[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 14 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 11:47
Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:26:
Niet op die hoogste, 'impossible' oid, maar 1 of 2 daaronder. Very capable? Geen idee.
Standaardniveau heb ik na de eerste race al stevig omhoog geschroefd.
Klinkt als highly skilled, maar dat is nog steeds easy mode voor wie een beetje kan rijden.
Ik weet niet of het je bedoeling was te klagen dat het te makkelijk was, zo klonk het een beetje... Als dat zo was dan is het natuurlijk nogal suf als je niet op de hoogste moeilijkheidsgraad zit :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-07 11:47
Caayn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:28:
Puntje van kritiek. Net als vorige FH lijken de Horizon Live/Arcade doelen niet mee te schalen met het aantal spelers. Oftewel wanneer je met een klein aantal bent is de kans op winst/succes vrijwel nul, ben je met veel spelers heb je praktisch al gewonnen.
Dit klopt niet... Of althans, ik weet het niet 100% zeker voor deze game, maar in FH4 klopte dat al niet. Het probleem is als je met weinig man bent en er zit er een tussen die niks bijdraagt dan heb je geen schijn van kans.
Ik heb wel eens in mijn eentje forzathons gecomplete in 4. Ik heb ook wel eens gehad dat ik goed op weg was maar toen kwam er ineens iemand bij die er niks van kon en was ik gelijk kansloos.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:33

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Finraziel schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:20:
[...]

Klinkt als highly skilled, maar dat is nog steeds easy mode voor wie een beetje kan rijden.
Ik weet niet of het je bedoeling was te klagen dat het te makkelijk was, zo klonk het een beetje... Als dat zo was dan is het natuurlijk nogal suf als je niet op de hoogste moeilijkheidsgraad zit :)
Nee het is niet te makkelijk als je hem op het hoogste zet, dat is best in orde. Enige wat mij dus echt tegen valt is het geluid van een aantal auto's tot dusver.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Heb het spel sinds vanavond. Draai het op pc. Alleen ik krijg telkens de melding low streaming bandwith. Heb gezocht naar fixes op internet en las een versie terug gaan met de Nvidia drivers. Dit heeft niet geholpen. Heb de graphics wat lager gezet. FPS zit rond de 80 a 90 dus dat kan het eigenlijk niet zijn. Spel staat ook op een SSD. Geloof niet dat het echt met de pc zelf te maken heeft omdat ik ook de melding voorbij zie komen van mensen met een vrij krachtige pc.
Begreep dat het met FH4 ook een probleem was. Iemand nog suggesties eventueel?

Pc is al wat ouder maar moet goed genoeg zijn voor 1080p op medium settings

I5 4670k
16 GB Ram
GTX 970
Samsung evo pro SSD (wordt alleen gebruikt voor games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterpower
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:22
Ik heb het spel sinds vandaag ook geprobeerd. Kom helaas niet ver, aangezien ik de melding "controller disconnected" krijg zodra ik iets met mijn stuur of pedalen doe. Er staat al veel over op internet, maar krijg het niet gefixt. Hopelijk snel een fix hier voor.
Stuur: Thrustmaster T500 (Fanatec CSL DD onderweg)
Pedalen: Fanatec V3

Ben nu weer 2 maandjes aan het racen (voornamelijk Assetto Corsa Competizione) en dit leek me een speelse afwisseling, maar helaas.... Gelukkig alleen nog via Gamepass gespeeld.

AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou. Had bij toeval, echt, wat dagen vrij na release. Alles gehaald van de festivals ed. Alle wegen en alle bordjes. Mis alleen nog een barn find of heeft iedereen dat? Main alles uitgespeeld dus. Of ik dat ooit eerder zo snel heb gedaan .. 8)7

Nou maar wat achievements hunten. Of ALLE Accolades mij zoveel gaan boeien … vast niet

Ook nog de lambo sesto FE opgepikt. Dat ding is toch niet leuk snel joh. Is niet fatsoenlijk bij te houden in een daadwerkelijke race. Of ik word gewoon een dagje ouder.

[ Voor 8% gewijzigd door Mu.siQ op 09-11-2021 22:44 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:15

kaanmijo

Picobello B.V.

Nu een tijdje gespeeld op een Series S en ik vermaak me er eigenlijk meer mee dan ik van te voren had bedacht! Wat een pracht en praal ook qua graphics zeg, niet normaal :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KONcHxZFIgqN9QurG8CyS4GNhbc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lPE5VeakOwLuNrEA1ypuKRvX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:22:
[...]

Dit klopt niet... Of althans, ik weet het niet 100% zeker voor deze game, maar in FH4 klopte dat al niet. Het probleem is als je met weinig man bent en er zit er een tussen die niks bijdraagt dan heb je geen schijn van kans.
Ik heb wel eens in mijn eentje forzathons gecomplete in 4. Ik heb ook wel eens gehad dat ik goed op weg was maar toen kwam er ineens iemand bij die er niks van kon en was ik gelijk kansloos.
Mogelijk is het uiteindelijk gepacht maar dat was in ieder geval niet altijd het geval. Bij mijn weten stond de vereiste score per specifieke activiteit+locatie vast en werd het niet bepaald aan de hand van het aantal spelers. Wel is het zo dat sommige activiteiten beduidend makkelijker zijn.

Wat rond lezend op het internet kan ik helaas geen concrete bevestiging vinden het (niet) schalen met het aantal spelers. Wel genoeg mensen die A of B claimen zoals wij nu doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:50
Hmm de arcade van de festival playlist, moet je daarvoor de laatste ronde halen? Hij ging na ronde 1 in de fail maar kreeg hem niet voltooid. Mis nu nog 4 punten voor deze weekly...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:29
sdk1985 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:27:
Hmm de arcade van de festival playlist, moet je daarvoor de laatste ronde halen? Hij ging na ronde 1 in de fail maar kreeg hem niet voltooid. Mis nu nog 4 punten voor deze weekly...
Yep. Je moet ronde 3 afmaken voor die challenge (en een keer in alle vijf de modussen voor een achievement). Het is het makkelijkst in een convoy met mensen die hun best doen. Met randoms zijn arcade events nauwelijks te doen. Ik zat toevallig vanavond met een man of 8 (waarvan er steeds 6 konden meedoen vanwege de netwerk problemen). Dan haal je ze wel. Met 3 man lukte het gisteren totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe zet ik mph naar km?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Exactor it schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:36:
[...]

Yep. Je moet ronde 3 afmaken voor die challenge (en een keer in alle vijf de modussen voor een achievement). Het is het makkelijkst in een convoy met mensen die hun best doen. Met randoms zijn arcade events nauwelijks te doen. Ik zat toevallig vanavond met een man of 8 (waarvan er steeds 6 konden meedoen vanwege de netwerk problemen). Dan haal je ze wel. Met 3 man lukte het gisteren totaal niet.
Oke het is nu gelukt. Leek erop dat het event omlaag schaalde met het aantal players nu. De Trailblazer was vrij snel klaar (100 punten totaal?) en ook de derde ronde met skill points vereiste slechts 1M.

Echter wel vreemd is dat ik nu 37 van 38 season progress heb. Waar zit dat laatste punt? Zijn dat de forzathon daily challenges ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Bij settings, hud, en dan iets naar mentric zetten ipv standaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Settings>Hud>Units>Metric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

In de settings ;)

Hud/gameplay -> units….

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
sdk1985 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:42:
[...]

Oke het is nu gelukt. Leek erop dat het event omlaag schaalde met het aantal players nu. De Trailblazer was vrij snel klaar (100 punten totaal?) en ook de derde ronde met skill points vereiste slechts 1M.

Echter wel vreemd is dat ik nu 37 van 38 season progress heb. Waar zit dat laatste punt? Zijn dat de forzathon daily challenges ofzo?
Volgens mij is elke daily 1 punt waard inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bokkie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 07:15:
Mensen die willey's/supra's kopen

Koop de auto vanuit je car collection screen, dan heb je niet al die cutscenes met kleur kopen en showcase.
Gewoon Y => OK en je hebt een auto met 2x een knop drukken. (default kleur)

Ik koop al mijn autos tegenwoordig alleen in de car collectioon, daarna op mijn gemakt gewoon tunen en kleur kiezen
Hoe weet je dan welke je gehad hebt?

edit: Ik ga ze wel als favo markeren.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 10-11-2021 00:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:41
Mu.siQ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:42:
Nou. Had bij toeval, echt, wat dagen vrij na release. Alles gehaald van de festivals ed. Alle wegen en alle bordjes. Mis alleen nog een barn find of heeft iedereen dat? Main alles uitgespeeld dus. Of ik dat ooit eerder zo snel heb gedaan .. 8)7

Nou maar wat achievements hunten. Of ALLE Accolades mij zoveel gaan boeien … vast niet

Ook nog de lambo sesto FE opgepikt. Dat ding is toch niet leuk snel joh. Is niet fatsoenlijk bij te houden in een daadwerkelijke race. Of ik word gewoon een dagje ouder.
Die accolades geloof ik ook wel hoor, hopen dat er geen achievement voor komt :+

Die sesto gebruik ik ook bewust niet voor races, alleen met tune voor speedtraps enzo.
sdk1985 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:42:
[...]

Ik heb er 41 van de 38. Gewoon alles wat je rechts ziet. Kan ook nog de weekly zijn met de Nissan op dit moment of idd wat daily's. Hopelijk popt bij mij met nummer 42 ook een achievement en anders dien ik een klacht in :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:06

The Chosen One

Zie signature!

Alles is nog niet uit natuurlijk en er zitten veel auto's standaard in maar hoe zijn de ervaringen met al die carpacks die nog uit moeten komen de komende weken/maanden? Is dat de categorie leuk maar dat is het of waardeloos of uberpowered? Alle 3. ;p

Is er al iets bekend over wat de invulling van de expansion packs zou moeten worden?

Als je echt een specifiek iets/race wilt starten moet je dan weer eerst de wereld door rijden tot je bij X/Y punt aankomt of zijn er nog snellere manieren?

Ik neem aan dat multiplayer met anderen leuk is maar singleplayer genoeg te doen is.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985

Performance mode al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-07 19:25

Ik heb alle barn finds, maar die 250 GTO heeft wel op zich laten wachten tot ik de een na laatste had unlocked dmv een huis. Uiteindelijk had ik alle huizen en kreeg ik meteen bericht dat de 250 GTO klaar stond. Had dat ding vrijdag al gevonden.

Heb verder ook bijna alles nu en ben er na zoveel spelen ook wel weer klaar mee. Op tijd klaar voor Battlefield 2042 zeg maar.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-07 08:06

Zyron

BWRAAAAP

Caayn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:23:
[...]
Mogelijk is het uiteindelijk gepacht maar dat was in ieder geval niet altijd het geval. Bij mijn weten stond de vereiste score per specifieke activiteit+locatie vast en werd het niet bepaald aan de hand van het aantal spelers. Wel is het zo dat sommige activiteiten beduidend makkelijker zijn.

Wat rond lezend op het internet kan ik helaas geen concrete bevestiging vinden het (niet) schalen met het aantal spelers. Wel genoeg mensen die A of B claimen zoals wij nu doen :P
Mijn ervaring is wel dat de reguliere Horizon Arcade tot gisteren lastig was, iedereen leek zich op Horizon Arcade Drift te focussen. Wellicht dat het nu na de reguliere launch beter is. :)

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:03
Arcade / online was gisteravond nog steeds bagger.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Froggle schreef op woensdag 10 november 2021 @ 01:44:
[...]

Ik heb alle barn finds, maar die 250 GTO heeft wel op zich laten wachten tot ik de een na laatste had unlocked dmv een huis. Uiteindelijk had ik alle huizen en kreeg ik meteen bericht dat de 250 GTO klaar stond. Had dat ding vrijdag al gevonden.

Heb verder ook bijna alles nu en ben er na zoveel spelen ook wel weer klaar mee. Op tijd klaar voor Battlefield 2042 zeg maar.
Ik zit op barn find 13/14. Wat gek dan. Of krijg je er 1 na een specifieke accolade ofzo.

Inderdaad, op tijd klaar voor bf2042. Zo heb je weinig te spelen en zo alles tegelijk.
sdk1985 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 01:03:
[...]

Performance mode al geprobeerd?
Alles gespeeld op performance mode. 60fps is heel relaxt. Ziet er mooi zat uit. Quality direct uitgezet :+ Draai m eventueel op m'n PC nog wel een tandje hoger als t moet, maar vond dit al prachtig zat
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2021 @ 06:43:
Arcade / online was gisteravond nog steeds bagger.
Eens, continu disconnects ed

[ Voor 24% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2021 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-07 06:46
Rivanov schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:51:
De Willy’s hack werkt nog steeds, zodat je skillpoints terugkomen na verwijderen en herstarten game.
Hier maar eenmalig mijn credits terug gekregen, inmiddels ontvang ik niks meer na het herstarten van de game..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:07
Misschien dat ik iets (nog) niet gezien heb, maar in de auction house staan vele mini's 1965 barn finds. Maar die mini is toch helemaal geen barn find? Of komt dat nog? en barn finds kan je sowieso niet kopen of verkopen. Hoe dan ook, verwarrend.

Edit: verdorie, nu zijn ze allemaal foetsie, had ik er nu maar een foto van gemaakt.

Dan maar zelf 1 gekocht en in de verkoop gedaan. Prijs is nogal hoog want hoeft niet weg. Maar wel typisch dat er barn find bij staat, komt toch echt uit de autoshow. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EHbYUSJg3r8DWaemH1cAOWloPPY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c7casw6IGdMxxNSM9SuAH7N2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Mr. Freeze op 10-11-2021 09:16 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
BTFD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:45:
[...]

Hier maar eenmalig mijn credits terug gekregen, inmiddels ontvang ik niks meer na het herstarten van de game..
Ja, was hier ook maar éénmalig helaas. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 08:51
Gister geinstalleerd via de gamepass. Vandaag voor het eerst opgestart. Eerste indruk is erg goed, maar hij crasht wel elke keer na een race. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik had zelf gisteravond vooral last van tijdelijke verbindingsproblemen. Ik ga er van uit dat dat aan de kant van de servers van Forza is? Mijn verbinding is gewoon stabiel.
Is het erg dat ik even tijdelijk die verbinding kwijt ben? Ik heb tot nu toe nog geen problemen gezien.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

zzzzz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:22:
Ik had zelf gisteravond vooral last van tijdelijke verbindingsproblemen. Ik ga er van uit dat dat aan de kant van de servers van Forza is? Mijn verbinding is gewoon stabiel.
Is het erg dat ik even tijdelijk die verbinding kwijt ben? Ik heb tot nu toe nog geen problemen gezien.
Klopt zijn ze al vanaf vrijdag mee bezig. vet irritant maar is niet erg idd. althans je merkt er verder niks van. soms krijg ik de melding maar blijf ik wel gewoon andere spelers zien etc heel apart.

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 10-11-2021 09:26 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Ben al blij dat het spel niet afhankelijk is van werkende servers. Krijg gewoon een melding bovenaan dat je niet meer verbonden bent, maar je kan gewoon verder spelen. Ik kan een hele zooi games opnoemen die op dit punt onspeelbaar waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Lees dat bij sommige mensen Forzathon / shop wel werkt? Bij mij helemaal niets, dus ook geen challenges ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Rivanov schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:51:
De Willy’s hack werkt nog steeds, zodat je skillpoints terugkomen na verwijderen en herstarten game.
Bij mij helaas niet. Misschien doe ik wel iets verkeerd :?.

Auto kopen, erin gaan zitten, skillpoints erop gooien, rad draaien, rewards pakken, auto wisselen. Willy verwijderen en game herstarten.

Maar geen refund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-07 09:44
Segafreak83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:47:
[...]

Bij mij helaas niet. Misschien doe ik wel iets verkeerd :?.

Auto kopen, erin gaan zitten, skillpoints erop gooien, rad draaien, rewards pakken, auto wisselen. Willy verwijderen en game herstarten.

Maar geen refund.
Same. Terugkrijgen van de skillpoints is slechts eenmalig, daarna is het op=op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 08-07 16:11
Ryst schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:04:
Gister geinstalleerd via de gamepass. Vandaag voor het eerst opgestart. Eerste indruk is erg goed, maar hij crasht wel elke keer na een race. ;(
Game even starten als administrator zou dat moeten oplossen (mits je op PC speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 21:05
Ik heb de achievement voor het ontdekken van alle wegen binnen. Echter, vandaag na een gewone start (geen QR) moet ik volgens de statistieken nog 3 wegen afrijden. Vreemd.
Ik heb ook 593 credits teruggekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door ariekanari op 10-11-2021 11:14 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je krijgt de achievement bij iets meer dan 99% oftewel 573 wegen. Er zijn er 578 in totaal.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Caayn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 20:28:
Puntje van kritiek. Net als vorige FH lijken de Horizon Live/Arcade doelen niet mee te schalen met het aantal spelers. Oftewel wanneer je met een klein aantal bent is de kans op winst/succes vrijwel nul, ben je met veel spelers heb je praktisch al gewonnen.
Ja en door de server issue's is die Horizon Live/Arcade nu dus ook echt niet te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:31
Sinds gisteren ook weer verslingerd aan Forza.

De meeste dingen moet ik nog uitzoeken, en van wat ik heb uitgezocht gaat het meeste goed. Nog aan het experimenteren met de instellingen voor mijn Thrustmaster T 300 RS, maar al best tevreden met het stuurgedrag.

Iets waar ik nog niet uit ben is, echt waar, soepeltjes wegrijden en stoppen. :?

Als ik manueel, zonder koppeling, schakel met de flippers zit ik de hele tijd te klooien met de launch control. Kan die ook uit, zodat je gewoon kunt wegrijden?

Als ik met de automaat rijd vlieg ik bij het stoppen bijna meteen in z'n achteruit. Ook dan kan ik soms gas geven zoveel ik wil, zie dat de 1e versnelling geselecteerd is, hoor wel de toeren, maar kom geen centimeter vooruit. Raar punt.

Al gelezen dat je de deadzones van gas en rem niet helemaal op nul moet zetten, maar dat helpt op z'n best een klein beetje.

Zijn er tips of tutorials? Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heeft iemand misschien een goeie profile voor DSWindows voor PS4 controller? Ik heb geen zin om dat zelf allemaal handmatig te moeten instellen XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

BM

Moderator Spielerij
strider1007 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
Ook dan kan ik soms gas geven zoveel ik wil, zie dat de 1e versnelling geselecteerd is, hoor wel de toeren, maar kom geen centimeter vooruit. Raar punt.
Dat heb ik soms zelfs met handmatig schakelen. Geef ik ga en ik zie 'm tussen N en 1 wisselen. Even handmatig schakelen helpt dan, wellicht ook voor jou?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:08
London schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:44:
100 Super Wheel spins & 41 Wheel spins hebben me net opgeleverd:
54 nieuwe auto's (432 totaal nu)
20.996.250 credits

Allemaal gehaald met de Willy farm manier. Kost wel een uur of 2 om de punten te farmen en ook nog wel een uur om alle spins te unlocken met mastery points maar uiteindelijk natuurlijk een prima manier om auto's/xp/credits te farmen (inmiddels ook alweer prestige level 1-11) :)

Moet wel zeggen dat het super saai is om te doen dus ben er nu ook wel klaar mee.
De Willy manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:04:
Ben vandaag eindelijk wat rond wezen rijden en gewoon willekeurig wat icoontjes op de map gaan doen.
Ik ben als fonkelnieuwe Forza speler enorm overweldigd! Zowel in goede als in minder goede zin :)
Ook heb ik al in geen jaren een racer gespeeld dus zie mezelf als beginner op dat vlak.

Het goede voor mij: de game ziet er werkelijk ge-wel-dig uit op mijn gamepc en draait ook verrassend goed via xcloud op mijn oude laptopje.
De verschillende geluiden bij verschillende auto's zijn tof. Ook is er een groot verschil tussen welke auto ik kies en op de manier hoe ze zich gedragen.
Gewoon wat rondrijden in een willekeurige auto is echt fijn! De omgevingen zijn prachtig.
Er is zo te zien echt mega-veel te doen en te ontdekken. Leuk :D

Het minder goede voor mij: Ik heb geen verstand van auto's IRL en heb werkelijk geen enkel idee wat alles betekent. Ik zie tot nu toe auto's in de categorie A,B,C en S. Weet niet wat dat betekent. Heb ook een "Legendary" en iets van een "Forzathon" auto ofzo. Het zegt me allemaal niks.
Ook wb de game zelf weet ik niet wat "Festival/Arcade/Forzathon etc" betekenen.
En blijkbaar is er een solo en een online modus. Ik weet niet eens in welke ik in heb gezeten haha.

Heb ook even in de tuning sectie gekeken en de vaktermen zijn chinees voor mij ;)

Eigenlijk heb ik een beginners guide for Forza 5 Horizon nodig die mij stap voor stap uitlegt wat alles betekent.

Als laatste: ik heb maar alle driving assists aangezet en de drivatar difficulty op novice gezet. Dat laatste gaf de game zelf als suggestie toen ik meerde malen een race verloren had :o
No worries, er zit heel veel in de game, wat idd overweldigend is..
Zelf speel ik FH al vanaf FH2 en ik heb nog steeds dingen waarvan ik niet precies weet hoe ze werken..
Maar dat geeft niet want er is niet een vaste manier van het spel spelen.. je kan dus gewoon lekker je eigen ding doen :)

Op YT zijn er trouwens wel tutorial filmpjes.. de tutorials van FH4 zullen ook redelijk overeen komen aangezien de basis hetzelfde is..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Iemand een suggestie om het low bandwith probleem op de pc op te lossen?
Ben al teruggegaan naar oudere Nvidia driver en spel staat op een SSD die ik alleen voor games gebruik. PC is wel wat ouder maar als ik hem automatisch in laat stellen zet het spel hem op 1080p met medium settings. Is dit een bug of heeft het met m'n pc te maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
mike30 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:06:
Iemand een suggestie om het low bandwith probleem op de pc op te lossen?
Ben al teruggegaan naar oudere Nvidia driver en spel staat op een SSD die ik alleen voor games gebruik. PC is wel wat ouder maar als ik hem automatisch in laat stellen zet het spel hem op 1080p met medium settings. Is dit een bug of heeft het met m'n pc te maken?
Low bandwith klinkt meestal als netwerk?
zzzzz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:22:
Yips. Helaas wel, topic staat er al vol mee hier en overal..
Segafreak83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:44:
Lees dat bij sommige mensen Forzathon / shop wel werkt? Bij mij helemaal niets, dus ook geen challenges ofzo.
Forzathon werkt wel, maar de shop idd niet.
strider1007 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
Als ik manueel, zonder koppeling, schakel met de flippers zit ik de hele tijd te klooien met de launch control. Kan die ook uit, zodat je gewoon kunt wegrijden?
Geen idee, krijg dat maar één op de duizend keer werkend zonder te weten hoe het werk
Als ik met de automaat rijd vlieg ik bij het stoppen bijna meteen in z'n achteruit. Ook dan kan ik soms gas geven zoveel ik wil, zie dat de 1e versnelling geselecteerd is, hoor wel de toeren, maar kom geen centimeter vooruit. Raar punt.

Al gelezen dat je de deadzones van gas en rem niet helemaal op nul moet zetten, maar dat helpt op z'n best een klein beetje.

Zijn er tips of tutorials? Alvast dank.
Automaat is remmen ook de achteruit en dan wordt vooruit het remmen. En dat met de 1e versnelling is soms een bug en moet je handmatig even doorschakelen als het kan. Dan werkt ie weer gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Segafreak83
Froggle schreef op woensdag 10 november 2021 @ 01:44:
[...]

In een dag of 5 de game grotendeels klaar?! Dat is toch helemaal niet leuk meer of vergis ik mij nu? Lijkt haast wel op werk :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Vortigen schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:04:

Er is zo te zien echt mega-veel te doen en te ontdekken. Leuk :D

Het minder goede voor mij: Ik heb geen verstand van auto's IRL en heb werkelijk geen enkel idee wat alles betekent. Ik zie tot nu toe auto's in de categorie A,B,C en S. Weet niet wat dat betekent. Heb ook een "Legendary" en iets van een "Forzathon" auto ofzo. Het zegt me allemaal niks.
Ook wb de game zelf weet ik niet wat "Festival/Arcade/Forzathon etc" betekenen.
En blijkbaar is er een solo en een online modus. Ik weet niet eens in welke ik in heb gezeten haha.

Heb ook even in de tuning sectie gekeken en de vaktermen zijn chinees voor mij ;)

Eigenlijk heb ik een beginners guide for Forza 5 Horizon nodig die mij stap voor stap uitlegt wat alles betekent.

Als laatste: ik heb maar alle driving assists aangezet en de drivatar difficulty op novice gezet. Dat laatste gaf de game zelf als suggestie toen ik meerde malen een race verloren had :o
De ranking van D t/m X is de performance klasse van je auto. De meeste races schrijven voor welke performance class gebruikt mag worden. Daarnaast heb je de indeling in type auto (zoals American Muscle, Modern Super car, Retro Hatchback etc). Ook de type auto is vaak voorgeschreven door de race. Je mag meestal overigens kiezen welke combinatie van performance klasse en type auto mee mag doen. Je kunt daarna alleen auto's kiezen die passen in die selectie. Dat geldt ook voor je tegenstanders.

Naast het letter dat zegt welke performance class je auto is, staat een nummer. Hoe hoger het nummer hoe dichter je bij de volgende performance class bent. S1 899 is het hoogste in S1, zet je nog een onderdeel op de wagen waardoor de score omhoog gaat kom je uit in S2. Het is dus een beetje balanceren.

Gelukkig is dat balanceren makkelijk. Je kunt auto upgrade doen voor de race en op het festival. Ook kun je tunes van andere gamers gebruiken. Moet je setup manager of load setup voor aanklikken. Je kiest dan de tune die je wil en betaalt daarna voor de gebruikte onderdelen. Ik doe dat met de auto's die ik vaak gebruik en/of online wil gebruiken.

Qua races winnen is het wel handig om je auto te tunen naar bovenin de performance class. Dan ga je harder enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Segafreak83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:31:
[...]

In een dag of 5 de game grotendeels klaar?! Dat is toch helemaal niet leuk meer of vergis ik mij nu? Lijkt haast wel op werk :+
Ik heb pas 51 van de 53 achievements nu. Is wachten op de volgende seizoen voor de laatste 2 :+

@Exactor it S1999 ken ik nog niet :o
Wel S1 899 want 900 is S2 dacht ik. En anders 900 om 901 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
timmie271 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:44:
[...]

Ik heb pas 51 van de 53 achievements nu. Is wachten op de volgende seizoen voor de laatste 2 :+

@Exactor it S1999 ken ik nog niet :o
Wel S1 899 want 900 is S2 dacht ik. En anders 900 om 901 :P
Je hebt helemaal gelijk. Ik pas het aan.

In ander nieuws de toeter die klinkt als de beltoon van Teams is briljant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Exactor it schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:03:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik pas het aan.

Ik ging toch liever voor de happy birthday grunt party :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Exactor it schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:03:
[...]

Heet die toon ook zo? Zoek ik hem ook even op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Werkt bij anderen hier VIP al? Dan hoor je toch ook dubbel XP/Credits te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

[...]

Het is wel leuk hoor, maar toevallig veel vrij. En als je alle fast travel bordjes hebt lopen rammen en het huis gekocht...scheelt je een zee aan tijd en rijden :9
En ja, het is een spelletje om te rijden, maar elke keer zelfde stukken na een missie, nee thanks, ik fast travel wel :+

Ik mis dus alleen nog een barn find, vanavond maar eens uitzoeken welke dat moet zijn en waarom ik die mis :(

[ Voor 9% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2021 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mr. Freeze schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:13:
[...]

Zit onder 3rde tabblad, onderaan dacht ik.

Zitten paar briljante tussen (die Windows XP shutdown tune, tadaaaah geluidje, startende motor), jammer dat ze allemaal 'rng niveau' unlocked worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
Mr. Freeze schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:13:
[...]

Hij zit onder horn->sound effects en heet Microsoft Teams calling.

Je online vriendjes die stiekem overdag een potje meespelen zullen je dankbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
20.996.250 credits

Allemaal gehaald met de Willy farm manier. Kost wel een uur of 2 om de punten te farmen en ook nog wel een uur om alle spins te unlocken met mastery points maar uiteindelijk natuurlijk een prima manier om auto's/xp/credits te farmen (inmiddels ook alweer prestige level 1-11) :)

Moet wel zeggen dat het super saai is om te doen dus ben er nu ook wel klaar mee.
Joh dat had ik nou niet gedacht :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:32:
Werkt bij anderen hier VIP al? Dan hoor je toch ook dubbel XP/Credits te krijgen?
Niets gezien, huis wel ontvangen en heb de kroon ook. Maar niets dubbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Donstil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:50:
[...]

Niets gezien, huis wel ontvangen en heb de kroon ook. Maar niets dubbel
Ik vind sowieso dat het slecht / niet inzichtelijk is hoeveel Cr je na een race ontvangt.

Accolades en XP ten overvloede, maar je Cr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:51:
[...]

Ik vind sowieso dat het slecht / niet inzichtelijk is hoeveel Cr je na een race ontvangt.

Die krijg je wel te zien. Namelijk nadat je weer gewoon in je auto zit in feeroam. Gelukkig niet weer in een extra menuutje na de race.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:12
Ik zou toch wel heel graag die dubbele credits willen gaan ontvangen. Vaag dat het nog niet actief is. Zowiezo slecht te spreken over het online gedeelte. Mag wel wat meer effort in gaan zitten. Wat hadden ze verwacht? Een van de meest geanticipeerde games van het jaar, gratis op GP.

Kan je wel leuk gaan verkondigen dat je al 4.5 miljoen unieke spelers hebt, maar fix het online gedeelte dan ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wederom een fantastiche game. Momenteel wel wat kleine bugs, meeste zijn bekend (Forzathon shop, connection lost meldingen etc).
Eentje die ik ook nog ervaar is dat ik soms tijdens het free roamen ontzettend hard afrem (direct tot stilstand). Geen idee waar het door komt, is ook niet mega storend maar wel raar. Speel op de OG Xbox One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Laatst online: 25-05 21:59
kevlar01 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:59:
Eentje die ik ook nog ervaar is dat ik soms tijdens het free roamen ontzettend hard afrem (direct tot stilstand). Geen idee waar het door komt, is ook niet mega storend maar wel raar. Speel op de OG Xbox One.
Ja die heb ik inderdaad ook gemerkt. Je rijd tegen een onzichtbare muur aan zonder echt te botsen. De auto heeft gewoon even last van een reboot zeg maar.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Dat plots stilstaan komt door de verbindingsproblemen. Als hij verbinding kwijt raakt of juist maakt dan sta je soms ineens stil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:55:
[...]

Die krijg je wel te zien. Namelijk nadat je weer gewoon in je auto zit in feeroam. Gelukkig niet weer in een extra menuutje na de race.
Vooral ter 'bevestiging' van dubbel credits zou ik het wel fijn vinden. Maar dan wel graag een skippable menu :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:55:
[...]

Ergens links onder naast je auto, kan dat nou niet echt overzichtelijk vinden.

Een menuutje met wat je aan die race gehad hebt, XP, Coins, eventueel gewonnen andere zaken. Is toch wel hoe het hoort zou ik denken.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Mr. Freeze
20.996.250 credits

Hoe je in no-time dit spel kan opbranden zeg, zonde. Terwijl het misschien wel weer 3 jaar duurt eer er weer een nieuwe FH verschijnt. Maar goed, ieder z'n ding.

Zelf laat ik het lot mijn garage bepalen, wil alles gewoon winnen door te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:00
Alles geprobeerd, maar het is niet mogelijk om die eerste 4 missies te voltooien.. Nu al 20 keer geprobeerd, maar elke keer tijdens een tussenfilmpje klapt het spel eruit.

Alles afgesloten, starten als administrator, niets helpt.. Helaas...

edit: Nog meer afgesloten en ik ben nu eindelijk de 4 missies door. het lijkt erop dat de Logitech G-Hub het probleem was.

[ Voor 20% gewijzigd door M@cer op 10-11-2021 14:36 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
[quote]timmie271 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:16:
[...]

Low bandwith klinkt meestal als netwerk?

Ja klinkt als netwerk maar schijnt te maken te hebben met de harddisk die het renderen niet bij kan houden. Mensen hebben als oplossing om het spel op een ssd te zetten maar dat stond hij bij mij al. Heb echter door het spel op 60 fps te kappen de melding eruit. En als admin uitvoeren scheen ook te helpen. Nu af en toe nog een stutter hier en daar maar daar zal ik mee moeten leren leven ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-07 11:12
Ik vind het echt jammer dat ik niet kan free roamen met mijn maten, zonder een Convoy te zijn. Gewoon samen in 1 lobby en af en toe een ander uitnodigen voor een race maar dat zij ook hun eigen races kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.C
  • Laatst online: 05-07 20:37

T.C

Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:51:
[...]

Credits worden als melding weergegeven in free roam.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

T.C schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:00:
[...]

Credits worden als melding weergegeven in free roam.
Had ik gezien, maar vind dat nogal summier. In de zin van, lekker inzichtelijk of het VIP included is ja of nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 08-07 08:06

Zyron

BWRAAAAP

Dat is nog even de vraag, bij de Known Issues staat ook dit:

DLC - Some players are not getting double credits for VIP

Even afwachten dus

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Zyron schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:06:
Dat is nog even de vraag, bij de Known Issues staat ook dit:

DLC - Some players are not getting double credits for VIP

Even afwachten dus
Als compensatie mogen ze best wat superspins uitdelen :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:11:
[...]

Zelf laat ik het lot mijn garage bepalen, wil alles gewoon winnen door te spelen.
Ik ook, het gaat om de reis, niet om de bestemming. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Cool, de Renault 4 is een barnfind..
Mijn ouders hebben er een gehad in de jaren '70.. dus ik heb de mijne een sleeper gemaakt in dezelfde kleur als wij hadden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 14:11
Voor degene die aangeven dat de dubbele credits en FP niet werken met VIP:

https://support.forzamoto...4410087884179-FH5-VIP-FAQ

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Laatst online: 08-07 16:11
Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 15:04:
[...]

Had ik gezien, maar vind dat nogal summier. In de zin van, lekker inzichtelijk of het VIP included is ja of nee
Bij FH4 was het inderdaad duidelijk goed te zien dat je dubbel XP kreeg. Maar bij FH5 blijkbaar niet.
Zie ook: https://support.forzamoto...4410087884179-FH5-VIP-FAQ
2x Credit race rewards

The credit amount shown in the UI is already doubled so you will not see a second notification that the credits have been doubled. This happens automatically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Hoe je in no-time dit spel kan opbranden zeg, zonde. Terwijl het misschien wel weer 3 jaar duurt eer er weer een nieuwe FH verschijnt. Maar goed, ieder z'n ding.

Dat moet jij weten, gelukkig mag iedereen zelf weten hoe een spel gespeeld wordt zoals je al aangaf ;)

Viel me vanmorgen wel op dat het online gedeelte een stuk stabieler is. Ook wel fijn aangezien ik horizon solo wel zat was.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

OMD

Vraagje,

Ik heb net zo een Horizon festival ding gereden met een Jeep door de jungle. Daar kreeg ik volgens mij aan het einde een Peugeot 207 2000 Rally auto als beloning. Die auto heb ik echter niet gekregen, heb ik niet op zitten letten of een bug?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

OMD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:00:
Vraagje,

Ik heb net zo een Horizon festival ding gereden met een Jeep door de jungle. Daar kreeg ik volgens mij aan het einde een Peugeot 207 2000 Rally auto als beloning. Die auto heb ik echter niet gekregen, heb ik niet op zitten letten of een bug?
Die zou wel gewoon in je garage moeten zitten, die auto rij ik 20 races later nog steeds :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

OMD

Laat maar, die moest je eerst claimen bij die accolade gebeuren. Had ik inmiddels moeten weten na flink wat uren. Slaap half vandaag :P

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
[...]

Heb zelf 30x die Willy gebruikt, maar ook zonder dat had ik nu al het huidige aantal van 51 achievements binnen.

Gelukkig nog meer dan zat andere games om te spelen de komende 3 jaar :P
+ Ik speel nog altijd gewoon met anderen samen voor de plezier hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
OMD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:02:
Laat maar, die moest je eerst claimen bij die accolade gebeuren. Had ik inmiddels moeten weten na flink wat uren. Slaap half vandaag :P
In dat deel heb ik ook meestal nog een stuk of 20 te claimen dingen staan na een tijdje idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Laatst online: 00:07
Straks in ronde 5 van de goliath een vastloper gehad. Was er meteen klaar mee om hem weer op te starten.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik had een ticket gelogd omdat ik La Casa Solariega niet in kan (maar staat wel als gekocht)..
Kreeg heel snel antwoord.. en ticket is closed..
Maar of ik nu super blij word met de oplossing? nee niet echt.. het is gewoon een 'don't call us'.. het was netter geweest de ticket open te houden tot er ook echt een oplossing was.. en misschien een superwheelspin als compensatie ofzo..
Hello,

Unfortunately there is a bug where the VIP house ownership will get reset.

If you are on PC please try Alt+Tab and right clicking on the game tray icon to see if that restores VIP.

This is a currently known issue and our devs are currently investigating and working on a fix. Please see our known issue articles for more information.

Forza Horizon 5 Known issues https://support.forzamoto...us/articles/4409616884883
Forza Horizon 4 Known issues
Forza Street Known issues

At this time, we don't have any follow-up questions or steps for you to try. I am marking this ticket as "Solved" and we will post an update to the support page and twitter (@Forza_Support) when we have more information.
Best boilerplate dus.. ik had in ticket al aangegeven dat ik een Xbox gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Laatst online: 01-07 19:25
[...]

Zoveel games nu, het is ook gewoon werk.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In navolging van die 50 lap Goliath AFK die de rond gaat had ik voor mijzelf een 5 lap gemaakt om even te testen en te kijken
Maar nu is die inmiddels 700+ als favoriet ingesteld en 818 keer gedownload 8)7 Ook wel lekker 60k credits mee verdiend dat dan weer wel.

En inderdaad vandaag 4x bevestiging/bedankjes van gifts, zit dus kennelijk een delay in ofzo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
573/578 roads discovered maar de achievement is binnen.
Dus 5 wegen bestaan niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bokkie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:56:
In navolging van die 50 lap Goliath AFK die de rond gaat had ik voor mijzelf een 5 lap gemaakt om even te testen en te kijken
Maar nu is die inmiddels 700+ als favoriet ingesteld en 818 keer gedownload 8)7 Ook wel lekker 60k credits mee verdiend dat dan weer wel.

En inderdaad vandaag 4x bevestiging/bedankjes van gifts, zit dus kennelijk een delay in ofzo
Hoe kan ik die vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:59:
573/578 roads discovered maar de achievement is binnen.
Dus 5 wegen bestaan niet? :+
Als je alle wegen hebt krijg je de accolade beloning pas.

ik denk dat de check voor de achievement iets is als "groter dan 99%"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je die race wil starten, kan je kiezen voor community blueprint (of dat hij heet), de eerste resultaten zullen altijd je 'volgende makers' zijn, je clan, daarna populaire downloads, kans is relatief groot dat hij dus meteen aan het begin staat, anders kan je altijd nog zoeken op username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja wil eigenlijk creatie niet echt pluggen, maar hier is de share code,
spoiler:
598 372 843

Dit is een 5 lap goliath anything goes, met een X999 tuned M5 FE ben je ongeveer een uur bezig.
SinergyX schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:06:
[...]

Als je die race wil starten, kan je kiezen voor community blueprint (of dat hij heet), de eerste resultaten zullen altijd je 'volgende makers' zijn, je clan, daarna populaire downloads, kans is relatief groot dat hij dus meteen aan het begin staat, anders kan je altijd nog zoeken op username.
Mijn Got username is niet mijn gamertag, ik zit wel in de GoT club dat wel

@hieronder ja enkel je trigger vastzetten en met usb kabel koppelen.
Had hem gemaakt om te testen en wat te kijken zelf, maar meh, loont niet echt de moeite, hooguit als je even moet koken en eten en je wil perse wat afk skillpoints/credits grinden, maar of het echt de moeite is.

[ Voor 55% gewijzigd door Bokkie op 10-11-2021 17:10 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Bokkie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:56:

Goliath AFK? Als in rijdt zelf rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bokkie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:07:
[...]

Mijn Got username is niet mijn gamertag, ik zit wel in de GoT club dat wel
Hier ook niet, maar had verwacht dat de bedoeling daar wel duidelijk in was :P

Liever een extra download/like naar een medetweaker dan een random persoon die even snel wil scoren :D
Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:07:
[...]

Even bijblijven :P Genoeg inmiddels op youtube over te vinden, basis is je assists aan te gooien en met name de 'auto steering' assist, die helpt je dusdanig dat het gewoon kwestie van gasgeven is.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:12:

Even bijblijven :P Genoeg inmiddels op youtube over te vinden, basis is je assists aan te gooien en met name de 'auto steering' assist, die helpt je dusdanig dat het gewoon kwestie van gasgeven is.
En dat kun je weer automatiseren met een elastiekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:07:
[...]

"Here’s how to perform the Forza Horizon 5 Goliath glitch to earn XP while AFK and level up fast:

Get a fast car with good downforce.
Unlock “The Goliath” race through natural progression.
Navigate to Settings > Difficulty and change the following options:
Drivatar Difficulty — Tourist
Steering — Auto-Steering
Traction Control — On
Optional: Unlock the “Show Me What You Got” perk in the Car Mastery tab to increase XP gain by 20%.
Select The Goliath race, then Create Blueprint in the Event Lab tab.
Choose Anything Goes, then the Open option.
Pick Event Settings, then increase the number of laps (max it out at 50 if going to work, school, or bed).
Hit Publish, then launch the race and select the appropriate vehicle.
Plug the controller in to avoid any potential disconnections.
Place a rubber band around the controller to depress and hold the right trigger (RT)."

8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 21:25
ToolkiT schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:11:
Ik had een ticket gelogd omdat ik La Casa Solariega niet in kan (maar staat wel als gekocht)..
Kreeg heel snel antwoord.. en ticket is closed..
Maar of ik nu super blij word met de oplossing? nee niet echt.. het is gewoon een 'don't call us'.. het was netter geweest de ticket open te houden tot er ook echt een oplossing was.. en misschien een superwheelspin als compensatie ofzo..

[...]

Best boilerplate dus.. ik had in ticket al aangegeven dat ik een Xbox gebruik..
Grootste nadeel van Forza is Forza Support, Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor mij is het jagen op punten en alles nu wel voorbij. Heb alles vrijgespeeld, inclusief de hall of fame. En met de voucher uiteindelijk de Hoonigan RS200 gekocht. Geen grote uitgave, maar die auto wil ik sowieso snel hebben. De rest komt er later wel. Ga in elk geval zo weinig mogelijk kopen. Misschien dat ik wel dingen haal voor de opdrachten (zoals die truck voor de dagopdracht...)
Nu gewoon lekker de verschillende onderdelen van het spel doen zonder tijdsdruk en zoveel mogelijk met het Thrustmaster wheel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:29:
Voor mij is het jagen op punten en alles nu wel voorbij. Heb alles vrijgespeeld, inclusief de hall of fame. En met de voucher uiteindelijk de Hoonigan RS200 gekocht. Geen grote uitgave, maar die auto wil ik sowieso snel hebben. De rest komt er later wel. Ga in elk geval zo weinig mogelijk kopen. Misschien dat ik wel dingen haal voor de opdrachten (zoals die truck voor de dagopdracht...)
Nu gewoon lekker de verschillende onderdelen van het spel doen zonder tijdsdruk en zoveel mogelijk met het Thrustmaster wheel.
Nice. Dus even voor de helderheid (volgens mij past je Forza stijl wel bij maar hoewel ik er langer over ga doen ;) ). Je tikt eerst alle bordjes om, koopt de huizen en dan ga je de verhaallijn volgen?
Pagina: 1 ... 14 ... 64 Laatste