Zul je altijd zien; heb ik net vorige week de Aston Martin DBR1 in de Autoshow gekocht voor ruim 22 miljoen CR omdat dat één van de weinige auto's was die ik nog niet had, is hij nu te koop voor FP 1200 (waarvan ik nu ook al meer heb dan ik uit kan geven).....
Nou ja, shit happens zeg maar

. Gelukkig leverde de Lambo Huracan EVO me net ruim 6 miljoen op. Dat had ik niet verwacht, aangezien die in de vorige reeks als prijs te krijgen was. Iedereen die hem wilde hebben hoefde dus alleen maar een stapeltje races af te werken.
Wel jammer dat je sommige auto's niet kan kopen in de veiling. Ik wilde net bieden op de Pagani Hyura R, wordt ik nog doodleuk doorverwezen naar de aanschafpagina van de bijbehorende car pack. Blijkbaar kan je die alleen kopen in de veiling als je hem eerst met geld hebt gekocht, en daarna om de één of andere reden kwijt bent geraakt of er nog één wil?
Ik houd mijn autocollectie bij op
Kudosprime (ook voor FH4), maar heb nu de DLC's maar uit de selectie gehouden aangezien ik niet nog meer geld wil uitgeven aan car packs. Er zitten wel leuke auto's bij, maar ik weiger om nog enkele tientallen € te investeren in garagevulling die waarschijnlijk niet eens (vaak) gebruikt gaat worden. De completionist in mij heeft er af en to wel wat moeite mee
[
Voor 10% gewijzigd door
gwystyl op 07-01-2024 23:20
]