[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 52 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
@mars666 Speel je het spel geïnstalleerd op de Xbox of via de Xbox Cloud. Op mijn XoX werkte het ook niet naar behoren, te veel lag... dus speel(de) ik het daar via de Xcloud en daar nog geen problemen mee gehad. Ondertussen is de XoX op pensioen en is er een XsS in de plaats gekomen, en daar heb ik geen issues mee. Op de XsX waar ik het spel hoofdzakelijk speel heb ik sinds de release van de game nog nooit disconnects gehad. Ik ben wel verbonden via kabel, om over het max. aan download prestaties te beschikken. Port forwarding voor Xbox online is wel geconfigureerd op mijn router, maar enkel voor de XsX (wired), XsS ben ik nog niet aan toegekomen om die toe te voegen, maar zoals eerder gezegd geen issues hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:07

Zyron

BWRAAAAP

Morgen in Forza Monthly de reveal voor de 2e DLC. Ben benieuwd.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YK0vMiBrkbZsuXeI64NVg83JBtw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6xGF6RWn2lzKHQ6kgGVEDyRr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7lBsB0adeiBk0y4HJ1wsxpR5OA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDlN6dz9ZNN7EJ6CkZBQkLRF.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tp3ElqpVI-NCDSE2065o5jfCFdo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zJAxl0fywfofGavOdCi72aPZ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KpbWMd0WeKPo8nIvq45p0P6D_r8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2WnHTIAwiIaHSRkRup6UfvWK.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Weer een makkelijke challenges. Ik ben benieuwd wat de expansion 2 gaat doen.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Er staan wat teaser-achtige afbeeldingen online over expansion 2 maar zie je daar nou al de nieuwe map? Of is dat een nieuw festival op de huidige? Het lijkt er iig op dat het een soort rally expansion wordt. Had meer gehoopt op een city straat race expansion.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Kan placebo effect zijn, maar heb het idee dat elke Horizon een soort Storm Island expansion krijgt.
Op zich niets mis mee, maar als ik de races gedaan heb, kom ik niet snel meer terug naar een uitbreiding.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
VincentG schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:16:
Kan placebo effect zijn, maar heb het idee dat elke Horizon een soort Storm Island expansion krijgt.
Op zich niets mis mee, maar als ik de races gedaan heb, kom ik niet snel meer terug naar een uitbreiding.
Dat heb ik vooral met de gimmicky uitbreidingen, nu met Hot Wheels, vorige keer met Lego. De FH4 uitbreiding op dat eiland met mooie rally weggetjes was wel een geslaagde uitbreiding.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Homeland schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Dat heb ik vooral met de gimmicky uitbreidingen, nu met Hot Wheels, vorige keer met Lego. De FH4 uitbreiding op dat eiland met mooie rally weggetjes was wel een geslaagde uitbreiding.
Mee eens het eiland in FH4 had zeker een toegevoegde waarde, een paar leuke wegen en tracks daar..
Meer herspeelbaar dan het hot wheels 'eiland' in FH5 IMHO..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ja, hier idem. Lego en Hot Wheels kan mij niet bekoren. In FH4 rijd ik het meest op Fortune eiland.

Qua inhoud is FH5 ook sterk gewijzigd. Ik vond afgelopen week meerdere nieuwe wegen/weggetjes bij de landingsbaan/luchthaven die er voorheen niet lagen. Ik kan mij ook niet heugen dat daar lantarentjes stonden (fotochallenge van afgelopen week).

[ Voor 4% gewijzigd door ariekanari op 23-02-2023 13:12 . Reden: locatie landingsbaan/luchthaven ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grappig, ik vond Lego veel leuker dan fortune eiland, en vermaak me ook nog steeds prima met Hot Wheels.

Doen ze dus goed, beide groepen een leuke DLC.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:25
Ik hoop ook op een soort van Fortune Island, alhoewel ik de oval in Lego echt geweldig vindt, heerlijk om daar een 25 laps race op te rijden. Als er maar tracks in de nieuwe dlc zitten die @DeWaanzin kan opnemen in het de weekelijkse rival events ;)

XBL gamertag StayingPow3r

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Mr. Freeze schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 13:08:
Ik hoop ook op een soort van Fortune Island, alhoewel ik de oval in Lego echt geweldig vindt, heerlijk om daar een 25 laps race op te rijden. Als er maar tracks in de nieuwe dlc zitten die @DeWaanzin kan opnemen in het de weekelijkse rival events ;)
Ha ha, idd.
Raak zelf die Hot Wheels dlc niet meer aan. Vond de meeste 1x leuk om te rijden, maar daarna niet meer.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ggj87

De live stream voor Expansion 2 om 18:00u

Edit: irritant gedoe met die videotags hier :(

[ Voor 36% gewijzigd door ggj87 op 23-02-2023 15:00 ]

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:57
Ik ben de vreemde eend geloof ik die LEGO wel geweldig vond maar Hotwheels maar beetje meh... Hopelijk valt de tweede dlc beter in de smaak :)

Gamertag: FinrazielNL

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Avenida en Federal Highway speedtrap zijn iedere keer als ik het spel opstart maar op 1 ster gehaald :? .. ik speel het spel vanaf dag 1 en heb ze talloze keren op 3 sterren gehaald dus waarom ze iedere keer gereset worden is mij een raadsel... |:(

• MisterJD
  • Nu online

MisterJD

Zo de Toyota sports 800 ook in de pocket. En mijn credits blijft maar oplopen, had de Nissan gtr in de auction gezet, om vervolgens 17 miljoen voor te vangen. Zit nu over de 500 miljoen. En met zulke bedragen gaat het wel hard. Net mijn 3e ster gehaald. Vind het levelen juist zo traag gaan, zeker als je aantal lui ziet met 10 sterren met level 2999.
ggj87 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 14:55:
[Video]

De live stream voor Expansion 2 om 18:00u

Edit: irritant gedoe met die videotags hier :(
Thanks. Straks is eem kiek'n
calsonic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:06:
Avenida en Federal Highway speedtrap zijn iedere keer als ik het spel opstart maar op 1 ster gehaald :? .. ik speel het spel vanaf dag 1 en heb ze talloze keren op 3 sterren gehaald dus waarom ze iedere keer gereset worden is mij een raadsel... |:(
Mij valt het op dat mijn scores van leaderboard pleite zijn, of het moet gereset zijn. Die ga ik echt niet meer opnieuw doen.

[ Voor 27% gewijzigd door MisterJD op 23-02-2023 17:51 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

• ggj87
Oh, gaaf! We krijgen anti-lag upgrades! :D

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:55
29/03 Rally DLC

• calsonic
  • Niet online
Leuke dlc kan niet wachten *O*

[ Voor 8% gewijzigd door calsonic op 23-02-2023 18:27 ]

• Rivanov
  • Laatst online: 04:08
Cool. Rally!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Meh weet nog niet zo goed wat ik van de rally DLC moet denken. Ik vond eigenlijk dat er al genoeg (soms zelfs teveel) dirt/rally races waren, ik heb persoonlijk liever meer normale races of zelfs circuit races erbij gehad..

EDIT: even die youtube beelden gezien maar ik vind het meer een seasonal iets dan echt een DLC. Iig niet echt een euro extra waard imo, beetje slappe zaak. Maar ik speel ook vooral om wat rond te cruisen met auto's waar ik op dat moment zin in heb. Heb de Season pass maar heb de Hot Wheels uitbreiding tot op heden nog niet eens 1x opgestart.

[ Voor 43% gewijzigd door Scrtz op 23-02-2023 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Zou leuk zijn geweest als het meer een circuit uitbreiding zou zijn. Dat ze een Paul Ricard achtig circuit toe zouden voegen met veel opties voor routes. Zou ook een leuke voorbereiding voor FM8 zijn.

Maarja, Rally, ben erg benieuwd, hopelijk genoeg nieuw aanvoelende omgevingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cTLjzJ4F-jXe2CqawcatM9TKJM4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SpDYgblvnDibIzcshDLxpUX6.jpg?f=fotoalbum_large

De nieuwe lijst auto’s van de DLC zijn ook nogal bedroevend te noemen. Rally DLC met maar liefst een echte Rally auto..

• ggj87
Hier met plaatjes:
https://traxion.gg/forza-horizon-5-rally-adventure-car-list/

Allemaal trophy trucks en open wheel buggies :/

Ik hoop dat er bij Horizon Wilds nog wat leuke auto's worden toegevoegd.

Edit: ik zie nu dat ze een bericht hebben gestuurd dat deze 2 alvast zijn bevestigd voor Wilds:

2021 Sierra 700R
Afbeeldingslocatie: https://companyweek.com/media/archive/company-profiles/SIERRA_Cars-2.jpg

2021 Polaris RZR Pro
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.polaris.com/globalassets/rzr/2021/model/vehicle-cards/rzr-pro-xp-performance-red.png

[ Voor 46% gewijzigd door ggj87 op 23-02-2023 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Scrtz schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:15:
[Afbeelding]

De nieuwe lijst auto’s van de DLC zijn ook nogal bedroevend te noemen. Rally DLC met maar liefst een echte Rally auto..
Ik had graag de GR Yaris in deze dlc gezien maar helaas..

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:26

-tom-562

Oliesjeik

MisterJD schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:47:
Zo de Toyota sports 800 ook in de pocket. En mijn credits blijft maar oplopen, had de Nissan gtr in de auction gezet, om vervolgens 17 miljoen voor te vangen. Zit nu over de 500 miljoen. En met zulke bedragen gaat het wel hard. Net mijn 3e ster gehaald. Vind het levelen juist zo traag gaan, zeker als je aantal lui ziet met 10 sterren met level 2999.

[...]
Thanks. Straks is eem kiek'n

[...]

Mij valt het op dat mijn scores van leaderboard pleite zijn, of het moet gereset zijn. Die ga ik echt niet meer opnieuw doen.
Bedankt voor de tip, ik heb 'm net verkocht voor 15 miljoen :P
Als je vaker van dit soort tips hebt... :+
calsonic schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:51:
[...]

Ik had graag de GR Yaris in deze dlc gezien maar helaas..
Ja, dit zou echt een perfecte auto zijn voor Forza. Op dit moment echt 1 van de tofste auto's die IRL te koop zijn!

[ Voor 16% gewijzigd door -tom-562 op 24-02-2023 00:00 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
-tom-562 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 23:57:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb 'm net verkocht voor 15 miljoen :P
Als je vaker van dit soort tips hebt... :+

[...]

Ja, dit zou echt een perfecte auto zijn voor Forza. Op dit moment echt 1 van de tofste auto's die IRL te koop zijn!
Ja deze auto is letterlijk gemaakt voor de rally - jammer dat hij irl nooit zal deelnemen aan de sport.
Wel gelukkig een heel leuk speeltje voor op de openbare weg ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Wat een drama uitbreiding... Rally/Dirt is de zwakste schakel in Forza op dit moment. Ik hoor niets over verbeteringen in de systems om dat op orde te krijgen.
Ik heb zoiezo niet het idee dat dit een full-sized uitbreiding is als je dit vergelijkt met Hot Wheels. Het voelt echt alsof men zich er makkelijk vanaf wilde maken.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik denk dat het ook afhangt van de setting. Als ze gewoon extra races in de huidige map maken wordt het erg mwoah, maar aangezien de uitbredingen van FH4 en Hot Wheels extra mappen zijn, kunnen ze er nog wel wat van maken. Ik ben wel benieuwd naar het verschil met de huidige setting, want nu heb je al zand/strand, bos/blubber en berg/vulkaan. Dat zijn toch wel de typische rallyomgevingen volgens mij. Ik kan me niet helemaal voorstellen wat ze nu nog anders moeten doen, maar een eiland á la FH4 biedt imho minder ruimte voor een andere beleving dan de echt compleet andere omgevingen zoals Lego of Hot Wheels.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ttrug1vjn1ka1.jpg

Deze krijgen we bij Horizon Wilds. Eindelijk de Nissan Safari in Horizon!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VincentG
Stream niet afgekeken, kan die griet / host nooit uitstaan en de vorige keer dat ik een stream zag was ik uiteindelijk flink teleurgesteld (hoe geweldig en verbeterd de character personalization is).
Heel klein stukje ingame gezien (stream was maar 1080p en gameplay beelden waren zwaar gecompressed) dus niet om aan te zien (zal er ongetwijfeld gewoon goed uitzien).
Maar niet erg onder de indruk. Voelde een beetje aan alsof ik gewoon op een stukje van huidige map aan het bekijken was, miste verder sfeer en toegevoegde waarde.
Wellicht dat ik er naast zit. Beter weinig hoop dat het heel leuk is, dan hoge hoop en een tegenvaller. :D

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 22:36
Weet iemand wanneer die oreo auto moet komen? Heb vorige week die puzzel gedaan maar heb nog geen mail ontvangen??

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:24
Sn3gG3l schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 10:38:
Weet iemand wanneer die oreo auto moet komen? Heb vorige week die puzzel gedaan maar heb nog geen mail ontvangen??
Ik heb die onmiddellijk ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
RigolleM schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik heb die onmiddellijk ontvangen...
Oh dat is ook mooi waardeloos dan, neem aan dat ik die code dan niet meer ontvang...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Sn3gG3l schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:08:
[...]

Oh dat is ook mooi waardeloos dan, neem aan dat ik die code dan niet meer ontvang...
Eventueel heb ik nog wel de Steam key voor je.

edit; verzonden aan Sn3gG3l.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-02-2023 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Nu online

MisterJD

En voor diegene die het makkelijk wil en of niks werkt, op Eneba staat hij ook voor nog geen euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Ik heb ook nog wel een Steam-code over. :) Als iemand die wil hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Zyron schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:13:
Ik heb ook nog wel een Steam-code over. :) Als iemand die wil hoor ik het graag.
Misschien dat ie straks wel heel veel geld waard wordt, die Ford opi GT kost maar liefst 99€ bij eneba 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik heb mijn code van Mr Freeze gekregen, nogmaals dank. Voor de mensen die trouwens moeite hebben met de ultimate speed in de Eliminator: Pak een supersnelle bak, ga ermee naar de snelweg, vervolgens queue je voor Eliminator en ga je de snelweg op racen voor de ulitmate speed. Zodra je op het punt staat om die Eliminator te joinen krijg je de daily complete. Is iets makkelijker dan proberen in Eliminator zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Sn3gG3l op 27-02-2023 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Mr. Freeze schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:44:
[...]

Misschien dat ie straks wel heel veel geld waard wordt, die Ford opi GT kost maar liefst 99€ bij eneba 😉
Och, dat vind ik ook weer zoiets. :) Gaat me niet om de centen, maak ik er liever iemand anders blij mee, en dat is dan ook gebeurd. @arutten Je krijgt zo een berichtje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Zyron schreef op maandag 27 februari 2023 @ 23:26:
[...]

Och, dat vind ik ook weer zoiets. :) Gaat me niet om de centen, maak ik er liever iemand anders blij mee, en dat is dan ook gebeurd. @arutten Je krijgt zo een berichtje terug.
Top, ik heb het berichtje ontvangen. Dom: ik had FH5 niet gekocht via Steam, dus kan ik de code niet gebruiken. Je kan deze weer aan iemand anders geven.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-09 20:40
Is het mogelijk om 2 automatische camera instellingen te creëeren?

Als ik een race speel dit in hood-cam is en wanneer ik terugkeer in de spelwereld dit in Far chase cam is. Nu moet ik dit elke keer handmatig wijzigen en het zou fijn zijn als dit automatisch zou kunnen.

[ Voor 21% gewijzigd door rutgergron op 28-02-2023 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
Je hebt bij difficulty settings diverse opties (bijv. no rewind) die voor races van toepassing zijn. Mogelijk dat head-cam een van de opties is.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FormFirm
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-08 12:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Soe4Z-hQUiBKHNM7lYqGUA-9Xmo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zI4rf3w7iJmxHRpAedhSbxjw.jpg?f=fotoalbum_large

Heb een begin gemaakt met de GoT livery. Het logo en het patroon is nu klaar. Snel op een auto gegooid. Het patroon komt van de tweaker bidon. Tips voor toevoegingen zijn hartstikke welkom/nodig! Bijv een race nummer? Het ip adres van Tweakers? Etc.. Ik ben zelf niet zo bekend met deze computer of tweaker wereld.

[ Voor 14% gewijzigd door FormFirm op 28-02-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Staat mooi op de Scout (dat is het toch?). Als het niet de Scout is, mag hij daar ook wel op graag; die wordt veel gebruikt in Rivals (was volgens mij ook al eens genoemd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormFirm
gwystyl schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:05:
Staat mooi op de Scout (dat is het toch?). Als het niet de Scout is, mag hij daar ook wel op graag; die wordt veel gebruikt in Rivals (was volgens mij ook al eens genoemd).
Klopt, het is de Scout omdat die werd genoemd. Is er nog iets wat er bij op moet of kan qua logo of tekst?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:10:
[...]

Klopt, het is de Scout omdat die werd genoemd. Is er nog iets wat er bij op moet of kan qua logo of tekst?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4P4GGGxIDO3xgmPdj_dt0wDYUPo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0qAA0Lu7h6GMR0YgGRdVGAy2.png?f=user_large

Is maar idee hoor ;-) Volgens mij oude logo van t.net.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 28-02-2023 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

FormFirm schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 14:10:
[...]

Eens met @Mr. Freeze , ik wilde Henk ook al noemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

FormFirm schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 13:01:
[Afbeelding]

Heb een begin gemaakt met de GoT livery. Het logo en het patroon is nu klaar. Snel op een auto gegooid. Het patroon komt van de tweaker bidon. Tips voor toevoegingen zijn hartstikke welkom/nodig! Bijv een race nummer? Het ip adres van Tweakers? Etc.. Ik ben zelf niet zo bekend met deze computer of tweaker wereld.
Ziet er al tof uit! Henk mag er inderdaad wel bij. Voor de rest heeft Tweakers niet heel erg veel in het oog springende iconografie, volgens mij.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Is een update beschikbaar van 8,8GB ik klik erop en FH5 is vervolgens compleet verwijderd en ik mag doodleuk 124GB downloaden voordat ik het spel dus weer kan gaan spelen...echt top dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik krijg de melding dat de update niet beschikbaar is :P nouja, dan maar morgen gamen!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bTiV7JlrRkrSmPt0yokBuGX_6P8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bAAPciAVc1xWQTO6EsT5balD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44_ErJkIGBtNEks1NYO27HgRc98=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R75kKEpLK1LajrsW7iZRWCpA.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0AzYxx2gL9uV8gV-UNGAsj2McI8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iAmbiP2vPTlvkg1csoYZMNpA.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8CO62SzRHQpo_8sUzxBILtEgQow=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJAbaXPwjFBTQSOX3zu7YbT9.jpg?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FormFirm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PhWPO4FCUHa1346Zs9hX9mB5jrQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qTv9Jncma2ytCDnPCDdVuTzT.jpg?f=user_large
Sharecode: 705 498 166

Deze is klaar. Er staat ook een kleine Henk op de zijkant. Ik zal er tzt nog een aantal maken. Heb al een leuk idee voor de Boneshaker en ga de Hoonigan rs200 ook nog maken.

Mocht je met deze elementen zelf aan de slag willen: Alle logo’s en patronen zijn gedeeld. Zoek op description: got of op GT: FormFirm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
FormFirm schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 07:05:
[Afbeelding]
Sharecode: 705 498 166

Deze is klaar. Er staat ook een kleine Henk op de zijkant. Ik zal er tzt nog een aantal maken. Heb al een leuk idee voor de Boneshaker en ga de Hoonigan rs200 ook nog maken.

Mocht je met deze elementen zelf aan de slag willen: Alle logo’s en patronen zijn gedeeld. Zoek op description: got of op GT: FormFirm.
Tof hoor, als ik straks thuis ben gelijk even m’n scout opleuken met jouw liverie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mooi dat ik huidig seizoen alles volbracht heb zodat ik nu eindelijk ook Min, Meet Max archievement heb gehaald. Volgende met al die Hoonigan auto’s is voor mij persoonlijk een stuk minder leuk, maar voor andere vast wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Die is Audi S1 is wel erg gaaf! Straks meteen maar even puntjes sprokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Heel irritant, sinds de laatste update werkt The Eliminator niet meer goed -> zodra je een head-to-head aangaat crasht de game op de XSX en helaas ook tijdens Cloud Gaming. Daar ging mijn perfecte streak van festival playlists (ik had voor de update geen tijd om die te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Dit vond ik nogal een overweldigend overzicht en met nog zes dagen te gaan heb ik die BMW maar van iemand gekocht voor 500.000. Daar ging mijn spaargeld voor de DeLorean :+

Net begonnen met Forza en had dit helemaal niet door. Volgende keer even opletten :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqZHhUWXiaaohDAmlnH9ttmo8qA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHH2jO5heRzxoKf3bWsa33yA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 04-03-2023 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Nou, de Nissan Sentra doet het ook goed, 8 miljoen op de auction 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:12
@G_Dragon dit is een deel van de map ? Ik verwacht wel iets meer, al ben ik wel bang dat het “alleen maar” offroad dingen zijn.. hetgeen ik het minst leuk vind in het hele spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voorlopig word ik ook nog niet echt wild (pun intended :P ) van deze DLC. Het lijkt gewoon meer van hetzelfde van de Mexico map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tommy-D schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 07:34:
@G_Dragon dit is een deel van de map ? Ik verwacht wel iets meer, al ben ik wel bang dat het “alleen maar” offroad dingen zijn.. hetgeen ik het minst leuk vind in het hele spel.
Grappig hoe dat verschilt. Ik heb echt helemaal niks met de road races in Horizon :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Weet iemand of er een manier is om te zien over welke audiotracks je beschikt (of mist) voor het station Mixtape?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Tommy-D schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 07:34:
Als ik dit mag geloven wel ja :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:12
G_Dragon schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:40:
[...]

Als ik dit mag geloven wel ja :)

[Twitter]
Hmm, reacties zijn daar ook wisselend. “Te veel rally” “drifting!” “Te weinig rally”. Lijkt mij persoonlijk niet echt een geweldige uitbreiding, dat hebben ze bij 4 toch echt hele malen beter gedaan met het Lego gebeuren. Of de vorige van 5, Hot Wheels. Daarmee vergeleken valt me dit toch wel heel erg tegen, ook qua formaat/roads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 20:55
676/681 auto's op het moment.

Binnen een paar maanden zitten we aan 700 ingame cars. Keuze zat :)

[ Voor 76% gewijzigd door Astratuner op 04-03-2023 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het wordt echt hoog tijd dat het aantal auto's dat je kunt hebben verhoogd wordt, net als het aantal tunes. Zeker tegen dat laatste ben ik aangelopen. Moet nu steeds op zoek naar auto's om een tune te verwijderen voor ik een nieuwe kan gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Let's Go! for another week of Festival action!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUKB5iGvuQLf7mHc-Sx-kbThjw4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7d9fxXSMqFYnUs1nqupa9nn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XCYj07zX5Au71Y8QKJtJc9Nzg0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9dTRainNbAF7p74KenGR3XNB.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8-w8CUfNMF7SEHXMP9PdKp1Yq8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/51f5svMNyekQxyaexnV56F57.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NOlX_KCIc2GkDubYVDfy9H3Xkc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/02JOapbOLBnB35aysNAR3Pfn.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 25% gewijzigd door G_Dragon op 08-03-2023 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Is de hotwheels uitbreiding nog de moeite waard? Ik zie nu pas dat dat hele rally gebeuren een betaalde DLC is. De SP heb ik wel zo'n beetje uitgespeeld (nog een paar road races, maar ik haat road races).
Als de Hotwheels DLC nog wel de moeite waard is, dan overweeg ik om dat Premium DLC pakket te kopen, zodat ik straks ook nog die Rally DLC kan spelen (ik vind Cross Country/Offroad vaak het leukste in Forza).
Die is nu in de aanbieding voor 30 euro in de Microsoft store (helaas geen echt goedkope aanbiedingen bij Kinguin/CDkeys :()

[ Voor 13% gewijzigd door -tom-562 op 09-03-2023 16:42 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik vind hem wel erg leuk. Het is echt heel anders dan racen op de weg of door het zand oid (hoewel er ook wel wat stukjes "gewoon land" bij zitten).
Je racet echt op hot wheels banen. Dat is aan de ene kant wat beperkend omdat je niet zo vrij kan rijden, maar biedt ook echt nieuwe dingen zoals loopings, magneetbanen, kurkentrekkers e. d.
Voor mij weet ik niet of ik er €30 voor over zou hebben icm de nieuwe uitbreiding, maar ik ben wel blij dat ik gelijk de meerprijs voor de meest uitgebreide versie heb betaald.
Volgens mij krijg je met het premium pakket ook nog wat andere goodies/auto's, dus ik denk dat het wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

gwystyl schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 19:38:
Ik vind hem wel erg leuk. Het is echt heel anders dan racen op de weg of door het zand oid (hoewel er ook wel wat stukjes "gewoon land" bij zitten).
Je racet echt op hot wheels banen. Dat is aan de ene kant wat beperkend omdat je niet zo vrij kan rijden, maar biedt ook echt nieuwe dingen zoals loopings, magneetbanen, kurkentrekkers e. d.
Voor mij weet ik niet of ik er €30 voor over zou hebben icm de nieuwe uitbreiding, maar ik ben wel blij dat ik gelijk de meerprijs voor de meest uitgebreide versie heb betaald.
Volgens mij krijg je met het premium pakket ook nog wat andere goodies/auto's, dus ik denk dat het wel de moeite waard is.
Ja, je krijgt die carpass, welcome pack en nog iets VIP ofzo (elke week wheelspins dacht ik).
Ik had de Hot Wheels game via Gamepass gespeeld maar dat was echt 3x niks :+ (ik vond het idee wel vet) . Maar dat lag meer aan de extreem brakke besturing :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

2 x Super Wheelspins per week is het @-tom-562

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
-tom-562 schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 20:16:
[...]

Ja, je krijgt die carpass, welcome pack en nog iets VIP ofzo (elke week wheelspins dacht ik).
Ik had de Hot Wheels game via Gamepass gespeeld maar dat was echt 3x niks :+ (ik vond het idee wel vet) . Maar dat lag meer aan de extreem brakke besturing :P
Er is een stand alone Hot Wheels game op GamePass en er is de FH5 Hot Wheels expansion.
De stand alone game was ik na een paar races ook wel klaar mee. De uitbreiding heb ik me redelijk mee kunnen vermaken.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Niet alles is rozengeur en maneschijn volgens deze video.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

ariekanari schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 13:40:
Niet alles is rozengeur en maneschijn volgens deze video.
[YouTube: The Dark Side of Modern Forza]
Dit klinkt meer als iemand die online gamen iets te serieus neemt :') zo zeurde ik ook toen ik 14 was en CS 1.1 speelde :P

Ohja, ik zag dat ik een free car voucher had. Wat is de beste auto om te halen waarmee ik het meeste geld kan verdienen (door verkoop)?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

De 1955 Mercedes-Benz 300 SLR. 143 miljoen CR in de auto show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
[quote]cjpostma schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 13:11:
De 1955 Mercedes-Benz 300 SLR. 143 miljoen CR in de auto show.
[/quote]
Dat is al een aantal maanden. De prijs is hierop gebaseerd: https://www.prestigeonlin...0-slr-most-expensive-car/

Ik lees dit topic goed, maar blijkbaar toch een bericht gemist :)

[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-03-2023 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb de Porsche 917 gekocht. Helaas kan je dus geen auto's op de Auction verkopen die je gekocht hebt met een Free Car Voucher. Nu zit ik dus met een supersnelle, onbestuurbare auto :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

Dames & Heren,

Vraagje: ik lijk mijn savegame kwijt te zijn maar in steam staan nog wel al mijn prestaties ontgrendeld?
Ook staat er 'Cloud Status bijgewerkt' maar toch als ik het spel opstart moet ik weer een nickname kiezen etc alsof ik het voor de eerste keer ga spelen.

Hopelijk is dit nog te fixen anders zou ik echt mega zuur zijn zeg...

So pleas help _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Pimmuz schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:26:
Dames & Heren,

Vraagje: ik lijk mijn savegame kwijt te zijn maar in steam staan nog wel al mijn prestaties ontgrendeld?
Ook staat er 'Cloud Status bijgewerkt' maar toch als ik het spel opstart moet ik weer een nickname kiezen etc alsof ik het voor de eerste keer ga spelen.

Hopelijk is dit nog te fixen anders zou ik echt mega zuur zijn zeg...

So pleas help _/-\o_
Heb je niet de mogelijkheid van iets als systeemherstel en dan het spel zonder internetverbinding op te starten? Ik weet het ook niet hoor, ben zelf een Xbox speler, maar ook daar zie ik dergelijke problemen weleens voorbij komen op Reddit. Een mail naar support van Forza Horizon is dan het enige wat rest.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 17:34

Pimmuz

Roar

Mr. Freeze schreef op maandag 20 maart 2023 @ 23:23:
[...]

Heb je niet de mogelijkheid van iets als systeemherstel en dan het spel zonder internetverbinding op te starten? Ik weet het ook niet hoor, ben zelf een Xbox speler, maar ook daar zie ik dergelijke problemen weleens voorbij komen op Reddit. Een mail naar support van Forza Horizon is dan het enige wat rest.

Succes!
Mmm nee ik heb het al een tijd niet gespeeld en dus was het ook niet geïnstalleerd en ondertussen nieuwe pc.
Blijkbaar worden savegames niet in de cloud opgeslagen in Steam echt belachelijk maargoed beginnen we toch opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Pimmuz schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 11:02:
[...]

Mmm nee ik heb het al een tijd niet gespeeld en dus was het ook niet geïnstalleerd en ondertussen nieuwe pc.
Blijkbaar worden savegames niet in de cloud opgeslagen in Steam echt belachelijk maargoed beginnen we toch opnieuw :P
er zijn klussen te verzinnen die meer vervelend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
De 2016 Gymkhana Ford Focus #9 heb ik niet in bezit, maar ik heb nooit een auto gemist bij mijn weten,maar hij staat wel in de Auction House. Zou ik deze auto dan toch per ongeluk ooit als een gift hebben weggegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Mr. Freeze schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 14:05:
De 2016 Gymkhana Ford Focus #9 heb ik niet in bezit, maar ik heb nooit een auto gemist bij mijn weten,maar hij staat wel in de Auction House. Zou ik deze auto dan toch per ongeluk ooit als een gift hebben weggegeven?
In deze link staat: 2016 Hoonigan Gymkhana 9 Ford Focus RS RX: Win the "#43" seasonal championship in the Summer / Wet season of Series 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
cjpostma schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:49:
[...]

In deze link staat: 2016 Hoonigan Gymkhana 9 Ford Focus RS RX: Win the "#43" seasonal championship in the Summer / Wet season of Series 18.
Dankje voor deze opheldering, deze heb ik helemaal gemist zeg. Ik speel de playlist eigenlijk net genoeg om de punten te halen die ik nodig heb voor de auto's te behalen en deze championship helemaal langs op gekeken.

Nouja, 20.000.000 cr. lichter en weer door :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://www.trueachieveme...ly-adventure-achievements

De achievements voor de Rally Adventure DLC van 29/3 zijn bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 19:30
En wederom gezeik met de launcher. Gaming services wil niet updaten en daardoor met geen mogelijkheid FH5 te spelen. Lekker weer zo vlak voor een nieuwe DLC.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Gummiebeer schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:19:
En wederom gezeik met de launcher. Gaming services wil niet updaten en daardoor met geen mogelijkheid FH5 te spelen. Lekker weer zo vlak voor een nieuwe DLC.. :X
Windows update en GPU update geprobeerd?

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
monster944 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:38:
[...]

Windows update en GPU update geprobeerd?
Ja, alles is bijgewerkt. Het blijft hangen op de gameservices helaas. In de store blijft die vragen om een update terwijl deze al is bijgewerkt. Zelfs via powershell werkt het niet, alsook opnieuw installeren. Dit is al de zoveelste keer dat het niet lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik heb hier in het verleden ook veel last van gehad (gaat het laatste jaar nu wel goed). Maar als ik onder settings/apps/gaming services de service terminate en daarna reset ging het over het algemeen weer goed. Andere MS accounts die in de achtergrond ingelogd zijn kunnen ook af en toe roet in het eten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Eliminator werkt ondanks de patch van 8 maart nog steeds niet hier. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

The Gauntlet zit ook weer in de Season Playlist. Ik wilde gisteravond nog 'even' 1 race doen. Toch nog ff vergist hoe lang je er mee bezig bent, en dat je je toch wel moet concentreren met de S1 klasse :P
Ik had de Ford Puma FE gekozen, echt een fijn rallykanon, alleen loopt die 'maar' iets van 235 op top, dus op sommige rechte stukken kon ik de rest niet eens bijhouden. En op het laatste rechte stuk werd het ook nog ff spannend :X

[ Voor 36% gewijzigd door -tom-562 op 24-03-2023 13:58 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
-tom-562 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:56:
The Gauntlet zit ook weer in de Season Playlist. Ik wilde gisteravond nog 'even' 1 race doen. Toch nog ff vergist hoe lang je er mee bezig bent, en dat je je toch wel moet concentreren met de S1 klasse :P
Ik had de Ford Puma FE gekozen, echt een fijn rallykanon, alleen loopt die 'maar' iets van 235 op top, dus op sommige rechte stukken kon ik de rest niet eens bijhouden. En op het laatste rechte stuk werd het ook nog ff spannend :X
Ff je versnellingsbak tunen, bij mij loopt ie iets van 325, of dat een voordeel is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Mr. Freeze schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:34:
[...]

Ff je versnellingsbak tunen, bij mij loopt ie iets van 325, of dat een voordeel is....
Ja, niet over nagedacht toen ik er mee bezig was, en geen zin om overnieuw te beginnen :')
Ben daarna maar in de wereld van Forza (meta) tuning gaan duiken, vanavond daar maar eens mee stoeien :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-uDqPhh08z-ecUZmSzr3LYIXV9c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wuK2GYhZuzhbYwY1Q7EZ9yjC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-T-QDfNmHAUYGH0fdCw9YnFe8z8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NXvXhznF5FAa8UYJJFeATLNi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2023 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
*zucht*
Hier wordt ik zo moe van. Na 4 dagen heb ik het eindelijk zover dat de gameservice weer werkt samen met de microsoft store. Dus vol goede moed FH5 aanslingeren en spelen maar!
Maar nee, ik had ondertussen de game verwijderd van mijn schijf in de hoop dat daar het probleem lag. Dus even opnieuw installeren maar. Niet dus.. foutmelding game niet gevonden en ik kom weer in dezelfde loop dat gameservices geinstalleerd moet worden, terwijl dat al geinstalleerd is.
Wat een draak van een launcher! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

steam?

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!