iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Nu lekker auto's sparen en racen doen
De mix van Engels en Spaans voor het sfeertje in de verhaallijn is wel echt tenenkrommend
[ Voor 25% gewijzigd door zzzzz op 07-11-2021 19:14 ]
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Ik ben uiteindelijk maar gegaan voor de Ferrari 250 California. Niet de snelste, maar wel een dure (18M)..ToolkiT schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:02:
[...]
De hamvraag is, wat is wel een goede kandidaat voor de gratis auto...mmm
Zonder de lijst gekeken te hebben gaat mijn persoonlijke voorkeur altijd uit naar de F40 maar dat is puur uit jeugdsentiment (poster car)..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
WTF?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Duh idd, dat was het vanmiddag dus, dacht ik doe ook een keer mee met driften, zelfde verhaal aan het eind.Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:20:
Horizon Arcade is stuk / bugged? Nu al meerdere malen gehad dat ik skill points of drift points moet verzamelen. Ben dan volop bezig en zie telkens het Group Progress oplopen. Maar zodra de timer is afgelopen krijg ik telkens een Failed te zien met “you didn’t score any points”
WTF?!
Jup, werkt voor geen meter..Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:20:
Horizon Arcade is stuk / bugged? Nu al meerdere malen gehad dat ik skill points of drift points moet verzamelen. Ben dan volop bezig en zie telkens het Group Progress oplopen. Maar zodra de timer is afgelopen krijg ik telkens een Failed te zien met “you didn’t score any points”
WTF?!
Ja dit is al sinds donderdag. Erg irritant.Sipio schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:39:
[...]
Duh idd, dat was het vanmiddag dus, dacht ik doe ook een keer mee met driften, zelfde verhaal aan het eind.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vanmiddag nog een Arcade gedaan voor de laatste puntjes om de NSX te unlocken, geen last van gehad maar wij moesten skill points en piñata's kegelenRivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:20:
WTF?!
Ben trouwens wel blij dat je niet de volledige punten moet halen voor die 2e auto. Heb zo'n schijthekel aan die Playground games. Die laat ik altijd voor wat het is.
Hahaha, zó herkenbaar ditDutchOwnage schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:46:
[...]
Ben trouwens wel blij dat je niet de volledige punten moet halen voor die 2e auto. Heb zo'n schijthekel aan die Playground games. Die laat ik altijd voor wat het is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Heb net alles van deze series afgehandeld. achievement voor gekregen. Mijn meest zeldzame ooit (in welke game dan ook) slechts 0,06% van de spelers
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is nog niet te zien, nog even wachten dus. Ben benieuwd hoe de store er uit gaat zien vergeleken met FH4.ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:52:
Waar kun je de forza points zien nu de winkel nog niet open is?
Heb net alles van deze series afgehandeld. achievement voor gekregen. Mijn meest zeldzame ooit (in welke game dan ook) slechts 0,06% van de spelers
Ik had zo'n 100 points en dus gebruikt voor 20 Jeeps. Na Jeeps verwijderd te hebben en game opnieuw opgestart kreeg ik ze terug. Zelfs de melding "xx points have refund".London schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:10:
[...]
Nee, dat krijg je ook niet altijd. Ik heb 50 van die jeeps gekocht en kreeg niets terug![]()
Ben ook ff gestopt nu. Bijna level 165, die farm methode levert ook goede xp op.
Na de tweede keer dit gedaan te hebben heb ik ze ook niet meer terug gekregen.
-edit- aanvulling: Dat skillpoints scoren gaat trouwens veel lastiger dan in FH4. Daar telden de kleine struikjes ook mee als wreckage en kon je dus lekker meenemen in een race of freeroam om een wreckage skill te halen en je skill chain te laten behouden. Dit kan nu niet. Evenals die muurtjes die je in FH4 had. Die zijn er nu ook niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Remmersmaak op 07-11-2021 20:31 ]
Die Piñata rammen had ik donderdag, maar ook daar uiteindelijk de melding dat ik geen punten had gescoord.DutchOwnage schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:46:
[...]
Vanmiddag nog een Arcade gedaan voor de laatste puntjes om de NSX te unlocken, geen last van gehad maar wij moesten skill points en piñata's kegelen. Netjes m'n puntjes gehad na afloop.

Thanks voor de tip.Froggle schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:32:
Ook mooi. De Jesko dubbel, dus in de verkoop, krijg ik er 200k meer voor (tip: je krijgt er een als je de story V10 afrond). Goeie deal dacht ik.
[Afbeelding]
Vandaag leek het alleen maar erger geworden t.o.v. Vrijdag en zaterdag en dinsdag komen de plebs er ook bij natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt.. door de issues zijn er te weinig mensen waardoor je de rounds niet af kan maken over het algemeen.Rivanov schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:24:
[...]
Die Piñata rammen had ik donderdag, maar ook daar uiteindelijk de melding dat ik geen punten had gescoord.
Gamertag: timmie271
Draait als een zonnetje hier op 4K 120Hz 55" screen.
Klopt het dat de super wheelspins wel erg karig zijn geworden? Ik denk dat ik van de 6 11

Kreeg net een bericht in het Message Center dat de disconnects verleden tijd zouden moeten zijn.Donstil schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:13:
Ben wel benieuwd wat ze morgen aan die connectie issues gaan doen.
Vandaag leek het alleen maar erger geworden t.o.v. Vrijdag en zaterdag en dinsdag komen de plebs er ook bij natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door pretpik op 07-11-2021 22:02 ]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Heb tot nu toe ook erg weinig superspins gehad. Blijft ook altijd jammer als je een kledingstuk krijgt van een Wheelspin.pretpik schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:46:
Heerlijk vermaakt vandaag in de game. Persoonlijk dacht ik in het begin dat het hetzelfde als FH4 zou zijn maar dan een ander land, sommige dingen zijn echt wel verbeterd zoals geluiden en ook het puntensysteem. Hier gaan echt wel weer wat uurtjes in zitten vrees ik. M'n vriendin is Mexicaans en kon de verleiding niet weerstaan ook 'even' te spelen. Ben de PC de hele avond kwijt geweest
.
Klopt het dat de super wheelspins wel erg karig zijn geworden? Ik denk dat ik van de 6 uur dat ik nu gespeeld heb er 9 gehad heb, waarvan 5 van Casa Solariega.
[...]
Kreeg net een bericht in het Message Center dat de disconnects verleden tijd zouden moeten zijn.
En nu kreeg ik de F40 bij een wheelspinToolkiT schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:07:
[...]
Ik ben uiteindelijk maar gegaan voor de Ferrari 250 California. Niet de snelste, maar wel een dure (18M)..
Wel jammer dat de jaren '80 testarossa er niet meer in zit.. moet nog kijken of de countach er wel in zit..
Wel grappig mijn dochter zei spontaan: goh wat een mooie luchten.
In de car collection view vind ik de auto's wel wat dinky toy/matchbox overkomen.. maar dat is niet echt een groot probleem.
Map is huge! ik heb geprobeerd een rondje buitenlangs te maken en daar was ik echt lang mee bezig!
/f/image/FjZtefKFGq90jcQPKlQ0xLAb.png?f=fotoalbum_large)
Formule 1 race spoiler..
[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 07-11-2021 23:03 ]
Spoilers! Ik moet de race nog kijken.Sipio schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:32:
[Afbeelding]
Na de F1 uitslag gelijk weer ff zin om te cruisen
Heb mijn 2020 supra helemaal geupgrade naar een S2 klasse en heb er een full riser driftcar van gemaakt XD
Ook inmiddels al wat toffe legendary auto's gevonden.
Vanavond wat meer in multiplayer gedoken maar daar zit ook nog veel in zeg damn!
De eerste battle royale ook gedaan... geniaal dat dat er in zit haha leuk exta'tje. wel gelijk bij de laatste showdown gekomen maar toen verloren. was 9e geëindigd. Duurde even voordat ik begreep hoe het werkte though. was maar 1 iemand tegen gekomen tot de showdown.
hier een screenshot van mijn decked out supra XD met een moderne versie van de F&F livery
/f/image/ncUgBV2TZMYe4sOURUjQbuQA.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 07-11-2021 23:21 ]
Had alleen 1 irritant dingetje, bij de 'buggy and the beast event' wilde de monster truck niet vooruit om wat voor reden dan ook. Gewoon timer af laten lopen om verder te kunnen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Oh man, die showcase events zijn sowieso helemaal niet lekker. Ben door die monster truck echt zo idioot vaak afgesneden waardoor ik m’n checkpoint niet kon halen. En daar dan dmv rewinds zo omheen moeten werken door uiteindelijk alsnog 2e te worden..prutser001 schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:24:
Vermaakt me wel, ondertussen lvl 45 en iets van 78 auto's ofzo.
Had alleen 1 irritant dingetje, bij de 'buggy and the beast event' wilde de monster truck niet vooruit om wat voor reden dan ook. Gewoon timer af laten lopen om verder te kunnen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
De lijst met auto's die op slechts 1 manier te verkrijgen zijn.
Geen idee of dit als spoiler gezien wordt, maar even zekere voor onzekere genomen.
Acura: 01 Integra, 02 RSX, 17 NSX
Alpine: 73 A110
Chevrolet: 20 Corvette
Deberti: 19 Tacoma
Honda: 74 Civic, 91 CR-X, 94 Prelude, 97 Civic, 04 Civic, 07 Civic, 16 Civic R, 18 Civic
McLaren: 20 GT, 18 Senna
Volkswagen: 63 T2 Deluxe (microvan)
Accolade only
Aston Martin: 16 Vantage GT12
Chevrolet: 19 Corvette
Lamborghini: 11 Gallardo SL
Volkswagen: 63 Beetle FE, 63 Beetle
Car collection reward only
BMW: 16 M4
Chevrolet: 60 Corvette
Ferrari: 13 Laferrari
Ford: 64 GT40
Lamborghini: 08 Reventon
McLaren: 18 720S
Mercedes: 39 W154
Nissan: 69 Fairlady Z
Porsche: 911 GT3RS FE
Seasonal/Forzathon events
DeLorean: 82 DMC
Honda: 84 Civic, 05 NSX GT, 16 Civic Coupe
Hoonigan: Gymkhana 10 Hoonicorn
Italdesign: 18 Zerouno
Raesr: 19 Tachyon
Mastery tree only - Deberti: 2013 Wrangler (from Wrangler Rubicon)
Dodge: 69 Charger Daytona (from 69 charger)
Hoonigan: RX7 Twerkstallion (Savanna RX7), RWB 911 (from 95 911 GT2)
Lamborghini: 99 Diablo GTR (from 97 Diablo)
Wheelspin only (unless in season/Forzathon)
Audi: 13 R8 V10
Chevrolet: 70 Corvette
Ferrari: 69 Dino, 13 458 Speciale
Ford: 81 Fiesta, 05 GT, 17 Rahal Fiesta, 19 Ranger Raptor
Forza Edition cars (except 19 911 GT3RS and 63 Beetle)
Hot Wheels: Twin Mill
Hoonigan:: Gymkhana 10 Focus RX (via /u/JaCrispy90)
Hyundai: 19 Veloster
Jaguar: 15 F-Type
Koenigsegg: 08 CCGT
Lamborghini: 10 Murciélago SV
McLaren: 93 F1
Mercedes: 18 E63 (current preseason seasonal championship reward)
Mini: 13 X-Raid Countryman
Pagani: 16 Huayra
Porsche: 18 Macan Rally Raid (current preseason playground games reward)
Radical: 15 RXC
Saleen: 04 S7
Subaru: 98 Impreza 22B
Toyota: 85 Trueno
Car collection reward zijn de rewards die je krijgt als je een aantal auto's van een bepaald merk hebt.
Volgens de voorpagina al bijna een miljoen zelfs nieuws: Miljoen spelers hebben betaald voor vroegtijdige toegang Forza Horizon 5flugelisoke schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:19:
Inmiddels al --> 800.000 <-- spelers in de early acces. Wat een succes!!
Kun je controleren in het menu met car collection. Als je hem dan selecteert staat erbij hoe je er aan kan komen. In dit geval kopen (850 000) of via wheelspin
Wanneer/hoe unlock ik het hele feest van upgraden van bestaande auto's? Ik heb die optie nog niet gezien.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
[ Voor 3% gewijzigd door BTFD op 08-11-2021 08:50 ]
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Moet je naar je huis of een festival locatie gaan, dan in het menu van het huis/festival kan heb je een grote knop met "Tune / Upgrade car"zzzzz schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:42:
Het valt mij op dat ik de eerste paar uur gister eigenlijk 95% met de Taycan heb gereden. Ik was heel blij met de Supra die ik in het begin had, maar die kon heel slecht mee met de concurrentie.
Wanneer/hoe unlock ik het hele feest van upgraden van bestaande auto's? Ik heb die optie nog niet gezien.
Iemand een idee hoe je die 'pending' races behorende bij het lopende kampioenschap makkelijk kunt vinden op de kaart?
Volgens mij kan je met Anna een route zetten naar het volgende "Championship Event". Dan zie je dus een route op de kaart. (Dit was in FH4 zo)LAPJENL70 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:52:
Iets wat ik ook altijd in de voorgaande versies had is dat wanneer je zo'n kampioenschap van 3 races doet ik na de eerste race die andere die erbij horen niet kan vinden op de kaart. Als je dan denkt dat je er een hebt die bij de 3 races hoort maar dat niet zo is dan krijg je een melding: 'Je bent al bezig met een ander kampioenschap' wil je doorgaan? Maar ik kan dan dus niet makkelijk de races vinden die bij het al gestarte kampioenschap horen.
Iemand een idee hoe je die 'pending' races behorende bij het lopende kampioenschap makkelijk kunt vinden op de kaart?
Volgens mij zijn er ook kleine indicatoren, die naar ze wijzen op de map. Heb zelf nooit zoveel problemen gehad met het vinden, ze vallen best op vind ik. Emblems zijn groter en zijn wit.
Dit kan ook voor de race start als die nog stock is,Vagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:51:
[...]
Moet je naar je huis of een festival locatie gaan, dan in het menu van het huis/festival kan heb je een grote knop met "Tune / Upgrade car"
Dan kan je hem zelf tunen of een bepaalde tune kopen incl onderdelen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Na wat zoekwerk heb ik het gevonden! Thanks! Ik had dat hele menu nog niet gezienVagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:51:
[...]
Moet je naar je huis of een festival locatie gaan, dan in het menu van het huis/festival kan heb je een grote knop met "Tune / Upgrade car"
Dat met die Anna zie ik niet. Ok, emblems groter en wit. Zal eens kijken.Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:57:
[...]
Volgens mij kan je met Anna een route zetten naar het volgende "Championship Event". Dan zie je dus een route op de kaart. (Dit was in FH4 zo)
Volgens mij zijn er ook kleine indicatoren, die naar ze wijzen op de map. Heb zelf nooit zoveel problemen gehad met het vinden, ze vallen best op vind ik. Emblems zijn groter en zijn wit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb in een race met enkel Taycans gezeten. Geen hol aan zo stilAlexknl schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:16:
Taycan is ook wel een snel autootje, redelijk hoge topsnelheid en nog niet eens getuned. Wel tof om eens elektrisch te kunnen rijden in een racegame.
[Afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ah de Dyson challengeLekker Ventje schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:42:
[...]
Heb in een race met enkel Taycans gezeten. Geen hol aan zo stil
Mijn Taycan komt getuned amper nog van zijn plek. Niet vooruit te branden. Lijkt wel een Cayenne met 1 Liter 3 cilinder zo snel. Vanavond maar eens kijken hoe dat komt en welke upgrade dit gedrag veroorzaakt.
Gekke is dat hij is de 0-100kph indicatietijd nog steeds erg rapido zou moeten zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door mr.DJ95 op 08-11-2021 09:46 ]
Een RS6 heeft 8,7 seconde staan en getuned 6,4mr.DJ95 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:45:
[...]
Ah de Dyson challenge![]()
Mijn Taycan komt getuned amper nog van zijn plek. Niet vooruit te branden. Lijkt wel een Cayenne met 1 Liter 3 cilinder zo snel. Vanavond maar eens kijken hoe dat komt en welke upgrade dit gedrag veroorzaakt.
Gekke is dat hij is de 0-100kph indicatietijd nog steeds erg rapido zou moeten zijn.

Klopt niks van die tijden.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vond FH4 al vet en daar ook veel uur ingestoken maar dit is toch vele malen vetter.
Anna krijg je dacht ik wanneer je je eerste 'volgende' festival opent, krijg je even snelle uitleg over hoe die werkt en heb je ook de quick-reply die kan gebruiken online.LAPJENL70 schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:24:
[...]
Dat met die Anna zie ik niet. Ok, emblems groter en wit. Zal eens kijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als je bij elke (solo) racestart op deze manier ff de hele grid in beeld neemt, tikt dat lekker aan om voor de Horizon Promo alle auto's vast te leggen. Dan hoef je ook niet al die auto's zelf te hebben.
Al is het natuurlijk wel mijn streven om de hele collectie auto's compleet te krijgen.
Viel mij ook op inderdaad. Het is vrij kort donker. Zijn de nachten altijd wat korter in Mehico?Sipio schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:15:
Zullen de meningen over verschillen maar van mij mag het wel wat langer donker blijven in de game, heerlijk om savonds wat te cruisen maar tis zo voorbij.
Was in FH4 ook al zo (daar was het nog erger), het is veel korter nacht dan dag in free roam. Je kunt wel in blueprints het dagdeel fixeren voor een event maar da's niet lekker cruisen.Sipio schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:15:
Zullen de meningen over verschillen maar van mij mag het wel wat langer donker blijven in de game, heerlijk om savonds wat te cruisen maar tis zo voorbij.
In FH, FH2 en FH3 ook al. De nachten zijn gewoon korter dan dat het licht is. Best realistisch toch?NLxAROSA schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:43:
[...]
Was in FH4 ook al zo (daar was het nog erger), het is veel korter nacht dan dag in free roam. Je kunt wel in blueprints het dagdeel fixeren voor een event maar da's niet lekker cruisen.
Gamertag: timmie271
Die is ergens in de jaren van FH4 toegevoegd. Ideaal inderdaad! Ik hanteer dezelfde tactiek.Richard117 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:26:
Ik weet niet of anderen het ook al gezien hebben, maar de Photo Mode heeft nu een sneltoets voor de Horizon Promo. Dus dan wordt er snel een snapshot gemaakt ipv een foto met allerlei camera instellingen.
Als je bij elke (solo) racestart op deze manier ff de hele grid in beeld neemt, tikt dat lekker aan om voor de Horizon Promo alle auto's vast te leggen. Dan hoef je ook niet al die auto's zelf te hebben.
Al is het natuurlijk wel mijn streven om de hele collectie auto's compleet te krijgen.
--
Wat me nog wel opvalt thv FH4: in FH4 had je natuurlijk de "reguliere" campaign races waarbij je soms de vrije keuze had qua auto, maar soms ook een vaste categorie, bijv "extreme offroad".
Dat zie ik dan in FH5 wel terug bij de seasonals en zelfs bij de seasonal PR-stunts, maar tijdens de normale races heb ik het nog niet gezien. Of het zijn toevalstreffers geweest.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Op een manier te krijgen is 1. Op een alternatieve manier (gratis) zou ook wel handig zijn om te weten. Gisteren kocht ik een Jesko, waarna ik er achter kwam deze ook met een Story te krijgen. Had 2,8m gescheeld. Achteraf gelukkig goed kunnen maken met de verkoop voor 3m.ArthurMorgan schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:58:
Gejat van reddit ( https://old.reddit.com/r/...only_1_single_source_car/ )
De lijst met auto's die op slechts 1 manier te verkrijgen zijn.
Geen idee of dit als spoiler gezien wordt, maar even zekere voor onzekere genomen.
spoiler:Autoshow only
Acura: 01 Integra, 02 RSX, 17 NSX
Alpine: 73 A110
Chevrolet: 20 Corvette
Deberti: 19 Tacoma
Honda: 74 Civic, 91 CR-X, 94 Prelude, 97 Civic, 04 Civic, 07 Civic, 16 Civic R, 18 Civic
McLaren: 20 GT, 18 Senna
Volkswagen: 63 T2 Deluxe (microvan)
Accolade only
Aston Martin: 16 Vantage GT12
Chevrolet: 19 Corvette
Lamborghini: 11 Gallardo SL
Volkswagen: 63 Beetle FE, 63 Beetle
Car collection reward only
BMW: 16 M4
Chevrolet: 60 Corvette
Ferrari: 13 Laferrari
Ford: 64 GT40
Lamborghini: 08 Reventon
McLaren: 18 720S
Mercedes: 39 W154
Nissan: 69 Fairlady Z
Porsche: 911 GT3RS FE
Seasonal/Forzathon events
DeLorean: 82 DMC
Honda: 84 Civic, 05 NSX GT, 16 Civic Coupe
Hoonigan: Gymkhana 10 Hoonicorn
Italdesign: 18 Zerouno
Raesr: 19 Tachyon
Mastery tree only - Deberti: 2013 Wrangler (from Wrangler Rubicon)
Dodge: 69 Charger Daytona (from 69 charger)
Hoonigan: RX7 Twerkstallion (Savanna RX7), RWB 911 (from 95 911 GT2)
Lamborghini: 99 Diablo GTR (from 97 Diablo)
Wheelspin only (unless in season/Forzathon)
Audi: 13 R8 V10
Chevrolet: 70 Corvette
Ferrari: 69 Dino, 13 458 Speciale
Ford: 81 Fiesta, 05 GT, 17 Rahal Fiesta, 19 Ranger Raptor
Forza Edition cars (except 19 911 GT3RS and 63 Beetle)
Hot Wheels: Twin Mill
Hoonigan:: Gymkhana 10 Focus RX (via /u/JaCrispy90)
Hyundai: 19 Veloster
Jaguar: 15 F-Type
Koenigsegg: 08 CCGT
Lamborghini: 10 Murciélago SV
McLaren: 93 F1
Mercedes: 18 E63 (current preseason seasonal championship reward)
Mini: 13 X-Raid Countryman
Pagani: 16 Huayra
Porsche: 18 Macan Rally Raid (current preseason playground games reward)
Radical: 15 RXC
Saleen: 04 S7
Subaru: 98 Impreza 22B
Toyota: 85 Trueno
Car collection reward zijn de rewards die je krijgt als je een aantal auto's van een bepaald merk hebt.
Geen probleem, heb 'm ook gewoon van YouTube gejat hoorBTFD schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:49:
Hartelijk dank aan de beste man over die tip met de super wheelspin Willys!
Tesla M3LR '21
bugger, ik had net de road scene gekozen..ArthurMorgan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:41:
[...]
Geen hub maar outpost. Dat zijn die keuzes op die getekende map om verder te komen in het spel. Een van de opties is street scene.
Daar zie ik een free house.. maar als ik nou street scene unlock kan ik dat huis dan ook gratis kiezen?
Nee niet ook. Je moet die free house token gewoon bewaren voor het duurste huis. 2 miljoen heb je zo, maar dat huis van 5 miljoen (elke dag gratis wheelspin) zijn wel veel credits.ToolkiT schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:28:
[...]
bugger, ik had net de road scene gekozen..
Daar zie ik een free house.. maar als ik nou street scene unlock kan ik dat huis dan ook gratis kiezen?
Is het niet een specifiek huis dat je gratis krijgt? Volgens mij is het geen token, weet het niet zeker hoor.Froggle schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:46:
[...]
Nee niet ook. Je moet die free house token gewoon bewaren voor het duurste huis. 2 miljoen heb je zo, maar dat huis van 5 miljoen (elke dag gratis wheelspin) zijn wel veel credits.
Maar die heb je op dat moment nog niet unlocked. Weet overigens ook niet meer zeker of het een token was, maar dat was het wel bij de auto’s en kleding.Vagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:50:
Kon me inderdaad geen house token herinneren, zou sws raar zijn want dan het duurste huis zou altijd de juiste keuze zijn
Je krijgt idd een token voor kleren en een auto bij de Welcome Pack.Froggle schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:52:
[...]
Maar die heb je op dat moment nog niet unlocked. Weet overigens ook niet meer zeker of het een token was, maar dat was het wel bij de auto’s en kleding.
Bij de Welcome Pack zit ook een specifiek huis en bij VIP zit ook een specifiek huis.
Welk huis krijg je bij VIP dan? Was voorheen het niet zo dat een VIP met een kroontje werd aangeven bij spelers? Ik heb de premium versie maar ik zie niet echt voordelen van VIP.Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:56:
[...]
Je krijgt idd een token voor kleren en een auto bij de Welcome Pack.
Bij de Welcome Pack zit ook een specifiek huis en bij VIP zit ook een specifiek huis.
Als je de regio op Nieuw Zeeland zet zojuist.Luukwa schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:19:
Hoelaat released de game trouwens vandaag?
ik weet zo niet precies welke het was, heb ze allemaal al.LAPJENL70 schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:19:
[...]
Welk huis krijg je bij VIP dan? Was voorheen het niet zo dat een VIP met een kroontje werd aangeven bij spelers? Ik heb de premium versie maar ik zie niet echt voordelen van VIP.
Dit zijn de voordelen van VIP: VIPs receive 3 Exclusive Forza Edition cars, Crown Flair, Vanity Items, Emote and Car Horn, gift Player House, 2x Credit race rewards, weekly bonus Super Wheelspins, and more.
2x Credit Race en weekly Super Wheelspins zijn de grootste voordelen imo.
https://www.xbox.com/en-G...bership/9PKNFFTNWTBG/0017Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:56:
[...]
Je krijgt idd een token voor kleren en een auto bij de Welcome Pack.
"Forza Horizon 5 VIP Membership features exclusive rewards that give your game a boost and make you stand out at the Horizon Festival. VIPs receive 3 Exclusive Forza Edition cars, Crown Flair, Vanity Items, Emote and Car Horn, gift Player House, 2x Credit race rewards, weekly bonus Super Wheelspins, and more. VIP Membership can be purchased separately and is included with Premium Edition and Premium Add-Ons Bundle."
Staat niet bij welke het is, of het een naar keuze is
https://www.xbox.com/en-G...me-pack/9MWHGB7HR6TT/0017
"Kick-start your Ultimate Horizon Adventure with the Forza Horizon 5 Welcome Pack! Included are 5 special pre-tuned cars, a Player House and a one-time grant to own any car available from the game’s Autoshow. Also included are 3 one-time grants for any Common or Rare clothing item. The Welcome Pack is included with the Premium Edition and Premium Add-Ons Bundle. This add-on requires Forza Horizon 5 (game sold separately)."
Ditto..
Toen ik aan het spelen was en langs 'mi casa'/'casa bella' reed ging ik daar automatisch in (zonder op X te kliken) en werd dat (gratis) mijn huis...
Daarba heb ik de road series gekozen en zie ik een huis op de kaart bij het strand wat 'free' is.. maar met een 'CR' teken erbij.. ik vermoed dat het dus gratis is ivm die premium bundle.. maar doet hij nu hetzelfde als ik daar in de buurt ben?
Die overal heen teleport feature
https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-player-houses
lijkt te insinueren dat het altijd om dit huis gaat bij de DLCs:
"Lugar Tranquilo is the second DLC house in FH5, and comes as part of the Forza Horizon 5 Welcome Pack DLC. Just like with La Casa Solariega, you can also purchase Lugar Tranquilo flat out if you don't want to pick up the DLC, but it'll cost you a pretty penny. Lugar Tranquilo runs for 700,000 Credits, a more modest asking price that gets you a picture-perfect property on the coast, complete with a custom art mural.
Sharing another similarity with La Casa Solariega, Lugar Tranquilo doesn't require anything special to become available for purchase. After you obtain Casa Bella, the house will automatically appear on the East coast, near the town of Playa Azul. Of course, Lugar Tranquilo includes some additional perks to sweeten the pot. Players will earn a free Super Wheelspin and a new Forza LINK phrase, but the most interesting perk by far is unlocking Horizon Promo.
Horizon Promo is already semi-available before purchasing Lugar Tranquilo, in that the game still keeps track of vehicles you've photographed, but fully unlocking it makes it easier to keep track of which cars you've photographed in your collection (and makes it quicker to do so in the first place). It also gives you rewards for different milestones, incentivizing players to head into Photo Mode any time they pick up a new ride."
Maar La Casa Solariega ook?
"La Casa Solariega is a beautiful mansion, complete with an ornate fountain set in the middle a rotund driveway. This house is understandably quite expensive, coming in at 1.5 million Credits, but players can get their hands on this house for free as part of the Forza Horizon 5 VIP Membership DLC.
Located near the ancient ruins of Teotihuacán, La Casa Solariega grants several awesome perks to those who acquire it, whether you pay the 1.5 million Credits upfront or take advantage of the VIP Membership DLC. You don't have to do anything to make this house appear on your map, as it'll appear automatically after unlocking the Horizon Adventure and obtaining the start Casa Bella home.
The perks included with La Casa Solariega grant you double Forzathon Points, a useful bonus when playing through the Festival Playlist. Forzathon Points are granted when you complete Horizon Arcade events, or Weekly and Daily Challenges, and can be spent at the Forzathon shop for rare cars and other rewards. On top of this, La Casa Solariega also includes five Super Wheelspins and the valuable "Green Crown" cosmetic item. There's a lot here!"
Voor mij was het inderdaad dat huis met de Fontein die gratis was (met dubbel forzathon points) en het huis in het oosten bij het strand.ToolkiT schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:30:
[...]
Toen ik aan het spelen was en langs 'mi casa'/'casa bella' reed ging ik daar automatisch in (zonder op X te kliken) en werd dat (gratis) mijn huis...
Daarba heb ik de road series gekozen en zie ik een huis op de kaart bij het strand wat 'free' is.. maar met een 'CR' teken erbij.. ik vermoed dat het dus gratis is ivm die premium bundle.. maar doet hij nu hetzelfde als ik daar in de buurt ben?
Die overal heen teleport feature
https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-player-houses
lijkt te insinueren dat het altijd om dit huis gaat bij de DLCs:
"Lugar Tranquilo is the second DLC house in FH5, and comes as part of the Forza Horizon 5 Welcome Pack DLC. Just like with La Casa Solariega, you can also purchase Lugar Tranquilo flat out if you don't want to pick up the DLC, but it'll cost you a pretty penny. Lugar Tranquilo runs for 700,000 Credits, a more modest asking price that gets you a picture-perfect property on the coast, complete with a custom art mural.
Sharing another similarity with La Casa Solariega, Lugar Tranquilo doesn't require anything special to become available for purchase. After you obtain Casa Bella, the house will automatically appear on the East coast, near the town of Playa Azul. Of course, Lugar Tranquilo includes some additional perks to sweeten the pot. Players will earn a free Super Wheelspin and a new Forza LINK phrase, but the most interesting perk by far is unlocking Horizon Promo.
Horizon Promo is already semi-available before purchasing Lugar Tranquilo, in that the game still keeps track of vehicles you've photographed, but fully unlocking it makes it easier to keep track of which cars you've photographed in your collection (and makes it quicker to do so in the first place). It also gives you rewards for different milestones, incentivizing players to head into Photo Mode any time they pick up a new ride."
Maar La Casa Solariega ook?![]()
"La Casa Solariega is a beautiful mansion, complete with an ornate fountain set in the middle a rotund driveway. This house is understandably quite expensive, coming in at 1.5 million Credits, but players can get their hands on this house for free as part of the Forza Horizon 5 VIP Membership DLC.
Located near the ancient ruins of Teotihuacán, La Casa Solariega grants several awesome perks to those who acquire it, whether you pay the 1.5 million Credits upfront or take advantage of the VIP Membership DLC. You don't have to do anything to make this house appear on your map, as it'll appear automatically after unlocking the Horizon Adventure and obtaining the start Casa Bella home.
The perks included with La Casa Solariega grant you double Forzathon Points, a useful bonus when playing through the Festival Playlist. Forzathon Points are granted when you complete Horizon Arcade events, or Weekly and Daily Challenges, and can be spent at the Forzathon shop for rare cars and other rewards. On top of this, La Casa Solariega also includes five Super Wheelspins and the valuable "Green Crown" cosmetic item. There's a lot here!"
Het huis in het westen, die Fast Travel Anywhere, geeft was niet gratis bij mij en kostte 2 mil credits.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vermoed ook dat het specifieke huizen zijn.. ik zal er eens langs rijden om te kijken of hetzelfde gebeurt als bij casa bella..Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:35:
[...]
Voor mij was het inderdaad dat huis met de Fontein die gratis was (met dubbel forzathon points) en het huis in het oosten bij het strand.
Het huis in het westen, die Fast Travel Anywhere, geeft was niet gratis bij mij en kostte 2 mil credits.
Btw tip for barn finds:
Nu heb je ook 'seizoenen' maar die zijn meer regio specifiekLekker Ventje schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:38:
Heb nu weer het FH2 gevoel wat ik bij FH3 en FH4 miste. Was sowieso geen liefhebber van die seizoenen in FH4.
De Seizoenen in de UK vond ik wel goed juist, want in de UK kan dat ook significant uitmaken..
Sterker nog, toen ik in Australia woonde, was dat iets dat ik juist ging missen.. altijd mooi weer word saai (ja ik weet hoe raar dat klinkt
Rem ingedrukt houden en vol gas blijven geven, in je telemetry kijken.. Je gaat op een gegeven moment over de 350.000 pk heen en dan los laten en je blijft gaan.
Heeft dat niet iets met die launch control te maken? Werkt opzich wel mooi. Als je vanuit een hogere gear naar 1 schakelt werkt launch control niet, maar wel als je vanuit de R naar de 1 gaat.flugelisoke schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:41:
Een fantastische glitch ontdekt met de Jaguar I-pace.
Rem ingedrukt houden en vol gas blijven geven, in je telemetry kijken.. Je gaat op een gegeven moment over de 350.000 pk heen en dan los laten en je blijft gaan.
Ik heb inderdaad al die voordelen, behalve 2x Credit per race. Moet dat nog geactiveerd worden?Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:27:
[...]
ik weet zo niet precies welke het was, heb ze allemaal al.
Dit zijn de voordelen van VIP: VIPs receive 3 Exclusive Forza Edition cars, Crown Flair, Vanity Items, Emote and Car Horn, gift Player House, 2x Credit race rewards, weekly bonus Super Wheelspins, and more.
2x Credit Race en weekly Super Wheelspins zijn de grootste voordelen imo.
In FH4 was het een cycle van 100 minuten met 10 minuten nacht o.i.d. 1:1 hoeft van mij ook niet, maar 1:10 lijkt me weer een beetje teveel van het goede.timmie271 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:50:
[...]
In FH, FH2 en FH3 ook al. De nachten zijn gewoon korter dan dat het licht is. Best realistisch toch?
Zeker omdat het er 's nachts zo goed uit ziet! Ik heb een aantal blueprints gemaakt met nacht en clear-post rain en dan is het net NFSU.
Kom ik aan in 1:52 en moet je 1:30 hebben voor 3 sterren

Snap er niets van, nog eens gedaan. Weer nagenoeg foutloos 1:53, zou het haast in de bug hoek schuiven.
Anna roept op een gegeven moment dat je ook rechtdoor kan als shorter route. Je bent dan in de stad en kan je onder een soort poort door. Dat was deze missie volgens mij.\Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:04:
Ik deed zojuist fase 2 van “scratch vs stock”, volledig foutloze race over ideale lijn in een oudere Porsche.
Kom ik aan in 1:52 en moet je 1:30 hebben voor 3 sterren![]()
Snap er niets van, nog eens gedaan. Weer nagenoeg foutloos 1:53, zou het haast in de bug hoek schuiven.
Of je doet het gewoon zo:
YouTube: Forza Horizon 5. Scratch vs Stock (3 Stars). Vocho. Horizon Story. X...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Die was bij mij dan wel weer gratis. Kan het niet zo zijn dat het eerste huis dat je zelf koopt, dus buiten het eerste huis om, gewoon gratis is?Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:35:
[...]
Voor mij was het inderdaad dat huis met de Fontein die gratis was (met dubbel forzathon points) en het huis in het oosten bij het strand.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Aaah lol dat verklaard het wel. Ik zat nog in een call en had daardoor mijn geluid uitOMD schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:08:
[...]
Anna roept op een gegeven moment dat je ook rechtdoor kan als shorter route. Je bent dan in de stad en kan je onder een soort poort door. Dat was deze missie volgens mij.\
Of je doet het gewoon zo:
YouTube: Forza Horizon 5. Scratch vs Stock (3 Stars). Vocho. Horizon Story. X...
Ja sommige 3 sterren bij die missies zijn praktisch onhaalbaar?Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:04:
Ik deed zojuist fase 2 van “scratch vs stock”, volledig foutloze race over ideale lijn in een oudere Porsche.
Kom ik aan in 1:52 en moet je 1:30 hebben voor 3 sterren![]()
Hoe kun je het beste beginnen? Waar kun je je het beste eerst op richten? Races, wereld verkennen, iets heel anders?
Daar is niet echt een antwoord op, je begint het spel met een aantal introducties van voertuigen en manieren van races. Daarna gaat de wereld gewoon open en moet je races doen om punten te verdienen die de volgende "Adventures" unlocken (en daarmee extra podiums van het festival).Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:31:
Misschien een hele rare vraag, maar hoop vanavond dus mijn eerste kilometers te rijden in Forza 5. Heb geen ervaringen met eerdere Forza-delen en als ik jullie zo hoor, maar ook als ik de spelwereld/map bekijk, is er méér maar dan ook echt méér dan genoeg te doen.
Hoe kun je het beste beginnen? Waar kun je je het beste eerst op richten? Races, wereld verkennen, iets heel anders?
Uiteindelijk open je gewoon de kaart en kijk je in je omgeving wat er te doen is, met 300 km/u een flitser voorbij rijden, races door het zand of in de jungle, die XP bordjes verzamelen, er is zoals je zegt genoeg te doen
Cool, tof! En echt alle races voltooien is honderden uren aan gamen?Vagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:33:
[...]
Daar is niet echt een antwoord op, je begint het spel met een aantal introducties van voertuigen en manieren van races. Daarna gaat de wereld gewoon open en moet je races doen om punten te verdienen die de volgende "Adventures" unlocken (en daarmee extra podiums van het festival).
Uiteindelijk open je gewoon de kaart en kijk je in je omgeving wat er te doen is, met 300 km/u een flitser voorbij rijden, races door het zand of in de jungle, die XP bordjes verzamelen, er is zoals je zegt genoeg te doen
Dat gevoel bekroop mij soms ook hoor... maar goed dan is er blijkbaar soms gewoon een trucje wat je moet weten.Rivanov schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:26:
Ja sommige 3 sterren bij die missies zijn praktisch onhaalbaar?
Ik had ook nog nooit eerder Forza gespeeld en mij ging het gister prima af. Je kunt op de kaart gewoon dingen doen die jij leuk vind; racen, story-events of gewoon los rondrijden. In principe is er voor ieder wat wils en is er geen goed of fout.Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:31:
Misschien een hele rare vraag, maar hoop vanavond dus mijn eerste kilometers te rijden in Forza 5. Heb geen ervaringen met eerdere Forza-delen en als ik jullie zo hoor.
Mwa denk dat het meevalt als je echt keihard achter elkaar zou gaan racen, uiteindelijk heb je ook user-generated races dus uiteindelijk is het "oneindig".Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:34:
[...]
Cool, tof! En echt alle races voltooien is honderden uren aan gamen?
Maar de officiele races van Forza zelf kan je met flink wat uurtjes wel door heen karren, alleen de gemiddelde Forza speler doet gewoon echt van alles.
Auto's tunen, upgraden of verder customizen, extra activiteiten zoals barn finds, huizen kopen, Horizon Arcade, noem het maar op
Thanks!Vagax schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:36:
[...]
Mwa denk dat het meevalt als je echt keihard achter elkaar zou gaan racen, uiteindelijk heb je ook user-generated races dus uiteindelijk is het "oneindig".
Maar de officiele races van Forza zelf kan je met flink wat uurtjes wel door heen karren, alleen de gemiddelde Forza speler doet gewoon echt van alles.
Auto's tunen, upgraden of verder customizen, extra activiteiten zoals barn finds, huizen kopen, Horizon Arcade, noem het maar op
Als er geen checkpoints zijn is recht op het doel af gaan vaak de beste methode. Niks wegen volgen, gewoon dwars door het veld.zzzzz schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:34:
[...]
Dat gevoel bekroop mij soms ook hoor... maar goed dan is er blijkbaar soms gewoon een trucje wat je moet weten.
Ik heb een ontiechelijke hekel aan sneeuw, voorjaar, zomer en najaar is voor mij voldoendeToolkiT schreef op maandag 8 november 2021 @ 12:40:
[...]
Nu heb je ook 'seizoenen' maar die zijn meer regio specifiek
De Seizoenen in de UK vond ik wel goed juist, want in de UK kan dat ook significant uitmaken..
Sterker nog, toen ik in Australia woonde, was dat iets dat ik juist ging missen.. altijd mooi weer word saai (ja ik weet hoe raar dat klinkt)
Bij mijn eerste ervaring (Forza 4), ben ik eerst begonnen om gewoon met diverse auto's rond te rijden,Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:31:
Misschien een hele rare vraag, maar hoop vanavond dus mijn eerste kilometers te rijden in Forza 5. Heb geen ervaringen met eerdere Forza-delen en als ik jullie zo hoor, maar ook als ik de spelwereld/map bekijk, is er méér maar dan ook echt méér dan genoeg te doen.
vooral hard rijden duurde even voordat ik wist hoe de auto's reageerde, en ging ik na een dag of 2 flink stuk harder te rijden, en durfde ik ook al wat races aan
- Auto controle is 20 keer beter als met FH4
- Auto's upgraden/tunen lijkt veel meer effect te hebben (zeker als je specifieke setup maakt)
- Geluid is erg mooi, zeker met goede speakersetup met Dolby Atmos (heb alleen voorkant hoog, maar toch)
- Races winnen lijkt een tikje lastiger, voor mijn gevoel omdat de AI (drivatars) beter rijden
- Convoy was afgelopen weekend nog wel wat buggy (je ziet vrienden met vlagen verdwijnen), maar samen coop racen ging bij ons wel steeds goed.
- Festival playlist is wat moeilijker geworden (specifieke merk/type auto met bepaalde performance level)
- Festival playlist is uitgebreid (volgens mij is de rivals erbij gekomen)
- Grafisch op de Series X is het echt om je vingers bij af te likken
- Verschillende Festivals geven het gevoel dat je meer controle hebt over wat je wilt doen
- Forzathon is veranderd naar Horizon Arcade (met verschillende keuzes/stijlen), vind dat persoonlijk erg goede wijziging
- Horizon Arcade is max maar 10 minuten in plaats van 15 min
Tevens ben ik nog wel benieuwd naar een aantal dingen:
- Hoe komen de seizoenen precies tot uiting? Ik denk dat er meer veranderingen gaan zijn dan iedereen nu denkt (ik heb bijvoorbeeld een droogstaande stuwdam gezien met een complete aanvoer rivier, deze zal in de Wet season wel volstaan)
- Hoe lang zou je bezig zijn met alle content die standaard in de game zit?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
54 nieuwe auto's (432 totaal nu)
20.996.250 credits
Allemaal gehaald met de Willy farm manier. Kost wel een uur of 2 om de punten te farmen en ook nog wel een uur om alle spins te unlocken met mastery points maar uiteindelijk natuurlijk een prima manier om auto's/xp/credits te farmen (inmiddels ook alweer prestige level 1-11)
Moet wel zeggen dat het super saai is om te doen dus ben er nu ook wel klaar mee.
[ Voor 9% gewijzigd door London op 08-11-2021 14:49 ]
Tesla M3LR '21
Auto onder afdakje van het gebouw zetten, ga naar menu > relocate car, en hoppa, je staat op het dak. Als eerste keer niet lukt opnieuw proberen.
Ook bij die lastige bonus board op die witte tent werkt het.
Willys farm manier? Ik hoor daar graag wat meer over..... vanavond nog wel wat uurtjes overLondon schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:44:
100 Super Wheel spins & 41 Wheel spins hebben me net opgeleverd:
54 nieuwe auto's (432 totaal nu)
20.996.250 credits
Allemaal gehaald met de Willy farm manier. Kost wel een uur of 2 om de punten te farmen en ook nog wel een uur om alle spins te unlocken met mastery points maar uiteindelijk natuurlijk een prima manier om auto's/xp/credits te farmen (inmiddels ook alweer prestige level 1-11)
Moet wel zeggen dat het super saai is om te doen dus ben er nu ook wel klaar mee.