We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Beetje irritant want geen idee hoe ik telemetrie nou open moet krijgen, en tunen zonder telemetrie is toch een beetje willekeurig in het donker tasten of iets misschien zou werken.
... Oh! Clutch op LB is niet verplicht. Daar telemetrie op gegooid en map op linker stick click want die was nog leeg. Nou nog uitvissen hoe ik naar andere pagina's van de telemetrie kom...
Edit: Aha, je moet telemetrie aanzetten onder advanced controls, niet bij controls remappen. Dan kun je van Anna naar telemetrie schakelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 05-11-2021 13:14 ]
Gamertag: FinrazielNL
Nahimic disabled helaas geen resultaat, maar ik zie dat het twitter account ook vol gebombardeerd wordt over de pc versie.XLR8R schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:28:
[...]
Ik heb dezelfde issues op pc.
Kan perfect rond rijden, maar zodra ik een missie start of mijn auto wil wisselen loopt het vast...
Ben het nu op mijn xbox aan het downloaden in de hoop dat ik daar wel wat kan verder spelen...
*Fix gevonden*
In mijn services gezocht naar Nahimic. Deze service disabled.
Alles draait als een zonnetje nu!
ut=life
Tot nu toe nog geen crashes gehad, wel een aantal keer de verbinding verloren en ook dat je auto ineens stil staat.rscheper schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:02:
Niemand problemen met crashes op de Xbox (Series X)? Ik heb vannacht 5 minuten kunnen spelen, bij het kiezen van de eerste auto bleef hij minuten lang hangen. Als ik het al vandaag start springt hij direct terug naar 'homescreen' en als hij wel doorstart crasht hij op het moment dat ik op A moet klikken om door te gaan..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mag ik vragen wat voor moederbord je hebt? Ik heb met FH4 heel veel random crashes gehad, dat lag toen aan de netwerkkaart driver. Ik heb een Gigabyte B550 Elite V2, daar is toen een speciale netwerkkaartdriver voor uitgebracht welke bij mij alle problemen oploste.-Mach!- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:03:
[...]
Nahimic disabled helaas geen resultaat, maar ik zie dat het twitter account ook vol gebombardeerd wordt over de pc versie.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Speel op de OG Xbox One, framerate is ok, visuals zijn uiteraard ietsje minder dan ik gezien heb op YT (dat waren bijna allemaal PC of Series X beelden). Blijft alsnog een mooie game.
V.w.b. alle klachten over bugs etc.... de early access is i.m.o. altijd een soort post-alpha versie. Heb zelf nog geen bugs gehad, ook niet die klacht van dat er te weinig AI auto's rondrijden.
Als de game niet start in Windows of crashed dan is dat wel zuur natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat ze dat snel fixen.
Ik had graag gezien dat er wat meer een opbouwende lijn in had gezeten. Wat meer beginnen met een Mini en jezelf opwerken naar een Ferrari ofz.
Voor een niet zo doorgewinterde Horizon speler als ik is het helemaal niet duidelijk hoe ik nou echt progressie moet maken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb de Savegame verwijderd, opnieuw begonnen en dan gaat het goed.. maar... Na het wijzigen van mijn nummerbord komt er een scherm met 'Applying' en daar hangt hij al wat minuten op..rscheper schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:02:
Niemand problemen met crashes op de Xbox (Series X)? Ik heb vannacht 5 minuten kunnen spelen, bij het kiezen van de eerste auto bleef hij minuten lang hangen. Als ik het al vandaag start springt hij direct terug naar 'homescreen' en als hij wel doorstart crasht hij op het moment dat ik op A moet klikken om door te gaan..
gewoon wat langer doorspelen. je hebt niet een geheel lineaire story hoe je moet spelen. Het is deels een sandbox en je kan de events en unlocks in principe in volgorde doen wat je zelf wilt. Progressie maak je door de events op de map gewoon te doen.Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:30:
Ik vind het allemaal wel een tikkie onoverzichtelijk. Menu’s die bij hetzelfde uitkomen, al die races op de kaart die na 4 minuten weer afgelopen zijn.
Ik had graag gezien dat er wat meer een opbouwende lijn in had gezeten. Wat meer beginnen met een Mini en jezelf opwerken naar een Ferrari ofz.
Voor een niet zo doorgewinterde Horizon speler als ik is het helemaal niet duidelijk hoe ik nou echt progressie moet maken.
Ik wil hem gaan kopen, maar zie op Steam dat hij pas op 9 November released. Ook de Premium edition?
De festival playlist is de belangrijkste, daar kan je mogelijk auto's winnen die maar tijdelijk beschikbaar zijn, zo ook de forzathonshop, alhoewel die het bij mij nu (nog) niet doet. De dingen op de map zijn er altijd dus kan je doen wanneer je er zin in hebt.Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:30:
Ik vind het allemaal wel een tikkie onoverzichtelijk. Menu’s die bij hetzelfde uitkomen, al die races op de kaart die na 4 minuten weer afgelopen zijn.
Oja, en vooral skillpoints maken en uitgeven, dus tijdens een skillsong even helemaal los gaan in een auto en punten maken maar. Doe dat wel in een auto waar je ook die "bescherming" aan hebt staan bij een botsing met iets. Rechtsonder dat ding voor 25 punten.
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Freeze op 05-11-2021 13:56 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Dan heb je wel snel de 180 graden bocht skill.D-Ed schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:52:
[...]
Handrem gebruiken is de belangrijkste tip (de groene 'A' knop). En dan je stuur vaaaaaan links en naaaaaaar rechts bewegen
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Is toch leuk om dat zelf juist te exploren
Voor de barnfinds sowieso onnodig, even met een drone tijdje rondvliegen, kom je de schuur vanzelf tegen. Ik ga hem ook niet kopen dit keer, in FH4 wel gedaan en eerlijk gezegd had ik het geheime huis in FH4 nooit gevonden.Ricmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:00:
Wel echt lame imo dat je voor 2.80€ ofzo een treasure map kan kopen waardoor je al die xp reclame borden etc op de map al ziet. en bar finds etc etc.
Geheime huis in FH4!?!Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:05:
[...]
Voor de barnfinds sowieso onnodig, even met een drone tijdje rondvliegen, kom je de schuur vanzelf tegen. Ik ga hem ook niet kopen dit keer, in FH4 wel gedaan en eerlijk gezegd had ik het geheime huis in FH4 nooit gevonden.
Did I miss something?
Zodra ik de garage verlaat, crasht het spel. Heb alle overlays e.d. al gesloten, maar dat mocht niet baten. Alle drivers zijn up-to-date (Windows 11).
PC-releases van Forza Horizon zijn altijd een drama.
Oh, en ik kan nog steeds niet bij de auto's van mijn car packs. Waarom is dat?! Het spel zegt dat ik de car packs bezit, maar in de garage zijn ze niet terug te zien.
Die ken ik dus ook nog nietDickvanMaurik schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:08:
[...]
Geheime huis in FH4!?!
Did I miss something?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
The Huntman's Lodge ;-)DickvanMaurik schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:08:
[...]
Geheime huis in FH4!?!
Did I miss something?
YouTube: FORZA HORIZON 4 HOW TO FIND The hidden house in the forest
[ Voor 22% gewijzigd door Mr. Freeze op 05-11-2021 14:12 ]
Er is een huis in Lakehurst Forest dacht ik wat niet standaard op de kaart staat, waar je de skills songs kon unlocken.DickvanMaurik schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:08:
[...]
Geheime huis in FH4!?!
Did I miss something?
* Fuelke heeft net de Premium gekocht en hengel nu dus even +100 GB binnen ...
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Bizar hè, ze zijn er echt amper. Totaal leeg verder. Onbegrijpelijk.flugelisoke schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:31:
Wtf, waar is AI verkeer?
PussyDutchOwnage schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 11:14:
[...]
Unbeatable is idd hier ook niet te doen vooralsnog met de standaard auto's. Tunen zal schelen. Zelfs op een tandje lager moet ik regelmatig toch alle zeilen bij zetten.
Ohhh, die! Laatst per toeval pas ontdekt. Ik had helemaal niet door dat die geheim wasMr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:11:
[...]
The Huntman's Lodge ;-)
Eerste huis wat ik in de game kocht XDMr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:11:
[...]
The Huntman's Lodge ;-)
Wist niet dat ie zo special was
Muchos gracias! GeluktRedFox schreef op donderdag 4 november 2021 @ 20:54:
[...]
Bij het adres het land op IJsland laten staan en dan overal iets als "123" invullen, dat was de truc bij mij.
Ik heb hem gekocht. Anders scheur ik overal op zeker langsRicmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:00:
Wel echt lame imo dat je voor 2.80€ ofzo een treasure map kan kopen waardoor je al die xp reclame borden etc op de map al ziet. en bar finds etc etc.
Ooh nice. Dan ga ik die playlist ff checken. Thanks.Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:51:
[...]
De festival playlist is de belangrijkste, daar kan je mogelijk auto's winnen die maar tijdelijk beschikbaar zijn, zo ook de forzathonshop, alhoewel die het bij mij nu (nog) niet doet. De dingen op de map zijn er altijd dus kan je doen wanneer je er zin in hebt.
Oja, en vooral skillpoints maken en uitgeven, dus tijdens een skillsong even helemaal los gaan in een auto en punten maken maar. Doe dat wel in een auto waar je ook die "bescherming" aan hebt staan bij een botsing met iets. Rechtsonder dat ding voor 25 punten.
:strip_exif()/f/image/kbXR7jcSmOq5NADRSni7GuXf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MRsIG3t4wasLExPnD3vvOiMB.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is ook gaaf. Ben je een beetje aan het rond klooien en kom je ineens een massief bouwwerk tegen.
Is er nog en betere manier om die foto’s naar je mobiel te halen? Ik doe het nu via de Forza website maar dat is een dramatisch langzaam ding.
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 05-11-2021 14:40 ]
Niemand die hem op Steam heeft?Vlaanderen1 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:47:
Zijn er hier mensen met de Steam versie, die al kunnen spelen?
Ik wil hem gaan kopen, maar zie op Steam dat hij pas op 9 November released. Ook de Premium edition?
Heb een hekel aan zoeken. Zo'n Treasure Map is voor 2,80 een no-brainerRicmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:00:
Anoniem: 54936
Xbox screenshot en xbox app op de telefoon.Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:38:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is ook gaaf. Ben je een beetje aan het rond klooien en kom je ineens een massief bouwwerk tegen.
Is er nog en betere manier om die foto’s naar je mobiel te halen? Ik doe het nu via de Forza website maar dat is een dramatisch langzaam ding.
Vriend van me met Steam is het as we speak aan het spelen dus zal wel gaan
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Is de “kwaliteit” dan hetzelfde? Anders kan ik dat ook doen idd.Anoniem: 54936 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:47:
[...]
Xbox screenshot en xbox app op de telefoon.
Anoniem: 54936
Zelfs hoger in FH4 en zonder watermerk.Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:56:
[...]
Is de “kwaliteit” dan hetzelfde? Anders kan ik dat ook doen idd.
Tesla M3LR '21
Iemand ?justifire schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 07:04:
Ligt het nou aan mij of kan je aan het begin van een race de tellers niet zien ?
Wat is dat voor stom idee ?
Ga nu telkens vol in het rood de startlijn over …
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Festival playlist? Forzathonshop? Skill songs?Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:51:
[...]
De festival playlist is de belangrijkste, daar kan je mogelijk auto's winnen die maar tijdelijk beschikbaar zijn, zo ook de forzathonshop, alhoewel die het bij mij nu (nog) niet doet. De dingen op de map zijn er altijd dus kan je doen wanneer je er zin in hebt.
Het zegt mij als onervaren Forza speler niks maar dat zal wel komen wanneer ik kan spelen
Heb maar een heel klein beetje FH4 gedaan dus ben echt een noob in deze game
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Kopen jullie die dan ook via het buitenland of zo? Had even gekeken omdat ik eerst dacht dat ie al in premium zou zitten maar is bij mij 4,50 (met de 10% gamepass korting).RodeStabilo schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:47:
[...]
Heb een hekel aan zoeken. Zo'n Treasure Map is voor 2,80 een no-brainer
Ik ga hem overigens niet kopen dit keer denk ik. De radius om je heen waarin die dingen op de kaart verschijnen is best royaal dus ik denk dat ik ze al grotendeels (allemaal?) ga vinden tegen de tijd dat ik alle wegen bereden heb. En anders even op internet kijken voor een kaartje.
Net trouwens wel de eerste crash, op xsx, gewoon klap terug naar dashboard... Was net mijn eerste auto aan het tunen maar gelukkig was die wel gesaved
Oh nee VPN-routes gebruik ik nooit. Vond 2,80 al zo weinig. 4,50 heb ik er ook wel voor over.Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:10:
[...]
Kopen jullie die dan ook via het buitenland of zo? Had even gekeken omdat ik eerst dacht dat ie al in premium zou zitten maar is bij mij 4,50 (met de 10% gamepass korting).
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zit die voucher ook bij de premium editie, waar kan ik dat nu weer vinden ?absrnd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:09:
Ik hb mijn voucher voor de auto maar ingewisseld, dit wordt leuk
[Afbeelding]
Als het goed is kun je gewoon een auto 'kopen' dan krijg je de optie om de voucher te gebruiken ipv credits.Jackson6 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:14:
[...]
Zit die voucher ook bij de premium editie, waar kan ik dat nu weer vinden ?
Vanavond verder op de XSX en 65" OLED ipv X1X en m'n 27" monitor. Erg benieuwd
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik ga het op PC doen met Xbox controller.
Ik heb begrepen dat er niet echt een lineaire story is die je "moet" doen maar meer open world/sandbox. Met het kleine beetje FH4 dat ik gedaan heb vroeg ik al af of iets miste maar dat is blijkbaar niet zo
Beste tip die ik kan geven is gewoon lekker te ontdekken wat je het leukst vindt. Alles wat je doet levert progressie op, of je nou gaat dirt racen of gewoon zelf rondkarren en roads ontdekt en bonus boards smasht. Er zijn niet echt must-dos, dus als iets je niet ligt kun je het gewoon laten en bezit blijven met de dingen die je wel leuk vindtVortigen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:28:
Vraagje aan de ervaren Forza spelers: zijn er nog algemene tips&tricks voor mij als beginnende Forza speler?
Ik ga het op PC doen met Xbox controller.
Ik heb begrepen dat er niet echt een lineaire story is die je "moet" doen maar meer open world/sandbox. Met het kleine beetje FH4 dat ik gedaan heb vroeg ik al af of iets miste maar dat is blijkbaar niet zo
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Sowieso niet via de Forza website doen. Dan zijn je foto’s maar 1920x1080.Donstil schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 14:56:
[...]
Is de “kwaliteit” dan hetzelfde? Anders kan ik dat ook doen idd.
Je moet gewoon de foto capturen en opslaan. Vervolgens naar je Photogallery gaan, foto openen, Hide UI doen en dan screenshot maken via de Xbox.
En dan de Xbox app gebruiken, zodra de foto geüpload is naar Xbox Network. Dan zijn ze 4K namelijk.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja dat is helaas normaal, was in FH4 in ieder geval ook al zo (daarvoor dacht ik ook maar weet ik niet meer zeker).justifire schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:09:
[...]
Iemand ?
Ga nu telkens vol in het rood de startlijn over …
Beetje jammer inderdaad, deel van de reden dat ik eigenlijk altijd voor AWD's ga waarbij je gewoon het gas vol in kan houden en ze schieten er vandoor.
Dankjewel. Klinkt leuk ☺️BeefHazard schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:33:
[...]
Beste tip die ik kan geven is gewoon lekker te ontdekken wat je het leukst vindt. Alles wat je doet levert progressie op, of je nou gaat dirt racen of gewoon zelf rondkarren en roads ontdekt en bonus boards smasht. Er zijn niet echt must-dos, dus als iets je niet ligt kun je het gewoon laten en bezit blijven met de dingen die je wel leuk vindt
Zijn er misschien nog "time based events" ? Dus bv een race ofzo die maar tijdelijk beschikbaar is?
Ik kon sinds vanochtend spelen premium editie. Moest wel even syncen met mijn xbox account maar dat ging ook vrij soepel.
Op telemetrie gebied is de game exact hetzelfde als FH4. Helaas zit er ook nog steeds de bug in dat de framerate van FH5 wordt gehalveerd zodra ik mijn AccuForce aansluit

Maar gelukkig is de fix ook nog steeds hetzelfde als 2 jaar geleden, gewoon het controller config bestand de appdata map aanpassen.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Vanaf volgende week beginnen de series. Op zich zijn de events niet timed, maar elke week wordt er een selectie events gemaakt met tijdelijke rewards. En bonussen als je ze allemaal doetVortigen schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 15:42:
[...]
Dankjewel. Klinkt leuk ☺️
Zijn er misschien nog "time based events" ? Dus bv een race ofzo die maar tijdelijk beschikbaar is?
ja ik, werkt gewoon zoals ook op steam staat
https://steamcommunity.co...ns/0/3155328676430350264/
[ Voor 15% gewijzigd door ProfaNe op 05-11-2021 15:59 ]
Check! Same! Nu alleen nog even twijfelen wat te kopen. Gierig zijn en de 30 miljoen scoren of toch voor de helft de McLaren...AntraXxX schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:07:
[...]
Ik ‘zie’ de token niet ergens staan, maar als ik in de autowinkel op het allerlaatste punt sta om de koop te voltooien krijg ik de optie om de cartoken te verzilveren.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Melding van disconnect ook regelmatig, meestal na een event. Na het spawnen in de wereld weer heel snel verbinding. Dit was bij FH4 ook wel een dingetje.FeaR schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:00:
Net tot drie keer toe melding dat ik disconnected ben van de servers en zelfs één keer dat de hele game stopte en ik terug ging naar het Xbox dashboard. Meerdere mensen die issues of is dit weer een Xbox One X dingetje?![]()
[...]
Check! Same! Nu alleen nog even twijfelen wat te kopen. Gierig zijn en de 30 miljoen scoren of toch voor de helft de McLaren...
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat ze gaan stoppen met het ondersteunen van die app?gise schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:23:
Jammer dat Horizon 5 nog niet is toegevoegd aan de Forza Hub app op de Xbox, hoop dat ze dit alsnog wel gaan doen voor de wekelijkse bonus credits.
Die gaat niet toegevoegd worden aan de Forza Hub.gise schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:23:
Jammer dat Horizon 5 nog niet is toegevoegd aan de Forza Hub app op de Xbox, hoop dat ze dit alsnog wel gaan doen voor de wekelijkse bonus credits.
De Forza Hub is wat Microsoft betreft EOL en is nu al niet meer te downloaden.
In augustus 2022 zal de Forza Hub ook niet meer functoneren.
Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.
Oh dat zou ook goed kunnen, was ook al bugged ook, waarbij de progressie van zelfs FH4 niet meer geupdated werd.Rossi46 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:28:
[...]
Ik dacht eerder gelezen te hebben dat ze gaan stoppen met het ondersteunen van die app?
Maar er worden wel nog steeds nieuws items in de app toegevoegd, en ik haalde elke week even de bonus credits op voor de games.
Wat een topgame weer.
Maar net als in Horizon 4 vind ik online racen tegen andere enigzins vreemd. Wat moet ik nu doen om races tegen andere te spelen?
En wat is een Convoy en hoe vind ik die?
Zijn er nog tweaker clubs op de Series X, naam is: FrazyrGaming op xbox.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Even bij de Clubs zoeken op Tweakers, die is er.Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 16:34:
Heb al heel wat uurtjes in Horizon 4 zitten. Nu al een aantal in Horizon 5 op de Series X
Wat een topgame weer.
Maar net als in Horizon 4 vind ik online racen tegen andere enigzins vreemd. Wat moet ik nu doen om races tegen andere te spelen?
En wat is een Convoy en hoe vind ik die?
Zijn er nog tweaker clubs op de Series X, naam is: FrazyrGaming op xbox.
Heb ook nog geen online race gedaan maar dit kun je naar mijn idee via het online menu doen.
Een convoy is volgens mij samen met anderen rijden, daarvoor moet je mensen uitnodigen dacht ik.
Heb hiervoor maar heel weinig FH4 gespeeld dus ben zelf ook nog zoekende naar dingen.
(al had ik liever een 1440 met dezelfde settings gezien, ipv 4k op 30).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
-waar en hoe krijg ik de extra auto's en las ook iets over een auto keuze? (Ik heb alleen de keuze gehad uit de stingray,bronco en de supra) maar las ook iets over een shelby enzovoort.
-hoe kan ik de GOT groep joinen? En wat heb ik eraan/kan ermee?
Ik ben net de intro voorbij en ben voor de eerste keer naar het horizon festival gereden in mijn Corvette...misschien moet ik afwachten en wijst het zich dadelijk vanzelf
Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kom net als eerste over de streep in Eliminator, na halve seconde disconnected. Doei
Geen achievement
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeHey, betekend dit dat je dus (indirect) een auto kan doneren aan een friend??
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Heel irritant idd, lig er ook elke af, hopelijk wordt dat snel gefixed.BM schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:28:
Zuur hoor, die disconnected.
Kom net als eerste over de streep in Eliminator, na halve seconde disconnected. Doei
Geen achievement
Volgens mij kun je geen specifieke personen opgeven hierbij. Ik ken dat iig niet gevonden.ToolkiT schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:33:
[YouTube: Forza Horizon 5 Review]
Hey, betekend dit dat je dus (indirect) een auto kan doneren aan een friend??
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Een heuvel in de buurt zoeken en gassen (oh en Rewind spammen)TinusNectar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:57:
Heeft iemand een methode om die irritante bonus borden te smashen op huizen enzo? ben benieuwd ik krijg het niet echt voor elkaar
nee, daarom zei ik ook indirect..BM schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:55:
[...]
Volgens mij kun je geen specifieke personen opgeven hierbij. Ik ken dat iig niet gevonden.
Je moet dus met elkaar afspreken waar je hem verstopt zodat niemand ander je voor is..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Maar alle fast travelborden gehad (ja toch die kaart maar gekocht) en het huis wat zorgt dat je overal heen kunt fast travelen. Dat maakt het toch wat makkelijker als ik eens niet wil cruisen
Wat @Ectra zegt. zoek een heuvel op en kijk waar je terecht dreigt te komen. Zodra je ziet of dat te ver een bepaalde kant op is rewind je zo ver als noodzakelijk om binnen die sprong aanpassingen te doen. Alleen als het totaal verkeerd blijft gaan een andere heuvel zoeken.TinusNectar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:57:
Heeft iemand een methode om die irritante bonus borden te smashen op huizen enzo? ben benieuwd ik krijg het niet echt voor elkaar
Ja.Timbox88 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:10:
Is die Premium Edition het nou echt waard qua extra ingame content?
Edit: ok kan het eigenlijk niet laten er toch over uit te weiden ook al verdien je naar mijn idee alleen zo'n kort antwoord met zo'n vraag
Het is persoonlijk... De 2 uitbreidingen die komen zullen waarschijnlijk goed zijn, want bij de vorige games was dat ook steeds zo. Of de vip en extra auto's je het extra geld wat premium kost waard is dat is persoonlijk.
[ Voor 49% gewijzigd door Finraziel op 05-11-2021 18:23 ]
En niets van waarde ging verloren. Vraag me een beetje af waaorm mensen überhaupt de moeite doen als je voor €1 ook 3 maanden de volledige versie kan spelen. Als ik het natuurlijk ook wel een beetje voor de sportRemmersmaak schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:16:
Puur ter informatie en niet bedoeld om een discussie op gang te brengen maar game is al gekraakt.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Disconnects is echt irritant. Anders hadden we vanmiddag ook langer samen kunnen racen. Hopelijk wordt dit snel gefixt.uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:27:
Mijn eerste Eliminator gewonnen! Heel de modi in Forza 4 over geslagen maar het is stiekem toch wel erg gaaf. Had uiteindelijk een level 10 McLaren. En gelukkig weinig hoogteverschil en begonnen aan de goede kant. Ik vloog echt over het veld. Aan het einde nog wel een klif waar ik vanaf moest, maar ook dat ging goed. Het is alleen nog niet heel stabiel. Zo had @BM een disconnect had op het moment dat die als eerste over de finish kwam.
Welk huis is dat?ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:11:
Zo, wat is die map groot zeg...
Maar alle fast travelborden gehad (ja toch die kaart maar gekocht) en het huis wat zorgt dat je overal heen kunt fast travelen. Dat maakt het toch wat makkelijker als ik eens niet wil cruisen
Huis links onder op de kaart maar je moet eerst street scene outpost vrijspelen.
En hoe speel ik die vrij?ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:38:
[...]
Huis links onder op de kaart maar je moet eerst street scene hub vrijspelen.
Accolades verdienen, word je vanzelf geprompt
Geen hub maar outpost. Dat zijn die keuzes op die getekende map om verder te komen in het spel. Een van de opties is street scene.
Zelfde hier... Heb jij ze er ondertussen nog bij gekregen? Las wel dat het soms wat langer duurt geloof ik...ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:17:
Hmm ik heb alleen de Senna gehad voor Loyalty, terwijl ik toch echt ook FH 2 en 3 en FM 6 en 7 ook gespeeld heb.
Zal wel aan early access liggen.Rivanov schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:36:
Gaat sowieso iets niet goed met de achievements. Ze tellen niet mee voor de wekelijkse Rewards binnen je Profile. Ook de de dagelijkse “Play a GamePass Game” wordt niet getriggerd door FH5.
Eigenlijk is het ook nog geen gamepass game op dit momentRivanov schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:36:
Gaat sowieso iets niet goed met de achievements. Ze tellen niet mee voor de wekelijkse Rewards binnen je Profile. Ook de de dagelijkse “Play a GamePass Game” wordt niet getriggerd door FH5.
(Wat @Exactor it zegt dus)
Makes sense.Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:47:
[...]
Eigenlijk is het ook nog geen gamepass game op dit moment
(Wat @Exactor it zegt dus)