Nou klaar
Wat een slechte pot zeg
Nu is het gebeurd
Nu is het gebeurd
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 27-06-2021 19:38 ]
We mogen naar huis doei.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
It is done. En terecht.
I have no special talent. I am only passionately curious.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ULmVkzJjLyex47ya8aKEmN05.jpg?f=user_large)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Plophoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:35:
Doe ff 0-2 dan kan ik aan de drank
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Klaar over
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Op deze manier verdiend verloren. Ik kan ermee leven.
Netjes.. hele goeie goal.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Snel nog een huilcape halen!Thomas schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:36:
[...]
En de oranje zooi in de aanbieding bij de supers
Hoef je alleen maar om te draaien.
Zo Oranje staat ook met beide benen weer op de grond. Ze waanden zich al in de finale.
Elect a clown, expect a circus.
Hahaha.. doei Nederland. Ik vind het niet eens erg meer met deze waardeloze vertoning.
...
We zijn uit onze ellende verlost. Bedankt Tsjechië...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En klaar. Gelukkig voor het laatst Frank de Boer.
Je zou zeggen einde carrière Frank, maar zo'n gast krijgt zeker weten weer een mooie baan ergens.
Die andere Frank mag ook wel opdonderen trouwens.
Proosthoevenpe schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:35:
Doe ff 0-2 dan kan ik aan de drank
De Ligt bedankt!
Was altijd al goed in de a1 jeugd van Ajxa handbal
Stond hij op geel? Anders pak je die vent toch?forzav schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:37:
Lekker Wijnaldum
Stekelenburg steekt z’n voet ook niet uit
Vanavond echt voetbal
Schiet tussen de palen en je scoort!
Korte hoek, keepertje...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Een van de slechtste wedstrijden van Oranje ooit. Komt niks aan.
Afgelopen.
De Boer moet zijn verantwoordelijkheid nemen. Koeman heeft laten zien dat dit team meer kan.
De baas is eindverantwoordelijk.
Afgelopen.
De Boer moet zijn verantwoordelijkheid nemen. Koeman heeft laten zien dat dit team meer kan.
De baas is eindverantwoordelijk.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nee, het zijn constant dezelfde trollen die ALLEEN dezelfde spelers afzeiken.toolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:37:
[...]
Het hele elftal wordt afgekraakt, Van Aanholt en Depay voorop.. Maar het is alleen een probleem als het bij De Vrij (die nog geen kritiek gehad heeft) of Wijnaldum gebeurt....
Wijnaldum is echt zo slecht.. snap werkelijk niet dat er topclubs geïnteresseerd in hem zijn.. en Memphis.. beginnen we maar niet over
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Volgens Helene van sbs6 heeft het Nederlands elftal een hotel gehuurd waar de hele avond en nacht dikke feestpartijen waren.
Maar ik denk dat het aan incompetentie lag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee die is rijp voor bejaardenhuis (de Steek)
De weg naar de Nederlandse goal ligt helemaal open :-)
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Goede nieuwe is dat we Frank wel kwijt zijn straks. Alleen jammer dat dat duidelijk moet worden op een EK.
Tomorrow is not today!
Al sta je op geelFreakNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:38:
[...]
Stond hij op geel? Anders pak je die vent toch?
Terecht verloren. Tsjechië is geen wereldploeg, maar er zit meer idee achter dan bij Nederland, en ze voetballen ook beter.
Denemarken heeft wel een uitstekende kans op de halve finale nu.
Denemarken heeft wel een uitstekende kans op de halve finale nu.
[ Voor 21% gewijzigd door autje op 27-06-2021 19:39 ]
Morgen oranje tompoezen in de bonus….
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
De Boer moet maar gaan golfen ofzo. De groeten
Het is echt knap dat je dit elftal, bestaande uit voetballers die allemaal in de Europese (sub)top spelen, zo slecht kunt laten spelen. Ook echt niks te zoeken in de volgende ronde.
Dat is het goede inderdaad. Zo diep als toen Blind senior coach was. Compleet bagger.KlaasjeNL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:38:
Op deze manier verdiend verloren. Ik kan ermee leven.
Negatieve tuter vanavond 
Wat een verdediging. Mooi ook, bezwijkt aan te hoge verwachtingen? Van wie, volgens mij had heel Nederland juist 0 verwachtingen
Wat een verdediging. Mooi ook, bezwijkt aan te hoge verwachtingen? Van wie, volgens mij had heel Nederland juist 0 verwachtingen
En fietsenVerwijderd schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:37:
Dat we tegenwoordig beter zijn in Formule 1 dan voetballen is wel een unicum.

Bedank ook Malen ff voor zijn weergaloze afronding.sNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:38:
De Ligt bedankt!
...
Of incontinentieQuad schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:38:
Volgens Helene van sbs6 heeft het Nederlands elftal een hotel gehuurd waar de hele avond en nacht dikke feestpartijen waren.
Gelukkig heb ik als Nederbelg nog een kans. Manman wat een afgang
En die reclame van Hazes in de prullenbakZeRoC00L schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
Toch nog winst ergens.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 27-06-2021 19:39 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zucht voel ik me toch een ontiegelijke drol dat ik mee ging in de hype van dit Oranje en ging geloven…
in qatar mag ie nog wel ergens werken.HollowGamer schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:38:
Je zou zeggen einde carrière Frank, maar zo'n gast krijgt zeker weten weer een mooie baan ergens.
in bouw graag
Enkeltje Eindhoven Airport
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Slecht verdedigd zeg, volgens mij liepen er nog twee Tsjechen vrij achter die ene gast
Hello. Is it me you're looking for?
Dat is nog het mooiste.
Elect a clown, expect a circus.
Moet wel concluderen dat Stekelenburg eigenlijk al die wedstrijden nauwelijks belangrijke reddingen heeft gedaan
Ach we waren gewoon tergend slecht vandaag.
Dat Tsjechië vind ik niet eens bijzonder
Ach we waren gewoon tergend slecht vandaag.
Dat Tsjechië vind ik niet eens bijzonder
Een voordeel, vreselijke wapper vlaggetjes weg
Maar wat hebben we gunstig geloot.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Daar heb ik nu wel spontaan last van.
⏩ PVOutput☀️
Zelfs zonder De Ligt is dit gewoon een blunder van een verdedigingiamerwin schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
Slecht verdedigd zeg, volgens mij liepen er nog twee Tsjechen vrij achter die ene gast
Dat is inderdaad het beste nieuws van deze avond.Gunner schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
[...]
En die reclame van Hazes in de prullenbak
Toch nog winst ergens.
Haha precies zoals ik voor dit toernooi al voorspelde. Een beetje tegenstand en het is voorbij. Sta je dan met je vijf verdedigers… niet alleen uitgeschakeld maar kansloos uitgeschakeld.
Laten we nu stoppen met Memphis en Wijnaldum opstellen. Prima clubvoetballers maar in Oranje -net als Seedorf- heel pover. Ook afscheid nemen van de Boer, het WK gaat anders aan ons voorbij.
Natuurlijk waren er meer slecht. Maar die profileren zich niet als de grote sterren.
Laten we nu stoppen met Memphis en Wijnaldum opstellen. Prima clubvoetballers maar in Oranje -net als Seedorf- heel pover. Ook afscheid nemen van de Boer, het WK gaat anders aan ons voorbij.
Natuurlijk waren er meer slecht. Maar die profileren zich niet als de grote sterren.
[ Voor 7% gewijzigd door ephymerous op 27-06-2021 19:41 ]
XXXVI
Dat is dan wel weer lekkerZeRoC00L schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
Alleen fans als het goed gaat en nu "hahaha NL naar huis". Klasse topic dit
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Nederland terug voetjes op de grond. Zal nog wat duren voor ze terug een deftig team hebben.
Nu ja wij Belgen liggen er straks ook uit :-).
Nou ik dacht ik moet het zien maar dat je zo afgaat tegen zo'n degelijk middelmatig team, dat had ik niet verwachtdglavimans schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
Zucht voel ik me toch een ontiegelijke drol dat ik mee ging in de hype van dit Oranje en ging geloven…
Als de Boer ballen had gehad had ie De Jong en Wijnaldum in de rust gewisseld. Het midsenveld stond totaal niet en werd keer op keer overlopen, daar kon de Roon in z'n eentje ook niks aan doen.
Aan de Nederbelgen lag het vandaag nietsNielz123 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:39:
Gelukkig heb ik als Nederbelg nog een kans. Manman wat een afgang
Nog een keer, gewoon omdat het kan:
Tja, 1 keer op doel geschoten denk ik. Dan hoor je niet thuis in de volgende ronde. Fijn dat Wijnaldum er weer in mocht blijven staan en Klaassen geen kans kreeg na zo'n geweldig seizoen bij Ajax.
...
Tja, we zaten schema-technisch perfect en zo’n slecht team hebben we op papier ook niet. Maar er gaat echt wel heel veel mis na de eerste 20/25 minutenrenegrunn schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
Ach ja.. 3-0 op Macedonië en half Nederland in de polonaise alsof we kampioen zouden worden..
Nou geen Stekelenburg en blind meer mag ik hopen.
Memphis heeft nog geen bal goed geraakt vandaag. Wel beetje eigen schuld. Je roept het het over je zelf af
Gewoon flexibel zijn.DirtyBird schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
Move along people, nothing to see here.
om een monsterscore te voorkomen?eric.1 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Heeft iemand enig idee waarom Stekelenburg tijd loopt te rekken? ...
Is de leeftijd, die kan niet sneller...eric.1 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Heeft iemand enig idee waarom Stekelenburg tijd loopt te rekken? ...
Wat wil je als je de beweging voorin eruit haalt.. Memphis doet niksTk55 schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Niet één kans na de rode kaart, schandalig!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is niet onverdiend, de Tsjechen spelen gewoon beter en hebben een plan. Wij hebben de tactische gave van Frank de Boer.
Kansloos dus.
Kansloos dus.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Roon was ook onderdeel van het probleemtoolkist schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:41:
Als de Boer ballen had gehad had ie De Jong en Wijnaldum in de rust gewisseld. Het midsenveld stond totaal niet en werd keer op keer overlopen, daar kon de Roon in z'n eentje ook niks aan doen.
Lol Wtf, wil je zeggen dat het goed is dan? Natuurlijk lopen we de polonaise als het goed gaat, en natuurlijk zeiken we alles af als het slecht gaat, want het gaat ook fkn slecht!DirtyBird schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
⏩ PVOutput☀️
Pfoe, ontlopen we de poule des doods toch maar mooi!
Deksel op de neus voor alle pundits die Tsjechië al ff terzijde schoven en het al over Denemarken durfde te hebben. Volledig verdiend dit.
Hopelijk zijn we nu ook van die vreselijke Aldi reclame af
Hopelijk zijn we nu ook van die vreselijke Aldi reclame af
Tesla M3LR '21
Belgie is de baas! Ik hoop echt dat we (13 jaar in belgie dan mag het) EK worden!Yarisken schreef op zondag 27 juni 2021 @ 19:40:
Nederland terug voetjes op de grond. Zal nog wat duren voor ze terug een deftig team hebben.
Ah hehe Frenkie “Spanje zeur” de Jong eindelijk geel