[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 55 ... 63 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-05 15:21
Jammer dat er deze maand weer car restrictions zijn met de speedtraps etcetera, was altijd heerlijk eenvoudig te doen met de Mosler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 20:42
Maandje Game Pass genomen om op de PC FH5 te spelen. Helaas start de game niet op. Op Reddit veel mensen met dezelfde issue.

Ryzen 5 2600, GTX 1070 en 16 gig RAM.

https://www.reddit.com/r/...oading_up_by_first_start/

https://steamcommunity.co...ns/0/3806153359224886321/

[ Voor 20% gewijzigd door baba420 op 03-07-2023 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

baba420 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:24:
Maandje Game Pass genomen om op de PC FH5 te spelen. Helaas start de game niet op. Op Reddit veel mensen met dezelfde issue.

Ryzen 5 2600, GTX 1070 en 16 gig RAM.

https://www.reddit.com/r/...oading_up_by_first_start/

https://steamcommunity.co...ns/0/3806153359224886321/
Je kan als alternatief het streamen via xCloud. Niet ideaal, maar dan heb je iig niet je geld voor niks uitgegeven (totdat het probleem is opgelost, misschien een driver issue o.i.d?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_vciQMZtOJfaj8TT0htcoQ64vvA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bew9uuBaZzfeg7bgb2hKZl3c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEZk3DRw9ygXCTSn0XGExXVS4Ys=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UaDQGvKsIfZmgt7080lCESMB.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lNHDkUdcsu0fDAkixLpaU5nHGG4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jx9IZ9UoBoACeH5eRSdycFkb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHgjFTTlku4Y8RoVggXDnTZPdiM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7rco8mi6YcrwXPsipYxXls1m.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0Xva4kKPBp-YAMYe1ybIHRa1Kc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gjUaxTGlz8zvW81NPfOgoQN8.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dbepT0yAhIBcqTzNxw6PKZ2hU_8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UXN6N5svTw1UYoO5lVWrjE5m.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7nyErNcdtRZPcn0OOQwWwW_oMGs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OE3EDOPmuGs5UGWlG04R8e8J.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WBthZjAtqLDY015m_EnYgY9Ar4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nP2sX6iuKCHpTFOEHSwFDEIQ.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:58
Ik las op facebook dat Alfa, Fiat, Abarth en Lancia volgende maand naar FH5 komen 😁

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:25
Moechy schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:33:
Ik las op facebook dat Alfa, Fiat, Abarth en Lancia volgende maand naar FH5 komen 😁
Beter laat dan nooit. _/-\o_

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-05 10:14

Fuelke

Forza Ferrari

Kan ik eindelijk mijn Abarth 500 driftmachine van FH4 naar FH5 overzetten :+

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-05 13:18
De nieuwe auto’s zijn mooie toevoegingen. Een flink getunde en gemodificeerde Hot Wheels Trans Am. En de nieuwe Toyota gt86 ‘22 met nieuwe rocket bunny bodykit waar veel mensen waarschijnlijk wel naar uitkijken. Ook de toevoeging van de beach assets zoals palmbomen en een vernieuwd stadium laat zien dat de makers plezier in het maken hebben en nog steeds veel toevoegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
FormFirm schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:34:
De nieuwe auto’s zijn mooie toevoegingen. Een flink getunde en gemodificeerde Hot Wheels Trans Am. En de nieuwe Toyota gt86 ‘22 met nieuwe rocket bunny bodykit waar veel mensen waarschijnlijk wel naar uitkijken. Ook de toevoeging van de beach assets zoals palmbomen en een vernieuwd stadium laat zien dat de makers plezier in het maken hebben en nog steeds veel toevoegen.
Ik hoop dat de GR Yaris ook nog eens verschijnt in FH5 want een uniekere pocket rocket is er niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 11:14

Pimmuz

Roar

Ik probeer de Donut Hi & Low chapters af te ronden voor het einde van dit seizoen maar kan bij Donut low de eerste 3 chapters doen en vervolgens blijft alles locked?

Donut Hi kan ik niet eens terug vinden op de map heel vreemd of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-05 22:19

cjpostma

Break like the wind

Je kan op de kaart filters toepassen. Dus als je alleen stories kiest zouden beide te zien moeten zijn. Kan me herinneren dat ik ook niet meteen de Hi-versie kon vinden maar hij was er wel. Vwb de unlock: volgens mij moet de volgende story iig unlocken bij 1* op de vorige story.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Pimmuz schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:11:
Ik probeer de Donut Hi & Low chapters af te ronden voor het einde van dit seizoen maar kan bij Donut low de eerste 3 chapters doen en vervolgens blijft alles locked?

Donut Hi kan ik niet eens terug vinden op de map heel vreemd of doe ik iets verkeerd?
Als je Lo hebt gekozen, verschijnt Hi pas als je Lo afgewerkt hebt, dacht ik.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-05 11:57
Pimmuz schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 11:11:

Toevallig op een Xbox Series waarbij de game start vanuit Quick Resume? Sluit de game dan eens volledig af, vaak lost dit bij FH5 een hoop problemen op.

Je ziet de Hi chapter sowieso pas weer terug nadat je low volledig heb doorgespeeld.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vreemd, heb de Hot Wheels Goliath race behaald (op 1, en onder 5 minuten). Kreeg wel de achievement voor Supersonic maar niet voor het winnen van de Goliath race. Ook niet na nog een keer proberen. Mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Exorcist schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 22:41:
Vreemd, heb de Hot Wheels Goliath race behaald (op 1, en onder 5 minuten). Kreeg wel de achievement voor Supersonic maar niet voor het winnen van de Goliath race. Ook niet na nog een keer proberen. Mis ik iets?
Misschien omdat de Hot Wheels Goliath deze week een seasonal event is? Heb je de race ook als normal event gewonnen? Standaard is Y de knop om naar normal event te wisselen als je de race wil starten
.
Waarschijnlijk is in Hot Wheels Academy Elite Rank S2 Class de laatste major mission dan ook nog niet afgevinkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MartijnS72 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:24:
[...]

Misschien omdat de Hot Wheels Goliath deze week een seasonal event is? Heb je de race ook als normal event gewonnen? Standaard is Y de knop om naar normal event te wisselen als je de race wil starten
.
Waarschijnlijk is in Hot Wheels Academy Elite Rank S2 Class de laatste major mission dan ook nog niet afgevinkt?
Hmm, goeie, ga ik proberen/thanks! Alles op S2 is afgevinkt verder, staat ook bij dat de Goliath race gedaan/behaald is. Ik ga jouw tip even na iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Maikel64 schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:42:
[...]

Toevallig op een Xbox Series waarbij de game start vanuit Quick Resume? Sluit de game dan eens volledig af, vaak lost dit bij FH5 een hoop problemen op.

Je ziet de Hi chapter sowieso pas weer terug nadat je low volledig heb doorgespeeld.
Nee dat niet maar vandaag was chapter 4 wel beschikbaar dus alles meteen afgerond achja zal wel klein bugje zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 07:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik denk dat ik van de week een cheater in the Trail had.
Glitchte als een malle, knalde tegen heel veel boardingen aan en bleef toch als eerste rijden. Haalde hem in maar glitchte zo door me heen. Heel vreemd iig.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Laatst online: 08-05 15:07
Het gedrag van de trial en AI was erg raar.
Ik had vier AI auto's achter me. Bij het volgende checkpoint ben ik ineens de laatste, het volgende checkpoint weer drie AI auto's achter me. Als team wonnen we uiteindelijk niet.

Nieuwe trial gestart, glitchvrij. Rara hoe kan dat?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:54

jbbrans

DeWaanzin schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 07:06:
Ik denk dat ik van de week een cheater in the Trail had.
Glitchte als een malle, knalde tegen heel veel boardingen aan en bleef toch als eerste rijden. Haalde hem in maar glitchte zo door me heen. Heel vreemd iig.
Iemand met een slechte internet verbinding? Zie ik wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 07:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

jbbrans schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 09:05:
[...]

Iemand met een slechte internet verbinding? Zie ik wel vaker.
Zou kunnen, maar ik had het nog nooit gezien. Vond het vooral vreemd dat er constant gebotst werd en hij/zij toch nog steeds als eerste reed.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:02
Ik dacht: 'Laat ik Forza Horizon 5 weer eens starten', maar wat is dat een onstabiel en onaantrekkelijk stuk software geworden zeg. Op de ROG Ally vertikt het spel om te starten (i.v.m. recent geïmplementeerde anti-cheat software) en daarnet crasht het spel uit het niets op pc.

Daarnaast begin ik onwijs af te knappen op al die rotzooi, zoals 'events, challenges' en nog meer van dat soort zooi die ongevraagd je strot door wordt geduwd, want 'games as a service'. :r Ik wil gewoon een rondje rijden en mezelf niet eerst door twee cutscenes en drie menu's moeten worstelen.

Man, man, man ... ik word oud. /rant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J6AZrycCUnM08fNhFkpcRMLLeWM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BoTvxW5ItrACaArvi9nB3sbs.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:49
Yonix schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:40:
Ik dacht: 'Laat ik Forza Horizon 5 weer eens starten', maar wat is dat een onstabiel en onaantrekkelijk stuk software geworden zeg. Op de ROG Ally vertikt het spel om te starten (i.v.m. recent geïmplementeerde anti-cheat software) en daarnet crasht het spel uit het niets op pc.

Daarnaast begin ik onwijs af te knappen op al die rotzooi, zoals 'events, challenges' en nog meer van dat soort zooi die ongevraagd je strot door wordt geduwd, want 'games as a service'. :r Ik wil gewoon een rondje rijden en mezelf niet eerst door twee cutscenes en drie menu's moeten worstelen.

Man, man, man ... ik word oud. /rant

[Afbeelding]
Loopt perfect bij mij. Maar eens over die verplichte events, heb daar ook geen behoefte aan. Doe ze alleen als je een auto kan vrijspelen die ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:02
Scrtz schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:42:
[...]

Loopt perfect bij mij. Maar eens over die verplichte events, heb daar ook geen behoefte aan. Doe ze alleen als je een auto kan vrijspelen die ik wil hebben.
Op pc leek de meest recente Nvidia-driver de boosdoener te zijn, want meerdere games liepen opeens vast of sloten zonder pardon af. Uiteindelijk heb ik de vorige versie (van eind juni) geïnstalleerd en alles loopt en draait weer zonder problemen.

Echter, in het geval van de ROG Ally is het gewoon een vreemd verhaal: het spel start, het logo toont zich en vervolgens niets meer. Op het internet zijn verschillende oplossingen te vinden, maar geen enkele oplossing heeft tot nu toe het probleem verholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:58
Mis ik iets? Niks is verplicht in FH5 toch?
:p

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Leuk die nieuwe speed icons verhaallijn, maar hoe mega irritant is die rit met de Napier Railton, voor de Tweakers die hem gehaald hebben, hoe in de vredesnaam? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Stefan H schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:24:
Leuk die nieuwe speed icons verhaallijn, maar hoe mega irritant is die rit met de Napier Railton, voor de Tweakers die hem gehaald hebben, hoe in de vredesnaam? :9
2e poging gehaald. Super kleine stuurbewegingen maken, en dus goed vooruitlijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:05
Stefan H schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:24:
Eigenlijk niet eens zo heel veel moeite mee gehad, gewoon op automaat gereden zelfs, maar wel even de tractioncontrol ingeschakeld, was wel de lastigste uit de reeks maar alles 3*** gehaald. Je moet echt proberen om niets te raken zoals de struiken en de paaltjes.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan H
Uiteindelijk gehaald, vaker geprobeerd dan me lief was :P

Uiteindelijk met traction en stability control, klein stukje van dat weggetje gepakt, en na die rieten huisjes vlak langs de zee richting het eindpunt gereden.

De rest praktisch in één keer gehaald, geen idee waarom ik zoveel moeite heb gehad met die Railton.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:53
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wYgGMHg.jpg

@Stefan H, ik worstel er ook mee :+

Edit:
44.711! Een stukje van het zandpad meepakken hielp, bedankt! :)

[ Voor 28% gewijzigd door Melkunie op 01-08-2023 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:38

-tom-562

Oliesjeik

Iemand nog tips voor die laatste race van Speed Icons? IK kom gewoon niet voorbij de laatste auto... Zelfs met difficulty op Tourist (al heb ik het idee dat de difficulty geen zak uit maakt :?).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

-tom-562 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:58:
Iemand nog tips voor die laatste race van Speed Icons? IK kom gewoon niet voorbij de laatste auto... Zelfs met difficulty op Tourist (al heb ik het idee dat de difficulty geen zak uit maakt :?).
Die vond ik juist makkelijk, gewoon zorgen dat je er de snelheid inhoud, moet er wel bijzeggen dat ik assists, Auto trans en TC, aan heb staan. Difficulty op makkelijkst. Zo vlieg ik door de story chapters, Story chapters wil ik gewoon zo snel mogelijk doorheen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
Melkunie schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:34:
[Afbeelding]

@Stefan H, ik worstel er ook mee :+

Edit:
44.711! Een stukje van het zandpad meepakken hielp, bedankt! :)
Oef, zo krap erboven is helemaal zuur. Zat op een gegeven moment op 45.042 ofzo :P

Maar top dat het gelukt is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefan H
-tom-562 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 20:58:
Die eerste, relatief krappe, bochten proberen goed aan te snijden, zodat je daar zo min mogelijk tijd verliest, dan gaat de rest wel. Vond het ook een lastige, ik miste door het gebrek aan motorgeluid de beleving in de bochten, waardoor ik elke keer veel te hard instuurde en moest corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MisterJD schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 09:18:
[...]

Die vond ik juist makkelijk, gewoon zorgen dat je er de snelheid inhoud, moet er wel bijzeggen dat ik assists, Auto trans en TC, aan heb staan. Difficulty op makkelijkst. Zo vlieg ik door de story chapters, Story chapters wil ik gewoon zo snel mogelijk doorheen.
Uiteindelijk TC en SC aangezet, en op Tourist difficulty, toen lukte het...

Buiten deze story om rij ik vaak met de Rimac Nevera met een eigen setup, en die heeft (qua gevoel) 10x zoveel grip. Dat maakte het ook lastig voor mij :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik moet enkel nog in The Gauntlet een clean Rivals rondje zetten ... het is frustrerend want je bent zo voorzichtig, en toch maak je dan nog een stom foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
What's the move when the new Festival Playlist drops?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsTd4Egz9W13lUxt8cl2cXJxfK4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZsCF57dfSyCZFgt121F23KK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0q_dNijRXyVD4Zuam_VUAlFsgJk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RTeuVhtrunhSJmAQlUH4rAPq.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i-FhuTUyOmcomROU85fGnk-d5tE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0jjGJdVwCUUFu01qeg41xlpE.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2bVoRBPoeaTikyGUFfu_Le8zxM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o4wxGYnpoge6rPFv9MWLx9vG.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Had ook moeite met die beach race. Eerste paar keer totaal niet in de buurt. Toen een keer met minimaal sturen op .5 sec voor goud, dus mogelijk probeer ik die nog opnieuw.
Met de laatste challenge (15 near misses) heb ik wel moeite. 1ste keer op 13, en 2e helft van de snelweg is gewoon leeg. Daarna nog een paar keer geprobeerd en toen ging het alleen maar slechter, ook omdat ik moet switchen tussen meegaand en tegenliggend verkeer.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr. Freeze
VincentG schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 11:54:
Had ook moeite met die beach race. Eerste paar keer totaal niet in de buurt. Toen een keer met minimaal sturen op .5 sec voor goud, dus mogelijk probeer ik die nog opnieuw.
Met de laatste challenge (15 near misses) heb ik wel moeite. 1ste keer op 13, en 2e helft van de snelweg is gewoon leeg. Daarna nog een paar keer geprobeerd en toen ging het alleen maar slechter, ook omdat ik moet switchen tussen meegaand en tegenliggend verkeer.
Op die snelweg moet je ook niet direct naar het eindpunt rijden, eerst even paar keer heen en weer tot je score voldoende is, je hebt tijd genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 09:33
Ah damn, daar heb ik niet aan gedacht.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-05 21:28
Hmmm... volgens mij werken de season punten niet helemaal. Zo vaak speel ik niet, maar dacht. Ik ga er dit weekend eens voor zitten om die mclaren gratis te scoren bij 40 season punten.

Nu heb ik er 32:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAEr6qsjBQ5T_mtshKfMAFlvIwI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TjxOe8ukzvo5zyUdQln2jZfr.png?f=fotoalbum_large

Maar als ik dit allemaal bij elkaar optel, zit ik al over de 40:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hl4_1G0sBR0JFuylYZBzWK-lbzY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tEMe6fnkZF3irxuI6OdAPDFi.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc3zaddkwtLIMzGFYBcYZl7Nw-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZphaI2i0bRAIMMwlWKh0Cqjc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foOP85FWJ1UwRsfbgFB1ihbFGzo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AKwYwKqIsiQao6tUTcmMCdXV.png?f=fotoalbum_large

Meer mensen last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@CarJunkyXL Die Rivals geven je 4 punten over het hele seizoen, dus 1 punt per week. Alle maandelijkse events deel je de punten door 4, die zijn meer van belang voor de series awards.

Als je nu even de Trial gaat doen ben je er, die is 10 punten.

[ Voor 15% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-08-2023 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Mr. Freeze schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:09:
@CarJunkyXL Die Rivals geven je 4 punten over het hele seizoen, dus 1 punt per week. Alle maandelijkse events deel je de punten door 4, die zijn meer van belang voor de series awards.

Als je nu even de Trial gaat doen ben je er, die is 10 punten.
Ah ok, bedankt! Die is nog greyed out. Moet nog iets doen met een hall of Fame. Eerst maar eens Googled hoe dat werkt. Want uitleg staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
CarJunkyXL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:29:
[...]

Ah ok, bedankt! Die is nog greyed out. Moet nog iets doen met een hall of Fame. Eerst maar eens Googled hoe dat werkt. Want uitleg staat er niet bij.
Ik denk dat er nog een missie niet gedaan is, die kan je zien als je de map opent wat je nog moet voltooien. Welke level zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Mr. Freeze schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:33:
[...]

Ik denk dat er nog een missie niet gedaan is, die kan je zien als je de map opent wat je nog moet voltooien. Welke level zit je nu?
Ik zit op level 70. Had ik dan al toegang moeten hebben tot de hall of Fame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
CarJunkyXL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:46:
[...]

Ik zit op level 70. Had ik dan al toegang moeten hebben tot de hall of Fame?
Je bent wel in Mexico, en niet in hot wheels of de rally dlc?

Vraag anders Anna even wat je nog moet doen, die helpt je hopelijk op weg.

[ Voor 12% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-08-2023 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Mr. Freeze schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:50:
[...]

Ik zal dit morgen een proberen en laat het je weten wat het probleem nu is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Mr. Freeze schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:50:
[...]

Heb vanavond even gekeken. Maar moet alle 13 Horizon Adventures halen + 200.000 Accolade punten. Dat is een hele uitdaging in drie dagen, haha!

[ Voor 3% gewijzigd door CarJunkyXL op 07-08-2023 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Let's wrap up the Summer Party series strong! 😎⛱

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xA_aXIQXrqE3JU-z4WhMWkzXTJU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LYuXjPk1HxNGv8QPMKMGk9AB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVqp7B_-2yrK7RUTG3X86Pe59Uk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B8QooNekY2Mu4YSubDj0i6gM.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4y4qB-YhFwQZdQcJY4yN1akekk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xh6tQSwFrjM5v2ZAGFFjIPm2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/79aJNReHgkQXBfaZagh16NWGzvc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kLswBNbrCQpoUOw8px9Ygeho.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-02 09:07
We krijgen heeeele goede updates!! Nieuw DLC pack met 7 auto’s a 10 euro, Fiat, Alfa etc. terug. Het beste nieuws:

DE GARAGELIMIET GAAT NAAR 2000 AUTO’S _/-\o_

En tunes en paints gaan naar 1000 d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door ggj87 op 11-08-2023 20:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:33:
We krijgen heeeele goede updates!! Nieuw DLC pack met 7 auto’s a 10 euro, Fiat, Alfa etc. terug. Het beste nieuws:

DE GARAGELIMIET GAAT NAAR 2000 AUTO’S _/-\o_

En tunes en paints gaan naar 1000 d:)b
Leuke update ja, maar naast nieuwe auto’s zou ik nog liever een derde dlc zien, zoiets als Mexico City. Een echt grote stad is wat FH5 best nog wel mist.

Anyway, deze redditpost. Laat de nieuwe auto’s zien;

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=1&utm_term=1

Laat maar komen hoor. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:25:
[...]

Leuke update ja, maar naast nieuwe auto’s zou ik nog liever een derde dlc zien, zoiets als Mexico City. Een echt grote stad is wat FH5 best nog wel mist.

Anyway, deze redditpost. Laat de nieuwe auto’s zien;

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=1&utm_term=1

Laat maar komen hoor. :-)
Idd ja. Hoe meer ik het spel speel hoe saaier ik de map vind. Guanajuato trekt mij totaal niet. Playa Azul is met alle steegjes (die niet op de kaart staan) nog het leukste maar is ook maar klein.

De map mist hoogte, iets dat de Rally DLC wel heeft. Ziet er al veel leuker uit, maar ook die map mist een fatsoenlijke stad of dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 22:46

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Oh ik was al ff bang dat ik het eind van de serie gemist had (nu op terugweg van vakantie), maar gelukkig heb ik nog een week om de SF90 en series-auto vrij te spelen.....
Er zitten deze serie een paar auto's bij die ik nog niet had, dus ik vond het jammer dat ik afgelopen week niet kon spelen.

De Italiaanse serie ziet er wel goed uit, kijk vooral uit naar de Lancia Stratos en Alfa 33.

De Lambo uit 2018 is voor mij echt een teken dat ze veel te veel "speciale" uitvoeringen van hun modellen hebben gemaakt (lijkt bijna Porsche 😇). Er worden zoveel namen achter elkaar geplakt dat je nauwelijks nog weet wat nou het echte model was. Aan de andere kant zijn verschillende Lambo's wel mijn go-to auto's voor bepaalde races, dus meer is beter 😎

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Beetje laat maar ben ook begonnen met horizon 5.
Eerst de verhalen maar eens doorlopen en dan zien wat er allemaal nog meer te doen is en hoe die seasons werken.
Is de eerste horizon die ik speel dus zie door de bomen het bos niet meer soms 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zeker in het begin is het erg overweldigend, omdat je hele map vol staat met icoontje 😁.
Lees anders iets terug in dit topic, er zijn verschillende posts met tips hoe je e.e.a. aan kan vliegen. Een deel van de icoontjes verbergen geeft iig al rust, en vergeet vooral niet te genieten.... Dan komt de rest vanzelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Ja ik had die filter gelukkig snel gevonden!
Gister het laatste verhaal afgemaakt, nu maar eens wat races gaan rijden 🏎️🏎️

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ggj87
Eindelijk hebben we Alfa’s in FH5! Dat betekent dat ik natuurlijk mijn 6 Underground replica kan delen in FH5 :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xdL32qB52IJDtJj1aWfsslxJR1s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CC7z5QVWerGJEYoX7WlaQJD8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BNht3j3IW6hVQPWAny2eMkuXRH0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EjOJhRSTPPkdOsKi99dG55Qx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3xmrarEy7SwAspLS5QqCjWSldks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/l4q6UOQm5xIIqralGu9pefAH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9LTeETa0Dy5SIaXpEDIXDlBoHzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cfr54ZbXvyZOdbnLvZwUd7Lt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5SF8Tr3-I15zUHBhKFh0EpL2dI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ApmvhqUFF0wDCOxEqBotnP3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EvYZGmQXiFvyukhFigP_GLjB9p0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GBgCTAMA9EbnX0vGzoGMfQ15.png?f=fotoalbum_large

Ik heb geprobeerd de auto uit de film zo goed mogelijk na te maken, dus niet de promo auto’s die je vaak op autobeurzen zag. Die waren veel feller van kleur en hadden geen carbon details. De kleur is zoveel mogelijk gematcht aan de filmauto en alle carbon details zitten er op en zelfs het kenteken is nagemaakt :)

Share code: 155 911 660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

Mooie auto's weer, vooral de lamborghini essenza scv12. Mag van mij wel meer race karretjes in de game komen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Van mij juist minder :P Ik zou graag meer normale auto's zien zoals de Mazda 3 MPS, Subaru Legacy, Audi S4 (allemaal verkeer nu). Zelfs de Peugeot 307 GTI en VW Golf V GTI zouden mooi zijn om terug te brengen in Forza.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ggj87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:01:
Van mij juist minder :P Ik zou graag meer normale auto's zien zoals de Mazda 3 MPS, Subaru Legacy, Audi S4 (allemaal verkeer nu). Zelfs de Peugeot 307 GTI en VW Golf V GTI zouden mooi zijn om terug te brengen in Forza.
Idd, ik zie juist liever meer normale auto's.
Lexus IS200/300, Suzuki Swift GTI (de oude), Toyota Starlet KP6 (RWD!), Starlet P7 in een Japanse turbo uitvoering, een paar gekke Kei-cars, een paar Saabs etc.

Maar de update is wel weer geslaagd, heb meteen een mooie Alfa 155 DTM build gemaakt (dus met een atmosferische V6 8))

[ Voor 10% gewijzigd door -tom-562 op 18-08-2023 11:02 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
-tom-562 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Idd, ik zie juist liever meer normale auto's.
Lexus IS200/300, Suzuki Swift GTI (de oude), Toyota Starlet KP6 (RWD!), Starlet P7 in een Japanse turbo uitvoering, een paar gekke Kei-cars, een paar Saabs etc.

Maar de update is wel weer geslaagd, heb meteen een mooie Alfa 155 DTM build gemaakt (dus met een atmosferische V6 8))
Is dat sie 3.5 V6? Ik geloof dat die uit de Toyota T100 Baja Truck komt, dat is dan weer jammer. Liever een echte Alfa V6, die zijn er zat geweest in Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ggj87 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:45:
[...]

Is dat sie 3.5 V6? Ik geloof dat die uit de Toyota T100 Baja Truck komt, dat is dan weer jammer. Liever een echte Alfa V6, die zijn er zat geweest in Forza.
Ja een 3.2 Busso zou tof zijn :P Het is die 'V6 race' o.i.d.. Of de echte 2.5 V6 zoals gebruikt in de DTM

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 14:56
Door het free weekend van Steam overtuigd van de game en de premium editions met alle DLC aangeschaft, was in de sale. Ben nog vrij in het begin van de game maar ben al aardig hooked.

Mijn laatste Forza was Motorsport 3 op de Xbox 360, nog nooit een Horizon gespeeld. Laat maar komen! :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F3g3eNLXUAAOk0W?format=jpg&name=large
Gemaakt in FH4. Weet nog niet of ik hem in FH5 ga maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Speel een Forzathon in FH5 en je doet deze vrijwel altijd alleen.
Speel een Forzathon in FH4 en er duiken altijd meerdere medespelers op.
Ongelofelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
FormFirm schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:55:
[Afbeelding]
Gemaakt in FH4. Weet nog niet of ik hem in FH5 ga maken.
Je hoeft hem niet in FH5 te maken. Weet je hoe je moet importeren?

Designs & Paints > My designs > [tabblad] Forza Horizon 4 files > [laten syncen]

Dan kan je alles importeren naar FH5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
ggj87 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:38:
[...]

Je hoeft hem niet in FH5 te maken. Weet je hoe je moet importeren?

Designs & Paints > My designs > [tabblad] Forza Horizon 4 files > [laten syncen]

Dan kan je alles importeren naar FH5.
Hele goede tip. Het enige probleem is dat ik hem verwijderd heb in FH4 omdat ik destijds geband was door een of andere livery (ze hebben nooit verteld welke) En ik dacht dat het misschien door Eat my shorts kwam.

Maar wat is het gaaf dat Alfa weer terug. Deze vind ik wel heel speciaal, prachtige auto die 155.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Ik denk dat die donut velgen ook heel geinig staan op die Alfa :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:08
De Trial is een pain in the butt voor mij. Meerdere keren opgestart en telkens kom ik in een soort van Wreckfest rondje met eikels. 8)7
En als het nog redelijk netjes eraan toe gaat is het altijd 1 loss, 1 win en 1 loss waarbij ik dan wel als 1e over de finish kom.
Ik rij in een Ferrari F12.(S900) Tips om toch die 10 punten te pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Gummiebeer schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:57:
De Trial is een pain in the butt voor mij. Meerdere keren opgestart en telkens kom ik in een soort van Wreckfest rondje met eikels. 8)7
En als het nog redelijk netjes eraan toe gaat is het altijd 1 loss, 1 win en 1 loss waarbij ik dan wel als 1e over de finish kom.
Ik rij in een Ferrari F12.(S900) Tips om toch die 10 punten te pakken?
Als je duidelijk de beste bent, ga dan niet als eerste over de streep maar doe zoveel mogelijk de drivatars hinderen zodat teamgenoten meer kans maken. Heb je een team van rammers, direct quiten en een andere lobby zoeken. Voor mij is echt zelden dat ik trial voor de tweede keer moet doen, maar ik probeer direct na seizoenwisseling te spelen, volgens mij heb je dan de meeste kans op serieuze spelers.

Rammers zijn echt sneu.

PS; het maakt echt geen fluit uit of je eerste bent of 6de, als de trial is afgelopen is iedereen je naam direct weer vergeten. Een rammer kan zichzelf nog wel eens in de herhaling zien op Reddit ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Freeze op 27-08-2023 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Blij dat ik dus niet de enige ben die een stuk of 5 keer de Trail heeft moeten doen. Uiteindelijk dan toch gewonnen in twee races waarbij ik echt rotsvast overtuigd was dat we de eerste race hadden verloren.

Volgens mij zijn er veel mensen die in race 1 een checkpoint missen waardoor er niet gewonnen wordt, en dan haken er veel af.

Ook met de F12 TdF gereden trouwens, maar wel wat gewicht uit genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
Mr. Freeze schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:22:
[...]

Als je duidelijk de beste bent, ga dan niet als eerste over de streep maar doe zoveel mogelijk de drivatars hinderen zodat teamgenoten meer kans maken. Heb je een team van rammers, direct quiten en een andere lobby zoeken. Voor mij is echt zelden dat ik trial voor de tweede keer moet doen, maar ik probeer direct na seizoenwisseling te spelen, volgens mij heb je dan de meeste kans op serieuze spelers.

Rammers zijn echt sneu.

PS; het maakt echt geen fluit uit of je eerste bent of 6de, als de trial is afgelopen is iedereen je naam direct weer vergeten. Een rammer kan zichzelf nog wel eens in de herhaling zien op Reddit ;-)
Ik speel op exact dezelfde manier. Als er een nieuw seizoen komt speel ik vaak op dezelfde dag de trial. Ben al minstens een jaar geen rammer tegengekomen. En inderdaad ik stop de AI ook af. Met een goede tune lig ik na 2 bochten vaak wel voorop. Als ik op 50% van de race de #1 van de AI nog niet ingehaald heb begin ik #2 maar af te stoppen. Dan heeft de rest van het team nog de tijd om in te halen. Ik ben overigens echt geen goede racer, het ligt vooral aan de tunes die gericht zijn op een snelle start en veel PK’s waardoor ik snel voorop lig.
Fuelke schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 19:54:

Volgens mij zijn er veel mensen die in race 1 een checkpoint missen waardoor er niet gewonnen wordt, en dan haken er veel af.
Mensen die afhaken heb je voordeel van. Bij 1 speler die het spel verlaat tellen ook de punten van 1 AI auto niet meer. Een speler die achteraan rijdt met 0 punten kan beter het spel verlaten als het er om spant qua punten. Bij genoeg punten maakt het niet uit.

• Mr. Freeze
Iemand van jullie al ervaring met deze?

YouTube: ESWAP XR PRO CONTROLLER FORZA HORIZON 5 EDITION | Thrustmaster

Bij Amazon is hij 160€, voor dat geld mag je wel iets goeds verwachten maar of de rijervaring erdoor verbetert? Ik ben heel benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 31-08-2023 21:55 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 17:34
Mr. Freeze schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 21:54:
Iemand van jullie al ervaring met deze?

YouTube: ESWAP XR PRO CONTROLLER FORZA HORIZON 5 EDITION | Thrustmaster

Bij Amazon is hij 160€, voor dat geld mag je wel iets goeds verwachten maar of de rijervaring erdoor verbetert? Ik ben heel benieuwd.
Dat mini stuurtje is een geinig idee, maar het lijkt me niet erg comfortabel om de controller zo vast te houden dat je hem kunt bedienen...
Als je dat stuurtje niet gebruikt dan is het niet anders dan de gewone versie waar wel reviews van zullen zijn. Als ik het zo zie lijkt het me niet beter dan de elite controllers die ik heb (en die knopjes achterop ipv hendeltjes lijkt me niks), maar de usp van deze controller, de lay-out aanpassen, doet mij ook niks want ik vind de standaard Xbox lay-out al het fijnste.

Gamertag: FinrazielNL

• Mr. Freeze
Finraziel schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:12:
[...]

Dat mini stuurtje is een geinig idee, maar het lijkt me niet erg comfortabel om de controller zo vast te houden dat je hem kunt bedienen...
Als je dat stuurtje niet gebruikt dan is het niet anders dan de gewone versie waar wel reviews van zullen zijn. Als ik het zo zie lijkt het me niet beter dan de elite controllers die ik heb (en die knopjes achterop ipv hendeltjes lijkt me niks), maar de usp van deze controller, de lay-out aanpassen, doet mij ook niks want ik vind de standaard Xbox lay-out al het fijnste.
Hoi FinrazielNL,

Eigenlijk had ik gehoopt op wat meer travel voor het gas, maar in een review van Hoki Hoshi op YT wordt beweerd dat de travel juist minder is. Als ik een RWD rij dan geef ik wel eens nèt iets teveel gas met de standaard controller. Heeft een Elite wel een wat grotere travel of is die hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 17:34
Mr. Freeze schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:45:
[...]

Hoi FinrazielNL,

Eigenlijk had ik gehoopt op wat meer travel voor het gas, maar in een review van Hoki Hoshi op YT wordt beweerd dat de travel juist minder is. Als ik een RWD rij dan geef ik wel eens nèt iets teveel gas met de standaard controller. Heeft een Elite wel een wat grotere travel of is die hetzelfde?
Ik heb eens een elite v2 en een gewone Xbox controller naast elkaar gehouden maar de maximum travel lijkt precies hetzelfde. Enige wat de elite op dat vlak extra heeft is travel stops maar dat doet het tegenovergestelde van wat jij wil (minder travel, vooral handig voor shooters). Voor racen laat je die stops gewoon uit staan en dan is het hetzelfde als een normale.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Wie kent deze nog? :*)

Ik had vroeger die rode auto van Action Man maar nooit die nieuwe zilveren. Vanavond nog eens die oude reclames opgezocht, vond ik altijd leuk (en nog steeds). En toen viel mijn oog op de Lotus Elise die ze in de live action stukken gebruikten. Die moest ik natuurlijk even namaken. Gelukkig niet al te moeilijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0e6hSQicoHDwuih-tlj5mJEe7NQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZVAqkN4wObPtsITYMrjQwTRl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HygmYEFprgdUHkMeoJ0h_NvOhek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KCoHENLah14Q5DHLfbsCdNNg.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T7miWbstGeNmhMeMtyOxhE11nQE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nc3FBRJ8VeNODc8PWHWXgWJL.png?f=fotoalbum_large

Sharecode FH5: 158 225 566

En de reclame:

YouTube: Action man - speeder - stara reklama

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
Haha die it’s cool! Dit roept wel wat herinneringen op, ja. Mooi idee om deze te maken! Die reclame is zo ontzettend jaren 90 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Vette updates weer! Event Lab 2.0 heeft veel nieuws en een nieuwe lege map die zorgt voor makkelijker bouwen en betere prestaties (y)

Deze auto’s komen erbij:

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/original/4X/9/f/4/9f48aaa26ed54b48ad851425b220f184f32d0604.jpeg

De Corvette E-Ray krijg je alleen als je Forza Motorsport 2023 speelt, dat is wat minder.

En dat niet alleen; we krijgen 20 nieuwe Vorsteiner velgen en nog wat bodykits. De devs zijn echt goed bezig! :D

De velgen:
Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/original/4X/6/9/2/692f897c7d32d4a8b83813875ce539283b0da613.png

En een leuke teaser voor de Series Update erna:

Afbeeldingslocatie: https://global.discourse-cdn.com/forza/original/4X/7/9/d/79d1ec9d84d098cd91e0a5eb524c63718cd19bfa.jpeg

spoiler:
Nissan Tsuru _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door ggj87 op 08-09-2023 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 22:03

Zyron

BWRAAAAP

Benieuwd hoe lang ze nog doorgaan met nieuwe content, want tegen die tijd gaat in elk geval mijn pijlen wel richting Forza Motorsport...

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:24
Hier ook hoor, maar toch wel fijn dat FH5 nog goed ondersteunt wordt. Te meer nu ook The Crew Motorfest voor de deur staat, maar voor wie op de Xbox speelt eigenlijk niet echt toegevoegde waarde heeft met wat FH5 allemaal te bieden heeft.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Hopelijk gaan ze in deel 6 iets doen aan die boarding riders wat vooral aanwezig is in teamraces & horizon co op tours.

Waarom zou ik nog clean racen en netjes afremmen voor een bocht als hun vol gas die boarding meepakken en me gewoon inhalen in de bocht... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim1107
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04 08:57
Iemand enig idee hoe je het volgende kan oplossen:

Forza horizon start sinds begin deze week niet meer op. Ofwel komt er niets, ofwel blijft hij hangen op het opstartscherm. Ik heb al een heleboel mogelijke oplossingen geprobeerd zoals de microsoft store herstellen, fh5 herinstalleren, drivers ge-update,...

Iemand nog een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Pimmuz schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:49:
Hopelijk gaan ze in deel 6 iets doen aan die boarding riders wat vooral aanwezig is in teamraces & horizon co op tours.

Waarom zou ik nog clean racen en netjes afremmen voor een bocht als hun vol gas die boarding meepakken en me gewoon inhalen in de bocht... 8)7
De trackeditor mogen ze ook wel naar het jaar 2023 (of 2024) trekken. Grootste gedeelte van die custom tracks zien er uit alsof ze gemaakt zijn met de level editor van Half-Life 1 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

joachim1107 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:49:

Forza horizon start sinds begin deze week niet meer op. Ofwel komt er niets, ofwel blijft hij hangen op het opstartscherm. Ik heb al een heleboel mogelijke oplossingen geprobeerd zoals de microsoft store herstellen, fh5 herinstalleren, drivers ge-update,...

Iemand nog een idee?
Meestal als ik zoiets heb moest ik vaak overal uitloggen en inloggen, de store, xbox app etc.
Dat al eens geprobeerd?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim1107
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04 08:57
MisterJD schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:23:
[...]

Meestal als ik zoiets heb moest ik vaak overal uitloggen en inloggen, de store, xbox app etc.
Dat al eens geprobeerd?.
Ja, dat is het niet. Juist ontdekt dat epic game store ook niet meer wil opstarten. Steam wel nog.

• ariekanari
Bij Ubisoft hebben ze goed gekeken naar de Forza Horizon-reeks voor The Crew Motorfest en het wiel niet opnieuw proberen uit te vinden. Het is en blijft een knock-off.

Het spel ziet er aardig uit met een Japans thema, alle auto's voelen hetzelfde en de besturing is hoekig.
Ik zal het spel waarschijnlijk wel kopen over een jaar of zo, met 80% korting.

Ik ben begonnen met het spelen van de trial versie: 5 uur onbeperkt
From September 14 to September 17, grab your ticket to Motorfest and try the full game for 5 hours for free! Everything you did and unlocked during your free trial will be saved and available if you decide to buy the full game.
Between September 14 and 17, access the free trial by selecting the platform of your choice.

• ggj87
Wisten jullie dat je bij het nieuwe EventLab eiland ook boven het water kan bouwen? Ik weet niet tot hoe ver je daarbij kan, maar het is best een eindje zo te zien. Zeker 1,5-2 km uit zee. Dat betekent dat de totale oppervlakte iets van 6x6km bedraagt ipv de 2x2km van het eiland zelf! Ik deed gisteren een race met lange stukken die ver over het water liepen en toen viel dat op.

In dit filmpje zie je het ook vanaf 1:10

YouTube: Update Island EventLab 2.0 - Forza Horizon 5 gameplay 🎮

• Mr. Freeze
….over eventlab gesproken, weet er iemand toevallig een sharecode voor een 8 baan? En dan bedoel ik niet een looping o.i.d maar zoals een ouderwetse racebaan in de vorm van een ♾️. Ik heb zelf geprobeerd maar dat valt nog niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:36
joachim1107 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:49:

Iemand nog een idee?
Hier hetzelfde verhaal. Ook terugrollen van windows updates helpt niet.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hebben julllie een idee hoe Forza Motorsport speelt tov Horizon? Ik zag de ingame reclame voor pre-order, maar ik weet eigenlijk niet goed het verschil behalve dat het op circuits is ipv een open wereld met meer verschillende soorten routes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
gwystyl schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:25:
Hebben julllie een idee hoe Forza Motorsport speelt tov Horizon? Ik zag de ingame reclame voor pre-order, maar ik weet eigenlijk niet goed het verschil behalve dat het op circuits is ipv een open wereld met meer verschillende soorten routes?
Veel meer een serieuze racer, ik heb ook FM7, heeft wel raakvlakken maar toch een heel ander soort spel. Helaas heb ik er nooit veel tijd in kunnen steken want net als FH heeft FM echt een shitload aan content, voor iemand met een baan ga ik die tijd niet vinden helaas.

De snelheid van de auto’s, en het gevoel is allemaal een stuk realistischer in FM.

Misschien als FH 5 ooit eens de wekelijkse events gaat recyclen, net als in FH4, dat ik weer eens met FM aan de gang ga. Maar ook in in FM wil je alle auto’s winnen/hebben. Ik vindt het nogal wat om dat allemaal te moeten bijhouden.

Maar gaaf is FM7 zeker en je mag verwachten dat FM er nog een schepje bovenop doet, dus het jeukt wel bij me. Ik denk dat ik me wel laat verleiden wanneer FM een keer in de aanbieding is voor half geld ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Freeze op 16-09-2023 10:30 ]

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mr. Freeze schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 10:01:
[...]

Veel meer een serieuze racer, ik heb ook FM7, heeft wel raakvlakken maar toch een heel ander soort spel. Helaas heb ik er nooit veel tijd in kunnen steken want net als FH heeft FM echt een shitload aan content, voor iemand met een baan ga ik die tijd niet vinden helaas.

De snelheid van de auto’s, en het gevoel is allemaal een stuk realistischer in FM.

Misschien als FH 5 ooit eens de wekelijkse events gaat recyclen, net als in FH4, dat ik weer eens met FM aan de gang ga. Maar ook in in FM wil je alle auto’s winnen/hebben. Ik vindt het nogal wat om dat allemaal te moeten bijhouden.

Maar gaaf is FM7 zeker en je mag verwachten dat FM er nog een schepje bovenop doet, dus het jeukt wel bij me. Ik denk dat ik me wel laat verleiden wanneer FM een keer in de aanbieding is voor half geld ofzo.
Ik heb FH4 pas een jaar (of 2) later gekocht, dus ik ben gewend om te wachten; ik merkte alleen bij FH4 dat er voor de co-op dingen weinig mensen meer online waren, en heb FH5 dus vrij snel na uitkomen gekocht. Ik heb daar inmiddels mede door de vele events en Rivals hier veel meer tijd in zitten dan in FH4, maar ben wel "bijna" klaar met de meeste dingen. Ik denk dat ik alle races gedaan heb, en de accollades en auto's voor ruim 90%. Wat ik nu nog mis zou vooral grinden betekenen, dus ik wil even bedenken of ik dat ga doen, FH4 verder af ga maken of ga proberen gelijk in te haken bij FM8 8) . Ik zie dat FM7 al niet meer te koop is, dus dat is in ieder geval geen optie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Fuck it, ik pre-order hem gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Iemand nog tips voor het maken van realistische carbon fiber? Ik kom niet verder dan dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wdMTngumjT0ToTA_5bXm3dcXbsE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5x7ng38w7ROlpvrxBfKiP1UA.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5zHQbcPGgo0eFOrthao1FSeIZNM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T5WUNKXburO3ewwxSJrhcbPJ.png?f=fotoalbum_large

Ziet er op zich prima uit maar is me nog iets te grof en groot. Maarja, je kan helaas onmogelijk zo kleine details maken als het 'echte' carbon fiber van het spel zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimmuz

Pimmuz

Roar

Wow wat een gruwelijke kutzooi die Scinaty Oval niet vlak dus knal je de hele tijd op randen en tjah bij een oval hoor je door de banking heen te kunnen rijden.

Ik vind het helemaal niks die eventlab 2.0 word steeds gekker met dat Horizon....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:53
Eens, die Scinaty Oval was echt een gedrocht, en de week er voor was er ook al die Eventlab track met die containers waar iedereen de weg kwijt raakte...

Daarentegen vind ik de nieuwe opzet met de behendigheidstracks voor de treasure hunt wél erg gaaf :)
Pagina: 1 ... 55 ... 63 Laatste