[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 8 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-06 18:01
Na 1 dag nog altijd crashes bij het epilepsie waarschuwingsscherm.

Ik heb op dezelfde account als waar ik Xbox Game pass op heb gekocht hier via de IJslandse link de Premium Bundle gekocht maar in de Windows store kan ik alleen maar de gewone versie pre loaden.

Dit is toch fout want die premium bundle geeft je toch de premium versie + early play nietwaar?

Toch iets niet 100%, want op de officiële fora zijn er ook een hoop mensen voor wie het spel niet laad of crashed na 2 min...

[ Voor 3% gewijzigd door Astratuner op 06-11-2021 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:40:
[Afbeelding]

Maar laat ik zeggen, een random race starten, en dan online tegen andere mensen een matchmaking starten gaat niet?
Dat moet ik dus al in een Convoy zitten?
Gaat wel maar dat is niet het juiste menu, als je ingame bent, dan in het menu bij Online is het de eerste tab waar je dan op staat, Horizon Open heet het, daar kun je de diverse races kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:28
Ik heb vanmiddag een paar uur kunnen spelen zonder noemenswaardige problemen (alleen soms een "network disconnected" melding).

Had ook via Mtcgame de Premium Add-on gekocht die ik moest activeren via een Braziliaanse VPN. Dat lukte gewoon met m'n Nederlandse Xbox Live account. Alleen jammer dat Mtcgame de code pas tegen half twee leverde, maar goed in de ochtend had ik toch geen tijd :D

[ Voor 18% gewijzigd door Mr Magic op 06-11-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mr Magic schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:02:
[...]

Niet voor iedereen gelukkig...

Ik heb vanmiddag een paar uur kunnen spelen zonder noemenswaardige problemen (alleen soms een "network disconnected" melding).

Had ook via Mtcgame de Premium Add-on gekocht die ik moest activeren via een Braziliaanse VPN. Dat lukte gewoon met m'n Nederlandse Xbox Live account. Alleen jammer dat Mtcgame de code pas tegen half twee leverde, maar goed in de ochtend had ik toch geen tijd :D
Voor de volgende keer:

Console op regio Brazilië zetten > herstart > invoeren in de Store app > herstart.

Geen VPN nodig 👍🏼

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Astratuner schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:54:
Na 1 dag nog altijd crashes bij het epilepsie waarschuwingsscherm.

Ik heb op dezelfde account als waar ik Xbox Game pass op heb gekocht hier via de IJslandse link de Premium Bundle gekocht maar in de Windows store kan ik alleen maar de gewone versie pre loaden.

Dit is toch fout want die premium bundle geeft je toch de premium versie + early play nietwaar?

Toch iets niet 100%, want op de officiële fora zijn er ook een hoop mensen voor wie het spel niet laad of crashed na 2 min...

Wat een bagger release zeg...
Tja ik vind het altijd maar raar als je uit verschillende stores en landen wat koopt en achteraf klaagt als iets niet helemaal werkt.

Dat er crashes zijn is niet goed, maar heb er zelf geen last van op mijn Series X. Misschien ligt het aan je pc.

Enige wat ik ervaar zijn de disconnect issues.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:23
Hier intussen ook een paar uurtjes gespeeld. Voelt aan als vertrouwd als je FH4 ook gespeeld hebt. Wel in het begin een aantal disconnects gehad, en een keer een CTD. Zelf ben ik een paar keer in Mexico geweest (vriendin komt er vandaan) en zie toch wel dat ze afslagen en andere voor ons vreemde verkeerssituaties goed overgenomen hebben in-game. Sommige dingen kloppen dan weer niet zoals dat El Arco in Cabo San Lucas op het droge staat terwijl dat normaliter eens per 2 jaar gebeurt. :+

Het is natuurlijk geen simulator, maar ik vermaak me prima. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/GFN3jLs/67842b1e-1a06-4b20-9625-b3e1e13b1beb.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door pretpik op 05-11-2021 19:19 ]

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik heb toch ook het idee dat de drivatars een tandje taaier geworden zijn... Ik was ze langzaam omhoog aan het zetten, maar nu pro drivatars (1 onder unbeatable) op Teotihuacan Scramble krijg ik met geen mogelijkheid verslagen... Skyline gekocht en getuned waarmee ik in rivals mode zo'n 3 seconden van mijn tijd af reed ten opzichte van de welcome Lanevo... Nope, geen schijn van kans.

Eens gekeken, de snelste drivatar net in een race had op plek 10 (van ~5000) gestaan van de rivals leaderboard (A800) 8)7

Op zich wel goed aangezien veel mensen klaagden dat ze te makkelijk waren. Ik ben zelf ook echt niet de snelste racer, maar meestal kreeg ik als ik er echt voor ging zitten unbeatables en zeker pros wel verslagen in FH4.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06 04:13

Zyron

BWRAAAAP

Hier een soepele eerste dag. Wel even zoekende wat waar zit en enigszins overweldigd door het aanbod.
Wel zuur, zelfs al telt het nog niet, maar de speed trap in de Festival Playlist wil bij mij niet op "completed", zelfs al heb ik aan alle voorwaarden voldaan.

Benieuwd of Horizon Arcade (voormalig Forzathon Live) nu standaard onderdeel is van de wekelijkse playlist.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zou er een beetje markt zijn voor die Cobra Daytona van 30 miljoen, want ik dacht dan koop ik die met mijn voucher en gooi ik hem voor 20 miljoen op de marketplace Action house😋

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-11-2021 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zyron schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:02:
Hier een soepele eerste dag. Wel even zoekende wat waar zit en enigszins overweldigd door het aanbod.
Wel zuur, zelfs al telt het nog niet, maar de speed trap in de Festival Playlist wil bij mij niet op "completed", zelfs al heb ik aan alle voorwaarden voldaan.

Benieuwd of Horizon Arcade (voormalig Forzathon Live) nu standaard onderdeel is van de wekelijkse playlist.
Mij is het gelukt met een 911 GT2 RS - 2018
Let er wel op dat het een Track Toy moet zijn, en geen extreem Track Toy (weet niet of hij per se 998 moet zijn of alleen S2)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Scherp! Ik denk dat ik daar een foutje heb gemaakt. ;-) Dank!

Was ook wel even zoeken hoe drift zones te unlocken, dat gaat dus via de Horizon Rush binnen Forza Adventure. Ook nodig voor de eerste "week".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:11:
Zou er een beetje markt zijn voor die Cobra Daytona van 30 miljoen, want ik dacht dan koop ik die met mijn voucher en gooi ik hem voor 20 miljoen op de marketplace Action house😋
Ik zie er al diverse aangeboden.... wie denken die mensen dat er al 20 miljoen hebben liggen en dat daaraan willen uitgeven? ;)

Daar komt bij dat heel veel mensen die auto kiezen nu. Dus eerder overaanbod straks, en lekker goedkoop oppakken. Iemand een goed idee voor een dure en echt goed bruikbare auto? Ik hoorde al wel dat de Ferrari 599XX Evolution in elk geval niet meer de top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:19:
[...]

Ik zie er al diverse aangeboden.... wie denken die mensen dat er al 20 miljoen hebben liggen en dat daaraan willen uitgeven? ;)

Daar komt bij dat heel veel mensen die auto kiezen nu. Dus eerder overaanbod straks, en lekker goedkoop oppakken. Iemand een goed idee voor een dure en echt goed bruikbare auto? Ik hoorde al wel dat de Ferrari 599XX Evolution in elk geval niet meer de top is.
Haha ik zag het, meer slimmeriken zag ik.
Toch maar genomen. Wil ik ooit de hele collectie vol hebben dan hoort deze er toch bij en dan is de voucher in ieder geval volledig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb ook die Daytona genomen vanwege de waarde. Al m'n credits gaan naar huizen in het begin dus voorlopig geen plannen om auto's te kopen. Druk bezig alle boards te halen nu met m'n X5 M FE & Porsche Taycan. Zitten best wat taaie boards bij ook moet ik zeggen, maar ben bijna op de helft :D

Eigenlijk geen issues verder met de game op een d/c na af en toe. Maar dat maakt niet zoveel uit.

[ Voor 14% gewijzigd door London op 05-11-2021 20:28 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zie nu ook dat die auto's voor het seizoen niet los van elkaar punten hebben, maar een totaal voor de duurste + goedkoopste samen. Je hoeft dus wederom maar een gedeelte van het seizoen te doen voor beide auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Sipio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:01:
[...]

Gaat wel maar dat is niet het juiste menu, als je ingame bent, dan in het menu bij Online is het de eerste tab waar je dan op staat, Horizon Open heet het, daar kun je de diverse races kiezen.
Top! Dit zocht ik

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-06 18:01
Oke probleem was dus Bitdefender Advanced Threat Protection.

Meerdere mensen hadden er last van.

Game werkt nu wel goed en naar behoren hehe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
Ok never mind wat ik zei over die drivatars... Ik had mijn difficulty settings fout staan :X
Had TCS aan en ABS uit... Precies verkeerd om, TCS beperkt me juist enorm en ABS vind ik toch wel fijn om te hebben. Bij de eerste poging vervolgens 2e terwijl ik voorheen met hangen en wurgen 9e of 10e werd... En ik had nog wel beter kunnen rijden, was op het laatst in aan het lopen op de nr 1 maar de laps raakten op.

Overigens ook wel leuk...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J-L22ZMNu1ukYsFORZQjAsEX-JI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EFB3eokLa7YBbwMSXiExPvst.png?f=fotoalbum_large
:D
Blijft niet zo natuurlijk :+ maar voor nu wel leuk om op de eerste pagina te staan :)

Edit: trouwens, viel me nu ook op... Drivatar moeilijkheid heeft geen impact meer op je beloning... Als je wil grinden is het dus nuttiger om ABS uit te zetten en tegen noob drivatars te rijden dan met ABS tegen pro/unbeatable... Toch een beetje jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 05-11-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jackson6 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:52:
Je krijgt toch ook x2 XP en x2 wheelspins met premium, waar zie ik precies of die multipliers van toepassing zijn als ik bijvoorbeeld XP ontvang na een race?
Dit nog gevonden? Want ik zie het zo snel ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:21:
[...]

Ja.

Edit: ok kan het eigenlijk niet laten er toch over uit te weiden ook al verdien je naar mijn idee alleen zo'n kort antwoord met zo'n vraag :+
Het is persoonlijk... De 2 uitbreidingen die komen zullen waarschijnlijk goed zijn, want bij de vorige games was dat ook steeds zo. Of de vip en extra auto's je het extra geld wat premium kost waard is dat is persoonlijk.
Ik kon er online niks over vinden, vandaar. En dan bedoel ik vooral; wat de uitbreidingen inhouden. Zijn dat nieuwe gebieden, meer missies, een combinatie van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Wat is dat toch met die server disconnects? :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09:29
Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:11:
Ik had er bijna een Audi rs3 voor gekocht :+

Zag net op tijd dat ik de voucher aan het uitgeven was :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-06 16:45
Ik vind die elektrische Porsche 10x niks. Snel, ja! Zeker voor die drag races, maar ik schakel zelf en door het ontbrekende geluid moet ik telkens de kmteller in de gaten houden, niet te doen. Wordt leuk over 10-15 jaar als we een veel groter aanbod hebben van zulke sportwagens. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:55

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CMWmRsP0F-YVZ8mNfHxHiHZv1O4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UHir58JdVoDerUTNPSls8JG3.png?f=fotoalbum_large
Benchmark gedraaid, nog even wat prutsen met settings om net iets hogere framerate te halen.
Yonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
Kom ook niet online helaas....

Iemand een tip wat te kopen met die voucher? :D
Die X5 is bizar snel na een (best goedkope) tune.

[ Voor 42% gewijzigd door Tortelli op 05-11-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Westland1940 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:18:
Ik vind die elektrische Porsche 10x niks. Snel, ja! Zeker voor die drag races, maar ik schakel zelf en door het ontbrekende geluid moet ik telkens de kmteller in de gaten houden, niet te doen. Wordt leuk over 10-15 jaar als we een veel groter aanbod hebben van zulke sportwagens. :(
Zover ik weet hoef je met een tycan niet te schakelen :p beetje apart dat het in deze game wel moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Naast dit is de pc-versie ook echt weer een drama, net zoals FH3 en FH4 destijds bij release. :( Het spel blijft maar crashen en ik heb geen idee wat het veroorzaakt.

Overlays uitgeschakeld, drivers up-to-date en op de achtergrond draaien er, naar mijn weten, geen processen die roet in het eten kunnen gooien. Het spel is gewoon instabiel op pc en daar baal ik van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

schumi1986 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:25:
[...]

Zover ik weet hoef je met een tycan niet te schakelen :p beetje apart dat het in deze game wel moet
Juist het fijne aan dat soort auto's :P Net als de Regera, ook maar 1 versnelling.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
Ondertussen via wheelspins de Sesto Elemento FE én de Pagani Zonda R Forza Edition bemachtigt, zo samen met carpass / welcome pack / loyalty auto’s heb ik zo al een hele rits gave super en hypercars binnen.

Nog steeds niet wetende wat ik van m’n voucher ga halen haha, zonde dat normale McLaren F1 er niet meer in zit zeg..
Zag ‘m wel ingame ergens op een plaatje dus komt vast wel een keer nog.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:05
Tja, what can I say. Vanaf vanmiddag 1400 uur bijna non stop zitten racen. Dan moet de game toch wel iets goed doen :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
Is er nu al ergens een (Nederlandse/Engse) guide waar ik meer leer over het auto's upgraden en tunen. Ik wil graag de diepgang opzoeken maar het is een aardig nieuwe wereld voor me met alle techniek die beschreven wordt, van onderstellen tot vliegwielen😂

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Yonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
Idd... En ook nog geen VIP badge ;( En net als in FH4 ook nog steeds af en toe missende wheel-spins.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:23
Yonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:26:
[...]

Naast dit is de pc-versie ook echt weer een drama, net zoals FH3 en FH4 destijds bij release. :( Het spel blijft maar crashen en ik heb geen idee wat het veroorzaakt.

Overlays uitgeschakeld, drivers up-to-date en op de achtergrond draaien er, naar mijn weten, geen processen die roet in het eten kunnen gooien. Het spel is gewoon instabiel op pc en daar baal ik van.
Kun je eens kijken wat voor netwerkkaart je hebt? Bij mij hielp de laatste driver, en bij de opties van het stuurprogramma van de netwerkkaart om ‘green ethernet’ en dat de pc het apparaat uit mag schakelen om energie te besparen uitgezet. Is wel een Realtek 2.5Gbit kaart.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Chester schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:43:
[...]

Idd... En ook nog geen VIP badge ;( En net als in FH4 ook nog steeds af en toe missende wheel-spins.
Xbox? Hier nagenoeg geen problemen, afgezien van die disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:16
Zit echt al een halve dag me dood te staren op de speed zond challenge genaamd Ranchito.. Enige die ik nog drie ster moet voor een auto maar kom echt tekort.. 2km heb ik het beste ervan af gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:56:
Zit echt al een halve dag me dood te staren op de speed zond challenge genaamd Ranchito.. Enige die ik nog drie ster moet voor een auto maar kom echt tekort.. 2km heb ik het beste ervan af gekregen
Heb je bij de tune opgelet dat hij ook goed offroad kan?

ik heb deze tune gebruikt : 555 412 988 - R8 V10 plus daar ging het best makkelijk mee vond ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-06 09:12
Ik gooi dit gewoon even hier neer. Doe er je voordeel mee. :Y)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zi8TnPPzpuQiHo4FVrjsbEIi0LQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4jZk4FB4w8Q1EqsdPbwJXLQ.jpg?f=fotoalbum_large

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:16
ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:02:
[...]

Heb je bij de tune opgelet dat hij ook goed offroad kan?

ik heb deze tune gebruikt : 555 412 988 - R8 V10 plus daar ging het best makkelijk mee vond ik.
Ja had wel op offroad geselecteerd kwam ik uit op ford bronco en een porsche als ik filterde maar beide niet echt met succes nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Schakelen tussen de twee versnellingen met de Taycan kan niet zover ik weet, dat regelt de auto zelf. Hebben ze dat in de game wel toegevoegd dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Hoe kan het dat ik met de Gamepass ultimate nog geen toegang heb? Is daarvoor de release 9 november pas? Ik dacht dat je met de gamepass ultimate ook al toegang had vanaf 5-11?

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:25:
[...]

De Taycan heeft overigens wel 2 versnellingen, voor de rest zie boven.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 05-11-2021 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:11:
[...]

De Taycan heeft overigens wel 2 versnellingen, voor de rest zie boven.
Ah my bad, vanwege zijn hoge topsnelheid idd 2 versnellingen.

Vandaar dat mijn Nissan Leaf 2.0 met 1 versnelling maar 160 haalt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
dglavimans schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:08:
[...]

Ja had wel op offroad geselecteerd kwam ik uit op ford bronco en een porsche als ik filterde maar beide niet echt met succes nog..
De eis voor die is sowieso een Audi met S2 tune. Ik neem ten minste aan dat het er om gaat om de playlist opdracht van deze week?

En ik bedoelde met opletten op off road in de tunes. Niet het type auto.

[ Voor 19% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-11-2021 22:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dazzler2120 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:10:
Hoe kan het dat ik met de Gamepass ultimate nog geen toegang heb? Is daarvoor de release 9 november pas? Ik dacht dat je met de gamepass ultimate ook al toegang had vanaf 5-11?
Nee. Enkel met de Premium Add-on.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dazzler2120 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:10:
Nee, de release, ook voor GPU is 9 november. Mocht je de DLC al willen kopen heb je eerder toegang.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:39:
Is er nu al ergens een (Nederlandse/Engse) guide waar ik meer leer over het auto's upgraden en tunen. Ik wil graag de diepgang opzoeken maar het is een aardig nieuwe wereld voor me met alle techniek die beschreven wordt, van onderstellen tot vliegwielen😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06 08:34
Wat issie mooi!!
Klopt het dat hier ook extra DLC bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:16:
[...]

Ah my bad, vanwege zijn hoge topsnelheid idd 2 versnellingen.

Vandaar dat mijn Nissan Leaf 2.0 met 1 versnelling maar 160 haalt :p
Haha das harder dan mijn elektrische hokkie. Want die stopt er met 155 mee :)

En terecht ook want met 150km/h gebruikt hij elke kilometer voor 4 Km stroom 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
DutchOwnage schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:48:
[...]

Xbox? Hier nagenoeg geen problemen, afgezien van die disconnects.
Nope, PC. Maar uiteindelijk is het uit zichzelf al opgelost :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Vinnocchio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:32:
[...]

Wat issie mooi!!
Klopt het dat hier ook extra DLC bij zit?
Dat klopt, moet alleen nog ontdekken wat de inhoud van die DLC precies is :p
Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:34:
[...]

Haha das harder dan mijn elektrische hokkie. Want die stopt er met 155 mee :)

En terecht ook want met 150km/h gebruikt hij elke kilometer voor 4 Km stroom 😋
Haha, ik zet mijn CC ook telkens braaf op 103 :p en als de zon schijnt, het 22 graden buiten is en er bijna geen wind staat ben ik he-le-maal in mijn nopjes >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 14:44
Hier op PC nog niet eens de intro/proloog door kunnen komen. Crasht steeds op een willekeurig moment. Zonde :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Timbox88 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:57:
[...]

Ik kon er online niks over vinden, vandaar. En dan bedoel ik vooral; wat de uitbreidingen inhouden. Zijn dat nieuwe gebieden, meer missies, een combinatie van?
Uitgaande van de afgelopen games zullen dat twee nieuwe gebieden zijn, met nieuwe races en andere events. Eigenlijk net zoals de game zelf maar dan wat kleiner.
De afgelopen 2 games hebben ze steeds 1 serieuze uitbreiding gedaan en 1 maffe. Zo was de 2e uitbreiding van FH3 hot wheels (met loopings en zo) en bij FH4 kregen we een Lego expansie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:28
[...]

Persoonlijk heb ik geen last van crashes met de PC-versie. Draai mijn games op een aparte Windows 10 installatie met zo min mogelijk extra software. Hierboven schrijft iemand dat bij hem de crashes werden veroorzaakt door Bitdefender Advanced Threat Protection. Heb je dat misschien draaien?

Daarnaast nog een vraag aan all: als ik bij de Accolades onder Stories -> Vocho kijk, zie ik dat daar nog geen enkele missie op completed staat. Dit terwijl ik tijdens de intro wel de Vocho zoek-missie heb gedaan. Klopt dit of is dit een glitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
[...]

Er zijn blijkbaar meer mensen met het probleem van crashes. Is je windows volledig up2date? Ook de optionele updates?
Bij mij draait het echt perfect, al 20u+ en niks van problemen, buiten het online gedoe.

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:04
Mr Magic schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:00:
[...]
Daarnaast nog een vraag aan all: als ik bij de Accolades onder Stories -> Vocho kijk, zie ik dat daar nog geen enkele missie op completed staat. Dit terwijl ik tijdens de intro wel de Vocho zoek-missie heb gedaan. Klopt dit of is dit een glitch?
Volgens mij begint de story pas nadat je de Vocho hebt gevonden, bij mij klopt de completion gewoon. Ik moet er nu nog 3 doen :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 21:32

cjpostma

Break like the wind

Net een sessie van een paar uur op de PC (Ryzen2600X/2070 super/Win 10 21H1 met alle laatste niet optionele updates/laatste chipset drivers van AMD en video drivers van nVidia) en geen problemen alhier. Het syncen van de savegame ging ook sneller dan met FH4.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:36
Zijn er eigenlijk nog meer elektrische wagens naast de Jaguar I-pace en de Porsche Taycan in FH5?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alle 250 bonus boards binnen, tijd om te tukken :D

Wel 2 crashes gehad inmiddels ook en een zooi d/cs maar vooralsnog niet heel storend.

Morgen maar eens kijken naar wat campaign mode dingen. Zag dat er een trail is die 22 minuten duurt dus dat is wel een leuke om xp en credits binnen te harken :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

@MK_ Ik doe mee vanaf de 9e..

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
flugelisoke schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:11:
Zijn er eigenlijk nog meer elektrische wagens naast de Jaguar I-pace en de Porsche Taycan in FH5?
Lotus Evija ook iig.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
flugelisoke schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:11:
Er is een elektrische Lotus die erg fijn rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 01:42

justifire

Shut up and squat !!

Ik ga maar eens wat staatsloten inslaan.
Al twee avonden heerlijk aan het knallen, volgens mij de enige op aarde zonder disconnects ?? 🤞🏻

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Zo, van seizoen 0 alles gehaald, bijna dan. Alleen Horizon Arcade moet nog, maar door de disconnects (XSX) sta ik er meestal alleen voor. Hopelijk morgen beter en dan de hele dag PR-stunts doen.

Heb inmiddels al weer 7 credits voor "Horizon Adventure" staan maar mag maar 1 van mezelf tegelijk doen, ik hou van een opgeruimde map. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
En toch blijf ik erbij dat HDR 'broken' is op dit moment, desnoods op de Series X zelf.

Dit is op pc zonder HDR op mijn LG C9:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l4dKg1E4hBngQ5VznNNkwnBMq_E=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UE5t3sSA3PUuRh5ofKNBT3ms.jpg?f=fotoalbum_medium

Series X met Dolby Vision:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rVQRbUKY_T2wRe2VI3KLBD_vu00=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LKscBSx3FACHJJFycHxXmVhp.jpg?f=fotoalbum_medium

Series X zonder HDR:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9_Gf6ZkMa0JTAkauToC4SGclfCg=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LUrmLluzAz3UvNEQt5gd5Dpf.jpg?f=fotoalbum_medium

Als je kijkt naar het geel in de banieren (dranghekken), dat heeft zonder HDR veel meer 'pop'. Het is zo flets met HDR aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13:26
Wordt leuk over 10-15 jaar als we een veel groter aanbod hebben van zulke sportwagens. :(
Als mijn ervaring met Tesla iets zegt wordt dit geen enkel probleem; als je hard genoeg gaat hoor je alles aan de auto piepen en kraken :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik snap die seasons niet .. ik heb exact die nissan die in het plaatje staat maar toch vinkt die hem niet af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bcbdWvmRcQG93qesK-k6fP7qXVY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/bruVvVXmtadUZf1rjHo7vZE4.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ricmaniac schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:33:
Ik snap die seasons niet .. ik heb exact die nissan die in het plaatje staat maar toch vinkt die hem niet af.

[Afbeelding]
Maar heb je al de opdrachten voor die Nissan ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Yonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:49:
En toch blijf ik erbij dat HDR 'broken' is op dit moment, desnoods op de Series X zelf.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Series X zonder HDR:
[Afbeelding]

Als je kijkt naar het geel in de banieren (dranghekken), dat heeft zonder HDR veel meer 'pop'. Het is zo flets met HDR aan.
Ik vind DV er beter uitzien. Het plaatje zonder HDR op de XSX, is een stuk donkerder? De lucht is ook donkerder blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb nu ruim 5 uur erop zitten. Moet zeggen dat ik uiterst positief ben. Er zijn wel wat kleine bugs maar die worden verloop van tijd wel gefixt.

Er is genoeg te doen! Leuke en mooie auto's en ga zo maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik toer maar wat rond en geniet van de auto’s, looks, graphics en vergezichten… Nu nog echt ff wat spannende races vinden en dan is het af :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
D-Ed schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:55:
Ik toer maar wat rond en geniet van de auto’s, looks, graphics en vergezichten… Nu nog echt ff wat spannende races vinden en dan is het af :+
Online heb ik ook echt al heel wat spannende races gehad. Er wordt ook vrij clean gereden vind ik, valt me erg mee. Wat wel heel erg helpt, is dat de eerste 20 seconden ofzo je tegenstanders en jij ghosts zijn. Dat voorkomt dat je er in de eerste paar bochten afgebeukt wordt, en kan het veld zicht een beetje settelen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:08
Dit weekend Forza Horizon 5 in Mexico, formule 1 in Mexico. Dat wordt dus tortilla’s eten voor het avondeten zaterdag 😋 🇲🇽

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 21:32

cjpostma

Break like the wind

[Afbeelding]
Volgens mij is er ook een Formula Drift versie van. Die moet je niet hebben. Ik heb de vanille versie gepakt en daarna getuned voor drift en vrij makkelijk de Forzathonpunten gepakt.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Yonix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:49:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Series X zonder HDR:
[Afbeelding]

Het is maar net wat je gewend bent. Toen ik een jaar of 5 geleden mijn eerste OLED tv kocht had ik de beeldscherm instellingen op standaard staan waarbij alle kleuren van het scherm af knallen.

Niet veel later ben ik de tv gaan instellen zodat de tv content weergeeft zoals het eigenlijk bedoeld is, daar moest ik erg aan wennen want de kleuren zijn warmer en minder fel ook knalde het niet meer van het scherm af maar nu wil ik absoluut niet meer terug!

Dolby vision maakt het beeld wat warm en zorgt ervoor dat de kleuren weergegeven worden zoals deze bedoeld zijn precies het tegenovergestelde van de instelling om kleuren van je scherm af te laten knallen.

Van de 3 foto’s vindt ik de foto met dolby vision er dan ook het beste uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

[Afbeelding]
Je moet echt er in zitten en zelfs een paar meter rijden voor hij hem afvinkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 13:06
Kan je eigenlijk ook overnieuw beginnen? Een reset als het ware.
Ik ben nog maar net begonnen maar vind bij nader inzien mijn avatar niet zo leuk :)

Oh ja, als nieuwe en beginnende Forza Horizon speler vond ik deze video erg informatief:

[ Voor 45% gewijzigd door Vortigen op 06-11-2021 06:25 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vortigen schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:20:
Ik ben nog maar net begonnen maar vind bij nader inzien mijn avatar niet zo leuk :)

Oh ja, als nieuwe en beginnende Forza Horizon speler vond ik deze video erg informatief:

[YouTube: Forza Horizon 5 - Beginners Guide! - How To Unlock Festival Playlist, Event Lab + More!]
Als het alleen om de avatar gaat kun je die gewoon aanpassen:
Ga naar je huis of festival,seecteer my festival, customize character. En dan naar links dan kun je personage en alles aanpassen.

Geen idee of je echt kunt resetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Laatst online: 23-06 08:34
schumi1986 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:42:
[...]

Dat klopt, moet alleen nog ontdekken wat de inhoud van die DLC precies is :p
[...]
Those who purchase the Forza-inspired controller will gain three pieces of exclusive in-game content: a Forza edition car, cosmetic item, and victory emote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

[Afbeelding]
Er staat own AND drive...dus je moet er ook een paar meter in rijden anders pakt hij m inderdaad niet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:59:
[...]

Uitgaande van de afgelopen games zullen dat twee nieuwe gebieden zijn, met nieuwe races en andere events. Eigenlijk net zoals de game zelf maar dan wat kleiner.
De afgelopen 2 games hebben ze steeds 1 serieuze uitbreiding gedaan en 1 maffe. Zo was de 2e uitbreiding van FH3 hot wheels (met loopings en zo) en bij FH4 kregen we een Lego expansie.
Dank je voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
'Mexico: full of life'

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4qKghDnCoTBF8cUEoZMobd6hVA=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/npQHTcjins4dkSTCePqHQ9xR.png?f=fotoalbum_medium

:')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 14:07
Vortigen schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 06:20:

[YouTube: Forza Horizon 5 - Beginners Guide! - How To Unlock Festival Playlist, Event Lab + More!]
Als je normaal op de Xbox one /series opnieuw wilt beginnen aan een spel verbreek je de verbinding met internet en gooit de lokale save file weg. Vervolgens start je (zonder internetverbinding) het spel. Die maakt een nieuwe save file aan. Hierna zet je de internetverbinding weer aan en start je het spel opnieuw. Hij geeft dan aan dat er een conflict in je save file is en vraagt je of je de save file uit de cloud of van lokaal wilt gebruiken. Kies hier voor lokaal en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
wjsiebes schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:31:
[...]

Als je normaal op de Xbox one /series opnieuw wilt beginnen aan een spel verbreek je de verbinding met internet en gooit de lokale save file weg. Vervolgens start je (zonder internetverbinding) het spel. Die maakt een nieuwe save file aan. Hierna zet je de internetverbinding weer aan en start je het spel opnieuw. Hij geeft dan aan dat er een conflict in je save file is en vraagt je of je de save file uit de cloud of van lokaal wilt gebruiken. Kies hier voor lokaal en klaar.
Enig idee hoe dat gaat met dingen als de loyalty reward cars en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 14:07
ArthurMorgan schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:40:
[...]

Nee, dat weet ik helaas niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
London schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:26:
[...]

Juist het fijne aan dat soort auto's :P Net als de Regera, ook maar 1 versnelling.
Verschil is dat de Regera daadwerkelijk één versnelling heeft (of eigenlijk vooral een extreem vernuftige 'versnellingsbak'). Een Taycan heeft 2 versnellingen, maar ik vraag me af of je die met de hand kunt bedienen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6qVRtDM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5H4pzoo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
ArthurMorgan schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:40:
[...]

Volgens mij krijg je de loyalty reward cars eenmalig,net als met de normale giftcars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:22
Fantastische game, maar ik ben nu al tot 2 maal toe punten verloren bij season progress. Iemand anders dit ook gehad? Ik ben nu weer gezakt van 18 naar 15 punten, terwijl ik de auto die je bij 16 punten krijgt wel gewoon heb…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:33

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
bij jullie de server ook niet beschikbaar ?

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rossi46 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:07:
[...]

Verschil is dat de Regera daadwerkelijk één versnelling heeft (of eigenlijk vooral een extreem vernuftige 'versnellingsbak'). Een Taycan heeft 2 versnellingen, maar ik vraag me af of je die met de hand kunt bedienen...
Fair enough. Die Regera is een fantastisch staaltje techniek inderdaad. Echt prachtig hoe je in 1 ''flow'' door kan trekken naar 300+ km/h :9~

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
taker1987 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:47:
bij jullie de server ook niet beschikbaar ?
Servers zijn al sinds donderdag drama.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik moet toch enigszins mijn mening bijstellen hoor, na een volle dag spelen. Als je net de game induikt, krijg je écht het gevoel van hier gaaaaan we weer, been there, done that. Maar ze hebben wel degelijk goede vernieuwingen aangebracht. Die accolades, de manier waarop je progressie maakt in de game enz enz.

De game zit zó barstensvol content, er is zó gigantisch veel te doen. Soms overweldigend. En er gaat gedurende de tijd nog zoveel bijkomen. Maar het rijdt zo lekker, het ziet er zo fantastisch mooi uit, de soundtrack, heerlijk. Het is 1 grote speeltuin voor autoliefhebbers.

Zo, dat was even mijn lofzang over deze game. Ik weet nu weer waarom dit mijn favoriete franchise is, en waarom de Xbox altijd mijn eerste keuze zal blijven.

Maar even iets anders:
YouTube: Forza Horizon 5: Every Xbox Version Tested - Xbox Series S/X vs Xbox...

Heeft niets met deze game te maken, maar in het algemeen. Ben ik nou echt een van de weinigen die absoluut niet in Quality mode kan spelen? Ben ik dan in die korte tijd zo gewend geraakt aan 60fps? Als de camera pant in 30fps, ziet het er toch gewoon niet uit of ben ik nou gek? Op die filmpjes zie je het niet, maar op mijn 65CX is het gewoon echt verschrikkelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door DutchOwnage op 06-11-2021 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier hetzelfde met quality mode. Ik begon op performance, gisteren toch even op quality gespeeld maar het is niet te doen, de framerate lijkt toch geregeld onder de 30 te gaan of de 30 valt me gewoon teveel tegen.

Snel weer terug op performance, wat er nog steeds fantastisch uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Klopt het trouwens dat die Forzathon shop nog niet online is? Kan daar niet in komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Jackson6 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:26:
Klopt het trouwens dat die Forzathon shop nog niet online is? Kan daar niet in komen.
Klopt. Vanaf de 9e vermoed ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:31:
[...]

Klopt. Vanaf de 9e vermoed ik.
11de waarschijnlijk. We hebben nu een soort voorseizoen. De 11de begint het eerste echte seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-06 16:45
DutchOwnage schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:57:
Heeft niets met deze game te maken, maar in het algemeen. Ben ik nou echt een van de weinigen die absoluut niet in Quality mode kan spelen? Ben ik dan in die korte tijd zo gewend geraakt aan 60fps? Als de camera pant in 30fps, ziet het er toch gewoon niet uit of ben ik nou gek? Op die filmpjes zie je het niet, maar op mijn 65CX is het gewoon echt verschrikkelijk.
Ik heb elke FH op 30 fps gespeeld, van de base Xbox One tot mijn huidige One X. Dat je voor zo'n 150 euro (2e hands One X) dit kan spelen vind ik echt prima. Ik ben die 60fps niet gewend dus dit is echt meer als prima voor mij. De game ziet er schitterend uit op de One X! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De Koenigsegg Jesko is echt belachelijk. Denk dat dat de Ferrari 599XX Evo van FH5 gaat worden. Voor 2,5m kun je hem snipen van de AH dus echt een goede aankoop. 485km/h op de highway speed trap net.

Ben wel content met de game tot nu toe :) Tis zoals al eerder genoemd weer een gigantische speeltuin voor autofanaten met een wat frisser jasje eromheen t.o.v. FH4. Hopelijk weten ze de disconnects wel snel te fixen, dat is het enige smetje wat mij betreft.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 8 ... 64 Laatste