XBL gamertag StayingPow3r
Versie is nu 3.583.19.0
[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Freeze op 01-05-2023 20:46 ]
This space was intentionally left blank.
Dat is een aantal weken geleden in een update gefixed inderdaad.Remmersmaak schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:34:
Anderen ook opgevallen dat als je nu FH opstart, denk wel dat er dan een dag tussen moet zitten -niet echt getest of op gelet-, dat je dan direct je 'Free Daily Weelspin" krijgt? Daar waar dat voorheen heel random was.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Gamertag: antikriz
Vaak bu'j te bang!
Zou zomaar kunnen bij sommige spelers hoor, maar mij is het wel goed gegaan dus dat kan ook. Ik speel op Xbox mocht dat verschil maken.-tom-562 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:37:
Is die laatste Trial soms bugged? Elke keer als ik de eerste sprint heb gedaan, keer ik weer terug in Free Roam??
Edit, een reboot van de game schijnt het te verhelpen.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=2&utm_term=1
[ Voor 23% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-05-2023 09:00 ]
Hier ook x-box. 3 keer de trial gestart, 3x hetzelfde probleem gehadMr. Freeze schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 08:53:
[...]
Zou zomaar kunnen bij sommige spelers hoor, maar mij is het wel goed gegaan dus dat kan ook. Ik speel op Xbox mocht dat verschil maken.
Vaak bu'j te bang!
Gebruik je quick resume?-tom-562 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 08:59:
[...]
Hier ook x-box. 3 keer de trial gestart, 3x hetzelfde probleem gehad
Vaak bu'j te bang!
:strip_exif()/f/image/V0GKg0GvjcUv05iMfX9IE06u.jpg?f=fotoalbum_large)
Heb even creatief bezig geweest in Forza Horizon 5
Heb hem ook gelijk naar een Offroad/Cross Country B-class tuning gebracht.
Sharecode tuning : 129 933 094
Heb meteen een V2 gemaakt, vond dat zwart niet zo duidelijk.
:strip_exif()/f/image/BWBqC5EUAAnWDiAkZmvENw1R.jpg?f=fotoalbum_large)
Sharecode design V2: 180 746 705
Wat vinden jullie trouwens de leukste class om te racen? Ik prefereer A en B.
Nadeel vind ik wel dat tegenwoordig iedereen met die Ford F450 SD rondrijdt online in B-class crosscounty
[ Voor 38% gewijzigd door Moechy op 08-05-2023 14:36 ]
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Vaak bu'j te bang!
Dat had ik ook, heb daarna de Stabilisatorstangen wat zachter gezet en toen was dat probleem al weg-tom-562 schreef op maandag 8 mei 2023 @ 15:06:
Voor die Toyota had ik op een gegeven moment ook een lekkere tune. Enige nadeel was dat je wel echt goed moest oppassen voor hobbels/richels in bochten, met die setup had 'ie nogal de neiging om snel op z'n kant te gaan![]()
(was ook erg onvoorspelbaar wanneer die dat deed)
Bulten en jumps neemt ie goed.
Speciale porsche ontworpen voor Dirt/rally in Class C en gelijk een nieuwe livery gemaakt, ben er zelf wel trots op eigenlijk. Kost een beetje moeite en heb nog geen idee hoe die rijdt, maar vind hem wel echt goed gelukt
:strip_exif()/f/image/SSWTXMMqDZXvTWlhHWpzL7yU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wFVRenvUd7YE542Wa2rXDoQH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6ckzNi9qa5uOsukSdxPCRTlk.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: Prijzen ga ik er qua snelheid niet mee winnen, maar ben nog steeds tevreden met de looks
[ Voor 3% gewijzigd door Moechy op 09-05-2023 17:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hier nog 7 uur te gaan.
Ja hier ook nog, ik kom dit overzicht altijd tegen op Twitter en dan deel ik het alvast met jullieStefan H schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 09:36:
Nice, het nieuwe seizoen nu al begonnen bij je?
Hier nog 7 uur te gaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb jij die Ford Opi edition kunnen scoren?
Edit; ja dus, dat had je in december al verteld 😉
[ Voor 16% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-05-2023 11:12 ]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Zat zojuist even op de community te kijken of er een update was.
"This feature is working as designed." Case closed.
Nu weet ik zeker dat ik deze DLC niet meer aanraak en mijn vertrouwen in (toekomstige) Forza (Horizon) games enorm is afgenomen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Nee helaas niet, nog steeds een drama hier. Baal er wel van, want ik heb daardoor de seasonal challenges niet af kunnen maken. Niet eens de RS6 kunnen binnen halen..Mr. Freeze schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:43:
Net weer een update gehad van ongeveer 1000MB, hopelijk lost dat voor diverse hier de problemen op.
Versie is nu 3.583.19.0
Vanavond eens kijken wat er gebeurt als ik hem opnieuw installeer.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Met het winnen van die trial (10 punten) had ik hem vrij gemakkelijk unlocked (series X).
Oh oh Mr. B, oh oh!
Je kunt mensen in je convoy zetten en dan samen de trial starten. De eerste weken heb ik dat nog weleens gedaan met wat mensen van tweakers.Mr. Freeze schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 10:20:
Zou leuk zijn als er nog een paar [GOT] leden vandaag om exact 16:30 de trial gaan doen, dus direct na seizoenwisseling. Wie weet komen we in hetzelfde team.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Persoonlijk vindt ik hem heel erg leuk, mooie tracks, leuke uitdagingen en een paar leuke extra auto’s, voor mij meer dan de moeite waard al zal daar het niet iedereen het mee eens zijn.sdk1985 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:15:
Hoe bevalt de Rally DLC trouwens? Ik heb hem nog niet geporbeerd!
Die rs6 was hier ook snel binnen.VincentG schreef op maandag 15 mei 2023 @ 16:10:
Dat is toch voor 20 punten?
Met het winnen van die trial (10 punten) had ik hem vrij gemakkelijk unlocked (series X).
Grappig trouwens, ik heb FH5 eerst een tijdje op de pc gestuurd, met pedalen en stuur. Toen was het geen doorkomen aan met de dirt races en cross country. Hele tijd overstuur, geen overzicht in de cockpit view, en geen oriëntatie qua sturen bij een third person/car view.
Vanwege een blessure een xbox series s gekocht, en nu met de controller bezig, maar wat een verademing
Alsof FH5 zich gewoon beter leent voor spelen met de controller. Meer mensen die ervaring? Of ben ik gewoon slecht met een stuurtje?
Dat laatste natuurlijkStefan H schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Alsof FH5 zich gewoon beter leent voor spelen met de controller. Meer mensen die ervaring? Of ben ik gewoon slecht met een stuurtje?
Nee zonder gekheid: volgens mij dat wel hoor, de Forza Horizon games zijn echt meer arcade dan sim en de besturing is vooral gericht op die arcade/controller doelgroep. De gamers met stuurtjes/pedals gaan toch vaker voor Asseto Corsa of andere sim racers. Ik heb soortgelijke reacties in elk geval al wel vaker gezien, zowel hier als op Reddit
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik heb nog 1 code liggen hier.
Per PB verzonden
[ Voor 37% gewijzigd door Alfisti op 16-05-2023 14:00 ]
SureAlfisti schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:53:
Iemand nog behoefte aan een code voor een 2009 Pagani Zonda Cinque Roadster” ‘Oreo Edition’ ?
Ik heb nog 1 code liggen hier.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Heel herkenbaar. Speel de Horizon games ook veel liever met een controller in tegenstelling tot b.v. ACC waar ik een stuurtje echt een must vind.Stefan H schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Die rs6 was hier ook snel binnen.
Grappig trouwens, ik heb FH5 eerst een tijdje op de pc gestuurd, met pedalen en stuur. Toen was het geen doorkomen aan met de dirt races en cross country. Hele tijd overstuur, geen overzicht in de cockpit view, en geen oriëntatie qua sturen bij een third person/car view.
Vanwege een blessure een xbox series s gekocht, en nu met de controller bezig, maar wat een verademing
XBL: TrueDeadEyeNL
Heb dus tijdje getwijfeld om vooral voor FH5 een stuur te kopen maar meerdere mensen gehad die dit ervaarde. Kan het mij ook best goed voorstellen want bij FH5 ben je voor een groot deel bezig met offroad rijden/driften waardoor je continu heel veel stuurwerk moet verrichten om je auto in de juiste richting te houden.Stefan H schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Ben bang dat er niks anders op zit dan 20M te betalen aan een auction sniper, ergens over 2 weken
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Precies dat. ik heb het 2 dagen geprobeerd in me playseat i.c.m. thrustmaster 300rs maar is geen doen, circuit racen met fatsoenlijke auto's en realistische stuureigenschappen is totaal wat anders als deze arcade game.Scrtz schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 20:02:
[...]
Heb dus tijdje getwijfeld om vooral voor FH5 een stuur te kopen maar meerdere mensen gehad die dit ervaarde. Kan het mij ook best goed voorstellen want bij FH5 ben je voor een groot deel bezig met offroad rijden/driften waardoor je continu heel veel stuurwerk moet verrichten om je auto in de juiste richting te houden.
Ik vermaak me ook prima met een controller en een fatsoenlijke bureaustoel
Zou fijn zijn als ze die auctionhouse ook voor bv friends & clubs instellen of gewoon überhaupt giftcars wegegeven aan vrienden i.p.v. iemand random.BTFD schreef op zondag 21 mei 2023 @ 10:10:
Helaas de RS6 gemist afgelopen seizoen! Dacht hem wel ‘even’ via de Auction te pakken, maar die zijn binnen 0,01 seconde alweer verdwenen..
Ben bang dat er niks anders op zit dan 20M te betalen aan een auction sniper, ergens over 2 weken
Denk dat de RS6 nog wel even hoog blijft, of sowieso even verdwijnt in auction house. Of het is tijdje langer geduld hebben tot ie op den duur plots niet zo populair/duur meer is. Maar voor hetzelfde geld duurt dat nog wel een jaar. Mis ook nog wel een paar auto's die bijna nooit in AH lijken te komen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb vorige week die elektrische Porsche verkocht voor 20 miljoen.
Vaak bu'j te bang!
De enige fix die bij mij enigszins werkt is het verlagen (naar hoog) van het grafische instellingen.
Niet erg maar best wel jammer als de standaard grotendeels extreme is.
Mag je natuurlijk zelf weten, maar om de verzameling compleet te houden/krijgen is het wel zonde. Als het je niet uitmaakt, ja, dan kan je met die seasonal auto’s lekker binnenlopen. Maar terugkopen zal een heel stuk lastiger worden.-tom-562 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:56:
20 miljoen voor een RS6? Vanavond maar ff te koop zetten
@Moechy omdat ie zeldzaam is hè ;-)
[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Freeze op 22-05-2023 13:06 ]
Speciaal een audi Quattro gebouwd voor 1 van de challenges en mij ook even bezig gehouden om snel een rally-livery te maken
:strip_exif()/f/image/oLiIbVBukjCsSneEgBXXm9Du.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/V9tDUgJbnayMfHbmI5laG60b.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 81% gewijzigd door Moechy op 22-05-2023 13:51 ]
volgens mij is die bug inmiddels gefixed.. ik kreeg er amper wat voor..-tom-562 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:56:
20 miljoen voor een RS6? Vanavond maar ff te koop zetten
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Stefan H schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:06:
[...]
Als iemand die veel stuurtjes gereesd heeft vind ik ook de controller met Forza Horizon fijner. Voorheen konden die controllers de gas/rem axis niet scheiden en moest je een stuur aanhaken, maar nu gaat het prima. Een stuur is misschien constanter en weapon of choice als je 90 tot 120 minuten gaat racen (zeker in GPL 75 jaar geleden) maar die 2-3 minuten baantjes van Forza zijn lang zo slopend niet. En dan vind ik het toch makkelijker om even de controller te pakken dan hele installatie met stuur open te zetten.Cloud schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:15:
[...]
Dat laatste natuurlijk
Nee zonder gekheid: volgens mij dat wel hoor, de Forza Horizon games zijn echt meer arcade dan sim en de besturing is vooral gericht op die arcade/controller doelgroep. De gamers met stuurtjes/pedals gaan toch vaker voor Asseto Corsa of andere sim racers. Ik heb soortgelijke reacties in elk geval al wel vaker gezien, zowel hier als op Reddit
Idd de moeite waard om te horen waarom sommige liverie’s gemaakt zijn, respect hoor.cjpostma schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:30:
GoT-lid @FormFirm werd geïnterviewd op de Forza monthly stream. Best tof: https://www.youtube.com/l...clvE?feature=share&t=2967
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
In de chat kwamen veel positieve reacties op om mijn ontwerpen, Donjoewonsong stuurde mij een tweet dat hij nog nooit zoveel positieve reacties had gezien. Het doet mij en mijn gebutste zelfvertrouwen door de Burn-out veel goeds. Bedankt ook voor de vele leuke reacties hier altijd☺️
[ Voor 13% gewijzigd door FormFirm op 24-05-2023 07:35 ]
Waar in de anderhalf uur zit jij? Ben wel benieuwd. In ieder geval gaaf dat je dit gedaan hebt en mooi dat er zoveel positieve reacties zijnFormFirm schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:28:
Het was een erg leuke ervaring om geïnterviewd te worden. Ze zijn daar echt professioneel en steken super veel tijd in dit onderdeel. Was behoorlijk zenuwachtig, maar het is zoals het is. Ik ben trots hoe ik ondanks mijn omstandigheden zo’n interview heb gegeven.
In de chat kwamen veel positieve reacties op om mijn ontwerpen, Donjoewonsong stuurde mij een tweet dat hij nog nooit zoveel positieve reacties had gezien. Het doet mij en mijn gebutste zelfvertrouwen door de Burn-out veel goeds. Bedankt ook voor de vele leuke reacties hier altijd☺️
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mijn link gaat naar het juiste segment.
De juiste Prelude zit er alleen niet inariekanari schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:56:
Ik wil eigenlijk een Bassie en Adriaan Honda Prelude (met de gele stippen). Jeugdsentiment.
Sowieso zijn er best wat auto's die ik echt graag er in zou willen, mijn lijstje:
-Lexus IS200/IS300
-NSU RO80
-Daihatsu Charade GTti of een Charade 4x4
-Kei cars!
-Eerste generatie Impreza, de normale 4 deurs (of doe eens gek, de station).
-Volvo Amazon
-Toyota Starlet P6
-Toyota Starlet P8 Glanza
Zo kan ik nog wel ff door gaan
Vaak bu'j te bang!
Vergeet de Lancia's niet. Zeker met een rally uitbreiding...Moechy schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:26:
Ik mis wel wat alfa's en fiat's eigenlijk.

Krijg ze nooit, maar geef altijd alles weg. Moeite genoeg al om de garage op 995 auto’s te houden ;-)Pimmuz schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:53:
Neem aan dat jullie ook weleens giftcars krijgen? kreeg vandaag een Type D van Auto Union ter waarde van 15miljoen ik zeg THANKS!
Behalve de seasonal auto’s, die hou ik wel natuurlijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 25-05-2023 12:10 ]
Absurd, die 1000 limiet met 700+ auto's in de gameMr. Freeze schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:09:
[...]
Krijg ze nooit, maar geef altijd alles weg. Moeite genoeg al om de garage op 995 auto’s te houden ;-)
Behalve de seasonal auto’s, die hou ik wel natuurlijk.

Als er nu ook eens een optie was dat je 10, 20, 50... auto's in 1 keer weg kon geven. Nee, moet je een voor een doen
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
hup weg ermee, geen idee of wat ik geef 1000 euro is of 20 miljoen.
Maar inderdaad die limieten zijn echt vaag. Met die auto's kom ik nog wel uit, gewoon alle dubbele weg (op een enkele na waar ik meerdere klasses van heb)
Maar waar ik echt continue tegenaan loop is het aantal tunes dat je kunt hebben. Dat is gewoon minder dan het totaal aantal unieke auto's
Die auto union is ook via een accolade te verdienen.
Ik veil de auto's eerst, als ze dan niet verkocht worden geef ik ze weg. Nu heb ik het merendeel nog niet, dus zo vaak komt het niet voor
De seasonal afstand is doorgaans groter dan de 3* afstand. Kan je ook zien. Bovendien zegt-ie hoeveel meter je tekort komt na je poging.Rene44 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 21:05:
Ik doe tegenwoordig die seasonal dingetjes, en 1 van de challenges is een sprong bij dangersign met s2 auto voor superspin. Op de kaart staat 3 sterren bv 190 meter maar als ik een sprong van 210 meter haal zie ik wel de 3 sterren bijgevoegd worden maar win niet die superwheelspin. Ook moet je in de kaart echt eerst op dangersign klikken, dan naartoie rijden en sprong maken want zonder telt ie wel, maar niet als seasonal challenge. Ik niet begrijp. Wie wel?
thanks, je hebt gelijk het staat er gewoon.cjpostma schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 21:28:
[...]
De seasonal afstand is doorgaans groter dan de 3* afstand. Kan je ook zien. Bovendien zegt-ie hoeveel meter je tekort komt na je poging.
En als toevoeging op je vraag: als je al een keer een resultaat gehaald hebt, laat hij elke poging daarna je beste poging met je ranking zien na je huidige poging. Dat geldt ook voor andere soorten uitdagingen zoals drift zones, speed zones, speed traps en trail blazers.
Kan ook zijn dat ze een capture card gebruiken.Mr. Freeze schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:39:
Vaak zie ik hele mooie gameclips die spelers zelf maken, maar als ik dat doe dan is het echt heel haperig als ik de clip terugkijk. Ik maak geen gebruik van een externe opslag en de setting zijn zo laag mogelijk voor de opnames. Ik gebruik een Series S. Iemand een idee? Bij FH 4 zelfde verschijnsel.
Ik heb laatst veel opnames gemaakt. Wel op een Series X. Dat ging voor 95% zonder haperingen. Soms zat er een tear in. Misschien helpt het.Mr. Freeze schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 14:39:
Vaak zie ik hele mooie gameclips die spelers zelf maken, maar als ik dat doe dan is het echt heel haperig als ik de clip terugkijk. Ik maak geen gebruik van een externe opslag en de setting zijn zo laag mogelijk voor de opnames. Ik gebruik een Series S. Iemand een idee? Bij FH 4 zelfde verschijnsel.
Opname kwaliteit op 1080.
Met de record last 15 seconds mode/knop.
In photomode.
Dank voor je hulp, jammer genoeg helpt het niet om de tijd te verkorten, de haperingen blijven voorkomen. Ik heb hier nog een one X (met ssd) staan, zal het daar eens mee proberen maar fh5 in 30 fps spelen is me eigenlijk onmogelijk. Om nu een series x aan te schaffen speciaal voor die clips is ook zoiets hé ;-)FormFirm schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:17:
[...]
Ik heb laatst veel opnames gemaakt. Wel op een Series X. Dat ging voor 95% zonder haperingen. Soms zat er een tear in. Misschien helpt het.
Opname kwaliteit op 1080.
Met de record last 15 seconds mode/knop.
In photomode.
Ik denk ik beschrijf gewoon wat ik doe. Misschien probeer je wel op te nemen terwijl je speelt ipv de voorgaande 15 seconden. 30 fps speelt niet lekker. Ook de vormen van de livery editor bewegen veel langzamerMr. Freeze schreef op zondag 28 mei 2023 @ 19:41:
[...]
Dank voor je hulp, jammer genoeg helpt het niet om de tijd te verkorten, de haperingen blijven voorkomen. Ik heb hier nog een one X staan, zal het daar eens mee proberen maar fh5 in 30 fps spelen is me eigenlijk onmogelijk. Om nu een series x aan te schaffen speciaal voor die clips is ook zoiets hé ;-)
Wat mij structureel tegenhoudt is om voor dit soort dingen te gaan lopen betalen.
Interactieve map een optie?rutgergron schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:33:
Zit beetje in dubio om de treasure map aan te schaffen. Ik heb alle xp boards, fast travel op een stuk of 50 na. Ik heb ook de tijd er niet voor om de ontbrekende stuk voor stuk te gaan lopen opzoeken.
Wat mij structureel tegenhoudt is om voor dit soort dingen te gaan lopen betalen.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Via deze link kan je ze allemaal wel vinden. Scheelt weer 3 Euri...rutgergron schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:33:
Zit beetje in dubio om de treasure map aan te schaffen. Ik heb alle xp boards, fast travel op een stuk of 50 na. Ik heb ook de tijd er niet voor om de ontbrekende stuk voor stuk te gaan lopen opzoeken.
edit: zie dat iemand al behulpzaam is geweest...
[ Voor 4% gewijzigd door cjpostma op 31-05-2023 21:26 ]
Bijna alle andere verhaallijnen zonder rewind gedaan. Wel jammer dit nodig te hebben maar tegelijkertijd bijna niet te doen als je 3 sterren wil halen met bepaalde chapters.
https://www.windowscentral.com/forza-horizon-5-tuning-guide
Rijd alles zoek in A & S1 klasse ongeacht wat voor soort race het is. Vind niet erg om te verliezen maar dan wel op waardigheid en dit voelt als een cheatauto en dat was het volgens mij ook ookal in deel 4
Ik denk maar zo, des te zoeter is de overwinning als je een Boneshaker achter je laat. Ikzelf gebruik 'm zelden of nooit, want tsja, als je verliest in een Boneshaker voel je je echt dubbel stom ;-)Pimmuz schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 11:18:
Gaan ze nog een keer iets aan die Boneshaker doen?
Rijd alles zoek in A & S1 klasse ongeacht wat voor soort race het is. Vind niet erg om te verliezen maar dan wel op waardigheid en dit voelt als een cheatauto en dat was het volgens mij ook ookal in deel 4
Vaak bu'j te bang!
Geen last van rammers, als je vooraan rijdt-tom-562 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:16:
Wat bezielt mensen toch om tijdens een Trial continu te lopen rammengisteravond weer zo'n Trial. Ik heb mijn auto stilgezet en ben maar een filmpje op mijn telefoon gaan kijken, uiteindelijk de complete trial verloren. Ik speel hem later wel opnieuw, maar ik gun het de rest niet om te winnen
Met een Trial kan je beter helemaal achteraan starten en de eerste paar bochten afwachten lijkt het haast wel... Er zijn altijd malloten die met mach 7 je er bij de eerste bocht uit proberen te beuken
Vaak bu'j te bang!
Startte inderdaad bij de eerste race achteraan, maar na eerste bocht zat ik al vooraan, enkel nog 2 AI's zaten voor mij.-tom-562 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 10:53:
[...]
Met een Trial kan je beter helemaal achteraan starten en de eerste paar bochten afwachten lijkt het haast wel... Er zijn altijd malloten die met mach 7 je er bij de eerste bocht uit proberen te beuken
Ik heb precies hetzelfde probleem met een T300. Op internet lees je dat je de usb voor 5 sec uit je pc moet halen en dat het dan zou moeten werken, Dat werkt maar 1 op de 10 keer. Als het werkt in de freeroaming, werkt FFB dan weer niet in een race. Heel frustrerend.Fanta schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:18:
Pff altijd met veel plezier FH5 gespeeld, maar sinds kort is de game onspeelbaar geworden, geen idee wat er aan de hand is. Opstarten gaat voor geen meter, duurt echt een eeuwigheid voordat de game start en ik moet meerdere keren achter elkaar op de snelkoppeling klikken om hem op te laten starten. Start de game dan eindelijk, dan duurt het verschrikkelijk lang totdat het menu geladen wordt. En als je dan eindelijk in de game zit, doet de FFB het niet..
Iemand tips?
Spel verwijderd, cache verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog steeds hetzelfde resultaat. T300 heeft laatste versie en heb ook laatste versie van het spel. Al 2 weken niet meer geprobeerd om te spelen omdat het toch weinig zin had. Mogelijk in het weekend nog een keer kijken of FH5 een update heeft gehad.
Dus als iemand nog een tip heeft, ben ik zeer benieuwd of het werkt
Ik heb de drivers van de T300 opnieuw geïnstalleerd, en sindsdien werkt alles weer als vanouds..jeroentje93 schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 14:53:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem met een T300. Op internet lees je dat je de usb voor 5 sec uit je pc moet halen en dat het dan zou moeten werken, Dat werkt maar 1 op de 10 keer. Als het werkt in de freeroaming, werkt FFB dan weer niet in een race. Heel frustrerend.
Spel verwijderd, cache verwijderd en opnieuw geinstalleerd en nog steeds hetzelfde resultaat. T300 heeft laatste versie en heb ook laatste versie van het spel. Al 2 weken niet meer geprobeerd om te spelen omdat het toch weinig zin had. Mogelijk in het weekend nog een keer kijken of FH5 een update heeft gehad.
Dus als iemand nog een tip heeft, ben ik zeer benieuwd of het werkt
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Ik zag m aanvankelijk niet totdat ik een tip las op Reddit
Goede tip. Zo was ik ook de Lotus Carlton kwijt. Ik had wel in mijn hoofd dat dat eigenlijk een Opel Omega was, maar even niet bedacht dat Lotus uit Engeland komt en dat ding dus bij Vauxhall te vinden isMr. Freeze schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:05:
Als iemand z’n nieuwe Hummer niet kan vinden, kijk bij GMC.
Ik zag m aanvankelijk niet totdat ik een tip las op Reddit

Ik ging gisteren een lijstje maken met auto's die ik nog moet voor de "New cars" accolades bij Evolving World, maar daar zitten bijna alleen maar auto's bij die alleen een keer bij een bepaalde Festival Playlist te krijgen waren. Daar kan ik dus nog lang op wachten

Vaak bu'j te bang!
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Oh oh Mr. B, oh oh!
Beide zijn gratis te downloaden via je inbox van het message center. Leuk voor de verzameling, meer nietVincentG schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 16:48:
Zag al ergens iets voorbij komen over Barbie gebeuren. Wat houdt het in, nieuwe story, enkel de auto, iets anders?