[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 18 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Mr. Freeze schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 10:27:
[...]

Nee, ik heb het echt over "Letting of Steam". Ik krijg die race niet gedaan. De Trail is dan unbeatable, maar daar een stuk minder moeite mee. Lukt het jullie wel?
Excuus,dan had ik het verkeerd begrepen. Ik heb hem zelf zonder veel moeite gehaald met de 2010 Audi TT RS met deze tune...sharecode 986 947 053.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:48
Had hier ook een Audi gekocht. De 'BMW Supra' die je natuurlijk al hebt werkt echt voor geen meter en de AI gaat er gewoon vandoor. Lijkt alsof een achterwiel aangedreven auto niet normaal kan accelereren, maar zodra je in de Audi stapt dan win je met 5-10 sec voorsprong :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:53
The Eliminator is echt raar vandaag. Onzichtbare auto's waardoor je uit het niets in H2H zit zonder te weten waar de ander rijdt. Zat net in de kleinste cirkel en zag niemand op de map terwijl er 20 spelers over waren. Vage shizzle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:32
Wat verstaan ze onder een showcase event? Heb net die met de trein gedaan maar die telde niet…
Weke moet ik dan wel doen?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:01
Banaan86 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 11:45:
Net ook maar even The Trial gedaan. Zag dat die 10 punten opleverde dus dat is wel een must have. Heb nu de Aston Martin DBS SL unlocked. Wat een bak :D
Beetje te doen tegen Unbeatables?En erg afhankelijk van je teammates? Ben zojuist tot de Hall of Fame toegetreden, en die 10 punten zijn zeer welkom.

Net ff een Playground rondje gedaan. Man man, daar kwam geen eind aan nog meer ronden dan in FH4. Gelukkig kan ik nu ook The Trial doen, hoef ik die stomme mini games nooit meer te doen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:06:
[...]

Beetje te doen tegen Unbeatables?En erg afhankelijk van je teammates? Ben zojuist tot de Hall of Fame toegetreden, en die 10 punten zijn zeer welkom.

Net ff een Playground rondje gedaan. Man man, daar kwam geen eind aan nog meer ronden dan in FH4. Gelukkig kan ik nu ook The Trial doen, hoef ik die stomme mini games nooit meer te doen :9
Ik vond hem eigenlijk best makkelijk... Heb vanmorgen een Ford Raptor getuned er voor. De eerste race eerst solo geprobeerd en 4e geworden tegen unbeatables. In de werkelijke trial echter heb ik in 4 rondes maar 1 keer 1 drivatar voor me gehad en de rest allemaal ingehaald. Op een of andere manier waren ze makkelijker in multiplayer. Maar je bent inderdaad wel nog steeds afhankelijk van je team.

Mocht iemand het met mijn tune willen proberen, heb hem eens gedeeld. Geen idee waar zo'n share code zou staan maar moet te vinden zijn als je op mijn gamertag zoekt (Finraziel42).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Finraziel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:15:
[...]

Ik vond hem eigenlijk best makkelijk... Heb vanmorgen een Ford Raptor getuned er voor. De eerste race eerst solo geprobeerd en 4e geworden tegen unbeatables. In de werkelijke trial echter heb ik in 4 rondes maar 1 keer 1 drivatar voor me gehad en de rest allemaal ingehaald. Op een of andere manier waren ze makkelijker in multiplayer. Maar je bent inderdaad wel nog steeds afhankelijk van je team.

Mocht iemand het met mijn tune willen proberen, heb hem eens gedeeld. Geen idee waar zo'n share code zou staan maar moet te vinden zijn als je op mijn gamertag zoekt (Finraziel42).
Zal straks een naar je tune zoeken. En even een Raptor aanschaffen, die staat nog niet in m'n garage dacht ik. Was in FH4 ook een hele fijne cross country bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

Bitfighter schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:48:
[...]

Zelfde probleem hier, heb premium editie. voor de release deed het spel het gewoon na release ging die dus naar de gameservise in de M store, een oplossing was daarvoor om gameservice via de powershell uninstallen en daan via de store weer the installeren. Dat deed niks.
Heb het gemaakt, mijn oplossing was om in de MS store het spel opnieuw op dit apparaat the installeren |:( (zonder opnieuw het spel te downloaden :X ). Jay, kleine overwinning :P

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
jorank schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:01:
Wat verstaan ze onder een showcase event? Heb net die met de trein gedaan maar die telde niet…
Weke moet ik dan wel doen?
Ik heb net "on a wing and a prayer" geprobeerd en werkt ook niet... Denk een bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan86
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 19-02-2024
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:06:
[...]

Ja, was vrij simpel. Had 2 goede teammates maar anders had ik hem nog wel gehaald denk ik. Heb het met die Ford Bronco gedaan die je volgens mij aan het begin krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:20

Zyron

BWRAAAAP

Exactor it schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:00:
The Eliminator is echt raar vandaag. Onzichtbare auto's waardoor je uit het niets in H2H zit zonder te weten waar de ander rijdt. Zat net in de kleinste cirkel en zag niemand op de map terwijl er 20 spelers over waren. Vage shizzle.
Ik had gisteren een versie waarbij de finish van een H2H wel op de map stond, maar niet daadwerkelijk op die plek zichtbaar was. Ook niet gevonden, uiteindelijk werden we gekickt omdat de race te lang duurde. 😂

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:12
Weet iemand eigenlijk wanneer de Forzathon Shop live gaat?

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://support.forzamoto...16884883-FH5-Known-Issues

The Forzathon Shop is currently not open, please keep an eye on our social channels for when this is available

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Finraziel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 16:28:
[...]

Ik heb net "on a wing and a prayer" geprobeerd en werkt ook niet... Denk een bug.
Bij mij werkte het wel, ik heb Flood, Sweat and Gears gedaan. Had hem nog niet eerder gedaan, misschien dat dat nog mee speelt (qua bug).

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Valt het jullie ook op dat het echt lang duurt voordat barn find wagens volledig opgeknapt zijn? In FH4 had ik echt in no time de wagens. Het is niet erg dat het wat langer duurt, maar damn ik wacht nog steeds op die eerste Jaguar.

Oh en is er een manier om te zien hoe je bepaalde emotes, toeters, kleding etc vrijspeelt? Ik heb een super toffe MJ emote gezien die ik echt graag zou willen hebben, maar er staat niet bij wat ik ervoor moet doen, bij de toeters ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er vandaag mee begonnen op PC (samen met mijn nieuwe LG UltraGear 27GP850 :*) )
Zeer mooi spel maar ik heb wel heel veel connection issues.
Vanavond dan maar eens gas geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47
Banaan86 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 12:54:
Heeft iemand die 100 cactus al gehaald? Voor mijn gevoel heb ik er al een miljoen omver gebeukt maar hij lijkt ze niet te tellen?!
Met gemak. Even 10 minuten door een veld met cactussen lopen rammen en toen had ik 'm.

Wel vervelend dat er geen teller is zodat je weet hoever je bent.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zercules
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik heb elke week (tot nu toe iig) een issue met die ‘win een championship in auto XYZ’. De eerste keer (met 56-60 punten) win ik en krijg ik de reward niet. De tweede keer wel, zelfde auto, juiste groep, voldoende niveau spec. Deze week dus weer, beetje jammer maar ach…

Iedereen hier de bug in car collection al bekend? Ga op een auto staan die niet te krijgen is, uit menu, terug klikken, purchase, hoppa. Lukt ook bij auto’s die niet via de autoshow te krijgen zijn. Ik heb er nu iets meer dan 500 en verzamel rustig door…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soji
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 15-11-2023
Maikel64 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:11:
[...]

Met gemak. Even 10 minuten door een veld met cactussen lopen rammen en toen had ik 'm.

Wel vervelend dat er geen teller is zodat je weet hoever je bent.
Er is wel een soort van teller je kan de 500 stuks accolade pinnen.

Maar inderdaad 10 minuutjes en je hebt de season goal. Wat door en je hebt ook de accolade en achievement.

[ Voor 8% gewijzigd door Soji op 13-11-2021 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Soji schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:36:
[...]

Er is wel een soort van teller je kan de 500 stuks accolade pinnen.

Maar inderdaad 10 minuutjes en je hebt de season goal. Wat door en je hebt ook de accolade en achievement.
Ja dat werkt bij mij dus niet. Ik heb al duizenden cactussen om ver gebeukt maar ik krijg de achievement niet. Frustrerend want ik heb verder alles van de season gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

devilsnight schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:35:
Valt het jullie ook op dat het echt lang duurt voordat barn find wagens volledig opgeknapt zijn? In FH4 had ik echt in no time de wagens. Het is niet erg dat het wat langer duurt, maar damn ik wacht nog steeds op die eerste Jaguar.
Ik wacht al dagen op de Ferrari 250 GTO tot die gerestaureerd is 8)7
De Ferrari F40 Competizione leek ook een eeuwigheid te duren, maar die is klaar sinds gisteren.

Ik heb zelfs auto's zien gerestaureerd zijn die ik pas na deze twee Ferrari's had gevonden.

[ Voor 18% gewijzigd door Fuelke op 13-11-2021 18:54 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ben ik de enige die voor 70% niet snapt wat dit spel doet buiten de races om? ik zie een hoop activiteiten en opties overal, maar begrijp er niks van. doe maar gewoon racen voor mij :P

overigens, ik heb dit bij meerdere spellen tegenwoordig. wat een doolhof allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banaan86
Fuelke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:53:
[...]

De Ferrari F40 Competizione leek ook een eeuwigheid te duren, maar die is klaar sinds gisteren.

Ik heb zelfs auto's zien gerestaureerd zijn die ik pas na deze twee Ferrari's had gevonden.
Die GTO duurde idd een eeuwigheid. Was na 2 dagen pas klaar bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
Fuelke schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:53:
[...]

In FH4 was het volgens mij obv time played ofzo. In FH5 lijkt het te zijn obv distance driven. Ff keer wat lange races doen en je hebt ze :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
Farabi schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:54:
ben ik de enige die voor 70% niet snapt wat dit spel doet buiten de races om? ik zie een hoop activiteiten en opties overal, maar begrijp er niks van. doe maar gewoon racen voor mij :P

overigens, ik heb dit bij meerdere spellen tegenwoordig. wat een doolhof allemaal.
Ja, je bent absoluut de enige.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:20

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

devilsnight schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:35:

Oh en is er een manier om te zien hoe je bepaalde emotes, toeters, kleding etc vrijspeelt? Ik heb een super toffe MJ emote gezien die ik echt graag zou willen hebben, maar er staat niet bij wat ik ervoor moet doen, bij de toeters ook niet.
Voor die toeters moet je die waterscooters verslaan in die showcase event!

Die MJ emote met die moonwalk heb ik verder gehaald bij een danger sign. Ik vloog zo hoog dat ik bijna de maan raakte!

Maar alle gekheid op een stokje. Voor de rest heb je gewoon geluk nodig bij de wheelspins. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
yorkick schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 17:28:
[...]

Bij mij werkte het wel, ik heb Flood, Sweat and Gears gedaan. Had hem nog niet eerder gedaan, misschien dat dat nog mee speelt (qua bug).
Zou goed kunnen... Ik heb hem net gekregen bij het voor de eerste keer doen van catch me if you canyon (de trein die voor iemand anders dus niet werkte).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:36

Phntm

Tlingelingeling

Finraziel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 20:20:
[...]

Ja, je bent absoluut de enige.
Extreem veel content inderdaad. Eigenlijk wat bij FH4 in expansions kwam is nu al vanaf het eerste moment in begrepen... Ik doe maar wat terwijl ik rijd. Heb niet eens alle races gedaan en nu al dingen als goliath etc unlocked. Normale races? Amper gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:38:
[...]

Zou goed kunnen... Ik heb hem net gekregen bij het voor de eerste keer doen van catch me if you canyon (de trein die voor iemand anders dus niet werkte).
haha die werkte bij mij niet, toen ben ik die jetski's gaan doen.. werd ik niet eens eerste zoals hoort maar kreeg ik de weekly wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
uchiha tijntje schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 21:14:
[...]

Voor die toeters moet je die waterscooters verslaan in die showcase event!

Die MJ emote met die moonwalk heb ik verder gehaald bij een danger sign. Ik vloog zo hoog dat ik bijna de maan raakte!

Maar alle gekheid op een stokje. Voor de rest heb je gewoon geluk nodig bij de wheelspins. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zIN8v_tFhSfFj3YdkQAtr8pRhb0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/SIj1xs5m4Fc5ibTfy6r6wlN7.gif?f=user_large

Eerst toen ik dit las dacht ik.... shiiiiit, gaan we zelfs tegen waterscooters racen? Had gekund hé, we reden immers ook even tegen dirtbikes, haha.

Qua MJ emote, dat zou wel een super toffe manier geweest zijn, dat je zo ziek hoog met je auto moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Edit : Kan weg...

[ Voor 92% gewijzigd door Rockvee2 op 14-11-2021 00:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13-09 15:33
devilsnight schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 23:25:
[...]

Eerst toen ik dit las dacht ik.... shiiiiit, gaan we zelfs tegen waterscooters racen? Had gekund hé, we reden immers ook even tegen dirtbikes, haha
Wie gaat het hem vertellen? :p

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
BeefHazard schreef op zondag 14 november 2021 @ 01:17:
[...]

:+
De ‘story’ had ik in een uurtje of 8 doorlopen, dus denk dat hij ze inmiddels wel gezien heeft. Wel toffe events. Alleen met die monster trucks was een tikkeltje overdreven rubber banding mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
BeefHazard schreef op zondag 14 november 2021 @ 01:17:
[...]

Ik dacht dat het een grap was vanwege de toeter en waterscooter. Ik dacht even aan dat ene gekke nummer van jaren geleden ,lol.

Alleen de MJ emote gaat dus echt via wheelspin dus, duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Farabi schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 18:54:

Haha Nee zeker niet. Ondanks dat ik de hoeveelheid content wel kan waarderen is het wel erg onoverzichtelijk zo af en toe.

De reden zal wel zijn omdat je gewoon alles in elke volgorde kan doen, ik had wat meer opbouwende progressie willen zien maar oké dit hoort er nou een maal bij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Waarom hebben de ontwikkelaars ervoor gekozen om seasonal championships op een fixed difficulty te zetten? Ik ben geen highly skilled racer, gewoon average. Onmogelijk om te winnen.

Heel apart en haalt de fun voor me weg uit de game.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Gisteren bezig geweest om de Jeep Wrangler DeBerti te unlocken, heeft wel 50 points nodig.
wat een beest om mee te scheuren, een van de weinige auto's die bijna niet afremt als je door water rijdt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uujEUgCA87YF1GwND-1h4eJoy24=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xEvtsAtM4srlIrF51f7LraCn.jpg?f=user_large

Ik heb de upgrades gebruikt van deze vid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
absrnd schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:13:
Gisteren bezig geweest om de Jeep Wrangler DeBerti te unlocken, heeft wel 50 points nodig.
wat een beest om mee te scheuren, een van de weinige auto's die bijna niet afremt als je door water rijdt :)

[Afbeelding]

Ik heb de upgrades gebruikt van deze vid.

[YouTube: Forza Horizon 5 Let's Play : They NERFED This Super Rare Car.. (Part 13)]
Nice! Toffe wagen idd, wist niet dat ‘ie zo water proof was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:56
Oké toch even hulp nodig hier.

Bij de Forzathon Daily Challenges staat er hier een nieuwe open namelijk:

Crowd Pleaser en daarvoor moet ik een Showcase event completen.

Maar ik weet dat er een bug actief is en dat deze niet werkt maar ik heb ze denk ik nog niet allemaal gedaan, want een showcase is toch een eerste unlock van een Festival expeditie nietwaar? Ik moet nog altijd die dirt en road racing expeditions doen maar als ik net die dirt gedaan heb blijkbaar is dat geen Showcase event?

Nu is mijn vraag wat dan wel zo'n Showcase event missie is en waar ik er zo één vind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
Astratuner schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:31:
Oké toch even hulp nodig hier.

Bij de Forzathon Daily Challenges staat er hier een nieuwe open namelijk:

Crowd Pleaser en daarvoor moet ik een Showcase event completen.

Maar ik weet dat er een bug actief is en dat deze niet werkt maar ik heb ze denk ik nog niet allemaal gedaan, want een showcase is toch een eerste unlock van een Festival expeditie nietwaar? Ik moet nog altijd die dirt en road racing expeditions doen maar als ik net die dirt gedaan heb blijkbaar is dat geen Showcase event?

Nu is mijn vraag wat dan wel zo'n Showcase event missie is en waar ik er zo één vind.
Nee dat zijn expeditions, niet showcases.
Showcases zijn de gekke races tegen bijvoorbeeld trein / vliegtuig / monster truck.

Je kan op je Map filteren met RB, dan op "Showcases and expeditions" dan zie je ze beide.
Als je dan over de icoontjes hovered dan zie je bij de Showcases ook "Showcase" staan, en bij Expeditions staat dat in de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Oke merci gevonden en gelukt ondertussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Toen ik Catch me if you Canyon won triggerde de challenge niet, daarna even express tweede worden en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Jackson6 schreef op zondag 14 november 2021 @ 12:59:
Toen ik Catch me if you Canyon won triggerde de challenge niet, daarna even express tweede worden en toen lukte het wel.
Zo heb ik het ook gedaan :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:43
Zijn er nog mensen die het kasteel gekocht hebben maar hun dagelijkse wheelspin hiervan niet ontvangen?

Ik heb het kasteel nu reeds 3 dagen maar lijk nog geen wheelspin ontvangen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ectra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-07 16:41
glennvho schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:18:
Zijn er nog mensen die het kasteel gekocht hebben maar hun dagelijkse wheelspin hiervan niet ontvangen?

Ik heb het kasteel nu reeds 3 dagen maar lijk nog geen wheelspin ontvangen te hebben.
Ik heb m af en toe ontvangen. Had online gelezen dat je die wheelspin krijgt op dezelfde tijd als dat je het kasteel hebt gekocht. Als je dan niet online bent, krijg je m niet. Ik ga er vanuit dat dit nog veranderd gaat worden want ik heb echt geen idee welke tijd dit was.

(Voorbeeld: je koopt het kasteel om 14:00 uur, dan krijg je die wheelspin elke dag om 14:00).

Je krijgt het via zo'n zelfde soort notificatie als een level-up. Dus niet via de messages ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Als je last hebt van onzichtbare auto's in eliminator: zet crossplay uit in je xbox settings. Dan zie je iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ectra schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:25:
[...]

Ik heb m af en toe ontvangen. Had online gelezen dat je die wheelspin krijgt op dezelfde tijd als dat je het kasteel hebt gekocht. Als je dan niet online bent, krijg je m niet. Ik ga er vanuit dat dit nog veranderd gaat worden want ik heb echt geen idee welke tijd dit was.

(Voorbeeld: je koopt het kasteel om 14:00 uur, dan krijg je die wheelspin elke dag om 14:00).

Je krijgt het via zo'n zelfde soort notificatie als een level-up. Dus niet via de messages ofzo
Hahaha, wat is dat voor onzin joh. Dat soort dingen moeten ze wel echt snel fixen.

Vind deze FH wel een stuk meer buggy dan FH4 was bij de release. Kan me daar ook wel wat manco's herinneren maar met name op online gebied hebben ze nog heel wat te fixen.

En dat die Forzathon shop nog altijd gesloten is is echt een aanfluiting..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Bij FH4 zat ik een GoT league iirc. Is er ook zoiets in FH5? If yes, hoe join ik? Ik speel op PC via steam mocht dat verschil maken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Het enige waar ik van baal is dat ik het momenteel echt niet meer voor elkaar krijg een Horizon (Drift) Arcade compleet te krijgen. Iedere keer maar met 1 of 2 anderen is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06
Krijgen jullie ook geen seasonal punten voor het doen van een Horizon Arcade event? Ik heb er 3 gedaan, waarvan de eerste niet gelukt was. De tweede was wel gelukt, en de derde was bugged. Het spel bleef steeds switchen tussen 1 en 2 completed waardoor ik het derde event niet kon doen.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zercules
pretpik schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:57:
Krijgen jullie ook geen seasonal punten voor het doen van een Horizon Arcade event? Ik heb er 3 gedaan, waarvan de eerste niet gelukt was. De tweede was wel gelukt, en de derde was bugged. Het spel bleef steeds switchen tussen 1 en 2 completed waardoor ik het derde event niet kon doen.
Ik heb dit ook een paar keer gehad, herhalen en doorzetten. Buggy spel, uiteindelijk wel gelukt gelukkig…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ectra schreef op zondag 14 november 2021 @ 13:25:
[...]

Dat laatste klopt volgens mij niet. Er is een tab met Gifts, als het goed is staat het daaronder.

Het valt mij ook op dat de Forza Hub nog altijd niet is geupdate, voorheen gebruikte ik dit voor extra coins. Komt deze nog wel terug?

Vreemd dat de shop nog altijd offline is, wellicht wachten ze op de eerste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dat is nogal een grote en serieuze lijst. :o

code:
1
2
Accolades - Some Accolades may display uncomplete even after being completed
Accolades - Some Drift Zone, Speed Zone, and Danger Sign Accolades may become impossible to achieve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:21
Hier het zelfde probleem met Arcade: te weinig participanten om een ronde te voltooien.
Een ander probleem waar ik tegen aan liep: in een Playground Game kwam ik vast te zitten en het was onmogelijk om de autopositie te resetten waardoor ik wegens inactiviteit uit de lopende Playground Game werd gegooid en daarna kon ik de autopositie wel resetten.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
HollowGamer schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:14:
[...]

Dat is nogal een grote en serieuze lijst. :o

code:
1
2
Accolades - Some Accolades may display uncomplete even after being completed
Accolades - Some Drift Zone, Speed Zone, and Danger Sign Accolades may become impossible to achieve
Ze hebben de 'hot fix' ook een week uitgesteld, omdat er nogal veel te fixen valt ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
ariekanari schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:29:
Hier het zelfde probleem met Arcade: te weinig participanten om een ronde te voltooien.
Een ander probleem waar ik tegen aan liep: in een Playground Game kwam ik vast te zitten en het was onmogelijk om de autopositie te resetten waardoor ik wegens inactiviteit uit de lopende Playground Game werd gegooid en daarna kon ik de autopositie wel resetten.
Ja dat systeem hebben ze mooi om zeep geholpen. In FH4 werkte dat juist altijd top, bijna op ieder tijdstip. Nu krijg ik een beetje een kip/ei idee. Mijne eerdere ervaringen hiermee in FH5 zijn ruk, dus besteed ik er geen aandacht meer aan. Als iedereen zo denkt krijg je nooit voldoende participants.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Oh trouwens, hoe halen jullie in hemelsnaam dat ene XP bord dat op een pilaar staat onder een 'brug'? Er is ook geen schans of iets dergelijks. Ik heb echt geen idee hoe ik mijn auto daar in de lucht krijg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Rossi46 schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:47:
Oh trouwens, hoe halen jullie in hemelsnaam dat ene XP bord dat op een pilaar staat onder een 'brug'? Er is ook geen schans of iets dergelijks. Ik heb echt geen idee hoe ik mijn auto daar in de lucht krijg...
Snelheid maken vanaf de ophoging/heuvel achter de pilaar. Het is een beetje een schuine lijn, maar het koste mij niet heel veel tijd met een paar keer rewinden.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die “alle auto’s trophy”. Moet je ze daarvoor allemaal in je garage hebben, of is unlocken in de “car collection” ook voldoende?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Donstil schreef op zondag 14 november 2021 @ 15:55:
Hoe zit het eigenlijk met die “alle auto’s trophy”. Moet je ze daarvoor allemaal in je garage hebben, of is unlocken in de “car collection” ook voldoende?
Voor wat het waard is, de manufacturer bonus rewards unlocken als je alle auto's een keer gehad hebt. Daarvoor hoef je ze dus niet te houden. Ik had niet alle Chevy's toen ik de achievement voor manufacturer affinity haalde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 12:34
Het is wellicht al gevraagd maar:

Hebben jullie ook veel bugs bij de festival playlist? Bij de races gaat het wel goed maar bij andere events staat telkens dat ik nog een 1m meer moet / 1m verder moet. Het kan zijn dat ik wat mis aangezien ik een Forza newbie ben.

Leuk om via de GoT groep mee te spelen. Begrijp nog niet helemaal wat het inhoudt (behalve dat ik mijn ranking met jullie kan vergelijken) maar lijkt me leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Dat 1-meterverhaal is ook een bug idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Stomme vraag wellicht, maar wat is die paarse stippellijn op de map als je the Eliminator speelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:26:
Stomme vraag wellicht, maar wat is die paarse stippellijn op de map als je the Eliminator speelt?
de rechte lijn naar de volgende binnenkant van de cirkel.

het speelveld is altijd een cirkel waar je binnen moet zitten. En hij wordt steeds kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ArthurMorgan schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:29:
[...]

de rechte lijn naar de volgende binnenkant van de cirkel.

het speelveld is altijd een cirkel waar je binnen moet zitten. En hij wordt steeds kleiner.
Aha, nou wordt het me weer een stuk duidelijker. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:46:
Bij FH4 zat ik een GoT league iirc. Is er ook zoiets in FH5? If yes, hoe join ik? Ik speel op PC via steam mocht dat verschil maken.
Ik geloof dat ik het gevonden heb. Moet alleen nog even worden geaccepteerd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:24
Wat ik echt wel storend vind is dat veel van die zaken in de challenges om punten te verzamelen een fixed difficulty hebben. En dan ook nog direct de hoogte difficulty. Lijkt me dat veel mensen uit de boot vallen dan met deze set up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:19
Ondertussen de eerste hacker tegengekomen in de playground. In eerste instantie leek het alleen een exploit te zijn want hij stond steeds een stukje buiten de baan. Echter ik werd meerdere keren 'infected' terwijl er alleen een teammaat in de buurt was. In de ronde met crown was alleen de hacker er nog. Vervolgens verloor ik de crown (en kon ik alsnog alleen langzaam rijden) terwijl hij buiten de map stond...

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Als je een auto hebt met A, B of welke letter (categorie) dan ook; er staat altijd een getal achter. Zegt dat geta dan iets over het niveau van je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:38:
[...]

Ik geloof dat ik het gevonden heb. Moet alleen nog even worden geaccepteerd geloof ik.
Waar vind je dit, want dan join ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
London schreef op zondag 14 november 2021 @ 14:15:
[...]

Hahaha, wat is dat voor onzin joh. Dat soort dingen moeten ze wel echt snel fixen.

Vind deze FH wel een stuk meer buggy dan FH4 was bij de release. Kan me daar ook wel wat manco's herinneren maar met name op online gebied hebben ze nog heel wat te fixen.

En dat die Forzathon shop nog altijd gesloten is is echt een aanfluiting..
De online van FH4 werkte in het begin echt een stuk slechter volgens mij... Was toen vaker met een groepje online races aan het doen maar gebeurde toen echt vaak dat we weer uit een race moesten quiten omdat er iemand uit gekickt was. Nu krijgen we wel foutmeldingen en je ziet regelmatig de auto's niet, maar samen vanuit een convoy events doen gaat in mijn ervaring tot nu toe vrij goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Timbox88 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:29:
Als je een auto hebt met A, B of welke letter (categorie) dan ook; er staat altijd een getal achter. Zegt dat geta dan iets over het niveau van je auto?
Je moet je microsoft/xbox account gekoppeld hebben en dan inloggen op de xbox console companion app op je pc. Als ik het goed moet je daarna ingame in de online tab een groep proberen te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dat is de PI (Performance Index) van de wagen,de maximale waarde voor bijvoorbeeld de A klasse is 600.
De PI kan je verhogen dmv upgrades. En als je dan boven de 600 komt veranderd de wagen automatisch naar de S klasse.

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 14-11-2021 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Exactor it schreef op zondag 14 november 2021 @ 16:01:
[...]

Voor wat het waard is, de manufacturer bonus rewards unlocken als je alle auto's een keer gehad hebt. Daarvoor hoef je ze dus niet te houden. Ik had niet alle Chevy's toen ik de achievement voor manufacturer affinity haalde.
Ik kreeg zo'n award toen ik alle Datsuns had.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
strider1007 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:45:
[...]

Ik kreeg zo'n award toen ik alle Datsuns had.. :)
Ja, dan lukt het zeker! Ik probeerde te zeggen dat als je een auto gehad hebt (en later weggegeven of verkocht hebt) hij alsnog meetelt voor die manufacturer award.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Het getal geeft het prestatie niveau van je auto weer. De letter volgt daar simpelweg uit. Vanaf 601 wordt het B, vanaf 701 wordt het A, enz. Als je zelf gaat tunen dan zie je eigenlijk direct hoe hard het per onderdeel omhoog gaat. Zo kun je puzzelen om de ideale A800 auto (ik noem maar wat) te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ik zag online dat ik nog helemaal niet mijn Premium Edition icoontje achter mijn naam heb, iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Pufster schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:05:
Wat ik echt wel storend vind is dat veel van die zaken in de challenges om punten te verzamelen een fixed difficulty hebben. En dan ook nog direct de hoogte difficulty. Lijkt me dat veel mensen uit de boot vallen dan met deze set up.
Dit is wat mij betreft een enorme verbetering. In FH4 waren er geen restricties en deed je alle challenges uiteindelijk altijd met dezelfde auto (de mosler die je gratis kreeg). Na een paar weken is de lol er dan wel vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Heerlijke game dit :) Horizon 4 heel veel gespeeld, en ondanks dat Horizon 5 vooral meer van hetzelfde is (maar: mooiere omgeving) vermaak ik me er prima mee.
Vind het alleen erg jammer dat er geen VR ondersteuning is, maar wie weet komt dat achteraf met een mod?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06
Vandaag m'n nieuwe vriend gewonnen uit een wheelspin. Wat een geluid zit er in, en vooral wat een draaicirkel :9~ .

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/PrbZwtY/f79d51c7-b0a8-4036-9553-16ddb8d12a52.jpg

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:24
sdk1985 schreef op zondag 14 november 2021 @ 17:51:
[...]

Dit is wat mij betreft een enorme verbetering. In FH4 waren er geen restricties en deed je alle challenges uiteindelijk altijd met dezelfde auto (de mosler die je gratis kreeg). Na een paar weken is de lol er dan wel vanaf.
Ik had het niet over keuze auto, maar dat de tegenstanders de hoogste difficulty hebben en je kan hier niets aan veranderen. De mogelijkheid op punten te maken is dan wel voor veel spelers onmogelijk aangezien je altijd 1ste moet zijn bij die races.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L5ghY1z7g2RVDK88kS6oFyUL7mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gC4HEVVcKwLBC9eHMBu2rFI2.png?f=fotoalbum_large

Uitgespeeld hoor :+ :D Dit gaat niet verbeterd worden. 31 miljoen aan auto's blijkbaar _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door London op 14-11-2021 20:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Pufster schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
[...]

Ik had het niet over keuze auto, maar dat de tegenstanders de hoogste difficulty hebben en je kan hier niets aan veranderen. De mogelijkheid op punten te maken is dan wel voor veel spelers onmogelijk aangezien je altijd 1ste moet zijn bij die races.
De difficulty bij de seasonals is highly skilled,de uitzondering is the trial,daar is het AI niveau het hoogst...unbeatable.
De races tegen de highly skilled zijn wel te doen voor de meeste spelers,alleen moet je niet met een "stock" auto rijden want dan is het inderdaad erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
skreppiedoe schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:02:
[...]

De difficulty bij de seasonals is highly skilled,de uitzondering is the trial,daar is het AI niveau het hoogst...unbeatable.
De races tegen de highly skilled zijn wel te doen voor de meeste spelers,alleen moet je niet met een "stock" auto rijden want dan is het inderdaad erg lastig.
Je rijdt toch tegen auto's die grofweg dezelfde rating hebben? Dus je kan van een 600 auto wel een 900 auto maken maar dan rij je ook tegen 900 auto's toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Pufster schreef op zondag 14 november 2021 @ 18:49:
[...]

Ah dat had ik inderdaad niet begrepen. Het is natuurlijk een online game dus daar zit vermoedelijk de oplossing voor je. Je hoeft met 2 man namelijk niet eens te winnen. Natuurlijk als 1tje eerste staat dan heb je meteen 1050 punten en kan de 2e speler achteraan rijden. Maar je kunt ook samen 3 en 4 oid rijden en dan als team voldoende punten halen. Ieder krijgt namelijk 100 punten per ingehaalde speler en 50 bonus punten voor de eerste plek. Dus wanneer het AI team met 2 man voorop staan dan hebben die 450 punten. Dan hebben jij en je maat allebei 4 man ingehaald en dus 800 punten.

Verder vraag ik me af of je uberhaupt verplicht bent te winnen. Want vorige week won in de playground game niet en alsnog had ik het goude plaatje en de bijbehorende punten.

Difficulty staat overigens niet op unbeatable, ik reed in het event links vrij snel een seconde of 20 voorop deze week. Als het niet lukt kun je altijd een tune zoeken via je huis/festival. Ik heb de scramble in het midden een Exige S gedaan (modern sportscar) en een offroad tune.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:14:
[...]

Je rijdt toch tegen auto's die grofweg dezelfde rating hebben? Dus je kan van een 600 auto wel een 900 auto maken maar dan rij je ook tegen 900 auto's toch?
Tuned auto's plakken meestal aan de weg en zijn daardoor veel sneller. Een A800 kan daardoor véél sneller zijn dan een A760 terwijl het in punten niet zo veel scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:02

Vagax

Hehe

In bijna alle races van seasonal remmen de AI auto's gewoon te vroeg dus ik rem ze er allemaal uit door of een bocht heel erg flauw te nemen of om gewoon er tussen te beuken, dan loop je er na vaak wel een halve rondje voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
sdk1985 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:25:
[...]

Tuned auto's plakken meestal aan de weg en zijn daardoor veel sneller. Een A800 kan daardoor véél sneller zijn dan een A760 terwijl het in punten niet zo veel scheelt.
En ook de ene A800 is de andere A800 niet, zelfs niet bij twee exact dezelfde auto's (met een andere tune uiteraard.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Vagax schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:28:
In bijna alle races van seasonal remmen de AI auto's gewoon te vroeg dus ik rem ze er allemaal uit door of een bocht heel erg flauw te nemen of om gewoon er tussen te beuken, dan loop je er na vaak wel een halve rondje voor
Er zitten vaak ook stukken bij waar je uberhaupt niet hoeft te remmen terwijl de racelijn dit wel aan geeft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Finraziel
Sinds wanneer is het overigens vreemd dat slechte spelers niet helemaal alles uit een game kunnen halen? Horizon is bijzonder toegankelijk, bijna alles is te doen ook als je de slechtste gamer ooit bent. Je kunt zelfs de computer gewoon voor je laten sturen... Maar nou zijn er een paar events waar je iets harder je best voor moet doen en gelijk moet er over gezeurd worden.

Bovendien zijn er een heleboel verschillende manieren om punten te halen. Je kunt die seasonal races compleet overslaan en volgens mij zeker de eerste auto nog wel halen. En de tweede misschien zelfs ook nog wel (maar ik kan momenteel niet meer precies zien hoeveel punten je voor alles krijgt want ik heb bijna alles al).

Zoals al gezegd, zorg dat je een goede auto hebt met een lekkere tune. Hoef je niet zelf te doen maar download er eentje en probeer hoe hij je bevalt. Bevalt hij niet, probeer een andere. Of leer zelf te tunen. Het is allemaal onderdeel van het spelletje. Stock auto's zijn gewoon belabberd om te racen ook al hebben ze misschien een ok rating. Die rating is puur op de power van de onderdelen maar een auto is veel meer dan een bak onderdelen waardoor je met dezelfde rating stijf achteraan kan staan als het allemaal niet goed werkt samen, of iedereen in het stof laat bijten als het wel werkt.

En heb je daar geen zin in, tja dan moet je ook niet gek staan te kijken dat een heel klein deel van de content niet in je schoot geworpen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
AtlAntA schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:14:
[...]

De seasonals hebben een klasse restrictie,maar voor solo races heb je helemaal gelijk. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
skreppiedoe schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:06:
[...]

De seasonals hebben een klasse restrictie,maar voor solo races doet heb je helemaal gelijk. :)
Nee heeft ie niet want hij bedoelt dat het niet uit zou maken om te upgraden en tunen want de drivatars krijgen dezelfde upgrade. Maar dat gaat voorbij aan het feit dat de auto's in horizon meer zijn dan een cijfertje wat zegt hoe hard je gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Laatst online: 19:46
Ik heb een 6800xt en een 180hz scherm (2560x1440). Ik kan echter de frame rate op geen enkele wijze correct krijgen. In plaats van de mogelijkheid om 180 in te stellen zie ik vreemde waardes variërend tussen de 24 en 83. Unlocked framerate en freesync is natuurlijk een optie. Meer mensen die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
sdk1985 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:42:
[...]

Er zitten vaak ook stukken bij waar je uberhaupt niet hoeft te remmen terwijl de racelijn dit wel aan geeft.
Als je met een racelijn rijdt zul je het nooit leren. Minimap + weten wat ongeveer de afstand is werkt prima. Verder gewoon op je scherm kijken :)
Niet persoonlijk trouwens, gewoon algemeen. De eerste stap om snel te rijden is de racelijn uitzetten en je eigen lijnen te rijden, vooral als het nat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zercules
sdk1985 schreef op zondag 14 november 2021 @ 20:25:
[...]

Ik reed iedereen zoek in zo’n seasonal in een 764 wagen terwijl iedereen een 800 had. Ik was in alle 3 de races eerste over de lijn. 800 is vaak 800 ‘omdat het moet’. Sommige auto’s zijn enorm goed in een bepaalde range, maar komen simpelweg niet verder dan xyz. Neemt niet weg dat het fenomenale auto’s zijn (o.a. water resistance in offroad helpt enorm).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Finraziel schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:05:
Sinds wanneer is het overigens vreemd dat slechte spelers niet helemaal alles uit een game kunnen halen?
Dit dus.. Als een game te makkelijk is, is het niet goed want er zit geen uitdaging in, als een game uitdagend is is het weer niet goed want het is te moeilijk. Altijd wel wat te klagen, we lijken wel nederlanders...

Voor de grap een race gereden met de tegenstanders op het laagste niveau, tourist. Volgens mij gaan ze dan echt stoppen om fotootjes te maken, ijsjes te eten en souvenirs te kopen... Als je dan nog niet kunt winnen moet je het wellicht op Solitaitre houden..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zercules
@strider1007 haha nu weet ik waarom het tourist heet :+

Ik speel unbeatable met rewind. Als ik uit een checkpoint word geduwd door beroerde AI rewind ik, anders pak ik m’n verlies. Enorm uitdagend en goede rewards, ook als je als 2-4 over de streep komt ipv te winnen (speel wel bijna alles in coop met een maat, dat is goed voor de xp maar dan geen rewinds).

[ Voor 8% gewijzigd door Zercules op 14-11-2021 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zercules schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:41:
@strider1007 haha nu weet ik waarom het tourist heet :+

Ik speel unbeatable met rewind. Als ik uit een checkpoint word geduwd door beroerde AI rewind ik, anders pak ik m’n verlies. Enorm uitdagend en goede rewards, ook als je als 2-4 over de streep komt ipv te winnen (speel wel bijna alles in coop met een maat, dat is goed voor de xp maar dan geen rewinds).
Ik wil voor de cheevo's wel gewoon overal even eerste worden. Dus geen unbeatable voor mij, maar 1 treetje lager(ok ok soms 2 treetjes :9). Maar ik doe de races met zoveel mogelijk verschillende auto's, en ongetuned. Gewoon omdat het kan. Kom ik dan een lekkere wagen tegen, gooi ik er een tune op voor het online gedeelte.

Als ik alles gedaan heb over een tijdje, ga ik me wel eens aan unbeatable wagen. In auto's met goede tunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Finraziel schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:08:
[...]

Nee heeft ie niet want hij bedoelt dat het niet uit zou maken om te upgraden en tunen want de drivatars krijgen dezelfde upgrade. Maar dat gaat voorbij aan het feit dat de auto's in horizon meer zijn dan een cijfertje wat zegt hoe hard je gaat.
Ik doelde meer op het feit dat de drivatars dan ook in dezelfde klasse rijden...dus had het upgraden naar de max PI even buiten beschouwing gelaten. Uiteraard heb je gelijk dat de cijfertjes niet alles zeggen,dat is van meer factoren afhankelijk. De ene tune is de andere niet en moet ook nog eens bij je eigen rijstijl passen....dus voor iedereen verschillend. :)

Pagina: 1 ... 18 ... 64 Laatste