[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 16 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ja, ik heb precies hetzelfde. Geen idee wat ik nou moet doen om "verder" te komen in het festival. Ik race maar lukraak dingen op de map die ik leuk vind en dan mag ik ineens weer iets kiezen om te unlocken, maar waarom en hoe ik daar op kan sturen... geen idee :P

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 23:38

Vagax

Hehe

Die Nissan Fairlady met de preset "Drifty Boi" is echt insane als je alle car mastery perks er van unlocked. Binnen 5 minuten raap je zo 100000 punten op en kan je ongeveer 5 car mastery points voor krijgen.

Bijna alle drift challenges zijn ook zo gedaan hier mee

[ Voor 12% gewijzigd door Vagax op 11-11-2021 10:53 ]

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Random tussendoor; Bol.com had een winactie voor de Forza Horizon 5 Special Edition Controller. Had deze gisteren al gekocht, nu zijn ze onderweg en ze zijn wel akelig dicht bij mijn huis... zou toch wel grappig zijn om opeens 2 van die controllers te hebben! Hij ligt namelijk wel erg lekker in de hand met die rubberen grips...

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 22:25

T.C

Fuelke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:25:
Ik ging mijn drift Abarth 695 Biposto weer bouwen in FH5 ... maar er zit helemaal geen Abarth in :o
Dat is wel knap, een Abarth bouwen in FH5 als er geen Abarth in zit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

T.C schreef op donderdag 11 november 2021 @ 11:08:
[...]

Dat is wel knap, een Abarth bouwen in FH5 als er geen Abarth in zit.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat zegt hij letterlijk, dat het niet ging omdat hij er niet in zit... :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Love my ride!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tx-9DHkSba7i4Mi10HNNSA6lTEA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BmhUjwktg6Hp4r4XqCW1V0e7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 22:22
Hoe kun je bonus boards "pakken" die op een dak van een huis staan waarbij deze compleet vrij staan?
Er is geen berg in de buurt waar je vanaf kunt jumpen bijvoorbeeld. :)

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:48
kuka schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:59:
Hoe kun je bonus boards "pakken" die op een dak van een huis staan waarbij deze compleet vrij staan?
Tune je Chevy Impala naar een low rider met extra dikke veren. 1 drukje op de knop en je springt omhoog.

Nee, sorry geen flauw idee :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Die is er wel, maar niet overduidelijk. Als je op de weg staat met je neus naar het huis toe, rechts (beetje schuin naar achter) daarvan is een 'heuvel'. Met genoeg vaart ga je lang genoeg rechtdoor om op t dak te belanden :)

Overigens is er ook één waarbij je moet springen vanaf een danger sign. Is ook één op het dak. Dus wellicht bedoelde je die. Dan dus danger sign :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mu.siQ op 11-11-2021 13:05 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:12
In forza horizon 4 was het nog wel eens zo dat je verder in de story moest progressen. Als je dan verder komt komen die zogenmaande danger signs bij.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22
Zo net een uurtje erop zitten. FH5 is dus gewoon FH4 in een FH3 jasje. Staat weer garant voor plezier tot FH6 er is. Wordt nog wel geteisterd door wat bugs,. loading screen dat vastloopt bij variabele refreshrate (alt-tab is de oplossing) refreshrates die niet goed staan in het video scherm. En nog wat meer kleine meuk. Volgende patch lost vast een hoop op.

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Als je in Car Mastery de 'get an instant super wheelspin' hebt vrijgespeeld; krijg je die dan eenmalig of vaker? Ik dacht ergens gelezen te hebben iedere dag, maar kan het nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Timbox88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:17:
Als je in Car Mastery de 'get an instant super wheelspin' hebt vrijgespeeld; krijg je die dan eenmalig of vaker? Ik dacht ergens gelezen te hebben iedere dag, maar kan het nergens vinden.
Eenmalig.

Als je meer wheelspins wilt. Je kan de Willys Jeep kopen voor goedkoop en voor 5 mastery punten een Super Wheelspin vrijspelen, vervolgens de auto verkopen via the Auction en de game opnieuw opstarten, je krijgt hier je mastery punten weer voor terug. Op deze manier kan je in een niet al te lange tijd wel 4-5 keer super wheelspin gebruiken

[ Voor 35% gewijzigd door Vagax op 11-11-2021 13:39 ]

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

Pimmuz

Roar

Mensen al een club kunnen aanmaken op de pc? krijg foutmelding contacting server etc.

Niet erg belangrijk maar toch vervelend.

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
d.bakker84 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:52:
Ja, ik heb precies hetzelfde. Geen idee wat ik nou moet doen om "verder" te komen in het festival. Ik race maar lukraak dingen op de map die ik leuk vind en dan mag ik ineens weer iets kiezen om te unlocken, maar waarom en hoe ik daar op kan sturen... geen idee :P
Dat kiezen om te unlocken gebeurt als je een bepaald aantal accolades behaald hebt. En dat kan op zoveel verschillende manieren dat dat vrij makkelijk als lukraak over kan komen ja.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
SparksNL schreef op woensdag 10 november 2021 @ 17:59:
[...]

Hoe bevalt FH5 met een stuurtje? Ik ben een maand of 2 terug begonnen met FH4, initieel ook met een stuurtje. Merkte toen al snel dat je altijd wel sneller met een controller bent en dat de echt snelle auto’s praktisch onbestuurbaar zijn met een stuurtje.

Hoe ervaar jij dit in FH5? Zelf nog te lam geweest om m’n playseat e.d. te pakken 😄
Bij mij bevalt het erg goed! Ik heb een Thrustmaster T300 RS GT gekocht en dit is mijn eerste ervaring ermee, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Maar de beleving is echt wel intenser dan met een controller. De eerste paar uur was even inkomen, maar als je zelf je auto's tuned dan lukt het prima om strak door de bochten te sturen en races te winnen op 'above average'. Je voelt echt wanneer je grip kwijt raakt of wanneer je een tik krijgt van andere auto's. Alleen voor de driftzones pak ik er nog een controller bij, dat lukt me nog niet met een stuur 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
Lees veel hier over moeilijkheidsgraad, maar het scheelt nog veel meer in welke klasse je rijdt, doe mij maar een D, C, B of A, beetje afhankelijk van de wedstrijd, maar ik heb daar een veel realistischer gevoel in. S1 en hoger doe ik wel in de seasonals. Die lagere klasse speel ik dan in de hogere moeilijkheidsgraad, echt heel leuk.

XBL gamertag StayingPow3r

• ntzv
  • Laatst online: 05-09 15:47
BarryS schreef op woensdag 10 november 2021 @ 23:18:
Hebben jullie ook last van stutters in Forza 5?

Dit is met een 5900X en een RTX 3080.
Goedemiddag,

ik had ook erg veel last van stutter, 5800x / 3080. Even wat gegoogled en wat er aangeraden werd: speel solo ipv horizon life. Dat verhielp bij mij zo goed als alle stutter. game draait als een droom nu.

Maar nu natuurlijk (voor mij ook) wel de vraag:

hoe kom ik van de stutter af in Online (Horizon Life) ?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Mr. Freeze schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:50:
Lees veel hier over moeilijkheidsgraad, maar het scheelt nog veel meer in welke klasse je rijdt, doe mij maar een D, C, B of A, beetje afhankelijk van de wedstrijd, maar ik heb daar een veel realistischer gevoel in. S1 en hoger doe ik wel in de seasonals. Die lagere klasse speel ik dan in de hogere moeilijkheidsgraad, echt heel leuk.
Sowieso langere races in maximaal een B-klasse en genieten.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Weet iemand of er een max zit op het aantal skins voor je wagens? In Forza Horizon 4 was dit 500, en dat was niet genoeg voor mij :+

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• DutchOwnage
H3llSiNG schreef op donderdag 11 november 2021 @ 15:56:
Weet iemand of er een max zit op het aantal skins voor je wagens? In Forza Horizon 4 was dit 500, en dat was niet genoeg voor mij :+
Goede vraag inderdaad. Was in FH4 ook hier niet genoeg, daarom doe ik nu nog een beetje rustig aan :9

Zo, de eerste season change is een feit. Als de map al niet vrij chaotisch was met icoontjes, dan is ie het nu wel :o

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom doet die Forzathon shop het nou nog steeds niet dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Na heel wat uren in FH4 te hebben gestopt ben ik nu sinds een paar dagen ook met 5 bezig. Wat een heerlijke map en wat ziet alles er weer gelikt uit en er is zoveel te doen. De eerste 2 seasonal auto’s natuurlijk ook gelijk vrijgespeeld. Nu druk met alle icoontjes op de map afgaan.

Als iemand me wil toevoegen: ninetyeightysix

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb sinds gisteren een Xbox Series S staan, ben echt verbaasd hoe soepel FH5 daarop draait met 60FPS :) Super fijn. Mochten mensen nog twijfelen, niet doen, de Series S trekt het top!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik heb nu bijna continu die disconnect in beeld staan. Is het bij iedereen zo erg?

XBox Series X: BloodyB2121

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:40
Richard117 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 18:04:
Vandaag even tijd gestoken in het ontdekken van de nog missende wegen. Een Ferrari GTC4 Lusso omgebouwd naar een offroad variant (het was toch al een AWD, ik probeer de meeste auto's hun eigen type aandrijving te laten houden) en door elk terrein gaan met dat ding.
Zul je altijd zien, ik mis dus nog 1 weg en ik kan niet vinden welke.
Waarschijnlijk ergens zo'n lullig steegje in de stad ofzo, maar dat wordt een leuke puzzel. _O-
Zo die puzzel is sneller dan verwacht opgelost. Bij toeval kwam ik vanochtend langs zo'n Y-splitsing en zag ik dat ik die maar vanaf 1 kant genomen had en het andere pootje dus nog moest pakken.

Vanmorgen ook voor het eerst "problemen" gehad met de Festival Playlist. Ik had de benodigde 38 punten voor deze week al gescoord en zowel de Alpine als de NSX in de garage staan. Plotseling is bij het opstarten vanochtend mijn puntenaantal onder de 26 gezakt terwijl alle challenges die ik afgerond heb nog aangevinkt staan. Maar het mooiste is dat ik zomaar weer een Alpine kreeg. Mooi een extra auto over voor als er weer eens iets is waarbij je een auto moet giften :)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Voor de weekly Forzathon moet je met de Nissan GT-R 2017 model 2 Awesome Drift Skills doen in een public road race.

Iemand daar tips voor want voor velen werkt hij niet goed blijkbaar.

• justifire
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Hoe zit dat nou met die seasons ?
Kan je nou die Mercedes AMG One bij elkaar sprokkelen, of krijg je punten als je dat ding in bezit hebt ?
Snap er geen h*l van…

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
justifire schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:48:
Hoe zit dat nou met die seasons ?
Kan je nou die Mercedes AMG One bij elkaar sprokkelen, of krijg je punten als je dat ding in bezit hebt ?
Snap er geen h*l van…
Je kan 'm bij elkaar sprokkelen. Voor 120(dacht ik) punten is ie voor jou. Maar hij hoort niet bij het seizoen van deze week, je hebt er een maand de tijd voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Astratuner schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:40:
Voor de weekly Forzathon moet je met de Nissan GT-R 2017 model 2 Awesome Drift Skills doen in een public road race.

Iemand daar tips voor want voor velen werkt hij niet goed blijkbaar.
Goliath race, en gewoon die bak in een drift gooien,
Reden voor goliath is positie boeit niet dus zodra je de 2 drifts heb de race quitten.

Ik ben voorlopig klaar met de game totdat online gefixed is.
Zo vaak connection dropped met de arcade meuk. Of ben je bezig een goede tijd neer te zetten in een speedzone, sta je ineens stil.

Gelukkig heb ik er geen 100 euro voor neerlegd en enkel via gameshare 22,50 voor de early access en DLC. Hoe leuk de game ook is, en ik er geen last van had met boards, en roads verzamelen en grinden. Het daadwerkelijk racen en events doen is gewoon KUT met de huidige online issues.

Wat een bagger.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Jammer hoor die speedzone in de festival list blijft bij mij op 1km/u hangen

[ Voor 15% gewijzigd door DeWaanzin op 11-11-2021 19:29 ]

XBL: theArthurrrr

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:47
d.bakker84 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:35:
Ik heb nu bijna continu die disconnect in beeld staan. Is het bij iedereen zo erg?
Non stop momenteel.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
De Danger Sign Runway werkt bij mij ook niet, heb een retro sports car onder de S1 900 zitten en 3 sterren gehaald, maar tellen doet ie niet.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:46
DeWaanzin schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:28:
Jammer hoor die speedzone in de festival list blijft bij mij op 1km/u hangen
Bij mij pakt ie de jump niet. Elke keer de melding dat ik 1m te kort kom. De speedzone werkt wel.

Ik ben om 18:30 gaan spelen tot nu. Nul disconnect meldingen gezien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Exactor it schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:43:
[...]

Bij mij pakt ie de jump niet. Elke keer de melding dat ik 1m te kort kom. De speedzone werkt wel.

Ik ben om 18:30 gaan spelen tot nu. Nul disconnect meldingen gezien.
Noob!

Schijnt bij de vorige weekly/daily ook soms gebugged te zijn geweest.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

DutchOwnage schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:56:
[...]

Je kan 'm bij elkaar sprokkelen. Voor 120(dacht ik) punten is ie voor jou. Maar hij hoort niet bij het seizoen van deze week, je hebt er een maand de tijd voor.
Ok dus toch :)
Thanks !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:15
Zojuist bij de eerste poging The Trial gehaald,had ik niet verwacht tegen unbeatable drivatars. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:32

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Mooie unlocks met die series :) Doe mij die AMG one maar hoor.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
Hoelang duurt de reparatie van de Ferrari 250 GTO barnfind? ...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Westland1940 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:09:
Hoelang duurt de reparatie van de Ferrari 250 GTO barnfind? ...
die duurt wel even ja. weet niet exact hoe lang maar was wel pas 2 dagen later irl bij mij. weet niet of het speeltijd gebonden is.

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
Ricmaniac schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:10:
[...]

die duurt wel even ja. weet niet exact hoe lang maar was wel pas 2 dagen later irl bij mij. weet niet of het speeltijd gebonden is.
Aaah, de reparatie is bij mij ook zo'n 2 dagen geleden begonnen, hoop vanavond dat ie eindelijk klaar. Deze duurt wel heel lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Westland1940 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:14:
[...]

Aaah, de reparatie is bij mij ook zo'n 2 dagen geleden begonnen, hoop vanavond dat ie eindelijk klaar. Deze duurt wel heel lang.
Ik wacht er ook nog op! Ben benieuwd :)

• jorank
Segafreak83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:43:
De Danger Sign Runway werkt bij mij ook niet, heb een retro sports car onder de S1 900 zitten en 3 sterren gehaald, maar tellen doet ie niet.
Bij mij werkte het pas nadat ik een auto had die daadwerkelijk in de S1 klasse zat ipv bijvoorbeeld A klasse.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• Segafreak83
jorank schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:18:
[...]

Bij mij werkte het pas nadat ik een auto had die daadwerkelijk in de S1 klasse zat ipv bijvoorbeeld A klasse.
De mijne is S1 899, of moet ie echt perse S1 900 zijn?

• jorank
Segafreak83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:24:
[...]

De mijne is S1 899, of moet ie echt perse S1 900 zijn?
Volgens mij niet, die van mij was ergens rond de 850..
Zal dan wel een bug zijn inderdaad.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

• Segafreak83
Start net de game op en alle challenges zijn veranderd ten opzichte van pak hem beet een uur geleden..

Edit: serverproblemen denk ik, nu staat de oude lijst er weer.

[ Voor 24% gewijzigd door Segafreak83 op 11-11-2021 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-08 13:07
Kan niet online momenteel, servers overbelast?

http://specs.tweak.to/16567

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

same here. wel inparty chat maar ingame niet

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• timmie271
Segafreak83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 20:57:
Start net de game op en alle challenges zijn veranderd ten opzichte van pak hem beet een uur geleden..

Edit: serverproblemen denk ik, nu staat de oude lijst er weer.
Heeft wellicht te maken met offline connectie. Althans toen wijzigde de boel hier ook :P

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:05
Okay, ik heb een paar uur gespeeld.
Hoe doe ik nou een race tegen anderen?

• Segafreak83
timmie271 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:08:
[...]

Heeft wellicht te maken met offline connectie. Althans toen wijzigde de boel hier ook :P
Kan de game ook niet meer op solo zetten. Ga wel wat anders doen, want niets werkt op het moment. Challenges zeggen nog 1 meter extra voor de seasonal..

Servers krijgen goed op hun sodemieter, is ook logisch net na launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 13-09 19:59
zetje01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:25:
Makkelijkst is:

Menu> tabje online> horizon open> open racing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
zetje01 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 21:25:
Convoy joinen of een tour even starten onder online.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo alles weer af van dit seizoen op de arcade na (en de dagelijkse die nog moeten komen natuurlijk). Had verwacht dat er vanavond wel wat meer mensen in de arcades zouden verschijnen. Maar helaas... dat was toch wel het voordeel van het oude systeem. Gewoon 1 tijdstip en zeker 's avonds was het dan gewoon goed bevolkt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Vagax

Vagax

Hehe

De game is prima maar heb zelf ook veel issues, sommige season events blijven inderdaad hangen op "1 punt te laag voor de score".

Als ik de game gewoon op solo play zet dan heb ik vrijwel geen issues. Ik werd ook helemaal gek van die hele vervelende countdown tik geluid als je dan gedisconnect bent.

Ik heb in ieder geval de DeLorean, alleen die wou ik heel graag halen :+ ik zie dat de auto van Initial D ook nog later komt, die ga ik ook nog even mee pikken

[ Voor 22% gewijzigd door Vagax op 11-11-2021 22:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
ArthurMorgan schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:11:
Zo alles weer af van dit seizoen op de arcade na (en de dagelijkse die nog moeten komen natuurlijk). Had verwacht dat er vanavond wel wat meer mensen in de arcades zouden verschijnen. Maar helaas... dat was toch wel het voordeel van het oude systeem. Gewoon 1 tijdstip en zeker 's avonds was het dan gewoon goed bevolkt.
Arcade is ook op één of eigenlijk vier tijdstippen?

Die er is er namelijk ieder kwartier, alleen door de vele disconnects zijn er niet zoveel mensen die het dus kunnen of willen joinen. In een convoy is de kans groter dat je wel slaagt om er eentje te halen. Mits je mee mag doen en niet buitengesloten wordt zoals bij mij nu op dit moment het geval is :+

• Segafreak83
Vagax schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:17:
De game is prima maar heb zelf ook veel issues, sommige season events blijven inderdaad hangen op "1 punt te laag voor de score".

Als ik de game gewoon op solo play zet dan heb ik vrijwel geen issues. Ik werd ook helemaal gek van die hele vervelende countdown tik geluid als je dan gedisconnect bent.

Ik heb in ieder geval de DeLorean, alleen die wou ik heel graag halen :+ ik zie dat de auto van Initial D ook nog later komt, die ga ik ook nog even mee pikken
Ik kan solo play nergens vinden, staat normaal toch rechts in het lijstje met zijn 4en? Staan er bij mij nog maar 2 of 3, heel apart.

• timmie271
Segafreak83 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:22:
[...]

Ik kan solo play nergens vinden, staat normaal toch rechts in het lijstje met zijn 4en? Staan er bij mij nog maar 2 of 3, heel apart.
Solo staat onder online rechtsonderin.

• Segafreak83
timmie271 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:23:
[...]

Solo staat onder online rechtsonderin.
Thanks, ga ik morgen nog eens een kijkje nemen.

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Iemand nog goede tips voor YouTube channels met tune codes voor de festival playlists?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:46
timmie271 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 22:20:
[...]

Arcade is ook op één of eigenlijk vier tijdstippen?

Die er is er namelijk ieder kwartier, alleen door de vele disconnects zijn er niet zoveel mensen die het dus kunnen of willen joinen. In een convoy is de kans groter dat je wel slaagt om er eentje te halen. Mits je mee mag doen en niet buitengesloten wordt zoals bij mij nu op dit moment het geval is :+
Of als je toch fast travelled terwijl Timmie roept dat je game dan soms crashed en dat je game crashed. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:15
DutchOwnage schreef op donderdag 11 november 2021 @ 18:56:
[...]

Ik kreeg m gisteren in een superwheelspin, dus zodra ik de andere heb verdiend kan ik die binnenkort verkopen in de AH...easy credits :9

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je niet veel beter die auto's nog even houden? Er zijn toch veel te weinig mensen met echt veel credits om de echte topbedragen te krijgen nu?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier toch wel last van wat bugs, vraag me af of jullie die ook hebben;
- aantal sterren van tunes worden vaak niet getoond
- vorig 'season' kon ik veel van die challenges (rijd met x kilometer langs deze flitspaal in auto y) domweg niet completen, dan bleef er staan dat ik 1 km/h harder moest rijden.
- vs. mode in reguliere races werkt bij mij ook niet. Als ik een tijd beat dan krijg ik een nieuwe tijd aangeboden, maar dat is dan gewoon exact dezelfde tijd van dezelfde persoon.

Anderen die dit herkennen?

Qua tunes zie ik sowieso soms door de bomen het bos niet. Zelf tunen is niet voor mij weggelegd, wat zijn jullie favoriete users om tunes van te gebruiken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Vanmorgen via QR de game opgestart en hoppa binnen minder dan 10 seconden zit je weer te racen, wat een heerlijke game. Ben nog geen bugs of andere problemen tegengekomen in de game, tot nu werkt alles gewoon vlekkeloos :). Weet niet of er veel verschil zit tussen Solo en Online kwa bugs, maar ik speel de game alleen maar in solo modes.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Dit weekend sparen voor AMG project one oOo

Eerst vanmorgen even een proefrit gemaakt met een super7 uitdaging om te kijken of de auto bevalt. Voor mij is naast het rijgedrag ook belangrijk hoe de cockpit positie is. Dat wil namelijk per auto nog al eens verschillen.

Bij de AMG one is het prima in orde.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/qMqQSTjR/image.jpg

Op de motion simulator is het intense ervaring 8)

Ik wilde eerst mijn voucher gebruiken, maar de AMG one is "slechts" 2,7 Miljoen.
Vanmorgen kreeg bij de super wheel spin een Ferrari FXK ter waarde van hetzelfde bedrag _/-\o_

Weet nog steeds niet aan welke auto is mijn voucher ga gebruiken, ik denk sterk aan de Mclaren F1 GT
Of zijn er betere alternatieven ?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Henkus schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:29:

Eerst vanmorgen even een proefrit gemaakt met een super7 uitdaging om te kijken of de auto bevalt. Voor mij is naast het rijgedrag ook belangrijk hoe de cockpit positie is. Dat wil namelijk per auto nog al eens verschillen.

[Afbeelding]

Ik wilde eerst mijn voucher gebruiken, maar de AMG one is "slechts" 2,7 Miljoen.
Vanmorgen kreeg bij de super wheel spin een Ferrari FXK ter waarde van hetzelfde bedrag _/-\o_

Weet nog steeds niet aan welke auto is mijn voucher ga gebruiken, ik denk sterk aan de Mclaren F1 GT
Er is 1 auto die is 30 miljoen. de F1 GT is volgens mij 15 of 20 miljoen dus qua waarde als je ze allemaal wilt collecten kan je het beste die Shelby Daytona van 30 miljoen doen. Maarja er zijn ook andere manieren om die auto te krijgen. ook gewoon van wheelspins dus hoe dan ook kan je met een beetje "pech" die auto net winnen met een wheelspin als je hem gekocht hebt met je voucher bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:23
d.bakker84 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 17:35:
Ja. Maar er komt een fix aan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik snap sowieso niet zo goed hoe ik die Mercedes AMG One nou moet verdienen? Wat moet ik daar nou precies voor doen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[Afbeelding]

Zieke setup! :X :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Xlast88 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 23:07:
Iemand nog goede tips voor YouTube channels met tune codes voor de festival playlists?
Skippy4631

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DennusB schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:37:
Ik snap sowieso niet zo goed hoe ik die Mercedes AMG One nou moet verdienen? Wat moet ik daar nou precies voor doen?
Je hebt bij Festival playlist als je naar rechts scrolled (in 1 van die tabbladen nu ik dacht Summer)
Allemaal objectives die punten geven. Wanneer je totaal het aantal punten hebt voor die AMG one (128 was het dacht ik) dan krijg je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:13

[Afbeelding]

Of je spint een Lamborghini Sesto Elemento FE en je knalt die op de 'Auction House' voor 5 miljoen (bodemprijs). Ik was hem binnen 5 seconden kwijt en kon toen mooi de Mercedes AMG One halen. Wilde de token voor iets bijzonders bewaren. :)

Leuk dat je bij die auto kunt wisselen tussen race- / sportmodus. Zijn er nog meer auto's waar dat kan? :)

Trouwens, gave setup. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
Kan dat verkeer ook uit? Ze proberen niet eens je te ontwijken?! Ben je met de drift challenge bezig, bijna klaar en bam, vol erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Yonix schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:41:
[...]

Of je spint een Lamborghini Sesto Elemento FE en je knalt die op de 'Auction House' voor 5 miljoen (bodemprijs). Ik was hem binnen 5 seconden kwijt en kon toen mooi de Mercedes AMG One halen. Wilde de token voor iets bijzonders bewaren. :)

Leuk dat je bij die auto kunt wisselen tussen race- / sportmodus. Zijn er nog meer auto's waar dat kan? :)

Trouwens, gave setup. _/-\o_
Thx, zal komende week wel eens een filmpje maken met motion. FH5 met motion rig en stuur = een compleet ander spel

Ik heb een Lamborghini Sesto Elemento FE maar die wil ik niet kwijt.

Hoe wissel je trouwens tussen race en sportmodus bij de AMG one ?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Henkus schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 09:17:
[...]

Thx, zal komende week wel eens een filmpje maken met motion. FH5 met motion rig en stuur = een compleet ander spel

Ik heb een Lamborghini Sesto Elemento FE maar die wil ik niet kwijt.

Hoe wissel je trouwens tussen race en sportmodus bij de AMG one ?
Met een controller op linker stick drukken, geld ook voor cabrios zoals mclaren spider, nou weet ik niet welke knop dat is op een stuur. Car collection ben ik al een eind op weg naar de eindstreep. Meeste auto's heb ik verkregen door al die super wheelspins Het zijn de dure knoeperds die ik allemaal nog moet kopen. Voor skills knal ik met de Sesto FE knal ik over de snelweg voor skillpoints.

[ Voor 4% gewijzigd door MisterJD op 12-11-2021 09:33 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:45
Goedemorgen! Ik heb Xbox game pass en speel op PC. Ik heb Forza Horizon 5 gedownload maar zodra ik hem opstart krijg ik de melding dat ik moet inloggen om verder te kunnen. Als ik de Xbox game pass app open heb staat er duidelijk dat ik ben ingelogd. Iemand dit probleem/oplossing?

Alvast dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jochem1995 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:13:
Goedemorgen! Ik heb Xbox game pass en speel op PC. Ik heb Forza Horizon 5 gedownload maar zodra ik hem opstart krijg ik de melding dat ik moet inloggen om verder te kunnen. Als ik de Xbox game pass app open heb staat er duidelijk dat ik ben ingelogd. Iemand dit probleem/oplossing?

Geen idee of dit het is, maar heb je wel de game pass voor PC of game pass ultimate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41

even kijken of je ook bent ingelogd in de Microsoft Store. Anders even opnieuw inloggen daar of in de game pass app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:27:
[...]

Geen idee of dit het is, maar heb je wel de game pass voor PC of game pass ultimate?
https://i.imgur.com/Y1CC68o.png

Ik heb ultimate maar hij geeft aan dat ik PC ook heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Jochem1995 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:32:
[...]

https://i.imgur.com/Y1CC68o.png

Ik heb ultimate maar hij geeft aan dat ik PC ook heb..
Duidelijk, dan geen idee wat het probleem kan zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Uitloggen met je Xbox account en opnieuw inloggen wil soms helpen. Had dit probleem 1x gehad denk een jaar geleden.

Trouwens de game is echt een dief van je tijd.

Zonder dat ik het echt door hebt ben ik zo 2-3 uur verder terwijl naar mijn gevoel misschien een uurtje voorbij is, de game is zo goed in het continu 'voeden' van nieuwe dingen om te doen, race klaar? Daar verder op staat nog een XP bordje, oeh wat staat er na dit XP bordje? Een flitspaal! En hop na de flitspaal staat er verder op een seasonal event race, die ook maar eventjes doen, oh wacht het is een kampioenschap dus dat zijn 3 races! Nou die doe ik wel even

Badabing Badaboem en het is 2 uur s'nachts 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Vagax op 12-11-2021 10:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 08:00:
Hier toch wel last van wat bugs, vraag me af of jullie die ook hebben;
- aantal sterren van tunes worden vaak niet getoond

Anderen die dit herkennen?

Qua tunes zie ik sowieso soms door de bomen het bos niet. Zelf tunen is niet voor mij weggelegd, wat zijn jullie favoriete users om tunes van te gebruiken?
De sterren worden hier keurig getoond (XSX). De gasten van 1% maken fijne tunes. Deze gast maakt ook fijne tunes(en liveries): https://twitter.com/jonk1969. Zoeken op jonk1969. Is de design director van de game, dus dat mag ook wel. Hij heeft mijn Rivals page vol lopen spammen met strakke tijden, en voorlopig kom ik er nog niet aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
Vagax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:37:
[...]

Uitloggen met je Xbox account en opnieuw inloggen wil soms helpen. Had dit probleem 1x gehad denk een jaar geleden.

Trouwens de game is echt een dief van je tijd.

Zonder dat ik het echt door hebt ben ik zo 2-3 uur verder terwijl naar mijn gevoel misschien een uurtje voorbij is, de game is zo goed in het continu 'voeden' van nieuwe dingen om te doen, race klaar? Daar verder op staat nog een XP bordje, oeh wat staat er na dit XP bordje? Een flitspaal! En hop na de flitspaal staat er verder op een seasonal event race, die ook maar eventjes doen, oh wacht het is een kampioenschap dus dat zijn 3 races! Nou die doe ik wel even

Dankjewel, helaas geen succes bij mij. Inmiddels alles opnieuw in en uitgelogd ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Vagax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:37:
[...]

Herkenbaar. Hier de laaste dagen ook véél te laat geworden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:21

OMD

Hoe krijg je nou dat huis voor die fast travel? Ik heb diverse events gedaan maar ik kan maar geen huizen kopen op 1 na in het westen van de map (200.000cr)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

OMD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:46:
Hoe krijg je nou dat huis voor die fast travel? Ik heb diverse events gedaan maar ik kan maar geen huizen kopen op 1 na in het westen van de map (200.000cr)
Het huis zit aan de kust aan de linker kant van de kaart, volgens mij kost ie 1-2 miljoen? Daarmee kan je naar elke weg fast travelen.

Je moet elke fast travel bord omver rijden om gratis te kunnen fast travelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Vagax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:49:
[...]

Het huis zit aan de kust aan de linker kant van de kaart, volgens mij kost ie 1-2 miljoen? Daarmee kan je naar elke weg fast travelen.

Je moet elke fast travel bord omver rijden om gratis te kunnen fast travelen
Ik weet waar het huis zit en heb alle boards. Ik kan het huis echter niet kopen want er is geen marker. Ik moet een bepaald event doen voordat deze beschikbaar komt maar ik weet niet welke.

Op internet vind ik dat ik de BAJA event moest doen. Dat heb ik gedaan maar nog geen huis helaas.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
OMD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:57:
[...]

Ik weet waar het huis zit en heb alle boards. Ik kan het huis echter niet kopen want er is geen marker. Ik moet een bepaald event doen voordat deze beschikbaar komt maar ik weet niet welke.

Op internet vind ik dat ik de BAJA event moest doen. Dat heb ik gedaan maar nog geen huis helaas.
Volgens mij is het Horizon Rush die je moet unlocken ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Ik van al die adventures heb ik er minimaal 1 gedaan. Vind het maar vaag.

Je hebt natuurlijk op youtube genoeg mensen die het hebben gehaald en zeggen allemaal dat je street-racing series moet beginnen. Daar heb ik ook de eerste van gedaan. Zal allemaal wel, vind het extreem onduidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

OMD schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:33:
Ik van al die adventures heb ik er minimaal 1 gedaan. Vind het maar vaag.

Je hebt natuurlijk op youtube genoeg mensen die het hebben gehaald en zeggen allemaal dat je street-racing series moet beginnen. Daar heb ik ook de eerste van gedaan. Zal allemaal wel, vind het extreem onduidelijk allemaal.
Wat is er precies vaag? Dat je alleen dat huis niet kan vinden? Ik heb bij alle festival locaties nu wel geunlocked en voor de rest nog bijna niks gedaan en heb nu wel bijna alle huizen inclusief die aan het strand die jij zocht. Misschien gewoon langs rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DutchOwnage schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:38:
[...]

De sterren worden hier keurig getoond (XSX). De gasten van 1% maken fijne tunes. Deze gast maakt ook fijne tunes(en liveries): https://twitter.com/jonk1969. Zoeken op jonk1969. Is de design director van de game, dus dat mag ook wel. Hij heeft mijn Rivals page vol lopen spammen met strakke tijden, en voorlopig kom ik er nog niet aan :9
Thanks!

Gek dat die sterren het hier (niet altijd, maar wel vaak) niet helemaal goed doen. Qua tunes is het soms wel lastig om te bepalen wat nou past bij je rijstijl. Merk ook dat (nu nog) hele specifieke drag-achtige tunes vaak veel sterren krijgen terwijl ze in feite vrij waardeloos zijn. Dat kun je natuurlijk enigszins zien aan de specs, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:36

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik (en vooral de kinderen natuurlijk ;)) vinden het een heerlijke game maar we ervaren wel wat hinder van irritantie kleine bugs. Het vervelende is dat deze profiel afhankelijk zijn en ze dus op alle XBox'en (One X en Series X) voorkomen.

Zo kan ik geen radio zender wijzigen en mijn kinderen missen bijv de graphics van welke button ze moeten gebruiken om een event te start.

Is er al een update in zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

m-buurman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:46:
Ik (en vooral de kinderen natuurlijk ;)) vinden het een heerlijke game maar we ervaren wel wat hinder van irritantie kleine bugs. Het vervelende is dat deze profiel afhankelijk zijn en ze dus op alle XBox'en (One X en Series X) voorkomen.

Zo kan ik geen radio zender wijzigen en mijn kinderen missen bijv de graphics van welke button ze moeten gebruiken om een event te start.

He, die problemen komen hier ook bekend voor ;). Een restart heeft beiden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:48:
[...]

He, die problemen komen hier ook bekend voor ;). Een restart heeft beiden opgelost.
Een restart van de game of xbox (beiden hadden hier geen invloed), of een restart van het spel en daarmee alle voortgang verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

Vagax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:40:
[...]

Wat is er precies vaag? Dat je alleen dat huis niet kan vinden? Ik heb bij alle festival locaties nu wel geunlocked en voor de rest nog bijna niks gedaan en heb nu wel bijna alle huizen inclusief die aan het strand die jij zocht. Misschien gewoon langs rijden?
Denk dat je het niet helemaal begreep.

Er was geen huis om langs te rijden omdat die niet unlocked was. Ik weet waar die zit en kon er gewoon voor staan maar er was ook geen icon op de map.

Maar goed, was dus een bug, heb het spel opnieuw opgestart en kreeg toen de street-racing scenes en de marker voor het huis.

Niet geheel vreemd dus dat ik het vaag vond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

m-buurman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:50:
[...]

Een restart van de game of xbox (beiden hadden hier geen invloed), of een restart van het spel en daarmee alle voortgang verliezen?
Restart van de game zelf - geen voortgang kwijt natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 12-11-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
m-buurman schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:46:

Ik had gisteravond het probleem dat fast travel/xp boards niet zichbtbaar waren in de game, maar wel op de radar. Even restart en ze stonden er wel.

Zal vast eerdaags wel een grote patch komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:46:
[...]

Thanks!

Gek dat die sterren het hier (niet altijd, maar wel vaak) niet helemaal goed doen. Qua tunes is het soms wel lastig om te bepalen wat nou past bij je rijstijl. Merk ook dat (nu nog) hele specifieke drag-achtige tunes vaak veel sterren krijgen terwijl ze in feite vrij waardeloos zijn. Dat kun je natuurlijk enigszins zien aan de specs, maar goed.
Wel rekening houden met de afstelling en bandenkeuze van de tunes. Voor off-road wil je natuurlijk wel de juiste banden en afstelling. Dat maakt een enorm verschil. Probeer maar eens met een F40 met race banden weg te komen op gravel, laat staan fatsoenlijk een bocht te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 11:57:
[...]

Restart van de game zelf - geen voortgang kwijt natuurlijk.
De game restarten had helaas geen effect, mijn savegame data deleten wél. Ik kan weer van radio switchen maaarrrrr... nu mis ik ook de button icons zoals bij m'n kinderen.
Pagina: 1 ... 16 ... 64 Laatste