[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 6 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

michaeltjeh1 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:08:
Hier de premium bundel IJsland besteld allemaal goed gegaan door 123 in te vullen. Echter ingame kan ik de Car pass niet openen en mis ik nog wel wat content zoals het welkom pack meer mensen hier last van? Of moet ik gewoon even geduld hebben?
Car pass auto's worden de komende tijd gereleased verwacht ik. Het was bij vorige edities in ieder geval zo dat car pass eigenaren elke maand een car pack (met 6 auto's doorgaans) kunnen openen.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
cjpostma schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:24:
[...]

Car pass auto's worden de komende tijd gereleased verwacht ik. Het was bij vorige edities in ieder geval zo dat car pass eigenaren elke maand een car pack (met 6 auto's doorgaans) kunnen openen.
Klopt. Maar je hoort wel direct al 6 drift auto's te hebben bij je premium.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
Hier zijn gedurende de avond de Premium Add-On extra’s geleidelijk aan binnen gedruppeld.

Leuk om al die extra auto’s te ontvangen, bijv. die Welcome Pack Porsche Taycan die even >400+ zoemt haha. Ook álle loyalty auto’s ontvangen (sowieso alle Forza’s gespeeld vanaf de OG Motorsport 1 op de 360).

Zet ik net die 2 super spins in die ik gekregen heb ontvang ik gewoon even die Sesto Elemento Forza Edition. Da’s gelijk een “end game” auto voor online en 4wd geweld in te zetten.
Volgende doel is de CLK GTR Forza Edition, wat een brute uitvoering zeg.

Nu nog even kijken welke auto ik ga collecten met die gratis auto token… de Shelby van 30 miljoen?! 😅

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

DutchOwnage schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:39:
[...]

Klopt. Maar je hoort wel direct al 6 drift auto's te hebben bij je premium.
Ah, ja dat was volgens mij ook zo bij FH4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

AntraXxX schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:41:

Leuk om al die extra auto’s te ontvangen, bijv. die Welcome Pack Porsche Taycan die even >400+ zoemt haha. Ook álle loyalty auto’s ontvangen (sowieso alle Forza’s gespeeld vanaf de OG Motorsport 1 op de 360).
De OG Motorsport was op de OG Xbox (dus niet op de 360) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:41
Gelukkig is er nu wel een soundfile bij de Porsche Taycan turbo S. In de preview build was er totaal geen geluid te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
cjpostma schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:01:
Vraag is al eerder gesteld volgens mij, maar is er weer een Tweakers-club In FH5?
MK_ in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-09 12:43
Stoksbrood schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:02:
Blablabla, lang verhaal...

Ben uit frustratie maar gaan upgraden naar W11 in de hoop dat het dan is opgelost en ik morgen "zonder zorgen" kan spelen :Y)

Spel ziet er verder wel gelikt uit d:)b
Nou, W11 staat erop. Intro kunnen spelen.
Character aangemaakt, en crash :z

Hopen dat het met de tijdzones e.d. te maken heeft, anders morgen nog verder prutsen.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Na een paar uurtjes in Nieuw Zeeland te hebben gespeeld zojuist m'n Xbox weer op Amsterdam gezet, de game wilt nu niet meer opstarten. Schijnbaar geldt de wintertijd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
dubbeldekkert schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:36:
Na een paar uurtjes in Nieuw Zeeland te hebben gespeeld zojuist m'n Xbox weer op Amsterdam gezet, de game wilt nu niet meer opstarten. Schijnbaar geldt de wintertijd niet.
Je bent echt gewoon nog wat te vroeg :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha Ik had hetzelfde gedaan. Want het was immers al 00:00 CEST geweest.

Snel terug naar NZ

Edit: hij doet het nu (niet zo verwonderlijk om 00:27) wel op NL.

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 05-11-2021 00:27 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:21
Klopt, in de UK is het nog een uurtje vroeger als bij ons, dus 01:00 uur pas spelen, ga morgen wel weer aan de gang ermee want speciaal voor fh5 een snipperdag genomen :-)

(Op de Xbox dan, pc heb ik al gespeeld)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Freeze op 04-11-2021 23:47 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:24

FeaR

In GoT we trust

Nu nog even kijken welke auto ik ga collecten met die gratis auto token… de Shelby van 30 miljoen?! 😅
Hoe of waar zie je die token?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Nou gaan we maar even beetje rijden.. Vanmiddag veel gespeeld er is echt veuuul te doen.. Wil wel veel uur hier in stoppen :) Ook de Tweakers club gejoined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Stoksbrood schreef op donderdag 4 november 2021 @ 23:24:
[...]

Nou, W11 staat erop. Intro kunnen spelen.
Character aangemaakt, en crash :z

Hopen dat het met de tijdzones e.d. te maken heeft, anders morgen nog verder prutsen.
WIN10 hier, nog met vorige nvidea drivers (niet voor forza dus)
tot nu toe nog geen enkel probleem gehad
net terug in belgenland en werkt ook nog

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dit is de eerste keer dat ik serieus forza horizon speel. heb 4 eerder wel eens gespeeld even klein rondje rijden omdat k de graphics mooi vond :P

Maar het is wel echt een super tof spel hoor.

Ging net even online driften tegen andere spelers. Dat slaat echt helemaal nergens op haha moet nog bizar veel oefenen om op hun niveau te komen. Weet niet hoe ze het doen maar zelfs op rechte stukken blijven hun heen en weer driften.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:46:
Dit is de eerste keer dat ik serieus forza horizon speel. heb 4 eerder wel eens gespeeld even klein rondje rijden omdat k de graphics mooi vond :P

Maar het is wel echt een super tof spel hoor.

Ging net even online driften tegen andere spelers. Dat slaat echt helemaal nergens op haha moet nog bizar veel oefenen om op hun niveau te komen. Weet niet hoe ze het doen maar zelfs op rechte stukken blijven hun heen en weer driften.
Handrem gebruiken is de belangrijkste tip (de groene 'A' knop). En dan je stuur vaaaaaan links en naaaaaaar rechts bewegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
cjpostma schreef op donderdag 4 november 2021 @ 22:43:
[...]

De OG Motorsport was op de OG Xbox (dus niet op de 360) ;-)
Verrek ja inderdaad, voelt al zó lang geleden zeg haha!
FeaR schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 00:32:
[...]
Hoe of waar zie je die token?
Ik ‘zie’ de token niet ergens staan, maar als ik in de autowinkel op het allerlaatste punt sta om de koop te voltooien krijg ik de optie om de cartoken te verzilveren.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Zo, daarnet even de 'tutorial' en eerste showcase gereden. De eerste indrukken zijn positief; voelt als vanouds. :) Daarnaast zijn de setting en muziek: (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ypg_koaMb9JTPmsrbOeGmPyH5WE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/AzI3LO85rIHS61iS4l0rKWp4.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xOqUPVbQjydumooGuunC-seYkDk=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/Y0Rge8Lb8kZcNPfhAJSwH4ig.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2JQrg9A_nr1iodwTuo8KPYk4Ow=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/jaRkPbyxz7LHcZL2hCuGwg6V.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pygJujYFqpIpzzydxThI5GFiG5g=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/i2s7BzxU2QJhX6yVknvEiWT4.png?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDIi7fCYDvwRd8JyfYXEyF2kr_U=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/koMenjOkrQRlJM4xaZo0Lszr.png?f=fotoalbum_medium
Bovenstaande screenshots zijn gemaakt op een Xbox Series X in 'Performance Mode'.

Moet wel zeggen dat HDR enorm tegenvalt op mijn LG C9. Als dat is uitgeschakeld, dan is het beeld veel levendiger. Heb Dolby Vision nog niet geprobeerd. Trouwens, dan nog iets: ik kan de auto's uit de 'car packs' nog niet claimen? :S

Morgen het spel maar eens proberen op mijn gaming laptop (Ryzen 7 5800H, 32GB & RTX 3080 @165W TGP). 8)

Anyhow, aan het spel zal ik vast weer heel wat uren kwijt zijn. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:09
Zelfs nu het hier na 0u is crashed mijn game nog altijd op dat eerste loading screen.

Het ladend cirkeltje dat gaat heel even rond maar dan blijft het statisch en CTD.

Anti-virus al uit, firewall uit, overlays uitzeget, game repaired en xbox app reset allemaal niets te kort.

Ik heb een actief game pass en ik heb hier via de Ijslande link die Premium bundle gekocht.
Het lijkt dat hij niet geactiveerd is of zo maar hij komt wel in mijn bestelgeschiedenis.

[ Voor 10% gewijzigd door Astratuner op 05-11-2021 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FC6IRWGsUDrHaz1jnExeptGXe8g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NQoXgZHhZ2aa8sBETcrS9ENx.png?f=user_large

Hoe hebben mensen nu al zoo hoog level kunnen behalen ?? is dat allemaal vandaag gebeurd of waren er mensen die al toegang hadden op bijv beta en is er geen wipe geweest ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Waarom is er een timer die afloopt als ik een auto wil kiezen of kopen? Mis ik iets? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 13-09 12:02
Ok heb niet op zitten letten met de release, stond 8e in game pass maar bij premium was het blijkbaar vandaag. Helaas is de Microsoft store niet zo snel, haal circa 30MB/s. Enige voordeel; de pc en xbox kunnen tegelijk installeren :+ .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
12 uurtjes bezig. Voorlopige gedachte: Horizon 5 is verreweg de leukste uitbreiding van Horizon 4 :+

Tussen de 99% identieke UI, soorten races, game modes als Eliminator is het nog lastig te zien waar 5 echt iets anders wil gaan doen. Voorlopig is het nogal 4 met een vrolijkere omgeving. Niet per se iets slechts overigens, want het is een prima basis. Maar ik zou wel eens wat grote afwijkingen van de voorganger(s) willen zien

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:32

Ik zit met het zelfde probleem :)

terugkijkend op Forza 4, waren er auto's die dmv de perks sneller veel meer CR opbrengen, maar welke zouden dat zijn 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Jeetje je mag dus gewoon een auto uitkiezen met zo car voucher… Dat wordt echt lang twijfelen..

Wil eigenlijk die begin Mercedes wel.. Of die Aston Martin Valhalla..

Of gewoon een ontzettend dure auto kopen waar je helemaal niks mee kan :p keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ricmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:39:
[Afbeelding]

Hoe hebben mensen nu al zoo hoog level kunnen behalen ?? is dat allemaal vandaag gebeurd of waren er mensen die al toegang hadden op bijv beta en is er geen wipe geweest ?
Skillchains, krijg je nog steeds bergen exp mee. En Don Doewon, die gast is een legendarische drifter (heeft ooit in FH3 500 laps skillchain gedaan, dat is bijna 8 uur lang skillchainen :P). Maar die gasten kwamen uit een preview build, maar daar werd elke keer progressie gereset, dus kan prima dat ze dit in die paar uurtjes NZ-launch hebben gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2021 02:38 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Laatst online: 26-02 07:14
Zijn er al mensen die het spel al hebben uitgeprobeerd met een Logitech stuur en pedalen ? Ben benieuwd!

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Ricmaniac schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:39:
[Afbeelding]

Ik was zelf ook al level 10 terwijl ik helemaal geen snelle gamer ben, niet echt aan het proberen was snel te levelen en ook maar een paar uur gespeeld heb. Die levels lijken me dus best mogelijk in de ruim 12 uur dat de game al beschikbaar was.

En kijk naar de tags... Xbox en Turn 10. Oftewel die hadden al eerder toegang tot de game en wisten precies wat te doen. En inderdaad die Don is een bekende, ook vaak tunes van hem gebruikt.

Ben zelf overigens van plan dit keer echt de moeilijkheidsgraad wat hoger te houden, maar dan overal met custom events het aantal laps te verhogen. 3 laps is vaak gewoon niet genoeg om de kop in te halen als je niet bij de start gelijk bijna het hele veld in kan halen. Maakt de game ook gelijk leuker en uitdagender vind ik zelf :)
En het helpt ook met xp en geld want dat gaat ook omhoog als je langer rijdt :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:52
Gisteren ook de eerste uurtjes gespeeld...hier ga ik me de komende tijd prima mee vermaken. Het viel me wel op dat je bij de seasonal races de difficulty niet kan veranderen,staat default op highly skilled. Hopelijk passen ze dat nog aan, zo zijn de races zelfs voor mijn (gebrek aan) niveau veel te makkelijk. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 22:29

justifire

Shut up and squat !!

Ligt het nou aan mij of kan je aan het begin van een race de tellers niet zien ?
Wat is dat voor stom idee ? 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MK_ schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:51:

Join de Tweakers club:
[GOT] Tweakers Forza Horizon 5

Ook inv gedaan, TheDanOcean is m'n gamerstag.

VIP is inmiddels ook live nu de game zelf live is gegaan dus we zijn compleet 8) Zometeen nog even een ochtendje werken en dan lekker het weekend losgaan _/-\o_

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Laatst online: 22:21
Zou ik eindelijk kunnen spelen blijft de steam versie hangen op het zwarte scherm met de waarschuwingstekst. Na een paar minuten wachten kom ik gewoon weer in Windows.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Dat MTC doei ik dus niet meer; nog steeds geen key ontvangen. Support zegt dat die pas om 9u komt oid. Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
thuran schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 02:52:
Zijn er al mensen die het spel al hebben uitgeprobeerd met een Logitech stuur en pedalen ? Ben benieuwd!
Ja met een G27.
Mijn ervaring tot nu toe is dat het cruisen en racen goed te doen is met een stuurtje. Voor driften denk ik dat het met een controller beter gaat.

Eerste indruk is weer ouderwets goed, vanmiddag verder spelen en ontdekken :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Invite voor club gestuurd 🙂

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yC2ryGGa7pJtkoMBSiMtdhEd0gA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rhzlQiWrUaSxWdlcaqfNVAYv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pxljMeAMo2j5uJ_5Z2TKNhTUNCc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0C46Qg96SgBoMOT4vlB2sTIH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvBb8_nC2qgDmkWLfOsCSeDzozo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fszKlJiB95D8o8jJUiA5zuhj.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YEn-rr7yFAP9zyrKC8LoOiqXIDw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/At57dc6EKqVOqWJbIkST3Aus.png?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met stuur heb ik echt moeite. Mijn vrouw kan het wel dus ik ga gewoon rijles krijgen komende week :D

Met controller aan de gang gegaan, dat gaat prima. Uiteraard op performance. Die pop ins zie ik echt niet of bijna niet. Quality mode is echt niks voor mij.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:13
Vinnocchio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:09:
Dat MTC doei ik dus niet meer; nog steeds geen key ontvangen. Support zegt dat die pas om 9u komt oid. Waardeloos
Dan zal dat wel zo zijn als ze dat zeggen.

Vind wel dat ze daar voor de aankoop duidelijk over moeten zijn. Net zoals dat het überhaupt een half uur duurt voordat je iets hoort.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18:11
Gisteravond toch maar de trick gedaan van timezone en region te wisselen, ik kon niet wachten...
Eerste 3 uurtjes in de game en zoals normaal, FH5 is een goede game tot nu toe!

Zelfs met mijn weak PC setup run ik de game 60fps op med-high settings.

Gekke vind ik wel dat de FPS locks van de game weird FPS locks zijn... 39 fps, 78 fps etc...
Zou graag de game willen locken op 60fps zodat ik niet erboven kom en ook geen stutters kan krijgen ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Moet je die Welcome pack auto's nog wel zelf kopen of krijg je die in je garage? Ik zie namelijk wel "purchased" staan maar zie ze niet onder owned cars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DennusB schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:34:
[...]

Ziet er gaaf uit? Van welk platform komen deze?
Series X.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
vanavond eerst ff studeren, en daarna eens een uurtje proberen.
Gaat de eerste racer zijn op mijn nieuwe setup (UW 34") dus ik ben echt benieuwd! Ik twijfel alleen of ik nog een nieuwe controller ga halen. Heb nu een controller die ik alleen met kabeltje kan verbinden, na verloop van tijd gaat zo'n micro usb toch losse contactjes vertonen... Waardoor controller soms disconnect tijdens het spelen als je net de kabeltjes verkeerd houdt...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Jackson6 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:36:
Moet je die Welcome pack auto's nog wel zelf kopen of krijg je die in je garage? Ik zie namelijk wel "purchased" staan maar zie ze niet onder owned cars.
Bij mij stonden die er gisteren al gewoon bij.
Welcome Pack bevat o.a. de X5M Forza Edition en Porsche Taycan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_hwKpl9Lmo0hmg8BaUmd9xsE9w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NvkqPXhG9eAsj4U75edEvihx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuQ-V8_L099f2GLz9JNCF4MNr-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JWpp06e6O5UTPxqsGRGovQl5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pq53HWQXMZmWhS5ukO6C98F8Apg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SFtiHYNRT23hJIcTx8Yh35zU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPFh93K9rcSpQfQJx9ElnsqNDYY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6leLnCjfe9kiKoCmWV0aIhmi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:37:
[...]

Bij mij stonden die er gisteren al gewoon bij.
Welcome Pack bevat o.a. de X5M Forza Edition en Porsche Taycan.
Vreemd, het Formula Drift Pack staat wel in m'n garage, maar de Welcome Pack niet..

En je zou toch ook een huis moeten krijgen, zie ik ook nergens?

[ Voor 9% gewijzigd door Jackson6 op 05-11-2021 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Jackson6 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:39:
[...]

Vreemd, het Formula Drift Pack staat wel in m'n garage, maar de Welcome Pack niet..

En je zou toch ook een huis moeten krijgen, zie ik ook nergens?
Buy & Sell > Car Packs > Welcome Pack > Redeem Cars (menu button)

Het huis krijg je gratis zodra je je eerste huis vind in de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Nice, krijg nu echt zin om te racen! Vanmiddag 14h00 klaar met werken, daarna ga ik hem ook aanslingeren :9 .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a4jgNMb0SKMbLMzYaSByyIkkud0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lqMmtmFrEY2fYNFWVTGjuhHA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNvMRIwHwbarrSS6I00G4NiM5qY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/82JmGry3xu2qeQFGV4BRhY5K.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Iemand al benchmarks op de PC gespot? Zit er überhaupt een benchmark mode in?
Gisteravond even een vlucht naar Nieuw Zeeland gepakt en op de Series X gespeeld. Had weinig tijd maar het ziet er allemaal erg goed uit. Leuke omgeving ook, beter dan ik in eerst in instantie verwacht had. Moet alleen de controller nog aanpassen. Schakel normaal met A en X en heb de handrem op B.

Probeer ik een custom setup te maken begint hij te piepen dat er allerlei knoppen unassigned zijn (terwijl dat ook zo is in de default setup, een dedicated knop om naar de photo mode te gaan bijvoorbeeld).
sdk1985 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:53:
Ok heb niet op zitten letten met de release, stond 8e in game pass maar bij premium was het blijkbaar vandaag. Helaas is de Microsoft store niet zo snel, haal circa 30MB/s. Enige voordeel; de pc en xbox kunnen tegelijk installeren :+ .
Haal zowel op de PC als Xbox rond de 500Mbit (~55-60MB/s) meestal. Gisteravond moest ik nog een update binnenhalen en had hij er zin in: 600Mbit! (KPN Gbit verbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Zijn er mensen die handmatig schakelen met enkel n controller? Dus geen stuur.
Is dit voordelig?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:55

RedFox

Heb je een OV ofzo?

uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:50:
Waarom is er een timer die afloopt als ik een auto wil kiezen of kopen? Mis ik iets? :)
Op welke plek? In het auction house heb je inderdaad aflopende timers voor de veilingen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:06:
Is dit voordelig?
Die mensen zijn er zeker & het is ook voordelig... Maar ik kan er zelf niet aan wennen :+ Dus ik blijf gewoon lekker met een automatische bak rijden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Dazzler2120 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:11:
[...]

Die mensen zijn er zeker & het is ook voordelig... Maar ik kan er zelf niet aan wennen :+ Dus ik blijf gewoon lekker met een automatische bak rijden. |:(
Ik doe het met de controller op handmatig schakelen enkel wanneer driften belangrijk is, daar dan een speciale button setup voor gemaakt. Maar voor gewoon racen kom ik gewoon knoppen te kort als ik er ook twee moet reserveren voor shift up-down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:13:
[...]

Ik doe het met de controller op handmatig schakelen enkel wanneer driften belangrijk is, daar dan een speciale button setup voor gemaakt. Maar voor gewoon racen kom ik gewoon knoppen te kort als ik er ook twee moet reserveren voor shift up-down.
Gas, rem en schakelen? Meer heb je toch niet nodig? ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
Tortelli schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:04:
een dedicated knop om naar de photo mode te gaan bijvoorbeeld.
Misschien begrijp ik je niet goed, maar Dpad-UP is voor Photo Mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Mr. Freeze schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:13:
[...]

Werkt het nog steeds om te driften? Ik meen te herinneren dat dit goed ging als je bewust in een lage versnelling reed toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Dazzler2120 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:16:
[...]

Werkt het nog steeds om te driften? Ik meen te herinneren dat dit goed ging als je bewust in een lage versnelling reed toch?
Beetje afhankelijk van ondergrond en auto, maar meestal laat ik m in de drie staan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Is dit voordelig?
Ik schakel ook altijd zelf.
Met automatisch schakelen schakelt hij vaak te snel op. Handmatig kan je hem vaak wat langer doortrekken.
Met afremmen kan je ook sneller terugschakelen waardoor je harder afremt.

Is ook een beetje afhankelijk van je tune. Met overpowered auto's kan je ook weer shortshiften om de wheelspin te voorkomen (ik rij Horizon eigenlijk altijd met alle assists uit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

kevlar01 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:22:
[...]

Ik schakel ook altijd zelf.
Met automatisch schakelen schakelt hij vaak te snel op. Handmatig kan je hem vaak wat langer doortrekken.
Met afremmen kan je ook sneller terugschakelen waardoor je harder afremt.

Is ook een beetje afhankelijk van je tune. Met overpowered auto's kan je ook weer shortshiften om de wheelspin te voorkomen (ik rij Horizon eigenlijk altijd met alle assists uit).
Ik vind sowieso shortshiften onmisbaar in een racegame. Ik schakel daarom altijd handmatig.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:35
De eerste minuten FH5 zitten erop. Wat een beeld weer, de lightning effects zijn veel beter als FH4. Stuk natuurlijker. Maar fucking hell, de wokeness is echt insane, ook bij je character creation. Ook dat hippe gelul van die mensen is weer van top niveau. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb maar even een mondmasker gekocht voor mijn character, beetje met de tijd meegaan ;)

Is de [GOT] Tweakers Woodstock Club de place to be trouwens of zijn er nog andere Tweakers clubs?

Ik zie er maar 1 namelijk als ik zoek.

En wat is de bedoeling van huizen kopen eigenlijk, je kunt er niet in rondlopen zoals bij TDU bijv, zijn het gewoon extra spawns of zo?

[ Voor 23% gewijzigd door Sipio op 05-11-2021 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Sipio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:36:
Heb maar even een mondmasker gekocht voor mijn character, beetje met de tijd meegaan ;)

Is de [GOT] Tweakers Woodstock Club de place to be trouwens of zijn er nog andere Tweakers clubs?

Ik zie er maar 1 namelijk als ik zoek.

En wat is de bedoeling van huizen kopen eigenlijk, je kunt er niet in rondlopen zoals bij TDU bijv, zijn het gewoon extra spawns of zo?
Jup. Je kunt er verder niks mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Vanochtend de eerste kilometers gemaakt. Had express FH4 al een tijdje niet gespeeld zodat ik er weer veel zin in zou hebben. Eerste indruk is wel positief! Dit weekend maar eens wat meer kilometers maken.
Is dit voordelig?
Ik vind het fijner om zelf te schakelen, heb dit eigenlijk altijd al gedaan bij alle FH delen, dus ben het ook wel gewend. Of het veel voordeel oplevert weet ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Is dit voordelig?
Yup,

Elite controller en schakelen met de paddles op de onderkant.
Je kunt gewoon net wat langer in hoge toerentallen rijden.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Tortelli schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 09:04:
Iemand al benchmarks op de PC gespot? Zit er überhaupt een benchmark mode in?
Gisteravond even een vlucht naar Nieuw Zeeland gepakt en op de Series X gespeeld. Had weinig tijd maar het ziet er allemaal erg goed uit. Leuke omgeving ook, beter dan ik in eerst in instantie verwacht had. Moet alleen de controller nog aanpassen. Schakel normaal met A en X en heb de handrem op B.

Probeer ik een custom setup te maken begint hij te piepen dat er allerlei knoppen unassigned zijn (terwijl dat ook zo is in de default setup, een dedicated knop om naar de photo mode te gaan bijvoorbeeld).

[...]

Haal zowel op de PC als Xbox rond de 500Mbit (~55-60MB/s) meestal. Gisteravond moest ik nog een update binnenhalen en had hij er zin in: 600Mbit! (KPN Gbit verbinding).
https://www.resetera.com/...ance-thread.509874/page-4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ik schakel ook handmatig en ben me dan ook veel beter bewust van hoe hard ik rij. Met automatisch schakelen ga ik vaak veel te hard een bocht in. Maar met een gewone controller kon ik er nooit aan wennen. Met de elite controller schakel ik met de paddels achterop en dat was vrij snel tweede natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007

FeaR

In GoT we trust

Straks Horizon 5 nog eens checken en mogelijk verwijderen en weer opnieuw installeren. Meerdere malen gegamed gisteren maar nog steeds nul komma nul AI/verkeer. Natuurlijk is het ergens lekker en makkelijk maar het haalt wel de sfeer uit de game.
AntraXxX schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 01:07:
[...]
Ik ‘zie’ de token niet ergens staan, maar als ik in de autowinkel op het allerlaatste punt sta om de koop te voltooien krijg ik de optie om de cartoken te verzilveren.
Check, dan zal ik hem daar ook "vinden" aangezien we dezelfde pack hebben. Al heb ik dezelfde twijfel, ga ik voor de duurste auto of pak ik een auto (wel een dure) waar ik ook echt in wil/ga rijden. Sowieso moet ik wat auto's kopen, alle Wheel Spins zijn tot op heden niet in mijn voordeel met kleding of erg lage credits.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 14:20
Ik ervaar wel wat input lag op de Xbox One X, vergeleken met Forza Horizon 4 in Performance mode.

Voelt alsof mijn stuurbewegingen ongeveer 0.2 / 0.3 seconden later verwerkt worden.

Zal dat komen door 30 fps vs. 60 fps?

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hier hem nu ook ff op handmatig schakelen gezet, idd met de Elite Controller met de paddles onderop is een heel andere beleving dan automatisch schakelen vind ik, ook dat je tijdens het cruisen gewoon wat eerder op kunt schakelen zodat het wat relaxer aanvoelt.

Alleen in de races zelf merk ik wel dat het voor mij ineens een stuk moeilijker is, de tegenstanders op Above avarage en dan wordt ik nog 11de :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm ik heb alleen de Senna gehad voor Loyalty, terwijl ik toch echt ook FH 2 en 3 en FM 6 en 7 ook gespeeld heb.

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 05-11-2021 10:19 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Iemand ook problemen met online komen op de xdoos? Had verbinding maar sinds half uurtje kan die niet meer offline. Net opnieuw gestart en melding dat de servers niet online zijn ofzo.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Mu.siQ schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:20:
Iemand ook problemen met online komen op de xdoos? Had verbinding maar sinds half uurtje kan die niet meer offline. Net opnieuw gestart en melding dat de servers niet online zijn ofzo.
Ik ben op dit moment gewoon online op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:34
Wat een k*t bedrijf is die MTCgame toch.
Ik heb dus nu een key over voor xbox. PM me als je interesse hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Laatst online: 22:41
Wtf, waar is AI verkeer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Sipio schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:09:
Hier hem nu ook ff op handmatig schakelen gezet, idd met de Elite Controller met de paddles onderop is een heel andere beleving dan automatisch schakelen vind ik, ook dat je tijdens het cruisen gewoon wat eerder op kunt schakelen zodat het wat relaxer aanvoelt.

Alleen in de races zelf merk ik wel dat het voor mij ineens een stuk moeilijker is, de tegenstanders op Above avarage en dan wordt ik nog 11de :+
Dat is gewoon wennen. Geef het wat tijd en straks ben je sneller dan met de automaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica