Ben vandaag eindelijk wat rond wezen rijden en gewoon willekeurig wat icoontjes op de map gaan doen.
Ik ben als fonkelnieuwe Forza speler enorm overweldigd! Zowel in goede als in minder goede zin

Ook heb ik al in geen jaren een racer gespeeld dus zie mezelf als beginner op dat vlak.
Het goede voor mij: de game ziet er werkelijk ge-wel-dig uit op mijn gamepc en draait ook verrassend goed via xcloud op mijn oude laptopje.
De verschillende geluiden bij verschillende auto's zijn tof. Ook is er een groot verschil tussen welke auto ik kies en op de manier hoe ze zich gedragen.
Gewoon wat rondrijden in een willekeurige auto is echt fijn! De omgevingen zijn prachtig.
Er is zo te zien echt mega-veel te doen en te ontdekken. Leuk
Het minder goede voor mij: Ik heb geen verstand van auto's IRL en heb werkelijk geen enkel idee wat alles betekent. Ik zie tot nu toe auto's in de categorie A,B,C en S. Weet niet wat dat betekent. Heb ook een "Legendary" en iets van een "Forzathon" auto ofzo. Het zegt me allemaal niks.
Ook wb de game zelf weet ik niet wat "Festival/Arcade/Forzathon etc" betekenen.
En blijkbaar is er een solo en een online modus. Ik weet niet eens in welke ik in heb gezeten haha.
Heb ook even in de tuning sectie gekeken en de vaktermen zijn chinees voor mij
Eigenlijk heb ik een beginners guide for Forza 5 Horizon nodig die mij stap voor stap uitlegt wat alles betekent.
Als laatste: ik heb maar alle driving assists aangezet en de drivatar difficulty op novice gezet. Dat laatste gaf de game zelf als suggestie toen ik meerde malen een race verloren had
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games