[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 9 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Vraagje:

Mijn gamepass is momenteel verlopen. Kan ik vandaag reeds de gamepass-versie (zelfde als standard versie) preloaden en dan dinsdag mijn gamepass activeren en starten spelen? Of beschouwt de store deze 2 versies als verschillend en moet ik dan alsnog opnieuw +100 GB binnentrekken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
huyanglee schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:50:
Vraagje:

Mijn gamepass is momenteel verlopen. Kan ik vandaag reeds de gamepass-versie (zelfde als standard versie) preloaden en dan dinsdag mijn gamepass activeren en starten spelen? Of beschouwt de store deze 2 versies als verschillend en moet ik dan alsnog opnieuw +100 GB binnentrekken?
volgens mij kan je alleen preloaden als je gamepass hebt , anders moet je het kopen en dan preloaden .

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
huyanglee schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:50:
Vraagje:

Je hebt hem al gepreload? Dan zou het vrijwel dezelfde moeten zijn, of wellicht nog extra dat moet worden binnengehaald. Je kunt naar mijn weten niet preloaden zonder een GP abo?

Er zullen ook vast geen workarounds zijn om nu alvast te spelen op GP? Ik twijfel om die 100 euro te betalen, vind het (nu) veel geld. De VIP + welcome pack heb ik al gekocht in veronderstelling dat ik gisteren kon spelen. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:55:
[...]

Je hebt hem al gepreload? Dan zou het vrijwel dezelfde moeten zijn, of wellicht nog extra dat moet worden binnengehaald. Je kunt naar mijn weten niet preloaden zonder een GP abo?

Er zullen ook vast geen workarounds zijn om nu alvast te spelen op GP? Ik twijfel om die 100 euro te betalen, vind het (nu) veel geld. De VIP + welcome pack heb ik al gekocht in veronderstelling dat ik gisteren kon spelen. :/
huh je hebt de vip gekocht ? dan kan je gewoon spelen dmv gamepass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Heb spel gisteren op de PC kunnen spelen.
Vandaag begonnen de problemen. Probeerde spel te starten en maar meteen popte scherm op vanuit Microsoft store doorgeleid naar Gameservices. Wat ik ook deed kwam niet in het spel.
Advies op forza forums was om spel te de-installeren en opnieuw te installeren.... gedaan en nu wordt download niet gestart met error Code: 0x80070424

Internet gezocht en wel meldingen over resetten store maar tot op heden niet de oplossing.
Iemand de gouden tip?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:14
Vandaag eindelijk kunnen beginnen met de game :)
Ik moet zeggen, het speelt als een zonnetje op mijn pc. Gelukkig hoef ik niet de keus te maken tussen performance of quality, maar heb ik gewoon beide :*)

Bovendien ziet het er prachtig uit op mijn Samsung Odyssey G9 ultrawide scherm!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ltl87JJ0GvKZun5ki8xUXpQB0lw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ct24IJnNHhSYzcfRjmhl67Ux.png

Met de visual preset op Extreme haal ik nog een nette 74 FPS gemiddeld in de benchmark op een resolutie van 5120x1440!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3v9QA5d0ZP8ld79OkC0NWqzn_0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wOjDWzIBemPCEwWgcs1HcBU2.jpg

Ook is de ondersteuning voor mijn Logitech G29 een stuk verbeterd tov Forza Horizon 4 voor mijn gevoel. Misschien her en der nog wat tweaken aan de difficulty settings en eens naar wat goede tuning guides zoeken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik krijg trouwens ook de hele tijd "You have been disconnected from the session", meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jackson6 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:33:
Ik krijg trouwens ook de hele tijd "You have been disconnected from the session", meer mensen last van?
Ben vandaag nog niet online geweest maar daar had ik gisteren echt continue last van, erg irritant idd.

Hopelijk een snelle fix

*Nu om de minuut zo'n beetje die melding en de game sloot ineens af.

[ Voor 9% gewijzigd door Sipio op 06-11-2021 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Ja, hier ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ArthurMorgan schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:01:
[...]

Je moet echt er in zitten en zelfs een paar meter rijden voor hij hem afvinkt.
Ja ik had al een half uur gereden voor ik hier reageerde :p probeer het altijd eerst zelf uit te zoeken in game haha.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Yep continu. Moeten ze wel ff fixen voor seizoen 1 begint komende week. Super irritant als je progress verliest door een d/c.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
taker1987 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:57:
[...]

huh je hebt de vip gekocht ? dan kan je gewoon spelen dmv gamepass
Hmm, ik heb VIP (los) gekocht, bedoel je niet de Premium versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
HollowGamer schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:51:
[...]

Hmm, ik heb VIP (los) gekocht, bedoel je niet de Premium versie?
aah jah dat bedoel ik idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:04
DutchOwnage schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:35:
Tja, what can I say. Vanaf vanmiddag 1400 uur bijna non stop zitten racen. Dan moet de game toch wel iets goed doen :+ :9
Dit is wel herkenbaar :+ Weliswaar niet zó lang, maar ik heb wel heel de avond in de rondte zitten scheuren :) Vooral de zwaar verbeterde snelheidsbeleving vind ik erg gaaf. En grafisch toch ook echt wel bijzonder strak.

Ik blijf de wereld wel leeg vinden en de menu's zijn niet alleen erg lelijk, maar ze werken soms ook gewoon onhandig. Voorbeeldje: het tuning menu zit nu links in een soort van matrix. Als je dan één stapje terug wilt (toch net dat kleinere wiel bijvoorbeeld) moet je meerdere keren 'klikken'.

Wel geinig dat je nu ook de remklauwen kunt painten. Klinkt als een detail, maar kan soms net ff een betere look geven 8) En het lijkt er warempel op dat de tint van de paint die je selecteert er in de spelwereld extract hetzelfde uit ziet. Dat was in FH4 om één of andere vage reden net niet zo, héél irritant.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je krijgt de Jesko gratis met een bepaalde story

https://racinggames.gg/fo...-unlocked-with-accolades/

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ai, die gratis auto token uitgegeven aan de Lotus Evija die je op een moment dus ook gratis vrij kan spelen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hou de token voorlopig gewoon vast en koop alleen huizen ;)
De hoeveelheid auto's die je krijgt is zo groot dat ik echt wacht tot een bepaalde auto echt iets toevoegt aan een bepaald event en die niet makkelijk anders te verkrijgen is.

--
als je in je garage bent en daar klikt op car collection en daar de auto selecteert zie je ook hoe die verkrijgbaar is. Dus ook met welke accolade bijvoorbeeld. Je kunt vandaar uit ook in een keer naar de autoshop verder om hem te kopen.

[ Voor 33% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-11-2021 12:37 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

RedFox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:54:
[...]

Bij het adres het land op IJsland laten staan en dan overal iets als "123" invullen, dat was de truc bij mij.
Vreemd, ik probeerde nog een keer maar op een andere laptop en toen hoefde ik alleen in te loggen bij MSFT en op kaupa te klikken en ik werd niet eens gevraagd om een CC nummer en adress.. blijkbaar had hij mijn CC details al gevonden..
En de order lijkt te werken voor ijslands tarief :) *O*

Maar nu moet ik de update van 109Gb downloaden.. dus alsnog wachten.. net nu ik de TV en xbox even voor mezelf heb.. -O-

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Homeland schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:23:
[...]

Ai, die gratis auto token uitgegeven aan de Lotus Evija die je op een moment dus ook gratis vrij kan spelen...
De hamvraag is, wat is wel een goede kandidaat voor de gratis auto...mmm
Zonder de lijst gekeken te hebben gaat mijn persoonlijke voorkeur altijd uit naar de F40 maar dat is puur uit jeugdsentiment (poster car)..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Ik ben nooit echt van de race games geweest en had het schakelen altijd op automatisch staan maar ben met handmatig schakelen begonnen en man wat voegt dat veel toe.

Niet dat ik per se sneller ben of zo maar qua beleving is het toch weer een stapje verder, heerlijk om tijdens het cruisen of wat dan ook ff terug te schakelen en dat geluid van de motor horen.

Zou het anderen die nog automatisch schakelen toch aanraden om het eens te proberen.

Verder blijf ik op momenten de graphics echt super mooi vinden en het gevoel van snelheid is echt heerlijk.

Vette game 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 06-11-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:08
Ligt het aan mij, of is het soms echt mega irritant om bepaalde borden te kunnen pakken? Sommige liggen echt op de meest onmogelijke plekken. Prima dat je via een heuvel moet proberen te springen, maar sommige slaan echt helemaal nergens op…

Voorbeeld: YouTube: Los Jardines Garden Roof Horizon 5 XP Sign

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SparksNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:19:
Ligt het aan mij, of is het soms echt mega irritant om bepaalde borden te kunnen pakken? Sommige liggen echt op de meest onmogelijke plekken. Prima dat je via een heuvel moet proberen te springen, maar sommige slaan echt helemaal nergens op…

Voorbeeld: YouTube: Los Jardines Garden Roof Horizon 5 XP Sign
Die is juist super makkelijk als je de jump event unlocked hebt bij de rotonde ernaast.

Vond die in die hoogspanningsmast het kutst om te halen, maar met 10x rewinden ben je er vaak wel.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:08
London schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:29:
[...]

Die is juist super makkelijk als je de jump event unlocked hebt bij de rotonde ernaast.

Vond die in die hoogspanningsmast het kutst om te halen, maar met 10x rewinden ben je er vaak wel.
Die heb ik nog niet unlocked, maar dat verklaart dan wel waarom ik zo aan het kutten was. Je hoort ‘m dus pas later te halen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xyanta schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:30:
Bovendien ziet het er prachtig uit op mijn Samsung Odyssey G9 ultrawide scherm!

[Afbeelding]
Heb de game ook geinstalleerd op mijn PC, op een LC49 (kleine broertje :P), eerst bleef de game continue op 16/9 resolutie maar opeens fullscreen, dat is wel genieten :D

Heb jij de FOV's nog aangepast? Heb het gevoel dat in de auto het iets te breed staat, maar nog niet echt de sweetspot gevonden qua instellingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 10:39
simons schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:03:
Heb spel gisteren op de PC kunnen spelen.
Vandaag begonnen de problemen. Probeerde spel te starten en maar meteen popte scherm op vanuit Microsoft store doorgeleid naar Gameservices. Wat ik ook deed kwam niet in het spel.
Advies op forza forums was om spel te de-installeren en opnieuw te installeren.... gedaan en nu wordt download niet gestart met error Code: 0x80070424

Internet gezocht en wel meldingen over resetten store maar tot op heden niet de oplossing.
Iemand de gouden tip?
Hier hetzelfde probleem, ook al meerdere dingen geprobeerd. Maar nog geen succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Meijeh schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:12:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ook al meerdere dingen geprobeerd. Maar nog geen succes
Ik heb nu op Forza forum melding gemaakt, zodra ik oplossing weet zet ik die hier neer. Als jij toevallig tot een werkende oplossing komt hoor ik dat natuurlijk ook graag :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zie dat het fast teleport huis 2 miljoen credits kost. Altijd zo heerlijk als je gratis overal naar toe kunt teleporten :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:14
SinergyX schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:38:
[...]
Heb jij de FOV's nog aangepast? Heb het gevoel dat in de auto het iets te breed staat, maar nog niet echt de sweetspot gevonden qua instellingen.
Ik heb verder geen aanpassingen gedaan aan de FOV. Voor Forza Horizon gebruik ik graag de chase cam (camera achter de auto). Voor dit type race game geeft dat naar mijn mening de beste ervaring. De grote variatie aan auto's en omgevingen is het best te bewonderen vanuit de chase cam. Cockpit view gebruik ik wel bij simracing games.

In combinatie met een 32:9 beeldverhouding is dit een prachtige game die veel immersie bied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meijeh
  • Laatst online: 11-09 10:39
simons schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:16:
[...]

Ik heb nu op Forza forum melding gemaakt, zodra ik oplossing weet zet ik die hier neer. Als jij toevallig tot een werkende oplossing komt hoor ik dat natuurlijk ook graag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/inBWdEDH4-DLwt5SlR_1e_YWwng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sDki56PHIXyqQYRdhh5XDbiD.png?f=user_large

Deze 2 uitgevoerd voor Forza onder apps en onderdelen. Hij start nu weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Meijeh schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]

[Afbeelding]

Hmmm Forza staat niet meer onder apps en onderdelen omdat ik deze heb moeten de-installeren.... het installeren lukt niet meer met errorcode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
London schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:21:
Zie dat het fast teleport huis 2 miljoen credits kost. Altijd zo heerlijk als je gratis overal naar toe kunt teleporten :D
Je kan dan niet gratis teleporteren, het kost geld totdat je ook alle fast travel Borden hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hebben auto’s launch control eigenlijk?
Krijg dat niet voor elkaar namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:27

Dazzler2120

FP ProMod
Meijeh schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]

[Afbeelding]

Hij loopt bij mij nu ook iets beter... Maar crasht nog steeds met momenten

Nvm, tutorial gedaan, nu crasht het spel iedere 5 seconde 8)7 |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Dazzler2120 op 06-11-2021 14:56 ]

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 17:40
Donstil schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:46:
Hebben auto’s launch control eigenlijk?
Krijg dat niet voor elkaar namelijk.
Ja, auto in achteruit zetten, rem intrappen, terug naar 1e gear, gas geven, je zal zien dat hij dan tot 2500 rpm gaat ongeveer, en dan rem loslaten en je vliegt weg ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Homeland schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:43:
[...]

Je kan dan niet gratis teleporteren, het kost geld totdat je ook alle fast travel Borden hebt gevonden.
Zo werkt het iedere Forza inderdaad. Gelukkig heb ik alle boards gister al gefixed.

edit: Pfff niet te doen met die disconnects. Zit je midden in een trailblazer van 10km istie failed vlak voor de finish door een d/c ;w

Nog een tip: De 2020 Toyota Supra kun je voor 55k credits kopen en deze heeft in de mastery tree voor in totaal 5 punten een super wheel spin. Super makkelijke manier om wheel spins te farmen dus.

[ Voor 36% gewijzigd door London op 06-11-2021 15:40 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Hunter98X schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:59:
[...]

Ja, auto in achteruit zetten, rem intrappen, terug naar 1e gear, gas geven, je zal zien dat hij dan tot 2500 rpm gaat ongeveer, en dan rem loslaten en je vliegt weg ;)
Ja, maar echt launch control vind ik dat niet. Je krijgt dan - afhangende van de auto natuurlijk - alsnog dikke wheelspin. Of moet je daar dan weer traction control voor inschakelen? Iets wat ik niet wil...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Oké, deze missie was gaaf! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8EzE30FyRbuucgdcB_CHRSxh7c=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/MIjGGZmS2iIijur9ocd7qSdv.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bk1TO41Bo6qNT6875XwouYIt7BQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/cmQJetzWXiJDJ6pTNvq6P14e.png?f=fotoalbum_medium

Heb vanmiddag voornamelijk Horizon Solo gespeeld. Hierbij heb ik geen last gehad van crashes of disconnects. Oh, en een ander voordeel? Een goed gevulde speelwereld. :)

Trouwens, wel vaag dat je aan het einde van race / event niet meer te zien krijgt hoeveel credits je hebt verdiend. :S

Daarnaast is performance op de laptop, Lenovo Legion 7 (Ryzen 7 5800H, 32GB DDR4 + RTX 3080), dikke nice! (y)

[YouTube: Lenovo Legion 7 (2021) - Forza Horizon 5 (Ryzen 7 5800H + RTX 3080 Mobile)]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SantinoNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06 12:28
Pfff vet spel, maar die disconnects steeds verpesten het wel een beetje. Hopelijk komt daar snel een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallyPower
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 10:29
Ik heb nu 1,5 dag gespeeld en ben toch een aantal vervelende bugs tegengekomen.. :(

- De tuning & upgrade menu's zijn traag met het inladen van assets: velgen, banden, lak, steeds mag ik +5 seconden wachten totdat het spel weer reageert.
- Barn finds, ook hier trage assets, de spreker is al klaar voordat ik de auto krijg te zien.
- Disconnects, denk dat hier al genoeg over gezegd is...
- VIP status, Hij is gewoon weg bij mij, zelfs na een herinstallatie.
- Seasonal challenges niet te halen, geeft steeds aan dat ik in de verkeerde auto rij, meerdere merken geprobeerd..

Verder is het echt een super spel, maar deze dingen halen voor mij wel wat plezier weg..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rossi46
Bizar trouwens hoe gewend ik ben om in deze game links te rijden (door FH3 en FH4). Ik moet echt even afkicken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik heb de knoop doorgehakt en mezelf van de gratis car ticket een Ferrari gehaald.. Was 3 mil ofzo dus niet gek veel maar wat een mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hunter98X schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:59:
[...]

Ooh toch. Ik probeerde het met de GT2RS maar die gaat dan tegen de toeren begrenzer zitten stuiteren.

Ik ga het nog eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:24:
Bizar trouwens hoe gewend ik ben om in deze game links te rijden (door FH3 en FH4). Ik moet echt even afkicken :+
Blijf het alleen jammer vinden dat ze bepaalde auto's geen optie hebben tot LHD en RHD, japanse auto's bijna allemaal de rechter model.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
WallyPower schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:18:
Ik heb nu 1,5 dag gespeeld en ben toch een aantal vervelende bugs tegengekomen.. :(

- De tuning & upgrade menu's zijn traag met het inladen van assets: velgen, banden, lak, steeds mag ik +5 seconden wachten totdat het spel weer reageert.
- Barn finds, ook hier trage assets, de spreker is al klaar voordat ik de auto krijg te zien.
- Disconnects, denk dat hier al genoeg over gezegd is...
- VIP status, Hij is gewoon weg bij mij, zelfs na een herinstallatie.
- Seasonal challenges niet te halen, geeft steeds aan dat ik in de verkeerde auto rij, meerdere merken geprobeerd..

Verder is het echt een super spel, maar deze dingen halen voor mij wel wat plezier weg..
Bij season challenges moet je het juiste merk en de juiste klasse hebben. Liep daar ook tegenaan in het begin. Dus je hebt bijv een Audi nodig die dan ook nog eens S2 is.

VIP werkt bij mij ook niet, mogelijk pas vanaf de 9e actief?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt een gave game man. hoe meer je unlocked hoe cooler het word. Nu ook een aantal online races gedaan en is echt dik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Homeland schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:13:
[...]
VIP werkt bij mij ook niet, mogelijk pas vanaf de 9e actief?
VIP zou actief moeten zijn vanaf de 5e in de regio waar je het aangeschaft hebt.

Zelf heb ik wel de kroon en het huis ontvangen maar krijg ik geen dubbel XP.

Moeten ze nog even fixen helaas.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bu_eeYNNPpjrd57RtM_ppMwAzuM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8I2wOqTLzhcQwAAA5NZrGyJH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7wXJ2d914195Xe-DqcWFP46SlA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bg7cwUCDWIkQh17qnoNEhMrW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-aPsBvOGT0BiJbtMq3bK6BWNzY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sn712bahFb1pUtnVNJLTT9bj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gG9C74arpWte-QyeDBB-ORJPCw4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/um3Quq4TpXLkJvvAsQa1kJc2.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Online matchmaking mag van mij wel een optie krijgen om alleen XSX/XSS tegenstanders te vinden... Heb het gevoel dat dat nu vooral zo traag gaat omdat sommigen zo lang moeten laden

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Derde foto, dat groen en blauw van die huisjes reflecterend op die BMW, nice hoor (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan Tweeakters de compressie niet wat verminderen op de thumbnails? ;)
Doen afbreuk aan de originele kwaliteit die je ziet zodra je op de thumbnail klikt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Sipio schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:16:
[...]

Derde foto, dat groen en blauw van die huisjes reflecterend op die BMW, nice hoor (y)
Thanks! De Photomode werkt echt verslavend. Ben meer tijd kwijt aan het foto's maken dan aan het rijden. :+
Ben enorm aan het experimenteren om de foto's zo realistisch mogelijk te krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:05
Nvm

[ Voor 156% gewijzigd door DutchOwnage op 06-11-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:18:
[...]

Thanks! De Photomode werkt echt verslavend. Ben meer tijd kwijt aan het foto's maken dan aan het rijden. :+
Ben enorm aan het experimenteren om de foto's zo realistisch mogelijk te krijgen. :)
Hoe zet ik dat poppetje uit op de foto’s eigenlijk?
Ik zie in jouw m3 niemand zitten bijvoorbeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:37:
[...]

Hoe zet ik dat poppetje uit op de foto’s eigenlijk?
Ik zie in jouw m3 niemand zitten bijvoorbeeld.
Zorgen dat je auto stilstaat. En dan via Y (Effects) heb je onderaan de opties om het volgende aan/uit te zetten:

- Rijder
- Koplampen en achterlichten
- Dieren
- Publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rivanov schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:43:
[...]

Zorgen dat je auto stilstaat. En dan via Y (Effects) heb je onderaan de opties om het volgende aan/uit te zetten:

- Rijder
- Koplampen en achterlichten
- Dieren
- Publiek
Ooh nice dat had ik ff gemist, thanks.
Dan ga ik ook eens met die mode spelen, heerlijk rustgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:17
Rossi46 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:43:
[...]

Ja, maar echt launch control vind ik dat niet. Je krijgt dan - afhangende van de auto natuurlijk - alsnog dikke wheelspin. Of moet je daar dan weer traction control voor inschakelen? Iets wat ik niet wil...
Maar het is wel tof dat er een soort van launch control achtig iets inzit. Is gewoon leuk om de auto ff stil te zetten en vlot weg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 18:44:
[...]

Ooh nice dat had ik ff gemist, thanks.
Dan ga ik ook eens met die mode spelen, heerlijk rustgevend.
Alleen door die mode ben ik even geswitched naar Quality mode i.p.v. Performance. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Er wordt ook al lekker gecheat op de leaderboards volgens mij.

Boven is met friends filter en onder is global filter. Je hoopt dan iedere keer dat ze optreden tegen dit soort figuren maar dat is weer ijdele hoop vrees ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ZtcHpRrMtBt5uq4ZvwmcHH90kg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bhx0OiejPDvlD786aauwWkb9.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IiBal2Soo2RavDLHv6A_Wj8b9kU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/O7iEfNqzzSfPhX0DF9nVsxN7.png?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17
Vraagje:

Hoe komen jullie aan die free car pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
WallyPower schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:18:
Waar speel je op dan? Op mijn xsx is dat namelijk absoluut niet het geval.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 11:59

Miesjh

Finraziel schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:21:
[...]

Hier ook geen last van op de Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Astratuner schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:21:
Vraagje:

Hoe komen jullie aan die free car pass?
Premium Add-Ons bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallyPower
Finraziel schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:21:
[...]

PC, via steam aangeschaft.

Maar t is niet dat ik dit op een aardappel probeer te draaien. :P (5900X, 32Gb 3600MHz, 6900XT en 1 TB 970 EVO Plus). Vandaar dat t ook zo ergerlijk is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Aha die heb ik aangekocht. Toch eens zoeken waar die juist verstopt zit |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrozenPepper
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-08 21:22
inv voor club gestuurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Astratuner schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:33:
[...]

Aha die heb ik aangekocht. Toch eens zoeken waar die juist verstopt zit |:( .
Buy & Sell Cars > Car Packs > Car Pack openen en dan Redeem cars doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Rivanov schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:34:
[...]

Buy & Sell Cars > Car Packs > Car Pack openen en dan Redeem cars doen.
Dat heb ik al gedaan maar dat zijn toch voornamelijk maar Drift cars, er spraken mensen hier van 1 free car van hun keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Astratuner schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:36:
[...]

Dat heb ik al gedaan maar dat zijn toch voornamelijk maar Drift cars, er spraken mensen hier van 1 free car van hun keuze?
Als je een auto gaat kopen krijg je in het laatste bevestigingsscherm een keus of je hem met je free pass wil aanschaffen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Astratuner schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:36:
[...]

Klopt. Dan moet je gewoon via Autoshow een auto kopen. Je krijgt dan de keuze om 'm met credits te kopen of met de "tegoedbon".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tip (gevonden op Reddit):

Fastest way to bank Skill points

Change your car: Hold start > cars > change car. (Do not reset the car postion)

Why?
When you accumulate your skill points and you are heading towards a rock/house/pedestrian car, in that moment change your car, it will bank your XP+Car mastery points.

Side note: complete the V10 story, in an hour you can get a Jesko which is worth +3 million .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:39:
Ok never mind wat ik zei over die drivatars... Ik had mijn difficulty settings fout staan :X
Had TCS aan en ABS uit... Precies verkeerd om, TCS beperkt me juist enorm en ABS vind ik toch wel fijn om te hebben. Bij de eerste poging vervolgens 2e terwijl ik voorheen met hangen en wurgen 9e of 10e werd... En ik had nog wel beter kunnen rijden, was op het laatst in aan het lopen op de nr 1 maar de laps raakten op.

Overigens ook wel leuk...
[Afbeelding]
:D
Blijft niet zo natuurlijk :+ maar voor nu wel leuk om op de eerste pagina te staan :)

Edit: trouwens, viel me nu ook op... Drivatar moeilijkheid heeft geen impact meer op je beloning... Als je wil grinden is het dus nuttiger om ABS uit te zetten en tegen noob drivatars te rijden dan met ABS tegen pro/unbeatable... Toch een beetje jammer.
Zie in je screenshot ook de befaamde Jon Joewon Song! 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
gise schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:40:
[...]

Zie in je screenshot ook de befaamde Jon Joewon Song! 😄
Yup... Gast is snel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
WallyPower schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:29:
[...]

Maar t is niet dat ik dit op een aardappel probeer te draaien. :P (5900X, 32Gb 3600MHz, 6900XT en 1 TB 970 EVO Plus). Vandaar dat t ook zo ergerlijk is..
Ah ja, vervelend... Op een of andere manier krijgen ze het nooit voor elkaar om Forza horizon echt helemaal goed te krijgen op pc (althans, 3 en 4 waren ook niet echt top).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WallyPower schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:29:
[...]

#Pcmasterrace :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Ik ben trouwens ook al een paar leuke kleine details tegen gekomen... Geen idee of die ook al in 4 zaten.
Tijdens het zoeken naar een barn met de drone vond ik een troep kippen op iemands erf... Die beesten houden niet van drones, gingen er mooi voor op de loop :+
Tijdens een skillsong zit je Avatar achter het stuur lekker met de muziek mee te swingen oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ondanks het feit dat 95% van de game positief is moet ik toch wel weer erkennen dat de AI echt tergend is af en toe. Physics hebben 0,0 invloed op tegenstanders en de top 5 sprint nog altijd weg alsof ze 2x zoveel vermogen hebben. Blijft wel jammer omdat dit al meerdere FH's een issue is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
London schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:07:
Ondanks het feit dat 95% van de game positief is moet ik toch wel weer erkennen dat de AI echt tergend is af en toe. Physics hebben 0,0 invloed op tegenstanders en de top 5 sprint nog altijd weg alsof ze 2x zoveel vermogen hebben. Blijft wel jammer omdat dit al meerdere FH's een issue is.
En dan zullen we maar niet spreken over de 'rubber banding', maar goed dat is al sinds het begin van de serie. Ach, dat houdt het spannend. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
Finraziel schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 19:59:
Tijdens het zoeken naar een barn met de drone vond ik een troep kippen op iemands erf... Die beesten houden niet van drones, gingen er mooi voor op de loop :+
Fable Horizon 5 :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 13-09 18:03
London schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:07:
Op zich vind ik dat weg sprinten van de top 5 wel goed. Dat heb je namelijk een race om ze in te halen.
Vaak zie je ook dat in games de AI juist extra traag is in de 1e ronde en je makkelijk alles in haalt.

In tegenstelling tot de meeste spelers is FH5 voor mij echt een spel dat ik met een stuur speel.
Ik heb de game vanavond ook op mijn laptop geïnstalleerd om al vast wat fasttravel boards te halen, maar met de controller is het niet een game die ik eindeloos kan spelen.

In de race simulator komt de game echt tot zijn recht. Als ik wissel van de Apollo naar een off road buggy merk ik dat de hele simulator anders reageert en er veel meer rol in het chassis zit. De B of C klasse autos geven ook veel minder G-krachten door via de GS-5 dan bijv de S1 klasse autos. De tracktoys zijn beduidend harder af geveerd.

Juist met een game met zoveel verschillende autos is dat super tof.

Om het nog wat authentieker heb ik vandaag ook al 5x van stuur gewisseld.

Ik vermaak met prima met FH5. :9

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Leuke bug vanuit instant resume, ik ga een race doen en kan totaal die gasten niet bijhouden. Auto veranderd, tegenstand naar avarage, zelfde verhaal. Denk echt, WTF. Wat blijkt, mijn pedaal was gereset en deed nog maar ~70% vol gas :/

Even reset, en makkelijk winnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Weet niet of het nu door Dolby Vision komt.. maar sinds vandaag speel ik in Quality mode ipv Performance Mode. Voornamelijk omdat ik veel foto’s aan het maken was, dacht ik; ik zet Quality mode aan.

Waar ik donderdag nog misselijk werd van de 30FPS, gaat het sinds vanmiddag eigenlijk super! Voelt vele malen beter aan.

Dus of dit door DV ipv HDR komt?! Op Resetera las ik een post van iemand die exact hetzelfde ervaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rivanov schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:13:
Weet niet of het nu door Dolby Vision komt.. maar sinds vandaag speel ik in Quality mode ipv Performance Mode. Voornamelijk omdat ik veel foto’s aan het maken was, dacht ik; ik zet Quality mode aan.

Waar ik donderdag nog misselijk werd van de 30FPS, gaat het sinds vanmiddag eigenlijk super! Voelt vele malen beter aan.

Dus of dit door DV ipv HDR komt?! Op Resetera las ik een post van iemand die exact hetzelfde ervaarde.
DV moet je zelf 'pushen' denk ik? Mijn LG C9 kan het weergeven, als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus

Lol, en ik maar klagen omdat ik op de PC locked blijf op 60 fps @ ultra terwijl ik eigenlijk 120 fps zou moeten kunnen halen.

Hoewel de game goed te spelen is, kan ik het laten om er morgen verder in te duiken.
De AccuForce capped op een of andere manier de frame rate. 7(8)7

Als je dan ziet dat je RTX3090 daardoor op maar 50% draait, blijft dat toch aan je knagen.
Morgen ochtend ga ik eens windows 11 installeren op mijn racepc om te kijken of dat de oplossing is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik kan dus echt totaal niet driften lol.. Ben ook echt een race noob met stuur (met controller ook) en in plaats van te driften maak ik vaak gewoon een spin..

Sowieso met wheel echt veel moeite

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Henkus
dglavimans schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:30:
Ik kan dus echt totaal niet driften lol.. Ben ook echt een race noob met stuur (met controller ook) en in plaats van te driften maak ik vaak gewoon een spin..

Sowieso met wheel echt veel moeite
Je bent niet alleen :+
Ik heb succesvol alle drift events overgeslagen in FH4 en ben van plan om dit ook te doen in deeltje 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Mooie forza time-lapse
https://twitter.com/Asa_G...qVMPNhulFPgyaRZJgCAA&s=19

Dit is toch wel een game welke je ook graag voor de ps5 zou willen hebben

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WallyPower
Henkus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:44:
[...]

Je bent niet alleen :+
Ik heb succesvol alle drift events overgeslagen in FH4 en ben van plan om dit ook te doen in deeltje 5
Kansei Durifto :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Besloten om eerst alle bordjes en PR-stunts te doen. Bordjes zijn tijdrovend en mooie manier om de map op mijn dooie gemak te verkennen en PR-stunts vind ik ronduit kak. Daarna begint het pas echt voor mij.

Ik heb gisterenavond ook even kort Horizon Open gedaan. Vermakelijk maar wel irritant als je ergens midden in een toernooi binnenvalt. Dus in dat opzicht vond ik de oude opzet fijner.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van Clubs, als ik kijk bij de Tweakers Club, zie je wel de andere leden etc maar verder valt er niks te zien?

Tijden vergelijken oid?

Ook als je een race start bijvoorbeeld kun je bij rivals kijken en dan zie ik idd wat [GOT] Namen maar dan zie je bijv een bepaalde auto en vervolgens is de Ghost een totaal andere auto?

Heb het gevoel dat ik iets mis, ik zag eerder ook een leader board voorbijkomen maar waar vind je die überhaupt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Ik heb het niet meer geprobeerd maar zie eigenlijk niet in hoe dat aan Dolby Vision zou kunnen liggen.

Lijkt me eerder gewenning of placebo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Laatst online: 07:33
Henkus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:29:
[...]

Lol, en ik maar klagen omdat ik op de PC locked blijf op 60 fps @ ultra terwijl ik eigenlijk 120 fps zou moeten kunnen halen.

Hoewel de game goed te spelen is, kan ik het laten om er morgen verder in te duiken.
De AccuForce capped op een of andere manier de frame rate. 7(8)7

Als je dan ziet dat je RTX3090 daardoor op maar 50% draait, blijft dat toch aan je knagen.
Morgen ochtend ga ik eens windows 11 installeren op mijn racepc om te kijken of dat de oplossing is....
Ik heb ook 3090 maar met 4k 60 zit de mijne rond de 75-85%

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Zyron schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:56:
Besloten om eerst alle bordjes en PR-stunts te doen. Bordjes zijn tijdrovend en mooie manier om de map op mijn dooie gemak te verkennen en PR-stunts vind ik ronduit kak. Daarna begint het pas echt voor mij.

Ik heb gisterenavond ook even kort Horizon Open gedaan. Vermakelijk maar wel irritant als je ergens midden in een toernooi binnenvalt. Dus in dat opzicht vond ik de oude opzet fijner.
PR stunts kan volgens mij niet omdat er maar een paar beschikbaar zijn aan het begin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Moet nog één Fast Travel board. Maar die is echt een bitch. Staat bovenop een boerderij met die silo’s ernaast. De berg van waar je moet springen is vrij bumpy dus je verliest telkens snelheid.

Als ik die haal kan ik overal gratis naar toe Fast Travellen. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Gehaald! Jeuj.
Free Fast Travel anywhere!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Sipio schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:00:
Wat is nou eigenlijk de bedoeling van Clubs, als ik kijk bij de Tweakers Club, zie je wel de andere leden etc maar verder valt er niks te zien?

Tijden vergelijken oid?

Ook als je een race start bijvoorbeeld kun je bij rivals kijken en dan zie ik idd wat [GOT] Namen maar dan zie je bijv een bepaalde auto en vervolgens is de Ghost een totaal andere auto?

Heb het gevoel dat ik iets mis, ik zag eerder ook een leader board voorbijkomen maar waar vind je die überhaupt?
Vooral tijden bij Rivals en snelheden/afstand etc bij PR Stunts. Leaderboard zie je als je Hall of Fame hebt bereikt.
Rivanov schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:19:
Moet nog één Fast Travel board. Maar die is echt een bitch. Staat bovenop een boerderij met die silo’s ernaast. De berg van waar je moet springen is vrij bumpy dus je verliest telkens snelheid.

Moeilijk fast travel bord? Die kan ik me niet herinneren om eerlijk de zijn :p Met rewinden en hoek/snelheid aanpassen moeten ze wel haalbaar zijn :)

Alle speed traps, speed zones, danger signs 3*, alle wegen ontdekt en 250/250 borden *O* Nu kan ik beginnen met het spel :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die niet kan driften. Zoek bij tunes naar KenBlocksSohn of KenBlockSohn. Ik weet even niet of het met dubbel s is. Follow hem en je ziet zijn tunes bij alle geschikte auto’s staan. Ik kan ook niet driften, maar door zijn tunes heb ik alle zones in FH4 gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

No offense, maar op dit tempo ben je toch binnen een week klaar met de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker, echt een aanwinst is fast travel :D

Ik ben mastery points aan het farmen met een formula drift auto zodat ik super spins kan kopen :D Ook alweer bijna level 100, gaat lekker :)

edit: Level 100! Yay! Morgen weer verder farmen met super spins. Kan nu ongeveer 24 super spins per uur farmen dus morgen maar ff cashen.

[ Voor 10% gewijzigd door London op 06-11-2021 22:58 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Zyron schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 21:56:

Doe ik ook voor een groot deel met de controller en dan het echte racen met het stuur.
De XP vind ik minder belangrijk, maar ik wil wel graag alle fast travels hebben.
Marcievg schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:10:
[...]

Ik heb ook 3090 maar met 4k 60 zit de mijne rond de 75-85%
Ik draai de game op een 49" ultra wide @5120x1440 wat dus dat zijn wel wat minder pixels dan 4k.
Als ik de USB stekker van mijn AccuForce er uit trek, schiet de fps gelijk omhoog en mijn gpu gebruik ook |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
Jackson6 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 22:35:
[...]

No offense, maar op dit tempo ben je toch binnen een week klaar met de game?
Gheh. Ik heb alle Accolade unlocks al en de game is nog niets eens uit :D

Also net de Gauntlet gereden met de Lancer. Duurt zeker 20 minuten, maar wat een heerlijke rit zeg. Na veel hypercars is het echt héérlijk om een auto te hebben met wat minder koppel, zoeft lekker door de bochtjes heen :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Pagina: 1 ... 9 ... 64 Laatste