[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 15 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

D-Ed schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:33:
[...]

Nice. Dus even voor de helderheid (volgens mij past je Forza stijl wel bij maar hoewel ik er langer over ga doen ;) ). Je tikt eerst alle bordjes om, koopt de huizen en dan ga je de verhaallijn volgen?
Om de huizen te kunnen kopen moet je (deel van) verhaal lijn volgen..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
ToolkiT schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:35:
[...]

Om de huizen te kunnen kopen moet je (deel van) verhaal lijn volgen..
Dacht ik ook idd, daarom ff checken ;)

Ik balans een beetje tussen doelloos rond cruisen, bordjes tikken en wat verhaallijntjes oppakken maar misschien is een planmatige aanpak ook wel iets voor de komende weken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
D-Ed schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:37:
[...]

Ik balans een beetje tussen doelloos rond cruisen, bordjes tikken en wat verhaallijntjes oppakken maar misschien is een planmatige aanpak ook wel iets voor de komende weken 8)
Ik heb ervoor gezorgd dat ik de gratis Fast Travel als eerste vrijspeelde. Dus je moet dan eerst het Buena Vista house kopen. En vervolgens ga je alle Fast Travel borden af. Dat had ik afgelopen weekend afgerond. Dan kun je snel overal naar toe skippen. Heb zojuist alle wegen ontdekt en m'n volgende target is alle XP borden. Dat is dan met Fast Travel ook redelijk snel gebeurt.
En tussendoor doe ik vrolijk de verschillende races. :)

Zo houdt ik het voor mijzelf leuk en afwisselend.

Maar heb er gewoon niet telkens zin in om de halve map af te rijden om bij een race te geraken. Dus vandaar dat ik de Free Fast Travel zo snel mogelijk wilde unlocken.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 10-11-2021 17:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:33:
[...]

Nice. Dus even voor de helderheid (volgens mij past je Forza stijl wel bij maar hoewel ik er langer over ga doen ;) ). Je tikt eerst alle bordjes om, koopt de huizen en dan ga je de verhaallijn volgen?
Ja zo ongeveer. Aantal verhaallijnen heb ik wel gedaan, je moet ergens de punten en accolades vandaan halen natuurlijk. De bonusborden doe ik pas in de loop der tijd overigens, heb alleen haast gemaakt met fast travel. En het 5 miljoen huis moet nog. (nog 700k te gaan daarvoor)

Voor accoladepunten leun ik erg op de speed traps en dergelijke. Daarvoor was de V10 verhaallijn overigens ook weer nuttig omdat je dan de Jesko krijgt (wel alles op 3 sterren geloof ik)
Wat ik ook snel gedaan heb waren de showcases en expedition. Die leveren heel veel accoladepunten op.

Maar ik heb nu dus bijvoorbeeld alle speed traps op 3 sterren. Maar ik vind het altijd leuk om die uiteindelijk zo strak mogelijk te halen. In FH4 moet ik van de +200 GOT leden nog wel een paar records hebben. Dat is wat ik altijd probeer te halen :D

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Duidelijk, thx heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
ArthurMorgan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:29:
Nu gewoon lekker de verschillende onderdelen van het spel doen zonder tijdsdruk en zoveel mogelijk met het Thrustmaster wheel.
Hoe bevalt FH5 met een stuurtje? Ik ben een maand of 2 terug begonnen met FH4, initieel ook met een stuurtje. Merkte toen al snel dat je altijd wel sneller met een controller bent en dat de echt snelle auto’s praktisch onbestuurbaar zijn met een stuurtje.

Hoe ervaar jij dit in FH5? Zelf nog te lam geweest om m’n playseat e.d. te pakken 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:40
Vandaag even tijd gestoken in het ontdekken van de nog missende wegen. Een Ferrari GTC4 Lusso omgebouwd naar een offroad variant (het was toch al een AWD, ik probeer de meeste auto's hun eigen type aandrijving te laten houden) en door elk terrein gaan met dat ding.
Zul je altijd zien, ik mis dus nog 1 weg en ik kan niet vinden welke.
Waarschijnlijk ergens zo'n lullig steegje in de stad ofzo, maar dat wordt een leuke puzzel. _O-

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:37:
[...]

Haha ja hier ook en in de praktijk is het vooral Doelloos rond cruisen.

Ik vind het allemaal net iets te overweldigend naar mijn smaak. Er mist een beetje progressie ofz, alles kan ook met elke auto etc.

Misschien vanavond ook die fast travel borden maar even aftikken. Dan is die last in ieder geval weg genomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Ben op jacht naar de Sesto elemento FE. Heb pas een miljoen credits maar dat spel doet gewoon expres bij de laatste 10 wheelspins die rollen 4 x een vakje boven die Sesto elemento stoppen. Gewoon een klap in je gezicht 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Richard117 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:04:
Vandaag even tijd gestoken in het ontdekken van de nog missende wegen. Een Ferrari GTC4 Lusso omgebouwd naar een offroad variant (het was toch al een AWD, ik probeer de meeste auto's hun eigen type aandrijving te laten houden) en door elk terrein gaan met dat ding.
Zul je altijd zien, ik mis dus nog 1 weg en ik kan niet vinden welke.
Waarschijnlijk ergens zo'n lullig steegje in de stad ofzo, maar dat wordt een leuke puzzel. _O-
Tip is van de game de kleuren negatief (inverted) te zetten op je monitor ofwel de kleurblindfilter aan te zetten in je game instellingen, zo zouden de gemiste wegen beter zichtbaar zijn op de map.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Weet iemand voor mij een auto die tot 7X Skill multiplier kan gaan en het liefst ook een langere skill time? AUB geen drift auto. Maar gewoon een leuke auto om mee te cruisen maar wel meer skill points te kunnen genereren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SparksNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:59:
[...]

Hoe bevalt FH5 met een stuurtje? Ik ben een maand of 2 terug begonnen met FH4, initieel ook met een stuurtje. Merkte toen al snel dat je altijd wel sneller met een controller bent en dat de echt snelle auto’s praktisch onbestuurbaar zijn met een stuurtje.

Hoe ervaar jij dit in FH5? Zelf nog te lam geweest om m’n playseat e.d. te pakken 😄
Bevalt goed, beter dan FH4. Maar het spel is echt gemaakt voor de controller. Ik denk dat je uiteindelijk daar de beste resultaten mee haalt. Het is echt moeilijker om de auto onder controle te houden vind ik. Maar ik heb het stuurtje pas een week of 2 nu, dus ik ben wel echt een beginner ermee.
Maar met een controler hou ik mijn auto altijd in bedwang, met een stuurtje sta ik steeds achterste voren, maar wel steeds minder. Het punt is alleen dat je met een controller beter kunt corrigeren, met een stuur moet je gewoon echt helemaal op het juiste moment remmen.

Schakelen gaat het sowieso niet worden voor mij, als dove zou ik alles moeten doen op zicht en ik heb wel door dat dat waarschijnlijk gewoon niet te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:16:
[...]

Ik vind het allemaal net iets te overweldigend naar mijn smaak. Er mist een beetje progressie ofz, alles kan ook met elke auto etc.

Misschien vanavond ook die fast travel borden maar even aftikken. Dan is die last in ieder geval weg genomen.
Yup, to much to do inderdaad.. Hoewel ik wel moet toegeven dat op de één of andere manier deze Horizon mij meer doet dan de voorgaande edities.. Maar dat heeft wellicht ook te maken met mijn insteek, ik zie het niet meer als een racegame :*)

Vanavond weer met een clubje online en dan hopen dat ik het racegevoel wel een beetje kan oppakken (wel 100% casual natuurlijk).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Let op, onder de Accolades-tab staan ook cadeaus zoals auto's, toeters en kledingstukken. Je moet ze handmatig claimen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Remmersmaak schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:39:
Weet iemand voor mij een auto die tot 7X Skill multiplier kan gaan en het liefst ook een langere skill time? AUB geen drift auto. Maar gewoon een leuke auto om mee te cruisen maar wel meer skill points te kunnen genereren.
Ik gebruik de Baja versie van de bronco, geüpgraded naar S2 en met alle skills unlocked.
Die rijd goed op de weg, is snel en broeders elk terrein door..

Met een zwarte cammo wrap lijkt het ook een smugglers car B-)
Ah la deze dus: YouTube: I found a smuggler stealth truck at a DEA auction

[ Voor 9% gewijzigd door ToolkiT op 10-11-2021 19:13 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ging mijn drift Abarth 695 Biposto weer bouwen in FH5 ... maar er zit helemaal geen Abarth in :o

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Donstil schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:16:
[...]

Doelloos cruisen heeft ook z'n charmes hoor. Vind het ook super leuk om een random auto te pakken en die te tunen en een toffe paintjob te geven en dan gewoon lekker rijden met een chill muziekje aan.

Niets mis mee. Als ik een hele dag gewerkt heb heb ik vaak ook geen zin om heel intensief te gamen. Dan is cruisen door Mexico juist ff lekker om te doen 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 23:38

Vagax

Hehe

London schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:04:
[...]

Doelloos cruisen heeft ook z'n charmes hoor. Vind het ook super leuk om een random auto te pakken en die te tunen en een toffe paintjob te geven en dan gewoon lekker rijden met een chill muziekje aan.

Niets mis mee. Als ik een hele dag gewerkt heb heb ik vaak ook geen zin om heel intensief te gamen. Dan is cruisen door Mexico juist ff lekker om te doen 8)
Precies dit.

Waarom denken mensen anders waarom Flight Simulator en Truck Simulator als een gek verkopen en gespeeld worden ;)
Nu zijn dat complete simulators maar uiteindelijk is het vooral een beetje rond vliegen/rijden in die twee games, hetzelfde doe ik ook met Forza, beetje rond rijden, genieten van de graphics met een lekker muziekje en af en toe een skill board, weg of activiteit doen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Zo, dat was even een geweldig momentje. Ik vond Forza Link via Anna een gimmick, maar ik was net al een paar minuten op zoek naar een barn find in die paarse cirkel tot er mij een medespeler aansprak via die Link in Anna. Dus ik zeg hallo terug.

En dan blijkt dat één van de keuzemogelijkheden is om te vragen "Have you seen an old barn around here". En dan markeert je tegenspeler (of het spel :P) de locatie van die barn gewoon op je kaart en kan je er rechtstreeks naartoe rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
London schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:04:
[...]

Ja jewel is op zijn tijd ook wel eens leuk hoor maar dat ga ik geen avonden achter elkaar zitten doen, daar ben ik na 30 minuten wel klaar mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Waar kun je eigenlijk ergens de kleur van je eigen auto's aanpassen?

[ Voor 5% gewijzigd door Timbox88 op 10-11-2021 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Ja hoor, gaan we weer: wederom problemen met synchronisatie van save game tussen pc en Xbox. Credits weg en gereden races van gisteravond gereset. Zo ben ik dus afgelopen zomer drie jaar progressie kwijtgeraakt in Forza Horizon 4. :(

@!*?#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:25
Jammer. De Boneshakers domineren weer online de A klasse. FH4 all over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Net moeite aan het doen om een race te halen binnen 1:55.. Blijkt dat je gewoon checkpoints kan missen en direct naar het eindpunt kan rijden 😂.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik krijg die daily flock of trucks niet binnen. Iemand tips welke truck te gebruiken en welke pr stunt?

Heb de FE truck geprobeerd. Zelfde pr stunt 12 sterren of verschillende. Drift truck geprobeerd. Niets pakt m

[ Voor 35% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2021 21:15 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:13:
Ik krijg die daily flock of trucks niet binnen. Iemand tips welke truck te gebruiken en welke pr stunt?

Heb de FE truck geprobeerd. Zelfde pr stunt 12 sterren of verschillende. Drift truck geprobeerd. Niets pakt m
Zal gaan om in totaal 12 sterren dus kan ook 12x 1 ster zijn. Weet niet of ze echt die Mercedes truck bedoelen of ook pick-up trucks. Is de enige daily die ik nog moet halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Zo, wat zijn de drivatars in FH5 uitdagend. Die in FH4 waren niet te ingewikkeld op de hoogste moeilijkheidsgraad, het ergste wat ze deden is onmogelijk snelheden halen. In dit spel voeren ze ook echt de druk op je uit en rijden ze beter. Toch maar lager beginnen en beter worden.

Ik vind de ambience in dit spel wel wat meer hebben dan FH4, maar FH4 had wel een veel leukere introductie tot de wereld dan FH5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Timbox88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:25:
Waar kun je eigenlijk ergens de kleur van je eigen auto's aanpassen?
Menu, Garage, links onderin staat design's and paints, dan linksboven paint car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Sipio schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:25:
[...]

Menu, Garage, links onderin staat design's and paints, dan linksboven paint car.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

@timmie271 help. Krijg die daily niet. Jij hebt m vast 😛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:15
Mu.siQ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:13:

Ik heb de Unimog gebruikt met een A tune erop. Ik heb een paar keer heen en weer gereden bij een offroad speedtrap...was zo gepiept 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Wat stom dat ze een seizoen gemaakt hebben voor die paar dagen (die ik helaas te laat unlocked heb), dus niet meer ga halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Ik heb de Tankpool gebruikt.. ;)

Ik mis de ratings wel een beetje bij het online racen.. :$

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Vanavond 6x de Willeys Jeep gekocht, maar helaas niet super veel geluk gehad met de super wheel spins

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Phntm schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:25:
Zo, wat zijn de drivatars in FH5 uitdagend. Die in FH4 waren niet te ingewikkeld op de hoogste moeilijkheidsgraad, het ergste wat ze deden is onmogelijk snelheden halen. In dit spel voeren ze ook echt de druk op je uit en rijden ze beter. Toch maar lager beginnen en beter worden.

Ik vind de ambience in dit spel wel wat meer hebben dan FH4, maar FH4 had wel een veel leukere introductie tot de wereld dan FH5.
Idd. Ze proberen je gewoon regelmatig uit te remmen :9 Ik hou er wel van. Eentje onder Unbeatable is goed te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

skreppiedoe schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:49:
[...]

Ik heb de Unimog gebruikt met een A tune erop. Ik heb een paar keer heen en weer gereden bij een offroad speedtrap...was zo gepiept 8)
Unimog. Ken ik niet. Waar vind ik die. Merk? xD

Nvm gevonden. Zie nu ook de klasse truck ineens. Komt goed dus :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2021 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 09:47
Liggen bij jullie de servers er ook uit voor de season festival?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Melantrix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:03:
Yep. Net laatste daily gehaald maar toen stond de rest ineens weer op niet gehaald. Gaat nog niet echt lekker op de servers daar :(

Start m helemaal opnieuw op. Alles gehaald behalve die daily van net. Ah well. Screw it. Bed in 😛

[ Voor 14% gewijzigd door Mu.siQ op 10-11-2021 22:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Fuelke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 20:10:
Zo, dat was even een geweldig momentje. Ik vond Forza Link via Anna een gimmick, maar ik was net al een paar minuten op zoek naar een barn find in die paarse cirkel tot er mij een medespeler aansprak via die Link in Anna. Dus ik zeg hallo terug.

En dan blijkt dat één van de keuzemogelijkheden is om te vragen "Have you seen an old barn around here". En dan markeert je tegenspeler (of het spel :P) de locatie van die barn gewoon op je kaart en kan je er rechtstreeks naartoe rijden.
Je kan ook gewoon de drone gebruiken om de barn te zoeken, is net wat gemakkelijker dan zitten rondrijden in de cirkel.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Segafreak83 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 21:50:
Wat stom dat ze een seizoen gemaakt hebben voor die paar dagen (die ik helaas te laat unlocked heb), dus niet meer ga halen..
Wat stom dat ze de mensen die al spelen voordat het eerste officiële seizoen begint ook wat te doen gaven. Dat triggert mijn fomo dus ik had liever dat er niks was geweest nu....

Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd? 8)7

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Hoe lang duurt een seizoen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:08
Heeft elke auto in Horizon 5 10 versnellingen of ben ik het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Timbox88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:40:
Hoe lang duurt een seizoen eigenlijk?
7-8 dagen. Was in FH4 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Kan je die melding dat je niet verbonden bent met het netwerk ook uitzetten ingame wanneer je solo speelt? Is namelijk echt heel vervelend

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:18
Melantrix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:03:
Verbindingsproblemen komen erg veel voor.

Ik zag een ingame mailtje waarin ze aangeven dat er deze week een patch komt die dat zou moeten oplossen. Fingers crossed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mee_ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:41:
Heeft elke auto in Horizon 5 10 versnellingen of ben ik het?
Als je er een tune van een ander op gooit, kans dat zij de 10 speed erop hebben gegooid, laagste wat je nu dacht ik kan kiezen aan custom gearboxes is dacht 7.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
G_Dragon schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:03:
Kan je die melding dat je niet verbonden bent met het netwerk ook uitzetten ingame wanneer je solo speelt? Is namelijk echt heel vervelend
Volgens mij krijg je die niet in solo... Weet je zeker dat je niet toch online aan hebt staan en de game steeds probeert te verbinden?
Als je in het menu naar online gaat dan zou rechts onderin geen horizon solo moeten staan. Staat dat er wel dan zit je dus in online mode, selecteer dan solo om die te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Finraziel schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:16:
[...]

Volgens mij krijg je die niet in solo... Weet je zeker dat je niet toch online aan hebt staan en de game steeds probeert te verbinden?
Als je in het menu naar online gaat dan zou rechts onderin geen horizon solo moeten staan. Staat dat er wel dan zit je dus in online mode, selecteer dan solo om die te activeren.
Alleen wat is het nut om solo te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Finraziel schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:16:
[...]

Ik ga erna kijken

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
Hebben jullie ook last van stutters in Forza 5?

Dit is met een 5900X en een RTX 3080.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Timbox88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:17:
[...]

Geen foutmeldingen te krijgen als de servers er steeds uit liggen? :+
En sommige spelers vinden het fijn dat je wat meer verkeer hebt... Zelf vind ik dat alleen maar vervelend dus speel liever online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
BarryS schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:18:

Ik echt totaal niet en heb een (iets) mindere kaart dan jij. Loopt supervloeiend op Ultra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Finraziel schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:19:
[...]

Geen foutmeldingen te krijgen als de servers er steeds uit liggen? :+
En sommige spelers vinden het fijn dat je wat meer verkeer hebt... Zelf vind ik dat alleen maar vervelend dus speel liever online.
haha ja oké, van die melding snap ik maar als het goed is is dat bijna voorbij. Ik wist niet dat je offline meer verkeer had, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
Timbox88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:19:
[...]

Ik echt totaal niet en heb een (iets) mindere kaart dan jij. Loopt supervloeiend op Ultra!
Ik snap er echt niks van.. de framerates zijn goed. Draai jij Windows 10 of 11? Ik zit namelijk wel al op 11.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
BarryS schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:20:
[...]

Ik snap er echt niks van.. de framerates zijn goed. Draai jij Windows 10 of 11? Ik zit namelijk wel al op 11.
Heel weird idd. Misschien dat dat het is, ik zit wel op 10!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Timbox88 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:17:
[...]

Niet gestoord worden door anderen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
met welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? man man, ik kan average moeilijk bijbenen. welke gek wint op het moeilijkste niveau?

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 10-11-2021 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Finraziel schreef op woensdag 10 november 2021 @ 22:39:
[...]

Wat stom dat ze de mensen die al spelen voordat het eerste officiële seizoen begint ook wat te doen gaven. Dat triggert mijn fomo dus ik had liever dat er niks was geweest nu....

Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd? 8)7
Ja, niks was beter. Niks fomo. Hing dacht ik ook een achievement aan, weet alleen niet zeker of die ook voor het pre-season geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:27
Ik ging net even ‘n kwartier zitten voor een vette skillchain tijdens een skill song, eindigde ik op ‘n goeie 2,5 miljoen punten (toen had ik er geen zin meer in haha)… zijn ze in hemelsnaam niet opgeteld bij m’n XP om te level up’en 👍🏼.

Ik dacht even 50 levels omhoog te vliegen en me suf re wheelspinnen haha, morgen weer weer nieuwe poging dan maar.
Hoonigan RS2000 is ideaal hiervoor trouwens, lekker offroad driften en crossen.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

Hier met een 5800x & 3080ti ook af en toe een microstutter.
Framerate ligt zo rond de 110 fps (5760x1080), maar zo af en toe toch een gevoel dat er een stutter in zit.
Spel draait op een NVME ssd.

Mijn eerste indruk na een 2 uurtjes.
Eenmaal een vastloper gehad tijdens een Forzathon. Beeld stond vast, maar geluid liep vrolijk door (niet alleen muziek maar ook aankondigingen. Na sluiten FH5 en openen taakbeheer, liep geluid nog steeds door, maar stond FH5 er niet meer actief. Moest de pc resetten.

Ik moet bij de game 2x een startpoging doen om bij het startscherm te komen.

Motion zit erin >:) en werkt goed.
Mijn Simucube moet ik echter nog steeds via Emuwheel gebruiken.

Wereld is erg leeg. Af en toe een auto maar die lijkt vlak voor je te verdwijnen 8)7.
Soms wat online players, maar ook wat meer dan gemiddeld netwerk connection issues.

Onzichtbare muren oid.waardoor je auto enorm wordt afgeremd. Niet nogmaals geprobeerd of het aan de positie lag (oa. lange snelweg west naar oost bij een brug).

Auto's in de spiegel lijken te zweven.

Er zitten randjes om de textures binnen de cockpit.

Muiscursor blijft bij mij in beeld staan, ondanks dat ik in de instellingen deze uit laat gaan.

Hardware monitoring software kan nog steeds niet gebruikt worden. En daarbij meteen nog een groot punt van kritiek: Hoe kan een zichzelf respecterend software bedrijf in deze tijd nog als advies geven om bij een online programma je antivirus uit te zetten en als admin te draaien?

Komende dagen nog maar verder uitproberen om te kijken of het gevoel positiever wordt.

[ Voor 63% gewijzigd door jbbrans op 11-11-2021 01:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Poeh, het geluid heeft voor deel 5 wel echt een upgrade gekregen. Zal vast niet voor iedere auto gelden, maar bijvoorbeeld de Corvette C7 ZO6 klinkt nu echt geweldig. Zowel van buiten als van binnen. Wel even een headset opzetten, dan hoor je veel meer details :9~

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
AntraXxX schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:51:
Ik ging net even ‘n kwartier zitten voor een vette skillchain tijdens een skill song, eindigde ik op ‘n goeie 2,5 miljoen punten (toen had ik er geen zin meer in haha)… zijn ze in hemelsnaam niet opgeteld bij m’n XP om te level up’en 👍🏼.

Ik dacht even 50 levels omhoog te vliegen en me suf re wheelspinnen haha, morgen weer weer nieuwe poging dan maar.
Hoonigan RS2000 is ideaal hiervoor trouwens, lekker offroad driften en crossen.
Skillpoints staan los van je level XP en je credits. Je kunt per keer maximaal 10 skillpoints verdienen, dus 2.5M heeft geen toegevoegde waarde tov het maximum (250K oid?).

Uiteindelijk kun je de skillpoints natuurlijk wel inzetten voor geld, xp en (super) wheel spins. Dat doe je via de car masteries.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25

Nee maar ik heb hem wel op een aangepaste high draaien ivm RTX 2070 en 3440x1440 (wel beste textures). Haal circa 90 fps.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
Ik ben klaar met Forza Horizon 5. Na het 'save sync-probleem' vanavond en wederom de AI die enorm frustrerend is (lees: bijna valsspelend zo goed) heb ik spijt van mijn aanschaf. :(

Jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Yonix schreef op donderdag 11 november 2021 @ 03:06:
Ik ben klaar met Forza Horizon 5. Na het 'save sync-probleem' vanavond en wederom de AI die enorm frustrerend is (lees: bijna valsspelend zo goed) heb ik spijt van mijn aanschaf. :(

Jammer.
Ik ben er na twee dagen eigenlijk ook al wel klaar mee. Dit spel lijkt echt als twee druppels water op FH4, alle game mechanics zijn (vrijwel) exact hetzelfde, alleen de map zelf en natuurlijk de auto's zijn veranderd (op mijn PC zie ik niet echt grafische verbeteringen). Met dezelfde FOMO trucjes als in het vorige deel.

Ook het online matchmaking verhaal is net zo brak als in FH4. Ik speel voornamelijk PvP met vrienden en we hebben precies twee potjes samen kunnen racen, daarna alleen maar foutmeldingen. En in die twee races was 1 van de spelers niet te zien door de rest, bij de start leek hij meteen scheef te staan op de baan en was daarna foetsie (terwijl hij ons wel zag en door ging). Dat heb ik zelfs bij FH4 niet eerder meegemaakt.

'Aangeschaft' via Gamepass voor PC, dus tsja. Vooral teleurgesteld dat het online convoy gebeuren nog steeds zo brak is. En dat die lelijke Hoonigans nog steeds een hoofdrol spelen. -O-

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Finraziel
sdk1985 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 02:26:
[...]

Skillpoints staan los van je level XP en je credits. Je kunt per keer maximaal 10 skillpoints verdienen, dus 2.5M heeft geen toegevoegde waarde tov het maximum (250K oid?).

Uiteindelijk kun je de skillpoints natuurlijk wel inzetten voor geld, xp en (super) wheel spins. Dat doe je via de car masteries.
Je krijgt wel ook XP voor skills, maar natuurlijk niet genoeg voor 50 levels in een kwartiertje 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Farabi schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:47:
met welke moeilijkheidsgraad spelen jullie? man man, ik kan average moeilijk bijbenen. welke gek wint op het moeilijkste niveau?
Ik probeer het meestal met pro, 1 puntje onder de moeilijkste. Maar daarvoor heb ik wel echt een goed getunede auto nodig en verhoog ik het aantal rondes zodat ik meer tijd heb om de kop in te halen. En het lukt niet altijd.
En heb qua races voornamelijk nog dirt gedaan. Als het vergelijkbaar gaat zijn aan 4 zal ik voornamelijk voor cross country en street wel de moeilijkheid omlaag moeten zetten.

Maar goed, hou er dus rekening mee dat het niet alleen je eigen skills zijn. Rij je gewoon in een stock auto dan is unbeatable waarschijnlijk ook echt onverslaanbaar. Ja de drivatars passen zich aan aan jouw power rating, maar die rating is verre van perfect. Twee auto's met dezelfde rating kunnen echt enorm verschillen in hoe snel ze in de praktijk zijn. En dan hangt het ook nog af van jouw voorkeur en de track. Zo maak ik mijn dirt auto's met vooral veel power en glij ik door de meeste bochten, terwijl dat voor een road racing event waarschijnlijk absoluut niet de snelste setup zal zijn. Dat automatisch upgraden moet je dus ook niet van denken dat het even goed gaat zijn als iemand die echt de tijd genomen heeft om de juist upgrades voor zijn stijl te kiezen (laat staan met tuning).

Maar goed, is toch niks mis mee als je op average speelt en daar lol aan hebt? Ik snap de kritieken van anderen dat de drivatars te moeilijk zijn dan ook niet... Je kunt de moeilijkheid heel laag zetten. Tenzij die mensen nog steeds niet kunnen winnen op het laagste niveau snap ik de kritiek niet. In 4 was unbeatable te makkelijk voor veel mensen, en ik ben ook verre van de snelste racer (ik kan aardig meekomen maar ben nooit de snelste). Mooi toch dat die misschien nu net even iets meer uitdaging krijgen?

• Rivanov
Finraziel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:11:
[...]

Ik probeer het meestal met pro, 1 puntje onder de moeilijkste. Maar daarvoor heb ik wel echt een goed getunede auto nodig en verhoog ik het aantal rondes zodat ik meer tijd heb om de kop in te halen. En het lukt niet altijd.
En heb qua races voornamelijk nog dirt gedaan. Als het vergelijkbaar gaat zijn aan 4 zal ik voornamelijk voor cross country en street wel de moeilijkheid omlaag moeten zetten.

Maar goed, hou er dus rekening mee dat het niet alleen je eigen skills zijn. Rij je gewoon in een stock auto dan is unbeatable waarschijnlijk ook echt onverslaanbaar. Ja de drivatars passen zich aan aan jouw power rating, maar die rating is verre van perfect. Twee auto's met dezelfde rating kunnen echt enorm verschillen in hoe snel ze in de praktijk zijn. En dan hangt het ook nog af van jouw voorkeur en de track. Zo maak ik mijn dirt auto's met vooral veel power en glij ik door de meeste bochten, terwijl dat voor een road racing event waarschijnlijk absoluut niet de snelste setup zal zijn. Dat automatisch upgraden moet je dus ook niet van denken dat het even goed gaat zijn als iemand die echt de tijd genomen heeft om de juist upgrades voor zijn stijl te kiezen (laat staan met tuning).

Maar goed, is toch niks mis mee als je op average speelt en daar lol aan hebt? Ik snap de kritieken van anderen dat de drivatars te moeilijk zijn dan ook niet... Je kunt de moeilijkheid heel laag zetten. Tenzij die mensen nog steeds niet kunnen winnen op het laagste niveau snap ik de kritiek niet. In 4 was unbeatable te makkelijk voor veel mensen, en ik ben ook verre van de snelste racer (ik kan aardig meekomen maar ben nooit de snelste). Mooi toch dat die misschien nu net even iets meer uitdaging krijgen?
Rondes verhogen? Hoe doe je dat? :?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Finraziel
Rivanov schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:16:
[...]

Rondes verhogen? Hoe doe je dat? :?
Custom event maken en dan alleen het aantal rondes verhogen. De route is dan gewoon hetzelfde. Enige nadeel is dat je zelf even moet kiezen welke auto's ook mee mogen doen maar meestal zet ik het gewoon op anything goes. Je ziet daardoor soms wat vreemde keuzes bij de drivatars maar heeft weinig invloed op de uitdaging naar mijn idee. En anders moet je even een van de andere disciplines kiezen, hij stelt al een aantal voor waar je huidige auto aan voldoet.

Het is wel een klein beetje jammer dat het niet anders kan, ik zou het bijvoorbeeld super vinden als er gewoon een soort standaard voorkeur in zou zitten voor het aantal rondes, of bv dat je kunt zeggen maak races standaard 2x zo lang (buiten sprints), maar een custom event maken is ook zo gebeurd.

• Rivanov
Finraziel schreef op donderdag 11 november 2021 @ 07:35:
[...]

Custom event maken en dan alleen het aantal rondes verhogen. De route is dan gewoon hetzelfde. Enige nadeel is dat je zelf even moet kiezen welke auto's ook mee mogen doen maar meestal zet ik het gewoon op anything goes. Je ziet daardoor soms wat vreemde keuzes bij de drivatars maar heeft weinig invloed op de uitdaging naar mijn idee. En anders moet je even een van de andere disciplines kiezen, hij stelt al een aantal voor waar je huidige auto aan voldoet.

Het is wel een klein beetje jammer dat het niet anders kan, ik zou het bijvoorbeeld super vinden als er gewoon een soort standaard voorkeur in zou zitten voor het aantal rondes, of bv dat je kunt zeggen maak races standaard 2x zo lang (buiten sprints), maar een custom event maken is ook zo gebeurd.
Ah vandaar. Dacht al; kun je voor de standaard events de rondes veranderen. :)

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier niet zo heel goed met race games maar op een gegeven moment won ik wel van de 'above avarage' setting, nu op 'expert' gezet en kan ze op zich wel bijhouden maar ik speel zonder hulp zoals bijv traction control en dan zijn ze me bij de start allemaal al voorbij omdat ik zoveel wielspin heb :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik speel op average of above average. Ik vind het per race enorm lastig om in te schatten hoe nu precies de race in elkaar zit en waar ik winst tov de AI moet halen. Zeker de Baja races zijn heel lastig in te schatten wat dat betreft.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• ArthurMorgan
  • Niet online
Met de controller een beetje mix tussen highly skilled en expert, met wheel voorlopig de op een na laagste.

Alle hulpmiddelen uit, maar wel automatisch schakelen

In FH4 won ik echt gewoon alles op expert. Hier is dat een stuk lastiger.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:12
Ik speel op expert. Dan mag je een paar foutjes maken en kun je alsnog winnen. Unbeatable heb ik geprobeerd maar dat kan ik totaal niet bijbenen.

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik wissel wat af tussen expert en pro. De dirt races zijn wat beter te doen op pro imo, die pakken de bochten soms flink trager. Unbeatable wel wat races gedaan voor de cheevo, maar thats it

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-09 19:56

Nielless

Born at a very young age.

Gisteravond maar eens alle wegen afgereden. En wat denk je; 577/578 natuurlijk |:(

Wel de achievement gelukkig

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34
Gisteravond laat nog een beetje XP en fast-travel boorden aan het stuk rijden,
krijg ik binnen een half uur 2x een auto als gift geschonken ??

Eerst een willys jeep, dat kan ik snappen, er zijn nu duizenden van die jeeps om wheel-spins e.d. te krijgen, en blijven ze met jeeps zitten.
maar die 2e was een stoere Porsche !

Ik rijd niet online met tegenstanders, ik heb geen club of vrienden oid, en waren van 2 verschillende accounts.
daarom dacht ik dat het iemand van hier was, omdat mijn naam gelijk is, van tweakers en x-doos.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

absrnd schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:56:
Gisteravond laat nog een beetje XP en fast-travel boorden aan het stuk rijden,
krijg ik binnen een half uur 2x een auto als gift geschonken ??

Eerst een willys jeep, dat kan ik snappen, er zijn nu duizenden van die jeeps om wheel-spins e.d. te krijgen, en blijven ze met jeeps zitten.
maar die 2e was een stoere Porsche !

Ik rijd niet online met tegenstanders, ik heb geen club of vrienden oid, en waren van 2 verschillende accounts.
daarom dacht ik dat het iemand van hier was, omdat mijn naam gelijk is, van tweakers en x-doos.
Je kan niet naar specifieke players sturen. Is dus echt @ random.

Ik had eerst ook een best wel leuke auto random gegift. omdat ik dacht dat ik zelf wat terug zou krijgen.
Dat het een random mystery trade was bijvoorbeeld.

Toen kwam ik er achter dat alleen mijn auto weg was hahah.
Misschien dacht die persoon van die porsche dat ook :P of hij had hem gewoon dubbel natuurlijk.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik vermaak me prima met FH5, ben nu vooral bezig met borden smashen en alle wegen af rijden.

En wat zijn die Goliath, Colussus etc. races lang.
Ik speel op highly skilled, hoger durf ik het bij deze races niet te zetten. Bij geen winst weer 20 minuten van je leven down the drain.

XBL: theArthurrrr

• Knul
  • Laatst online: 13:50
Afgezien van de vele bugs vermaak ik me prima met de game. Ik heb last van een bug die ik nog niet tegen ben gekomen: als ik door water rijdt, blijven de regeldruppels op mijn beeld staan, totdat ik de game opnieuw opstart. Het maakt niet uit of ik erna een race start, van auto wissel of wat dan ook, de druppels blijven in beeld. Hebben meer mensen hier last van?

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:34
Ricmaniac schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:00:
[...]

Je kan niet naar specifieke players sturen. Is dus echt @ random.

Ik had eerst ook een best wel leuke auto random gegift. omdat ik dacht dat ik zelf wat terug zou krijgen.
Dat het een random mystery trade was bijvoorbeeld.

Toen kwam ik er achter dat alleen mijn auto weg was hahah.
Misschien dacht die persoon van die porsche dat ook :P of hij had hem gewoon dubbel natuurlijk.
Ik zat nog te denken om een super car die ik toch niet graag rijd, terug te giften, maar dat kan dus alleen random. (misschien juist goed)
het lijkt me wel leuk wel leuk om te doen, ik heb ook een aantal dubbele, en hoonigan cars, die ook vreselijk voor mij zijn om te rijden, om die naar nieuwe players te giften :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2_yaIsn9xyluTC-U2Av6kkya_04=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZDTugJw3RF0zJPcQl3Qw7ZMQ.png?f=fotoalbum_large

Dit is toch wat Forza is about :+

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 12:07

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ArthurMorgan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:31:
Met de controller een beetje mix tussen highly skilled en expert, met wheel voorlopig de op een na laagste.

Alle hulpmiddelen uit, maar wel automatisch schakelen

In FH4 won ik echt gewoon alles op expert. Hier is dat een stuk lastiger.
Afhankelijk van de races, die seasonal was dacht ik 'above skilled', waar ik al vrij snel prima met stuur eerste kon worden. Belangrijkste is je deadzone flink te verlagen, dat is blijkbaar nu je max rotatie.

Met driften is het echt vet op een 1080 stuur te spelen, maar racen gaat zoveel beter op een ~360-540 graden max, offroad rij ik zelfs tot 360 (180 links/rechts) en gaat het prima.

Merk dat het nu iets meer zoeken is naar de juiste auto voor de race, maar vind het echt geen probleem op een lagere difficulty te moeten rijden, voor mij is het meer genieten en cruizen. :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Donool
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Hahaha! Dit is mijn laatste aanwinst :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOtBWDknScJQUGFNWIt0WycYj2c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B2AlbDs2xXJPXc4OAfQDeB5e.png?f=fotoalbum_large

• Exactor it
Mu.siQ schreef op donderdag 11 november 2021 @ 08:36:
Ik wissel wat af tussen expert en pro. De dirt races zijn wat beter te doen op pro imo, die pakken de bochten soms flink trager. Unbeatable wel wat races gedaan voor de cheevo, maar thats it
Zit ik hier stoer te doen over expert maar ik doe dit ook. Dirt races in Forza vind ik prachtig maar ik ben best traag er in. :)

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik zag de het hele 'looksbook' ook al vol staan met anime-meisjes ;(

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

• Exactor it
Heb je hem wel naar S2 getuned? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb een nieuwe allround favoriet: de BMW X5 M Forza Edition (2011)

Goed om mee te driften, om offroad dwars door alles heen te rijden, dirt speedzones en speed cameras, ook asfalt gaat hij aardig goed vooruit. Danger signs spring je ook redelijk ver mee en goed voor trailblazing (nog steeds mijn minst leuke FH element.)

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:45

Luukwa

o/

Performance op m'n 3080 i.c.m. i7-8700 is echt top op extreme (ongeveer 120-140 fps op 1080p).
Wat me wel opvalt is dat alles er een beetje blurry uit ziet, en dan vooral de planten na een meter of 10 á 20, da's dan wel weer een minpuntje.

Soundcloud!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo 42 van de 38 punten van dit seizoen gehaald... Ben echt benieuwd wat de logica daar nou van is :D

• Partypsych
  • Laatst online: 12-09 18:46
ArthurMorgan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:50:
Zo 42 van de 38 punten van dit seizoen gehaald... Ben echt benieuwd wat de logica daar nou van is :D
Dat je toch kans hebt om je weekly rewards binnen te harken, ondanks dat je er met 1 of 2 niet uitkomt :)
Anders zul je echt alle dingen die te doen zijn moeten doen.
Ik heb alles gedaan, behalve een afgeronde Arcade sessie omdat dat maar niet schijnt te lukken.

• kuijerlattie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 11:04
Ik ben gister avond begonnen met het maken van eigen race blueprints, nu vraag ik mij alleen af of het mogelijk is om de startpositie aan te passen. Ik kom nu eigenlijk alleen op custom routes op basis van de start van een andere race uit...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Partypsych schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:54:
[...]

Dat je toch kans hebt om je weekly rewards binnen te harken, ondanks dat je er met 1 of 2 niet uitkomt :)
Anders zul je echt alle dingen die te doen zijn moeten doen.
Ik heb alles gedaan, behalve een afgeronde Arcade sessie omdat dat maar niet schijnt te lukken.
Voor de rewards had je maar 26 punten nodig... dat is een beetje zoals voorheen met die 80% in fh4.

Wat nog zou kunnen is dat die 38 gebaseerd is op 9 november, en die 4 extra door de premium bundel komt. Dat het dus vanaf nu wel gewoon echt de max is die je krijgt te zien.

• Partypsych
  • Laatst online: 12-09 18:46
ArthurMorgan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:03:
[...]

Voor de rewards had je maar 26 punten nodig... dat is een beetje zoals voorheen met die 80% in fh4.

Wat nog zou kunnen is dat die 38 gebaseerd is op 9 november, en die 4 extra door de premium bundel komt. Dat het dus vanaf nu wel gewoon echt de max is die je krijgt te zien.
Dat klopt idd, maar ik verwacht niet dat je iedere week 2 auto's op diezelfde punten niveaus zal krijgen, wellicht dat daar wat verandering in zit nog. Time will tell.

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
Partypsych schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:07:
[...]

Dat klopt idd, maar ik verwacht niet dat je iedere week 2 auto's op diezelfde punten niveaus zal krijgen, wellicht dat daar wat verandering in zit nog. Time will tell.
Dat denk ik juist wel. Forza Horizon verplicht je nooit om alles te doen, je krijgt alle rewards als je ~80% hebt gedaan. Je kan zelf kiezen wat je doet om aan die 80% te komen (Nu dus punten ongeveer ipv %).

Enige wat je extra krijgt als je alles doet, is dat het een goud plaatje wordt.

• Timbox88
Kun je eigenlijk - sorry, nieuw in Forza - ergens rechtstreeks een multiplayer race rijden? Dus gewoon via het menu ofzo, zonder dat je ergens heen moet rijden etc? En is er online een soort skilllevel waarmee je kunt zien hoe goed je bent?

[ Voor 18% gewijzigd door Timbox88 op 11-11-2021 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Timbox88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:29:
Kun je eigenlijk - sorry, nieuw in Forza - ergens rechtstreeks een multiplayer race rijden? Dus gewoon via het menu ofzo, zonder dat je ergens heen moet rijden etc? En is er online een soort skilllevel waarmee je kunt zien hoe goed je bent?
Je kunt gewoon voor Horizon Open kiezen, terwijl je nog rondrijdt wordt je hopelijk vanzelf in een server gegooid.

Het skilllevel lijkt t.o.v. Forza Horizon 4 geschrapt te zijn...

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Timbox88
Zyron schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:33:
[...]

Je kunt gewoon voor Horizon Open kiezen, terwijl je nog rondrijdt wordt je hopelijk vanzelf in een server gegooid.

Het skilllevel lijkt t.o.v. Forza Horizon 4 geschrapt te zijn...
Ah! Thanks!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Mijn Citroën :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/w0ysSmDXQyXb6mIqh1gKFAz6.png

Speelt verder wel heel erg hetzelfde als Forza 4, ben benieuwd hoelang ik me hiermee vermaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Via GamePass ben ik ook begonnen aan FH5, ik ben normaal meer van de wat meer realistische racegames maar moet zeggen dat ook FH5 best prima rijdt. Visueel echt een plaatje op de Series X i.c.m. een 65" 4K OLED tv. Ik ben wel een beetje overweldigd door alle verschillende type races, locaties en de verschillende types ingame currency: skillpoints, accolades, credits, etc...... Wat mij betreft hadden ze dit wel wat mogen versimpelen. Verder speelt de game echt wel lekker weg, goede soundtrack ook!
Pagina: 1 ... 15 ... 64 Laatste