: je moet een stuiter aan dat schot geven Werner.
[ Voor 5% gewijzigd door OssieW op 29-06-2021 18:33 ]
Ahh, je beschrijft mijOssieW schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:33:
Chips etende voetbal expert: je moet een stuiter aan dat schot geven Werner.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
havertz heeft nog minder uitstraling dan dolberg, wat een sufkut
Wat een futloos spel van de Duitsers, lijkt het Nederlands elftal wel.
Hehe, nee, volgens mij niet.dcell schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:34:
Heeft Kane de bal al aangeraakt ?
[ Voor 58% gewijzigd door eric.1 op 29-06-2021 18:44 ]
Het is een BalansDag vandaag. Na de orgie van gisteren, nu de magere yoghurt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat was gevaarlijk dichtbij
Maar inmiddels wel de bal aangeraaktprOnorama2 schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:46:
Kane te traag
Kane probeerde z’n befaamde dive even uit.
Jezus Kane 
In de herhaling toch iets moeilijker dan het leek.
Beetje muf potje.
Maar zolang de Engelsen niet winnen is het goed
In de herhaling toch iets moeilijker dan het leek.
Beetje muf potje.
Maar zolang de Engelsen niet winnen is het goed
Wat een verlossing die afschuwelijke spastische Nederlandse EK reclames weg!
Echt raar eigenlijk dat moment dat je eruit vliegt dat alles ook gelijk weg is.. Zou wel bakken met geld kostenoneshot1tkil schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:49:
Wat een verlossing die afschuwelijke spastische Nederlandse EK reclames weg!
Ik zag die sowieso niet; heb elke pot op de Belg gekeken. Daar analyseren ze gewoon 15 min in de rust ipv dat je 15 minuten naar reclame zit te kijken met tussendoor 1 minuut analyse.
De bedrijven van die reclames zouden ca 30 miljoen euro mislopen hoorde ik gisteren in een nieuwsprogramma.dglavimans schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 18:52:
[...]
Echt raar eigenlijk dat moment dat je eruit vliegt dat alles ook gelijk weg is.. Zou wel bakken met geld kosten
Hebben die Duitsers slakken gegeten? Het gaat allemaal zo traag.
alles kan off-topic
Ik niet. Weg met dat Engeland.
Premier League is inmiddels een gedrocht en bijna niet meer voor de gewone man.
Vroeger het beloofde land qua voetbal en fanbeleving maar inmiddels allang voorbij gestreefd door Duitsland. Dat is HET voetballand van Europa.
Premier League is inmiddels een gedrocht en bijna niet meer voor de gewone man.
Vroeger het beloofde land qua voetbal en fanbeleving maar inmiddels allang voorbij gestreefd door Duitsland. Dat is HET voetballand van Europa.
[ Voor 99% gewijzigd door FreakNL op 29-06-2021 18:58 ]
Ik klikt bijna ook op Engeland ja, gelukkig las ik het op tijd