[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 59 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ariekanari schreef op zondag 23 juni 2024 @ 16:50:
[...]

Xbox app verwijderen en opnieuw installeren.
Ook als je bijvoorbeeld de console opnieuw instelt (met behoud van games) dan werkt de synchronisatie met xbox app op pc en android (soms) niet meer. Je moet dan de apps ook opnieuw installeren.
Ik speel op PC, maar heb constant ruzie met de XBOX app. Die vergeet steeds dat ik ingelogd ben. Dan moet ik wsreset.exe (reset windows store) uitvoeren en daar opnieuw inloggen, en dan weer de XBOX app, en soms gaat het dan een tijdje goed.
Mr. Freeze schreef op zondag 23 juni 2024 @ 14:53:
[...]

Zelf gebruik ik een Xbox, werkt over het algemeen soepel, maar als je op pc speelt dan is de Xbox app op je telefoon of tablet ook een optie, kan je ook een headset op aansluiten maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Ik had mijn BT headset aan mijn PC gekoppeld en hoorde daar het geluid van FH5 wel door, maar geen chat oid. Ik zag ook geen optie in FH5 of de XBOX app om dat te doen. Zal 's kijken naar de Android app

[ Voor 31% gewijzigd door gwystyl op 23-06-2024 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:35
gwystyl schreef op zondag 23 juni 2024 @ 17:02:
[...]

Ik speel op PC, maar heb constant ruzie met de XBOX app. Die vergeet steeds dat ik ingelogd ben. Dan moet ik wsreset.exe (reset windows store) uitvoeren en daar opnieuw inloggen, en dan weer de XBOX app, en soms gaat het dan een tijdje goed.
[...]

Ik had mijn BT headset aan mijn PC gekoppeld en hoorde daar het geluid van FH5 wel door, maar geen chat oid. Ik zag ook geen optie in FH5 of de XBOX app om dat te doen. Zal 's kijken naar de Android app
Staat gewoon rechtsboven, groen headset tekentje, standaard oordopjes of wat ook zullen voldoen, misschien heb je wel AirPods? (Of andere dopjes) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZ1eamOOlbxXNUk_F80_t_gcloU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZziJa82tpKLmYPyUmD5yOl2P.jpg?f=fotoalbum_large

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:12
Beste allemaal vanavond gaan we weer proberen om de festival playlist races te voltooien (tot nu toe nog elke keer gelukt) kom gezellig langs zou ik zeggen we beginnen 19:30 (kan je pas later probeer het gewoon waarschijnlijk zijn wij nog wel te vinden in FH5)

Mijn gamerstag is Vanderaatje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Beste allemaal,
komende twee donderdagen moet ik helaas op vakantie 🥳
Maar the race must go on 💪 @Mr. Freeze wil de eervolle taak wel op zich nemen om samen met jullie de festival playlist te rijden.

Zijn gamerstag: StayingPow3r
Mocht hij er niet zijn probeer dan: Amberto1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:01:
Beste allemaal,
Maar the race must go on 💪 @Mr. Freeze wil de eervolle taak wel op zich nemen om samen met jullie de festival playlist te rijden.

Hele fijne vakantie gewenst !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op zondag 30 juni 2024 @ 22:01:
Beste allemaal,

Om 19:30 ben ik online, waarschijnlijk zelfs eerder. Hopelijk jullie ook, tot vanavond.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:46

cjpostma

Break like the wind

Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
cjpostma schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 13:19:
Vanavond gaan we weer de playlist te lijf. Veel stamgasten op vakantie dus er is ruim plek. Het gaat er vooral om om.een beetje lol te hebben. Het niveau van de deelnemers varieert van super casual tot meer hardcore. Het binnenslepen van de auto's en andere rewards is meer het doel. Je kan join game doen op mijn gamertag (antikriz) vanaf ongeveer half acht.
En sommige moeten ook werken hè, voor mij nog anderhalve week en dan ben ik aan de beurt.

@cjpostma Hoe ging gisteren de trial bij jullie? Ik heb 3x moeten proberen omdat het team niet echt mee zat (zacht uitgedrukt)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-07-2024 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ging redelijk, de S2-race hebben we twee keer moeten doen. En de rally expansion ging ook niet in een keer goed. Maar zoals altijd gaat het meer om de lol dan om een compleet GoT-podium te hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:20
De nieuwe gratis auto's voor het volgende seizoen:
2017 Aston Martin Vanquish Zagato Coupé
2021 Lamborghini Aventador LP 780-4 Ultimae
1976 Volkswagen SP-2
2022 Mazda MX-5 Miata RF
1973 Volkswagen Thing.

Leuk voor de collectie, maar niet specifiek een model waar ik echt naar uitkijk. Hoewel ik als mx5 fan uit zou moeten kijken naar de ND RF :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Na twee weken afwezigheid zijn we weer terug!
Hoop jullie allemaal weer te zien morgen rond 19:30 en dat we weer gaan proberen er een gezellige avond van te maken en een paar nieuwe auto's te verzamelen.
Special thanks to: @Mr. Freeze en @cjpostma voor het organiseren van de races afgelopen twee weken 💪

Mijn gamertag: vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op woensdag 17 juli 2024 @ 20:37:
Na twee weken afwezigheid zijn we weer terug!
Hoop jullie allemaal weer te zien morgen rond 19:30 en dat we weer gaan proberen er een gezellige avond van te maken en een paar nieuwe auto's te verzamelen.
Special thanks to: @Mr. Freeze en @cjpostma voor het organiseren van de races afgelopen twee weken 💪

Tot morgen!

🏁 🚗 🚕 🚙 🛻 🚓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-07 11:03

Canis Lupus

Vosbot

Ik ben komende weken druk/op vakantie, dus ik probeer ergens in Augustus weer eens aan te haken, veel plezier :)

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje
Yeeeehhhh het is weer donderdag!
Dus heb je zin om vanavond gezellig de playlist races te doen je bent van harte welkom.
We starten rond 19:30 (kan je pas later probeer het gewoon meestal zijn er wel nog een paar aanwezig)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:25:
Dus heb je zin om vanavond gezellig de playlist races te doen je bent van harte welkom.
We starten rond 19:30 (kan je pas later probeer het gewoon meestal zijn er wel nog een paar aanwezig)

👆 👆 👆
Verder niks aan toe te voegen behalve leuk als jullie ook komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
Misschien dat ik vanavond later aanschuif, afhankelijk van de planning. Volgende week en de week erna ben ik er sowieso niet bij.

Wie neemt mijn taak over en geeft Amberto af en toe een drukkert? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
https://forums.forza.net/...w-game-mode-tba/727847/23

Op Gamesconwordt een nieuwe gamemode en partnership aangekondigd. Ben benieuwd! Klinkt ook alsof FH6 nog even op zich laat wachten imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op donderdag 1 augustus 2024 @ 18:53:
https://forums.forza.net/...w-game-mode-tba/727847/23

Op Gamesconwordt een nieuwe gamemode en partnership aangekondigd. Ben benieuwd! Klinkt ook alsof FH6 nog even op zich laat wachten imo.
Ik hoop dan op iets als op z’n minst ook een nieuwe dlc, een nieuwe gamemode kan ook heel leuk zijn natuurlijk omdat we geen idee hebben wat het is, maar ik wil gewoon weer eens andere, lees nieuwe, tracks en omgeving.

Alhoewel ghosted racing ook een leuke gamemode zou kunnen zijn, al was het maar dat je teammembers kon ghosten 🫢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Valt niet mee met de horizon open van deze week, 6 ultimate speedskills halen. Is het jullie hier wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 17:48:
Valt niet mee met de horizon open van deze week, 6 ultimate speedskills halen. Is het jullie hier wel gelukt?
Yeppp gewoon ff S2 horizon open road race starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:02:
[...]

Yeppp gewoon ff S2 horizon open road race starten
Maar natuurlijk, ik heb elke keer gestart vanuit de playlist. Tot drie maal toe in een s2 en s1 dirt race terechtgekomen, succes met de speedskills dan :-|

Dankje 🙏

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanavond weer zelfde plaats, zelfde tijd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Mr. Freeze schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:48:
Vanavond weer zelfde plaats, zelfde tijd?
Okay omdat je zo aandringt 🤡
Iedereen is weer van harte welkom om 19:30
Om gezellig de playlist races gezamenlijk te doen

Zie jullie vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:06
Hoe werkt dit samenspelen? Aanmelden? Kan geen GOT spelers online vinden.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ariekanari schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:45:
Had je gezocht op gamertag van @Vanderaatje? Het makkelijkste is het als je ons toevoegt aan vriendenlijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
ariekanari schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 19:45:
Heb je toegevoegd aan mijn vriendenlijst, dus als het goed is moet het volgende keer wel lukken.

Gezellig als je volgende week meedoet 👍
Donderdag iets voor 19:30 kijk ik wie er van de GOT'ers online zijn uit mijn vriendenlijst en die stuur ik een party/convoy uitnodiging.

Groet Menno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Yeeeehhhh het is bijna weer donderdag!
Dus heb je zin om morgen gezellig de playlist races te doen je bent van harte welkom.

Vanavond dan maar een paar mooie rival tijden proberen neer te zetten op de vier nieuwe roadraces

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

AAARRRghh..... vanochtend na verschillende pogingen een clean time op het Colossus rivals bord neergezet,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KGWR2B7J1j9-sZZsa99up86luw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p9l16Lv1J5aaXNPOj8f7QsrY.png?f=fotoalbum_large

dus later vandaag een paar pogingen gedaan op de Gauntlet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MnqGj1-WnvmWlSEnn9NVa4Ma41U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9nZgFvJ8YgmDuDZ2jK3YL6XH.png?f=fotoalbum_large

Op 81% een muurtje nèt te hard geraakt, waardoor het toch geen cleane tijd meer was :(. Even van het gas, verbijten, twijfelen tussen afbreken en doorgaan, en toch maar doorgereden om in ieder geval een tijd op S1 neer te zetten.
Ik had het eerst geprobeerd met de Porsche 911 GT3 RS FE met @Fuelke als ghost. Daar kon ik goed bijblijven, maar met de CLK GTR vloog ik er vooruit. Ik hink de hele tijd op twee gedachten: ik wil snel rijden, maar ook niks raken.... lastige combi, zeker op zo'n lang traject. De CLK GTR is wel fantastisch. Super stabiel, heeft veel grip op asfalt en is in de zandbochten lekker gecontroleerd dwars te gooien waardoor je met je gas vrij nauwkeurig kan sturen.
Ik denk dat ik de volgende keer theArthurr als ghost neem, al is het misschien verstandiger om juist StayingPow3r te kiezen en op tactische plekken net iets rustiger door de bocht te gaan.

Dit is de laatste rivals tijd die ik neer moet zetten om alle Rivals Accollades te hebben, maar ik moet zeggen dat hij wel pittig is. Voor mij eigenlijk te lang :/

[ Voor 18% gewijzigd door gwystyl op 18-08-2024 23:14 . Reden: Eigen tijd in beeld bij het lijstje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
gwystyl schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 22:46:
AAARRRghh..... vanochtend na verschillende pogingen een clean time op het Colossus rivals bord neergezet,
[Afbeelding]

dus later vandaag een paar pogingen gedaan op de Gauntlet.

[Afbeelding]

Op 81% een muurtje nèt te hard geraakt, waardoor het toch geen cleane tijd meer was :(. Even van het gas, verbijten, twijfelen tussen afbreken en doorgaan, en toch maar doorgereden om in ieder geval een tijd op S1 neer te zetten.
Ik had het eerst geprobeerd met de Porsche 911 GT3 RS FE met @Fuelke als ghost. Daar kon ik goed bijblijven, maar met de CLK GTR vloog ik er vooruit. Ik hink de hele tijd op twee gedachten: ik wil snel rijden, maar ook niks raken.... lastige combi, zeker op zo'n lang traject. De CLK GTR is wel fantastisch. Super stabiel, heeft veel grip op asfalt en is in de zandbochten lekker gecontroleerd dwars te gooien waardoor je met je gas vrij nauwkeurig kan sturen.
Ik denk dat ik de volgende keer theArthurr als ghost neem, al is het misschien verstandiger om juist StayingPow3r te kiezen en op tactische plekken net iets rustiger door de bocht te gaan.

Dit is de laatste rivals tijd die ik neer moet zetten om alle Rivals Accollades te hebben, maar ik moet zeggen dat hij wel pittig is. Voor mij eigenlijk te lang :/
Voor de Accolade kun je een tegenstander nemen met uitroepteken als je dan niks raakt win je altijd beetje lame maar werkt wel.
De CLK is inderdaad een heerlijke auto zie ook de tijden bovenaan.
Ik neem meestal eerst mensen uit mijn vrienden lijst, daarna uit GOT lijst en vaak om mijn tijd nog te verbeteren race ik tegen mijzelf zodat je makkelijk ziet of je beter gaat dan je vorige tijd.

Ik zie wel dat ik ook aan het werk moet en proberen de tijd op bovenste plaatje te verbeteren 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanderaatje schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:14:
[...]

Voor de Accolade kun je een tegenstander nemen met uitroepteken als je dan niks raakt win je altijd beetje lame maar werkt wel.
De CLK is inderdaad een heerlijke auto zie ook de tijden bovenaan.
Ik neem meestal eerst mensen uit mijn vrienden lijst, daarna uit GOT lijst en vaak om mijn tijd nog te verbeteren race ik tegen mijzelf zodat je makkelijk ziet of je beter gaat dan je vorige tijd.
Voor de meeste tracks is dat wel te doen, maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten om de Gauntlet nog 5x perfect te doen O-) . Ik ben al blij met één keer en een redelijke tijd (hopelijk beter dan wat ik nu heb, maar als het onder de 21 min is) zodat de accolade voltooid is. Winnen is niet boeiend voor die Accollade volgens mij, maar foutloos rijden wel.
Ik zie wel dat ik ook aan het werk moet en proberen de tijd op bovenste plaatje te verbeteren 🥳
Haha leef je uit... ik weet niet of ik de moeite ga nemen om die sneller te rijden, maar ik heb met de Gauntlet al wel gezien dat de auto/tune enorm uit kan maken dus misschien dat ik nog eens een poging ga doen.

Ik ben langzamerhand aan het proberen mijn Accollades vol te krijgen, dus ik denk dat dit in ieder geval voorlopig geen prioriteit gaat worden. Ik vind de Festival Playlist (samen) rijden en korte races/opdrachten vaak leuker. Ik heb ook nog e.e.a. open staan voor Horizon Open, Tour en de Eliminator, dus ik denk dat ik me daar eerst op ga richten als ik nog tijd en zin over heb na de playlist events.

[ Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 18-08-2024 23:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
gwystyl schreef op zondag 18 augustus 2024 @ 23:17:
[...]

Voor de meeste tracks is dat wel te doen, maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten om de Gauntlet nog 5x perfect te doen O-) . Ik ben al blij met één keer en een redelijke tijd (hopelijk beter dan wat ik nu heb, maar als het onder de 21 min is) zodat de accolade voltooid is. Winnen is niet boeiend voor die Accollade volgens mij, maar foutloos rijden wel.

[...]

Haha leef je uit... ik weet niet of ik de moeite ga nemen om die sneller te rijden, maar ik heb met de Gauntlet al wel gezien dat de auto/tune enorm uit kan maken dus misschien dat ik nog eens een poging ga doen.

Ik ben langzamerhand aan het proberen mijn Accollades vol te krijgen, dus ik denk dat dit in ieder geval voorlopig geen prioriteit gaat worden. Ik vind de Festival Playlist (samen) rijden en korte races/opdrachten vaak leuker. Ik heb ook nog e.e.a. open staan voor Horizon Open, Tour en de Eliminator, dus ik denk dat ik me daar eerst op ga richten als ik nog tijd en zin over heb na de playlist events.
Doe (eerst) de dingen die je leuk vindt inderdaad en dan kan je altijd nog eens naar de rest kijken.
Ik heb alle trophies op 1 na de als eerste finishen met eliminator laat ik dat nu zo'n 💩 spel vinden en merkte dat ik dat gewoon tegen mijn zin in aan het doen was toen bepaald jammer dan maar van die trofee maar wel dingen doen die ik wel leuk vindt.

En soms is dat rivals en nu bijvoorbeeld veel horizon open aan het spelen en proberen de laatste badge te halen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@FormFirm

“We also have a weekly painting contest for liveries. React to your favorite winner from last week’s round and join the next one here: https://forums.forza.net/...mpetition-week-129/729800

Ben je hier bekend mee?

Wij willen wel stemmen op 1 van je mooie liveries.

Uiteraard ook voor @ggj87 en andere painters hier.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Freeze op 20-08-2024 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
YouTube: gamescom Opening Night Live 2024 | #ONL #gamescom2024

Gamescom 2024 begint zo. Morgen komt er nieuws over Forza Horizon 5 en Forza Motorsport :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11

Winkiller

De Mopperpot

ggj87 schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:32:
YouTube: gamescom Opening Night Live 2024 | #ONL #gamescom2024

Gamescom 2024 begint zo. Morgen komt er nieuws over Forza Horizon 5 en Forza Motorsport :)
Ik hoop dat je Forza Horizon 6 bedoeld :P
Met 5 ben ik wel klaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-07 17:21
Mr. Freeze schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:21:
@FormFirm

“We also have a weekly painting contest for liveries. React to your favorite winner from last week’s round and join the next one here: https://forums.forza.net/...mpetition-week-129/729800

Ben je hier bekend mee?

Wij willen wel stemmen op 1 van je mooie liveries.

Uiteraard ook voor @ggj87 en andere painters hier.
Hey, wat leuk dat je dit doorgeeft! Ik ken het, heb een aantal keer gewonnen en ben zelfs twee keer livery of the year geweest. Bedankt ook dat je wilt stemmen, heel aardig, de winnaars worden alleen gekozen door 6 personen van Playgroundgames zelf. Tegenwoordig zijn er zelfs 10 winnaars in plaats van 5 per week. Daar zijn veel ontwerpers heel blij mee. Deze wedstrijd is er ook voor Motorsport, maar daar is het wat rustiger tot nu toe.

Ik ben op dit moment niet zoveel aan het gamen door de vakantie, maar toch net genoeg thuis om de auto’s vrij te spelen. Dat is trouwens ook een prijs voor het winnen van de livery contest, je mag een auto naar keuze uitzoeken. Mijn laatste was een extra Citroen BX.
Winkiller schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:56:
[...]

Ik hoop dat je Forza Horizon 6 bedoeld :P
Met 5 ben ik wel klaar ;)
Er komt een nieuwe game mode voor FH5. En hoewel ik nog niet uitgekeken ben op 5 zou 6 wel heel erg leuk zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door FormFirm op 20-08-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:11

Winkiller

De Mopperpot

FormFirm schreef op dinsdag 20 augustus 2024 @ 19:59:
[...]
Er komt een nieuwe game mode voor FH5. En hoewel ik nog niet uitgekeken ben op 5 zou 6 wel heel erg leuk zijn.
Oh toch niet dit;

Forza Horizon 5 : World's Greatest Drag Race!
https://youtu.be/6c-uhoZurlg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 22:09
Ik ben ook wel allang klaar met FH5.
Laatst hadden ze die coffee corner bij het westelijk einde van de snelweg, maar er was niets te doen, behalve een nutteloos podium achtig iets? :S

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
https://forums.forza.net/...-gamescom-2024/727847/228

De nieuwe game mode is bekend! De nieuwe partnership ook :)

https://forums.forza.net/...ing-september-2024/730834

[ Voor 24% gewijzigd door ggj87 op 21-08-2024 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Ja zat net filmpjes op YOUTUBE te kijken, hide and seek lijkt me twee keer leuk en dan weer klaar mee ben ik bang.

Ik wil weer eens lekker door een stad heen scheuren, maar als dat al kan in FH6 dan gaat dat waarschijnlijk nog wel tot 2026 duren 😭

Zat ook al even naar test drive solar te kijken maar alle reviews klonken nog niet echt positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ben ook benieuwd hoe lang FH6 nog duurt. Gaan waarschijnlijk vernieuwde 3D modellen in zitten van bepaalde auto's dus ze stoppen er wel werk in, dat is positief.

Hopelijk wordt TDUSC bij release wel goed, de demo's hebben nogal wat issues ja.

• Vanderaatje
Dus heb je zin om vanavond de playlist races te doen je bent van harte welkom.
We starten rond 19:30 (kan je pas later probeer het gewoon)
Vermoed dat het erg rustig wordt (vakantie, werken en ziek), maar ik ben er sowieso gewoon 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik ga proberen weer aan te haken, weet alleen niet of het al om half acht wordt.... ik vind het wel een leuke manier om het grootste deel van de playlist zo af te werken

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 12:24:
Vermoed dat het erg rustig wordt (vakantie, werken en ziek), maar ik ben er sowieso gewoon 😎

Bedankt weer allemaal die meededen 👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Let je even niet op is het alweer donderdag!
We starten rond 19:30 (kan je pas later probeer het gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Zijn er nog mensen hier die ook de nieuwe test drive gaan aanschaffen? Heb hem toch maar gisteren besteld, aangezien FH6 nog wel even gaat duren en ik lekker door een stad heen wil scheuren 😎

Maar de donderdagavond's in FH5 blijven natuurlijk gewoon doorgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 22:09
Ik ben ondertussen Crew motorfest gaan spelen, al doe ik op donderdags nog wel even de playlist als de eerste auto leuk is.
Zal dus nog wel even wachten met Test Drive. Ben benieuwd maar bang dat het tikkeltje doods is.
Hoop toch wel op een spoedige aankondiging van Horizon 6.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Edit: iets te voorbarig, deze mag weg.

Excuses hiervoor.

[ Voor 91% gewijzigd door Mr. Freeze op 02-09-2024 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb afgelopen weekend een stuurtje (Thrustmaster TX300 met open wheel) van een medetweaker overgenomen. In F1 2023 kon ik daarmee gelijk redelijk overweg, maar bij FH5 spint de auto om de haverklap. Ik heb de settings overgenomen van deze site
Thrustmaster Control Panel Settings
Forza Horizon 5 doesn't have a Soft Lock feature, meaning you can keep turning your wheel past the point it can in the real car. The only way to solve this is to set the steering angle in the Thrustmaster Control Panel. I use 540° as it is an overall good setting for most cars in the game.

Setting Value
Rotation 540°
Overall Strength of all forces 75%
Constant 100%
Periodic 100%
Spring 100%
Damper 100%
BOOST Off
Auto-Center by the game

In Settings > Difficulty:
Setting Value
Steering Simulation
Traction Control Off
Stability Control Off
Coming from more simulator-style games, I found it really helped to turn off Traction and Stability control to get the cars to feel more responsive. Be aware, however, that it may not be right for all cars and all types of races, especially Stability Control.

In Settings > Advanced Controls:
Setting Value
Vibration On
Invert Force Feedback Off
Steering Axis Deadzone Inside 0
Steering Axis Deadzone Outside 100
Steering Linearity 50
Vibration Scale 0.5
Force Feedback Scale 1.5
Center Spring Scale 0.0
Wheel Damper Scale 0.0
Mechanical Trail Scale 1.0
Force Feedback Minimum Force 1.0
Force Feedback Load Sensitivity 0.5
Road Feel Scale 1.5
Off-Road Feel Scale 1.0
Steering Sensitivity 0.5
Welke settings gebruiken jullie, of weten jullie welke setting ik moet veranderen om minder snel te spinnen? Ik heb het idee dat de maximale stuuruitslag in het thrustmaster control panel verlagen naar 360° hielp, maar dan wordt de besturing zo direct dat de auto plaatsen weer lastig wordt. Ik heb hem dus nu op 480° gezet, maar het blijft lastig.
Waarschijnlijk is het ook een kwestie van wennen, maar als jullie tips hebben over het rijden met een stuurtje houd ik me aanbevolen 8) .

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 03-09-2024 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje
Zal vanavond mijn settings doorgegeven maar zijn voor ander merk wel zijn er twee regels.
1. Zoeken, proberen en noteren
2. Als het dan eenmaal goed is AFBLIJVEN 🤣

Best is specifiek zoeken op merk + type stuur + game + gameversie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-07 17:28
Ik vind sws een stuur + pedalen niet heel veel toevoegen in Forza Horizon. Heb zelf een TS-PC racer, maar heb die settings nooit lekker gekregen dat ik eraan kon wennen. Daarom speel ik meestal gewoon met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vanderaatje schreef op woensdag 4 september 2024 @ 08:31:
Zal vanavond mijn settings doorgegeven maar zijn voor ander merk wel zijn er twee regels.
1. Zoeken, proberen en noteren
Ja daar was ik al bang voor :'( :+
2. Als het dan eenmaal goed is AFBLIJVEN 🤣

Best is specifiek zoeken op merk + type stuur + game + gameversie
Dat is ook hoe ik bij de settings gekomen ben die ik nu heb ingesteld, maar ik ben er nog niet helemaal blij mee. Ik heb ook verschillende andere filmpjes en sites/forumposts bekeken, maar iedereen zegt weer net wat anders en ik weet nog niet precies wat wat doet.
Arvado schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:50:
Ik vind sws een stuur + pedalen niet heel veel toevoegen in Forza Horizon. Heb zelf een TS-PC racer, maar heb die settings nooit lekker gekregen dat ik eraan kon wennen. Daarom speel ik meestal gewoon met controller.
Ik wilde wat meer sim-achtig gaan spelen, zoals Assetto Corsa en F1 2023. Daarin voegen een stuurtje + pedalen wel wat toe, dus dacht ik het ook maar te proberen in FH5. Die is iig lastiger in te stellen; ik ben nog te weinig ervaren om het al af te schrijven; ik wil het in ieder geval een goede kans geven....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arvado
gwystyl schreef op woensdag 4 september 2024 @ 15:20:

Ik wilde wat meer sim-achtig gaan spelen, zoals Assetto Corsa en F1 2023. Daarin voegen een stuurtje + pedalen wel wat toe, dus dacht ik het ook maar te proberen in FH5. Die is iig lastiger in te stellen; ik ben nog te weinig ervaren om het al af te schrijven; ik wil het in ieder geval een goede kans geven....
Ik zou zeggen probeer het eens met AC, dan merk je direct het verschil! FH is ook gewoon niet zo goed met de ffb. Vandaar gewoon de controller. Ffb is natuurlijk ook veel lastiger in een open wereld dan enkel op circuits, dus heel vreemd is het niet. En uiteraard ligt daar ook niet de focus bij een arcade game. Bij Forza Motorsport gaat het ook al veel beter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Ik rij alleen maar met stuur, pedalen en playseat stoel en had vroeger ook dat voor sommige races ik alsnog mijn controller moest pakken. Maar met huidige set geen controller meer voor mij. Ga je er beter van rijden geen idee (kan wel aardig mee in de rival lijst tegen mede GOT'ers) maar qua beleving vind ik het echt te gek en rij met grote voorkeur in bumper view.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Helemaal prima hoor. Snap ook dat je het doet. Maar als je het bijv. Vergelijkt met AC en ACC kan FH daar lang niet aan tippen. Daarbij komt zoals eerder ook aangegeven het bij FH heel lastig is om de settings goed te krijgen. Vandaar dat ik daarvoor gewoon controller gebruik.

Maar als je de settings wel naar je zin hebt en er snel mee bent, moet je het zeker doen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vanderaatje
Voor iedereen met een controller, stuur of toetsenbord en muis 🤡
We gaan vanavond weer proberen om de playlist races gezamenlijk te halen, dus leuk als je ook komt. We beginnen rond 19:30 (als je pas later kan ook geen probleem)

Mijn gamertag vanderaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:16:
Zijn er nog mensen hier die ook de nieuwe test drive gaan aanschaffen? Heb hem toch maar gisteren besteld, aangezien FH6 nog wel even gaat duren en ik lekker door een stad heen wil scheuren 😎

Maar de donderdagavond's in FH5 blijven natuurlijk gewoon doorgaan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gkhr2CwXp5nCUkE57PImF2ZE3I0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G1UPqFUpDFS2OkpCR3NRI3OA.jpg?f=fotoalbum_large Gaat lekker met de early access: https://x.com/testdrive/s...C_wVLpIALoEA2i3ulc3A&s=08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://support.forzamoto...Notes-September-10th-2024

Nieuwe gamemode 'Hide and Seek' is toegevoegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
En voor wie het leuk vind kunnen we na de races een rondje hide and seek doen

[/quote]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefan H
Ik ben erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
@Vanderaatje, zou jij je wheel settings nog willen delen? Mag ook per dm hoor!

Vooral je stukje over dirtraces klonk veelbelovend :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

+1 :)

Ik speel nu weer met controller, krijg nog niet de goede settings te pakken in FH5.

Assetto corsa, F1 2023, Forza Motorsport werken een stuk beter met stuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cyY3onOkLx3gQuLtFZntMa3wJpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k19qhdMrWL30kc66htWE1uT0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFKerWvEzvftv8Zh8rAlj4O_SKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Y1aUROj1c6rIh03Te7TNWzgV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xRfzl_PvWKfIWCLDC56v9MLdlPY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzJucoaTCSe9PIXddjiyIjRD.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn mijn settings in forza

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
En dan met een beetje geluk (en heel veel keer proberen) en de meta car die je volgende week kan winnen Sierra 700r haal je een mooi klassering op dirt Montana trail 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GrZcwjtczROPd-N8dXJ1c7PRzlE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mt5wxdtZfGOXQkE1RgmsHs5y.jpg?f=fotoalbum_large

• Stefan H
Bedankt, ik ga er eens mee bezig!

Knappe tijd zeg! De top 10 binnen bereik :P

Dat de snelste dan nog 11 seconden sneller is, onwijs knap. Sommige tijden zijn duidelijk gecheat, dit oogt nog fair.

• Vanderaatje
Stefan H schreef op zaterdag 14 september 2024 @ 07:23:
Bedankt, ik ga er eens mee bezig!

Knappe tijd zeg! De top 10 binnen bereik :P

Dat de snelste dan nog 11 seconden sneller is, onwijs knap. Sommige tijden zijn duidelijk gecheat, dit oogt nog fair.
Nummer 1 en 2 weet ik bijna zeker zijn cheats
Er zit echt geen 6 seconden tussen de eerste en de rest
Tweede is volgens mij auto die je verder niet ziet ik de top 50 ofzo dat is meestal ook een beetje verdacht zullen we maar zeggen.

Op sommige lijsten vooral s1/s2 is zo goed als de hele top 100 gecheat ben meestal al blij als ik in de top 1000 zit met die races, wat ik vooral leuk vindt om van de GOT rijders te proberen te winnen.

• Stefan H
Wat interessant, als ik door de instellingen ga mis ik de optie voor steering rotation en steering lock multiplier. Moet je voor die instellingen wat anders ook instellen ofzo? Lijkt me toch ook bijna niet?

Sturen is wel beter met de settings, maar nog steeds behoorlijk last van overstuur.

Kleine edit, op internet wat gevonden over het gevoelige sturen, de deadzone van het uitgaande sturen nu verlaagd naar 60% en de steering liniarity naar 25, dat lijkt te helpen

[ Voor 39% gewijzigd door Stefan H op 14-09-2024 20:00 ]

• ntzv
  • Laatst online: 20-07 21:27
is er misschien iemand die mij uit de brand kan helpen?

Forza Horizon 4 en 5 werken niet op mijn PC, maar wel op mijn Steam Deck. Ik bedoel de online functies; de game draait verder prima. Beide games zijn gekocht op Steam.

Hier zijn een paar opvallende dingen:

Wanneer ik de games op mijn PC start, krijg ik altijd de Microsoft-inlogmelding op het startscherm. Met één klik log ik in. Op mijn Steam Deck ben ik al ingelogd wanneer ik de game start.
Proberen om aangepaste tunes te kopen op mijn PC eindigt in een eindeloos laadscherm.
Horizon Life werkt niet; ik ben de enige in de sessielijst.
Verschillende andere online functies, zoals het delen van decals, laden niet.

Ik heb al verschillende oplossingen geprobeerd zonder succes:

ESET firewall tijdelijk uitschakelen.
WiFi in plaats van Ethernet (kabel) gebruiken op mijn PC.
Een mobiele hotspot gebruiken op mijn PC.
UPnP inschakelen op mijn router (hoewel dit niet nodig is omdat het zonder werkt op mijn Steam Deck).

Na veel Googlen kom ik vaak Teredo tegen als mogelijke oorzaak. Het is momenteel uitgeschakeld op mijn PC. Zou dit de reden kunnen zijn waarom ik de online functies in Horizon 4 en 5 niet kan gebruiken?

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zou het zoeken in het verbinden met je Microsoft account of de XBOX servers.

Ik heb zelf regelmatig connectieproblemen (vooral met FH4, maar soms ook met 5) op de PC. Als ik dan
start - uitvoeren - "wsreset.exe" uitvoer (reset windows store) krijg ik soms wel verbinding. Af en toe moet ik ook de computer helemaal opnieuw opstarten voor ik verbinding kan maken.

Verder zou ik kijken of de XBOX app op je PC staat en of XBOX (play?) services draaien.

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Omdat ntzgv het op Steam speelt verwacht ik niet dat hij de MS Store versie speelt op PC dus dan helpen deze tips niet, volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@cjpostma daar heb je wel een punt inderdaad. Het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen; ik weet niet precies of Steam-gebruikers in andere lobbies komen en/of andere online services moeten draaien om Forza Horizon te laten praten met andere gebruikers.

@ntzv hier wordt wel aangeraden om de XBOX services te repareren voor een vergelijkbaar probleem denk ik.

Het lijkt er op of je hier ook je probleem hebt gepost. Ben benieuwd of daar wat nuttigs uit komt

hier wordt geopperd om je Steam profiel te koppelen aan je XBOX profiel in de XBOX app op Windows.

[ Voor 58% gewijzigd door gwystyl op 18-09-2024 11:32 ]

• ntzv
gwystyl schreef op woensdag 18 september 2024 @ 08:22:
Ik zou het zoeken in het verbinden met je Microsoft account of de XBOX servers.

Ik heb zelf regelmatig connectieproblemen (vooral met FH4, maar soms ook met 5) op de PC. Als ik dan
start - uitvoeren - "wsreset.exe" uitvoer (reset windows store) krijg ik soms wel verbinding. Af en toe moet ik ook de computer helemaal opnieuw opstarten voor ik verbinding kan maken.

Verder zou ik kijken of de XBOX app op je PC staat en of XBOX (play?) services draaien.
WSRESET geprobeerd, en de xbox app al geinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. hoe check ik of de services draaien? hoe heten die in services.msc?
gwystyl schreef op woensdag 18 september 2024 @ 11:06:
@cjpostma daar heb je wel een punt inderdaad. Het is in ieder geval de moeite waard om het te proberen; ik weet niet precies of Steam-gebruikers in andere lobbies komen en/of andere online services moeten draaien om Forza Horizon te laten praten met andere gebruikers.

@ntzv hier wordt wel aangeraden om de XBOX services te repareren voor een vergelijkbaar probleem denk ik.

Het lijkt er op of je hier ook je probleem hebt gepost. Ben benieuwd of daar wat nuttigs uit komt

hier wordt geopperd om je Steam profiel te koppelen aan je XBOX profiel in de XBOX app op Windows.
idd op reddit ook een post gedaan nog geen antwoord helaas.

[ Voor 43% gewijzigd door ntzv op 18-09-2024 12:07 ]

"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ntzv schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:06:
[...]

WSRESET geprobeerd, en de xbox app al geinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. hoe check ik of de services draaien? hoe heten die in services.msc?
Ik denk XblAuthManager of XboxNetApiSvc (die krijg ik iig in beeld als ik bij de services in taakmanager zoek op "live")
[...]

idd op reddit ook een post gedaan nog geen antwoord helaas.
Ben benieuwd, ik hoop dat daar wat nuttigs uit komt.

• ntzv
Maar waar ik toch vaak op uitkom is dat het bij veel mensen schijnbaar ligt aan of teredo werkt

Teredo is a Microsoft transition technology that gives full IPv6 connectivity for IPv6-capable hosts that are on the IPv4 Internet

en het werd gebruikt in de overgang ten tijde van ipv4 naar ipv6. ik heb hier zelf totaal geen verstand van. maar je kunt checken op je PC of je teredo hebt lopen:

bij mij is het dit:
CMD: netsh int teredo show stat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QtMiaTHLHqndoWhX20_qI__IpdQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Qb2e01SCn7MyYNnlpCs7IPf7.png?f=user_large

wil iemand die veel forza speelt en online geen problemen heeft dit commando eens doen? wat er bij jou staat? alvast dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

ntzv schreef op woensdag 18 september 2024 @ 12:33:
Maar waar ik toch vaak op uitkom is dat het bij veel mensen schijnbaar ligt aan of teredo werkt

Teredo is a Microsoft transition technology that gives full IPv6 connectivity for IPv6-capable hosts that are on the IPv4 Internet

en het werd gebruikt in de overgang ten tijde van ipv4 naar ipv6. ik heb hier zelf totaal geen verstand van. maar je kunt checken op je PC of je teredo hebt lopen:

bij mij is het dit:
CMD: netsh int teredo show stat
[Afbeelding]

wil iemand die veel forza speelt en online geen problemen heeft dit commando eens doen? wat er bij jou staat? alvast dank.
Bij mij staat er exact hetzelfde, of ik nou in Windows zit, het spel aan het opstarten is of ik online ben

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ntzv
gwystyl schreef op woensdag 18 september 2024 @ 17:45:
[...]

Bij mij staat er exact hetzelfde, of ik nou in Windows zit, het spel aan het opstarten is of ik online ben
Bedankt voor het checken.

maar:

ik heb het gevonden!

in forza 5 in ieder geval, het was niet TEREDO.

het was windows credential manager. (referentiebeheer)

daar stond bij mijn PC een lijst van meer dan 100 XBL (xbox live) credentials. ik heb ze allemaal verwijderd > reboot > profit!

erg blij mee! :)

[ Voor 3% gewijzigd door ntzv op 18-09-2024 18:03 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vanderaatje
We gaan vanavond weer proberen om de playlist races gezamenlijk te halen, dus leuk als je ook komt. We beginnen rond 19:30 (als je pas later kan ook geen probleem)

@ntzv mooi dat je het gevonden hebt, mooi op tijd zodat je vanavond gezellig mee kan racen (als je daar zin in hebt natuurlijk)

Mijn gamertag vanderaatje
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Hoe verberg ik de races die ik al heb gehad op de kaart? Kan het niet vinden?

[ Voor 10% gewijzigd door Farabi op 22-09-2024 19:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Farabi schreef op zondag 22 september 2024 @ 19:39:
Hoe verberg ik de races die ik al heb gehad op de kaart? Kan het niet vinden?
Door “nieuw” te selecteren.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

-tom-562

Oliesjeik

Het lukt mij maar niet om de Trial (in coöp) te winnen :( ik heb 'm echt al 5x gedaan. Ik heb echt een vlotte tune voor een Nissan Silvia (in de eerste race lukt het mij makkelijk om 2e te worden, 1e lukt net niet), maar is er maar hooguit 1 ander persoon in mijn team die het een beetje kan bijbenen.
De rest ligt allemaal laatste...
Hebben ze de difficulty opgeschroefd ofzo?

Vaak bu'j te bang!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

-tom-562 schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:52:
Het lukt mij maar niet om de Trial (in coöp) te winnen :( ik heb 'm echt al 5x gedaan. Ik heb echt een vlotte tune voor een Nissan Silvia (in de eerste race lukt het mij makkelijk om 2e te worden, 1e lukt net niet), maar is er maar hooguit 1 ander persoon in mijn team die het een beetje kan bijbenen.
De rest ligt allemaal laatste...
Hebben ze de difficulty opgeschroefd ofzo?
Als je interesse hebt kunnen we samen vanavond hem proberen te halen?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:09

-tom-562

Oliesjeik

cjpostma schreef op woensdag 25 september 2024 @ 13:59:
[...]

Als je interesse hebt kunnen we samen vanavond hem proberen te halen?
Even kijken of ik vanavond tijd heb (en ik kan vaak pas gamen als de rest van het gezin op bed ligt :P ). Ik hoop dat ik zonder trial aan de 40 punten kom, volgens mij moet het net gaan (ik kan nog wat extra punten krijgen via de rally DLC). Mocht ik het niet redden is het jammer maar helaas. Die buggy van deze week heb ik al

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@cjpostma @-tom-562 Ik wil ook wel meedoen, heb een nieuwe gamepad te testen ;)

Stuur maar bericht naar m'n xbl als jullie willen beginnen, ik kan tot 23:30 spelen.

Een extra Trial is altijd leuk, punten nodig of niet, toch?

[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Freeze op 25-09-2024 15:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vanderaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Allemaal weer bedankt voor het mee doen! @Hans1990 welkom bij de club 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dank je, was leuk om mee te doen :) Zeker voor herhaling vatbaar.
(hopelijk volgende keer met mic/audio)

Moet alleen nog iets vinden voor de dirt races. Wordt op rechte stukken ingehaald terwijl de meeste auto's die ik heb niet genoeg grip en/of power hebben om harder te gaan. De Sierra 700R heb ik niet, en ik zag die ook niet in de auction house.
Sowieso waren sommige auto's beetje onhanteerbaar, met name de amerikaanse lompe bakken in die nacht races met verkeer..

Maar nou is mijn spel progressie nogal non-linear. De story moet ik nog afmaken, de speelgoed baan was ik nog maar 1x geweest, maar ik heb wel heel Mexico van de week verkend en alle speed stunts op 3 sterren gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het duurde even, maar ik heb jouw settings overgenomen in Forza en het rijdt inderdaad een stuk makkelijker nu. Ik had niet alle opties beschikbaar omdat ik een ander stuurtje heb, maar ik sta nu niet meer om de haverklap achterstevoren. Om te testen heb ik ook die rivals van de berg af gedaan; daar kwam ik tot 3:50, dus ik mag nog een boel oefenen voor ik je voorbij ben (if ever) 8)

@Hans1990 Ik heb die Sierra 700 dubbel, dus als je een manier weet om die handig te transferren, mag je er één van me hebben. Ik zie wel eens een soort overdracht via auction house, maar ik weet niet precies hoe dat werkt. Ik gok dat we dan tegelijk online moeten zijn, en je heel snel op buyout moet drukken als ik hem op de veiling zet?

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 01-10-2024 09:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
@gwystyl Volgens mij kan dat enkel met de auction house.
Anders gingen mensen zeldzame auto's voor echte centjes verpatsen las ik 8)7

Maar ik had net even een paar keer ge-F5'ed in die auction house, en kwam toevallig een 700R tegen. Dus die heb ik meteen gekocht *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Gaan we weer proberen alle races gezamenlijk te halen (tot nu toe nog steeds gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Hoop dat het tzt werkt want er is een XBOX live storing :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanderaatje
Arvado schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:49:
Hoop dat het tzt werkt want er is een XBOX live storing :|
nieuws: Storing bij Xbox Live, inloggen op profiel en cloudgaming niet mogelijk was toch gisteren?

Heb via mijn werk unified support bij MS zal eens vragen of ze de Xbox Live server even willen herstarten 🤪

[ Voor 12% gewijzigd door Vanderaatje op 03-10-2024 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Oh, had die link niet eens gezien. Hoorde het van m'n broertje. Maar was al opgelost dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanderaatje
Vanderaatje schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 12:30:
Gaan we weer proberen alle races gezamenlijk te halen (tot nu toe nog steeds gelukt)

Bedankt weer allemaal die meegedaan hebben, was dit keer wel een hele makkelijke. (of misschien beginnen we er nog goed in te worden samen) 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Vanderaatje schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:25:
[...]

Bedankt weer allemaal die meegedaan hebben, was dit keer wel een hele makkelijke. (of misschien beginnen we er nog goed in te worden samen) 👍
Die speedzone met die Ferrari S1 900 is me nog niet gelukt, half uurtje geprobeerd maar de auto ervoor nog niet gevonden. Suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-07 17:21
Mr. Freeze schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 14:17:
[...]

Die speedzone met die Ferrari S1 900 is me nog niet gelukt, half uurtje geprobeerd maar de auto ervoor nog niet gevonden. Suggesties?
Het lukte mij met de F40 competizione en de enige A800 tune die bij het eerste menu staat. Verder scheelt het als je van boven op de berg naar beneden raast. Het was een lastige uitdaging voor mij, maar dat maakt het ook leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik had voor die Ferrari speedzone ook een paar pogingen nodig idd. Ik weet niet meer precies welke wagen, een rode in ieder geval :P Volgens mij met tune tot 880 pt.

Power is niet eens het grootste focuspunt omdat je een beste aanloop kan nemen vanaf de heuvel. Gaat er echt om hoeveel je moet inhouden in die 2 bochten. De eerste ging nog wel met een beetje liften, maar die laatste rechterknik moest ik een heel flink stuk over gras meepakken (aan binnenkant) om snelheid te behouden.
Nu rijd ik wel met stuur, in mijn ervaring kan je daar net iets aggressiever de bochten insmijten dan met een controller mocht je die gebruiken.

De andere kant op ging echt voor geen meter. Dan kwam ik met 170 entree aanzetten, maar pas net aan 250 bij het einde van de zone. Dan gaat het gemiddelde nooit 234 oid zijn. Ik had hem met 239 ofzo gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanderaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:42
Sinds vandaag horizon 5 gekocht, maar nadat je bent aangekomen bij het festival, nadat de auto’s zijn gedropt uit het vliegtuig, rij ik alleen maar rond in een open wereld zonder races. Er is ook geen menu dat je ergens naar kan terug keren ofzo. Die ik iets verkeerd? Of is het rondrijden zonder wedstrijd element het idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

no_way_today schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:40:
Sinds vandaag horizon 5 gekocht, maar nadat je bent aangekomen bij het festival, nadat de auto’s zijn gedropt uit het vliegtuig, rij ik alleen maar rond in een open wereld zonder races. Er is ook geen menu dat je ergens naar kan terug keren ofzo. Die ik iets verkeerd? Of is het rondrijden zonder wedstrijd element het idee?
Voor het eerst dat ik iets dergelijks hoor. Als ik me goed herinner moet je eerst wel races doen voor je uberhaupt de open wereld in kan. Als je de landkaart open, heb je per ongeluk dingen eruit gefilterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
cjpostma schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:45:
[...]

Voor het eerst dat ik iets dergelijks hoor. Als ik me goed herinner moet je eerst wel races doen voor je uberhaupt de open wereld in kan. Als je de landkaart open, heb je per ongeluk dingen eruit gefilterd?
Mijn zoontje is ermee begonnen. Ik heb alleen een auto er is verder geen mogelijkheid voor een menu te openen (ook niet het knopje met de 3 streepjes), heb zelf het idee dat hij is gaan rijden en iets moest doen. Nu rijden we ergens in een zandstorm omgeving. Rijden wel langzame auto’s maar dat is het. De kaart kan je ook niet openen. Als je het spel afsluit en weer op start zit je weer in de auto op dezelfde plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no_way_today
cjpostma schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:45:
[...]

Nou het lek is boven! Opnieuw installeren deed wonderen op de Xbox. Kon nu de wereldkaart openen en dingen selecteren. Heel vreemd, maar nog niet eerder gehad dat op een console een game verkeerd geïnstalleerd kan zijn.
Pagina: 1 ... 59 ... 64 Laatste