Ik dacht 't nog. Die gaat in de voetsporen treden van Platini, van Basten etc....
Nou ja we zijn in goed gezelschap qua uitschakeling
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Le GRANDE BLAMAGEEEEEEEEE !!!
Leedvermaak, is the best vermaak.
Leedvermaak, is the best vermaak.
How do you save a random generator ?
En ik hier nog roepen dat Frankrijk Zwitserland wordt niets aan.... 
Had het niet willen missen!

Nu geloof ik het ook jaFreakNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:46:
Mbabbe is depai
Wel goed gespeeld hoor van Zwitserland
Schiet tussen de palen en je scoort!
Wat een heerlijk ek tot nu toe! Echt genieten !
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Mbappe had nog last van die gefakete blessure na die misser eerder in de wedstrijd
Die bonsai boom pakte hem anders aardig lekker wel
Johoho! De kat die naast me lag was niet blij met mijn vreugdekreet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar Oranje was dus net zo goed als Frankrijk. Toch goed hoor.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
99% had Frankrijk als winnaar van het EK en Mbappé als topscorer. Kiwi niet. Kiwi is slim. Wees als Kiwi
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar serieus, is dat Zwitserland nou zoveel beter dan wij? Is toch vooral ook collectief wat wij niet hebben
Wat een kutavond zeg. 240 minuten voetbal, 14 doelpunten en een setje strafschoppen.
Ga naar mijn nest toe
Ga naar mijn nest toe
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
NopeNotSoSteady schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:46:
We zijn net zo goed als Frankrijk.
Weg
Didier Deschamps kan samen met F. de Boer naar het uitzendbureau.
We zijn praktisch wereldkampioen!DaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:47:
zwi kan en wil voetballen, gr was een schande voor het voetbal
Ik appte het ook naar m'n vader na de pot van Spanje. Die van vanavond kun je skippen 😎Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:46:
Kan iemand me uitleggen waarom er een VAR moment was?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Dat gaat nog een lekker potje worden tussen Spanje en Zwitserland. Beide ploegen hebben mentale veerkracht getoond vanavond.
Schitterend !!! De Fransen kunnen terug naar Parijs stokbrood gaan vreten !
https://www.hln.be/rode-d...frieten-te-eten~a2dbb993/
Btw waarom sust die scheidsrechter de spelers? Als ze naar de keeper rennen
Ook wel terecht. Frankrijk wint wedstrijden puur op individuele kwaliteiten. Een team is het niet en de verdedigers zijn matig, vooral in vergelijk met de andere linies.
te vroeg van de lijnGrvy schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:47:
Waarom greep (of leek) de scheids nou eigenlijk in te grijpen? Wat was dat?
Iemand op het veld die nog even de lichtelijk beledigende vreugdedans van Pogba wil nadoen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is dit een aardig avondje voetbal?
Is dit een mooi toernooi?
Moet Frank de Boer ontslag nemen?
Hell yeah
Is dit een mooi toernooi?
Moet Frank de Boer ontslag nemen?
Hell yeah
These are my principles. If you don't like them, I have others.
En energie, snelheid, strategie etc. Kom.op zeg, je ziet toch wel het verschilFreakNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:47:
Maar serieus, is dat Zwitserland nou zoveel beter dan wij? Is toch vooral ook collectief wat wij niet hebben
I have no special talent. I am only passionately curious.
te vroeg van de lijnMatis schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 01:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Bijna Oranje had geen verlenging en strafschoppen nodig om naar huis te gaan.DaniëlWW2 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:47:
Keeper mag niet naar voren stappen. Dus dat werd denk ik split second nog bekeken.Matis schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
Regel wordt overigens niet altijd consequent gehanteerd
[ Voor 10% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 23:49 ]
Kijk er naar uit, hoop dat ze weer winnen!Miki schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
Dat gaat nog een lekker potje worden tussen Spanje en Zwitserland. Beide ploegen hebben mentale veerkracht getoond vanavond.
JaFreakNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:47:
Voetbal is een spel van het collectief
Begint al met de passie
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 28-06-2021 23:49 ]
Ik zette de tv uit bij 3-1, checkte in m'n bed nog even de stand. 3-2, toch nog maar even kijken...Harribo schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:46:
Thnx, dat kon ik niet zien in de herhaling
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Keeper sprong omhoog van de lijn en toen er weer op, denk dat hij het even moest checken met grensrechter
Hoeveel beurswaarde verliest mbappe hierdoor?
Weg
Wou zeggen heb vandaag meer voor Zwitserland geschreeuwd dan voor dit Oranje…ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
[...]
En energie, snelheid, strategie etc. Kom.op zeg, je ziet toch wel het verschil
Scheidsrechter wmb prima!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Was weer gezellig mannen. Morgen weer?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nederland Portugal en Frankrijk naar huis. Niet mis.
En niet je kop laten gek maken en denken dat het voorbij is bij 1-3. De mentaliteit zit er veel beter in.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
[...]
Erg mooi dat dit Frankrijk eruit ligt. Met zo'n goed elftal geen tactiek hebben, laf 5-3-2 spelen en enkel hopen op bevliegingen van je voorhoede, tja....
Ook de beste verdedigers niet oproepen: Upamecano, Kounate. GENOT.
Ook de beste verdedigers niet oproepen: Upamecano, Kounate. GENOT.
excuses aan zwitserland en frankrijk. dank voor een voetbalfeestjeGrindtegel schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:35:
En dan krijgen we zometeen Fr-Zwi. 65minuten niks en een controlerend Fr, dan goaltje voor benzema, dan 20 min niks en dan nog een goaltje voor mbappe. Snoozysnoozy
Laten we ons niet verlagen tot dat niveau..Twixie schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
Schitterend !!! De Fransen kunnen terug naar Parijs stokbrood gaan vreten !
Nou Mbappe dus echt de Franse Depay... Nouja, echt niet onverdiend voor Zwitserland. Hoe krijgt Frankrijk het voor elkaar om met zo'n elftal (+bank) zo enorm slecht te spelen (ik bedoel elke wedstrijd was gewoon slecht eigenlijk), daar mogen ze toch ook wel even over nadenken...
Schade Deutschland?Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:51:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi resultaat voor mijn deels Zwitserse gezin (vrouw+kinderen). Dat we ook nog in Frankrijk wonen maakt het extra leuk
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Hoop eerlijk gezegd op geen penalty's, morgenochtend echt verrot. Trek dat niet 2 dagen achter elkaar.Dr. Strangelove schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:51:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Kan prima, even de sponsor van Max Verstappen sponsoren en je hebt vleugels.hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:53:
[...]
Hoop eerlijk gezegd op geen penalty's, morgenochtend echt verrot. Trek dat niet 2 dagen achter elkaar.
⏩ PVOutput☀️
Vond ik ook. Iets te gering met gele kaarten (tegenover de Fransen) maar ik denk dat dit een bevel van boven is om ster spelers niet geschorst te hebben in de (halve) finale. Want in de wedstrijd van Spanje vond ik de scheids ook zijn best doen om geen kaart te geven.Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:51:
Scheidsrechter wmb prima!
Maar prima scheids.
Effe door de stad toeteren met zwitserse vlag ? Effe filmen ook btw danRannasha schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:53:
Mooi resultaat voor mijn deels Zwitserse gezin (vrouw+kinderen). Dat we ook nog in Frankrijk wonen maakt het extra leuk
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
België heeft het goed voor elkaar. Duitsland moet het ook nog doen.
De pilsjes helpen dan ook niet.hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:53:
[...]
Hoop eerlijk gezegd op geen penalty's, morgenochtend echt verrot. Trek dat niet 2 dagen achter elkaar.
Wel gezellig!
Snelheid hebben wij ook wel. En de rest is gewoon mentaliteit en een normale trainer.ricardo246 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:48:
[...]
Individueel hebben ze echt niet zoveel meer kwaliteit lijkt me. Wij hebben toch ook gewoon spelers bij topclubs lopen…
[ Voor 17% gewijzigd door FreakNL op 28-06-2021 23:56 ]
GefeliciteerdRannasha schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:53:
Belgie was eigenlijk kansloos als je kijkt hoeveel kansen Portugal had. 99 van de 100 keer wint Portugal dat gewoon, laten we eerlijk zijn.xzaz schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:54:
België heeft het goed voor elkaar. Duitsland moet het ook nog doen.
Conclusie van de KNVB, we zijn van wereldkampioen niveau, gaat helemaal goed komen met de Boer in Qatar.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zweden Oekraïne is de enige wedstrijd die ik denk ik niet ga kijken, iemand wel?
Net als Nederland. Niet de juiste bondscoach. Ze hebben nooit sprankelend gespeeld onder Deschamps. Altijd al behoudend gespeeld.Snowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:52:
Nou Mbappe dus echt de Franse Depay... Nouja, echt niet onverdiend voor Zwitserland. Hoe krijgt Frankrijk het voor elkaar om met zo'n elftal (+bank) zo enorm slecht te spelen (ik bedoel elke wedstrijd was gewoon slecht eigenlijk), daar mogen ze toch ook wel even over nadenken...
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ik wel, zal een typische pot kunnen zijn die elke kant op kan vallen.oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:55:
Zweden Oekraïne is de enige wedstrijd die ik denk ik niet ga kijken, iemand wel?
⏩ PVOutput☀️
Typisch Nederlandse gedachte. België wint daar gaat het om.CryptoNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:54:
[...]
Belgie was eigenlijk kansloos als je kijkt hoeveel kansen Portugal had. 99 van de 100 keer wint Portugal dat gewoon, laten we eerlijk zijn.
Ik woon in een grensdorp, er wonen hier best wat Zwitsers. Zojuist ook wat vuurwerk gehoord al.v8power67 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:53:
[...]
Effe door de stad toeteren met zwitserse vlag ? Effe filmen ook btw dan
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik wel, 100% garantie dat een ploeg met geel/lichtblauwe vlag in de kwartfinales staat. Dat wil ik zien!oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:55:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lekker hoor, Frankrijk OUT, vooral dat Mbappé mist..
...
Gewoon alles kijken, heb het echt gemist zo'n toernooi.oneshot1tkil schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:55:
Het is in Wembley dus de Engelsen hebben dan wel een kleine kans.
How do you save a random generator ?
Kan zeker elke kant opvallen, maar die teams hebben allebei ook echt 0% kans om het tot de finale te halen. Zelfs van Denemarken of Tsjechië kan ik nog wel zien dat ze het met veel geluk zouden kunnen halen, maar dat zijn wel twee echt slechte teams die dat nooit gaan bereiken. Wat mij betreft ook wel by far de minst leuke wedstrijd uit de achtste finales.Quad schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:55:
[...]
Ik wel, zal een typische pot kunnen zijn die elke kant op kan vallen.
Echt mooi dit. Super leuk EK om te kijken spektakel alom!
Duitsland lag er bijna uit, Italië moeizaam door, Spanje moeizaam, Nederland OUT, Frankrijk OUT.. bijzonder EK..
...
Maakt mij niet uit, als er maar een leuke pot wordt gespeeld.Snowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:57:
[...]
Kan zeker elke kant opvallen, maar die teams hebben allebei ook echt 0% kans om het tot de finale te halen. Zelfs van Denemarken of Tsjechië kan ik nog wel zien dat ze het met veel geluk zouden kunnen halen, maar dat zijn wel twee echt slechte teams die dat nooit gaan bereiken. Wat mij betreft ook wel by far de minst leuke wedstrijd uit de achtste finales.
⏩ PVOutput☀️
Uiteraard België door en Portugal OUT.. maar dat zijn gelijkwaardige tegenstanders imo, de overige wedstrijden waren verrassend te noemen.
...
Het verschil is dat Oranje geen enkele kans maakte, heb gisteren de laatste 10 minuten de TV uitgezet.Luxicon schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:58:
Duitsland lag er bijna uit, Italië moeizaam door, Spanje moeizaam, Nederland OUT, Frankrijk OUT.. bijzonder EK..
Denemarken speelt best leuk voetbal.Snowdog schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:57:
[...]
Kan zeker elke kant opvallen, maar die teams hebben allebei ook echt 0% kans om het tot de finale te halen. Zelfs van Denemarken of Tsjechië kan ik nog wel zien dat ze het met veel geluk zouden kunnen halen, maar dat zijn wel twee echt slechte teams die dat nooit gaan bereiken. Wat mij betreft ook wel by far de minst leuke wedstrijd uit de achtste finales.
Ben je in de war met Zweden?
Klopt, behoorlijk kansloos afgegaan. Komt omdat de Boer geen plan b heeft / niet goed wisselt.hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:59:
[...]
Het verschil is dat Oranje geen enkele kans maakte, heb gisteren de laatste 10 minuten de TV uitgezet.
...
Zidane nu bondscoach? Ik las laatst nog dat hij wel interesse zou hebben in die job
[ Voor 5% gewijzigd door Anton.net op 29-06-2021 00:03 ]
Misschien niet helemaal duidelijk, ik bedoelde dus dat ik het Denemarken met veel geluk nog wel zie halen, maar Zweden absoluut niet. Dat bleek uit die derde wedstrijd wel (van Zweden). Was misschien niet helemaal duidelijk geschreven.FreakNL schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:00:
[...]
Denemarken speelt best leuk voetbal.
Ben je in de war met Zweden?
Mja, het leeft hier wel hoor hoe die arrogante Fransozen even de Belgen gingen kleineren. Zelfs HLN refereert er al direct naar in hun wedstrijdverslag : https://www.hln.be/ek-voe...nde-strafschop~a17f6403a/ . Iets van loontje en boontje.
ja dat is ook een goede keus voor oranjeAnton.net schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:02:
Zidane nu bondscoach? Ik las laatst nog dat hij wel interesse zou hebben in die job
Ahh Frankrijk eruit. Heerlijk dit, nog nooit zo’n brede glimlach van een gemiste penalty gehad. (Vooral ook omdat ik nooit kijk buiten EK/WK waarschijnlijk, maar toch.)
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Maar dat is niet gebeurd. Portugal is gewoon nat gegaan.CryptoNL schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:54:
[...]
Belgie was eigenlijk kansloos als je kijkt hoeveel kansen Portugal had. 99 van de 100 keer wint Portugal dat gewoon, laten we eerlijk zijn.
De Belgen staan gewoon in de volgende ronde en hun elftal is geen verzameling amateurs. Het is jammer dat ik Nederlander ben.
Eens hoor, alhoewel die verdediging ze wel op gaat breken verwacht ik. Vooral die backs zijn erg matig.mavaros schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:23:
[...]
Maar dat is niet gebeurd. Portugal is gewoon nat gegaan.
De Belgen staan gewoon in de volgende ronde en hun elftal is geen verzameling amateurs. Het is jammer dat ik Nederlander ben.
Granit Xhaka was erg goed vanavond, ik zie dat hij MotM is bij de BBC. Bij Arsenal zie je hem te vaak negatief bezig, domme overtredingen etc. Wordt hij hier anders ingezet, andere plek of tactiek?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oranje kwam met tien man te spelen. Hoe vaak zie jij een team dat kort na een rode kaart in de 2e helft op achterstand komt nog de wedstrijd omdraaien?hoevenpe schreef op maandag 28 juni 2021 @ 23:59:
[...]
Het verschil is dat Oranje geen enkele kans maakte, heb gisteren de laatste 10 minuten de TV uitgezet.
Wat was jouw plan B geweest? Wat was de goede wissel?Luxicon schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 00:00:
[...]
Klopt, behoorlijk kansloos afgegaan. Komt omdat de Boer geen plan b heeft / niet goed wisselt.
Willem van Hanegem had Malen verdedigend de hele linkerkant laten oppakken. Net alsof Malen dan nog steeds de gevaarlijkste aanvaller zou zijn. Ik begrijp dit soort logica niet.
Zo zie je maar, alle grote landen vliegen eruit in de achtste finale: Nederland, Portugal en Frankrijk.
Zul je zien dat Engeland of Duitsland er ook nog uitvliegt vanavond..
Zul je zien dat Engeland of Duitsland er ook nog uitvliegt vanavond..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"