[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 57 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Arvado schreef op woensdag 27 december 2023 @ 22:21:
[...]

En als je dan door klikt geeft hij niet aan dat je DLC al in bezit hebt? Heb je trouwens de Xbox app al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Dan stuurt hij mij door naar de store en krijg ik te zien dat ik de DLC al bezit. Dat van de app opnieuw installeren heb ik nog niet geprobeerd. Ben nu niet thuis, vrijdag weer. Zal dan even kijken, bedankt voor de tip.

Wel vaag dat het allemaal zo slecht werkt, maar ja … alles in de cloud tegenwoordig. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:33
Yonix schreef op woensdag 27 december 2023 @ 22:54:
[...]
Wel vaag dat het allemaal zo slecht werkt, maar ja … alles in de cloud tegenwoordig. :S
Ja, ik heb er ook problemen mee gehad. Ik heb FH5 basegame via gamepass. De DLC’s gewoon gekocht. Ging eerst ook niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zul je altijd zien; heb ik net vorige week de Aston Martin DBR1 in de Autoshow gekocht voor ruim 22 miljoen CR omdat dat één van de weinige auto's was die ik nog niet had, is hij nu te koop voor FP 1200 (waarvan ik nu ook al meer heb dan ik uit kan geven).....

Nou ja, shit happens zeg maar 8). Gelukkig leverde de Lambo Huracan EVO me net ruim 6 miljoen op. Dat had ik niet verwacht, aangezien die in de vorige reeks als prijs te krijgen was. Iedereen die hem wilde hebben hoefde dus alleen maar een stapeltje races af te werken.

Wel jammer dat je sommige auto's niet kan kopen in de veiling. Ik wilde net bieden op de Pagani Hyura R, wordt ik nog doodleuk doorverwezen naar de aanschafpagina van de bijbehorende car pack. Blijkbaar kan je die alleen kopen in de veiling als je hem eerst met geld hebt gekocht, en daarna om de één of andere reden kwijt bent geraakt of er nog één wil?

Ik houd mijn autocollectie bij op Kudosprime (ook voor FH4), maar heb nu de DLC's maar uit de selectie gehouden aangezien ik niet nog meer geld wil uitgeven aan car packs. Er zitten wel leuke auto's bij, maar ik weiger om nog enkele tientallen € te investeren in garagevulling die waarschijnlijk niet eens (vaak) gebruikt gaat worden. De completionist in mij heeft er af en to wel wat moeite mee O-)

[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 07-01-2024 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Ik heb het ook nog een tijdje volgehouden om álle auto's te hebben, maar de laatste 3 car packs heb ik toch maar aan me voorbij laten gaan. Het wekelijks voltooien van de Festival Playlist is voor mij een goede 2 jaar na release wel voldoende completionist.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Ik heb na 2 jaar nog steeds de Ferrari 575M. niet. Ik doe elke week netjes alle Forzathons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:15
ggj87 schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:35:
Ik heb na 2 jaar nog steeds de Ferrari 575M. niet. Ik doe elke week netjes alle Forzathons.
Dan heb je tijdens series 2 niet helemaal zitten opletten ;-)

Anyway, ik heb er twee. Je mag er best 1 van me over nemen maar ik vrees dat ie gesniped gaat worden voor minimale buyout.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Freeze op 08-01-2024 16:09 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:41

koelebobes

Wen BTC €100K

Mr. Freeze schreef op maandag 8 januari 2024 @ 15:52:
[...]

Dan heb je tijdens series 2 niet helemaal zitten opletten ;-)

Anyway, ik heb er twee. Je mag er best 1 van me over nemen maar ik vrees dat ie gesniped gaat worden voor minimale buyout.
Heel netjes van je, jullie moeten gewoon samen afstemmen wanneer jij hem post, en hij moet inplaats van op de auction drukken en dan pas kopen

Op Y drukken als je de auction ziet en daar meteen buyout drukken! Succes
gwystyl schreef op zondag 7 januari 2024 @ 23:18:
Zul je altijd zien; heb ik net vorige week de Aston Martin DBR1 in de Autoshow gekocht voor ruim 22 miljoen CR omdat dat één van de weinige auto's was die ik nog niet had, is hij nu te koop voor FP 1200 (waarvan ik nu ook al meer heb dan ik uit kan geven).....

Nou ja, shit happens zeg maar 8). Gelukkig leverde de Lambo Huracan EVO me net ruim 6 miljoen op. Dat had ik niet verwacht, aangezien die in de vorige reeks als prijs te krijgen was. Iedereen die hem wilde hebben hoefde dus alleen maar een stapeltje races af te werken.

Wel jammer dat je sommige auto's niet kan kopen in de veiling. Ik wilde net bieden op de Pagani Hyura R, wordt ik nog doodleuk doorverwezen naar de aanschafpagina van de bijbehorende car pack. Blijkbaar kan je die alleen kopen in de veiling als je hem eerst met geld hebt gekocht, en daarna om de één of andere reden kwijt bent geraakt of er nog één wil?

Ik houd mijn autocollectie bij op Kudosprime (ook voor FH4), maar heb nu de DLC's maar uit de selectie gehouden aangezien ik niet nog meer geld wil uitgeven aan car packs. Er zitten wel leuke auto's bij, maar ik weiger om nog enkele tientallen € te investeren in garagevulling die waarschijnlijk niet eens (vaak) gebruikt gaat worden. De completionist in mij heeft er af en to wel wat moeite mee O-)
Ik heb het juist andersom, ik zag hem in de Forzathon staan en kocht hem voor 1200 punten en nu heb ik geen Forzathon punten meer... Ik had hem liever gekocht want heb teveel geld om uit te geven

[ Voor 61% gewijzigd door koelebobes op 09-01-2024 11:41 ]

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Nah, gisteravond iets stoms meegemaakt.. Ik was Forza aan het spelen en wilde weer eens een Horizon Tour doen. Ik kreeg er eentje met Nissan/S1 als restrictie, dikke prima. Er werd flink gebeukt, dus ik ram terug.
Na 2 races had ik het wel gezien en ben heb de race gequit. Krijg ik daarna van 4, 5 gasten allemaal berichten dat ze mij gingen reporten voor rammen en dat ze connecties hadden, en dat het nu geen tijdelijke maar een permanente ban gaat worden omdat ik mijn excuses niet aan bood :')
Elke keer weer zo'n eikeltje geblockt, maar ze bleven maar komen. Die 12 jarigen worden steeds brutaler :')
Ik heb ze zelf allemaal gereport vanwege harassment :P

[ Voor 4% gewijzigd door -tom-562 op 10-01-2024 09:42 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Yonix schreef op woensdag 27 december 2023 @ 22:54:
[...]

Dan stuurt hij mij door naar de store en krijg ik te zien dat ik de DLC al bezit. Dat van de app opnieuw installeren heb ik nog niet geprobeerd. Ben nu niet thuis, vrijdag weer. Zal dan even kijken, bedankt voor de tip.

Werkt nog steeds niet op de laptop. Stom spel …

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
Heel leuk: In het menu staat nu een livery van mij. Wel erg speciaal om in dat spel menu te staan van een spel wat ik al een tijdje speel. Ik vind het altijd leuk om liveries voor speciale gebeurtenissen te maken. Vandaar deze in Guanajuato kleuren omdat je daar de foto ook moet maken.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GDqc4B_W8AAFUjN?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Super gaaf @FormFirm! Toevallig vanmirgen die foto gemaakt. De gave kleurige livery in de afbeelding viel me al positief op! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Melkunie op 12-01-2024 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 20:58:
Heel leuk: In het menu staat nu een livery van mij. Wel erg speciaal om in dat spel menu te staan van een spel wat ik al een tijdje speel. Ik vind het altijd leuk om liveries voor speciale gebeurtenissen te maken. Vandaar deze in Guanajuato kleuren omdat je daar de foto ook moet maken.

[Afbeelding]
Gaaf voor je, het is je gegund. Ook deze ga ik morgen even opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Laatst online: 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Wat tof!

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FormFirm
Bedankt voor jullie positieve reacties. Het is echt leuk dat Play Ground Games zoveel tijd en aandacht geeft aan de mensen die eventlabs, foto's en liveries maken. Dat vraagt veel geld van hen. Bij Forza Monthly werken bijvoorbeeld ook mensen op de achtergrond.

[ Voor 12% gewijzigd door FormFirm op 13-01-2024 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Heel gaaf @FormFirm , eer voor je werk!

Heb je veel liveries voor verschillende auto’s? Anders ga ik ff volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik zie dat je in de car collection sommige auto’s gewoon kan kopen maar andere ook weer niet? Hoe komt dat precies? En waarom zou dan nog auto’s kopen op die car show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:09

cjpostma

Break like the wind

Deruxian schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:26:
Ik zie dat je in de car collection sommige auto’s gewoon kan kopen maar andere ook weer niet? Hoe komt dat precies? En waarom zou dan nog auto’s kopen op die car show?
Sommige auto's zijn alleen via wheelspins te krijgen. Anderen zijn seasonal exclusives, kijk in de festival playlist. Weer andere auto's kunnen gifts zijn van de ontwikkelaars met bijvoorbeeld kerst (kijk in je berichten). En ook is er betaalde dlc met car packs. Buiten de dlc is alles theoretisch in de auction house te kopen, maar sommigen zijn zo zeldzaam dat ze zelden te koop worden aangeboden.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22:03
Ik wilde eigenlijk de nieuwe Forza Motorsport kopen, maar de reviews (met name) t.o.v. de singleplayer stonden mij niet zo aan, dus in plaats daarvan voor nu maar Forza Horizon 5 gekocht en dat valt tot nu toe niet tegen! Toffe game, veel te doen, wel heel casual. Dat hele festival sfeertje heb ik niet zo heel veel mee, maar de setting op de kaart is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Justinn1988 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 08:56:
Ik wilde eigenlijk de nieuwe Forza Motorsport kopen, maar de reviews (met name) t.o.v. de singleplayer stonden mij niet zo aan, dus in plaats daarvan voor nu maar Forza Horizon 5 gekocht en dat valt tot nu toe niet tegen! Toffe game, veel te doen, wel heel casual. Dat hele festival sfeertje heb ik niet zo heel veel mee, maar de setting op de kaart is erg goed.
Ik vind Forza Motorsport ontzettend repetitief (de single player). Online is waar Horizon echt in uitblinkt naar mijn idee.
Het enige wat ik eigenlijk mis, zijn custom servers o.i.d., of betere filter opties online. Ik zou b.v. best wel FWD only races willen, of C (of D klasse) races.
Ik vind het zelf altijd erg tof om in de top 3 te eindigen met een B-class FWD Civic 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arvado
Ja ik heb het hier al vaker gezegd dacht ik, maar de gameplay is prima. Sterker nog, geen betere arcade game denk ik. Alleen vind ik de GUI en alle interfaces e.d. echt vreselijk. Onoverzichtelijk ook, en zaken waarbij de interface met de server moet connecten (bijv. Auction house) zijn meestal ook behoorlijk traag. Dat kan echt veel beter.

Feitelijk heeft het spel best wel wat nadelen, en doet het veel dingen best slecht. Maar het belangrijkste doet het juist heel goed en dat is de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
-

[ Voor 130% gewijzigd door calsonic op 08-02-2024 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:55
-tom-562 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 14:56:
[...]

Ik vind Forza Motorsport ontzettend repetitief (de single player). Online is waar Horizon echt in uitblinkt naar mijn idee.
Het enige wat ik eigenlijk mis, zijn custom servers o.i.d., of betere filter opties online. Ik zou b.v. best wel FWD only races willen, of C (of D klasse) races.
Ik vind het zelf altijd erg tof om in de top 3 te eindigen met een B-class FWD Civic 8)
Ik mis de mogelijkheid om online de grid op te vullen met ai racers zoals in Horizon. Op die manier blijft het leuk om met 1 of 2 vrienden online te racen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GGXM5KtXMAAFTQA?format=jpg&name=4096x4096
Een tijdje geleden benaderde Don Joewon Song mij om 3 liveries te maken voor zijn Arcadia map. Dat was een grote eer, hij is volgens mij wel bekend bij veel Forza Horizon spelers, maakt youtube filmpjes en prachtige Eventlabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Nice!

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Die is zeker bekend ja. Een van de bekendste. In FH3 was hij eigenlijk by far de bekendste. Mooi gemaakt hoor, super nice!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Fuelke schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 19:08:
Ik moet enkel nog in The Gauntlet een clean Rivals rondje zetten ... het is frustrerend want je bent zo voorzichtig, en toch maak je dan nog een stom foutje.
Yes! Afgelopen dagen nog eens voor gaan zitten met een aantal verschillende klasses ... S2 S1 A B waarbij S2 gewoon veel te snel is om foutloos te kunnen blijven :X

Ik was dan goed op weg met een S1 maar ergens in de grote afdaling reed ik alsnog na 85% tegen een muurtje aan. Uiteindelijk gisterenavond met de B versie van de Lancia Delta gereden en foutloos gebleven *O*

Dacht ik alles te hebben gehad qua rivals, zag ik dat er nog 6 nieuwe road circuits / sprints waren, maar die waren vlug afgewerkt.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

De Gauntlet is inderdaad een nagelbijter. Vooral omdat het venijn in de staart zit. Uiteindelijk wel een paar redelijke tijden neergezet in weekly rivals. Jammer dat dat topic is doodgebloed.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
Oh yes! We krijgen een 1992 Mercedes 500 E en een 1987 AMG Hammer Wagon in de volgende update! _/-\o_

De Hammer Wagon is wel betaalde DLC maar die ga ik wel halen >:)

Afbeeldingslocatie: https://cdn-glkfj.nitrocdn.com/JYvYQVUJcSKTVACaKoiQQpFRxYDHSiTk/assets/images/optimized/rev-d66ff31/www.overtake.gg/wp-content/uploads/2024/02/European-Automotive-Forza-Horizon-5-reward-cars-1536x864.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Vette wagens, zal die Valkyrie nieuwe meta zijn? Aflosser van Sesto Elemento FE?

Best wat leuke auto's overigens. Die Lancia Rally, DS, E-klasse, Lotus is altijd goed, VW pick-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Afgelopen weekend al wat met de AM Valkyrie gereden. Beest.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@cjpostma Chapeau voor je tijd op Restos CC S2 klasse, ik had niet verwacht dat je daar nog 21 seconden maar liefst, vanaf kon rijden :)

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Dank je! :) Was een 1e poging die niet eens 100% volle bak was maar evengoed top 100. :? S2 rivals op Cross Country is blijkbaar niet echt populair...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
cjpostma schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:00:
Dank je! :) Was een 1e poging die niet eens 100% volle bak was maar evengoed top 100. :? S2 rivals op Cross Country is blijkbaar niet echt populair...
Mijn favoriete onderdeel is het ook niet hoor, simpelweg omdat vrijwel alle grote zware auto's niet tot S2 zijn te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Vaag; het YouTube account van Forza is gesloten.

https://www.youtube.com/watch?v=E96GjL07k70

Dat was de livestream van de European Automotive.

https://forums.forza.net/...-pack-info-feb-27/673558/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 13:43:
Vaag; het YouTube account van Forza is gesloten.

https://www.youtube.com/watch?v=E96GjL07k70

Dat was de livestream van de European Automotive.

https://forums.forza.net/...-pack-info-feb-27/673558/
Meer tijd te besteden voor de devs aan FH 6 ;)

Als straks de maandelijkse seasonals recycled gaan worden is dat eigenlijk goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 17:31:
[...]

Meer tijd te besteden voor de devs aan FH 6 ;)

Als straks de maandelijkse seasonals recycled gaan worden is dat eigenlijk goed nieuws.
Geen paniek, het blijkt te gaan om onderhoud :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:46
@FormFirm, je naam komt deze week weer voorbij in de weekly races, lekker bezig :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FormFirm
Stefan H schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 20:17:
@FormFirm, je naam komt deze week weer voorbij in de weekly races, lekker bezig :*)
Bedankt! Ja, ik schrok er van toen ik dat zag. Erg leuk van Joh Cee dat hij dit geregeld heeft. Hij heeft deze map een tijdje geleden gemaakt en vroeg of ik een livery wilde maken.

Waar ik ook heel blij over ben… De Citroen DS is terug! Dat is een auto waar ik wel fan van ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe/waar je de 'rules of play' instelt? Dit topic of Google helpen met niet verder. Ik weet enkel dat het in de 'EventLab' moet. Hier enkele screenshots: https://www.reddit.com/r/..._rules_guide_fuel_limits/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2024 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FormFirm schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 09:01:
[...]

Bedankt! Ja, ik schrok er van toen ik dat zag. Erg leuk van Joh Cee dat hij dit geregeld heeft. Hij heeft deze map een tijdje geleden gemaakt en vroeg of ik een livery wilde maken.
Is weer een mooie, dus ik heb hem gelijk toegepast 8)
Waar ik ook heel blij over ben… De Citroen DS is terug! Dat is een auto waar ik wel fan van ben.
Ja die is heel gaaf; ik was alleen verbaasd dat hij bij de merken bij DS Automobiles staat ipv bij Citroën :'(
Het rijdt natuurlijk voor geen meter (als je iets snel wil doen), maar dit is juist een mooie om rustig mee rond te cruisen en niet te pimpen/tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ben deze ronde net te laat geweest met een aantal events waardoor ik 14 punten tekort kom voor de C8 RS6. :( Iemand nog tips om deze te bemachtigen zonder 20 miljoen te betalen voor een veiling? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
S_Chief schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:33:
Ben deze ronde net te laat geweest met een aantal events waardoor ik 14 punten tekort kom voor de C8 RS6. :( Iemand nog tips om deze te bemachtigen zonder 20 miljoen te betalen voor een veiling? :p
Wachten tot ie weer als seasonal reward komt. Echter was dit de 2e keer nu dus zal wel weer even duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FormFirm
S_Chief schreef op zondag 24 maart 2024 @ 18:33:
Ben je een beetje snel met snipen? Dan wil ik de auto wel voor 20mil kopen en aan jou doorverkopen voor veel minder. Stuur maar een PM.

Update: Ik heb twee keer een C8 RS6 gekocht.
Met een leuke GoT verwijzing in de livery. Laat maar weten wanneer je online bent!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-aLXYO_vi1cGy0Z-8flfIo28ywc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BIDLqBEpMXi4ir4mrAMrcrKi.jpg?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door FormFirm op 25-03-2024 10:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@S_Chief jammer, ik heb hem eergisteren verkocht... wel voor veel minder dan 20M volgens mij, maar ik had hem dubbel. Volgens mij zit er in FH5 niet echt een makkelijke methode om hem aan teamgenootjes te geven of goedkoop te verkopen volgens mij? Ik heb er nog één en ben niet echt Audi-minded, dus als ik je er een plezier mee kan doen wil ik wel een poging doen om hem voor je op de veiling te zetten.
(insert standaard Audi-grap) Ik heb de RS6 van 2015, en ik zie het verschil toch niet (ik neem tenminste aan dat de C8 de 2021/2022 versie is die nu in de festival playlist zit?)
* gwystyl rent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Mijn inzending voor de Women’s History Month photo submissions:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiAklDdPYvHbQRvFMiWYpVf3ZWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KlfXObOIiIw0OEqm13dTf1cN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yrb7cVDuz_Bg9IUypEU550ZMSBs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VwyTyzq2AuXKmGp4Qw72X4ho.jpg?f=fotoalbum_large

Is al bekend hier neem ik aan? Zie er nog niets van in dit topic staan.

https://forums.forza.net/...ry-month-2024/674779/4551

Loopt nog tot 1 april. Je kan 1 auto en 1 vanity item vragen, inclusief de Corvette E-Ray. Ik ben zelf voor de E-Ray en het Hot Wheels Space Suit gegaan. Die laatste krijg ik anders nooit omdat ik niet online speel. En de E-Ray is een van de zeldzaamste auto’s. Wil ik wel een 2e van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
gwystyl schreef op zondag 24 maart 2024 @ 22:24:
@S_Chief jammer, ik heb hem eergisteren verkocht... wel voor veel minder dan 20M volgens mij, maar ik had hem dubbel. Volgens mij zit er in FH5 niet echt een makkelijke methode om hem aan teamgenootjes te geven of goedkoop te verkopen volgens mij? Ik heb er nog één en ben niet echt Audi-minded, dus als ik je er een plezier mee kan doen wil ik wel een poging doen om hem voor je op de veiling te zetten.
(insert standaard Audi-grap) Ik heb de RS6 van 2015, en ik zie het verschil toch niet (ik neem tenminste aan dat de C8 de 2021/2022 versie is die nu in de festival playlist zit?)
* gwystyl rent
Heb gister ook de RS6 21, RS4 18 en Nissan Z 23 verkocht, 20 miljoen elk en waren binnen een minuut weg (werden verder niet aangeboden in Auction House).

Leuke auto's voor de fans, maar ik hoef niet zozeer 'dezelfde' auto van elke paar jaar (net als de vele BMW's en Porsches).

Paar anderen zijn ook nog wel voor veel te verkopen, maar heb al zoveel credits waar ik vrijwel niks meer mee doe. En die auto's zijn nog enigszins uniek, dus nog wel even leuk om te houden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Dit is voor mij toch wel een reden om nog steeds elke week de hele playlist af te werken, ik wil echt elke auto in m'n garage hebben die er ooit is uitgekomen voor FH5 met uitzondering van de laatste carpacks.

Ik zit nu op 800+ unieke auto's. Als ik er 1 zou missen zou ik echt balen als een stekker,

PS; tevens wil ik niet meer dan 1000 auto's in totaal hebben ivm overzicht, dus elke dubbele die ik win of krijg wordt of gegift, of getrasht (na XP mastery punten geplukt te hebben)

@ggj87 Succes!!!! Leuk verzonnen liverie :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mr. Freeze op 25-03-2024 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:43:
Dit is voor mij toch wel een reden om nog steeds elke week de hele playlist af te werken, ik wil echt elke auto in m'n garage hebben die er ooit is uitgekomen voor FH5 met uitzondering van de laatste carpacks.

Ik zit nu op 800+ unieke auto's. Als ik er 1 zou missen zou ik echt balen als een stekker,

PS; tevens wil ik niet meer dan 1000 auto's in totaal hebben ivm overzicht, dus elke dubbele die ik win of krijg wordt of gegift, of getrasht (na XP mastery punten geplukt te hebben)

Ja, is meer een grapje omdat er blijkbaar geen limiet op de grootte geldt zeiden ze. Dus dan maar zo. Moest wel die kleine even zelf maken want op 0.01 is de verplichte vinyl een stuk groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:55

Ha idem dito hier. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Btw, is er een 'eenvoudige' manier om die seasonal championships te winnen?
Elk seizoen is dat ca 30-40 punten die ik niet kan pakken, omdat ik niet weet te winnen met drivatars op hoogste graad. Zeker met de 'rare' AI lijkt het soms gewoon onmogelijk om vooraan te komen (speel vaak medium-isch). Heb het ook bij die Trial challenge, maar dan zijn er vaak wel een aantal met getunede auto's die zo vooraan liggen (ook geen behoefte om elke auto en/of voor elke race te tunen).

Alternatief is gewoon tijd besparen door ze niet te doen en als ik een leuke auto dreig te missen die maar voor de volle mep in de AH te kopen.

[ Voor 13% gewijzigd door VincentG op 05-04-2024 10:44 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb nu een flink aantal geschikte auto's voor de meeste klasses die gevraagd worden, maar als dat nog niet zo is, kijk ik vantevoren in de Festival Playlist welke auto's mogen en kies er daar één van. Daar ga ik dan in zitten, en ga vervolgens naar Creative - Tunes en kies daar een geschikte tune uit aan de top van de klasse die mag.
Als ik dan een beetje netjes rijdt lig ik meestal voor de helft van de race wel voor (meestal start mijn auto wat langzaam maar rij ik daarna vrij snel naar de kop toe).

Zonder tunen is mijn ervaring heel wisselend, maar dan is het iig een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Yep, gaat hier ook zo. Wekelijks de ronde doen tot ik de 20 of 40 punten heb (ligt eraan wat voor auto), en de rest boeit me niet, ja een beetje ravotten met lui in konvooi free roam racen etc. Ik wil zo min mogelijk tijd kwijt zijn om al die challenges te doen, want het is gewoon eentonig. En voor de Women’s History Month, heb ik de E-Ray als reward gekozen, aangezien die nog ontbreekt voor mijn collectie. ik heb een submit gedaan, maar ook een dm gestuurd voor de zekerheid. Zal mij benieuwen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FormFirm
VincentG schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:43:
Elk seizoen is dat ca 30-40 punten die ik niet kan pakken, omdat ik niet weet te winnen met drivatars op hoogste graad. Zeker met de 'rare' AI lijkt het soms gewoon onmogelijk om vooraan te komen (speel vaak medium-isch). Heb het ook bij die Trial challenge, maar dan zijn er vaak wel een aantal met getunede auto's die zo vooraan liggen (ook geen behoefte om elke auto en/of voor elke race te tunen).

Alternatief is gewoon tijd besparen door ze niet te doen en als ik een leuke auto dreig te missen die maar voor de volle mep in de AH te kopen.
Volgens mij zit het grootste verschil in de juiste auto en de juiste tune. Je kan elke week even op Reddit kijken welke tunes tacticalcarrot (saeenu) aanraadt.

https://www.reddit.com/r/...k_2_recommended_tunes_by/

Abonneer je in forza op Saeenu, esv mars, k1z bard, KapienPL en en paar van de andere tuners die op de lijst van saeenu staan. Zo heb je altijd een goede tune voor je auto. Dat maakt dag en nacht verschil.

De populairste tunes zijn vrijwel altijd niet echt goed (looking at you ugrundy) maar als je geabonneerd bent op een paar tuners uit de lijst van saeenu komen die ook bij de tunes in de creative hub te staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
VincentG schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:43:

Kies voor coop mode, meestal kan je wel meeliften met je teammaten, en laat ze het voorin lekker zelf uitvechten ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:14
Ook maar eens account geactiveerd, al vrij lang happy GOT'er in FH5 zag al wat namen voorbij komen die ik regelmatig in rivals tegenkom 😀

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
FormFirm schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 18:36:
[...]

Volgens mij zit het grootste verschil in de juiste auto en de juiste tune. Je kan elke week even op Reddit kijken welke tunes tacticalcarrot (saeenu) aanraadt.

https://www.reddit.com/r/...k_2_recommended_tunes_by/

Abonneer je in forza op Saeenu, esv mars, k1z bard, KapienPL en en paar van de andere tuners die op de lijst van saeenu staan. Zo heb je altijd een goede tune voor je auto. Dat maakt dag en nacht verschil.

De populairste tunes zijn vrijwel altijd niet echt goed (looking at you ugrundy) maar als je geabonneerd bent op een paar tuners uit de lijst van saeenu komen die ook bij de tunes in de creative hub te staan.
Hier nog wat linkjes waar ik veel van mijn tunes die ik gebruik heb gevonden, hoop dat jullie er ook wat aan hebben:

https://docs.google.com/s...rysgCUWO1VZMk00/htmlview#

https://docs.google.com/s...rvvQrmlCuBmOHLZw/htmlview

https://docs.google.com/s...oIbaoNZRiZ9U8yxk/htmlview

https://docs.google.com/s...YZtk-Xejwk_jSFJo/htmlview

[ Voor 3% gewijzigd door Vanderaatje op 07-04-2024 22:49 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Yeeeehhhh! Heb vandaag de Sierra 700R gekregen van Forza Community Team contestAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ty3xDqvEXER8HRu24mmDTQ9mHRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N2iRpgviqLcJy4rMd6yNTZ5J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 10:59:
Yeeeehhhh! Heb vandaag de Sierra 700R gekregen van Forza Community Team contest[Afbeelding]
“That’s the spirit of Horizon”

Did you send a thankyou?

:)

Edit; ik zie nu pas dat je hem van TT hebt ontvangen, ik las niet goed en dacht van een andere speler.

[ Voor 28% gewijzigd door Mr. Freeze op 13-04-2024 18:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Oohh, de teaser voor Series 33 ziet er interessant uit :*)

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/original/4X/a/0/2/a0218192c597ba48aa63e46accd42183e72e9086.jpeg

https://forums.forza.net/...m-preview-april-22/704313

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Als je Horizon Open ook leuk vindt, dan zie je op deze site wanneer je favoriete klasse aan de beurt is;

https://fh5-tour-playlist.netlify.app/

(Bestaat al wat langer maar ik zag vandaag pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op zaterdag 20 april 2024 @ 18:00:
Als je Horizon Open ook leuk vindt, dan zie je op deze site wanneer je favoriete klasse aan de beurt is;

https://fh5-tour-playlist.netlify.app/

(Bestaat al wat langer maar ik zag vandaag pas)
Super! Rij vaak met groepje Horizon Tours en leider moet dan altijd zeggen wat voor race het is. Met deze lijst kan iedereen het zelf bekijken 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Trouwens waar rijden jullie meestal mee?
Controller of Stuur? Ik zelf eigenlijk altijd met stuur.

Andere vraag heeft iemand in deze groep toevallig al Fanatec clubsport DD? Zou je dan jouw instellingen misschien willen delen, mijn oom heeft die maar hij krijgt hem niet echt goed afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zondag 21 april 2024 @ 12:08:
Trouwens waar rijden jullie meestal mee?
Controller of Stuur? Ik zelf eigenlijk altijd met stuur.
Heb wel eens geprobeerd met stuur, maar reed als aangeschoten wild. Ik hou het bij de controller. Kan me wel voorstellen met een echte race setup dat dat wel mooi is, maar ik moet het doen met een bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Persoonlijk vind ik het spel 10x beter speelbaar met een controller dan een stuurtje. Heb het eerst op een simrig gereden, maar vooral de cross country en dirt races waren drama, heel moeilijk om de controle te houden. Maar dat kan ook aan mijn stuur skills liggen :P

Vanwege een blessure een xbox series 's gekocht, en via de console gaan spelen. De eerste dirt race met samengeknepen billen gestart, maar racen met de controller bleek al snel een hele opluchting. Dus voor wat betreft FH5 op de controller blijven racen. Forza Motorsport is wel erg gaaf met een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Horizon vind ik stuur echt geen toegevoegde waarde hebben. Heb een stuur maar speel Horizon altijd met controller. FFB van Horizon is gewoon niet top. Spel is er niet echt voor gemaakt. Met controller speelt het beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Lekkere update trouwens met mooie scheurijzers :) , https://forums.forza.net/...-released-april-23/704313
En de E-Ray kan je nu dus ook gewoon kopen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Dan zijn idd auto's die je wilt hebben ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:21
Ik zie aan al die auto's een bepaalde datum gekoppeld staan. Betekent dat er ook een datum is vanaf wanneer je de auto niet meer kan krijgen?
Moet zelf namelijk nog steeds een keer beginnen aan Horizon 5, dus ben benieuwd of ik deze op een later moment en ook de eerdere auto's nog zou kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

MisterJD schreef op woensdag 24 april 2024 @ 09:56:
Lekkere update trouwens met mooie scheurijzers :) , https://forums.forza.net/...-released-april-23/704313
En de E-Ray kan je nu dus ook gewoon kopen.
Wow, mooie collectie van GT3 auto's met de AMG en 911 RSR als 2 favorieten uit Gran Turismo. Die moet ik scoren :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
rubbels schreef op woensdag 24 april 2024 @ 10:36:
Ik zie aan al die auto's een bepaalde datum gekoppeld staan. Betekent dat er ook een datum is vanaf wanneer je de auto niet meer kan krijgen?
Moet zelf namelijk nog steeds een keer beginnen aan Horizon 5, dus ben benieuwd of ik deze op een later moment en ook de eerdere auto's nog zou kunnen bemachtigen.
Die datums zijn volgens mij wanneer ze beschikbaar zijn in de wekelijkse playlists.
Meeste auto's zijn bijna altijd wel te krijgen of te kopen. Al zitten er wat exclusieve tussen die slechts sporadisch worden aangeboden (en direct voor 20 miljoen weg gaan).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbels
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:21
VincentG schreef op woensdag 24 april 2024 @ 11:15:
[...]

Die datums zijn volgens mij wanneer ze beschikbaar zijn in de wekelijkse playlists.
Meeste auto's zijn bijna altijd wel te krijgen of te kopen. Al zitten er wat exclusieve tussen die slechts sporadisch worden aangeboden (en direct voor 20 miljoen weg gaan).
Thanks, goed om te weten!
Een beetje hetzelfde systeem als Gran Turismo dus, waarbij alles in principe beschikbaar is maar de Legendary cars voor flinke bedragen tijdelijk beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Iemand zin om vanavond samen met paar andere de wekelijkse racen te doen? Elke week rijden we met klein groepje (in ieder geval 3 GOT'ers) de wekelijkse races lijkt me leuk om met grotere GOT groep te rijden we starten 19:00 uur. Niveau maakt niet uit als je maar lol hebt 😀

Mijn gamertag= vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op donderdag 25 april 2024 @ 08:36:
Iemand zin om vanavond samen met paar andere de wekelijkse racen te doen? Elke week rijden we met klein groepje (in ieder geval 3 GOT'ers) de wekelijkse races lijkt me leuk om met grotere GOT groep te rijden we starten 19:00 uur. Niveau maakt niet uit als je maar lol hebt 😀

Mijn gamertag= vanderaatje
Lijkt me leuk, ik ga proberen om online te zijn. Moet ik iets doen op een bepaald moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op donderdag 25 april 2024 @ 09:45:
[...]

Lijkt me leuk, ik ga proberen om online te zijn. Moet ik iets doen op een bepaald moment?
Gezellig! Nee rond 19:00 zal ik je uitnodigen voor convoy je staat al in mijn lijst dus gaat goed komen als je headset hebt kan je ook mee kletsen als je geen headset hebt of liever alleen mee wil racen is dat natuurlijk ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:46:
[...]

Gezellig! Nee rond 19:00 zal ik je uitnodigen voor convoy je staat al in mijn lijst dus gaat goed komen als je headset hebt kan je ook mee kletsen als je geen headset hebt of liever alleen mee wil racen is dat natuurlijk ook goed.
Een headset heb ik niet, zal er eens 1 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Vanderaatje schreef op donderdag 25 april 2024 @ 12:46:
[...]

Kun je ook nog later joinen? 19:00 red ik niet, 19:30-19:45 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Hoi @Stefan H lees nu pas je bericht als je me toevoegd als vriend kan ik je volgende keer uitnodigen of jij ons joinen. Zat ook te kijken wat ik kan doen voor opzetten club convoy, moet nog even uitzoeken wat ik daarmee kan, maar volgens mij kan ik een team verzoek versturen naar wie van GOT team online is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bg0FYwgDP4J2aox6i8KlHosHmoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9cTihlnyMx9yydE8aAKDdT87.jpg?f=fotoalbum_large

Zal volgende week een multiplayer groep maken voor GOT team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik wil ook wel meedoen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Yep, ik ook! Heb al Friend request gedaan 😊

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
Vanderaatje schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 17:51:
Hoi @Stefan H lees nu pas je bericht als je me toevoegd als vriend kan ik je volgende keer uitnodigen of jij ons joinen. Zat ook te kijken wat ik kan doen voor opzetten club convoy, moet nog even uitzoeken wat ik daarmee kan, maar volgens mij kan ik een team verzoek versturen naar wie van GOT team online is.
Nice, zal ik doen! Er is meer animo voor zo te zien, leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Reminder! Vanavond 19:30 gezamenlijk de wekelijkse festival playlist races doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 12:49:
Reminder! Vanavond 19:30 gezamenlijk de wekelijkse festival playlist races doen.
Ik ga weer proberen om online te zijn. Heb een headset gekocht maar helaas krijg ik deze niet aan de praat in FH5, wel in FH 4. Nouja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 13:54:
[...]

Ik ga weer proberen om online te zijn. Heb een headset gekocht maar helaas krijg ik deze niet aan de praat in FH5, wel in FH 4. Nouja.
We gebruiken eigenlijk ook altijd gewoon de Xbox party chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik ga ook mijn best doen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefan H
Leuk om met jullie geracet te hebben gisteren! :*)

Ik kon de headset niet gebruiken, dus was een bijzondere ervaring, voelde een beetje als een mystery guest :P

Ik rij onder de naam Fung Ku Paca (panda was te lang, dat kon niet :P). Leuk om jullie gepraat ook te horen, maar awkward om niets terug te kunnen zeggen, dus maar gemute op een gegeven moment.

Ik probeer een volgende keer met headset te rijden, kan ik ook lekker meedoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Stefan H schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 10:08:
Leuk om met jullie geracet te hebben gisteren! :*)

Ik kon de headset niet gebruiken, dus was een bijzondere ervaring, voelde een beetje als een mystery guest :P

Ik rij onder de naam Fung Ku Paca (panda was te lang, dat kon niet :P). Leuk om jullie gepraat ook te horen, maar awkward om niets terug te kunnen zeggen, dus maar gemute op een gegeven moment.

Ik probeer een volgende keer met headset te rijden, kan ik ook lekker meedoen.
Ah, was jij dat :-) Ik heb hier ook speciaal een headset voor gekocht, niet zo een dure hoor. Maar volgens mij kan je met de chatfuntie in de Xbox app ook meedoen, maar dat weet ik niet zeker maar het lijkt er wel op.

..en weer een hele gave liverie van @FormFirm voor de Hyundai Elantra
https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/xdi79ywPhS

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 05-05-2024 10:15 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FormFirm
Mr. Freeze schreef op zondag 5 mei 2024 @ 10:07:
[...]

..en weer een hele gave liverie van @FormFirm voor de Hyundai Elantra
https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/xdi79ywPhS
Dankje! Ik wil niet dat ik steeds alleen mijn liveries kom posten en verder niets bijdraag, vandaar dat ik niet al mijn liveries hier post.

Maar voor tweakers heb ik even een paar extra foto’s in een collage gezet.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GM1OLhTXYAEmz6S?format=jpg&name=large

Dan mijn vorige ook maar even.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GMFN_XiXQAAc2Vk?format=jpg&name=large

Er zijn trouwens wel erg leuke auto’s bijgekomen in deze serie. Heb de DLC ook gekocht, maar vind de auto’s uit de serie misschien wel leuker.
Kijk uit naar volgende week met de Mitsubishi. De Camaro dragster is ook een unieke auto, voor veel dingen onbruikbaar, maar ik speel vooral voor de nieuwe rijervaringen, niet het hardcore racen.

Opvallend trouwens dat de Hyundai Elantra N wel in horizon zit maar niet in motorsport.

De ontwerpers uit het livery design wereldje zijn niet zo blij met de nieuwe Motorsport. Ik lees en merk zelf een aantal negatieve ervaringen. Previews van de layergroups blijven de helft van de tijd onzichtbaar. Inladen van een simpel logo kan minuten duren. Window banners zijn niet te schilderen. Gelukkig is de verlichting in de livery editor wel net gemaakt.

[ Voor 8% gewijzigd door FormFirm op 05-05-2024 22:12 . Reden: Verduidelijking van tekst. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
Die Mitsubishi vond ik in die maandelijkse rivals echt supergaaf, daar kijk ik ook erg naar uit!

Post vooral je livery daarvan @FormFirm :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arvado
FormFirm schreef op zondag 5 mei 2024 @ 19:34:
[...]

Dankje! Ik wil niet dat ik steeds alleen mijn liveries kom posten en verder niets bijdraag, vandaar dat ik niet al mijn liveries hier post.

Maar voor tweakers heb ik even een paar extra foto’s in een collage gezet.

[Afbeelding]

Dan mijn vorige ook maar even.
[Afbeelding]
Prachtig, je hebt echt talent. Beide erg geslaagd. Zelf iets meer fan van de Ford.

Ben echt benieuwd hoelang je gemiddeld bezig bent een livery, totaal dus incl. ontwerp en maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
@FormFirm Ik durf het bijna niet te vragen, maar zit er in de toekomst misschien nog een GOT liverie in zou vet zijn.

Maar vooral lekker doorgaan met waar je mee bezig bent 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FormFirm
Vanderaatje schreef op maandag 6 mei 2024 @ 17:53:
@FormFirm Ik durf het bijna niet te vragen, maar zit er in de toekomst misschien nog een GOT liverie in zou vet zijn.

Maar vooral lekker doorgaan met waar je mee bezig bent 👍
Ik heb er al eens twee gemaakt. Maar dat is alweer een tijd geleden.

Welke auto wil je? En heb je een livery van mij die je mooi vindt? Dat kan ik hem “verGoTten” dmv kleuren en logos.

Als er nog meer mensen zijn met requests voor tweakers.net liveries: prima! Ik maak ze niet zo vaak, maar doe dat graag voor GoT.

FormFirm in "[XB/PC] Forza Horizon 5"

Hoe lang ik er over doe? Van 4 uur (als ik alle logo’s al heb) tot 40 uur als ik veel graphics moet maken. Of als een aantal probeersels maar niet tot een mooi ontwerp komen.

[ Voor 5% gewijzigd door FormFirm op 07-05-2024 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:10
FormFirm schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:31:
[...]

Welke auto wil je? En heb je een livery van mij die je mooi vindt? Dat kan ik hem “verGoTten” dmv kleuren en logos.

Als er nog meer mensen zijn met requests voor tweakers.net liveries: prima! Ik maak ze niet zo vaak, maar doe dat graag voor GoT.

Hoe lang ik er over doe? Van 4 uur (als ik alle logo’s al heb) tot 40 uur als ik veel graphics moet maken. Of als een aantal probeersels maar niet tot een mooi ontwerp komen.
Ik vind die Scout livery echt gaaf en heb die al tijden op die auto. Misschien eens 1tje voor een supercar maken?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
FormFirm schreef op maandag 6 mei 2024 @ 21:31:
[...]

Welke auto wil je? En heb je een livery van mij die je mooi vindt? Dat kan ik hem “verGoTten” dmv kleuren en logo
Beide geïnstalleerd en kan er nu nog makkelijker mee winnen volgens mij :) .

Paar ideetjes die me binnen schoten:
-Gathering of Tweakers in style van games of Thrones tekst (goud kleurige)
- een roestige of industriële look auto en dan GOT letters met popnagels op zijkant auto en Tweakers logo motorkap
- jouw fantasie gebaseerd op games of Thrones voor livery
- andere zaken die ik vet vind: graffiti en zoals jou Boo!nigan serie en zoals de bone shaker alleen iets lichter donker metallic paars ofzo 👍

Als auto misschien de 1998 Mercedes-Benz AMG CLK GTR - vooral omdat ik die bijna altijd gebruik met dirt + cc in S1 en S2 😎

En vooral lekker doorgaan met waar je bezig bent en af en toe een GOTje of Tweakers er doorheen 💪

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
GOT'ers niet vergeten morgen gaat er weer geracet worden met de wekelijkse festival playlist 🎮 We starten weer om 19:30. Jullie zijn van harte welkom

Mijn gamertag: vanderaatje

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Yz9uhHSgsvvMoJ7Uan3IAefyJI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/it0NSY4vUT3NTHmY3lSIyHyi.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste GoT livery voor een supercar. Ik las dat deze hoort bij de meta.

De volgende wordt de Mercedes CLK GTR helaas heb ik geen zin om een livery voor Game of Thrones te maken. Ja sorry voor mijn eerlijkheid maar het lijkt mij niet leuk om te maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vanderaatje
@FormFirm GOT it!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFsbUB8Az_NqmSDg70Ru2RqL7eE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A9RuAPhpFY7Ej0VtZpwLLetA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:10

De volgende wordt de Mercedes CLK GTR helaas heb ik geen zin om een livery voor Game of Thrones te maken. Ja sorry voor mijn eerlijkheid maar het lijkt mij niet leuk om te maken.
Vet, straks ff testen!

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 00:00:
[Afbeelding]

Mocht je nog een extra logootje zoeken voor GOT, omdat er geen sponsors op de frontpage staan zou je eventueel deze nog kunnen gebruiken?

Is maar een suggestie hoor, niks meer dan dat.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/khyZfQqp22_Yr0PZdSJuKOos0Hk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zrrB3QtwF200Z7Xk4dTqIAJ8.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQlDVQ48mcQHuRUIuejeBqXuLEQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ErIbFlStTad48oDnz8PMlmsY.jpg?f=user_large

Vanderaatje bedankt voor je tip. Ik heb de CLK GTR gebruikt.

Mr freeze, bedankt voor je leuke tip. Ik heb het logo van True gebruikt. (Oke, beetje gecheat met letters die ik al had)

Sc 318 937 243
Pagina: 1 ... 57 ... 64 Laatste