[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 12 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:35
absrnd schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:15:
[...]

Bij mijn eerste ervaring (Forza 4), ben ik eerst begonnen om gewoon met diverse auto's rond te rijden,
vooral hard rijden duurde even voordat ik wist hoe de auto's reageerde, en ging ik na een dag of 2 flink stuk harder te rijden, en durfde ik ook al wat races aan :)
Nice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is het al vandaag uit op gamepass? ik lees verschillende berichten hierover. of wordt het morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0dsk0ll
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-06 07:23
Farabi schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:06:
is het al vandaag uit op gamepass? ik lees verschillende berichten hierover. of wordt het morgen?
Regio op nieuw Zeeland zetten, console herstarten en racen maar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
LAPJENL70 schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:52:
Iets wat ik ook altijd in de voorgaande versies had is dat wanneer je zo'n kampioenschap van 3 races doet ik na de eerste race die andere die erbij horen niet kan vinden op de kaart. Als je dan denkt dat je er een hebt die bij de 3 races hoort maar dat niet zo is dan krijg je een melding: 'Je bent al bezig met een ander kampioenschap' wil je doorgaan? Maar ik kan dan dus niet makkelijk de races vinden die bij het al gestarte kampioenschap horen.

Iemand een idee hoe je die 'pending' races behorende bij het lopende kampioenschap makkelijk kunt vinden op de kaart?
Op de kaart filter ( xbox [RB] ) en dan even alles uitezetten, en alleen seasonal races aanzetten.
De races binnen de series waar je mee bezig bent zijn de witte icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Luukwa schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:02:
[...]

Willys farm manier? Ik hoor daar graag wat meer over..... vanavond nog wel wat uurtjes over :)
ArthurMorgan in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 21:37
Luukwa schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:02:
[...]
Willys farm manier? Ik hoor daar graag wat meer over..... vanavond nog wel wat uurtjes over :)
Vinden jullie dit niet zonde? Naar mijn idee doet dit afbreuk aan een stukje progressie in het spel.
Persoonlijk vind ik dat de Horizon serie je überhaupt al ontzettend veel geeft meteen vanaf de start in vergelijking met andere games.

Als je meteen alles al unlocked vanaf het begin (door middel van een glitch/farm methode) is de lol er snel vanaf toch?
Ik geniet er juist van om alles rustig vrij te spelen en dan is het ook specialer als je uiteindelijk net die dure auto kunt kopen of wint met een wheelspin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-06 21:37
.

[ Voor 99% gewijzigd door Xyanta op 08-11-2021 15:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:40

Vagax

Hehe

Och ieder zijn ding, als ik 80-90 procent van de auto's geunlocked zou hebben zou ik er ook wel sneller klaar mee zijn, auto's verzamelen enzo houd me lekker bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-06 20:32
Heb vanaf zaterdagmiddag gespeeld en heb met twee dagen op een normale manier 3 miljoen credits gehaald. Ik hoef ook niet alle auto's dus dat scheelt maar als ik een paar keer Colossus doe ga ik vast wel de nodige wheelspins halen. En als je de campaign doet komt het geld ook wel binnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:06

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

ik heb geen zin om de "willy farms" manier super wheelspins te verzamelen maar heb het idee dat ik met gewoon spelen wel heel weinig super wheelspins krijg...

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nutterd schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:38:
ik heb geen zin om de "willy farms" manier super wheelspins te verzamelen maar heb het idee dat ik met gewoon spelen wel heel weinig super wheelspins krijg...
Die krijg je straks wekelijks via Premium, daarnaast zullen ze indien nodig de balans nog wel aanpassen waardoor je er genoeg krijgt om het leuk te houden. En wie weet maken ze net als met FH4 nog eens een fout en krijg je er ineens 200 :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:13

OMD

Homeland schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:39:
[...]

Die krijg je straks wekelijks via Premium, daarnaast zullen ze indien nodig de balans nog wel aanpassen waardoor je er genoeg krijgt om het leuk te houden. En wie weet maken ze net als met FH4 nog eens een fout en krijg je er ineens 200 :P
Oh ja, die 200 stuks. Logde in na 5 maanden om weer is te spelen was er precies op die dag die fout. Ik heb ze alle 200 gebruikt :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Die 200 stuks waren echt geniaal. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 21:25
Nutterd schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:38:
Volgende week als de Festival Playlists echt van start gaan zullen we er vast meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13:28
Zyron schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:51:
[...]

Die is ergens in de jaren van FH4 toegevoegd. Ideaal inderdaad! Ik hanteer dezelfde tactiek.
Ah vandaar, ik had het nog niet eerder gezien. Maar ik heb FH4 dit jaar dan ook vrijwel niet meer aangeraakt :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:03
Iemand een idee waar die zogenaamd epische galmen en echo's van je auto zijn? Al in de canyon en stad geprobeerd maar niets...Ja een beetje tunnel reverb, maar geenzins wat er is aangekondigd. Alleen hoorbaar bij andere auto's behalve die van jezelf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 23:42
Xyanta schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:28:
[...]

Vinden jullie dit niet zonde? Naar mijn idee doet dit afbreuk aan een stukje progressie in het spel.
Persoonlijk vind ik dat de Horizon serie je überhaupt al ontzettend veel geeft meteen vanaf de start in vergelijking met andere games.

Als je meteen alles al unlocked vanaf het begin (door middel van een glitch/farm methode) is de lol er snel vanaf toch?
Ik geniet er juist van om alles rustig vrij te spelen en dan is het ook specialer als je uiteindelijk net die dure auto kunt kopen of wint met een wheelspin.
Was er wel blij mee voor het kasteel. Verder boeit het me niks en ben dus ook na 20 stuks gestopt.

Overigens had je hiervoor via de forza hub weekelijks 500.000 wat je kon claiemen, dat hebben ze nu weggehaald dus tja dan maar even kort compenseren :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:34:
[...]

Cool, tof! En echt alle races voltooien is honderden uren aan gamen?
Als je de standaard events wat langer wil laten duren kun je ook een custom event maken met gewoon dezelfde route, maar meer laps. Werkt niet bij sprint races natuurlijk, maar circuit races kunnen er een stuk interessanter door worden, je doet er langer mee en je krijgt meer rewards.

De standaard 3 laps vind ik eigenlijk veel te kort zelf. Je moet dan ook best wel veel beter zijn dan de drivatars, anders heb je gewoon niet genoeg tijd om je naar voren te werken in het veld. De balans is dan lastig te vinden vind ik, tussen wel sneller zijn maar niet snel genoeg om je in 3 laps naar de eerste plaats te werken, en zo veel sneller dat je na een halve ronde al aan kop ligt (wat ook saai is).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heeft de game nog een update gekregen vandaag? Ik heb ineens geen geluid meer ingame als de Xbox uit slaap stand komt en met andere games geen last van

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 12:25
Klopt het dat FH5 op de series X op 1080p op quality mode op 30fps draait? Performance mode was echt een wereld van verschil!

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:31:
Heeft de game nog een update gekregen vandaag? Ik heb ineens geen geluid meer ingame als de Xbox uit slaap stand komt en met andere games geen last van
Had ik gisteren ook ineens last van, bij het openen van de map was er weer geluid, maar na een paar seconder race weer niets.
Na een complete herstart van Forza 5 was het probleem weg.

Het kan zijn dat er tussentijdse verbeteringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:12

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

sdk1985 schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:32:
Klopt het dat FH5 op de series X op 1080p op quality mode op 30fps draait? Performance mode was echt een wereld van verschil!
4K op 30 FPS.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:36
[...]

Eens hoor. Natuurlijk moet iedereen zelf weten hoe hij gamed, maar voor mij moet er wel een stukje uitdaging in blijven zitten, dat is ook wel de reden dat ik gamen leuk vind. Ik heb niet zo heel veel game tijd, als ik in die tijd ook nog allerlei trucjes uit moet gaan halen om het game mechanisme te omzeilen, dan is de lol er waarschijnlijk snel af. In de loop der jaren is het gamen al veel makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
absrnd schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:41:
[...]

Had ik gisteren ook ineens last van, bij het openen van de map was er weer geluid, maar na een paar seconder race weer niets.
Na een complete herstart van Forza 5 was het probleem weg.

Het kan zijn dat er tussentijdse verbeteringen zijn.
Ja nu je het zegt. Af en toe is er wel interface geluid idd.

Game sluiten starten lost het hier ook wel op, alleen zodra de console weer in slaapstand geweest is gaat het weer stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
*dit had in een ander topic gemoeten

[ Voor 87% gewijzigd door Sipio op 08-11-2021 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Duidelijk weer Auction bots aanwezig.

Had een 2e Sesto Elemento uit een wheelspin getrokken, op AH gezet met 4M buyout, ik klik uit dat scherm van succesfully listed en dat ding is al verkocht

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ArthurMorgan schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:39:
[...]

als je die willy's jeep koopt dan kun je voor 5 mastery points een super wheelspin krijgen. Doe je de auto weg krijg je je mastery points weer terug (ik moest afsluiten en opnieuw opstarten). Die jeep kost slechts 40.000 met een super wheelspin krijg je gemiddeld heel wat meer. (overigens krijg je sowieso al 7000 terug met de eerste mastery point)
de loophole/bug is gefixed denk ik..
Toen ik de willys wegdeed kreeg ik de mastery points niet terug en een nieuwe kocht had hij de skills weer terug..

Ik had de willys wel via auction house gekocht (22K) misschien maakt dat uit?

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Bokkie schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:56:
Duidelijk weer Auction bots aanwezig.

Had een 2e Sesto Elemento uit een wheelspin getrokken, op AH gezet met 4M buyout, ik klik uit dat scherm van succesfully listed en dat ding is al verkocht
Weet niet zozeer of het bots zijn hoor. Zijn ook gewoon mensen die daar constant op aan het zoeken zijn. Ik zelf doe het ook soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Ik heb een nieuwe bug ontdekt die ik hier nog niet gelezen heb (volgens mij?)

Als ik een horizon adventure selecteer verschijnt hij niet op de kaart en kan ik hem dus ook niet spelen! Heb er al best veel gedaan maar de laatste 2 werkte niet meer helaas.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
TheVMaster schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:56:
[...]

Series X en ik kreeg de eerste keer wel mastery points terug, maar de keren erna niet :-(
Hier hetzelfde, eerste keer wel, daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
ToolkiT schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:02:
[...]

Ik had de willys wel via auction house gekocht (22K) misschien maakt dat uit?
Hmm dan moet je geluk hebben dat de auto clean is (geen skill points gebruikt)

Btw iemand nog meer last van dat je geen screenshots kan maken? Xbox Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
MrGizMo schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:19:
[...]

Hmm dan moet je geluk hebben dat de auto clean is (geen skill points gebruikt)

Btw iemand nog meer last van dat je geen screenshots kan maken? Xbox Series X
Ik kon gister gewoon screenshots maken (en naar support sturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:02
Ectra schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:31:
[...]

Ik kon gister gewoon screenshots maken (en naar support sturen).
Ja vanmiddag ging het ook prima. En nu ineens niet meer :/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17:36
Wat een GEWELDIG spel. Wat een content ongelooflijk. Mijn eerste race, helemaal zelf gemaakt :D echt super gaaf die track creator!
Probeer m uit zou ik zeggen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3tYuKZQK7rPnnGinMa1ArWZwksE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGIT7vszqpM5Xz18Wz9yyUJw.jpg?f=fotoalbum_large

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-06 17:58

Zyron

BWRAAAAP

Vanavond voor het eerst de melding gehad dat de Festival Playlist niet beschikbaar is omdat de servers offline zijn. Echter wel gewoon Horizon Open kunnen spelen dus dat was gek. Game gaf wel keurig aan dat er gebruik werd gemaakt van de "Fallback" playlist, maar daar was ik wel wat punten kwijt t.o.v. de Series "0"-playlist. Wel hierdoor 2x die Alpine en de Honda te pakken. :p
Even zien hoe zich dat ontwikkelt maar als het bij Series 1 goed is, vind ik het best.

Zag in Horizon Open dat The Gauntlet even een dikke 58 km lang is. Heerlijk hoor. Kan niet wachten er aan toe te zijn, maar eerst het Baja-gedeelte helemaal afronden.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:11
Nutterd schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:13:
Ik heb een nieuwe bug ontdekt die ik hier nog niet gelezen heb (volgens mij?)

Als ik een horizon adventure selecteer verschijnt hij niet op de kaart en kan ik hem dus ook niet spelen! Heb er al best veel gedaan maar de laatste 2 werkte niet meer helaas.
Sommige adventures staan als stories op de kaart,dus even filteren op stories :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
Vage bug ontdekt vandaag m.b.t. helderheid / belichting. Check de bestuurder bij het accelereren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvjvhJ96m8upG9TUHjCNfHKilLw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Xhcs71hgiYSdipOK9oy7AeU6.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

skreppiedoe schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:35:
[...]

Sommige adventures staan als stories op de kaart,dus even filteren op stories :)
Oow! Zal het morgen even proberen...thanks voor de tip!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oEcZ3IS0_0tCpoBUFRZ3Cc1BQhY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5cuxJ66pwNxlnLtxicpfhaq3.png?f=fotoalbum_large

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:35

On_E

Housemusic

Heerlijk racespel weer.
Quality mode ziet er fantastisch uit, maar Performance voelt beter, ik kies voorlopig voor de laatste iig.

Net de eerste Goliath race gereden, 14 minuten, dat was wel ff op het puntje van de bank hoor. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
On_E schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:05:
Heerlijk racespel weer.
Quality mode ziet er fantastisch uit, maar Performance voelt beter, ik kies voorlopig voor de laatste iig.

Net de eerste Goliath race gereden, 14 minuten, dat was wel ff op het puntje van de bank hoor. :+
Ik zie werkelijk waar geen enkel verschil tussen Performance en Quality? Buiten de raytracing in photomode dan. Of het moet de pop-in zijn in Performance mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-06 19:40
gise schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:53:
tipje voor de bonus boards op daken.
Auto onder afdakje van het gebouw zetten, ga naar menu > relocate car, en hoppa, je staat op het dak. Als eerste keer niet lukt opnieuw proberen.

Ook bij die lastige bonus board op die witte tent werkt het.
Thnx! Werkt niet overal helaas

[ Voor 7% gewijzigd door Vinnocchio op 08-11-2021 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vind die score borden wel een beetje saai zo. Alle snelheidscamera’s hebben de Jesko bovenaan staan, heel knap hoor jongens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Heb hem op een 1080p monitor aangesloten, zou hij dan ook op 30 fps blijven hangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frez
sdk1985 schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:30:
[...]

Heb hem op een 1080p monitor aangesloten, zou hij dan ook op 30 fps blijven hangen?
Maakt geen verschil, hij rendert in 4k 30fps in quality mode. Ongeacht van jou beeldscherm.

Lekker op Performance. Werkelijk prachtig in performance.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCd8LzxOaIZajMh0YZOJiuoGqHQ=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XfjKpnXUKZuxPX7hjrTdJBKH.png?f=fotoalbum_medium

Vanavond 'The Colossus' gereden, was leuk. :)

Wel jammer dat 'rubberbanding' weer zo prominent aanwezig is. Tegenstanders die nog van je weg weten te rijden terwijl je zelf 329 km/u rijdt. :') Oplossing is dan strakke race lijn rijden en uitremmen en dat net zo vaak herhalen en tot je op de eerste plaats rijdt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Voor diegene bug hebben op xbox dat de controller niet werkt bij het opstarten van spel (a drukken om te starten) . Zet je controller uit en terug aan 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Al aardig gevorderd in Horizon 5 inmiddels. Ziet er geweldig uit op een Series X (op m'n S en One X zal ik hem vd week 's testen). Wel in performance mode.

Ik zie aardig wat verbeteringen tov 4 maar wat me negatief opvalt is het vast komen te zitten in vegetatie of andere objecten; door de hoeveelheid rotsblokken in sommige gedeeltes blijf ik relatief vaak écht hangen met m'n auto en moet ik deze resettten. Vrij irritant en niet iets wat ik in 4/3/2/1 echt als negatief heb ervaren.

/Pulse radio valt me ook tegen. Ik begrijp dat het nu Mexicaans/Zuid-Amerikaans georiënteerd is maar ik vond in 3/4 de trance/dance stijl van Pulse geweldig, en dergelijke nummers hoor ik nu niet (meer).

[ Voor 17% gewijzigd door Exorcist op 08-11-2021 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallyPower
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:20
Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:22:
Vind die score borden wel een beetje saai zo. Alle snelheidscamera’s hebben de Jesko bovenaan staan, heel knap hoor jongens :+
Een Jesko hebben is één ding, er dan ook hard mee gaan is een tweede. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

De game is echt top maar het online aspect vind ik toch wel nog voor verbetering vatbaar :). Het is nog net te onstabiel om er goed op te kunnen vertrouwen. Hoop dat ze dat snel fixen :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:58
Exorcist schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:00:
Al aardig gevorderd in Horizon 5 inmiddels. Ziet er geweldig uit op een Series X (op m'n S en One X zal ik hem vd week 's testen). Wel in performance mode.
Van de week ook even getest op m'n One X, maar snel weer terug naar m'n game-PC met RTX 3090 :D

Snap er niets van dat ze voor de One X geen performance mode aanbieden die 60 fps doet, desnoods op 1080p (FH4 had dat nog wel). Ik begreep dat de One Series S 1440p op 60 fps doet in performance mode, dus dan moet op de One X ook zoiets mogelijk zijn lijkt me.

Edit: One Series S doet 1440p op 30 fps in quality mode en 1080p op 60 fps in performance mode.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Magic op 09-11-2021 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WallyPower schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:09:
[...]

Een Jesko hebben is één ding, er dan ook hard mee gaan is een tweede. :p
Nou dat kan iedereen uit mijn lijst in ieder geval :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:40
uchiha tijntje schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:14:
De game is echt top maar het online aspect vind ik toch wel nog voor verbetering vatbaar :). Het is nog net te onstabiel om er goed op te kunnen vertrouwen. Hoop dat ze dat snel fixen :)
Was in het begin van 4 ook een drama, hopelijk fixen ze het nu wat sneller...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:28:
[...]

Nou dat kan iedereen uit mijn lijst in ieder geval :P
Ik niet, want ik heb hem niet :+

Hier qua achievements alweer bijna uitgespeeld, wanneer komt de 1e DLC uit? :+

Wat @uchiha tijntje al zegt, de server zijn wel wat instabiel soms... voor die arcades heb je ook al snel zelf een convoy van 6+ mensen nodig wil je het een beetje kunnen completen...

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqyNdrI0wLmFLonnZghBG42IlUU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/54bKNui0qoFG9yiQLyp4FlCD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3CZwoWnOq1rENoerG7t8qBtOMc8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mDTxkFeMZgqUDT6vHOVEQCfy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6fAws728BNJkDZLc8I2V34Z0Ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KLoklW7bDY15D0q0mlpjcMmn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VBK4QPvEWdDKeh12vltHx1vBzKI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wByrjLyXzioLVtz0PATtNrOF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y3oe-TnCNV8LwDIEyAHbU4TUzNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RwHgVOoM2x30HyZ2J9t62F8m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xrsUWQ8IQy6wxydo1kfFmKyCe1U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HuXjpVEoknb8FSaCXolxsZIq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mr Magic schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:15:
[...]

Van de week ook even getest op m'n One X, maar snel weer terug naar m'n game-PC met RTX 3090 :D

Snap er niets van dat ze voor de One X geen performance mode aanbieden die 60 fps doet, desnoods op 1080p (FH4 had dat nog wel). Ik begreep dat de One Series S 1440p op 60 fps doet in performance mode, dus dan moet op de One X ook zoiets mogelijk zijn lijkt me.
Het maakt mij verder niet uit omdat ik toch alle consoles heb, maar vind het wel leuk om te gaan vergelijken. Verwacht nog wel ergens een upgrade van de Series X die een spel als Horizon 5 op 60 FPS quality gaat draaien of 120 FPS performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Yonix schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:40:
[Afbeelding]

Vanavond 'The Colossus' gereden, was leuk. :)

Wel jammer dat 'rubberbanding' weer zo prominent aanwezig is. Tegenstanders die nog van je weg weten te rijden terwijl je zelf 329 km/u rijdt. :') Oplossing is dan strakke race lijn rijden en uitremmen en dat net zo vaak herhalen en tot je op de eerste plaats rijdt. :P
Heb tot heden niet het idee dat deze game echt rubberbanding heeft. Dan zouden ze ook trager moeten gaan rijden wanneer jij eraf vliegt (zoals in The Crew). Ai zal ongetwijfeld wel met de topspeed cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Season speedtrap met die audi moet je 148km/h rijden, ik haal zelfs nu 158km/h, blijft maar zeggen dat ik 1km/h harder moet :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:06:
Season speedtrap met die audi moet je 148km/h rijden, ik haal zelfs nu 158km/h, blijft maar zeggen dat ik 1km/h harder moet :(
Welke Audi gebruik je hiervoor?
Nu de seasonals restricties hebben op merk is het, zeker nu zo in het begin van de game waar ik bijna nog geen auto’s heb, even puzzelen hoe ik ze ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

gise schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:18:
[...]

Welke Audi gebruik je hiervoor?
Nu de seasonals restricties hebben op merk is het, zeker nu zo in het begin van de game waar ik bijna nog geen auto’s heb, even puzzelen hoe ik ze ga halen.
Eentje die had gewonnen, S3 dacht ik, met een S1 tune er op.

https://gameclips.io/Sine...52-4b30-ab60-b294b30733f4
Had er een clip van gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2021 00:22 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
Exorcist schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:46:
[...]

Het maakt mij verder niet uit omdat ik toch alle consoles heb, maar vind het wel leuk om te gaan vergelijken. Verwacht nog wel ergens een upgrade van de Series X die een spel als Horizon 5 op 60 FPS quality gaat draaien of 120 FPS performance.
Hoop zo dat er zo'n update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Hoe komt iedereen aan die Lamno Sesto FE? Leaderboards staat er vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Frez schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:40:
[Afbeelding]

Maar laat ik zeggen, een random race starten, en dan online tegen andere mensen een matchmaking starten gaat niet?
Dat moet ik dus al in een Convoy zitten?
Zelfde als in FH4, via het pauze menu naar online. Daar kun je online races joinen. Het lijkt er wel op dat het rank deel inclusief bijbehorende rewards deze keer is gesneuveld. Let wel even op dat je de juiste auto voor het event kiest en niet met je sportwagen cross country gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
[...]

Bij premium zit inderdaad een berg auto's inclusief een paar hele snelle. Maar goed in FH heb je uberhaupt niet echt veel progressie gameplay. Zeker in deeltje 5 gaat het erg snel. Met die kaartjes krijg je bijvoorbeeld in één keer alle flitspalen/jumps/enz op de map (2 kaartjes in rood). Ik had eigenlijk binnen een uurtje spelen alle road races unlocked. In FH4 moest je daarvoor daadwerkelijk de races doen, nu niet meer. Ook zou je de game in principe vrijwel volledig kunnen spelen met één auto. Ga je die auto upgraden dan neemt de AI dat performance niveau over dus echt vooruit kom je daarmee niet persé. Vaak moet je een beetje je eigen uitdaging verzinnen. Ik pak zelf per race meestal een andere auto in plaats van dat ik persé de beste auto pak. Forza is IMO meer een grote speeltuin. Overigens hebben ze deze keer de weeklies strenger gemaakt, zo moet de jump deze keer met een ford van maximaal 900 :).

Wil je liever progressie dan kun je wellicht beter naar The Crew 2 kijken. Daar unlock je per race een aantal performance parts en wordt je auto na elke race weer een stukje sneller. Ook zitten races daar achter een skill/performance wall (vrij om te proberen maar als het event 50 power levels hoger ligt dan wat je hebt dan moet je aardig je best doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
London schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:44:
100 Super Wheel spins & 41 Wheel spins hebben me net opgeleverd:
54 nieuwe auto's (432 totaal nu)
20.996.250 credits

Allemaal gehaald met de Willy farm manier. Kost wel een uur of 2 om de punten te farmen en ook nog wel een uur om alle spins te unlocken met mastery points maar uiteindelijk natuurlijk een prima manier om auto's/xp/credits te farmen (inmiddels ook alweer prestige level 1-11) :)

Moet wel zeggen dat het super saai is om te doen dus ben er nu ook wel klaar mee.
Jeetje wat een werk! Ik heb het even geprobeerd en kon er 9 kopen, kreeg daarna een point refund en daarmee weer 9 gekocht. Dat leverde ongeveer 2M op. Om er nog 80 te doen heb je wel erg veel skillpoints nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 19:33
Ik wilde het net even via de xcloud optie proberen maar die is niet beschikbaar. Terwijl het toch al 9 november is (ongeveer 04.30 uur nu).
Komt het soms pas wat later vandaag beschikbaar om via de cloud te spelen?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mensen die willey's/supra's kopen

Koop de auto vanuit je car collection screen, dan heb je niet al die cutscenes met kleur kopen en showcase.
Gewoon Y => OK en je hebt een auto met 2x een knop drukken. (default kleur)

Ik koop al mijn autos tegenwoordig alleen in de car collectioon, daarna op mijn gemakt gewoon tunen en kleur kiezen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 04:34:
Ik wilde het net even via de xcloud optie proberen maar die is niet beschikbaar. Terwijl het toch al 9 november is (ongeveer 04.30 uur nu).
Komt het soms pas wat later vandaag beschikbaar om via de cloud te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:19:
[...]

Eentje die had gewonnen, S3 dacht ik, met een S1 tune er op.

https://gameclips.io/Sine...52-4b30-ab60-b294b30733f4
Had er een clip van gemaakt.
Daar gaan we al. Lezen blijft een apart vak :Y)

Je hebt een S2 audi nodig uit m'n hoofd. :P

Je rijdt wel met een S2, zei het net aan. Wat geeft ie aan in de festival playlist? Is ie dan wel completed of ook niet?

Vraag me niet waarom maar ik had ook wat gedoe met die speedzone.

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 09-11-2021 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

sdk1985 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 01:33:
[...]

Jeetje wat een werk! Ik heb het even geprobeerd en kon er 9 kopen, kreeg daarna een point refund en daarmee weer 9 gekocht. Dat leverde ongeveer 2M op. Om er nog 80 te doen heb je wel erg veel skillpoints nodig!
Klopt, alleen die skill points kun je gelukkig vrij snel farmen op de drag strip bij het vliegveld met een Formula Drift auto. In 2 uur heb je de 500 punten wel gefarmed :)

Maar het is inderdaad veel werk en ik heb inmiddels de meeste auto's al wel dus de laatste paar (vooral legendary) haal ik gewoon op de normale manier.

Verwacht wel dat ze vrij rap die perk gaan veranderen bij de Willy/Supra van een super spin naar een normale spin.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 19:33
Thanks. Heb geantwoord dat het niet beschikbaar is voor mij.
Nu net verscheen de game wel in de "Jump back in" lijst (ik heb de premium addon gekocht en al eerder eventjes lokaal gespeeld op mijn gamepc) maar die geeft een foutmelding van "Not available at your current location".
De game zelf kan ik ook (nog) niet vinden in de lijst van cloudgames.

EDIT: Via de browser werkt het wel :) Het is de app die nog niet werkt met cloudgaming.

[ Voor 8% gewijzigd door Vortigen op 09-11-2021 08:50 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 18:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Gelukkig heeft de Xbox app een optie om je files te verifiëren... 100gb opnieuw downloaden want 't blijft maar crashen op PC.

Edit:
Game als Admin starten lijkt het op te lossen.

[ Voor 18% gewijzigd door HaterFrame op 09-11-2021 09:22 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb hem net even via de cloud gespeeld op mijn chromebook. werkt verrassend goed. Ga ik denk ik wel vaker gebruiken om bijvoorbeeld even de dagelijkse opdracht te doen of iets dergelijks.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sdk1985 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 00:54:
Hoe komt iedereen aan die Lamno Sesto FE? Leaderboards staat er vol mee.
Wheelspin.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Gisteren 3 kwartier gezocht naar het laatste stukje weg wat ik niet gereden had. Vanmorgen vraag ik mijn vrouw om te helpen zoeken. Xbox aan, vergrootglas aan, spel starten, map openen. "kijk daar." direct op het eerste beeldje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik heb gisteravond de V10 serie gedaan en nu heb ik ook de snelle Jesko. Niet echt mijn kop thee, maar enfin.
Ik heb gister ook geprobeerd zonder V-sync te spelen en dat leverde ca. 90 fps op en dat vergroot het spelplezier toch ook weer net een stukje. Ik moet zeggen dat het spel gewoon echt goed in elkaar zit en er ontzettend veel te doen is. Ik heb in ieder geval het idee dat ik waar voor mijn geld krijg.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• timmie271
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:59:
Gisteren 3 kwartier gezocht naar het laatste stukje weg wat ik niet gereden had. Vanmorgen vraag ik mijn vrouw om te helpen zoeken. Xbox aan, vergrootglas aan, spel starten, map openen. "kijk daar." direct op het eerste beeldje :D
Hier staat de teller ook nog altijd op 577/578 :+
Gelukkig popte de achievement al op 573 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:59:
Ik krijg hier Test Drive Unlimited kriebels van, ook zo'n heel klein stukje waar ik uren naar heb gezocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-06 16:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Merk dat spelen met een Playstation (DS4) controller op PC om de een of andere reden niet gaat. Zodra ik de controller verbind zegt hij 'verbind een controller'. Beetje spijtig, want ik ga niet mijn G27 uit de doos trekken en mijn bureau iedere keer verbouwen voor die rompslomp.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Gisteren een race gedaan via EventsLab, vond ergens een 1 million dollar run en had die gedaan, het is een race die gewoon 1 streep rechtdoor is en op het einde van de race ging ik van level 20 naar 24, door 1 race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:36:
Merk dat spelen met een Playstation (DS4) controller op PC om de een of andere reden niet gaat. Zodra ik de controller verbind zegt hij 'verbind een controller'. Beetje spijtig, want ik ga niet mijn G27 uit de doos trekken en mijn bureau iedere keer verbouwen voor die rompslomp.
Gebruik je wel DS4Windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-06 16:09

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Vagax schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:37:
[...]

Gebruik je wel DS4Windows?
Nee? Bij geen enkele andere game ooit nodig gehad haha. Maar zal eens kijken, bedankt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:38:
[...]

Nee? Bij geen enkele andere game ooit nodig gehad haha. Maar zal eens kijken, bedankt.
Wellicht omdat het nu een specifieke Windows game is dat ie het niet ondersteunt? Weet niet hoe dat met motorsport of een eerdere FH was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AFK Goliath, die is best humor. Iemand heeft 9 uur gedaan, 178 spins :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:58:
AFK Goliath, die is best humor. Iemand heeft 9 uur gedaan, 178 spins :D
Heb zelf een 5 lap gemaakt, duurt uurtje ongeveer :P
Iets minder extreem dan 50 en handig om tussendoor gewoon even aan te zetten

Ook eerste gift gekregen, ranzige Golf :/ beetje jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 09-11-2021 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
Als ik eerlijk ben, dan zou ik liever een gigantische open wereld ala ETS2 hebben waar je dan maar niet van de weg af kunt, maar waar je wel gigantische roadtrips kunt maken dan een beperkte grootte wereld, maar die open is. Dat door velden heen rijden en dingen omver rijden boeit me toch niet zo.

Dat zou wat mij betreft de perfecte Horizon game zijn, heel Europa op schaal met allerlei wegen en steden.

[ Voor 15% gewijzigd door flugelisoke op 09-11-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:59:
[...]

Heb zelf een 5 lap gemaakt, duurt uurtje ongeveer :P
Iets minder extreem dan 50 en handig om tussendoor gewoon even aan te zetten

Ook eerste gift gekregen, ranzige Golf :/ beetje jammer.
Misschien als ik wat geld wil hebben maar eens kijken, vooralsnog koop ik weinig, dus ben lekker bezig. Je level is per saldo meer e-peen dan effect, dus daar zou ik het toch al niet voor doen.

Maar die gift komt in de tutorial vrij vroeg, dan is dat meestal 1 van de je beste auto's die je hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:03:
[...]

Misschien als ik wat geld wil hebben maar eens kijken, vooralsnog koop ik weinig, dus ben lekker bezig. Je level is per saldo meer e-peen dan effect, dus daar zou ik het toch al niet voor doen.

Maar die gift komt in de tutorial vrij vroeg, dan is dat meestal 1 van de je beste auto's die je hebt :P
Mja ik gameshare en mijn buddy had de treassure map gekocht, dus ik ben met de X5 FE cross country alle boards wezen halen, veel skillpoints daar willeys voor gekocht en daar kwam vrij vroeg (zaterdagochtend) al de Sesto Elemento FE uit voor mij.

En die X5 FE is ook al een uitzonderlijk goede bak eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:06:
[...]

Mja ik gameshare en mijn buddy had de treassure map gekocht, dus ik ben met de X5 FE cross country alle boards wezen halen, veel skillpoints daar willeys voor gekocht en daar kwam vrij vroeg (zaterdagochtend) al de Sesto Elemento FE uit voor mij.

En die X5 FE is ook al een uitzonderlijk goede bak eigenlijk
Ik heb denk nu 2 auto's gekocht, 1 die ik wilde (207 super2k) en 1 specifiek voor zo'n event, daarmee rij ik voorlopig alles en bevalt me prima. Die 207 kan je precies op 800 krijgen door offroad banden er onder te houden met zwaardere velgen (anders wordt het een 802 dacht ik), maar zelfs met die banden rijd dat ding helemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb denk nu 2 auto's gekocht, 1 die ik wilde (207 super2k) en 1 specifiek voor zo'n event, daarmee rij ik voorlopig alles en bevalt me prima.
Daar zit ik dus ook een beetje mee. Ik heb denk ik 3M CR, maar ik heb nu niet direct het gevoel dat ik deze 'moet' uitgeven. Ik heb denk ik 50k uitgegeven aan upgrades voor mijn Supra, maar meer dan dat heb ik in 8 uur spelen niet gekocht :?
Moet ik het geld dan bewaren voor huizen?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een Audi gekocht voor de seizoens event. Verder wel wat tunes. De rest van het geld bewaar ik voor huizen. En ik twijfel sowieso aan het kopen van auto's in de shop omdat de lol er snel afgaat als je alle auo's hebt (imho). Alleen de Hoonigan RS200 gaat er denk ik wel snel komen. Dat is een van de auto's waarmee ik sowieso het liefst rij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
timmie271 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:10:
[...]

Hier staat de teller ook nog altijd op 577/578 :+
Gelukkig popte de achievement al op 573 :*)
De accolade krijg je wel pas als je alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:35
Wat heb je eigenlijk aan huizen in de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Trouwens, er zitten echt nummers op de radio waarvan ik denk waarom hebben ze er een licentie voor gekocht als je toch het nummer verpest met censuur, neem bijvoorbeeld "Roses", ik werd best wel geirriteerd van het censuur wat in dat nummer zit, lijkt wel of meer dan een kwart van het nummer uit gebliept is, mega irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SinergyX schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb denk nu 2 auto's gekocht, 1 die ik wilde (207 super2k) en 1 specifiek voor zo'n event, daarmee rij ik voorlopig alles en bevalt me prima. Die 207 kan je precies op 800 krijgen door offroad banden er onder te houden met zwaardere velgen (anders wordt het een 802 dacht ik), maar zelfs met die banden rijd dat ding helemaal prima.
Heb autos gekocht om die seasonal event te doen, had een Audi nodig.
Verder voornamelijk fast travel huis gekocht zodat ik makkelijker alle roads kon halen wat ik zondagavond gefixed heb >_<

Nu maar kijken wat ik wil voor auto, aangezien ik neit echt een goede racer ben, is A en B class mijn main klasse, met een beetje S1 en ik moet mijn Skyline collectie compleet hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Timbox88 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:19:
Wat heb je eigenlijk aan huizen in de game?
Ik koop de huizen met perks. Zoals fast travel naar elke weg, verdubbeling forza point en elke dag een wheelspin.
Vagax schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
Trouwens, er zitten echt nummers op de radio waarvan ik denk waarom hebben ze er een licentie voor gekocht als je toch het nummer verpest met censuur, neem bijvoorbeeld "Roses", ik werd best wel geirriteerd van het censuur wat in dat nummer zit, lijkt wel of meer dan een kwart van het nummer uit gebliept is, mega irritant :(
Dat heeft dacht ik te maken met de rating. Om een PG game to mogen zijn dus. In Nederland zou dat wel loslopen, maar in veel andere landen zou dat best een dingetje kunnen zijn.
Of ze dan niet betere andere nummers hadden kunnen kiezen... tsja, dat denk ik wel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:23:
[...]

Heb autos gekocht om die seasonal event te doen, had een Audi nodig.
Verder voornamelijk fast travel huis gekocht zodat ik makkelijker alle roads kon halen wat ik zondagavond gefixed heb >_<

Nu maar kijken wat ik wil voor auto, aangezien ik neit echt een goede racer ben, is A en B class mijn main klasse, met een beetje S1 en ik moet mijn Skyline collectie compleet hebben
A en B klasses zijn erg fijn om mee te racen, heb vaak het idee dat S gewoon te overpowered is om echt leuk mee te kunnen racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik begrijp natuurlijk wel dat er censuur op zit, het is in feite een family friendly game maar had dan op zijn minst een nummer gekozen waar niet in gescheld word, het is vervelend om een nummer te horen waar ze op de beat zingen maar om de bar laten ze een zin of woord weg waardoor het vervelend luisterd.

Maar goed, oplossing is lekker me eigen Spotify playlist aan slingeren, jammer dat Spotify bijna nooit meer iets met integratie doet want het zou fijn zijn als je je Spotify muziek als 'zender' kon gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Homeland schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:34:
[...]

A en B klasses zijn erg fijn om mee te racen, heb vaak het idee dat S gewoon te overpowered is om echt leuk mee te kunnen racen.
S hangt inderdaad af van de route of het goed te doen is.

wat betreft radiozenders, ik heb music volume helemaal zacht staan met eigen playlist.
Reden is dat je dan namelijk nog steeds skillsong meldingen krijgt, met radio off ingame krijg je ook geen skill songs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
flugelisoke schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:01:
Als ik eerlijk ben, dan zou ik liever een gigantische open wereld ala ETS2 hebben waar je dan maar niet van de weg af kunt, maar waar je wel gigantische roadtrips kunt maken dan een beperkte grootte wereld, maar die open is. Dat door velden heen rijden en dingen omver rijden boeit me toch niet zo.

Dat zou wat mij betreft de perfecte Horizon game zijn, heel Europa op schaal met allerlei wegen en steden.
Denk dat Tests Drive Unlimited daar het dichtst bij in de buurt komt, nieuw deel ergens volgend jaar (Solar Crown) ik kijk er alvast naar uit.
Pagina: 1 ... 12 ... 64 Laatste