[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:32:
[...]

Ik koop de huizen met perks. Zoals fast travel naar elke weg, verdubbeling forza point en elke dag een wheelspin.
[...]
En behalve de perk kan je fast travel naar je huis (en festival) doen.. zeker zonder de fast travel anywhere perk kan dat veel 'woon-werk' rijden schelen :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat zijn die skillsongs eigenlijk? Zag het een keer in beeld komen maar geen idee wat het moet doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Vraagje over de seasonal objectives. Ik heb er nog 1tje open staan, namelijk de Horizon Playground objective (iets met off the grid). Wat zijn daarvoor de requirements om die objective te halen?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:43:
Wat zijn die skillsongs eigenlijk? Zag het een keer in beeld komen maar geen idee wat het moet doen..
Dan tellen je skillspunten dubbel. Niet meer niet minder :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Homeland schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:34:
[...]

A en B klasses zijn erg fijn om mee te racen, heb vaak het idee dat S gewoon te overpowered is om echt leuk mee te kunnen racen.
Hangt van de auto af.. de ene S rijd heel anders dan de andere.
Maar als beginner zou ik langzaam de klasse's opbouwen..

Zelf heb ik die baja bronco geupgrade met een 6L hemi swap met 1000+PK en die rijd nog steeds erg makkelijk..
Iedeaal om mee dwars door het veld te rijden en veel skillpoints op te pikken.. maar het laat wel zien hoe groot de map is.. ik was 10 minuten bezig met een as the crow flies route met 150+MPH aan het doen om bij de plek te komen van de barnfind..

Wel klote trouwens, had mijn barnfind net gehaald crashed de game tijdens de cutscene.. (waarschijnlijk deels door warmte, want was vergeten mijn kastje open te zetten en/of ventilator aan te zetten).
Met als gevolg dat ik die barn find weer helemaal opnieuw moest doen..
Maar erger mijn 3e huis kan ik niet meer kopen met credit (staat dat ik die al gekocht heb) maar kan het huis ook niet in.. maar eens kijken of dat zich vanzelf fixed.. hoe log je eigenlijk een support ticket voor FH5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:43:
Tijdens de song helemaal los gaan met je auto voor extra points, kan behoorlijk hard gaan, ik stap dan meestal ff in een drift Auto en dan loopt het snel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:37:
[...]
wat betreft radiozenders, ik heb music volume helemaal zacht staan met eigen playlist.
Reden is dat je dan namelijk nog steeds skillsong meldingen krijgt, met radio off ingame krijg je ook geen skill songs :P
Ik ben geloof ik een oude l*l aan het worden ;) want ik zet vaak het classic channel op, dat is net iets ontspannener als je moet focussen merk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Thx @uchiha tijntje & @Sipio ! Kan ik dat nog ergens forceren of komen die spontaan langs?

Edit: Overigens krijg ik de zenders niet gewisseld lijkt het.. Met de D-Pad naar rechts toch? Geen reactie daarop nul..

[ Voor 39% gewijzigd door D-Ed op 09-11-2021 10:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:45:
Thx @uchiha tijntje & @Sipio ! Kan ik dat nog ergens forceren of komen die spontaan langs?

Edit: Overigens krijg ik de zenders niet gewisseld lijkt het.. Met de D-Pad naar rechts toch? Geen reactie daarop nul..
komen vanzelf langs AFAIK..

yup Dpad naar links/rechts kan je radio zender veranderen..
Maar vroeger was het dat je in het begin alleen limited zenders kreeg.. mogelijk moet je eerst de andere zenders unlocken?

[ Voor 20% gewijzigd door ToolkiT op 09-11-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:45:

Stomme vraag wellicht, maar speel je met een elite controller en heb je toevallig een andere button gemapt aan je D-pad naar rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07 08:06

Zyron

BWRAAAAP

uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:43:
Vraagje over de seasonal objectives. Ik heb er nog 1tje open staan, namelijk de Horizon Playground objective (iets met off the grid). Wat zijn daarvoor de requirements om die objective te halen?
In FH4 was het gewoon meedoen aan de Seasonal Playground Games, in de loop van FH4 hoefde je niet eens meer te winnen met je team, maar meedoen en uitspelen was voldoende, zelfs al kreeg je 3-0 op de broek.

==

Wel apart trouwens dat je in elk geval in Season 0 meer punten kunt halen dan er wordt voorgeschreven, ik heb nu 39 van 38 punten? 8)7

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zyron schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:54:
[...]

In FH4 was het gewoon meedoen aan de Seasonal Playground Games, in de loop van FH4 hoefde je niet eens meer te winnen met je team, maar meedoen en uitspelen was voldoende, zelfs al kreeg je 3-0 op de broek.

==

Wel apart trouwens dat je in elk geval in Season 0 meer punten kunt halen dan er wordt voorgeschreven, ik heb nu 39 van 38 punten? 8)7
Moet je nu wel winnen of is meedoen ook winnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 21:25
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:56:
[...]

Moet je nu wel winnen of is meedoen ook winnen :P
Voor de Playground Games krijg je ook de reward als je meedoet.
Vind ik persoonlijk heel fijn, want als we eerste ronde verliezen leaved iedereen in ronde 1. Nu kan ik gewoon lekker doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thescorpi0n
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-07 19:16
Ectra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:59:
[...]

Voor de Playground Games krijg je ook de reward als je meedoet.
Vind ik persoonlijk heel fijn, want als we eerste ronde verliezen leaved iedereen in ronde 1. Nu kan ik gewoon lekker doorspelen.
To be fair was dit in FH4 ook zo, en alsnog ging meestal mijn halve team weg als we het eerste potje verloren. Misschien moet er iets van een penalty komen voor leaven ofzo, maar dan moeten ze eerst alle random disconnects waar je niks aan kan doen fixen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:50:
[...]

Stomme vraag wellicht, maar speel je met een elite controller en heb je toevallig een andere button gemapt aan je D-pad naar rechts?
Wel de elite inderdaad maar volgens mij heb ik daar alles standaard staan. Vanavond eens checken? Anders nog tips voor racen/Forza met de elite?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
Vandaag de Forza Horizon 5 Limited Edition controller binnengekregen. Mooi in de Forza kleuren en een extra DLCAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lh0LWFcC0zVAdp5fWztU9YcySrg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rLpnjbcyn7h8Si5whfBYWX6u.jpg?f=fotoalbum_large

🥰🥰

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
thescorpi0n schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:04:
[...]

To be fair was dit in FH4 ook zo, en alsnog ging meestal mijn halve team weg als we het eerste potje verloren. Misschien moet er iets van een penalty komen voor leaven ofzo, maar dan moeten ze eerst alle random disconnects waar je niks aan kan doen fixen :9
Dit was niet altijd zo in FH4. In het begin was het alleen de winnaars. Veel mensen wisten niet dat dit later was veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
TheVMaster schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:04:
Vandaag de Forza Horizon 5 Limited Edition controller binnengekregen. Mooi in de Forza kleuren en een extra DLC[Afbeelding]

🥰🥰
Gevalletje van 'het is zo lelijk dat het mooi is' :)

Wat zit er in de DLC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 23:31
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is,
Maar als je voor je gratis car voucher een hele dure auto koopt, met het idee deze door te verkopen....
dat kan dus niet, dus kies een auto die je zelf graag zou willen rijden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZ5eCVWF9T44pTW6qIOTc31OqxY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J0rdcznI3XkuxC4hRTm4XGvs.jpg?f=user_large

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
What to Use your FREE Car Voucher on in Forza Horizon 5 (Can you AUCTION for Credits?)

[ Voor 22% gewijzigd door absrnd op 09-11-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 08:41

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik speel de game al een aantal dagen maar vanavond voor de eerste keer met 4 vrienden online. Wat is nou leuk om te doen met een paar man? Ik ben niet zo bekend met hoe je Forza Horizon leuk online kan doen. Is het gewoon een kwestie van races afwerken zoals ik dat ook doe in de single player? Kun je ook in teams rijden? Wat tips & tricks voor online racen met maten zijn welkom.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 02:00

TheVMaster

Moderator WOS
LabsTipJr schreef op Tuesday 9 November 2021 @ 11:05:
[...]

Gevalletje van 'het is zo lelijk dat het mooi is' :)

Wat zit er in de DLC?
Inderdaad. 😂

Kleding (en volgens mij eens auto, maar die kon ik zo 123 niet terugvinden).

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 09-11-2021 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Techno Overlord schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:14:
Ik speel de game al een aantal dagen maar vanavond voor de eerste keer met 4 vrienden online. Wat is nou leuk om te doen met een paar man? Ik ben niet zo bekend met hoe je Forza Horizon leuk online kan doen. Is het gewoon een kwestie van races afwerken zoals ik dat ook doe in de single player? Kun je ook in teams rijden? Wat tips & tricks voor online racen met maten zijn welkom.
Alles wat je alleen doet, kan je met een groep doen.
  • Races, of Horizon Open (Races/Playground games etc)
  • PR stunts doen.
  • Gewoon beetje toeren.
  • Horizon Arcades doen
Ik heb gister met een groep Horizon Arcades gedaan, was best lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-07 09:05
Ectra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:29:
[...]

Alles wat je alleen doet, kan je met een groep doen.
  • Races, of Horizon Open (Races/Playground games etc)
  • PR stunts doen.
  • Gewoon beetje toeren.
  • Horizon Arcades doen
Ik heb gister met een groep Horizon Arcades gedaan, was best lachen!
Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar Horizon Tour is geloof ik ook een co-op modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
Partypsych schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:
[...]

Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar Horizon Tour is geloof ik ook een co-op modus.
Ja klopt!
Volgens mij is echt alles te doen in Co-op wat echt ideaal is! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:04:
[...]

Wel de elite inderdaad maar volgens mij heb ik daar alles standaard staan. Vanavond eens checken? Anders nog tips voor racen/Forza met de elite?
Handmatig schakelen met de paddles, ik ben niet goed in race games en liet de games altijd op automatisch schakelen staan, maar nu met de paddles van de Elite brengt het echt veel meer qua beleving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:41
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:18:
[...]

De accolade krijg je wel pas als je alles hebt.
Aha. Dat weggetje kom ik vast nog eens tegen dan :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Weet niet of dit al gezegd is, maar je kan automatisch racen voor experience. Alle driving assists aan, Senna 2018 (of iets anders snels met veel downforce), Goliath (custom aantal laps) en dan gewoon je rechter trigger vastplakken met plakband en een USB C kabel in de controller zodat hij iig niet uitvalt. Zal binnenkort wel gepatched worden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

Ik twijfel enorm om de nieuwe horizon te kopen. Nog altijd vind ik Horizon 1 eigenlijk het leukste omdat het wat langzamer ging en je echt omhoog moest werken ipv dat alles meteen beschikbaar is en je dus een overdaad aan mogelijkheden krijgt. Naar welke van de 2 varianten neigt het? Want 4 was ik snel zat beu eigenlijk

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-07 13:31

Vagax

Hehe

Tijn96 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:37:
Ik twijfel enorm om de nieuwe horizon te kopen. Nog altijd vind ik Horizon 1 eigenlijk het leukste omdat het wat langzamer ging en je echt omhoog moest werken ipv dat alles meteen beschikbaar is en je dus een overdaad aan mogelijkheden krijgt. Naar welke van de 2 varianten neigt het? Want 4 was ik snel zat beu eigenlijk
Het bouwt verder op 4 dus ik gok dat je deze ook helaas niet leuk gaat vinden als ik het zo lees

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:34:
Weet niet of dit al gezegd is, maar je kan automatisch racen voor experience. Alle driving assists aan, Senna 2018 (of iets anders snels met veel downforce), Goliath (custom aantal laps) en dan gewoon je rechter trigger vastplakken met plakband en een USB C kabel in de controller zodat hij iig niet uitvalt. Zal binnenkort wel gepatched worden vermoed ik.
Was eerder al langsgekomen, maar dit zit ook gewoon nog in FH4, alleen hebben ze een cap gegooid op maximale exp. Andere kant, waarom zou het gepatched moeten worden? Dan heb jij straks 999miljoen credits, elke auto, elke tune, elk huis, als dat je doel is, ben je waarschijnlijk met een maand ook meteen klaar met de game.

En dat snap ik ook niet echt in de 'het is te makkelijk hoe je supersnelle autos kan krijgen', je wint er niets mee, je hebt altijd de keuze om een mindere auto te rijden, een mindere setup, een hogere moeilijkheidsgraad, volledige vrijheid in keuze hoe jij het spel weer spelen. Maar gelijktijdig valt er niemand af door de eindelange grinds (hallo Gran turismo) om weer een auto of upgrade te kopen, of weer een bordtje van de map weg te spelen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:04:
[...]

Nee, ik schakel automatisch dus heb niets op de backpaddles staan. Mocht je wel handmatig schakelen zou je de backpaddles kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:17
timmie271 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:12:
[...]

Aha. Dat weggetje kom ik vast nog eens tegen dan :P
Dat dacht ik ook. Ik heb 'm in FH4 nooit gevonden.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:51:
[...]

Nee, ik schakel automatisch dus heb niets op de backpaddles staan. Mocht je wel handmatig schakelen zou je de backpaddles kunnen gebruiken.
Luie donder!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:51:
[...]

Volgens mij zit ik in de fase van 'automatisch schakelen is ook wel goed' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 21:05
timmie271 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:10:
[...]

Hier staat de teller ook nog altijd op 577/578 :+
Gelukkig popte de achievement al op 573 :*)
Bij mij popte de achievement gelukkig bij de eerste keer en dus hoefde ik niet opzoek naar gemiste boerenerven (die toch als "weg" telden), en andere stiekeme weggetjes zoals in FH2, 3 en 4.
Nu de bonusborden nog…

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Iemand enig idee hoeveel tijd het kost totdat je het multiplayer/online gedeelte kan unlocken?

Bij FH4 scheen dat zo'n 6-8 uur te zijn. Dat vonden niet-race game georiënteerde vrienden te lang (wat ik mij goed kan voorstellen), waardoor ik niet online heb kunnen racen tegen hun. Hopelijk is dit anders bij FH5.

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-07 15:25
wilmundo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:34:
Iemand enig idee hoeveel tijd het kost totdat je het multiplayer/online gedeelte kan unlocken?

Bij FH4 scheen dat zo'n 6-8 uur te zijn. Dat vonden niet-race game georiënteerde vrienden te lang (wat ik mij goed kan voorstellen), waardoor ik niet online heb kunnen racen tegen hun. Hopelijk is dit anders bij FH5.
Dit keer is het 6 racejes? en 1 show evenement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 15:31
Tijn96 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:37:
Ik had hetzelfde bezwaar, er zit geen echt progressiesysteem in 4, je krijgt alles gewoon cadeau (behalve misschien snelle tijden). Deze review geeft duidelijk aan dat dat dat in 5 weer net zo is.

Misschien koop ik het ooit, maar nu nog even niet. De map vind ik er ook vrij saai uitzien (2 en 3 hadden de beste maps imho, en blizzard mountain <3)

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ahrnuld schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:43:
[...]

Ik had hetzelfde bezwaar, er zit geen echt progressiesysteem in 4, je krijgt alles gewoon cadeau (behalve misschien snelle tijden). Deze review geeft duidelijk aan dat dat dat in 5 weer net zo is.

Misschien koop ik het ooit, maar nu nog even niet. De map vind ik er ook vrij saai uitzien (2 en 3 hadden de beste maps imho, en blizzard mountain <3)
De map is erg goed, stukken beter en gevarieerder dan FH4 dus wat dat betreft kan ik he absoluut aanraden. Qua progressie, het blijft wel echt een sandbox game waar je jezelf in kan vermaken zonder al teveel rond te worden gestuurd en je hebt al heel snel waanzinnig snelle auto's tot je beschikking al kan je er ook voor kiezen die simpelweg niet (of niet altijd) te gebruiken. Bij elke race zijn er nu recommended auto's, dat is een fijne manier om ook eens met iets anders te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
ik speel sinds gisteravond de xbox gamepass versie met de steam controller maar heb het gevoel dat het sturen nogal k*t is... iemand die deze ervaring deelt ? (ik mis gevoeligheid kwa sturen tis net een blok beton dat op de weg ligt haha)

voor de rest bevalt hij prima !

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ahrnuld schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:43:
[...]

100% eens met de hele kinderachtige aanpak van de game, gadverdamme!!

Maar qua gameplay voelt het heerlijk en voor iemand met weinig tijd is het fijn om al sneller die wagens te kunnen rijden en wat rond cruisen opzoek naar een leuke race (die te kort zijn maar dat is mijn enige echte kritiek). Sinds ik Horizon niet meer als pure racegame zie geniet ik er meer van (op de woke balans na dan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Voor de progressie kijk ik erg uit naar Forza Motorsport maar had het zeker ook wel gewild in Horizon persoonlijk, denk dat de bedoeling van Horizon nu is dat iedereen zo snel mogelijk alle soorten races kan oppakken en niet mensen uitsluiten van bijvoorbeeld hypercar races of iets dergelijks.

Waarschijnlijk (hopelijk) met Motorsport begin je lekker met een oude 2005 Volgswagen Golf en krijg je echt een moment van blijheid als je uiteindelijk je eerste supercar unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-07 14:47
Bij mij loopt deze game elke keer vast en gaat ie crash to desktop.
Heb alles al uitgezet wat eventueel problemen kan veroorzaken (OC, Ghub, Discord, NvidiaExp, whatever) maar niks lijkt te helpen. Iemand een idee? Ik speel op een 3800XT met een 3080FE op 4k. Ik lees dat veel mensen hier last van hebben maar niet echt een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Azerox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:29:
Heb alles al uitgezet wat eventueel problemen kan veroorzaken (OC, Ghub, Discord, NvidiaExp, whatever) maar niks lijkt te helpen. Iemand een idee? Ik speel op een 3800XT met een 3080FE op 4k. Ik lees dat veel mensen hier last van hebben maar niet echt een oplossing.
Zijn er bepaalde momenten waar dit gebeurd? Ik heb zelf dus nergens last van en het draait super. Op het nieuwsbericht van de review van Tweakers waren er ook was wisselende reacties, wat mij verbaasde.
Heb je bepaalde settings in de game aan of uit staan die misschien veel VRAM vreten? Om maar een voorbeeld te noemen?

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-07 16:11
Bij mij hielp het om de game de starten als administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vagax schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:26:
Voor de progressie kijk ik erg uit naar Forza Motorsport maar had het zeker ook wel gewild in Horizon persoonlijk, denk dat de bedoeling van Horizon nu is dat iedereen zo snel mogelijk alle soorten races kan oppakken en niet mensen uitsluiten van bijvoorbeeld hypercar races of iets dergelijks.

Waarschijnlijk (hopelijk) met Motorsport begin je lekker met een oude 2005 Volgswagen Golf en krijg je echt een moment van blijheid als je uiteindelijk je eerste supercar unlocked.
Hoop dat ze bij Mortorsport voor een echte sim ervaring gaan niet de simcade die het nu is.

Overigens reed ik in Horizon 4 eigenlijk altijd rond met een opgevoerde Mini of Impreza met AWD. Die konden meer dan hard genoeg over de weg en ook zandweggetjes waren geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Anoniem: 159816 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:41:
[...]

Hoop dat ze bij Mortorsport voor een echte sim ervaring gaan niet de simcade die het nu is.

Overigens reed ik in Horizon 4 eigenlijk altijd rond met een opgevoerde Mini of Impreza met AWD. Die konden meer dan hard genoeg over de weg en ook zandweggetjes waren geen probleem.
Dit ook dus inderdaad, ze hebben de perfecte "zandbak" ervaring met Horizon dus ze kunnen 101% geven voor een goede race sim, van bijvoorbeeld Gran Turismo kan ik wel verwachten dat het een serieuze race sim word, hoop dit ook natuurlijk voor Motorsport.

En hopelijk een soundtrack zo vet als deeltje 4, poh wat een nostalgie onderhand O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 15:25
Kan het ook nog te maken hebben met het feit of je de Steam versie of Windows store versie hebt?
Ik heb het zelf aangeschaft via de Windows store op PC en heb zelf geen problemen met het spel, sterker nog het draait erg soepel op 5120x1440 resolutie met alle instellingen maxed out.

Blijft altijd lastig troubleshooten. Er zijn zoveel variabalen die van invloed kunnen zijn. Staat het geïnstalleerd op een HDD of SSD, andere programma's die roet in het eten gooien, drivers etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Klopt het dat er geen NL subs in de game zitten?

Is wel handig voor m'n dochter zodat ze mij niet iedere keer hoeft te storen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vagax schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:43:
[...]

Dit ook dus inderdaad, ze hebben de perfecte "zandbak" ervaring met Horizon dus ze kunnen 101% geven voor een goede race sim, van bijvoorbeeld Gran Turismo kan ik wel verwachten dat het een serieuze race sim word, hoop dit ook natuurlijk voor Motorsport.

En hopelijk een soundtrack zo vet als deeltje 4, poh wat een nostalgie onderhand O+
Gran Turismo is ook een simcade. Ik doel er meer op dat ze een concurrent maken van bijv. Assetto Corsa maar dan met meer auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-07 13:00
Denk dat dat niet gaat gebeuren, dan verliezen ze veel te veel spelers...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Heeft iedereen daadwerkelijk de hele map rond gereden om alle wegen een keer aan te tikken of zijn er trucjes die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Segafreak83 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:09:
Heeft iedereen daadwerkelijk de hele map rond gereden om alle wegen een keer aan te tikken of zijn er trucjes die ik gemist heb?
voor zover ik weet zijn er geen truukjes.. soms kan je misshien tussen 2 wegen die dicht bij elkaar zijn rijden en dan 2 tegelijk afstrepen, maar anders dan dat zou ik het niet weten..

Het is in deze map dus best een klus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Riqy schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:58:
Denk dat dat niet gaat gebeuren, dan verliezen ze veel te veel spelers...
Kan volgens mij prima met beiden, je hebt altijd nog driver assists die je aan kan slingeren. Maar misschien doet het voor sommigen wat pijn dat ze dan niet meer snel zijn met alle assists uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mymac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-06 20:47
Lekker rondrijden, telkens met een andere bolide weer een stukje cruisen. Daar is dit spel (o.a.) voor in mijn optiek 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
zzzzz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:32:
[...]

Zijn er bepaalde momenten waar dit gebeurd? Ik heb zelf dus nergens last van en het draait super. Op het nieuwsbericht van de review van Tweakers waren er ook was wisselende reacties, wat mij verbaasde.
Heb je bepaalde settings in de game aan of uit staan die misschien veel VRAM vreten? Om maar een voorbeeld te noemen?
Nee niet echt, heb de standaard settings gebruikt evenals de NvidiaExperience recommend settings als de settings die de benchmark adviseren. Helpt allemaal niks, ook niet als ik het (veel) lager zet. Game zit op een NVME 970. Loopt vooral vast in de cutscenes waarbij ik dus als niet verder kom dan het eerste stuk waar je met al die autos uit het vliegtuig wordt gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:59

HaterFrame

Well... Poo came out!

zzzzz schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:32:
[...]

Had ik ook, totdat ik de game als Admin starte. Sindsdien geen problemen meer gehad :)

Heerlijke game trouwens, wat een sfeer zeg!

[ Voor 4% gewijzigd door HaterFrame op 09-11-2021 15:24 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Eerst gewoon alles wat je ziet in het grijs rijden, op het einde als je weinig meer in de buurt hebt misschien een paar keer fast travelen. Maar meestal was er genoeg ongereden in de buurt, dan keek ik even welke bochten het beste waren om redelijk door te kunnen blijven gaan.

Vergeet niet te genieten van de omgeving, er is echt zoveel te zien :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:27:
[...]

Eerst gewoon alles wat je ziet in het grijs rijden, op het einde als je weinig meer in de buurt hebt misschien een paar keer fast travelen. Maar meestal was er genoeg ongereden in de buurt, dan keek ik even welke bochten het beste waren om redelijk door te kunnen blijven gaan.

Vergeet niet te genieten van de omgeving, er is echt zoveel te zien :)
En af en toe lekker langzaam tussen die huisjes door en de straatjes in _/-\o_

Fast travel kan alleen als je alle borden hebt aangetikt toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:31:
[...]

Je kan altijd fast travel naar je huizen doen.. maar bij 1 huis zit een fast travel anywhere perk waar mee je naar elke plek op de map kan.
Fast travel kost wel credits en met de borden krijg je daar korting op :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
de bordjes zijn om het goedkoper te maken. Het huis van 2 miljoen aan de linkerkant van de kaart is er om fast travelen naar elke locatie (op de weg) vrij te spelen. Zonder 1 enkel bord te hebben gehad kost dat 10.000. voor elk bord krijg je 200 korting.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:36
D-Ed schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:31:
[...]

De borden maken het goedkoper. Fast travel everywhere zelf zit bij een huis in de Baja regio.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:45
Deze achievement heb ik in deel 3 en 4 zo een beetje als laatste gehaald. Bij het verzamelen van alle bordjes en voltooien van races en PR stunts rij je op heel veel wegen zonder moeite te doen. Pas als ik dat allemaal gedaan heb, ga ik op zoek naar de grijze stukjes. Gratis fast travel is hierbij geen overbodige luxe. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nUsAAAdHnRpz4e08Ii3erripc7w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fKD2YqRwUT4nAiAwDLmERNI3.png?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azerox
Senaxx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:36:
[...]

Bij mij hielp het om de game de starten als administrator.
Lmao dit gedaan via shell:Appdata and het werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Ik heb dat met FH3 en FH4 wel gedaan omdat ik de achievement graag wou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter98X
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-07 15:49
Azerox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:23:
[...]

Nee niet echt, heb de standaard settings gebruikt evenals de NvidiaExperience recommend settings als de settings die de benchmark adviseren. Helpt allemaal niks, ook niet als ik het (veel) lager zet. Game zit op een NVME 970. Loopt vooral vast in de cutscenes waarbij ik dus als niet verder kom dan het eerste stuk waar je met al die autos uit het vliegtuig wordt gegooid.
Toen ik vrijdag de initial drive ging spelen ging alles redelijk vloeiend. (PC - Steam)
Toen ik daarmee klaar was en ik de FPS wat matig vond (net aan 60 en drops etc). Heb toen wat settings wat lager gezet en moest hiervoor de game herstarten.

Toen ik bij het begin scherm kwam waar je twee keer op enter moet drukken om naar de game zelf te gaan crashte de game bij mij. Na wat zoekwerk op het internet zeiden mensen tegen mij: Trek je internet kabel er eens uit. Ik dat gedaan en ja hoor, doet het ineens wel.

Zaterdag de game opgestart met internet aangesloten en deed het wel ineens.
Toen ik later even een pauze nam en later de game herstarte deed hij het weer niet. kabel eruit, en ja toen weer wel.

Wat ik ook gemerkt heb is hoe langer je speelt hoe lager mijn FPS word. Bij begin zit ik rond de 100, na 2 uur spelen kom ik amper tot 70. Als ik dan herstart wil hij dus ook niet booten zonder mijn internetkabel er uit te halen.

Ergens zegt mij dat er een memory leak zit, omdat hij de eerste keer wel wilt opstarten maar daarna niet meer.
Ook valt mij op wanner ik als een racende idioot door de woestijn ga en veel spullen stukrij dat hierdoor het FPS drop probleem sneller optreed.

Mijn tip voor nu: Probeer eens zonder internetconnectie te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Dank voor de tips, ga nog maar iets verder in het verhaal, dan komen die wegen vanzelf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:33

justifire

Shut up and squat !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Laatst online: 09-07 13:35

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Forza Horizon 5 PC: Can Graphics Scale Beyond Xbox Series X? Optimised Settings + More

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Als je alle races eerst rijdt zit je zo op 70-80% :)

Zit nu op 50/53 achievements :P leuk spelletje verder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 08-07 16:11
Azerox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:47:
[...]

Lmao dit gedaan via shell:Appdata and het werkt gewoon.
Mooi dat het werkt :) nu lekker kilometers maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ja, ik ben weer kinderachtig bezig (was ik met FH 4 ook al)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jTvBJ9NMR4babE2iKRCkU4iF12Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qeZWFx83aEOZ9deq77N5FUJN.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een spel overigens! Mijn 65Q90R (QLED TV) ging wel over zijn nek van Freesync aan (dat heeft het met sommige spellen, geen idee waarom) maar wat een pracht en praal. Vanavond eens wat beter aan de tand voelen :Y

[ Voor 19% gewijzigd door Notna op 09-11-2021 17:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-07 16:35
Die Forza controller! Wat een fantastisch ding; die rubberen grips zijn superfijn.
Mijn nummer1 controller nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Notna schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 17:44:
Ja, ik ben weer kinderachtig bezig (was ik met FH 4 ook al)

[Afbeelding]

Wat een spel overigens! Mijn 65Q90R (QLED TV) ging wel over zijn nek van Freesync aan (dat heeft het met sommige spellen, geen idee waarom) maar wat een pracht en praal. Vanavond eens wat beter aan de tand voelen :Y
Nickname: Brah
Plate: SUPBRAH

:+ :+

Heb vandaag iets van 20 autos gegift. Waren allemaal aan new players, varierend van Pontiac's tot Masarati FE en redelijke A / S tunebare autos, maar nog geen bevestiging/bericht van ontvangen gehad :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:35:
[...]

Nickname: Brah
Plate: SUPBRAH

:+ :+

Heb vandaag iets van 20 autos gegift. Waren allemaal aan new players, varierend van Pontiac's tot Masarati FE en redelijke A / S tunebare autos, maar nog geen bevestiging/bericht van ontvangen gehad :/
Ik had gisteren een gift gedaan en kreeg vandaag pas een melding, kan nog komen dan hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Rivanov op 09-11-2021 18:52 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 04:17
Ben vandaag eindelijk wat rond wezen rijden en gewoon willekeurig wat icoontjes op de map gaan doen.
Ik ben als fonkelnieuwe Forza speler enorm overweldigd! Zowel in goede als in minder goede zin :)
Ook heb ik al in geen jaren een racer gespeeld dus zie mezelf als beginner op dat vlak.

Het goede voor mij: de game ziet er werkelijk ge-wel-dig uit op mijn gamepc en draait ook verrassend goed via xcloud op mijn oude laptopje.
De verschillende geluiden bij verschillende auto's zijn tof. Ook is er een groot verschil tussen welke auto ik kies en op de manier hoe ze zich gedragen.
Gewoon wat rondrijden in een willekeurige auto is echt fijn! De omgevingen zijn prachtig.
Er is zo te zien echt mega-veel te doen en te ontdekken. Leuk :D

Het minder goede voor mij: Ik heb geen verstand van auto's IRL en heb werkelijk geen enkel idee wat alles betekent. Ik zie tot nu toe auto's in de categorie A,B,C en S. Weet niet wat dat betekent. Heb ook een "Legendary" en iets van een "Forzathon" auto ofzo. Het zegt me allemaal niks.
Ook wb de game zelf weet ik niet wat "Festival/Arcade/Forzathon etc" betekenen.
En blijkbaar is er een solo en een online modus. Ik weet niet eens in welke ik in heb gezeten haha.

Heb ook even in de tuning sectie gekeken en de vaktermen zijn chinees voor mij ;)

Eigenlijk heb ik een beginners guide for Forza 5 Horizon nodig die mij stap voor stap uitlegt wat alles betekent.

Als laatste: ik heb maar alle driving assists aangezet en de drivatar difficulty op novice gezet. Dat laatste gaf de game zelf als suggestie toen ik meerde malen een race verloren had :o

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Meer mensen die op pc opeens niet meer kunnen spelen? Ik blijf een pop-up krijgen met “Sign in needed” en ben echt ingelogd

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:57

Fuelke

Forza Ferrari

Ik vond dat er wat weinig Speed Zones / Speed Camera's / Danger Signs / Drift zondes op de map stonden ... tot ik PR Stunts unlockte ... Nu weet ik niet wat eerst te doen, ben maar random gaan rondrijden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:04:
Ben vandaag eindelijk wat rond wezen rijden en gewoon willekeurig wat icoontjes op de map gaan doen.
Ik ben als fonkelnieuwe Forza speler enorm overweldigd! Zowel in goede als in minder goede zin :)
Ook heb ik al in geen jaren een racer gespeeld dus zie mezelf als beginner op dat vlak.

Het goede voor mij: de game ziet er werkelijk ge-wel-dig uit op mijn gamepc en draait ook verrassend goed via xcloud op mijn oude laptopje.
De verschillende geluiden bij verschillende auto's zijn tof. Ook is er een groot verschil tussen welke auto ik kies en op de manier hoe ze zich gedragen.
Gewoon wat rondrijden in een willekeurige auto is echt fijn! De omgevingen zijn prachtig.

Het minder goede voor mij: Ik heb geen verstand van auto's IRL en heb werkelijk geen enkel idee wat alles betekent. Ik zie tot nu toe auto's in de categorie A,B,C en S. Weet niet wat dat betekent. Heb ook een "Legendary" en iets van een "Forzathon" auto ofzo. Het zegt me allemaal niks.
En blijkbaar is er een solo en een online modus. Ik weet niet eens in welke ik in heb gezeten haha.

Heb ook even in de tuning sectie gekeken en de vaktermen zijn chinees voor mij ;)

Eigenlijk heb ik een beginners guide for Forza 5 Horizon nodig die mij stap voor stap uitlegt wat alles betekent.

Als laatste: ik heb maar alle driving assists aangezet en de drivatar difficulty op novice gezet. Dat laatste gaf de game zelf als suggestie toen ik meerde malen een race verloren had :o
toon volledige bericht
Ik zou me niet zoveel zorgen maken over het tunen en dergelijke. Als je bij Tuning gaat kijken zie je ook "Get Tunes" dat zijn tunes die andere gemaakt hebben (hopelijk die er wel verstand van hebben).

Klasses van langzaamst/slechts -> Snelste/beste
D -> C -> B -> A -> S1 -> S2 -> X

Als je internet hebt (en Xbox live op Console) dan ga je automatisch online in game.
Je kan andere online mensen ook zien. Ben je offline dan worden deze vervangen door "drivatars" (CPU met gamertags van vrienden) te herkennen door een player icon met een D erin.

Voor die andere modes Arcade/Festival playlist / Horizon Open/Tour etc etc. Probeer het gewoon even uit en ontdek wat het inhoud. Dat is ook Forza Horizon, ontdekken. Veel plezier!! :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Van die storylines, moet je daarin alle losse onderdelen nou ook op 3 sterren hebben voor de beloning?

Er zitten van die “Skill races” bij en daar heb ik echt een broertje dood aan namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Laatst online: 23:31
Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:04:

toon volledige bericht
Ik was/ben een beetje hetzelfde als jij :)
deels snap ik het nu wel, maar een deel is nog steeds een beetje abacadabra voor mij.

Upgraden/tunen van je auto is in het begin niet echt nodig, je kan altijd wel een paar races winnen :)
als je een auto wil upgraden, kan je het beste de "auto-upgrade" functie gebruiken, maar alds je met je auto een of zelfs 2 klasse hoger gaat, kan de auto meer onbestuurbaar worden, door het hoge vermogen.

Wat misschien wel een tip is, de auto die je rijdt is bepalend voor je tegenstanders (drivatars), dus rete -snelle auto, dan ook rete snelle tegenstanders.
maar kies je een Volkswagen oid, dan krijg ook gelijke tegenstanders, en soms races tegen een berg waar je niet harder kan dan 35km/h :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-07 17:00
Vinnocchio schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 18:15:
Die Forza controller! Wat een fantastisch ding; die rubberen grips zijn superfijn.
Mijn nummer1 controller nu
Ja dat heeft de Mystic Aqua ook. De andere controllers zijn nu voor de visite 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:25
absrnd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:40:
[...]

Ik was/ben een beetje hetzelfde als jij :)
deels snap ik het nu wel, maar een deel is nog steeds een beetje abacadabra voor mij.

Upgraden/tunen van je auto is in het begin niet echt nodig, je kan altijd wel een paar races winnen :)
als je een auto wil upgraden, kan je het beste de "auto-upgrade" functie gebruiken, maar alds je met je auto een of zelfs 2 klasse hoger gaat, kan de auto meer onbestuurbaar worden, door het hoge vermogen.

Wat misschien wel een tip is, de auto die je rijdt is bepalend voor je tegenstanders (drivatars), dus rete -snelle auto, dan ook rete snelle tegenstanders.
maar kies je een Volkswagen oid, dan krijg ook gelijke tegenstanders, en soms races tegen een berg waar je niet harder kan dan 35km/h :)
Volgens mij is het nooit nodig om te tunen en waarschijnlijk niet eens om te upgraden (maar daar kun je eventueel ook voor automatisch upgraden kiezen). Alleen als je de hogere moeilijkheidsgraden wil kunnen winnen dan is het op een gegeven moment niet meer genoeg om zelf goed te rijden maar moet ook je tune kloppen.
Wat dat betreft vind ik horizon echt geweldig, het is heel toegankelijk maar je kunt wel behoorlijk diep als je wil. Uiteindelijk zelf leren tunen vind ik zelf best veel voldoening geven als je dan een auto hebt die het echt goed doet omdat je hem helemaal aan je eigen rijstijl aangepast hebt :)
Maar wil je dat niet, hou je gewoon de moeilijkheidsgraad wat lager. In vorige games betekende dat nog dat je wel minder credits kreeg maar dat is ook niet meer zo, difficulty heeft nergens meer invloed op behalve op de uitdaging die je ervaart.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Puntje van kritiek. Net als vorige FH lijken de Horizon Live/Arcade doelen niet mee te schalen met het aantal spelers. Oftewel wanneer je met een klein aantal bent is de kans op winst/succes vrijwel nul, ben je met veel spelers heb je praktisch al gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 18:34
Had begin avond nergens last van, maar krijg nu vaak de "alert, disconnected...." Error te zien, echt om de zoveel seconden. Als ik dan op X druk en solo kies is het weg. Maar hoe kan ik weer opnieuw proberen te connecten vanuit solo mode?

En hetzelfde met als ik online ben en gewoon solo mode wil doen, hoe kies ik dit handmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Blijkbaar is mijn huidige auto geen onderdeel van de car list, enkel het vorige model wat ondertussen alweer 4 jaar van de markt is :'(

Hopelijk in een toekomstige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Vreemd, kreeg een melding dat Digital Foundry een nieuwe video had over FH5 op de PC, wilde ik wel zien dus ik klik erop, staat er dat het hele YT kanaal verwijderd is :/

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:14
devilsnight schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:35:
Had begin avond nergens last van, maar krijg nu vaak de "alert, disconnected...." Error te zien, echt om de zoveel seconden. Als ik dan op X druk en solo kies is het weg. Maar hoe kan ik weer opnieuw proberen te connecten vanuit solo mode?

En hetzelfde met als ik online ben en gewoon solo mode wil doen, hoe kies ik dit handmatig?
Het is drama vanavond, alles wat online is werkt maar half.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
De Willy’s hack werkt nog steeds, zodat je skillpoints terugkomen na verwijderen en herstarten game.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Niet online
Kalder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:46:
Vreemd, kreeg een melding dat Digital Foundry een nieuwe video had over FH5 op de PC, wilde ik wel zien dus ik klik erop, staat er dat het hele YT kanaal verwijderd is :/
offtopic:
Hun YouTube kanaal is gehijacked, ze zijn er mee bezig om alles terug te krijgen. Hun geschreven artikelen zijn gewoon nog online: https://www.eurogamer.net...ettings-series-x-compared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

Caayn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:52:
[...]
offtopic:
Hun YouTube kanaal is gehijacked, ze zijn er mee bezig om alles terug te krijgen. Hun geschreven artikelen zijn gewoon nog online: https://www.eurogamer.net...ettings-series-x-compared
Pfff, ik heb ooit eens per ongeluk een YouTube account verwijderd, voor mij onmogelijk om ongedaan te krijgen, het zal DF vast wel lukken, maar volgens mij is het niet heel erg simpel en er zal waarschijnlijk iemand vanuit YouTube moeten helpen met het herstellen neem ik aan.
Edit: Maar inderdaad off topic, behalve dat het mij om een filmpje van FH5 ging, sorry.

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 09-11-2021 21:12 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Laatst online: 04:17
Bedankt @Ectra en @absrnd voor jullie reacties d:)b Erg behulpzaam.

De automatische upgrade van een auto had ik nog niet gezien.
En de "Get Tunes" had ik ook gemist. Ga ik zeker even bekijken.
Fijn dat dit soort dingen er in zitten!

Ik zal de game wat anders gaan benaderen als ik dit zo lees. Had verwacht dat het wat meer lineair zou zijn met iets van "dit is je eerste en voorlopig enige auto - begin met deze race - doe dan x - en dan y - nu heb je een betere auto" etc.
Maar je wordt - na de intro - eigenlijk gewoon losgelaten/vrijgelaten om te doen wat je wilt.

Ik ga op ontdekkingsreis en hou dit topic in de gaten oOo

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Laatst online: 18:34
stijn1309 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:48:
[...]

Het is drama vanavond, alles wat online is werkt maar half.
Is natuurlijk een grote lading aan spelers bij gekomen, maar jammer is het wel. Dit is echter wel iets wat ik absoluut goed zie komen.

Trouwens, na een tijdje quality mode gespeeld te hebben en er niet lekker in kunnen komen, heb ik performance mode eens getest. Man man man, wat een verschil blijft dit toch. Je hebt meer pop ups van vegetatie, maar het is wel zoveel fijner voor de oogjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Paar uur gespeeld nu. Weet niet wat ik er van moet vinden. Het is wel ruig, maar ik heb niet echt het idee dat dit iets is wat mij veel uur gaat kunnen interesseren. Nu ben ik sowieso meer van de realistische rij-games, maar hier met een controller en dan alles op het moeilijkste qua assists word ik vaak 1ste of tweede.

Ik was vooral heel enthousiast over de vele VW's en Porsche's in het spel, maar na de Golf IV R32 gekocht te hebben ben ik wel heel erg teleurgesteld, die klinkt in de game echt als een stofzuiger. De Kever klinkt ook eigenlijk nergens naar. Porsches klinken wel flat-6 achtig maar ook niet echt overtuigend.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:14
Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:14:
Paar uur gespeeld nu. Weet niet wat ik er van moet vinden. Het is wel ruig, maar ik heb niet echt het idee dat dit iets is wat mij veel uur gaat kunnen interesseren. Nu ben ik sowieso meer van de realistische rij-games, maar hier met een controller en dan alles op het moeilijkste qua assists word ik vaak 1ste of tweede.

Ik was vooral heel enthousiast over de vele VW's en Porsche's in het spel, maar na de Golf IV R32 gekocht te hebben ben ik wel heel erg teleurgesteld, die klinkt in de game echt als een stofzuiger. De Kever klinkt ook eigenlijk nergens naar. Porsches klinken wel flat-6 achtig maar ook niet echt overtuigend.
Op welke moeilijkheidsgraad heb je de tegenstanders gezet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:14:

Heb je ook de moeilijkheidsgraad omhoog gezet? Op hogere niveaus zou de AI toch wel een uitdaging moeten zijn voor de gemiddelde gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Niet op die hoogste, 'impossible' oid, maar 1 of 2 daaronder. Very capable? Geen idee.
Standaardniveau heb ik na de eerste race al stevig omhoog geschroefd.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:13:
Bedankt @Ectra en @absrnd voor jullie reacties d:)b Erg behulpzaam.

De automatische upgrade van een auto had ik nog niet gezien.
En de "Get Tunes" had ik ook gemist. Ga ik zeker even bekijken.
Fijn dat dit soort dingen er in zitten!

Ik zal de game wat anders gaan benaderen als ik dit zo lees. Had verwacht dat het wat meer lineair zou zijn met iets van "dit is je eerste en voorlopig enige auto - begin met deze race - doe dan x - en dan y - nu heb je een betere auto" etc.
Maar je wordt - na de intro - eigenlijk gewoon losgelaten/vrijgelaten om te doen wat je wilt.

Ik ga op ontdekkingsreis en hou dit topic in de gaten oOo
Have fun! Je kan altijd berichtje sturen als je vragen hebt over iets!
Pagina: 1 ... 13 ... 64 Laatste