[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Nog tips welke auto je het beste kunt kopen met het gratis ticket? Verstandig om gewoon voor een van de aller duursten te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:49
Vagax schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:49:
[...]
Je moet elke fast travel bord omver rijden om gratis te kunnen fast travelen
Elk van de vijftig borden die je omrijdt geeft 200 cr. 'korting' op de 10.000 credits wat de fullprice is. Alle vijftig om geeft dus inderdaad gratis fasttravel, maar je hoeft ze niet allemaal te hebben om fasttravel goedkoop te maken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
Timbox88 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:28:
Nog tips welke auto je het beste kunt kopen met het gratis ticket? Verstandig om gewoon voor een van de aller duursten te gaan?
Alleen als je ook in die allerduurste wilt rijden, of voor de verzameling gaat. Verkopen via Auction House kan niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Timbox88 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:28:
Als je voor de “alle auto’s in de garage trophy” wilt gaan dan is de duurste kopen de logische keuze. Doen dat soort zaken je niets dan lekker een auto kopen die je wilt hebben.

(ik wil die trophy wel. Dus heb die 30.000.000 Shelby genomen. Nog niet ik gereden overigens maar ga dat ook nooit doen denk ik :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 12-11-2021 12:42 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:35

Vagax

Hehe

strider1007 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:37:
[...]

Elk van de vijftig borden die je omrijdt geeft 200 cr. 'korting' op de 10.000 credits wat de fullprice is. Alle vijftig om geeft dus inderdaad gratis fasttravel, maar je hoeft ze niet allemaal te hebben om fasttravel goedkoop te maken..
Dat wist ik niet eens :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb alle huizen, dus ook het dubbele forza point huis. Toch krijg ik maar de helft van de forza points in vergelijking met FH4. Iemand die weet of dat een bug is of dat het allemaal gehalveerd is?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011

Vagax

Hehe

ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:01:
Ik heb alle huizen, dus ook het dubbele forza point huis. Toch krijg ik maar de helft van de forza points in vergelijking met FH4. Iemand die weet of dat een bug is of dat het allemaal gehalveerd is?
https://support.forzamoto...16884883-FH5-Known-Issues

Bekende issue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Donstil schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 12:40:
[...]

Als je voor de “alle auto’s in de garage trophy” wilt gaan dan is de duurste kopen de logische keuze. Doen dat soort zaken je niets dan lekker een auto kopen die je wilt hebben.

(ik wil die trophy wel. Dus heb die 30.000.000 Shelby genomen. Nog niet ik gereden overigens maar ga dat ook nooit doen denk ik :P )
Sounds logic haha, ik wil die trophy ook dus dan ga ik daar ook voor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vaak is tegen de tijd dat je nog maar 1 auto nodig hebt je aantal punten dusdanig hoog dat die 30 miljoen er fluitend uit gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:25:
Vaak is tegen de tijd dat je nog maar 1 auto nodig hebt je aantal punten dusdanig hoog dat die 30 miljoen er fluitend uit gaat ;)
Haha ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen :)
Ik kijk zo wel ff of ik 'm tof vind!

[ Voor 5% gewijzigd door Timbox88 op 12-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
Ik heb mijn gratis auto voucher gewoon gebruikt voor een auto van een paar miljoen die ik ergens voor nodig had. Ik ben van plan deze game nog lang te blijven spelen en credits gaan straks echt geen probleem meer zijn inderdaad.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:31:
Ik heb mijn gratis auto voucher gewoon gebruikt voor een auto van een paar miljoen die ik ergens voor nodig had. Ik ben van plan deze game nog lang te blijven spelen en credits gaan straks echt geen probleem meer zijn inderdaad.
Ik heb er een Hoonigan RS200 van 5 ton voor gehaald :D

Eerst inderdaad beginnen met de auto's waarmee je echt gaat rijden, en dan ook nog even kijken of je die niet gratis met een accolade of zo kunt krijgen.
Sowieso wil ik zo weinig mogelijk kopen. Je krijgt er al zoveel met accolades en spins dat als je ze ook koopt je echt veel te snel alles hebt. Alleen voor seizoensopdrachten en dergelijke wil ik nog wel wat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Is het nieuwe seizoen nu eigenlijk gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:23

Pimmuz

Roar

Pimmuz schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:19:
Mensen al een club kunnen aanmaken op de pc? krijg foutmelding contacting server etc.

Niet erg belangrijk maar toch vervelend.
Heb er een hekel aan om mezelf te herhalen/quoten maar goed bij deze nogmaals.

Bvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Timbox88 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 13:41:
Is het nieuwe seizoen nu eigenlijk gestart?
Ja vanaf gistermiddag is het Wet Season/zomer

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:44

Snippertje

Light up your life

Lol ging voor het eerst 400KM/h en toen de photomode eens geprobeerd, als je niet op mijn auto focust, krijg je dan dus dit haha:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OwtoLtrZ_I4XGfXgOem5Hc56hTg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ze3rsDRi0YeehHCeMTTJ3LGq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s6mU_zZ47Xr7y3Z58iS-VV7SSXs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KiThOc4Dg1wjMpih3Qfu1XEy.jpg?f=fotoalbum_large

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Hoe kan je allemaal aan geld komen? Iig via de spins en het verkopen van auto's, maar ook op andere manieren?

[ Voor 3% gewijzigd door d.bakker84 op 12-11-2021 14:20 ]

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
d.bakker84 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:20:
[...]

Hoe kan je allemaal aan geld komen? Iig via de spins en het verkopen van auto's, maar ook op andere manieren?
racen :)

dus gewoon de road, dirt en cross country dingen bijvoorbeeld. Hoe langer de race hoe meer je verdient. (goliath bijvoorbeeld)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:30:
[...]

racen :)

dus gewoon de road, dirt en cross country dingen bijvoorbeeld. Hoe langer de race hoe meer je verdient. (goliath bijvoorbeeld)
Ah dus toch wel. Ik zag mijn cash nou niet echt toenemen na een race. Waar vind je die Goliath races dan? Die zie ik hier vaker voorbijkomen, maar nog niet gezien op de kaart.

edit: Ik vind het overigens een super vet spel, merk alleen dat ik compleet random alles een beetje aan het doen ben zonder bewust ergens naar toe aan het werken te zijn. Zal wel aan mijn leeftijd liggen dat ik al die verschillende opties niet allemaal meer snap :D :o

[ Voor 23% gewijzigd door d.bakker84 op 12-11-2021 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
d.bakker84 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:33:
[...]

Ah dus toch wel. Ik zag mijn cash nou niet echt toenemen na een race. Waar vind je die Goliath races dan? Die zie ik hier vaker voorbijkomen, maar nog niet gezien op de kaart.
De meldingen van hoeveel je krijgt vind ik ook minder duidelijk dan in bijvoorbeeld 4. Daar kreeg je een apart menu, nu krijg je na een wedstrijd alleen een totaal te zien en maar heel kort. Ik mis het vaker dan dat ik het zie staan. Maar ik zag wel toename van de punten zelf.
Voor een normale wedstrijd (3 laps van anderhalve minuut) krijg je ook niet erg veel. Met premium wordt een gedeelte verdubbeld, en dan nog is het maar rond de 30.000. Zonder die verdubbeling ligt het geloof ik rond de 20.000 (in FH4 was het namelijk niet helemaal alles wat verdubbeld werd.)

Goliath kun je vrijspelen met 1 van de uitbreidingen op die getekende map die je soms ziet en waar je de uitbreidingen kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online

edit: Ik vind het overigens een super vet spel, merk alleen dat ik compleet random alles een beetje aan het doen ben zonder bewust ergens naar toe aan het werken te zijn. Zal wel aan mijn leeftijd liggen dat ik al die verschillende opties niet allemaal meer snap :D :o
Ik ben vorig jaar november begonnen met FH4, ik had precies hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
d.bakker84 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 14:20:
[...]

Je kunt de wheely jeep super spins farmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84

d.bakker84

Andere hulpvraag:

Ik gebruik vaak tuning van anderen op mijn auto. Om die te gebruiken moet je dan vaak betalen (onderdelen kopen?). Als ik daarna weer een andere instelling gebruik, kan ik dan mijn eerdere gekochte tunes nog ergens vinden om weer te gebruiken?

Edit: Ah, gevonden in de garage

[ Voor 6% gewijzigd door d.bakker84 op 12-11-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Je moet die adventures doen en Goliath en Colossus zijn volgens mij het laatste hoofdstuk van de sprintraces. Al heb ik ze al eerder als event gedaan. Dat zijn races van ongeveer 12-13 minuten per ronde.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
ArthurMorgan schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 07:06:
Kun je niet veel beter die auto's nog even houden? Er zijn toch veel te weinig mensen met echt veel credits om de echte topbedragen te krijgen nu?
Credits is geen probleem met deze game,ik heb er zelf nu 20 uur inzitten en heb alle huizen gekocht en inmiddels alweer 3M credits op de bank. En zoveel krijg je volgens mij toch niet voor die Merc aangezien hij voor...ik meen 2,7M in de autoshow te koop is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Seasonal is ook weer lekker bullshit voor een middelmatige racer als mijzelf, alle tournaments tegen highly skilled drivatars, wordt gewoon tot stront gereden.

Koop wel willys en koop de autos wel in de * knip * autoshow

Ook de minigames ben ik wel weer klaar mee, 5x events doen voor 2 puntjes :r * knip *

laaanguage!

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 13-11-2021 18:07 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
Net de 29 om lange Marathon gereden met een Ferrari Enzo. Dwars door Mexico scheuren, wat een genot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bokkie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:56:
Seasonal is ook weer lekker bullshit voor een middelmatige racer als mijzelf, alle tournaments tegen highly skilled drivatars, wordt gewoon tot stront gereden.
Zoek tunes met hoog offroad. Die hebben goed grip voor de bochten. Mislukt een bocht toch, gewoon rewinden. En rij gewoon tot het einde. Ik heb zeker 2 wedstrijden gewonnen waar ik de laatste pas vlak voor de finish pakte. Rij ook een beetje dirty. Bij een bocht gewoon zijkanten rammen om zo met hogere snelheid alsnog de bocht te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Bokkie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 18:56:

Koop wel willys en koop de autos wel in de fucking autoshow

Ook de minigames ben ik wel weer klaar mee, 5x events doen voor 2 puntjes :r flikker toch op man
Wanneer is het blijkbaar normaal geworden dat games je alles maar moeten geven zonder enige vorm van uitdaging. Die highly skilled drivatars zijn erg middelmatig. Dus als je middelmatig zou zijn dan kun je prima winnen zou ik zeggen. :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:18:
[...]

Wanneer is het blijkbaar normaal geworden dat games je alles maar moeten geven zonder enige vorm van uitdaging. Die highly skilled drivatars zijn erg middelmatig. Dus als je middelmatig zou zijn dan kun je prima winnen zou ik zeggen. :P
Ik heb totaal geen moeite met een uitdaging, maar als ik bij het uitkomen van de 2e bocht alleen nog maar de rook zie van de voorlaatste plaats, en ik gewoon niet meer dichterbij kom is het voor mij wel klaar.

Ik speel alle races op above average en moet echt vechten om top 3 te blijven en om eerste te worden
Maar ik heb nu alle 3 de seasonal championships geprobeerd met verschillende autos en verschillende tunes, maar ze rijden gewoon vanaf de start al meteen bij mij weg.

Als ik een racegame speel weet ik bij voorbaat al dat er een moment komt voor mij dat ik moet stoppen, omdat ik dan gewoon aan mijn skill plafond zit.

Vind het alleen jammer dat het bij Horizon, in de basis een racer die ook arcade friendly is om het zo maar te zeggen, dat plafond al gehaald wordt bij de eerste seasonal meuk. Hout het dus wel bij de alle gewone races en laat die hele seasons wel aan mij voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 11:18
Bokkie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 19:47:
[...]

Ik heb totaal geen moeite met een uitdaging, maar als ik bij het uitkomen van de 2e bocht alleen nog maar de rook zie van de voorlaatste plaats, en ik gewoon niet meer dichterbij kom is het voor mij wel klaar.

Ik speel alle races op above average en moet echt vechten om top 3 te blijven en om eerste te worden
Maar ik heb nu alle 3 de seasonal championships geprobeerd met verschillende autos en verschillende tunes, maar ze rijden gewoon vanaf de start al meteen bij mij weg.

Als ik een racegame speel weet ik bij voorbaat al dat er een moment komt voor mij dat ik moet stoppen, omdat ik dan gewoon aan mijn skill plafond zit.

Vind het alleen jammer dat het bij Horizon, in de basis een racer die ook arcade friendly is om het zo maar te zeggen, dat plafond al gehaald wordt bij de eerste seasonal meuk. Hout het dus wel bij de alle gewone races en laat die hele seasons wel aan mij voorbij gaan.
Rijd je met veel driverhulp aan? Probeer anders eens alleen racelijn en ABS. Dan wordt je vaak al iets sneller. En probeer steeds later te remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bij de eerste bocht lig ik ook vaak achter. Verlies regelmatig 2 a 3 plekken bij de start. In de rest van de race is dat prima in te halen. Kijk vooral naar de wat flauwere bochten, daar is met een wat hogere snelheid en goed aansnijden echt heel veel in te halen.

Geen snelle auto pakken, maar een auto waarmee je goed door de bochten komt dat is bijna altijd een winnende strategie. En inderdaad rewinden, daar leer je van bochten nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Het is niet zonder reden dat de seasonal races gelocked staan op Highly Skilled he. Men gaat er vanuit dat die voor het overgrote deel van de mensen goed te doen moet zijn op die moeilijkheidsgraad. Persoonlijk vindt ik het jammer, had wel wat uitdagender mogen zijn en zodoende meer geld opleveren.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 12-11-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik heb alle bonus en fast travel boards binnen, nu de treasure chests nog en ik heb alle discovery objecten afgevinkt.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik rij met ABS en breaking lines, geen full racing lines. die weet ik op zich wel, maar de breaking lines helpen mij niet te overmoedig te zijn om uit te remmen :+

Verder geen break assist en geen traction control? (die 2e rem optie is dat dacht ik), en steering zit 1 onder simulation.

Met tunes focus ik voornamelijk op handling/grip en acceleratie, iets minder topsnelheid. Ik moet het namelijk echt hebben van uitremmen en snel wegtrekken uit de bochten.

Op circuits met minder bochten kan ik meer op topsnelheid focussen.

Het viel mij gewoon op dat met die seasonals ze echt als een raket bij mij wegrijden. Meer niet. Als dat betekend dat ik die punten gewoon niet kan halen en daarmee de auto's niet unlock so be it.

Moest alleen even mijn frustratie uiten over dat deel van de game :P Had in Horizon 4 ook nooit echt de seasonals gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 12-11-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Bokkie schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:01:
Ik rij met ABS en breaking lines, geen full racing lines. die weet ik op zich wel, maar de breaking lines helpen mij niet te overmoedig te zijn om uit te remmen :+

Met tunes focus ik voornamelijk op handling/grip en acceleratie, iets minder topsnelheid. Ik moet het namelijk echt hebben van uitremmen en snel wegtrekken uit de bochten.

Het viel mij gewoon op dat met die seasonals ze echt als een raket bij mij wegrijden. Meer niet. Als dat betekend dat ik die punten gewoon niet kan halen en daarmee de auto's niet unlock so be it.

Moest alleen even mijn frustratie uiten over dat deel van de game :P Had in Horizon 4 ook nooit echt de seasonals gedaan.
Je focus op de tunes en de kenmerken is prima d:)b

Naarmate je de parcours meer gaat rijden, zal ook je banenkennis toenemen. Uiteindelijk kon ik ze in FH dromen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:32
Misschien een gek idee hoor maar wil het toch even voorleggen hier. Is het niet een goed plan als er een vaste tijd wordt afgesproken dat alle fh5 GOT leden de wekelijkse trail gaan doen? Bijvoorbeeld donderdagavond 20:00? Lijkt me leuk om misschien wel met andere GOT leden te racen.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Vanavond was het "off-road" avond.

Ik heb mijn rally stuur en push pull shifter gemonteerd, oh oh wat is dit leuk oOo

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/66z0XJLD/IMG-20211112-200644.jpg

Ook nog een filmpje gemaakt:

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Henkus schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:45:

Ik heb mijn rally stuur en push pull shifter gemonteerd, oh oh wat is leuk oOo

[Afbeelding]

[YouTube: Forza Horizon 5 samsung 49" SFX100 motion]
Wauw hé, kan niks anders zeggen, zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47

Verder geen break assist en geen traction control? (die 2e rem optie is dat dacht ik), en steering zit 1 onder simulation.

Dat als een raket bij je wegrijden was in 4 ook. Bij een circuit race haal je de rest na ongeveer 2 rondes opeens in, bij een straatrace bij ongeveer 55%-60% van de race.

Gewoon doorzetten dus, moet het goedkomen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:48

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Henkus schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:45:

Ik heb mijn rally stuur en push pull shifter gemonteerd, oh oh wat is dit leuk oOo

[Afbeelding]

[YouTube: Forza Horizon 5 samsung 49" SFX100 motion]
Mooi man. Lijkt mij ook wel vet zo'n setup.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Heb het idee dat ze op standje unbeatable rijden bij die rally seasonal. Die andere lukken me wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Banaan86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CLU0ze96TSqPIZZHHotqaMIJJgI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OWKF2oJ1DAbHcVvp0IvUoUvw.png?f=fotoalbum_large

Zojuist mijn eerste convertible gekregen uit een wheelspin. Super gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 18:13

justifire

Shut up and squat !!

Ik bewaar mijn voucher voor de LEGO 10.0 40V decuple-turbo met dik 1600 PK en een prijs van een kleine 900.000.000 :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wilde vandaag eindelijk eens online racen, nou dat ging niet. Kwam nergens in, niet een seasonal playground event en ook niet in een open racing sessie.

Begin wel een beetje moe van dit soort zaken die dan toch net niet lekker werken te worden. Verder geweldige game hoor, vermaak me prima, maar hoop dat ze deze plooien er snel uit strijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Maikel64 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:30:
[...]

Dat als een raket bij je wegrijden was in 4 ook. Bij een circuit race haal je de rest na ongeveer 2 rondes opeens in, bij een straatrace bij ongeveer 55%-60% van de race.

Gewoon doorzetten dus, moet het goedkomen.
Hangt heel erg van je auto af... Ik heb in ieder geval in 4 ook auto's gehad waarmee ik bij de start juist het halve veld al inhaalde. In 5 nog niet maar heb ook nog niet zoveel verschillende auto's geprobeerd, en ben ook vooral op handling aan het focussen ipv brute power bij mijn meeste tunes (en minder alles gelijk naar awd ombouwen), dus nog niet echt zo'n acceleratie raket gereden... Maar ik verwacht dat dat hierbij ook wel kan :)

Overigens zijn er allemaal verschillende manieren om punten te scoren in de seasonals. Ik weet zo niet of je echt genoeg punten kunt scoren voor beide auto's zonder te racen, maar de eerste moet wel kunnen denk ik.

Edit: trouwens, aanhankelijk van de baan vind ik het soms ook juist makkelijker om wel op power te focussen en meer met een powerslide door de bochten te gaan. Je kunt dan vaak juist op de rechte stukken de drivatars inhalen.

[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 13-11-2021 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
Thomas schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 23:39:
Wilde vandaag eindelijk eens online racen, nou dat ging niet. Kwam nergens in, niet een seasonal playground event en ook niet in een open racing sessie.

Begin wel een beetje moe van dit soort zaken die dan toch net niet lekker werken te worden. Verder geweldige game hoor, vermaak me prima, maar hoop dat ze deze plooien er snel uit strijken.
Ze hadden een hotfix voor deze week aangekondigd, maar daar blijkt een probleem mee te zijn waardoor die naar volgende week gaat.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 18:07
Heeft iemand enig idee wat de auto restrictie betekend van de challenge links onder? 'Retro Sports Cars'. Hoe moet je dat uitvinden welke in die categorie horen?

https://i.imgur.com/2DeZF5T.jpeg

edit; Ik had ook even door het draadje kunnen zoeken:
jorank in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

Maar de vraag blijft, waar staat welke categorieën een auto in zit? :D

[ Voor 33% gewijzigd door kevz op 13-11-2021 01:30 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
kevz schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 01:28:
Heeft iemand enig idee wat de auto restrictie betekend van de challenge links onder? 'Retro Sports Cars'. Hoe moet je dat uitvinden welke in die categorie horen?

https://i.imgur.com/2DeZF5T.jpeg

edit; Ik had ook even door het draadje kunnen zoeken:
jorank in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

Maar de vraag blijft, waar staat welke categorieën een auto in zit? :D
Op betreffende uitdaging klikken, dan zie je op de map wat de vereisten zijn, vervolgens kan je in je eigen garage daar op filteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 18:07
Today I learned there is a filter setting. Dank u @Mr. Freeze

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
Mr. Freeze schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 22:45:
[...]

Heb het idee dat ze op standje unbeatable rijden bij die rally seasonal. Die andere lukken me wel.
Bij The Trial staat de AI inderdaad op unbeatable,was bij FH4 ook al zo. Ik vind de AI in dit deel wel wisselvallig,bij de seasonals win ik erg makkelijk op highly skilled maar solo heb ik veel meer moeite. Had om te testen de race met de super hot hatch ook solo gereden met dezelfde wagen(2017 Ford Focus RS) en moest echt moeite doen terwijl ik bij de seasonal 7 sec voorsprong had. :?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Hoi allemaal, ik speel al jaren de forza serie en zal denk ik applyen voor de tweakers groep (zag hem al voorbij komen ingame). Leuk om te zien dat jullie je goed vermaken en damn, wat een dikke setup hierboven in dat filmpje gepost!

Ik gamede vroeger altijd met een rally setup, maar door het huisje, boompje, beestje idee heb ik vorig jaar maar een xbox gehaald waar ik deze serie op kan spelen :)

Mijn gametag is trapgat, see you ingame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Is eigenlijk al duidelijk wanneer de DLC-paketten gaan komen? Met die Premium Edition krijg je ze gratis, dus ben sowieso benieuwd wat ze gaan inhouden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:47:
Is eigenlijk al duidelijk wanneer de DLC-paketten gaan komen? Met die Premium Edition krijg je ze gratis, dus ben sowieso benieuwd wat ze gaan inhouden :)
Je krijgt ze niet "gratis", je hebt er al voor betaald in de vorm van de Premium Edition...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 21:42

cjpostma

Break like the wind

Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:47:
Bij FH4 was DLC 1 (Fortune Island) ongeveer een half jaar na de lancering beschikbaar.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14:39
Wat kun je doen met die sterren punten? Heb er volgens mij zo'n 200k van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Westland1940 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:03:
Wat kun je doen met die sterren punten? Heb er volgens mij zo'n 200k van.
Dat zijn car mastery punten voor iedere individuele auto die je kunt inzetten. Denk aan dubbele XP, extra wheelspin, je skill chain die niet wordt onderbroken als je een foutje maakt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:09:
[...]

Dat zijn car mastery punten voor iedere individuele auto die je kunt inzetten. Denk aan dubbele XP, extra wheelspin, je skill chain die niet wordt onderbroken als je een foutje maakt etc.
Ik doel op de Accolade Points, is dat het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als ik het goed heb heeft dat na de 200.000 punten geen nut meer. Eerst speel je alle verschillende dingen vrij, dan met 200.000 de hall of fame. En daarna is er volgens mij niks meer wat je er mee kunt of doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Westland1940 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:14:
[...]

Ik doel op de Accolade Points, is dat het zelfde?
Ow sorry, my bad. Nee dat is wat anders.

Eehm, Accolade Points verzamel je door alle dingen die je doet in het spel. Vervolgens kun je die verzilveren in het Accolades menuutje. Vaak krijg je er een auto voor, of XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:18:
[...]

Eehm, Accolade Points verzamel je door alle dingen die je doet in het spel. Vervolgens kun je die verzilveren in het Accolades menuutje. Vaak krijg je er een auto voor, of XP.
Maar dat zijn niet de punten, dat zijn de accolade opdrachten zelf die die bonussen geven. Dat staat los van de accolade punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
skreppiedoe schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 07:03:
[...]

Bij The Trial staat de AI inderdaad op unbeatable,was bij FH4 ook al zo. Ik vind de AI in dit deel wel wisselvallig,bij de seasonals win ik erg makkelijk op highly skilled maar solo heb ik veel meer moeite. Had om te testen de race met de super hot hatch ook solo gereden met dezelfde wagen(2017 Ford Focus RS) en moest echt moeite doen terwijl ik bij de seasonal 7 sec voorsprong had. :?
Nee, ik heb het echt over "Letting of Steam". Ik krijg die race niet gedaan. De Trail is dan unbeatable, maar daar een stuk minder moeite mee. Lukt het jullie wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:22:
[...]

Maar dat zijn niet de punten, dat zijn de accolade opdrachten zelf die die bonussen geven. Dat staat los van de accolade punten.
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht, laat ik in m'n enthousiasme ook even behulpzaam zijn zo op de zaterdagochtend :F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:28:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht, laat ik in m'n enthousiasme ook even behulpzaam zijn zo op de zaterdagochtend :F
Ik moet wel zeggen dat het aantal verschillende punten en manieren om dingen te krijgen nou niet superoverzichtelijk is. Ik geloof dat ik toen ik met FH begon het zeker 3 maanden geduurd heeft voor ik überhaupt doorhad waar die forza points voor waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:30:
[...]

Ik moet wel zeggen dat het aantal verschillende punten en manieren om dingen te krijgen nou niet superoverzichtelijk is. Ik geloof dat ik toen ik met FH begon het zeker 3 maanden geduurd heeft voor ik überhaupt doorhad waar die forza points voor waren.
Horizon blinkt nooit uit in overzichtelijkheid.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ik vermaak me echt heel erg met Forza 5, wat een game zeg!

Heb als nieuweling drie vragen:

-Wat is de level cap? En wat als je dat hoogste level hebt gehaald?

-Ik was net lekker missies aan het rijden en ineens popte er een grote, paarse cirkel op de map. Daar zou een 'classic car' gedropt te zijn. Na een kwartier rondrijden in die cirkel, niks gevonden. Doe ik iets verkeerd, of is er een trucje voor om zo'n auto makkelijker te vinden? Zoek je uberhaupt echt naar een auto, of iets anders?

-Ben bezig met die Season Challenge met de Nissan GT-3, zit nu in Chapter 4. 'earning 2 awesome drift skills in road racing events'. Maar hoe doe ik dat? Net wat races gereden, flink gedrift maar geen idee hoe ik die skills dan krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:30:
[...]

Het is inderdaad érg overweldigend allemaal, zeker in het begin. En ik loop toch ook echt al vanaf FH1 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:32:
Ik vermaak me echt heel erg met Forza 5, wat een game zeg!

Heb als nieuweling drie vragen:

-Wat is de level cap? En wat als je dat hoogste level hebt gehaald?

-Ik was net lekker missies aan het rijden en ineens popte er een grote, paarse cirkel op de map. Daar zou een 'classic car' gedropt te zijn. Na een kwartier rondrijden in die cirkel, niks gevonden. Doe ik iets verkeerd, of is er een trucje voor om zo'n auto makkelijker te vinden? Zoek je uberhaupt echt naar een auto, of iets anders?

-Ben bezig met die Season Challenge met de Nissan GT-3, zit nu in Chapter 4. 'earning 2 awesome drift skills in road racing events'. Maar hoe doe ik dat? Net wat races gereden, flink gedrift maar geen idee hoe ik die skills dan krijg?
Je moet in die paarse cirkel op zoek gaan naar een soort schuur. Soms zijn ze lastig te vinden. Als je hem denkt te hebben gevonden moet je er naar toe rijden en dan begint er een filmpje.

Voor die Season challenge moet je ook echt een Road racing event doen dus niet random een race. Op de map kan je die selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Banaan86 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:40:
[...]

Je moet in die paarse cirkel op zoek gaan naar een soort schuur. Soms zijn ze lastig te vinden. Als je hem denkt te hebben gevonden moet je er naar toe rijden en dan begint er een filmpje.

Voor die Season challenge moet je ook echt een Road racing event doen dus niet random een race. Op de map kan je die selecteren.
Goed om te weten dat ik een schuur moet zoeken! Als ik er naast rijd, begint het filmpje vanzelf?

IK had idd gewoon een road race gedaan, maar blijkbaar is driften niet genoeg?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:41:
[...]

Goed om te weten dat ik een schuur moet zoeken! Als ik er naast rijd, begint het filmpje vanzelf?
Nou je moet wel goed dichtbij de schuur zijn voor het filmpje begint en je de plek gevonden hebt.

Zomaar erlangs rijden is meestal niet genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Westland1940
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:18:
[...]

Kijk, meteen zo'n 20 wagens erbij door die points. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:35
Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:41:
[...]

IK had idd gewoon een road race gedaan, maar blijkbaar is driften niet genoeg?
Hoe ik het gedaan heb. Ga naar een willekeurige road race, zoek een mooi stuk gras/land uit en ga daar lekker driften tot je 2 keer een ultimate drift combo gemaakt hebt. Vervolgens race je de race op de normale manier uit (je hoeft de race niet te winnen voor de seasonal).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Xyanta schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:58:
[...]

Hoe ik het gedaan heb. Ga naar een willekeurige road race, zoek een mooi stuk gras/land uit en ga daar lekker driften tot je 2 keer een ultimate drift combo gemaakt hebt. Vervolgens race je de race op de normale manier uit (je hoeft de race niet te winnen voor de seasonal).
Je kunt gewoon de race afbreken als je die twee drifts gehaald hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
Volgens mij is een road race event een blauw icoontje maar kan nu even niet kijken dus ik weet het niet helemaal zeker. Ik deed eerst ook de verkeerde race en kreeg de drift Challenge niet voor elkaar totdat ik erachter kwam welke ik moest hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:35
ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:59:
[...]
Je kunt gewoon de race afbreken als je die twee drifts gehaald hebt.
Nog makkelijker dus :)
Daar twijfelde ik over dus dat heb ik niet gedaan. Goed om te weten voor een volgende keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Als je normaal racet is het inderdaad erg lastig om de ultimate drift te halen, zo lang kun je op een gemiddelde baan en zeker met een grippy auto als dit niet driften. Vind het dan ook een beetje een flauwe opdracht, je moet er heel erg contraproductief voor rijden (of inderdaad gewoon van de baan af gaan en een stukje door het gras gaan driften).

Die trial net ook gedaan, blijft toch ook apart. Het jammere is dat, als je eenmaal gezorgd hebt dat je zelf een goede auto hebt, je voor een groot deel gewoon afhankelijk bent van wat voor team je krijgt. Eerste poging waren we met 5 B700 auto's dus dat zag er goed uit. Maar helaas bleken het allemaal prutsers dus dan maakt het niks uit dat je zelf in je eentje steeds vooraan eindigt. Tweede poging leek erger, 3 auto's onder 700 rating dus waarschijnlijk stock, maar 2 daarvan disconnecten tijdens de eerste race wat de best case scenario is. Doordat die lagere rating hadden waren er ook meer zwakkere drivatars en doordat zij weg vielen was het voor 3 van de overgebleven spelers makkelijk om te winnen (en die 4e achteraan maakt dan niet meer uit). Ik ben zelfs bij de tweede race op moeten springen om een pakket van de postbode aan te nemen, kwam terug, nog een paar drivatars weer in kunnen halen en we wonnen nog makkelijk :+

Die andere races zouden level highly skilled moeten zijn. Had daar toch ook meer moeite mee, maar dat kan ook zijn omdat Timmie onze convoy er zonder waarschuwing van class en auto type in gooide en we dus zelf veelal met stock auto's reden :+

Wel lekker gelijk 10 punten voor de trial, zit nu op 53, de twee auto's van deze week binnen en goed op weg naar de AMG series reward :9

Vreemd genoeg heb ik in de series al 65 punten... Blijkt dat ik bij de komende 3 seizoenen elk al 4 punten heb :? Ahhh zie het al, dat is de monthly rivals. Als je die hebt krijg je gelijk in elk seizoen de punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
De snelste manier om geld te verdienen blijft voor mij nog steeds om elke keer de willeys jeep te komen, 5 car masters punten op te offeren en dan de super wheel spin te gebruiken.

Ik heb vanmorgen zo de AMG project one bij elkaar kunnen sparen en mijn voucher heb ik gebruikt voor de Mclaren F1 LT

De season challenges hebben mij eigenlijk nooit zo kunnen boeien. Vaak zijn dat stunts die je vooral met een controller moet doen. Ik ben zelf meer van het echte racen en dan uiteraard met een stuur.

Af en toe speel ik de game wel eens met de controller, maar dat is meestal om extra skill points te krijgen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Finraziel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:12:
Als je normaal racet is het inderdaad erg lastig om de ultimate drift te halen, zo lang kun je op een gemiddelde baan en zeker met een grippy auto als dit niet driften. Vind het dan ook een beetje een flauwe opdracht, je moet er heel erg contraproductief voor rijden (of inderdaad gewoon van de baan af gaan en een stukje door het gras gaan driften).

Die trial net ook gedaan, blijft toch ook apart. Het jammere is dat, als je eenmaal gezorgd hebt dat je zelf een goede auto hebt, je voor een groot deel gewoon afhankelijk bent van wat voor team je krijgt. Eerste poging waren we met 5 B700 auto's dus dat zag er goed uit. Maar helaas bleken het allemaal prutsers dus dan maakt het niks uit dat je zelf in je eentje steeds vooraan eindigt. Tweede poging leek erger, 3 auto's onder 700 rating dus waarschijnlijk stock, maar 2 daarvan disconnecten tijdens de eerste race wat de best case scenario is. Doordat die lagere rating hadden waren er ook meer zwakkere drivatars en doordat zij weg vielen was het voor 3 van de overgebleven spelers makkelijk om te winnen (en die 4e achteraan maakt dan niet meer uit). Ik ben zelfs bij de tweede race op moeten springen om een pakket van de postbode aan te nemen, kwam terug, nog een paar drivatars weer in kunnen halen en we wonnen nog makkelijk :+

Die andere races zouden level highly skilled moeten zijn. Had daar toch ook meer moeite mee, maar dat kan ook zijn omdat Timmie onze convoy er zonder waarschuwing van class en auto type in gooide en we dus zelf veelal met stock auto's reden :+

Wel lekker gelijk 10 punten voor de trial, zit nu op 53, de twee auto's van deze week binnen en goed op weg naar de AMG series reward :9

Vreemd genoeg heb ik in de series al 65 punten... Blijkt dat ik bij de komende 3 seizoenen elk al 4 punten heb :? Ahhh zie het al, dat is de monthly rivals. Als je die hebt krijg je gelijk in elk seizoen de punten.
Vind het op zich wel meevallen. Als je zorgt dat je gelijk naar P1 rijdt heb je vervolgens wat marge om wat handrem drifts te maken en de achievement te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Banaan86 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:19:
[...]

Vind het op zich wel meevallen. Als je zorgt dat je gelijk naar P1 rijdt heb je vervolgens wat marge om wat handrem drifts te maken en de achievement te halen.
Misschien zat ik gewoon op een niet geschikte baan... Ik kon perfect driftend door de bochten maar moest steeds de auto al recht zetten (of de baan af gaan) voordat het lang genoeg was voor de ultimate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 21:42

cjpostma

Break like the wind

Mr. Freeze schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:27:
[...]

Nee, ik heb het echt over "Letting of Steam". Ik krijg die race niet gedaan. De Trail is dan unbeatable, maar daar een stuk minder moeite mee. Lukt het jullie wel?
Letting off Steam was voor mij echt een kwestie van alle zeilen bijzetten en de inhaalactie om eerste te worden verdiende niet de schoonheidsprijs, maar uiteindelijk wel gehaald. Voor highly skilled was de moeilijkheidsgraad erg hoog (reed unbeatable op FH4 en nu pro/expert in FH5).

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Net ook maar even The Trial gedaan. Zag dat die 10 punten opleverde dus dat is wel een must have. Heb nu de Aston Martin DBS SL unlocked. Wat een bak :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
When Forzarhon Shop? :|

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Heeft iemand die 100 cactus al gehaald? Voor mijn gevoel heb ik er al een miljoen omver gebeukt maar hij lijkt ze niet te tellen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:32

Fuelke

Forza Ferrari

@Timbox88 Voor de barnfinds kan je ook rondvliegen met de drone, als het goed is verschijnt hij dan ook op de map. of je kan via Anna - Link aan een medespeler vragen of hij een oude schuur heeft gezien, als die behulpzaam is zal hij hem dan zogezegd aanwijzen op de map.

't is wel handig dat de daily challenges een hele week beschikbaar blijven, in FH4 was dat vaak maar voor drie dagen.

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2021 12:55 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Banaan86 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:54:
Heeft iemand die 100 cactus al gehaald? Voor mijn gevoel heb ik er al een miljoen omver gebeukt maar hij lijkt ze niet te tellen?!
Die dode cactussen pakt hij sowieso niet, alleen die met meerdere 'takken' volgens mij. Ik had eerst gewoon 100 cactussen gepakt inclusief die dode enkelen. Toen hij niet geactiveerd ben ben ik als een dolle gaan rondrijden. Ik twijfel of je gewoon 100 echte cactussen moet hebben, of 100 meldingen met "smactus".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Fuelke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:54:
@Timbox88 Voor de barnfinds kan je ook rondvliegen met de drone, als het goed is verschijnt hij dan ook op de map. of je kan via Anna - Link aan een medespeler vragen of hij een oude schuur heeft gezien, als die behulpzaam is zal hij hem dan zogezegd aanwijzen op de map.

't is wel handig dat de daily challenges een hele week beschikbaar blijven, in FH4 was dat vaak maar voor drie dagen.
Thanks! Hoe zet ik de drone in?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

ArthurMorgan schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:56:
[...]

Die dode cactussen pakt hij sowieso niet, alleen die met meerdere 'takken' volgens mij. Ik had eerst gewoon 100 cactussen gepakt inclusief die dode enkelen. Toen hij niet geactiveerd ben ben ik als een dolle gaan rondrijden. Ik twijfel of je gewoon 100 echte cactussen moet hebben, of 100 meldingen met "smactus".
Ik heb hem gisteren in 10 minuutjes gehaald maar echt geen 100x Smactus gehaald.
Dus gewoon zo dik mogelijke cactussen rammen.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
m'n sig aangepast, ben benieuwd of ik iemand een keer ga treffen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
[...]

[...]

De lange éen sprieterige of eenarmige cactussen tellen ook mee.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ariekanari schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:01:
[...]

[...]

De lange éen sprieterige of eenarmige cactussen tellen ook mee.
Ik heb geteld en eerst beiden omgereden. Ik heb ook nog nooit een smactus melding gehad bij die... Ik kan het fout hebben, maar heb echt het idee dat die niet meetellen. Maar goed kan toeval zijn. (of gewoon met te weinig snelheid die dingen kapot gereden of zo.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja ik. Niet voor gespeeld maar bleek hem al te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 10:42
Was hier net mee bezig, maar aangezien ik niks van een teller zie lopen, was ik er al snel klaar mee! :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Timbox88 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:58:
[...]

Thanks! Hoe zet ik de drone in?
In de creative tab of zo (kom niet op de juiste naam geloof ik), want dat was blijkbaar de meest logische plek... Rechts onderin staat drone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Mr. Freeze schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:01:
m'n sig aangepast, ben benieuwd of ik iemand een keer ga treffen ;-)
Als je met mede Tweakers wil racen kun je denk ik beter eerst samen in een convoy gaan. Vooral vlak na release van het nieuwe season betwijfel ik of je per toeval iemand gaat treffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Poh kreeg zonet de Sesto FE en Jaguar D-Type in 1 super spin. Kan weer 17 miljoen gaan bijschrijven :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
Meer mensen problemen deze te unlocken? Ik kreeg wel een accolade voor het omver rijden van 100 cactussen maar deze challenge blijft open staan ;(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kq9S0DdDotUlSFw-ao9kwuW34RU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7tmGpZhP5CvGWv80EN2GykMP.jpg?f=user_large

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Banaan86
Ja heb ik toevallig net gepost. Ik krijg hem niet voor elkaar. Heb er al een miljoen ofzo omver gereden maar hij lijkt ze niet te tellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:06
Ohja, ik zie het :9 Zometeen nog maar eens proberen, er is ook een achievement zag ik voor 500 van die krengen.

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Meijeh schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:12:
[...]

Hier hetzelfde probleem, ook al meerdere dingen geprobeerd. Maar nog geen succes
Zelfde probleem hier, heb premium editie. voor de release deed het spel het gewoon na release ging die dus naar de gameservise in de M store, een oplossing was daarvoor om gameservice via de powershell uninstallen en daan via de store weer the installeren. Dat deed niks.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Banaan86
Omdat ze zo mooi is :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NhC-FU_fd2fz87KwNDfXZwetiRE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYwaSxVRZehhH7uyTCx0SwSV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1E0ypFYLveFX6TyCwCDBKFSCJWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kPa5FFGOV4rnJ4DUn9QPkGxs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UtCiec26tOH8LEiFGdTAxJDvQ8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AWOENaK6Ia2sAfNXxEbIqPnV.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 17 ... 64 Laatste