[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 53 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 19:30
Xbox app helaas.
Vrijwel alle opties uitgevoerd om de boel te resetten of opnieuw te installeren en ik blijf in de game services loophole hangen.
Enige optie is Windows opnieuw te installeren..maar dat nou te doen om alleen FH5 te kunnen spelen? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59

-tom-562

Oliesjeik

Cool! Ben benieuwd naar de anti-lag en launch control.
Nieuwe customization is ook wel tof, alleen jammer dat het weer voornamelijk Liberty Walk wide body kits zijn, die zijn nogal afgezaagd imo

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ik reed vandaag hier: https://www.google.com/ma...ajTUtg!2e0!7i16384!8i8192

En ineens kreeg ik een flashback dat er een flitpspaal zou staan, terwijl ik er nog nooit geweest was..
Hoe zou dat toch komen? ;)

wat eigen fotos voor de sfeer impressie :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_I4bLUfhv6LfD1eUlEus3dZj38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iJqnXY8uYY06khsYTsNYlZfJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1WqCwYNiCZSdJCUDUH97T4S-3aI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCZJRvFjfeBsFLfvuoUZu2pF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_ALqmjdUzmd65lj2bkKlzIHH-g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3rtTVYherOHnWbaJxBy0te9X.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43y7EN-rMoVxjTk2CDLOuFsuHCE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbr3rDJq1pwaGuvUmyVMe2j6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzOxLkw8om7bfvLOM5DpGH2GxPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gLv7ZrZ9E8RHVNOLhn0jdtz5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ibhjFqUIl4UUUWUXpPI4CQhYbQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QuNuGIn2ZbEzu7vNp3Co1qxC.jpg?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Is dat de FH4 motor DLC die 1 april beschikbaar is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:55:
Ja, en ook boten voor op dat meer. Lekker zeilen in FH4. Enige wat ik altijd wilde.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:34
-tom-562 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 21:39:
Cool! Ben benieuwd naar de anti-lag en launch control.
Nieuwe customization is ook wel tof, alleen jammer dat het weer voornamelijk Liberty Walk wide body kits zijn, die zijn nogal afgezaagd imo
Anti-lag is er nu. Vind het effect een tikkie te overdreven qua looks en geluid.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vanochtend maar even de Xbox aangezet om alvast de DLC te downloaden, 19 GB schoon aan de haak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

guido66 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 20:38:
[...]

Anti-lag is er nu. Vind het effect een tikkie te overdreven qua looks en geluid.
Beetje overdreven ja. Launch Control werkt trouwens nu op alle auto's. Wel prettig vind ik! Ik heb een goede Class B Civic tune (fwd), maar goed wegkomen is altijd lastig

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:51
kevlar01 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:33:
Vanochtend maar even de Xbox aangezet om alvast de DLC te downloaden, 19 GB schoon aan de haak :)
De rally expansion zit daar nog niet bij,die is later vandaag pas te downloden. Benieuwd hoe groot die download is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

skreppiedoe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:55:
[...]

De rally expansion zit daar nog niet bij,die is later vandaag pas te downloden. Benieuwd hoe groot die download is.
Ai, vermoedde al zoiets… naja dan heb ik de base update iig al gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
kevlar01 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:30:
[...]

Ai, vermoedde al zoiets… naja dan heb ik de base update iig al gedaan :)
Ik had hem.gisteren ook binnengehaald,scheelt toch weer.
Volgens de officiele site zou de expansion vanavond om 20u pas live gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

skreppiedoe schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:55:
[...]

Op mijn laptop werkte het downloaden niet helemaal goed, dus besloot hij de volledige 124,8Gb opnieuw te doen :X

Op mijn PC was het ruim 22Gb.

Ingame komt er bij de westelijke duinen een groot logo bij. Als je daar probeert naar de rally-wereld te gaan krijg je een teaser en inderdaad de mededeling dat het vanaf vanavond 20u te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
gwystyl schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:53:
[...]

Op mijn laptop werkte het downloaden niet helemaal goed, dus besloot hij de volledige 124,8Gb opnieuw te doen :X

Op mijn PC was het ruim 22Gb.

Ingame komt er bij de westelijke duinen een groot logo bij. Als je daar probeert naar de rally-wereld te gaan krijg je een teaser en inderdaad de mededeling dat het vanaf vanavond 20u te spelen is.
Dat logo staat er al wat langer,vanaf de aankondiging volgens mij
,ik had er zelf nog niet op geklikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25
Klopt het dat de laatste versie van FH5 3.573.834.0 is?

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 29-03-2023 13:14 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Fh5 crasht sinds de update van gisteren bij mij continu tijdens het zelf upgraden van een auto (xbox series x)

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

guido66 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:45:
Fh5 crasht sinds de update van gisteren bij mij continu tijdens het zelf upgraden van een auto (xbox series x)
Geprobeerd de game af te sluiten (via Home, select --> game afsluiten), ipv de game te openen via quick resume?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
kevlar01 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:31:
[...]

Geprobeerd de game af te sluiten (via Home, select --> game afsluiten), ipv de game te openen via quick resume?
om ook te reageren. ja, al gaat dat na die crash ook gewoon vanzelf ;)
Zodra ik een tune wil wisselen sluit de game gewoon af.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-03-2023 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
@kevlar01 @ArthurMorgan wisselen of een tune downloaden lukt wel. Bij mij crasht ie als ik zelf aan het tunen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het lijkt per auto te verschillen, bij de een crashed hij bij mij en bij een andere niet. Jesko crashed bijvoorbeeld wel bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

ggj87 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:55:
Die ga ik zeker kopen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CV_vQ68i4EzuifIr8hxRmYND9cg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rSn3bjsuxOnoN06JzyggyZSs.jpg?f=fotoalbum_large

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hier is de uitbreiding aan het downloaden, erg benieuwd of dit me beter gaat bevallen dan Hot Wheels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 13:09

jbbrans

Lekker geregeld weer die update.
Vanmiddag ms-store geopend en update geforceerd. FH5 staat al vandaag bijgewerkt. Fijn denk ik, dan kan ik vanavond lekker een rondje rijden.

Nee hoor, na starten FH5: Je game heeft een update nodig. Je mag even 17,8GB downloaden.

Over een uur maar weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:57
jbbrans schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:39:
Vanmiddag ms-store geopend en update geforceerd. FH5 staat al vandaag bijgewerkt. Fijn denk ik, dan kan ik vanavond lekker een rondje rijden.

Nee hoor, na starten FH5: Je game heeft een update nodig. Je mag even 17,8GB downloaden.

Iets soortgelijks hier op de Xbox... Zet het ding aan en ga gelijk naar updates, ok staat een 30 GB update ongeveer klaar, installeren maar en spelen. Rij naar rally adventure en daar krijg ik doodleuk de melding dat ik die nog moet installeren... Goed, met gigabit glasvezel is dat zo gebeurd gelukkig maar ja de ervaring zou op dit punt echt wel beter kunnen Microsoft...

Edit: ok wel geinig om dan de eerste achievement te zien die 0,03% van spelers heeft op dit moment :+

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 29-03-2023 20:51 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Gaat lekker hier met die update met download snelheid van 0 kb/s :o

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Nou eerste uurtje gespeeld... Het is vooralsnog redelijk wat ik verwacht had en ik ga me er wel mee vermaken, beter dan met hotwheels wat wel ok was maar eigenlijk niet helemaal mijn ding.

Maar het niveau van de codriver instructies is redelijk bedroevend. In de eerste paar races al een paar keer gehad dat je de melding 'hairpin' zo laat krijgt dat je als je direct in de ankers slaat heel misschien nog een kans hebt er niet uit te vliegen. Ook lijken ze totaal geen rekening te houden met hoe je bij een bocht aankomt waardoor een medium corner de ene keer gewoon vol gas kan en de volgende keer moet je er vol voor in de ankers omdat het direct na een recht stuk was en je 200+ gaat. Uiteindelijk zit ik dus alsnog vaak naar de minimap te kijken.
Verder ook geen instructies zoals wanneer je wel en niet kunt afsnijden of zo. Het voelt allemaal een beetje wannabe, maar uiteindelijk is het natuurlijk vooral gewoon Forza horizon met een rally sausje en zeker geen echte rally game (al is het lang geleden dat ik een rally game gespeeld heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:16
Ik heb net de eerste team eindrace afgerond. Gaat wel snel deze dlc…

Verder merkte ik dat ik hij het rally rijden de moeilijkheidsgraad fiks omhoog moest gooien. Waarschijnlijk omdat je niet eerst tig auto’s in hoeft te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Bij mij begon de expansion te installeren terwijl ik aan het freeroamen was. Toen ik er naartoe wilde gaan, kreeg ik een paar keer het filmpje te zien. Uiteindelijk Xbox gereboot en toen kon ik er wel naartoe.

De bocht-meldingen kunnen inderdaad behoorlijk laat zij en niet alles zeggend. Kijk wel naar de mini-map en de brake lijn. :p

Wat ik wel gruwelijk irritant vind (niet heel lang gespeeld), maar ook in Hot Wheels zat, is dat constant challenges op je scherm gepinned worden en in beeld blijven staan. Nog geen optie gevonden om het auto pinnen uit te zetten. Voegt voor mij echt helemaal niets toe behalve irritante schermvulling.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mooie map, auto's klinken lekker, leuke manier van navigeren en geen last meer van drivatars die zelfs met 100KM/u zonder te slippen door een bocht gaan, kortom, hele gave DLC, ik was er aanvankelijk beetje sceptisch over. Oja, en the Offspring op Epitah radio :)

Alleen de garage moet ik weer even flink opruimen, komende maand komen er weer een stuk of 15 nieuwe bij.

Waar ik ook naar uitkijk zijn nieuwe rival events, knappe routes die ze hebben gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 30-03-2023 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

jbbrans schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:39:

Super irritant ja. Ik zag dat Rally icoon op de map, dus ik druk er op (of ergens in het menu, weet niet meer). Gaat Forza naar de Forza store o.i.d. 'You already own this item', dus ik denk, mooi. Ik rij op de map naar het icoon toe, springt Forza naar de Microsoft store om idd die 18gb te downloaden :( Download aangezet, Xbox uitgezet en naar bed gegaan, had geen zin meer om te wachten gisteravond :(

Heeft iemand trouwens nog wat tuningtips m.b.t. snelle (>S1 class) AWD auto's? Ik heb best veel last van onderstuur met gas los, echt heel irritant. Dan moet de auto echt behoorlijk afremmen voordat die de bocht om wilt. Overstuur genereren kan natuurlijk altijd door de differentieel bias wat naar achteren te zetten en gas te geven. Maar dat wil ik niet. Met gas los (dus geen aandrijfkrachten) moet die wagen de bocht om gaan.
Front downforce maximaal zetten lijkt wel redelijk te helpen, maar heeft nog niet het gewenste effect.

[ Voor 24% gewijzigd door -tom-562 op 30-03-2023 11:06 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

-tom-562 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:03:
[...]

Super irritant ja. Ik zag dat Rally icoon op de map, dus ik druk er op (of ergens in het menu, weet niet meer). Gaat Forza naar de Forza store o.i.d. 'You already own this item', dus ik denk, mooi. Ik rij op de map naar het icoon toe, springt Forza naar de Microsoft store om idd die 18gb te downloaden :( Download aangezet, Xbox uitgezet en naar bed gegaan, had geen zin meer om te wachten gisteravond :(

Heeft iemand trouwens nog wat tuningtips m.b.t. snelle (>S1 class) AWD auto's? Ik heb best veel last van onderstuur met gas los, echt heel irritant. Dan moet de auto echt behoorlijk afremmen voordat die de bocht om wilt. Overstuur genereren kan natuurlijk altijd door de differentieel bias wat naar achteren te zetten en gas te geven. Maar dat wil ik niet. Met gas los (dus geen aandrijfkrachten) moet die wagen de bocht om gaan.
Front downforce maximaal zetten lijkt wel redelijk te helpen, maar heeft nog niet het gewenste effect.
Gevonden op internet:
How do you fix the understeer in Forza Horizon 5 AWD?
Too much understeer on corner entry
Increase front aero.
Increase toe out at the front of the car.
Lower rear deceleration differential.
Increase front tyre pressures.
Lower your front springs, rebound stiffness and ARBs.
Increase rear spring stiffness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

kevlar01 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:33:
[...]

Gevonden op internet:

[...]
Ohja, toe-out niet eens aan gedacht, logisch ook. Lever je wel wat in aan stabiliteit. Had bij het front differentieel de deceleration differential al lager gezet, dat hielp ook iets.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

-tom-562 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:44:
[...]

Ohja, toe-out niet eens aan gedacht, logisch ook. Lever je wel wat in aan stabiliteit. Had bij het front differentieel de deceleration differential al lager gezet, dat hielp ook iets.
Je kan ook nog met de anti-rol bar stifness spelen, dat helpt voor mij meestal ook wel.

Misschien kan je deze sheet gebruiken om wat te fiddlen en te tweaken:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2gzk8h91ek081.png

[ Voor 14% gewijzigd door kevlar01 op 30-03-2023 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

kevlar01 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 12:51:
[...]

Je kan ook nog met de anti-rol bar stifness spelen, dat helpt voor mij meestal ook wel.

Misschien kan je deze sheet gebruiken om wat te fiddlen en te tweaken:
[Afbeelding]
Ah nice, ik heb deze direct uitgeprint :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:20
Nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door Tommy-D op 30-03-2023 17:30 . Reden: Laat ook maar. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQD7elPbXj4gvlFrPar0pdayIMQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZPOstf6MCT6SLChTJXZPJdh.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
Hoe is de Rally DLC? Beetje de moeite als je de SP van het origineel (qua festival meuk) een beetje doorgereden bent? Of vooral meer van hetzelfde?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

Hoewel ik Colin McRae Rally (+Dirt 1/2/3) fan van het eerste uur ben was ik was bij de aankondiging wat teleurgesteld. Zelfde thema als FH1 (en in zekere zin Storm Island en Fortune Island). De setting is ook nog eens identiek aan de main game. Maar na 1 race was ik meteen verkocht. Eindelijk een Dirt game die Codemasters al jaren verzuimt te maken. Enkel point to point races. Geen circuits. Behoorlijk pittig zonder minimap met alleen pacenotes. Jammer dat de callouts vaak net te laat zijn waardoor je dan toch nog wel eens in de hekken eindigt maar dat mag de pret niet drukken.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik vind hem leuk. De races zijn ook leuk met de langzame auto's, het komt veel meer aan op echt sturen i.p.v. globaal het circuit volgen en een muurtje meepakken.
Ik heb wel de difficulty wat omhoog gezet.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
Hoewel de setting hetzelfde is hebben ze serieus veel veranderd. Andere overgrond (heel fijn fluffy dust, kleiachtig en meer) Nieuwe planten en bomen. Veel heuvelachtiger omgeving. Andere rotsformaties zoals bijvoorbeeld Grand Canyon achtig. Ik ben er erg blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Vind hem ook best tof :)
Hier nog een review van IGN:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Zodra ik een andere tune wil laten crashed de game iedere keer nu - iemand anders hier ook last van?
Oudere Nvidia drivers geprobeerd maar dat helpt ook niet -O-

[ Voor 23% gewijzigd door calsonic op 01-04-2023 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
calsonic schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:37:
Zodra ik een andere tune wil laten crashed de game iedere keer nu - iemand anders hier ook last van?
Yep, dat was hier al eerder gemeld. bij mij op Xbox, dus ligt niet aan je pc.

[ Voor 7% gewijzigd door guido66 op 01-04-2023 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
guido66 schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 12:52:
[...]

Yep, dat was hier al eerder gemeld. bij mij op Xbox, dus ligt niet aan je pc.
Oké...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
De Rally DLC is leuk en een gave toevoeging aan FH5

Een paar minpuntjes :
- De rally's zijn aan de korte kant 2-3 min gemiddeld
- De pacenotes aan de late kant
- Zelf rally's maken met automatische pacenotes gaat niet (alleen maar races)
- Volgens mij is het totaal aantal rally's niet zo heel groot.

Buiten dat vermaak ik me prima

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f83lUSrbrpPxKqmJ9JyeMmn9TAQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hAtflJdEs1OpfXRYaLV115TD.jpg?f=user_large

Heb de livery voor de boneshaker klaar. Eentje met henk als soort evil doodshoofd. De andere strak met T logo. Beide hebben het chip patroon in glans over een matte verf. De foto’s zijn overbelicht om het patroon zichtbaarder te maken.
Sc: 123 309 063
Sc: 136 666 069

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@FormFirm mooie “evil” Henk ;)

Knap gedaan weer joh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben toch voor de strakke logo gegaan. Echt heel mooi!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Henkus schreef op zondag 2 april 2023 @ 20:11:
De Rally DLC is leuk en een gave toevoeging aan FH5

Een paar minpuntjes :
- De rally's zijn aan de korte kant 2-3 min gemiddeld
- De pacenotes aan de late kant
- Zelf rally's maken met automatische pacenotes gaat niet (alleen maar races)
- Volgens mij is het totaal aantal rally's niet zo heel groot.

Buiten dat vermaak ik me prima
Ik vermaak me er ook prima mee. Ik heb gisteren de laatste teambaas verslagen en de Goliath gewonnen, zodat ik nu ook de rally-opdrachten van de weekly playlist kan doen. Komende tijd rustig werken aan het afvinken van de openstaande opdrachten.
Ik heb het idee dat deze uitbreiding minder speeltijd geeft dan de Hot Wheels uitbreiding, maar het is wel net anders dan "het vasteland". Ik ben wel benieuwd of het verschillend genoeg is om me na het afwerken van de puntjes nog vaak terug te laten komen. Ik weet in ieder geval dat ik zo min mogelijk tijd in die duinen ga doorbrengen :X 8).
De 2019 Porsche 911 GT3 RS FE is mijn favoriete wapen;
Afbeeldingslocatie: https://www.kudosprime.com/fh5/images/cars/big/fh5_car_509.jpg?v=1
vooral op de weg is hij briljant, en op het harde zand doet hij het ook goed. Op het losse zand is hij wat minder, maar ik heb het idee dat je daar bijna alleen met de buggies wat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
gwystyl schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 08:43:
[...]
Ik heb het idee dat deze uitbreiding minder speeltijd geeft dan de Hot Wheels uitbreiding, maar het is wel net anders dan "het vasteland". Ik ben wel benieuwd of het verschillend genoeg is om me na het afwerken van de puntjes nog vaak terug te laten komen. Ik weet in ieder geval dat ik zo min mogelijk tijd in die duinen ga doorbrengen :X 8).
Ik heb ook wat races gedaan met mijn favorite rally auto; de Pagani Zonda Cinque Roadster. Het gaat wat mij betreft prima allemaal met deze uitbreiding; maar echt geïnspireerd is het allemaal niet. Meer van hetzelfde zeg maar. Veel minder wow-factor als de Hot Wheels uitbreiding.

Naar mijn idee hadden ze dit net zo goed kunnen samenvoegen met de rest van de wereld. Het thema van het nieuwe gebied is naar mijn idee wel wat minder Mexico, het heeft meer iets van VS of Australië weg!? Ik ben al met al blij dat ik deze uitbreiding jaren terug in de bundel heb gekocht en er niet los voor heb moeten lappen. Ik denk dat ik dan vriendelijke bedankt had.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@zzzzz interessante rally-auto, zou niet in me opkomen :)
Ik denk dat het lastiger is om de huidige wereld/kaart uit te breiden dan er een apart deel/level voor te maken. Het lijkt voor mij ook meer op de gewone wegen in Mexico, met al belangrijkste verschil dat er volgens mij veel meer bochtjes in zitten (minder ruimte voor lange rechte stukken, laat staan snelweg), en het mulle zand en de grand-canyon achtige delen zijn wel echt anders.
De manier van racen is iets anders als je voor de rally-mode kiest; als je race-mode kiest, lijkt het inderdaad veel op de races in Mexico. Het is voor mij in ieder geval leuk vermaak, omdat ik de meeste races in Mexico al gedaan heb. Ik vind het inderdaad wel minder apart/aantrekkelijk dan Hot Wheels.
Het is wel vrij vergelijkbaar met het extra eiland dat bij FH4 zat. Dat was ook "meer van hetzelfde", terwijl de Lego-uitbreiding echt een hele andere beleving gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 14:16
Hoi, ik wil ook lid worden van de GoT raceclub in Forza maar elke keer als ik 'zoek club'klik in de game krijg ik een pop up met welke app ik dat verzoek moet openen? Moet je lid worden via de xbox app buiten de game om of kan het binnen in de game en doe ik iets fout? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
@Rene44 Heb je de app "Updates van vrienden en community" geïnstalleerd? Hierin zit een tab met "Xbox clubs".

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
ariekanari schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 13:37:
@Rene44 Heb je de app "Updates van vrienden en community" geïnstalleerd? Hierin zit een tab met "Xbox clubs".
Maar ik gebruik een pc. Er is dus een app in het spel dat heet "updates van vrienden en community" of bedoel je in de xbox app buiten het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
@Rene44 Sorry, dat is een app op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

Ik heb onlangs een Thrustmaster T300 RS aangeschaft en probeerde deze ook eens uit in FH5 maar wat een drama was dat zeg :p

Nu heb ik wat sites gevonden met Advanced Controls instellingen maar of deze pagina's zijn sterk verouderd of er klopt gewoon geen zak van. Bepaalde instellingen zie ik in het spel niet terug of ik moet iets in Windows aanpassen erg vaag.

Heeft er hier iemand ervaringen met dit stuur en de controls wat getweakt zodat er wel mee te rijden is?

Bvd,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Pimmuz schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:52:
Ik heb onlangs een Thrustmaster T300 RS aangeschaft en probeerde deze ook eens uit in FH5 maar wat een drama was dat zeg :p

Nu heb ik wat sites gevonden met Advanced Controls instellingen maar of deze pagina's zijn sterk verouderd of er klopt gewoon geen zak van. Bepaalde instellingen zie ik in het spel niet terug of ik moet iets in Windows aanpassen erg vaag.

Heeft er hier iemand ervaringen met dit stuur en de controls wat getweakt zodat er wel mee te rijden is?

Bvd,
Persoonlijk vond ik FH met een steering wheel niet echt een geweldige combinatie. Het is meer arcade, dan een sim-racer. Vond het bij FM wel beter.

Er zijn wel updates geweest die dingen heeft toegevoegd voor stuurwielen, dus check vooral even de controller settings. Kan goed zijn dat die dingen dus nu veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Pimmuz schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:52:

Bvd,
Ik rij alleen maar met een stuur ( SimXperience AccuForce )

Ik heb geen ervaring met het Thrustmaster stuur maar misschien kun je Forza Emuwheel proberen ( Gebruik ik ook met mijn AccuForce )

https://forzatools.weebly.com/forza-emuwheel.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Zo, de Rally expansion is nu ook op 100%. FH5 is qua achievements nu ook weer op 100% voor mij...
Nu wachten op de release van Forza Motorsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
@kevlar01 Hoe win je de Eliminator?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ik probeer altijd mijn battles uit te kiezen. Als je het redt tot de laatste ronde dan is het wel handig om een level 10 auto te hebben. Ook is het handig om alvast een aanloopje te nemen als je begint aan de laatste sprint naar de finish.
Dus stel dat de laatste ring is onderaan in de map, en de countdown begint, dan blaas je richting het noorden op goed geluk zodat je een voorsprong hebt op de rest, en dan is het hopen dat de waypoint ook in die richting is.

Hier staan ook nog wat tips:
https://www.trueachieveme...-achievement?showguides=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

Bij het winnen van de Eliminator komt ook redelijk wat mazzel kijken. Net even gespiekt. Blijkbaar heb ik 121x gespeeld waarvan ik 21x de eindrace haalde en van die 21 won ik 9 keer. Die laatste tip van Kevlar is inderdaad heel belangrijk want daardoor won ik bijna 50% van de eindraces. Kaartkennis is ook heel handig (waar liggen veel rotsen, waar staan de piramides, canyons, etc). Maar vooral veel spelen, ben ik bang. Er is geen silver bullet.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Is er hier ook iemand met het hieronder genoemde probleem?

https://www.reddit.com/r/...fsniy/missing_rally_race/

(Grit Reaper events blijft hangen op 7/8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
Mr. Freeze schreef op woensdag 12 april 2023 @ 11:15:
Is er hier ook iemand met het hieronder genoemde probleem?

https://www.reddit.com/r/...fsniy/missing_rally_race/

(Grit Reaper events blijft hangen op 7/8)
De 8ste is nu seasonal, en daardoor verborgen. Het duurde bij mij ook ff voor ik het doorhad: switch to normal event loste het bij mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
guido66 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 12:38:
[...]

De 8ste is nu seasonal, en daardoor verborgen. Het duurde bij mij ook ff voor ik het doorhad: switch to normal event loste het bij mij op.
Dank voor meedenken, maar daar had ik zelf ook rekening mee gehouden. Ik heb echt bij alle Grit Reaper events zowel de race als rally gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Mr. Freeze schreef op woensdag 12 april 2023 @ 13:03:
[...]

Dank voor meedenken, maar daar had ik zelf ook rekening mee gehouden. Ik heb echt bij alle Grit Reaper events zowel de race als rally gewonnen.
1 race per ongeluk op een te lage moeilijkheidsgraad gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
guido66 schreef op woensdag 12 april 2023 @ 15:33:
[...]

1 race per ongeluk op een te lage moeilijkheidsgraad gedaan?
Dat zal zomaar kunnen, meestal staat ie op Expert, maar soms gaat ie even naar Highly Skilled, als ik een keer tijd heb zal ik ze maar gewoon even allemaal opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Highly skilled is ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Ja, nu is gelukt, ik was bezig met hele rijtje opnieuw af te werken op standje Expert toen opeens archivement was behaald, na iets van vier races.

Dank voor je hulp, zelf had ik helemaal niet aan die moeilijkheidsgraad gedacht, was me ook niet duidelijk. Zal ik toch een keertje Average hebben gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 12-04-2023 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
[b]Pimmuz schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:52

Bvd,
Ik heb hetzelfde stuur als jou en heb destijds enkele setups van Youtubers erin geramd tot wanneer het bestuurbaar werd ;) Het is dus trail en error, maar het was ook opvallend dat persoon X iets anders wil voelen dan persoon Y.

In the end was het de zoektocht waard. Ik ben totaal geen pro en mijn tijden zijn beter op een controller :+ Maar het genot om af en toe wat rond te cruisen is dan ook de reden dat ik ooit die Trustmaster kocht. AC is wat dat betreft ook volledig open gegaan met die freeroams en traffic. Rally expansion is ook zeer leuk met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Misschien domme vraag maar waar zijn de leaderboards te vinden? Ik wil graag tijden vergelijken e.d. maar kan nergens in de game optie zien.

EDIT: gevonden!

[ Voor 6% gewijzigd door Rene44 op 14-04-2023 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Rene44 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 23:00:
Misschien domme vraag maar waar zijn de leaderboards te vinden? Ik wil graag tijden vergelijken e.d. maar kan nergens in de game optie zien.

EDIT: gevonden!
Het is je gelukt om lid te worden van [got]?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene44
Mr. Freeze schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:06:
[...]

Het is je gelukt om lid te worden van [got]?
Yup. Werkt allemaal prima. Ik heb Forza al maanden en had eigenlijk nooit gekeken naar de rival optie, maar het is erg vermakelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Rene44 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:44:
[...]

Yup. Werkt allemaal prima. Ik heb Forza al maanden en had eigenlijk nooit gekeken naar de rival optie, maar het is erg vermakelijk. :)
Ja, is leuk. Ik hou er vooral van omdat je echt veel auto’s uit je garage gaat gebruiken en ook tunes voor gaat maken, of zoeken. Zelf probeer ik bij elke rival ronde een andere auto te gebruiken, is niet altijd een succes maar houdt je wel bezig met het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
En bevestigd!

https://forums.forza.net/...forza-monthly-livestream/

[ Voor 3% gewijzigd door ggj87 op 18-04-2023 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Speel al enige tijd met veel plezier Forza maar waar ik met highly-skilled alle races goed kon bijbenen met Forza 4 is dit met Forza 5 niet te doen. Halverwege een race liggen er 1a2 drivaters die echt niet meer in te halen zijn. Moeilijkheid graad is in ieder geval een stuk anders en speel nu Above Average wat het nog enigszins behapbaar maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door rutgergron op 19-04-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
rutgergron schreef op woensdag 19 april 2023 @ 16:02:
Speel al enige tijd met veel plezier Forza maar waar ik met highly-skilled alle races goed kon bijbenen met Forza 4 is dit met Forza 5 niet te doen. Halverwege een race liggen er 1a2 drivaters die echt niet meer in te halen zijn. Moeilijkheid graad is in ieder geval een stuk anders en speel nu Above Average wat het nog enigszins behapbaar maakt.
Ik denk dat je met de verkeerde auto's en/of tune aan het rijden bent. Ik ben ook geen held achter het stuur, maar met higly-skilled is toch vrij makkelijk om een race te winnen, ongeveer na 1/3 van de race lig ik al op kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Het verschilt idd per auto/tune. Als je de goede combinatie hebt dan is het allemaal goed te doen.
Op het Forza gedeelte van Reddit hebben ze bij b.v. iedere Season een thread met goede tunes voor ieder event. Die tunes gebruik ik ook vaak in game.

Edit:
Zijn de auto/tune combinaties waarmee de drivaters random of zijn dat echt bestaabde combinaties waarmee andere personen IRL (in dit geval het GoT clubje :P) mee rijden?

[ Voor 26% gewijzigd door -tom-562 op 20-04-2023 08:46 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RigolleM schreef op woensdag 19 april 2023 @ 19:14:
[...]

Ik denk dat je met de verkeerde auto's en/of tune aan het rijden bent. Ik ben ook geen held achter het stuur, maar met higly-skilled is toch vrij makkelijk om een race te winnen, ongeveer na 1/3 van de race lig ik al op kop.
Dat mag zo zijn maar er is wel echt een verschil in difficulty tussen FH4 en FH5. Ik had zelf precies hetzelfde toen ik net overgestapt was. Ik kan inmiddels ook weer gewoon op Highly Skilled races winnen maar dan wel alleen met het goede materiaal; online wat goede tunes opzoeken (op Reddit idd).

Eigenlijk was FH4 wellicht te makkelijk als je keek naar de driveatars, het is gewoon even wennen in FH5 :) Ik vind dat zelf wel leuk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 18:25
-tom-562 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 08:29:
Het verschilt idd per auto/tune. Als je de goede combinatie hebt dan is het allemaal goed te doen.
Op het Forza gedeelte van Reddit hebben ze bij b.v. iedere Season een thread met goede tunes voor ieder event. Die tunes gebruik ik ook vaak in game.

Edit:
Zijn de auto/tune combinaties waarmee de drivaters random of zijn dat echt bestaabde combinaties waarmee andere personen IRL (in dit geval het GoT clubje :P) mee rijden?
Dat is gewoon random en fictief. Ik zie namen rijden uit mijn vriendenlijst die al in geen jaren hun xbox aan hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Het scheelt nogal welke klasse je rijdt, een S2 race op above average kan lastiger zijn dan een Expert race in een D of C klasse auto, overigens, hoe beter de tune, des te beter de drivatars. Een verplichte race in de S2 klasse doe ik altijd terugschroeven door een S2 901 tune te gebruiken. (die ik vrijwel altijd zelf maak)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Mr. Freeze schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:13:
Het scheelt nogal welke klasse je rijdt, een S2 race op above average kan lastiger zijn dan een Expert race in een D of C klasse auto, overigens, hoe beter de tune, des te beter de drivatars. Een verplichte race in de S2 klasse doe ik altijd terugschroeven door een S2 901 tune te gebruiken. (die ik vrijwel altijd zelf maak)
Dat laatste is niet per se waar. Je zegt hoe beter de tune, maar het gaat eigenlijk alleen maar om de performance score. Als je van een S2 901 naar een 998 gaat dan krijgen de drivatars inderdaad ook een tune met een hogere rating.
Maar je kunt prima een tune hebben die veel sneller is terwijl de rating niet hoger is. Dat zou ik een betere tune noemen eerder dan puur alleen naar de performance rating te kijken.
Sterker nog, sommige auto's kun je 'downgraden' ten opzichte van stock waarmee je ruimte krijgt om andere onderdelen te upgraden en zo een veel snellere auto te creëren terwijl dat cijfertje ongeveer gelijk gebleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Was nog eens een poging aan het doen om in rally adventure te komen maar het wou maar niet, speelde voor geen meter... Maar wat blijkt, de game heeft zichzelf ergens spontaan terug op quality mode gezet 7(8)7
Terug naar 60 fps en wat een verademing... Nu kan ik tenminste weer een beetje sturen. Snapte er al niks van.
Was eigenlijk toeval dat ik er achter kwam, alleen omdat ik aan het kijken was of je op de Xbox ook particle effects uit kon zetten om die achterlijke helicopter iets minder irritant te maken (helaas niet).
Blijf het verder de zwakste dlc vinden die ze ooit gemaakt hebben en kom ook vage bugs tegen. Zo startte mijn auto bij een bepaalde rally consequent in de achteruit en negeert de game ook consequent mijn eerste upshift in een rally (ben er ondertussen aan gewend om even twee keer te klikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 01:29
Aah maar die eerste upshift heb ik bij elke race.
Moet inderdaad 2x upshiften om naar 2de te gaan bij elke race en enkel bij de start.

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Moechy schreef op woensdag 26 april 2023 @ 21:44:
Aah maar die eerste upshift heb ik bij elke race.
Moet inderdaad 2x upshiften om naar 2de te gaan bij elke race en enkel bij de start.
Ik heb er eerder nooit last van gehad... Het starten in reverse gebeurde steeds vaker maar gelukkig weg na de game te herstarten.

Vind de finale races wel echt bizar slecht ook trouwens... Waarom ze het toch weer nodig vinden om je dan in een bagger buggy te stoppen en cross country te laten racen om uit te maken wie de beste racer is in een league die tot dan nog geen enkele cross country track had... De laatste race daarna mag je gelukkig wel weer een auto kiezen, maar wel weer met een of andere vage restrictie. Ging vrij goed, totdat de laatste 30% van de race of zo allemaal over diep zand gaat waarop mijn Manta voor geen meter meer vooruit kwam. Blergh, heb het voorlopig wel weer gehad. Die Manta was de enige B klasse optie die ik had en had tot nu toe de meeste lol in deze dlc met de langzamere klassen, daarom die gekozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_MN8kFk2PQun4taRl71vwQ_xVXY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TdD4hSIytjdLnWeVC78wUQrv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrZSVjEKEG97w9Lp18odf3FWqfA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CUbzK9cRmHrJhrmG9nBFXhVe.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PgdI4al4fP0s9SLyfUY2vaBPqoQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3XE9jFrp06QbRan43vBzPmyn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eGDCCAdUKRlWZalr6qVCyPhqHhE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQ8wtYcZNtAQNpRy24yfK5Q8.jpg?f=fotoalbum_tile
The first week of High Performance kicks off tomorrow and the name of the game is SPEED.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zdSBw7dFzjvenrkduygBAZxGgSw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iJF4zvwGTJk9JIpVpaLhPDXm.jpg?f=fotoalbum_large
And here's a glimpse of the goods coming tomorrow to the #Forzathon shop!

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 27-04-2023 00:01 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Het is wel een leuke game als je het een tijdje niet gespeeld. Was bij mij denk ik, half of jaartje geleden.
Enige dat ik wel vind, is dat het een ongelooflijk drukke game is.
Je krijgt ook constant auto's waardoor je nooit in allemaal kan rijden etc.

Maar goed dat is klagen om te klagen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Tja, dat heb ik denk met de meeste race games. 90% rijd je nooit in, 5% omdat het moet voor een race. :+

Heb nog steeds helemaal niets met die nieuwste DLC. Zolang ze het automatisch pinnen van challenges niet uitzetten, speel ik die ook niet meer. Vind HZ5 sowieso al minder leuk dan deel 4. Snap ook niet waarom 1 van de 2 events altijd een drift event moet zijn en ze bijna een kwartier van te voren al in beeld komen. In 4 vond ik het leuk om te wachten tot het nieuwe uur en dan met een groep proberen die Forzathon dinges te halen (ook al was het soms enorm saai). In 5, als ik er 1 probeer, ben ik bijna altijd alleen.
Daarnaast vind ik de story characters minder leuk en heb ik weinig met het hele Spaanse (Mexicaanse) gebeuren. Als ik naar een bepaald gebied moet om iets te zoeken voor een challenge, moet ik in veel gevallen nog steeds heel de map af speuren. 8)7

Ben wel benieuwd naar de speed update, maar verwacht er niet heel veel van. Die wekelijkse challenges boeien me ook vrij weinig meer. Meeste auto's heb ik al, of het is een auto die ik misschien 5min. uitprobeer.

[ Voor 12% gewijzigd door VincentG op 27-04-2023 11:45 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
VincentG schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:31:
Tja, dat heb ik denk met de meeste race games. 90% rijd je nooit in, 5% omdat het moet voor een race. :+
Ik hop een beetje tussen Xbox en Playstation, maar op GT7 moet je toch veel meer moeite doen om auto's te kunnen kopen. Toch kan ik ook daar bevestigen dat ik maar met een paar auto's rijd en de rest er is voor de collectie. :+

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Er zou iets meer verplichtingen mogen zijn zodat je met meer auto's rijdt.
Ofwel moet ik meer "user"tracks rijden 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Was weer leuk @ArthurMorgan in de Trial, jammer dat ik een checkpoint miste maar kon gelukkig beetje herstellen. Anyway, deze weer in the pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Geen idee of andere mensen dit ook hebben, maar bij het begin van een wedstrijdje (Rival event trouwens ook) moet ik 2x opschakelen om van z'n 1 in z'n 2 te komen. Is echt alleen bij de start, daarna niet meer, beetje vreemd.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
DeWaanzin schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 12:10:
Geen idee of andere mensen dit ook hebben, maar bij het begin van een wedstrijdje (Rival event trouwens ook) moet ik 2x opschakelen om van z'n 1 in z'n 2 te komen. Is echt alleen bij de start, daarna niet meer, beetje vreemd.
Klopt is een nieuwe bug. Was daarom alweer snel uitgespeeld gisteren. |:(

Las nu dat als je 'm even omzet naar manual w/ clutch, en daarna weer terug, dat ie het wel weer goed doet. Moet ik zelf nog testen.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Als je spawnt staat ie ook steevast in achteruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
https://youtu.be/7F6z9S7olog

Dit lijkt toch echt wel cool om eens te doen :D

Edit: juiste link geplaatst.

[ Voor 31% gewijzigd door Moechy op 01-05-2023 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:04

Fanta

FordPerformance™️

Pff altijd met veel plezier FH5 gespeeld, maar sinds kort is de game onspeelbaar geworden, geen idee wat er aan de hand is. Opstarten gaat voor geen meter, duurt echt een eeuwigheid voordat de game start en ik moet meerdere keren achter elkaar op de snelkoppeling klikken om hem op te laten starten. Start de game dan eindelijk, dan duurt het verschrikkelijk lang totdat het menu geladen wordt. En als je dan eindelijk in de game zit, doet de FFB het niet..

Iemand tips?

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 12-09 18:25
Fanta schreef op maandag 1 mei 2023 @ 10:18:
Pff altijd met veel plezier FH5 gespeeld, maar sinds kort is de game onspeelbaar geworden, geen idee wat er aan de hand is. Opstarten gaat voor geen meter, duurt echt een eeuwigheid voordat de game start en ik moet meerdere keren achter elkaar op de snelkoppeling klikken om hem op te laten starten. Start de game dan eindelijk, dan duurt het verschrikkelijk lang totdat het menu geladen wordt. En als je dan eindelijk in de game zit, doet de FFB het niet..

Iemand tips?
Ik heb hem gisteren geprobeerd via een clean install (windows store) op een nieuwe pc om eens te kijken wat het verschil tussen PC versie en Xbox series X versie was. Ik vond het een frustrerende ervaring. Duurde tergend lang voordat ik eens iets kon doen na het opstarten. Ook het instellen van de GFX en dan weer benchmarken en opnieuw opstarten..... Schoot voor geen meter op. Dit via een SSD die sneller is dan die van de Xbox. Echt slecht geoptimaliseerd vermoed ik.

Na 2 potjes heb ik hem weer eraf gegooid. Geen tips dus, maar ik bevestig wel jouw ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Met een hoopje tweakers ook zo'n races rijden met zelfgebouwde wagens die niet echt geschikt zijn voor bv Crosscountry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Moechy schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:31:
[...]

Met een hoopje tweakers ook zo'n races rijden met zelfgebouwde wagens die niet echt geschikt zijn voor bv Crosscountry.
Je hebt de verkeerde link gepost denk ik.

Pagina: 1 ... 53 ... 64 Laatste