Recent deze game gekocht voor de pc, de Ultimate editie. De hele franchise is echt compleet nieuw voor mij. Racegames beperken zich voor mij tot Burn-out Paradiso en NFS Hot Pursuit en Underground;)
De game nu even gespeeld en het is best overweldigend. Ik verdrink in opties; tuning, unkocks, archievements etc.. En door wat rond te rijden unlock ik opeens auto’s, upgrades etc?
Al een beetje wat tutorials gezocht bedoeld voor nieuwe spelers maar toch nog wat zaken waar ik niet uitkom direct.
Gister een race gedaan en ik kon het evenement 5x spelen. Ik had de keuze voor een officiële track en nog 4x iets van de community, ook stond er een code bij als in RB indrukte.
Welke moet ik hiervan kiezen. Zijn de communitu races gewooon geselecteerd ad random of zit er een bedoeling bij?
Klopt het dat je als nieuwe speler best nog even weg kan blijven van tuning? En kan je dit gedeelte ook gewoon helemaal links laten liggen?
En volgens mij baart oefening kunst. Een van de eerste evenementen in de campaign liet mij als aanbevolen auto een elektrische Porsche kiezen. Het leek wel of ik maar 30% van een volwaardige bocht kon maken itt de AI.
[
Voor 3% gewijzigd door
Deruxian op 28-10-2023 18:41
]