[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 58 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:14
@FormFirm top! Ga hem gelijk even testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:46
Ik race eerlijk gezegd nooit met de CLK GTR, maar dit is een goede reden hem te gaan gebruiken, wauw!

Mooi gedaan! @FormFirm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Stefan H schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 21:31:
Ik race eerlijk gezegd nooit met de CLK GTR, maar dit is een goede reden hem te gaan gebruiken, wauw!

Mooi gedaan! @FormFirm
Rijdt super lekker in S1 en S2 voor dirt en cross country geloof dat zo'n beetje al mijn rival tijden in beide klasse met deze auto zijn gedaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Morgen 19:30 weer de wekelijkse festival playlist races hoop jullie weer allemaal te zien 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanderaatje schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 07:42:
[...]

Rijdt super lekker in S1 en S2 voor dirt en cross country geloof dat zo'n beetje al mijn rival tijden in beide klasse met deze auto zijn gedaan
Het klinkt tegenstrijdig om de CLK GTR voor off-road te gebruiken, dus ik ben erg benieuwd naar je Tuning codes.... met die livery van @FormFirm ga ik hem ook eens gebruiken _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:15
Vanderaatje schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 23:28:
Morgen 19:30 weer de wekelijkse festival playlist races hoop jullie weer allemaal te zien 👍
Een Mazda mx5 voor straat ga je nodig hebben voor de Trial, A800.

Net even snel gespiekt.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
gwystyl schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 13:35:
[...]

Het klinkt tegenstrijdig om de CLK GTR voor off-road te gebruiken, dus ik ben erg benieuwd naar je Tuning codes.... met die livery van @FormFirm ga ik hem ook eens gebruiken _/-\o_
De CLK gtr is een van de meta auto’s. Deze offroad tune is van KapienPL sc: 134 747 395 Hij is één van de 1%snelste racers dus de tune zal goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FormFirm schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 18:43:
[...]

De CLK gtr is een van de meta auto’s. Deze offroad tune is van KapienPL sc: 134 747 395 Hij is één van de 1%snelste racers dus de tune zal goed zijn.
Maakt het eigelijk uit of je dan de standaard of Forza Edition pakt? Mijn Forza Edition is al S2 998, de gewone kan ik wel op S1 900 krijgen met die tune. Misschien kan ik een andere pakken als S2 tune. De livery staat hem in ieder geval goed _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FormFirm
gwystyl schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:53:
[...]

Maakt het eigelijk uit of je dan de standaard of Forza Edition pakt? Mijn Forza Edition is al S2 998, de gewone kan ik wel op S1 900 krijgen met die tune. Misschien kan ik een andere pakken als S2 tune. De livery staat hem in ieder geval goed _/-\o_
Dankjewel, mooi dat hij bevalt :) Er zit wel verschil tussen de FE en de standaard. Soms is de FE beter, soms de normale. De theorie was ooit dat de de FE een beetje sneller zou zijn dan de gewone, dat is niet meer zo. De FE is wel altijd pre-tuned.

Ik heb een CLK GTR standaard met 998 road tune en eentje met 900 offroad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eL1xqt2CaFqHIHi2P_pXOo3G-AA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JEN4noZNLZPRo6kaoVD5HoeW.jpg?f=fotoalbum_large

En de winnaar is .......

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
gwystyl schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 19:53:
[...]
@gwystyl Ik rij in de gewone AMG CLK GTR 1998
S1 = 667638227
S2 = 179563767

Met deze livery gaat ie net nog iets harder: 318 937 243

Ps. Niet doorvertellen aan de andere GOT'ers anders gaan ze allemaal mijn rival tijden verbeteren 🥳

[ Voor 6% gewijzigd door Vanderaatje op 16-05-2024 22:33 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefan H
Toch Tweakers nog gehaald, haha! oOo
Was gezellig heren!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Leuke update deze keer! We krijgen eindelijk de Hyundai Vision N 74! En als verassing nog de Citroën BX 4TC! _/-\o_ Ik hoop dat ze FH5 nog een tijdje blijven ondersteunen tot FH6 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:02
Vraagje. Ik speel Forza Horizon 5 Premium Edition sinds 21 oktober en speelde de game tot vorige maand op mijn Series X, maar speel de game nu op PC. Helaas ondervind ik een raar probleem bij het spelen van beide DLC's. Ze zijn allebei geïnstalleerd maar elke keer dat ik ze vanuit het probeer te starten, word ik doorgestuurd naar de Store. Ik heb al ingelogd op mijn Microsoft-account en oude apparaten verwijderd, uitgelogd bij de Xbox-app op de pc en opnieuw ingelogd, de installatie naar een andere map verplaatst en de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Iemand hier op PC die een idee heeft?

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
WinterBase schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:15:
Vraagje. Ik speel Forza Horizon 5 Premium Edition sinds 21 oktober en speelde de game tot vorige maand op mijn Series X, maar speel de game nu op PC. Helaas ondervind ik een raar probleem bij het spelen van beide DLC's. Ze zijn allebei geïnstalleerd maar elke keer dat ik ze vanuit het probeer te starten, word ik doorgestuurd naar de Store. Ik heb al ingelogd op mijn Microsoft-account en oude apparaten verwijderd, uitgelogd bij de Xbox-app op de pc en opnieuw ingelogd, de installatie naar een andere map verplaatst en de game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt. Iemand hier op PC die een idee heeft?
Speel zelf op de serie X maar je kan hier eens kijken: https://forums.forza.net/...ng/fh-troubleshooting/252

Eventueel kan je daar ook zelf een melding maken maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:09

cjpostma

Break like the wind

WinterBase schreef op zondag 19 mei 2024 @ 16:15:
Ik heb dit probleem ook. Als ik de DLC opnieuw download doet-ie het dan weer even voor een week en dan wordt het weer niet herkend en mag ik weer opnieuw de dlc (dus niet de game zelf) installeren

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
cjpostma schreef op maandag 20 mei 2024 @ 15:04:
[...]Ik heb dit probleem ook. Als ik de DLC opnieuw download doet-ie het dan weer even voor een week en dan wordt het weer niet herkend en mag ik weer opnieuw de dlc (dus niet de game zelf) installeren
Oh dat wil ik ook wel even proberen of dat werkt bij mij. Kun jij de DLC gewoon verwijderen via Add or Remove programs? Bij mij lijkt dat niet te kunnen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyquOFciw7vzu-3eexVk5tHKgg4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rVqAabi8uwarRzc1MpoLRnQA.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Volgens mij werd ik geredirect naar de MS store waar ik hem dan opnieuw moest installeren. Dit kan trouwens gewoon terwijl je FH5 speelt. Na installatie is de dlc meteen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
cjpostma schreef op maandag 20 mei 2024 @ 19:06:
Volgens mij werd ik geredirect naar de MS store waar ik hem dan opnieuw moest installeren. Dit kan trouwens gewoon terwijl je FH5 speelt. Na installatie is de dlc meteen te spelen.
Dat kan ik ook nog proberen. Gisteren de installatie mappen van beide DLC's weg gegooid van m'n harde schijf. Toen de Xbox Store geopend en de Hot Wheels DLC opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder succes, kreeg in-game nog steeds de melding om de DLC te kopen. Wat een hardnekkig probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Niet vergeten morgen weer nieuwe serie van de festival playlist, om 19:30 gaan we weer van start, hoop dat jullie ook weer komen om gezellig de wekelijkse races samen te doen.

Mijn Xbox gamertag : vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:32

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

WinterBase schreef op dinsdag 21 mei 2024 @ 08:28:
[...]

Dat kan ik ook nog proberen. Gisteren de installatie mappen van beide DLC's weg gegooid van m'n harde schijf. Toen de Xbox Store geopend en de Hot Wheels DLC opnieuw geïnstalleerd. Helaas zonder succes, kreeg in-game nog steeds de melding om de DLC te kopen. Wat een hardnekkig probleem.
Heb je dit ook al eens geprobeerd, even overal uitloggen / inloggen (xbox app en windows store). Of de apps zoals de store etc. resetten.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

Vanderaatje schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 18:47:
Niet vergeten morgen weer nieuwe serie van de festival playlist, om 19:30 gaan we weer van start, hoop dat jullie ook weer komen om gezellig de wekelijkse races samen te doen.

Mijn Xbox gamertag : vanderaatje
Ik probeer te joinen ook vanavond. Zijn er nog speciale auto's nodig voor de wedstrijden?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:33
WinterBase schreef op maandag 20 mei 2024 @ 16:55:
[...]

Oh dat wil ik ook wel even proberen of dat werkt bij mij. Kun jij de DLC gewoon verwijderen via Add or Remove programs? Bij mij lijkt dat niet te kunnen...
Heb hetzelfde probleem gehad, was opgelost naar herinstallatie van de Xbox app.

Anders dit even proberen:
Perform a Windows Store reset

Press the Win+R keys to open the Run dialog.

Type WSReset.exe, and click/tap on OK.

The WSReset tool resets the Windows Store without changing account settings or deleting installed apps.

A command prompt will now open without any message. After about 30 seconds, the command prompt will automatically close, and the Microsoft Store app will open.

Reinstall the Gaming Services app on your Windows 10/11 device:

Select the Search icon on the taskbar, type powershell, right-click on Windows PowerShell, and then select Run as administrator.

In Windows PowerShell, type the following command and press Enter:get-appxpackage Microsoft.GamingServices | remove-AppxPackage -allusers

In the same window, type the following command and press Enter:start ms-windows-store://pdp/?productid=9MWPM2CQNLHN

Install the app on that page and select Yes when you receive the User Account Control (UAC) prompt.

Restart your device and try to install the game again.

Open Windows settings > Apps > Gaming Services > Advanced Options > Repair

O Windows>Settings>Applications>title>Advanced Options>Reset

[ Voor 62% gewijzigd door Arvado op 23-05-2024 10:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Canis Lupus schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:49:
[...]

Ik probeer te joinen ook vanavond. Zijn er nog speciale auto's nodig voor de wedstrijden?
Dat kan je zien zodra de nieuwe playlist live staat om 16:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
cjpostma schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:53:
[...]

Dat kan je zien zodra de nieuwe playlist live staat om 16:30.
@Canis Lupus Inderdaad wat @cjpostma zegt, je kan ook kijken in onderstaande link wordt volgens mij wekelijks bijgewerkt:

https://docs.google.com/s...YZtk-Xejwk_jSFJo/htmlview

Verder kijken we vaak gewoon eerst hoe het gaat halen we het niet zoeken we inderdaad een goede tune (en winnen dan hopelijk wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
MisterJD schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:45:
[...]

Heb je dit ook al eens geprobeerd, even overal uitloggen / inloggen (xbox app en windows store). Of de apps zoals de store etc. resetten.
Yes, geprobeerd maar heeft helaas niks uitgehaald.
Arvado schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 10:51:
[...]

Heb hetzelfde probleem gehad, was opgelost naar herinstallatie van de Xbox app.

Anders dit even proberen:
Perform a Windows Store reset

Press the Win+R keys to open the Run dialog.

Type WSReset.exe, and click/tap on OK.

The WSReset tool resets the Windows Store without changing account settings or deleting installed apps.

A command prompt will now open without any message. After about 30 seconds, the command prompt will automatically close, and the Microsoft Store app will open.

Reinstall the Gaming Services app on your Windows 10/11 device:

Select the Search icon on the taskbar, type powershell, right-click on Windows PowerShell, and then select Run as administrator.

In Windows PowerShell, type the following command and press Enter:get-appxpackage Microsoft.GamingServices | remove-AppxPackage -allusers

In the same window, type the following command and press Enter:start ms-windows-store://pdp/?productid=9MWPM2CQNLHN

Install the app on that page and select Yes when you receive the User Account Control (UAC) prompt.

Restart your device and try to install the game again.

Open Windows settings > Apps > Gaming Services > Advanced Options > Repair

O Windows>Settings>Applications>title>Advanced Options>Reset
Thanks, heb dit allemaal geprobeerd maar helaas heeft het 't probleem niet opgelost.

Heb inmiddels nu bijna een week een support ticket lopen bij forzamotorsport.net maar volgens mij weten zij het ook niet meer :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Was weer gezellig gisteravond :)

Wel gaaf zeg die nieuwe intro van FH5, wilde het er nog even over hebben maar was het glad vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 16:33
@WinterBase Oh jammer, 1 van die 2 was bij mij destijds de oplossing. Maar weet niet meer welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pfff FH5 is wel brak de laatste tijd zeg, zeker sinds de update van dinsdag kan ik vaak niet inloggen, en krijg ik synchronisatie-issues of kan XBOX niet inloggen omdat hij niet kan controleren dat ik in de Windows Store ben ingelogd oid.... ik kom er steeds wel uit na een paar keer proberen, maar even tussendoor FH5 opstarten om één of twee races te doen is er niet bij.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik offline moest beginnen en daardoor een alternatieve playlist kreeg, en dat op een gegeven moment de huidige uitdagingen er weer stonden.

ik ga die store reset van hierboven eens proberen....

[ Voor 4% gewijzigd door gwystyl op 24-05-2024 15:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
Mijn probleem met de DLC is opgelost. Ik ben naar https://account.microsoft.com/devices/content gegaan en zag daar tot mijn verbazing een hele lijst met oude apparaten. In een eerder stadium van troubleshooten heb ik volgens mij ook deze pagina bezocht en opgeruimd maar heb blijkbaar toch iets over het hoofd gezien. Enfin, het werkt eindelijk weer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S7f2Xa03PCQxjfQYUymg7Druu0Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tefkXzplOrrQ6qeQTJbbpNIq.jpg?f=fotoalbum_large
Gisteren met een uurtje of 3 rijden de laatste 100 Roads ontdekt, nu 578/578, erg satifying 🤪

En de laatste was de moeilijkste, klein zijweggetje bij de cirkelboerderijen in zuidwesten van kaart (lang leve Reddit)

Beloning was wel beetje karig (alleen een Forza quote, geen auto of badge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Canis Lupus schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 06:08:
[Afbeelding]
Gisteren met een uurtje of 3 rijden de laatste 100 Roads ontdekt, nu 578/578, erg satifying 🤪

En de laatste was de moeilijkste, klein zijweggetje bij de cirkelboerderijen in zuidwesten van kaart (lang leve Reddit)

Lekker bezig! Bij het smashen van alle bonus borden krijg je niets geloof ik. Ook zo'n monnikenwerk :P

Zoveel mogelijk geprobeerd zonder kaart, uiteindelijk de laatste 11 toch maar opgezocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Canis Lupus schreef op zaterdag 25 mei 2024 @ 06:08:
[Afbeelding]

Ja er zijn inderdaad een paar notoir lastig te vinden weggetjes. Zelfs toen ik die allemaal gecheckt had, miste ik er nog één. Op een gegeven moment ben ik daar toevallig met een race overheen gekomen, dus ik heb ze ook allemaal.

De XP borden heb ik voor het grootste gedeelte, maar zeker een paar van die 5000 XP borden zitten zo raar dat ik echt niet weet hoe ik daar moet komen. Ik heb nog niet de moeite genomen om die allemaal op te zoeken op YouTube of Reddit, maar ik denk dat ik dat nog wel eens rustigaan ga afwerken.

De laatste tijd speel ik vooral de playlist, en als ik daarna nog zin heb ben ik bezig om mijn openstaande accolades te verzamelen. Het spel blijft me wel boeien; ik merk dat ik toch eerder FH5 dan FH4 opstart; in beide heb ik nog e.e.a. open staan aan accolades, maar de sfeer van Mexico (variatie bos/duinen/berg) vind ik toch fijner dan het beetje grauwe regenachtige van Engeland, hoewel dat ook zijn charme heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Ja, er staan er een paar vrij hoog op een hoogspanningsmast die onmogelijk lijken, maar waar ik wel al filmpjes van gezien heb. En er staat ook een moeilijke ergens onder een viaduct.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
Zorg dat de rewind functie aan staat, over het algemeen zijn ze niet heel moeilijk, alleen soms een kwestie van goed aansnijden :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Wie doet er mee met deze Reddit actie? Zoveel mogelijk Porsche taycans kopen in de A.H. zodat ze niet meer kunnen worden “gegift”, kortom, haal zoveel mogelijk Taycans uit circulatie ;-)

Gewoon omdat het kan, toch?

https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/V76BFRpEFb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronimus
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12:40
Nieuw op de Xbox hier: ik zag dat je Forza Horizon 5 voor €20 in de Xbox store kan kopen met Gamepass.
Is dat een tijdelijke actie en blijf je de game houden als je Gamepass ophoudt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Hieronimus schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 17:16:
Nieuw op de Xbox hier: ik zag dat je Forza Horizon 5 voor €20 in de Xbox store kan kopen met Gamepass.
Is dat een tijdelijke actie en blijf je de game houden als je Gamepass ophoudt?
Een antwoord heb ik niet, maar mijn advies is wel om gelijk voor de premium ultimate versie te gaan, zitten zo veel leuke extra’s in, echt het extra sparen wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronimus
Mr. Freeze schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 18:48:
[...]

Een antwoord heb ik niet, maar mijn advies is wel om gelijk voor de premium versie te gaan, zitten zo veel leuke extra’s in, echt het extra sparen wel waard.
Heb het nog even gecheckt: Ultimate Edition van €99,99 voor €20 met Gamepass. Maar ik snap de aanbieding niet helemaal want er staat letterlijk: €20,00 opslaan met Gamepass.
Heb je de game dan wel of niet voor altijd, ook als je abo weer afgelopen is?
En is dit een tijdelijke actie en moet ik zo snel mogelijk toeslaan of is dit standaard?
Nogmaals, nieuw in de Xbox wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
@Hieronimus ik zie die actie nergens heb je screenshot? Is het wel FH5?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWFDrqWlnd5TAPNLLE0C2UOWB6Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QyWHHIb2vMjzntT1kj96mX3q.jpg?f=fotoalbum_large er is volgens mij geen ultimate edition

De premium addon heb ik zelf genomen maar dan moet je inderdaad wel een gamepass actief hebben. Je kon vroeger vrij goedkoop 3 jaar gamepass nemen en dan voor 1 euro upgraden naar ultimate, is tegenwoordig geloof ik iets veranderd

[ Voor 18% gewijzigd door Vanderaatje op 28-05-2024 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronimus
Deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zPQsgICcrQoD6CRqvC4ajCTruYY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DHL1j8NY3WjIeCiasOAo37ro.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
@Hieronimus als je die echt kan kopen voor €20 is dat hele goede deal, het is de volledige versie.
Vraag me alleen af of ze niet bedoelen 20 euro korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZKP09s5ngmsWE7pr5639eAy0Rs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RoiJG3TshAplG1zryklWJI6J.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zie ik namelijk, maar mocht het echt lukken voor €20 meteen doen 🥳

Sowieso wil je de premium of premium addon hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
"Opslaan" = Save (oftewel bespaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

S_Chief schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 00:39:
Ongelooflijk dat dit soort klungelige vertalingen in de Store blijven staan. Er was in de Xbox avatar store lange tijd (kan het niet zo snel terugvinden) een knop met "slijtage" bij kleding. Dat was natuurlijk een vertaling van "wear". |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik wou gisteren mijn zwager een paar auto's geven maar was helemaal vergeten dat je geen auto's specifiek aan vrienden kan geven, dit zou nog wel een leuke toevoeging kunnen zijn in de toekomst!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

G_Dragon schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:31:
Ik wou gisteren mijn zwager een paar auto's geven maar was helemaal vergeten dat je geen auto's specifiek aan vrienden kan geven, dit zou nog wel een leuke toevoeging kunnen zijn in de toekomst!
Volgens mij is dit met opzet. Anders zou er een zwarte markt kunnen ontstaan waarbij zeldzame auto's met echt geld verkocht kunnen worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
G_Dragon schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:31:
@G_Dragon als je veel credits hebt kan je je zwager een bmw i8 2015 (uit mijn hoofd) laten kopen voor paar duizend credits en hem dan op de veiling laten verkopen voor de max prijs tig miljoen (dacht 15 miljoen ofzo) en deze koop jij dan.
En met die credits kan hij weer lekker auto 's en tunes aanschaffen 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronimus
S_Chief schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 00:39:
Oooooohhww dat is jammer. En best dom ook zo’n knullige vertaling. Terwijl Microsoft de lead in AI neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:16

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
cjpostma schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:35:
[...]

Volgens mij is dit met opzet. Anders zou er een zwarte markt kunnen ontstaan waarbij zeldzame auto's met echt geld verkocht kunnen worden.
Snap ik ergens ook wel heel goed als je het zo uitlegt.
Vanderaatje schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:57:
[...]

@G_Dragon als je veel credits hebt kan je je zwager een bmw i8 2015 (uit mijn hoofd) laten kopen voor paar duizend credits en hem dan op de veiling laten verkopen voor de max prijs tig miljoen (dacht 15 miljoen ofzo) en deze koop jij dan.
Dank je wel! We hebben dit gisteren gedaan, alleen met verschillende auto's omdat hun die I8 niet voor veel geld konden verkopen :D

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 30-05-2024 08:08 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Vanderaatje schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 17:57:
[...]

Je bedoelt de 2008 BMW M3. Dat is die auto die men daarvoor gebruikt.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GOciSCSW8AAscWz?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GOzxPQjXgAA6pIN?format=jpg&name=large

Het was leuk om de Hyundai vision 74 auto en foto’s helemaal in retro stijl te maken.

De Mitsubishi lancer sierra sierra time attack vind ik echt een gave auto. Hij doet mij wel wat denken aan een Alfa 155 (hoge kofferbak, lage snuit). Hoe dan ook, ik wilde een leuke livery voor deze auto en heb hem ook geport naar de ‘08 Lancer.

[ Voor 16% gewijzigd door FormFirm op 30-05-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@FormFirm vraagje, die Hyundai heb ik zondag al gewonnen en tot m’n verbazing had je die livery al gemaakt, beschikbaar voor ons om te gebruiken. Heb je early access tot zo’n auto als gewaardeerd community creator? Ik, en nog een paar andere hier vroegen ons dat af.

Anyway, hartstikke mooie livery, alleen jammer dat het tuning gedeelte vrij beperkt is voor de Vision.

Ps; kom anders een keer lekker meedoen op donderdag avond, info @Vanderaatje :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 30-05-2024 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal vanavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30

Mijn gamertag: vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Ik ga het waarschijnlijk niet redden (sowieso uur achterstand in de UK), maar mocht het eens lukken, dan wil ik wel eens meedoen (moet ik wel even headset zien te vinden).

Vind het retro funky jaren 80 sfeertje wel leuk gedaan. Ook de nodige leuke auto's om te verdienen deze maand, ipv dat alles alleen maar als nieuwe car pack wordt uitgebracht.
Toch vind ik dat je met Ultimate edition gewoon altijd alle car packs moet kunnen krijgen.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FormFirm
Mr. Freeze schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 10:50:
@FormFirm vraagje, die Hyundai heb ik zondag al gewonnen en tot m’n verbazing had je die livery al gemaakt, beschikbaar voor ons om te gebruiken. Heb je early access tot zo’n auto als gewaardeerd community creator? Ik, en nog een paar andere hier vroegen ons dat af.

Anyway, hartstikke mooie livery, alleen jammer dat het tuning gedeelte vrij beperkt is voor de Vision.

Ps; kom anders een keer lekker meedoen op donderdag avond, info @Vanderaatje :)
Ik ben een gewone gebruiker en heb geen early access. Ik heb ge-grind om deze auto te unlocken, dacht eigenlijk dat ik te laat zou zijn. Om een populaire livery te krijgen moet je namelijk vooral heel snel zijn. De eerste liveries hebben de meeste kans op downloads. Stel: mijn livery heeft na het eerste uur 100 downloads. Dan moet een livery die een uur later komt deze 100 downloads inhalen om ook gefeatured te blijven. Een week later kom je daar nooit meer tussen. Het meeste wat er dan kan gebeuren is dat je de hoogste van de dag wordt. Daarvoor moet een livery een nieuwe file zijn en er moet een nieuwe vorm aan toegevoegd zijn op dezelfde dag.

Edit: Ohja, je kan ook de weekly livery contest contest winnen, dan blijft de livery een half jaar lang gefeatured.

Deze livery is een aangepaste van de Gordon M automotive T50. Daarvan kan ik alle vinyl groups in één keer kopiëren en dus heel snel eentje maken. Vind ze goed bij deze auto passen dus was gemakkelijk.

Er zijn wel een aantal mensen die ietsepietsie meer rechten hebben. Die hebben een PGG logo naast hun naam. Van wie ik het weet zij dat: Don Joewon Song, Snakeeyesfries, PTG Fluex en PTG stuzib85. Maar er zijn veel meer. Toen ik met FH5 begon, en extra geld betaald heb voor de early access versie van de game, stonden al hun liveries er al op. Dat vond ik niet zo eerlijk ten opzichte van de rest. En mocht ik zelf ooit dat aanbod krijgen dan ga ik dat dan ook niet doen.

Bedankt voor de uitnodiging! Ik ben savonds alleen wel moe altijd. Dan is sociale interactie wat teveel van het goede. Zeker vanavond omdat ik morgen een verjaardagsfeestje van mijn zoon heb. Ik ga binnenkort gewoon eens meedoen met jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:30:
[...]

Ik ben een gewone gebruiker en heb geen early access. Ik heb ge-grind om deze auto te unlocken, dacht eigenlijk dat ik te laat zou zijn. Om een populaire livery te krijgen moet je namelijk vooral heel snel zijn. De eerste liveries hebben de meeste kans op downloads. Stel: mijn livery heeft na het eerste uur 100 downloads. Dan moet een livery die een uur later komt deze 100 downloads inhalen om ook gefeatured te blijven. Een week later kom je daar nooit meer tussen. Het meeste wat er dan kan gebeuren is dat je de hoogste van de dag wordt. Daarvoor moet een livery een nieuwe file zijn en er moet een nieuwe vorm aan toegevoegd zijn op dezelfde dag.

Deze livery is een aangepaste van de Gordon M automotive T50. Daarvan kan ik alle vinyl groups in één keer kopiëren en dus heel snel eentje maken. Vind ze goed bij deze auto passen dus was gemakkelijk.

Er zijn wel een aantal mensen die ietsepietsie meer rechten hebben. Die hebben een PGG logo naast hun naam. Van wie ik het weet zij dat: Don Joewon Song, Snakeeyesfries, PTG Fluex en PTG stuzib85. Maar er zijn veel meer. Toen ik met FH5 begon, en extra geld betaald heb voor de early access versie van de game, stonden al hun liveries er al op. Dat vond ik niet zo eerlijk ten opzichte van de rest. En mocht ik zelf ooit dat aanbod krijgen dan ga ik dat dan ook niet doen.

Bedankt voor de uitnodiging! Ik ben savonds alleen wel moe altijd. Dan is sociale interactie wat teveel van het goede. Zeker vanavond omdat ik morgen een verjaardagsfeestje van mijn zoon heb. Ik ga binnenkort gewoon eens meedoen met jullie!
Dank voor uitleg, proficiat met zoon alvast en wie weet tot ooit dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
De BMW 6-Serie is weer terug! Moest als Nederlander toch even dit recreëren :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LuTkMmoRNvQelizGd8a4_srXJTc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ME3pZLkOqKh2k1rCjbis0oH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 01:05:
De BMW 6-Serie is weer terug! Moest als Nederlander toch even dit recreëren :+

[Afbeelding]
A2 Racer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

FormFirm schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 16:30:
[...]

Mocht je het aanbod krijgen zou ik het wel aannemen. Je liveries krijgen meer tractie en je hoeft niet van alle perks gebruik te maken. Wellicht dat je dan ook makkelijker feedback kan geven over de livery editor, bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 11:12:
Beste allemaal vanavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30

Bedankt allemaal en hopelijk weer tot volgende week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hieronimus schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 20:37:
[...]

Oooooohhww dat is jammer. En best dom ook zo’n knullige vertaling. Terwijl Microsoft de lead in AI neemt.
Kan zelfs gewoon door een mens gedaan zijn (geen idee), maar als vertaler krijg je ook gewoon een lijstje strings en heb je vaak geen idee wat de context is (nouja, soms wel, maar je krijgt betaald per woord en niet per uur, dus plaatjes kijken is minder inkomsten). Dan is een foutje snel gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Een paar leuke tunes voor de liefhebbers, handpicked door Don Joewon Song zelf;

YouTube: Forza Horizon 5 - 25 CARS YOU NEED TO OWN IN FORZA HORIZON 5!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal!
Morgenavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30, voor wie pas later op de avond kunnen stuur gewoon een berichtje vorige week ook nog gezellig een late editie gedaan 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanavond zonder mij, andere bezigheden maar zorg voor een 90's BMW met hele goede handeling (Bola Ocha en Cathedral voor de Trial.

Succes!!

B klasse trouwens ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-06-2024 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op woensdag 5 juni 2024 @ 22:10:
Beste allemaal!
Morgenavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30, voor wie pas later op de avond kunnen stuur gewoon een berichtje vorige week ook nog gezellig een late editie gedaan 😎

Bedankt weer allemaal en hopelijk weer tot volgende week 🏎️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rQ0kOW3UBWrCT-PeI1Q5mCJxyxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FgKtKVw0ZiWtPHdSnKxAxIeS.jpg?f=fotoalbum_large

Geruchten, geruchten, geruchten.

(Maar van mij mag het 😉)

(Reddit)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

Entity

9000rpm

Cool, de Autobahn in Forza Horizon, kan ik eindelijk zo hard rijden als ik wil :+

[ Voor 13% gewijzigd door Entity op 08-06-2024 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:06
Dan vast met de gehele Nordschleife er in? 😇

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FormFirm
Ik heb afgelopen week voor het eerst met de GoT club meegereden, het was erg leuk. Hoop dat ik vaker tijd heb om mee te doen. Het is nog wel wat lastig om mijn teamgenoten niet aan te raken tijdens het nek aan nek racen. Bij de trail probeer ik de AI altijd af te remmen en dus mijn teamgenoten te laten passeren. Echt online racen/rijden heb ik nog niet gedaan.

Jullie vroegen nog naar mijn echte naam, ik houd liever mijn echte voornaam compleet gescheiden van online. Niemand in de community kent die. Heb een unieke voornaam dus zou meteen herkenbaar zijn. Ik denk dat het een goede oplossing is om mij gewoon VORM te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 15:38:
[Afbeelding]

Geruchten, geruchten, geruchten.

(Maar van mij mag het 😉)

(Reddit)
Heeeeeeel misschien horen we het morgen 🙏
Persoonlijk zie ik denk ik liever Japan / Azië maar Duitsland zou ik ook best mee kunnen leven 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
@FormFirm, uiteraard geen probleem! Gewoon delen wat je wilt, en wat je niet wil delen, deel je niet :)

Ach, en beuken hoort er ook bij ofzo, afgelopen donderdag in de heat of the moment ook onbedoeld de onderkant van m'n auto gezien, dat was vooral komisch :D Zolang het niet expres is heb ik er geen moeite mee in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal vanavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30 (kan je niet rond dit tijdstip probeer het dan gewoon later op de avond kans is groot dat wij er nog zijn)

Mijn gamerstag is Vanderaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Oeh, de nieuwe update is goed! Mooie auto's! mustang Dark Horse, Yaris GR en de nieuwe Car Pack zag ik niet aankomen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
ggj87 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:01:
Oeh, de nieuwe update is goed! Mooie auto's! mustang Dark Horse, Yaris GR en de nieuwe Car Pack zag ik niet aankomen!
YouTube: Forza Horizon 5: Let's ¡GO! - Modern Horizons
De YouTube aflevering met serie van volgende week/maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:01:
Ik hoop dat bij de knight rider dat rode lampje wel heen en weer gaat :)

Denk het wel want is toch het unicum van die auto.

(Link naar Reddit post;

https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/Cxme9YLkbf )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op maandag 17 juni 2024 @ 19:57:
[...]

Ik hoop dat bij de knight rider dat rode lampje wel heen en weer gaat :)

Denk het wel want is toch het unicum van die auto.

(Link naar Reddit post;

https://www.reddit.com/r/ForzaHorizon/s/Cxme9YLkbf )
Gaat heen en weer, al sleept hij wel een beetje teveel na imo.

Heb je de upgrade al gezien voor die auto? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FormFirm
YouTube: Mastermovies Nicht Rijder Remastered

Eindelijk mijn favoriete auto in dit spel! Kan ik mooi mijn favoriete serie naspelen! Knightrider? Tuurlijk niet! Klootviool! 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal vanavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30 direct na Denemarken tegen Engeland ⚽ dus enkele minuten later dan normaal, maar we gaan gewoon rijden 💪 door weer en wind (en EK)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Vanderaatje schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:21:
Beste allemaal vanavond gaan we weer gezamenlijk proberen alle wekelijkse festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen rond 19:30 direct na Denemarken tegen Engeland ⚽ dus enkele minuten later dan normaal, maar we gaan gewoon rijden 💪 door weer en wind (en EK)
Ik ben er vanavond helaas niet bij, veel plezier alvast!
(Heb wel al de Movie Pack met auto's gekocht, die Delorean, KITT en Jurassic Park Jeep _/-\o_ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 10:21:

Helaas werken vanavond, voor volgende week mag je vast een virtueel biertje voor me klaar zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Het nieuwe winterseizoen eindelijk mijn auto in FH5 *O*

[ Voor 4% gewijzigd door calsonic op 20-06-2024 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Om een archievement te halen moet er 3 maal een foto worden gemaakt met een fotohulp, maar wat is eigenlijk een fotohulp?

(Slechts 0,45% heeft het gehaald, dus zal wel iets moeilijks zijn ;))

[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Freeze op 21-06-2024 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Of hoop mensen boeit het niet?
Ik had recent ook een achievement dat m'n character ineens naast de auto stond bij een foto. :+
En blijkbaar had ik ook nog geen foto in alle dagdelen.
Maar met fotohulp gok ik op iets als effecten, zoals blur/focus etc.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 11:52:
Om een archievement te halen moet er 3 maal een foto worden gemaakt met een fotohulp, maar wat is eigenlijk een fotohulp?

Ik neem aan dat het om deze gaat?
Juuuuust Right achievement in Forza Horizon 5
Took a photo using any guidelines 3 times
Ik neem aan dat de guidelines de hulplijnen zijn die je helpen om de horizon recht te houden of een compositie te maken volgens de "gulden snede" verhoudingen?

De hulplijnen zou je inderdaad moeten kunnen aanzetten bij de effecten, volgens de oplossing op TrueAchievements:
https://www.trueachieveme...ht-achievement#oSolutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
MartijnS72 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 12:29:
[...]

Ik neem aan dat het om deze gaat?

[...]

Ik neem aan dat de guidelines de hulplijnen zijn die je helpen om de horizon recht te houden of een compositie te maken volgens de "gulden snede" verhoudingen?

De hulplijnen zou je inderdaad moeten kunnen aanzetten bij de effecten, volgens de oplossing op TrueAchievements:
https://www.trueachieveme...ht-achievement#oSolutions
Dat zal de oplossing zijn, morgen straks ga ik deze oplossing proberen.

Dankjewel.

edit: Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 11:52:

Fotohulp? Heb jij Forza in het Nederlands ingesteld? Hoe heet het in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 21:12:
[...]

Fotohulp? Heb jij Forza in het Nederlands ingesteld? Hoe heet het in het Engels?
In het Engels heet de fotohulp Guidelines, staan dus bij effects (zoals gemeld door MartijnS72) Ik heb FH in het Engels, maar de Archievements (dus niet accolades) zijn vanuit XBox en bijbehorende app, en die heb ik dus wel gewoon in het Hollands :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 21-06-2024 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ah ok. Je lan trouwens ook quickshot doen met rechter shoulder button. Is iets sneller.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Moet nog 1 achievement 😭
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9pOLOvyA2EvJNerJvrBDYwZZhOo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yvMpVH2jfrPaEFYKR8dEUiA1.jpg?f=fotoalbum_large

De eliminator..... Laat ik daar nou echt niks aan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 15:56:
Moet nog 1 achievement 😭
[Afbeelding]

De eliminator..... Laat ik daar nou echt niks aan vinden
Ikke nog 5 ofzo, 4 makkelijke die ik doe als ik zin heb, en dan ook nog die eliminator, die ga ik laten voor wat het is, want ik hou er ook niet van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal vanavond hebben we een extra sessie om de festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen direct na Portugal tegen Turkije ⚽ Dus mocht je de week races nog niet gedaan hebben of gewoon zin in racen hebben kom langs!

[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:37:
Beste allemaal vanavond hebben we een extra sessie om de festival playlist races te voltooien kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen direct na Portugal tegen Turkije ⚽ Dus mocht je de week races nog niet gedaan hebben of gewoon zin in racen hebben kom langs!

[/quote]
Ik ben later wel online, maar dan kijken de meeste, vrees ik, naar België 🇧🇪 Roemenië 🇷🇴.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanderaatje schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 17:37:

[/quote]
Ik probeer je te vinden in de XBOX app op de PC, maar dat lukt niet helemaal... moet ik je in het spel zelf zoeken?

edit: inmiddels gevonden en als vriend toegevoegd (of uitgenodigd). Ik heb de meeste dingen van de playlist al gedaan, maar het lijkt me wel gezellig om eens samen te rijden.

edit2: dat was leuk, bedankt aan de andere deelnemers! Belangrijkste puntje voor mij: geen poortjes missen |:( . Soms lag ik er best lekker bij, en door een poortje te missen ineens achteraan. Nieuw voor mij is dat je op deze manier ook de single events met andere auto's kan doen. Die korte baan met veel beton was wel een uitdaging met S2 auto's :+ . Beviel in ieder geval goed, dus ik ga proberen vaker mee te doen.....

[ Voor 36% gewijzigd door gwystyl op 22-06-2024 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
gwystyl schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 20:28:
[...]

Ik probeer je te vinden in de XBOX app op de PC, maar dat lukt niet helemaal... moet ik je in het spel zelf zoeken?

edit: inmiddels gevonden en als vriend toegevoegd (of uitgenodigd). Ik heb de meeste dingen van de playlist al gedaan, maar het lijkt me wel gezellig om eens samen te rijden.

edit2: dat was leuk, bedankt aan de andere deelnemers! Belangrijkste puntje voor mij: geen poortjes missen |:( . Soms lag ik er best lekker bij, en door een poortje te missen ineens achteraan. Nieuw voor mij is dat je op deze manier ook de single events met andere auto's kan doen. Die korte baan met veel beton was wel een uitdaging met S2 auto's :+ . Beviel in ieder geval goed, dus ik ga proberen vaker mee te doen.....
Ik zag je wel natuurlijk in het spel, maar we hoorde je niet in de party. Had je die, naast het convoy, wel gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr. Freeze schreef op zondag 23 juni 2024 @ 10:13:
[...]

Ik zag je wel natuurlijk in het spel, maar we hoorde je niet in de party. Had je die, naast het convoy, wel gezocht?
Mijn XBOX app werkte niet helemaal/helemaal niet mee. Om de een of andere reden had ik @Vanderaatje uitgenodigd voor een convoy, en had hij die geaccepteerd, maar daarna wist ik eigenlijk niet wat ik moest doen dus was ik blij dat ik de optie vond om Vanderaatje als convoy leader aan te wijzen en de rest te volgen :o
Af en toe switchte ik naar de XBOX app, maar daar zag ik dan een uitnodiging, en als ik op "accept" drukte gebeurde er niks. Van ellende de XBOX app gekilled in task manager en allerlei dingen opnieuw opgestart (Game bar widgets waren daardoor gecrasht), maar de chat werkte ook niet volgens mij....

Als je een korte uitleg hebt van wat ik zou moeten doen zou dat fijn zijn, want volgens mij heb ik wat dingen fout of helemaal niet gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
gwystyl schreef op zondag 23 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Mijn XBOX app werkte niet helemaal/helemaal niet mee. Om de een of andere reden had ik @Vanderaatje uitgenodigd voor een convoy, en had hij die geaccepteerd, maar daarna wist ik eigenlijk niet wat ik moest doen dus was ik blij dat ik de optie vond om Vanderaatje als convoy leader aan te wijzen en de rest te volgen :o
Af en toe switchte ik naar de XBOX app, maar daar zag ik dan een uitnodiging, en als ik op "accept" drukte gebeurde er niks. Van ellende de XBOX app gekilled in task manager en allerlei dingen opnieuw opgestart (Game bar widgets waren daardoor gecrasht), maar de chat werkte ook niet volgens mij....

Als je een korte uitleg hebt van wat ik zou moeten doen zou dat fijn zijn, want volgens mij heb ik wat dingen fout of helemaal niet gedaan O-)
Zelf gebruik ik een Xbox, werkt over het algemeen soepel, maar als je op pc speelt dan is de Xbox app op je telefoon of tablet ook een optie, kan je ook een headset op aansluiten maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:52
gwystyl schreef op zondag 23 juni 2024 @ 14:50:
[...]

Xbox app verwijderen en opnieuw installeren.
Ook als je bijvoorbeeld de console opnieuw instelt (met behoud van games) dan werkt de synchronisatie met xbox app op pc en android (soms) niet meer. Je moet dan de apps ook opnieuw installeren.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Pagina: 1 ... 58 ... 64 Laatste