Dit is penalty toch?
Die van de AH vind ik nog erger. Als je die nou 1x uitzendt ok, maar keer op keer? Kan dat mens (figuurlijk) wel schieten inmiddelsJeroenTheStig schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
[...]
Dat is inderdaad het beste nieuws van deze avond.

Jij een kaart, jij een kaart iedereen een kaart….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dumfries werd in zijn rug geduwt. Penaltycheck??
...
Wordt tijd dat er koppen gaan rollen bij de KNVB. Die zijn al jaren aan het prutsen en zijn hier met name verantwoordelijk voor. Zo'n slecht elftal hebben we niet, we hebben alleen niemand die ze als team laat spelen.
Tomorrow is not today!
Dit is wel echt een fout van de scheids. Zie je regelmatig dat een scheidsrechter maar fluit als de keeper valt, zonder daadwerkelijk een overtreding gezien te hebben.
Zeeeeer dubieuze scheids
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Lijkt mij ook.Vos schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:42:
Duwen, var check?
In welk universum?Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Dit is toch een penalty?
I have no special talent. I am only passionately curious.
dank aan Max en Mattieu voor een fantastische sportzondag!
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Tsja 5-3-2. Je vraagt er uiteindelijk zelf om.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
En Promes en Stekelenburg en en enephymerous schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
Haha precies zoals ik voor dit toernooi al voorspelde. Een beetje tegenstand en het is voorbij. Sta je dan met je vijf verdedigers… niet alleen uitgeschakeld maar kansloos uitgeschakeld.
Laten we nu stoppen met Memphis en Wijnaldum opstellen. Prima clubvoetballers maar in Oranje -net als Seedorf- heel pover. Ook afscheid nemen van de Boer, het WK gaat anders aan ons voorbij.
Natuurlijk waren er meer slecht. Maar die profileren zich niet als de grote sterren.
Als een middenveld in zijn geheel niet "staat" dan heeft het nul zin de twee spelers te wisselen die het hele toernooi het beste waren. We hebben daar ook geen betere spelers. We hebben geen bank zoals de Fransentoolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Als de Boer ballen had gehad had ie De Jong en Wijnaldum in de rust gewisseld. Het midsenveld stond totaal niet en werd keer op keer overlopen, daar kon de Roon in z'n eentje ook niks aan doen.
Dat Frenkie geel krijgt wegens zeuren kan ik alleen maar toejuichen. Tegen zeuren zou bij iedereen direct geel moeten worden gegeven. Alleen de aanvoerder maak iets zeggen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Onze verdediging suckt ... dat betalen we cash tegen een grote ploeg. Maar ja je weet maar nooit.sNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:42:
[...]
Belgie is de baas! Ik hoop echt dat we (13 jaar in belgie dan mag het) EK worden!
Maar moet je nagaan dat dit team compleet instort als de Ligt wegvalt.
Het draaide toch al vaak voor geen meter, maar met zulke kleine aanpassingen stort het gewoon in. Weghost draait niet, Promes gaat niet, Depay draait niet, linksachter is bijna onzichtbaar en de verdedigers verpesten het zo vaak. Tussen Blind en helemaal de Vrij en de Ligt.
Gelukkig hoeven we niet tegen Duitsland.
Het draaide toch al vaak voor geen meter, maar met zulke kleine aanpassingen stort het gewoon in. Weghost draait niet, Promes gaat niet, Depay draait niet, linksachter is bijna onzichtbaar en de verdedigers verpesten het zo vaak. Tussen Blind en helemaal de Vrij en de Ligt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Had je wat anders verwacht met een Rus?Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Waarom kijkt de VAR hier voor wisselwasjes, en kijkt hier totaal niet? Echt corrupt.
Leeftijd, dan gaat het allemaal niet meer zo snel.eric.1 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Heeft iemand enig idee waarom Stekelenburg tijd loopt te rekken? ...
alles kan off-topic
In het universum waarin je geen elleboog in de rug mag geven zonder intentie om de bal te spelen?
Afgezien van Dumfries leken de spelers wel leeg en moe
Wat ik zei, wat hebben ze gisteren gedaan?
Wat ik zei, wat hebben ze gisteren gedaan?
Dat zou je wel zeggen, als je die herhaling ziet. Maar er mag vrij veel vanavond.Exocet schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Dit is toch een penalty?
Nee want zogenaamd overtreding op keeper. Terwijl Dumfries de keeper niet eens raakt.Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Lol frank snoeks met “het kan”. Met welke kansen dan?
5-3-2 wel top systeem tegen zulke ploegen.. dat je tegen een Italië, Portugal of Duitsland zo speelt snap ik wel maar tegen Tsjechië.. doe normaal.. hopelijk gelijk klaar met de Boer zo..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Over paar maanden verliezen we zo ook van Turkije en zijn we er volgend jaar niet bij.
Nu een nieuwe bondscoach zoeken.
Zonde van wat in potentie best een aardige generatie is.
Nu een nieuwe bondscoach zoeken.
Zonde van wat in potentie best een aardige generatie is.
[ Voor 19% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-06-2021 19:45 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Hier word je toch ook gewoon verdomd cynisch van?
Verwerkt het ook makkelijker...
Verwerkt het ook makkelijker...
Stekelenburg bewijst gelukkig waarom hij eerste keeper is hahahahahhahah
Een commentator ontslaan hoeft ook geen kwartier te duren.
Wordt nog 0-3
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het kan nog hoor ik, kijkt die gast een andere wedstrijd of zo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na ja, Tsjechië staat ook gewoon goed en speelt ook echt niet slecht.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
Hello. Is it me you're looking for?
het zat er in, het was geoon niet goed genoeg in de wedstrijden tot nu toe, en het blijkt; verdiend eruit dus
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
En dan? Is het 1-2Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Dat is medemenselijkheid: beter palliatieve sedatie door een middelmatig elftal dan afgemaakt worden door de Fransen of de Duitsers...Luxicon schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
Waarom kijkt de VAR hier voor wisselwasjes, en kijkt hier totaal niet? Echt corrupt.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gebruiken om de pijn weg te drinken natuurlijk.New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
Wat moet ik nu met al die bier hier...
Mooi voor bij de vierde golf.New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
We gaan weer pieken door alle jank- en schreeuwbuien.
Wat een baggerzooi vanavond. De Boer zal denk ik per direct vertrekken al vind ik dat hij het prima deed tot aan de 0-1 vanavond, de reactie daarop. Promes voor Malen en Wijaldum laten staan. Dan weet je dat het niks wordt.
...
Het is klaar.
Ik had eerst nog de hoop dat de 2-0 gelijkgetrokken zou worden, maar dat was ijdele hoop.
Ik had eerst nog de hoop dat de 2-0 gelijkgetrokken zou worden, maar dat was ijdele hoop.
Er is maar een man schuldig en dat is de Boer met dit systeem. Een echte bondscoach had Depay de 2e wedstrijd al gewisseld met 20x balverlies per helft.
In geen enkel ander team wordt dat geaccepteerd. Ja, als je het verschil maakt. En dat doet hij niet.
In geen enkel ander team wordt dat geaccepteerd. Ja, als je het verschil maakt. En dat doet hij niet.
Bensimpel
Positieve meneer
Idd, duitland had gewoon met 9-0 gewonnen. Manmanman wat slecht dit.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
😆 - Denk ook eens om ;)
Dit duseric.1 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
Echt hoor. Een pass over 3 meter compleet verkeerd ....
Dit is toch niet het professionele oranje?
Wat is er gebeurd? Slaapmiddelen in hun bekers?
Hoop? hoe dan?mavaros schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:45:
Het is klaar.
Nou, dat viel effen tegen. Als neutrale Belg had ik Nederland wel meer gegund na die 1ste rond, maar vandaag was toch maar dramatisch eigenlijk.
Hopelijk straks de Belgen wat beter, alhoewel onze verdediging ook gaat kreunen bij ietwat deftige tegenstand. Maar bij ons zou zo een kans als Malen gewoon 99% goal zijn.
Hopelijk straks de Belgen wat beter, alhoewel onze verdediging ook gaat kreunen bij ietwat deftige tegenstand. Maar bij ons zou zo een kans als Malen gewoon 99% goal zijn.
Ik heb wel een idee daarbij...New Yorker schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:44:
Maar wij horen beter te staan en met de veel betere spelers te winnen. Dat is mijn probleem.iamerwin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:45:
[...]
Na ja, Tsjechië staat ook gewoon goed en speelt ook echt niet slecht.
We zijn geen Frankrijk, maar het "materiaal" is gewoon goed. En het is een compleet drama. Zelfs in de "pretpoule" draaide het al niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jij denkt dat ze er nu wel klaar zijn? Er is hiermee rekening gehouden, ik verwacht allemaal 'zielige maar toch gestreden als leeuwen' reclames na de wedstrijd.toolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:42:
[...]
Die van de AH vind ik nog erger. Als je die nou 1x uitzendt ok, maar keer op keer? Kan dat mens (figuurlijk) wel schieten inmiddels
Tegenwoordig weten ze wat ze doen, en dat is zoveel mogelijk irritante reclame door je strot duwen (sorry).
Daarom houden we ervanautje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:46:
Toch blijft het een gek spel. Maakt Malen die goal wel, dan win je deze wedstrijd waarschijnlijk.
Daar gaat de waarde van Dumfries..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Warmte wellicht? Geen idee.Harribo schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:46:
[...]
Dit dus
Dit is toch niet het professionele oranje?
Wat is er gebeurd? Slaapmiddelen in hun bekers?
Als die bal goed aangenomen was, stond het nu 3-0.
Maar de Ligt die op zo'n manier rood pakt..
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:10
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja in de eerste helft was het niet even goed, maar wel nog in balans. Dat moment met het wegsturen van de Ligt was duidelijk het kantelpunt.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:46:
Toch blijft het een gek spel. Maakt Malen die goal wel, dan win je deze wedstrijd waarschijnlijk.
De Tsjechen zijn een lastige tegenstander en het was afwachten tot het begon te kraken bij 1 van de twee. Helaas gingen wij af.
Nieuwe bondscoach graag die durft om Memphis NIET te selecteren.
Je hoeft niet goed te zijn om ver te komen, collectief is belangrijker (Denemarken, Zweden).
Je hoeft niet goed te zijn om ver te komen, collectief is belangrijker (Denemarken, Zweden).
Wel als ze het beiden verrekken om de basis te tonen, inzet. Mee terugverdedigen bijvoorbeeld in plaats van gewoon stoppen. Als je ziet hoe Frenkie terug huppelt bij die grootste kans uit de 1e helft, dan wil je blijkbaar niet moe worden ofzo.D-e-n schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:43:
[...]
Als een middenveld in zijn geheel niet "staat" dan heeft het nul zin de twee spelers te wisselen die het hele toernooi het beste waren. We hebben daar ook geen betere spelers. We hebben geen bank zoals de Fransen
Wat dacht je van Malen...Hackus schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:47:
Daar gaat de waarde van Dumfries..
Nou Steven, ouwe Ajacied, kan je mooi je transfer afronden en even op vakantie.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Effe serieus, is er hier iemand die echt had verwacht dat Oranje ver zou komen in het toernooi?
Dan verbranden ze zijn contract.Tk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Ben echt benieuwd wat Barcelona doet als Depay zo speelt :’)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je verliest hier echt niet van een goed elftal, dat is het erge. Met een tikje meer scherpte hadden er 3 in gelegen voor die kaart kwam.
Echt eigen glazen ingegooid.
Echt eigen glazen ingegooid.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jawel, maar het ligt niet alleen aan ons - de Tsjechen zijn ook geen Macedonië.DaniëlWW2 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:46:
[...]
Maar wij horen beter te staan en met de veel betere spelers te winnen. Dat is mijn probleem.![]()
We zijn geen Frankrijk, maar het "materiaal" is gewoon goed. En het is een compleet drama. Zelfs in de "pretpoule" draaide het al niet.
+ 6
Hoeveel corners/ vrije trappen hebben we gehad, hoeveel zijn er aangekomen bij een teamgenoot op een logische plek...
Gelukkig werkt *zap* nog steedsHollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:46:
[...]
Jij denkt dat ze er nu wel klaar zijn? Er is hiermee rekening gehouden, ik verwacht allemaal 'zielige maar toch gestreden als leeuwen' reclames na de wedstrijd.
Tegenwoordig weten ze wat ze doen, en dat is zoveel mogelijk irritante reclame door je strot duwen (sorry).
lekker op de tribuneTk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Ik hoop dat ze hem via internet gekocht hebben, ook in Spanje is er een WKOATk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:

De islam kan uw vrijheid schaden
Frank vindt dat soort dingen nu eenmaal fantastisch, laat hem.
die zullen spijt hebben, wat een sneu spel speelt dieTk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Einde van de generatie promes, Stekelenburg en Blind hoop ik
Denk dat ze bij PSG nu ook lichtelijk in paniek zijn.Tk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Huh? Speelt hij?Tk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Dat vind ik altijd zulk slap gelul. Tuurlijk willen ze wel. Maar als het verkeerd staat dan lijkt het alsof ze niet willen maar ze zijn gewoon te laattoolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:47:
[...]
Wel als ze het beiden verrekken om de basis te tonen, inzet. Mee terugverdedigen bijvoorbeeld in plaats van gewoon stoppen. Als je ziet hoe Frenkie terug huppelt bij die grootste kans uit de 1e helft, dan wil je blijkbaar niet moe worden ofzo.
Dat zullen we nooit weten, want Depay gaat niet spelen. Af en toe wat minuutjes invallen misschien.Tk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Wijnaldums wedstrijd samengevat in die ene actie, te laat, te slap en niet eens in de buurt komen van de bal
Serieus, ik had verwacht dat ze er in de 8e finale uit zouden vliegenD.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Effe serieus, is er hier iemand die echt had verwacht dat Oranje ver zou komen in het toernooi?
Achtse finale leek me haalbaar, gezien het schema een lucky halve finale idem.D.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Achja zelf gedaan. Zo lang Memphis zulke kut corners neemt krijg je ze er ook niet in.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
kan me niet herrinneren dat NL het ooit zo slecht gedaan heeft op een eindtoernooi.
...
Geen speeltijd betekent gelukkig ook geen oranje.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Dat zullen we nooit weten, want Depay gaat niet spelen. Af en toe wat minuutjes invallen misschien.
Ik zie niet wat het probleem met Blind is. Er zijn tig spelers die ik eerder met pensioen zou sturen dan Blind.DaWayne schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Einde van de generatie promes, Stekelenburg en Blind hoop ik
Dumfries en Malen waren vandaag de uitzonderingen, de rest zakt flink door het ijs.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Depay heeft Braithwaith voor zich. Go figure.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Dat zullen we nooit weten, want Depay gaat niet spelen. Af en toe wat minuutjes invallen misschien.
Elect a clown, expect a circus.
Man man man wat vallen Wijnaldum en Depay door het ijs vandaag. Heel Nederland speelde slecht maar die twee vielen toch wel extra negatief op.
Ik had verwacht tot hier... Ik vond de media en analisten bizar positief na de poule wedstrijden...D.deJong schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:48:
Je mist misschien dat er een coach op de bank zit bij Barcelona die ook steevast Depay opstelt.autje schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:49:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️