[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
BeefHazard schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:43:
[...]

Gheh. Ik heb alle Accolade unlocks al en de game is nog niets eens uit :D

Also net de Gauntlet gereden met de Lancer. Duurt zeker 20 minuten, maar wat een heerlijke rit zeg. Na veel hypercars is het echt héérlijk om een auto te hebben met wat minder koppel, zoeft lekker door de bochtjes heen :D
Vanmiddag ook gedaan maar met mijn skyline '02. Lekker stuk inderdaad... Had redelijk aan het begin de koppositie te pakken, maar vervolgens wel de drivatars continu in mijn nek heigen... Tot we ineens aan de afdaling begonnen en het leek alsof die drivatars geprogrammeerd zijn inclusief 'fear of death' functionaliteit want toen bleven ze opeens ver achter :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Hoe kom je in die got tweakers club? Gewoon verzoek indienen en dan wachten? Ingame nickname is Pauwels1978

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ulti23 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:04:
Hoe kom je in die got tweakers club? Gewoon verzoek indienen en dan wachten? Ingame nickname is Pauwels1978
Yup.

Wou al een grapje maken dat het niet zou helpen ons 'git' te noemen maar je had hem al aangepast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Jackson6 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:35:
[...]

No offense, maar op dit tempo ben je toch binnen een week klaar met de game?
Nee hoor. Want ik rij voornamelijk nog gewoon rond om de wegen te ontdekken. Maar het is gewoon ideaal om de mogelijkheid te hebben om snel ergens naar toe te “jumpen” als je ineens zin hebt in een type race. Zonder daar eerst de complete map voor over te hoeven reizen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
London schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:36:
[...]

Lekker, echt een aanwinst is fast travel :D

Ik ben mastery points aan het farmen met een formula drift auto zodat ik super spins kan kopen :D Ook alweer bijna level 100, gaat lekker :)

edit: Level 100! Yay! Morgen weer verder farmen met super spins. Kan nu ongeveer 24 super spins per uur farmen dus morgen maar ff cashen.
Hello Londen, kan je dit eens uitleggen?

Alvast bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hopelijk weten ze dit nog te fixen. Want is heel vervelend.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/pVsLKffX/3738-AC70-BFAB-4-D55-94-A7-E635-E1-AC324-E.png

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/W3nbWrx8/A8-B26-C09-BF6-C-4-CCA-A488-8-BD7578-A3-F7-D.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
“Dit”, is het een raad puzzel, of wat wil je dat we zien?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Donstil schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:48:
[...]

Camera in de auto en boven de motorkap hebben een andere helderheid. Ik heb er op de pc overigens geen last van.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Finraziel schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:17:
[...]

PR stunts kan volgens mij niet omdat er maar een paar beschikbaar zijn aan het begin...
Moet je Horizon Rush even de eerste "missie" doen van de Adventures.. et voila!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:48:
[...]

pretpik schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:59:
[...]

Camera in de auto en boven de motorkap hebben een andere helderheid. Ik heb er op de pc overigens geen last van.
Dus dat. ;)

Ben ook niet de enige overigens.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QaRac3r.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2021 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 16:20
Speelt iedereen voornamelijk met de birdview cam of ook de dashboard cam? Zelf zou ik het liefste met stuur en dashboard spelen, maar weet niet of deze game daarvoor geschikt is.

Nog 2 nachtjes slapen en aan de slag!

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y18wdv5VhsBVTLsuXSvQp5ZwGRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RGQjD2pNmLuG2VzCF3u1AC0f.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGXJB97XNY8uSG4CRfFvt_n_Sxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h3zQbnAuUAni9QfVcyjGgEhj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgXkKHrM8pFvh9mHlTruFRrSP9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dstR1ZtyUK3RlhJsHQNgVPHD.png?f=fotoalbum_large

Beste wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
R0dsk0ll schreef op zondag 7 november 2021 @ 07:42:
Speelt iedereen voornamelijk met de birdview cam of ook de dashboard cam? Zelf zou ik het liefste met stuur en dashboard spelen, maar weet niet of deze game daarvoor geschikt is.

Over het algemeen is FH vrij lastig te spelen stuurtjes. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Zelf speel ik altijd met rear cam ver.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 11:16

justifire

Shut up and squat !!

DutchOwnage schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 01:01:
[...]

Online heb ik ook echt al heel wat spannende races gehad. Er wordt ook vrij clean gereden vind ik, valt me erg mee. Wat wel heel erg helpt, is dat de eerste 20 seconden ofzo je tegenstanders en jij ghosts zijn. Dat voorkomt dat je er in de eerste paar bochten afgebeukt wordt, en kan het veld zicht een beetje settelen.
Wacht maar tot @Bullet NL het spel in handen heeft … :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je makkelijk samen in een sessie komen? Lijkt me wel leuk om eens een keer met een groep een car meet of zo te doen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel

Hood cam is eigenlijk mijn favoriet... Niks dat je zicht belemmert, altijd dezelfde positie op de auto (in car view verandert bij een right hand drive), kan goed de bocht in kijken, duidelijk motorgeluid...

Maar met multiplayer races is het een flink nadeel dat je niet kan zien wat er direct achter of naast je gebeurt dus ben ook juist weer aan het oefenen met de chase cam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:44:
Kun je makkelijk samen in een sessie komen? Lijkt me wel leuk om eens een keer met een groep een car meet of zo te doen.
Ik speel met 2 andere maten maar het online samenspelen in een convoy is nog lastig. Je moet vaak opnieuw connecten door disconnects en vaak bij het uitnodigen van andere players duurt het eeuwen voordat hij daadwerkelijk kan meedoen. Maar het is mogelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Gisteren lekker bezig geweest, roads discovered 100%, barn finds 14 stuks, alle fast travel boards. Moet nog één huis die van 5 miljoen Eerst ga ik de Forza edition cars verzamelen. De rest van de car collection komt vanzelf wel binnen via wheelspins. Eerst maar eens sparen. Maar die Lambo Siesto FE is een beest i.c.m. de tuning van Don Joewon Song. Heb daar Goliath race mee gedaan, man man dat ging echt knetterhard, onwijs veel grip. Ik moet zeggen dat rwd cars in FH5 veel beter van zijn plek dan met FH4.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Paar puntjes van kritiek.

Wie heeft in godsnaam sommige kruispunten goedgekeurd? Gedwongen afslagen tot rechts, het slaat nergens op, de logica is ver te zoeken. Hoe moeilijk kan het nou zijn?

De stad is helaas best klein, kijk naar NFS Payback wat een grote stad daarin zat.

Heel veel copy-paste in de stad, overal de zelfde supermarkt bordjes aan de gevels, was het nou zo moeilijk om even aandacht te besteden aan die details?

Als er al verkeer rijdt op de weg of op de snelweg, waarom blijven ze dan hele tijd links plakken? Games van 10 of 20 jaar geleden hadden al een beter traffic AI systeem waarbij ze gewoon netjes naar rechts gaan op de snelweg.

Dan is er een horizon festival aan een circuit........ Welk circuit? Het zijn allemaal afslagen zonder enige hint dat het een circuit is of was.

Er werd toch vol lof aangekondigd dat het geluid ray tracing heeft en dat het in de stad prachtig weerkaatst allemaal. In FH4 klonk het in Edinburgh een stuk vetter als je tussen de gebouwen reed, een soort na delay van je auto zoals je dat in het echt ook hoort. In FH5 hoor je alleen maar echo en dat was het eigenlijk wel.

Al met al vind ik de map niet groot aanvoelen, ik kan er de vinger niet op leggen. Het voelt alsof je altijd wel ergens in de buurt bent in plaats van dat je een stuk hebt gereden.

[ Voor 14% gewijzigd door flugelisoke op 07-11-2021 09:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hombre41 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:39:
[...]

Hello Londen, kan je dit eens uitleggen?

Alvast bedankt
Ja hoor.

Ga met een Formula Drift auto (ik gebruik zelf de Dodge Viper) naar de drag strip bij het vliegveld en ga driftend heen en weer over de drag strip. Wel belangrijk dat je alle mastery perks unlocked hebt (iig degene die zorgen voor x7 skill multiplier en snellere opbouw) van de auto. Gewoon blijven driften en ook wat objecten meenemen zodat je sneller de multiplier opbouwt. Op die manier verdien je dus super snel mastery points.

Via het Car Collection scherm kun je snel auto's kopen zonder paint job te hoeven kiezen door Y te drukken. Koop als je flink wat mastery points heb via dat scherm de Willys MB Jeep. Die kost 40k credits en voor 5 mastery points heb je 1 super wheel spin.

edit: 116 mastery points in ~30 min = 23 super wheel spins per 30 min = 46 per uur. Nog veel meer dan gedacht dus.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 07-11-2021 10:18 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
flugelisoke schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:31:

Wie heeft in godsnaam sommige kruispunten goedgekeurd? Gedwongen afslagen tot rechts, het slaat nergens op, de logica is ver te zoeken. Hoe moeilijk kan het nou zijn?
Dat is Mexico 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

simons schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:03:
Heb spel gisteren op de PC kunnen spelen.
Vandaag begonnen de problemen. Probeerde spel te starten en maar meteen popte scherm op vanuit Microsoft store doorgeleid naar Gameservices. Wat ik ook deed kwam niet in het spel.
Advies op forza forums was om spel te de-installeren en opnieuw te installeren.... gedaan en nu wordt download niet gestart met error Code: 0x80070424

Internet gezocht en wel meldingen over resetten store maar tot op heden niet de oplossing.
Iemand de gouden tip?
Kreeg vanochtend PB van iemand van het forza forum. De gouden tip gelukkig.

https://flightsimulator.z...ns-on-a-Windows-10-device

en dan het laatste:

STILL HAVING PROBLEMS?
Try reinstalling the Gaming Services app on your Windows 10 device:
In the Windows search bar, type Windows PowerShell
In the menu, select "Run as administrator"
In the Administrator: Windows PowerShell screen, type the following command and press Enter:
get-appxpackage Microsoft.GamingServices | remove-AppxPackage -allusers
In the same window, type the following command and press Enter:
start ms-windows-store://pdp/?productid=9MWPM2CQNLHN
Click Get to install Gaming Services (select Yes if you receive the User Account Control (UAC) prompt)
Restart your device

Exact zo uitvoeren en het downloaden begint zonder de vervelende error Code: 0x80070424
:)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik heb trouwens volgens mij een bug...
Bij Horizon Wilds heb ik 4 vinkjes staan, alles unlocked, maar ik heb El Camino niet op de kaart. Toen ik die unlockte kwam ik onderweg een arcade event tegen die ik ben gaan doen en daarna was ie weg, maar kan hem dus in het outpost lineup scherm niet meer kiezen. Als ik mijn map filter op alleen showcases & expeditions zet dan zie ik alleen maar jungle expedition, on a wing and a prayer en flood, sweat and gears (ik heb nog geen andere festival locaties vrijgespeeld).

Kan iemand bevestigen dat el camino ook op de kaart zou moeten staan als je alleen showcases & expeditions aan hebt staan? Of is het een ander type en zie ik gewoon door de bomen het bos niet als ik alle icoontjes aan heb?

Hoop niet dat ik hierdoor de win every showcase event niet kan halen straks...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
flugelisoke schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:31:

Als je de verkeersregels volgt ben je echt het verkeerde spel aan het spelen :+

Positief puntje tussendoor: gast travel op de Series X is waanzinnig. Binnen 2 seconden ben je al waar je moet zijn

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28
@MisterJD lekker bezig geweest, maar heb je na 14 barnfinds ook de Toyota Baja truck gevonden?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nog 100 roads te discoveren. :)
Scheelt dat het met Fast Travel wat makkelijker gaat. :+

Al rij ik zoveel mogelijk zelf. Lekker rondcruisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:55
Finraziel schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:31:
Ik heb trouwens volgens mij een bug...
Bij Horizon Wilds heb ik 4 vinkjes staan, alles unlocked, maar ik heb El Camino niet op de kaart. Toen ik die unlockte kwam ik onderweg een arcade event tegen die ik ben gaan doen en daarna was ie weg, maar kan hem dus in het outpost lineup scherm niet meer kiezen. Als ik mijn map filter op alleen showcases & expeditions zet dan zie ik alleen maar jungle expedition, on a wing and a prayer en flood, sweat and gears (ik heb nog geen andere festival locaties vrijgespeeld).

Kan iemand bevestigen dat el camino ook op de kaart zou moeten staan als je alleen showcases & expeditions aan hebt staan? Of is het een ander type en zie ik gewoon door de bomen het bos niet als ik alle icoontjes aan heb?

Hoop niet dat ik hierdoor de win every showcase event niet kan halen straks...
Even filteren op stories, ik had hetzelfde met Lucha de Carreteras :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Mr. Freeze schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:50:
@MisterJD lekker bezig geweest, maar heb je na 14 barnfinds ook de Toyota Baja truck gevonden?
Dat was de eerste die ik vond.
Of proef ik een onderonsje met enig sarcasme? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
skreppiedoe schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:05:
[...]

Even filteren op stories, ik had hetzelfde met Lucha de Carreteras :)
Ahhhh yes! Gevonden :)

Weet je de volgende ook toevallig, wou het volgende net posten :+

Nog een bug trouwens, denk ik... In een speed zone worden sommige AI auto's wel doorzichtig en sommige niet :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnEatImftJpXTSjOHUq0zJZz2uE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XWUbC3wQrOVOBUSo9LcxyegP.png?f=fotoalbum_large

Die golf is niet doorzichtig en ik zou er ook tegenaan kunnen crashen (met andere auto's wel gehad terwijl ik probeerde mijn snelheid te verbeteren). Het busje er achter is echter duidelijk wel doorzichtig, je kunt de streep van de weg er doorheen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28
Zyron schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:06:
[...]

Dat was de eerste die ik vond.
Of proef ik een onderonsje met enig sarcasme? :P
Absoluut geen sarcasme, zelf heb ik hem nog niet na 5 barns, hopelijk ga ik deze snel vinden dan. Blij mee dat deze snel in het spel komt. Gisteravond kon ik hem in de auctionhouse ook nog niet selecteren, dus was bang dat ie pas bij een dlc beschikbaar zou komen.

Dank.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mr. Freeze schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:20:
[...]

Absoluut geen sarcasme, zelf heb ik hem nog niet na 5 barns, hopelijk ga ik deze snel vinden dan. Blij mee dat deze snel in het spel komt. Gisteravond kon ik hem in de auctionhouse ook nog niet selecteren, dus was bang dat ie pas bij een dlc beschikbaar zou komen.

Dank.
Heb ‘m ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Finraziel schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:14:
[...]

Ahhhh yes! Gevonden :)

Weet je de volgende ook toevallig, wou het volgende net posten :+

Nog een bug trouwens, denk ik... In een speed zone worden sommige AI auto's wel doorzichtig en sommige niet :?

[Afbeelding]

Die golf is niet doorzichtig en ik zou er ook tegenaan kunnen crashen (met andere auto's wel gehad terwijl ik probeerde mijn snelheid te verbeteren). Het busje er achter is echter duidelijk wel doorzichtig, je kunt de streep van de weg er doorheen zien.
Dat is omdat je online bent; zo kun je ze niet irriteren door te botsen enzo. De auto’s die niet doorzichtig zijn, zijn NPC auto’s
Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:02:
Nog 100 roads te discoveren. :)
Scheelt dat het met Fast Travel wat makkelijker gaat. :+

Al rij ik zoveel mogelijk zelf. Lekker rondcruisen.
Hoe zie je waar je nog niet geweest bent?

[ Voor 13% gewijzigd door Vinnocchio op 07-11-2021 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:21

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Mr. Freeze schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:50:
Yep, in totaal 14 barnfinds incl. Baja truck.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@Vinnocchio de wegen waar je nog niet geweest bent zijn donkergrijs op de map. Ze worden wit (asfaltwegen) of rood (offroad) als je ze bereden hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:44:
[...]

Ja hoor.

Ga met een Formula Drift auto (ik gebruik zelf de Dodge Viper) naar de drag strip bij het vliegveld en ga driftend heen en weer over de drag strip. Wel belangrijk dat je alle mastery perks unlocked hebt (iig degene die zorgen voor x7 skill multiplier en snellere opbouw) van de auto. Gewoon blijven driften en ook wat objecten meenemen zodat je sneller de multiplier opbouwt. Op die manier verdien je dus super snel mastery points.

Via het Car Collection scherm kun je snel auto's kopen zonder paint job te hoeven kiezen door Y te drukken. Koop als je flink wat mastery points heb via dat scherm de Willys MB Jeep. Die kost 40k credits en voor 5 mastery points heb je 1 super wheel spin.

edit: 116 mastery points in ~30 min = 23 super wheel spins per 30 min = 46 per uur. Nog veel meer dan gedacht dus.
Je kan die Super Spin toch maar 1 keer kopen in de mastery van die Jeep? Of moet je telkens een nieuwe Jeep kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Vinnocchio schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:33:
[...]

Dat is omdat je online bent; zo kun je ze niet irriteren door te botsen enzo. De auto’s die niet doorzichtig zijn, zijn NPC auto’s
Dat is normaal zo ja, maar in speed zones en drift zones horen de npc auto's ook ghosted te zijn om de random er uit te halen. Is niet echt leuk als je, buiten je eigen skills, ook nog domweg geluk moet hebben met het verkeer (bij speed traps is dat wel nog zo maar is makkelijker voor te compenseren dan in een zone).
En dat busje was geen player hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Sinds ik FH5 speel krijg steeds de melding: "Local cache is almost full this can affect achievements stats and leaderboards".
Zijn er ook andere Tweakers die hier tegen aangelopen zijn?

Ik heb de console opnieuw ingesteld met behoud van games en apps. Na een paar uurtjes FH5 komt de melding echter weer terug.
Aangezien ik de cache-melding nog nooit eerder heb gehad vermoed ik dat het hier om een specifiek probleem met FH5 gaat.
Ik heb het i.i.g. doorgegeven met de "Rapporteer een probleem"-app.

[ Voor 7% gewijzigd door ariekanari op 07-11-2021 11:49 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07

Ik speel het liefst dashboard cam (en dan wel gewoon met controller, lekker onderuitgezakt op de bank :+). Zowel grafisch als audiovisueel vind ik de beleving dan een stuk intenser. Maar soms is het ook gaaf om met de birdview cam te rijden hoor, dan kun je meer genieten van je mooie auto en alle pracht en praal van de omgeving.

Tip: speel het headset! Dan is het geluid zoveel beter, zelfs op de cheape Xbox One headset die ik nog steeds gebruik.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
MisterJD schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:31:
Ik moet zeggen dat rwd cars in FH5 veel beter van zijn plek dan met FH4.
Ik heb nog lang niet in genoeg verschillende auto's gereden om dat zelf te ervaren, maar goed om te lezen. In FH4 moest je eigenlijk altijd wel een AWD hebben/ervan maken om een beetje succes te behalen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:37:
[...]

Je kan die Super Spin toch maar 1 keer kopen in de mastery van die Jeep? Of moet je telkens een nieuwe Jeep kopen?
Jep. Steeds een nieuwe kopen. Daarom doe je dat via het Car Collection scherm omdat je daar in 1 klik een auto kunt kopen zonder een kleur te hoeven kiezen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:37:
[...]

Telkens nieuwe kopen. Maar je hebt best veel kans om veel geld te krijgen met een Super Spin, dus met dat geld kun je weer 3 nieuwe Jeeps kopen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
pretpik schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:59:
[...]

Ah zo. Was me niet eens opgevallen.
Ik denk er is iets groots aan de hand 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik hang altijd achter de auto. En dan de variant die het verst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:56:
[...]

Jep. Steeds een nieuwe kopen. Daarom doe je dat via het Car Collection scherm omdat je daar in 1 klik een auto kunt kopen zonder een kleur te hoeven kiezen.
Moet je ook telkens een nieuwe formule drift wagen halen? Er wordt 116 mastery points genoemd maar ik heb net een kwartier lopen driften en 5 miljoen score gehaald en had maar 25 points ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
BeefHazard schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:33:
[...]

Als je de verkeersregels volgt ben je echt het verkeerde spel aan het spelen :+

Positief puntje tussendoor: gast travel op de Series X is waanzinnig. Binnen 2 seconden ben je al waar je moet zijn
Nee, onzin argument. Ik vind dat als je een wereld maakt, dat je deze ook geloofwaardig moet wegzetten. Sommige situaties zijn gewoon ronduit belachelijk en met enige common sense te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:09:
[...]

Moet je ook telkens een nieuwe formule drift wagen halen? Er wordt 116 mastery points genoemd maar ik heb net een kwartier lopen driften en 5 miljoen score gehaald en had maar 25 points ofzo.
Nee. Zie de screenshot. Daarmee ga je driften op de plek die ik noemde. Moet je wel alle masteries unlocked hebben zoals in de screen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrZ6qxs2g0w634JoV0IyQxSuN2w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HHgnweOUofJRkMzable0qrMQ.png?f=fotoalbum_large

edit: Ohja, en dat wat hier beneden gezegd wordt :P Aan het eind van de drag strip zit een drag race. Als je met X die race ingaat en gelijk weer eruit gaat dan worden de mastery points automatisch bijgeschreven en hoef je niet te wachten.

edit2:

Net 25 Willys gekocht oftewel:
25x Super Wheelspin
14x Wheelspin
=
31 auto's waarvan 1 FE (Pagani Zonda)
4385000 credits

Je maakt dus bijna 3,5 miljoen winst op deze manier.

[ Voor 24% gewijzigd door London op 07-11-2021 12:27 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:09:
[...]

Er zit een cap op die hoeveel mastery points je kan krijgen per keer, volgens mij 10. Aangezien je een mastery point krijgt voor iedere 50.000 punten moet je dus na 500.000 punten even stoppen en opnieuw beginnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Mr. Freeze schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:20:
[...]

Dank.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/icmsmgeRYZsQF-CxJEZ6B2HduYc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4q9mwnItHoOC0pvuYIkLlJDo.png?f=fotoalbum_large
🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:12:
[...]

Nee. Zie de screenshot. Daarmee ga je driften op de plek die ik noemde. Moet je wel alle masteries unlocked hebben zoals in de screen.

[Afbeelding]

edit: Ohja, en dat wat hier beneden gezegd wordt :P Aan het eind van de drag strip zit een drag race. Als je met X die race ingaat en gelijk weer eruit gaat dan worden de mastery points automatisch bijgeschreven en hoef je niet te wachten.
Lvl 119 al? Wauw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Ik speel altijd met bumperview, gewoon lekker niets dat het zicht belemmert en rijd voor mij altijd het fijnst.
Groot nadeel vind ik wel dat je bij veel auto’s dan niet dat lekkere volle motorgeluid hoort dat je bij cockpit- of hoodview wel hebt.
Ik snap dat het realistisch is omdat je het geluid vanaf de bumper hoort (voor de auto) maar is toch wel verdomd jammer dat er geen optie is om dit aan te passen :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 19:22
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:44:
[...]

Ja hoor.

bedankt

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Hoe haal je de drone eigenlijk tevoorschijn? Of misschien ben ik nog niet ver genoeg?

Creative hub, drone mode.

[ Voor 17% gewijzigd door flugelisoke op 07-11-2021 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
ariekanari schreef op Sunday 7 November 2021 @ 11:48:
Sinds ik FH5 speel krijg steeds de melding: "Local cache is almost full this can affect achievements stats and leaderboards".
Zijn er ook andere Tweakers die hier tegen aangelopen zijn?

Ik heb de console opnieuw ingesteld met behoud van games en apps. Na een paar uurtjes FH5 komt de melding echter weer terug.
Aangezien ik de cache-melding nog nooit eerder heb gehad vermoed ik dat het hier om een specifiek probleem met FH5 gaat.
Ik heb het i.i.g. doorgegeven met de "Rapporteer een probleem"-app.
Dat heb ik inderdaad ook. Geen idee waar dit vandaan komt. Zou kunnen komen omdat er wat online/offline issues waren met FH. Wat ik zo kon vinden is dat het te maken heeft met het feit dat je niet online zou zijn en hij dus lokaal achievements cached (en daar maar beperkte ruimte voor is?).

[ Voor 17% gewijzigd door TheVMaster op 07-11-2021 13:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:56:
[...]

Trouwens, heb net al mijn Jeeps (gebruikt voor super wheelspin) uit m'n garage gepleurd, heb daarmee ook alle mastery points teruggekregen, wtf...? Oneindig spins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Wat is het trucje met de jeeps? wat kan je er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Meer mensen die die photo van mural compass niet gemaakt krijgen? Sta toch echt voor dat paint ding maar hij blijft het gebouw niet herkennen.. Al opnieuw gestart alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:12:
[...]

Trouwens, heb net al mijn Jeeps (gebruikt voor super wheelspin) uit m'n garage gepleurd, heb daarmee ook alle mastery points teruggekregen, wtf...? Oneindig spins :P
Dan heb je geluk gehad :P Ik heb net 50 super wheel spins gedaan en niets terug gekregen. Maar wel 60 auto's erbij en 10 miljoen credits dus prima.

Gok dat ze dit wel heel snel gaan patchen en dat dat de mastery super spin een normale wheelspin wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door London op 07-11-2021 13:27 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024

cockpit view met drift camera aan
lekker veel door de zijraampjes kijken 8)

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:12
Als je de originele omgeving en gebouwen wil vergelijken met die van Forza 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
London schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:27:
[...]

Dan heb je geluk gehad :P Ik heb net 50 super wheel spins gedaan en niets terug gekregen. Maar wel 60 auto's erbij en 10 miljoen credits dus prima.

Gok dat ze dit wel heel snel gaan patchen en dat dat de mastery super spin een normale wheelspin wordt.
Ik kreeg de mastery points ook pas terug toen ik de game opnieuw opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:31:
[...]

Ik kreeg de mastery points ook pas terug toen ik de game opnieuw opstartte.
Speel je dan online? Zou kunnen dat het kan glitchen vanwege de server issues.

Ik speel eigenlijk alleen nog maar solo zolang die issues niet gefixed zijn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Pfff ik geef het op met het behalen van season punten. Ze blijven maar verdwijnen. Ik had al lang op 26/38 gezeten inmiddels. Iemand anders hier ook last van? 🤯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09
Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 00:08:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dat niet gewoon omdat er een voorruit tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
SparksNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:37:
Pfff ik geef het op met het behalen van season punten. Ze blijven maar verdwijnen. Ik had al lang op 26/38 gezeten inmiddels. Iemand anders hier ook last van? 🤯
Heb ook het idee dat ik vaak dingen herhaal ja die ik dacht al gehaald te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yonix schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:39:
[...]

Is dat niet gewoon omdat er een voorruit tussen zit?
Nee, ook de hoodlum heeft dit issue i.v.m. bumpercam / rearcam.
Op ResetEra wordt hier ook al meerdere keren over gesproken en het heeft schijnbaar te maken met de in-game Dynamic Contrast. Forza Horizon 4 had hier ook al last van. Dit ligt dus niet aan je beeldscherminstellingen, maar is een in-game dingetje.
Het is tevens een combinatie van kleur van de auto met tijd van de dag qua belichting etc.
Het is namelijk ook niet altijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kon niet wachten dus maar dat premium add on pack gekocht. Draait echt geweldig op de Series S, ziet er super mooi uit ook. Wel de issue dat als er ergens press X/A to [insert actie] staat er bij mij geen icoontje van knopje staat, altijd raden wat ik moet aanklikken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 22:41

Insidious

Professionele amateur

Wat zou een verstandige keuze zijn waarvoor je de voucher inzet voor een gratis auto? Ik vind zelf de “posterauto” Mercedes-AMG ONE 2021 een vet ding. Of is dit niet handig omdat je die sowieso al (een keer?) krijgt? Thx voor jullie adviezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand al uitgezocht hoe het met Dubbel XP zit van dat VIP dinges?

Zit dat nou in het XP verwerkt. Of krijgen we dat simpelweg niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Insidious schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:10:
Wat zou een verstandige keuze zijn waarvoor je de voucher inzet voor een gratis auto? Ik vind zelf de “posterauto” Mercedes-AMG ONE 2021 een vet ding. Of is dit niet handig omdat je die sowieso al (een keer?) krijgt? Thx voor jullie adviezen.
Als jij die AMG ONE vet vindt dan koop je die toch met de voucher ?
Of je koopt die lelijke bak van 30.000.000 waar je toch nooit in gaat rijden…

Ik had trouwens een mazzeltje met de wheelspin vanmorgen :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sxrWofNgLVCBFh7e5CrKGo9mt4A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uxqabuOw38iFqV1FL7pGR47G.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:15:
[...]
Of je koopt die lelijke bak van 30.000.000 waar je toch nooit in gaat rijden…
Is er ook een lelijke bak van 30.00.000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo de Jesko is binnen. Er zit wel 1 sub opdracht bij waarbij je de dificulty naar beneden moet zetten. Scene 95 is dat. Ik speel normaal op highly skilled, en daar gaat de rijder waar je tegen moet echt heel dik onder de 3 star requirement. Even op tourist gezet en toen rustig hem gepakt.

Gelijk mooie toptijd op de snelweg gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
Nope! Is een feature. Zojuist gedaan, nadat ik de game opnieuw startte keurig een melding '90 car mastery points have been refunded.'

Oneindig spinnen dus!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb die jeep 3 keer gedaan, toen maar gestopt... er moet nog iets aan auto's sparen overblijven he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
Jackson6 schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:12:
[...]

Hoe pleur je die weg dan?
Edit: Ah al gevonden

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnocchio op 07-11-2021 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
in een andere auto zitten, dan naar change car, jeep selecteren en dan verwijderen uit de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Of je gift ze. ;-)

Alle PR-stunts nu 3 sterren, de rest van de accolades die daar nog bij horen doe ik later wel als de garage wat uitgebreid is. Enige zure is dat je voor een accolade 200.000 punten met de Formula Drift Dodge Viper #43 moet scoren in de Los Campos Drift Zone. Met veel pijn, moeite en gevloek (op zondag, sorry) gehaald, maar de accolade niet gekregen. 100% zeker dat het de juiste auto was. Dus dat is even balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 00:42

Ulti23

Quality Time

Vreemd, ineens geen engine sound meer. Had een leuke auto wat getuned, maar toen ik weer geen racen geen geluid meer van de motor. Iemand dit ook gehad? Xbox Series X hier.

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:05:
Ik heb die jeep 3 keer gedaan, toen maar gestopt... er moet nog iets aan auto's sparen overblijven he :D
Inderdaad... Voelde even de drang om dit ook te gaan doen voor het eventueel veranderd zou worden, maar eigenlijk is het veel leuker om rustig terwijl je speelt alles te verzamelen.

Los daarvan, ik zal overigens wel blij zijn als ik al die adventure puntjes vrij gespeeld heb. Vind het best irritant hoe ze dat gedaan hebben dat je gewoon wat je ook aan het doen bent ineens stil gezet wordt en naar het scherm gaat om je volgende adventure te kiezen. Kun je wel weer cancelen maar echt, laat me gewoon met rust, vooral omdat ik ondertussen al 5 adventures gestapeld heb die ik nog niet gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ulti23 schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:14:
Vreemd, ineens geen engine sound meer. Had een leuke auto wat getuned, maar toen ik weer geen racen geen geluid meer van de motor. Iemand dit ook gehad? Xbox Series X hier.
Heb ik ook een keer gehad... Even naar dashboard en terug naar de game en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Finraziel schreef op Sunday 7 November 2021 @ 15:15:
[...]

Inderdaad... Voelde even de drang om dit ook te gaan doen voor het eventueel veranderd zou worden, maar eigenlijk is het veel leuker om rustig terwijl je speelt alles te verzamelen.

Los daarvan, ik zal overigens wel blij zijn als ik al die adventure puntjes vrij gespeeld heb. Vind het best irritant hoe ze dat gedaan hebben dat je gewoon wat je ook aan het doen bent ineens stil gezet wordt en naar het scherm gaat om je volgende adventure te kiezen. Kun je wel weer cancelen maar echt, laat me gewoon met rust, vooral omdat ik ondertussen al 5 adventures gestapeld heb die ik nog niet gekozen heb.
wat is dat nu precies met die Jeeps dan? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:33:
[...]

wat is dat nu precies met die Jeeps dan? :?
als je die willy's jeep koopt dan kun je voor 5 mastery points een super wheelspin krijgen. Doe je de auto weg krijg je je mastery points weer terug (ik moest afsluiten en opnieuw opstarten). Die jeep kost slechts 40.000 met een super wheelspin krijg je gemiddeld heel wat meer. (overigens krijg je sowieso al 7000 terug met de eerste mastery point)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09
Gisteravond nog wat lopen sleutelen met wat instellingen op de televisie en Xbox Series X en ik ben van mening dat HDR er nu prima uitziet in Forza Horizon 5. (y)

Sowieso is het fantastisch om te zien wat Playground Games uit de hoge hoed heeft getoverd, want de visuals zijn weer van hoog niveau! Toch ben ik benieuwd naar de verschillen met Forza Horizon 4 (zelfde ForzaTech-engine), want op het oog lijkt het verschil vooral in lichteffecten en updates in de geografische vormgeving te zitten. :)

Anyhow, het is plaatjes genieten! ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGB9zrHjsd7ViM4-LJY-eYsdMbY=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/y3CkPKgf2LrA2CzJSqNxD6ff.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fGY0kqFtfb-yaBWZuJy-fSiIakk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/BR3hpKJ5aC22JNZslJLgnJtj.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vfuQqrcdaxuRK0_GQIBHcQMKMU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/IuFWbuqll063dw92DObYpNi3.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDr20JyL7Ix4zQBdw0CKnD89kGw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/zOn0PEqnbDkZH8dI7xOfq05P.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LtS9w0GL7Iap7EDh5ubROY27FLA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/pLBR5T9z5ILADZ9qWVWIVu4Z.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/He4t2vLSXRWGULOfWfFMF5OuKXU=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/eb5NbaJPYDlSpWZSIECNZlvA.png?f=fotoalbum_medium

Oh, en ik zou mij graag aan willen melden voor de GoT Club: Yonix360 (PC + Series X).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
SparksNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:37:
Hier zonder problemen het seizoen compleet gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Homeland schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:40:
[...]

Hier zonder problemen het seizoen compleet gemaakt.
Weet jij wat de eis is voor die arcade? Ik heb een arcade gedaan eerste ronde doorgekomen en toch werd hij niet afgevinkt. Moet je per se alle 3 de ronden halen? Dat is de enige die ik nog mis.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-11-2021 15:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:39:
[...]

als je die willy's jeep koopt dan kun je voor 5 mastery points een super wheelspin krijgen. Doe je de auto weg krijg je je mastery points weer terug (ik moest afsluiten en opnieuw opstarten). Die jeep kost slechts 40.000 met een super wheelspin krijg je gemiddeld heel wat meer. (overigens krijg je sowieso al 7000 terug met de eerste mastery point)
Die 7000 is XP, je levelt er ook enorm snel van. Heb het een paar keer gedaan, maar vind het te snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
BeefHazard schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:02:
[...]

Nope! Is een feature. Zojuist gedaan, nadat ik de game opnieuw startte keurig een melding '90 car mastery points have been refunded.'

Oneindig spinnen dus!
Geen feature; kreeg de punten net niet meer terug helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke Forza had wel een 'exploit', doe je niets aan buiten het wel of niet gebruiken.

Was in FH4 volgens mij de Goliath race waar je gigantisch veel exp voor kon krijgen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
SinergyX schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:47:
Elke Forza had wel een 'exploit', doe je niets aan buiten het wel of niet gebruiken.

Was in FH4 volgens mij de Goliath race waar je gigantisch veel exp voor kon krijgen.
Was dat (Goliath) niet gewoon een kwestie van dat je XP krijgt van een race naar gelang je meer gereden hebt? Die Goliath is lang. Doe je ook nog meerdere laps dan krijg je uiteraard ook veel xp.
In 5 is dat trouwens nog wat makkelijker lijkt het, je kunt namelijk ook gewoon rivals doen en dan rondjes rijden tot je geen zin meer hebt en als je dan quit krijg je ook xp naar gelang hoever je gereden hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Finraziel schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:53:
[...]

Was dat (Goliath) niet gewoon een kwestie van dat je XP krijgt van een race naar gelang je meer gereden hebt? Die Goliath is lang. Doe je ook nog meerdere laps dan krijg je uiteraard ook veel xp.
In 5 is dat trouwens nog wat makkelijker lijkt het, je kunt namelijk ook gewoon rivals doen en dan rondjes rijden tot je geen zin meer hebt en als je dan quit krijg je ook xp naar gelang hoever je gereden hebt.
Was een ding met respawnen vlak voor het begin, kon je in 40 seconde ofzo hele goliath doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ArthurMorgan schreef op Sunday 7 November 2021 @ 15:39:
[...]

Ik kreeg de mastery points dus niet terug :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

TheVMaster schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:07:
[...]

Ik kreeg de mastery points dus niet terug :?
Nee, dat krijg je ook niet altijd. Ik heb 50 van die jeeps gekocht en kreeg niets terug :P

Ben ook ff gestopt nu. Bijna level 165, die farm methode levert ook goede xp op.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
PC of Xbox? Ik kreeg ze op de Xbox (Series X) dus wel terug.

Heb ze niet als gift gegeven maar gewoon uit de garage verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-11-2021 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:42:
[...]

Weet jij wat de eis is voor die arcade? Ik heb een arcade gedaan eerste ronde doorgekomen en toch werd hij niet afgevinkt. Moet je per se alle 3 de ronden halen? Dat is de enige die ik nog mis.
Ik heb alle rondes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ArthurMorgan schreef op Sunday 7 November 2021 @ 16:11:
PC of Xbox? Ik kreeg ze op de Xbox (Series X) dus wel terug.

Heb ze niet als gift gegeven maar gewoon uit de garage verwijderd.
Series X en ik kreeg de eerste keer wel mastery points terug, maar de keren erna niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
TheVMaster schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:56:
[...]

Series X en ik kreeg de eerste keer wel mastery points terug, maar de keren erna niet :-(
Vaag, misschien dat het een eenmalig iets is dan, dat je je eerste 'fout' kunt herstellen of zo. Ik ga het in elk geval niet weer proberen. Wil nog een poos plezier beleven aan FH5, dan moet ik niet teveel op die manier grinden :D

[ Voor 17% gewijzigd door ArthurMorgan op 07-11-2021 17:25 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Woah! Lekker deze!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJ-B5s3NXGgpsEQFWuAtmUF_DUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yE0fK5r2u0BztehBNLOcSmu3.png?f=fotoalbum_large

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Zo, inmiddels al wat uren achter elkaar kunnen spelen zonder crash. Eigenlijk zonder zelf iets te hebben aangepast/geupdate.

Heb me ingame al ingeschreven voor de GoT club, maar doe het hier ook nog even natuurlijk.
XBL: Stoksbrood

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Op de PC heb ik vanaf de launch een stuk of 5 crashes gehad, hopelijk doen ze er nog wat aan.
Pagina: 1 ... 10 ... 64 Laatste