[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 21:21
Is dat inclusief de Porsche uit de carpass van deze week? Volgens mij heb ik er 588 nu.

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Mr. Freeze schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:52:
[...]
Is dat inclusief de Porsche uit de carpass van deze week? Volgens mij heb ik er 588 nu.
Ik tel echt maar 587 auto's.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
zzzzz schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 13:01:
[...]

Ik tel echt maar 587 auto's.
Staat hier op 587/587 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
Ik mis er nog 1 voordat ik compleet ben, de Peel Trident. Hopen dat die nog eens langs komt. Want als hij al op de Auction House staat, vragen ze er miljoenen voor.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@zzzzz @RigolleM heb er toch echt 588

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sPH_MGGoCpG5DsbdzaE-B29Uh5g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bHpLwnbsF5UQgxIYPYVh1PWC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@Mr. Freeze heb jij misschien die auto die bij de forza controller zat?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Ik heb alles behalve de Honda Civic Coupe, en ik sta op 586/587 :z

Edit: geen Forza controller hier :z

[ Voor 22% gewijzigd door MK_ op 23-04-2022 17:07 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ArthurMorgan schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:06:
@Mr. Freeze heb jij misschien die auto die bij de forza controller zat?
Ja, dat zal m inderdaad zijn, goeie van je 👍

Edit; dus maximale wat je kan halen (momenteel) is 589, er is ook nog een ford opi edition, voor ons onbereikbaar.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Freeze op 23-04-2022 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
MK_ schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:07:
Ik heb alles behalve de Honda Civic Coupe
Dat was voor mij ook een van de laatste. 6M op de AH geloof ik voor het exemplaar wat ik nu heb.
Er komen er niet veel voorbij, dus sla gelijk toe als je er een ziet.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
zzzzz schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 17:47:
[...]

Dat was voor mij ook een van de laatste. 6M op de AH geloof ik voor het exemplaar wat ik nu heb.
Er komen er niet veel voorbij, dus sla gelijk toe als je er een ziet.
Die zat gewoon in de Super7 van enkele weken geleden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
Weer een aantal mooie aanvullingen; waaronder de 512TR. Dat lijkt mij thans een prima auto voor A800 road racing. Over verdere DLC/uitbreidingen lijkt echter nog geen nieuws te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/991iUIzufqHJi2HKI8Sk7uULoGc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8BXhUL0gW4tPJRxvhmxZNrWG.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door zzzzz op 26-04-2022 14:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
RigolleM schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 18:01:
[...]
Die zat gewoon in de Super7 van enkele weken geleden...
Waarom stond dat dan nu weer niet in de de Series 5 overview 8)7 Dus die moet ik ook nog ieder seizoen gaan checken blijkbaar...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
MK_ schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:54:
[...]

Waarom stond dat dan nu weer niet in de de Series 5 overview 8)7 Dus die moet ik ook nog ieder seizoen gaan checken blijkbaar...
Staat op het lijstje voor de donderdag bij mij... meestal is het een SW maar die keer was het dus die Civic waar ik nog 16M heb voor betaald om mijn collectie volledig te hebben.. Nu gaan ze mij niet meer liggen hebben, en check ik alle potentiële kansen om wagens te winnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
RigolleM schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 17:18:
[...]

Staat op het lijstje voor de donderdag bij mij... meestal is het een SW maar die keer was het dus die Civic waar ik nog 16M heb voor betaald om mijn collectie volledig te hebben.. Nu gaan ze mij niet meer liggen hebben, en check ik alle potentiële kansen om wagens te winnen :o
Wacht, iedere donderdag? :D

Waar zie je dat eigenlijk? Ik dacht ieder mogelijk tabblad in FH5 wel gehad te hebben :p

Edit: net kunnen kopen voor 1M, dat had ik er wel voor over :P

[ Voor 5% gewijzigd door MK_ op 26-04-2022 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
zzzzz schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 14:13:
Weer een aantal mooie aanvullingen; waaronder de 512TR. Dat lijkt mij thans een prima auto voor A800 road racing. Over verdere DLC/uitbreidingen lijkt echter nog geen nieuws te zijn.

[Afbeelding]
Die 512TR is niet nieuw. Die zat ook al in FH3 en FH4. Ik ben blijer met de nieuwe Audi RS modellen die we gaan krijgen en de Dodge Magnum SRT-8 en Ford F-150 SVT Lightning. Vooral met die laatste, want dan kan ik eindelijk een Fast & Furious Racer's Edge replica maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gebruiken er hier ook mensen de Thrusmaster TMX met forza? Wat zijn jullie instellingen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Vandaag de laatste daily challenge gedaan en tot mijn verbazing had ik genoeg punten verdiend om ook de 2e seasonal GT40 te winnen. Zit nu op iets van 314/578.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

G_Dragon schreef op woensdag 27 april 2022 @ 17:42:
Gebruiken er hier ook mensen de Thrusmaster TMX met forza? Wat zijn jullie instellingen
Ik heb een TX serie maar race gewoon met een controller op Forza Horizon. Op Forza Motorsport biedt een stuur een voordeel maar ik merk op Horizon niet.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Parkiet
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik zie steeds vaker mensen met autos die pas in de komende weken via carpass/season rewards te krijgen zijn, mis ik iets of zijn er echt zo veel cheaters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Zou ik ook wel eens willen weten hoe ze er aan komen. Ik las dat er ook mensen zijn die ze als gift krijgen.

Ik ben iig blij met de nieuwe auto's. Nu kunnen we eindelijk Brian's Racer's Edge pickup namaken 8) Ik moet alleen nog de juiste decals vinden want de meeste zijn niet goed. Is weer lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Gehackte accounts.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

Niet per se. Je kan ook de xbox offline halen en de datum naar voren schuiven. Maar je kan geband worden als je zulke fratsen uithaalt.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mocht iemand interesse hebben in Forza Horizon 1, hij is nu weer te koop in de MS store;

https://www.xbox.com/en-u...orza-Horizon/BS9FSLK6B1RR

(Ik weet het, is geen FH5 maar mogelijk toch geïnteresseerde mensen hier.)

Edit; en weg issie weer zo het lijkt, was ik net even op tijd, hopelijk de liefhebbers hier ook.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr. Freeze op 01-05-2022 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerstar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-12-2023
Sinds kort heb ik de Gamepass en ik zie dat zo wel Horizon 4 als 5 op de GP staan. In het verleden heb ik Horizon 2 gespeeld. Is het nog de moeite om Forza Horizon 4 te spelen of beter meteen beginnen met Horizon 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:10

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mr. Freeze schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:33:
Mocht iemand interesse hebben in Forza Horizon 1, hij is nu weer te koop in de MS store;

https://www.xbox.com/en-u...orza-Horizon/BS9FSLK6B1RR

(Ik weet het, is geen FH5 maar mogelijk toch geïnteresseerde mensen hier.)

Edit; en weg issie weer zo het lijkt, was ik net even op tijd, hopelijk de liefhebbers hier ook.
Ja ik heb er naast gegrepen zaterdag dus ik mag weer terug naar de kringlopen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:12
Powerstar schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 14:17:
Sinds kort heb ik de Gamepass en ik zie dat zo wel Horizon 4 als 5 op de GP staan. In het verleden heb ik Horizon 2 gespeeld. Is het nog de moeite om Forza Horizon 4 te spelen of beter meteen beginnen met Horizon 5?
Ze zijn allebei top :)
Er is niet echt sprake van een verhaal dus je kunt gewoon gaan spelen wat je het meeste aanspreekt. Ik vind zelf het Mexico van 5 wat leuker om door te rijden dan het druilerige Engeland van 4.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beempje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 17:12
Idd, ik zou lekker met 5 beginnen. Als je daarna nog steeds behoefte hebt aan meer kan je 4 nog eens proberen. Maar 5 is top, en inderdaad Mexico is qua gebied veel gevarieerder dan Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-09 01:01
Hoe doen jullie dat met biedingen in FH5? Ik speel op de Xbox en negen van de tien keer krijg ik een 'your bid failed'. Blijkbaar is er een hoger bod, maar dat kan ik niet zien omdat de 'highest bid' niet (of iig niet snel genoeg) ververst. Zo heb ik al veel biedingen verloren, terwijl ik best meer wilde betalen dan de bid die won.

(sowieso vind ik de hele manier van bieden ruk, maar da's een andere kwestie)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Sleepoog schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 17:19:
Hoe doen jullie dat met biedingen in FH5? Ik speel op de Xbox en negen van de tien keer krijg ik een 'your bid failed'. Blijkbaar is er een hoger bod, maar dat kan ik niet zien omdat de 'highest bid' niet (of iig niet snel genoeg) ververst. Zo heb ik al veel biedingen verloren, terwijl ik best meer wilde betalen dan de bid die won.

Enige wat je volgens mij kan doen is proberen het te timen om in de laatste seconde een bod uit te brengen en dan is het gewoon een loterij. Eerder bieden bij populaire auto's is zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben/was lui. Ik keek even wat de laagst 'koop nu' prijs was en betaalde dat. Heb het wel geprobeerd dat bieden, maar werd er niet blij van. En van FH4 herinnerde ik me dat geld al heel snel geen issue meer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Ah, ja... dan ligt het dus niet aan mij, maar dan is het gewoon zoals het is. Gisteren had ik wel een keer geluk met de aankoop van een tweede Subaru voor 938k, die ik tien minuten later weer kon verkopen voor 2M.

Maar verder... geld vind ik wel degelijk een issue. Ik heb nu iets van 15M bij elkaar weten te schrapen, maar dat ging niet van harte. En ik heb alles al gehaald (qua races en stories, zeg maar), dus het is niet dat ik net ben begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dat probleem heb ik ook. In FH4 had ik na alles te hebben gewonnen iets van 40 miljoen. Nu in FH5 zit ik op 12 miljoen. 2 miljoen daarvan heb ik op een of andere manier verdiend na alle races te hebben gehaald. Ik heb daarna nog wel wat accolades gehaald en ben bezig met de Rivals te doen bij alle races. Zit nog steeds op de Road Races.

In FH4 ging geld verdienen me goed af. Ik ben daar met handelen naar dik 200 miljoen gegaan en heb nog wat auto's als investering staan die ik tzt verkoop. Dan zou ik naar dik 240+ gaan. Als ik dmv paints en tunes 20 miljoen kon instellen als verkoopprijs had ik nog meer auto's die ik makkelijk met veel winst weg kon doen. In FH4 is het inmiddels niet echt meer nodig maar in FH5 zou het wel héél fijn zijn, al ken ik daar de Auction House nog niet zo goed wbt prijzen en welke auto's de zeldzame zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 23:32:
Dat probleem heb ik ook. In FH4 had ik na alles te hebben gewonnen iets van 40 miljoen. Nu in FH5 zit ik op 12 miljoen. 2 miljoen daarvan heb ik op een of andere manier verdiend na alle races te hebben gehaald. Ik heb daarna nog wel wat accolades gehaald en ben bezig met de Rivals te doen bij alle races. Zit nog steeds op de Road Races.

In FH4 ging geld verdienen me goed af. Ik ben daar met handelen naar dik 200 miljoen gegaan en heb nog wat auto's als investering staan die ik tzt verkoop. Dan zou ik naar dik 240+ gaan. Als ik dmv paints en tunes 20 miljoen kon instellen als verkoopprijs had ik nog meer auto's die ik makkelijk met veel winst weg kon doen. In FH4 is het inmiddels niet echt meer nodig maar in FH5 zou het wel héél fijn zijn, al ken ik daar de Auction House nog niet zo goed wbt prijzen en welke auto's de zeldzame zijn.
De eerste paar maanden ging het geld verdienen makkelijker als nu. Maar goed ik heb 350M cr dus heb niets te klagen. Nu nog iets om het aan uit te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Parkiet
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
Sleepoog schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 17:19:

Als je steeds in en uit het menu van mijn biedingen gaat forceert dat een refresh, niet perfect maar beter dan 30+ seconden wachten op een refresh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepoog
Ik heb gemerkt dat dat beter gaat inderdaad.

Nog een vraag over de auto's. Je hebt:

- Car Collection - als je een nieuwe auto bezit, dan draait het kaartje om. Als je die auto verkoopt dan houd je het omgedraaide kaartje. Dus in prinicpe zou je alle kaartjes kunnen hebben met een lege garage (als je alles weer zou verkopen). Klopt dat?

- My Stats - hierin zie je het aantal auto's in bezit, maar dubbele auto's tellen ook mee

- Autoshow - hier kan je filteren op auto's die je niet bezit, maar die je wel kan kopen. Speciale auto's (zoals de Subaru Impreza 22B) staan hier niet tussen

Maarrr... stel nu dat ik al mijn auto's verkocht zou hebben en ik wil toch weer alle auto's kopen. Hoe weet ik dan welke ik mis in mijn garage? Dat kan je dan toch nergens zien (aangenomen dat mijn eerste punt klopt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je kijkt bij horizon promo kun je selecteren op auto's die je niet hebt. Probleem is wel dat je dan ook de auto's te zien krijgt die je niet kunt kopen of krijgen (of pas in de toekomst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
En sommige auto's, zoals de VW Kever Taxi, rijden gewoon rond. Fotograferen als je er een ziet/herkend.

[ Voor 3% gewijzigd door ariekanari op 05-05-2022 13:00 ]

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Had zowaar wat moeite met de weeklys -> Speedtrap en trailblazer waren een stuk pittiger, meer van dat!

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Trailblazer had ik inderdaad ook veel moeite mee, uiteindelijk met 15 duizendste gered :X

heb daarvoor trouwens ook ABS aangezet, voor die laatste bocht leek me dat wel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 21:00

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

DeWaanzin schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 07:13:
Had zowaar wat moeite met de weeklys -> Speedtrap en trailblazer waren een stuk pittiger, meer van dat!
Lang geleden dat ik zoveel moeite moest doen om die te halen. Met die speedtrap i.c.m. Mitsubishi's heb ik echt zitten vloeken.
Trial ging lekker, zat echt met goede randoms die weten hoe ze rijden zonder te rammen. Had ik een checkpoint gemist doordat de ai mij een tikje gaf, en ik denk effe rewind gebruiken, hangt dat schijtding. Desondanks ging het meer dan prima. 1e en 2e rondes fietsten we zo door.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
oh die speedtrap, neem hem van links de heuvel af. kies een tune met een hoge acceleratie (dus weinig seconden om naar de 100 te gaan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:11
Voor de speedtrap is de Mitsubishi
spoiler:
Eclipse
veel sneller dan alle andere mitsubishi's in mijn garage en het daar ook gemakkelijk mee gehaald.

De trailbrazer. pff. die heb ik vaak moeten doen. hoe vaak ik 43.9xx voorbij heb zien komen. Vooral de oudere VW lijken meer geschikt te zijn hiervoor.
DeWaanzin schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:24:
[...]

Heb hem met de Baja Bug gehaald.
Hilarisch, nooit aan gedacht om die te pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 06-05-2022 14:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Cardinal schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:17:
De trailbrazer. pff. die heb ik vaak moeten doen. hoe vaak ik 43.9xx voorbij heb zien komen. Vooral de oudere VW lijken meer geschikt te zijn hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
DeWaanzin schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:24:
[...]

Bij de 2e poging al gehaald met de MK2 golf :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 10:49
Wow, normaal gesproken zijn de auto's die je via een gift krijgt vrij bagger, maar zojuist kreeg ik een LaFerrari *O*

Ik had hem al, dus maar te koop gezet. Stond één andere in de AH voor 12,8 miljoen. Kijken wat deze gaat opbrengen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mr Magic schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:46:
Wow, normaal gesproken zijn de auto's die je via een gift krijgt vrij bagger, maar zojuist kreeg ik een LaFerrari *O*

Ik had hem al, dus maar te koop gezet. Stond één andere in de AH voor 12,8 miljoen. Kijken wat deze gaat opbrengen...
Dat is een mooie, hopelijk heb je toch wel een dankjewel gestuurd hè? ;-)

In ieder geval, ik haal ze niet meer op die gifts, heb alle auto’s al en eigenlijk alleen nog maar werk mee als je de auto die je gekregen hebt, weer door te geven als gift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchbo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IOk-QZlYTJ0AY_GG53gmPq9JvaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X3EfHOdyqHGJbbrZj6Tppoka.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe krijg ik dit uit beeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Dat is de achievementtracker overlay. Die kun je weer uitschakelen, of eventueel de positie en het aantal getoonde achievements aanpassen.
Op de console: Xbox Guide > Gameactiviteit > Achievements > Achievementtracker

Xbox-achievements in je game bijhouden
Tracking Xbox achievements in your game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Mr. Freeze schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:33:
[...]

Dat is een mooie, hopelijk heb je toch wel een dankjewel gestuurd hè? ;-)
Jazeker, deze was wel een "You made my day!" waard :D
In ieder geval, ik haal ze niet meer op die gifts, heb alle auto’s al en eigenlijk alleen nog maar werk mee als je de auto die je gekregen hebt, weer door te geven als gift.
Ik ben pas een paar weken echt bezig met alle auto's te verzamelen.

Maar er zitten nog wel wat "uitdagingen" tussen zoals de Italdesign en de Maserati 8CTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mr Magic schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:40:
[...]

Jazeker, deze was wel een "You made my day!" waard :D
That’s the spirit of Horizon 😉

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Tip voor de seasonal eventlab coaster.
spoiler:
Na een checkpoint wordt de auto belachelijk traag. Door even een rewind te doen (even geduld, niet nogmaals door de checkpoint rewinden, want dan gaat het weer fout) krijg je je gewone snelheid terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Iemand nog tips m.b.t. het winnen van een event in Horizon Open racing in een Ford?

Is één van de challenges in de festival playlist deze week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 17:54
Mr Magic schreef op maandag 16 mei 2022 @ 16:35:
Iemand nog tips m.b.t. het winnen van een event in Horizon Open racing in een Ford?

Ik heb 'm gehaald met de F150 2003 met een cross country tune 800. Had wel geluk dat er maar twee tegenstanders waren en één hield het al snel voor gezien. De GT40 1964 vind ik ook wel een fijne auto, ook wel eens mee gewonnen (Road 800).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09

Ik had hem gehaald met een 1975 Ford Bronco met een tune van XIII90.

2 van de 3 games makkelijk gewonnen, en bij mijn eerste game waar ik als laatste was gestart nog vlot door het veld deelnemers gegaan om op P4 te eindigen.

Moet je wel wachten tot je een B700 Cross Country race hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Astratuner op 16-05-2022 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik hou wel van een challenge, maar heb deze al een beetje opgegeven, m'n OCD vindt dat alleen niet fijn.
Denk vooral een kwestie van geluk hebben met weinig deelnemers die het gaande weg ook nog opgeven. Probeer het zelf vanavond ook nog eens een keer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tazzar
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 09:36
Astratuner schreef op maandag 16 mei 2022 @ 18:55:
[...]
Moet je wel wachten tot je een B700 Cross Country race hebt.
Je kan via Custom Open Racing kiezen welk type race en de klasse. Ik heb hem geloof ik gehaald in de Ford GT '05 met een goede S1 tune. Maar ik moet zeggen dat ik de eerste van de drie races "geluk" had dat ik redelijk vooraan van start ging. De eerste bocht kwam ik door zonder van de baan gebeukt te worden, daarna kon ik snel wegrijden. De twee races daarna ging ik in het midden en achteraan van start, dan is het al een stuk lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Tazzar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:27:
[...]

Je kan via Custom Open Racing kiezen welk type race en de klasse. Ik heb hem geloof ik gehaald in de Ford GT '05 met een goede S1 tune. Maar ik moet zeggen dat ik de eerste van de drie races "geluk" had dat ik redelijk vooraan van start ging. De eerste bocht kwam ik door zonder van de baan gebeukt te worden, daarna kon ik snel wegrijden. De twee races daarna ging ik in het midden en achteraan van start, dan is het al een stuk lastiger.
Ha echt, sukkel dat ik ben 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Tazzar schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 16:27:
[...]

Heb 'm ook gehaald vanavond met de F-150 1975 met een Cross Country B-tune.

Kwam er overigens achter dat je maar één van de drie races hoeft te winnen. Ik kwam nl. binnen toen de eerste twee races al verreden waren. Ik won die derde race (door geluk, lag tweede, maar degene op plaats 1 leek opeens een grote netwerkhik te hebben) en kreeg meteen de popup dat ik de Hoonigan Escort had gekregen.

Had overigens nog een mazzeltje met de wheelspins. Ik won voor de tweede keer een Shelby Daytona. Dus kon ik hem direct verkopen voor 15 miljoen (helft van de Autoshow prijs). Terwijl hij in de Auction House nog geen 2 miljoen opbrengt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzar
Mr Magic schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 23:26:
[...]
Kwam er overigens achter dat je maar één van de drie races hoeft te winnen. Ik kwam nl. binnen toen de eerste twee races al verreden waren. Ik won die derde race (door geluk, lag tweede, maar degene op plaats 1 leek opeens een grote netwerkhik te hebben) en kreeg meteen de popup dat ik de Hoonigan Escort had gekregen.
Klopt! Zo leek het misschien uit mijn reactie, maar ik had ook alleen de eerste van de drie gewonnen.

En niet verkeerd inderdaad, die Shelby. Dan gaat het hard met de credits. Zelf mis ik na dit seizoen nog 1 auto, de Audi RS4 Avant '18. Blijkbaar was dat een reward uit de Super 7, maar heb ik die gemist :/ Op het AH zie ik hem niet terug, dus dat zal ook wel een prijzige worden om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

hoe hebben jullie de dangersign met de class C hot hatch gedaan?

Geen van de hot hatches komen in de buurt en ga je upgraden ben je in no time in een andere klasse..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ToolkiT schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:06:

Geen van de hot hatches komen in de buurt en ga je upgraden ben je in no time in een andere klasse..
Civic Type R met Rally onderstel en dan een flinke aanloop nemen en zorgen dat je zo min mogelijk bosjes, struiken etc raakt. Heeft mij ook een paar keer gekost maar uiteindelijk is het gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ToolkiT schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:06:

Heb deze gehaald met een mini met een straattune en enkel fwd. Een hele flinke aanloop nemen was voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Thanks.. bij mij heb ik wel vaart aan begin van de heuvel (ik start meestal op de snelweg) maar tegen de tijd dat ik boven ben is daar niet genoeg van over..
Misschien maar aan andere kant van snelweg starten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ToolkiT schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:41:
Thanks.. bij mij heb ik wel vaart aan begin van de heuvel (ik start meestal op de snelweg) maar tegen de tijd dat ik boven ben is daar niet genoeg van over..
Misschien maar aan andere kant van snelweg starten..
Ben over het zand gereden, de aanloop gaat volgens mij nog dwars over een asfaltweg heen. (als ik me goed herinner)

Daarom verbaasde ik mezelf dat het lukte met straattune en enkel fwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Freeze op 18-05-2022 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:21
Ik heb er dragracebanden onder gedaan om het aantal punten zo ver mogelijk omlaag te krijgen. Zo heb je meer ruimte om de motor vermogen-upgrades te geven. Grip is het probleem niet, het is het gebrek aan vermogen waardoor je te veel snelheid verliest.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Richard117 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 12:38:
Ik heb er dragracebanden onder gedaan om het aantal punten zo ver mogelijk omlaag te krijgen. Zo heb je meer ruimte om de motor vermogen-upgrades te geven. Grip is het probleem niet, het is het gebrek aan vermogen waardoor je te veel snelheid verliest.
Daar ga ik eens mee spelen..
Ik zat al met versnellingbak ratios te spelen maar daar kwam ik ook telkens een paar meter te kort mee..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:59
Je krijgt natuurlijk vaak bedankjes als je leuke auto’s weggeeft, maar zo’n bedankje heb ik nog nooit gehad:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3cjUNru_x17yBY7xN1QsepwYsM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2bi76leG1XIffjK0V7KIdLz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleepoog
ToolkiT schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:44:
[...]
Ik zat al met versnellingbak ratios te spelen
Ik merkte dat mijn gekozen auto (weet niet meer welke) terugviel in toeren en eigenlijk in een te hoge versnelling bleef hangen. Ben op de snelweg gestart met handmatig schakelen. Volle toeren in z'n 3 en toen in één keer gehaald. Scheelde voldoende km/h.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
Tazzar schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 09:05:
[...]

En niet verkeerd inderdaad, die Shelby. Dan gaat het hard met de credits. Zelf mis ik na dit seizoen nog 1 auto, de Audi RS4 Avant '18. Blijkbaar was dat een reward uit de Super 7, maar heb ik die gemist :/ Op het AH zie ik hem niet terug, dus dat zal ook wel een prijzige worden om aan te schaffen.
Ik moet zelf nog 4 auto's maar daarvan komt er één (de Ferrari F8 Tributo) volgende week in de festival playlist. De andere drie staan aangekondigd op het Coming Soon scherm voor Series 8. Daar zit die Audi trouwens ook bij, dus dat is gewoon een kwestie van geduld :)

Ik heb vorige week met heel veel geluk een ItalDesign kunnen snipen in de AH voor 1.4 miljoen. Dat kostte een hoop button bashing overigens ;)

Verder ook de Maserati 8CTF kunnen scoren. Die zie je echt amper voorbij komen, dus toen er eentje stond meteen maar 8 miljoen voor afgetikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzar
Mr Magic schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 21:55:
[...]

Ik moet zelf nog 4 auto's maar daarvan komt er één (de Ferrari F8 Tributo) volgende week in de festival playlist. De andere drie staan aangekondigd op het Coming Soon scherm voor Series 8. Daar zit die Audi trouwens ook bij, dus dat is gewoon een kwestie van geduld :)

Ik heb vorige week met heel veel geluk een ItalDesign kunnen snipen in de AH voor 1.4 miljoen. Dat kostte een hoop button bashing overigens ;)

Verder ook de Maserati 8CTF kunnen scoren. Die zie je echt amper voorbij komen, dus toen er eentje stond meteen maar 8 miljoen voor afgetikt :D
Goed om te weten! Even geduld dan inderdaad 8)

Ach ja, als je ze straks allemaal hebt, weet je toch niet meer wat je met je credits moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:13
Sinds enkele dagen crasht FH5, krijg ik geen connectie met de servers of reageert niet op input van de controller. Same met FH4, al is daar alleen een connectie probleem.
Ook alleen maar met FH, andere games (Wreckfest, ETS2 enz enz) geen problemen. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ggj87
Jezus die Event Lab 7(8)7 Een S2 race in de stad met muurtjes waar je steeds achter blijft haken. En dan 5 laps. Mooi man }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 15:27:
Jezus die Event Lab 7(8)7 Een S2 race in de stad met muurtjes waar je steeds achter blijft haken. En dan 5 laps. Mooi man }:|
Duurde me lang genoeg, heb standje novice gedaan, toen was het een stuk beter te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Mr. Freeze schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 16:22:
[...]

Duurde me lang genoeg, heb standje novice gedaan, toen was het een stuk beter te doen.
Heb ik ook gedaan. Geen zin in om een speciale auto voor te tunen en uren aan kwijt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Gummiebeer schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 12:49:
Sinds enkele dagen crasht FH5, krijg ik geen connectie met de servers of reageert niet op input van de controller. Same met FH4, al is daar alleen een connectie probleem.
Ook alleen maar met FH, andere games (Wreckfest, ETS2 enz enz) geen problemen. 8)7
Het lijkt erop dat het probleem opgelost is. Na wat uitstel uiteindelijk toch een verse Windows installatie. :Z Vooralsnog lijkt het te werken.

Edit: FH is hier kapot helaas, lijkt erop dat ik geen goede connectie krijg met de server en daardoor de problemen ervaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Gummiebeer op 25-05-2022 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb gisteren even snel gekeken, maar geen nieuwe auto's deze week, en de komende weken alleen die 20 punten dingen toch? (plus car pass uiteraard)

(heb persoonlijke issues dat even minder spelen goed uitkomt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:04:
Ik heb gisteren even snel gekeken, maar geen nieuwe auto's deze week, en de komende weken alleen die 20 punten dingen toch? (plus car pass uiteraard)

Gaat hier precies hetzelfde. Speel puur voor de nieuwe auto's. Het is ja geen donder aan zo met al die cheaters en netwerk problemen waar je 8 van de 10 keer alleen zit in een lobby. Ik hoop dat een nieuwe expansion nog wat soelaas gaat bieden. Hoop alleen niet dat het weer een lego of hotwheels wordt.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 09:04:

Dat klopt :)
MisterJD schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:46:
[...]
Gaat hier precies hetzelfde. Speel puur voor de nieuwe auto's. Het is ja geen donder aan zo met al die cheaters en netwerk problemen waar je 8 van de 10 keer alleen zit in een lobby. Ik hoop dat een nieuwe expansion nog wat soelaas gaat bieden. Hoop alleen niet dat het weer een lego of hotwheels wordt.
Netwerk problemen? Moet zeggen dat ik daar totaal geen last van heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD

MisterJD

MK_ schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 15:50:
[...]

Dat klopt :)

[...]

Netwerk problemen? Moet zeggen dat ik daar totaal geen last van heb :)
Alhoewel dat het wel verbeterd is, maar werkt gewoon niet vlekkeloos. Wanneer je uit een race komt, lege lobby. Dan moet ik eerst switchen naar solo om vervolgens weer online. Dan werkt het weer een tijdje. Disconnects heb ik bijna geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Speel je op PC of op de Xbox?

Op de Xbox heb ik nergens last van. Wat voor cheaten merk je overigens? Afgezien van de auto's te vroeg en de rare records heb ik daar nog niks van opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
Ik heb het nu toch echt opgegeven wat betreft FH. Het blijft willekeurig crashen en soms is er uren niks aan de hand, er zit geen logica in. Alles geprobeerd om het te laten werken, van router opnieuw instellen tot rigoureus een verse Windows installeren maar niets helpt. Nog vreemder is dat in de logs ook niks te vinden is over de crash. Deïnstalleren en niet meer naar kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb Forza nog nooit werkend gekregen op mijn laptop. Die voldoet ruim aan de eisen maar blijft op hetzelfde punt crashen in de intro race. Ik speel hem dus lekker op de Xbox.

Wat wel echt jammer is, is dat ik daarmee ook de livery editor niet kan gebruiken op de pc. Dat gaat daar stukken makkelijker en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
Die trailblazer deze week,

Ik kom traag beneden aan door al die stenen verlies ik veel snelheid, maar als ik op youtube kijk komen andere hier tegen 300 km/u aan beneden.

Alle hulp staat uit dus ik snap het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
@Astratuner Aanloop nemen en bij de start iets naar links insturen en aanhouden om de rotsen te ontwijken, daarna naar rechts sturen voor het pad tussen de bomen. Maak zo nodig gebruik van terugspoelen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En niet per se vol gas. Ik heb hem juist vrij rustig gedaan zodat ik goed overal omheen kon rijden. Ook neem ik op deze eerst een pad rechts van de dichte bebossing. Daar kun je iets harder doorrijden, en dan pas vrij laat naar links naar de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
ariekanari schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 09:36:
@Astratuner Aanloop nemen en bij de start iets naar links insturen en aanhouden om de rotsen te ontwijken, daarna naar rechts sturen voor het pad tussen de bomen. Maak zo nodig gebruik van terugspoelen.
Ja, ik nam al een aanloop, dan links van de vlag en dan terug naar rechts tegen de muur.
ArthurMorgan schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 11:12:
En niet per se vol gas. Ik heb hem juist vrij rustig gedaan zodat ik goed overal omheen kon rijden. Ook neem ik op deze eerst een pad rechts van de dichte bebossing. Daar kun je iets harder doorrijden, en dan pas vrij laat naar links naar de finish.
Die weg had ik ook al gevonden gisteren.

34.786 sec was mijn beste tijd maar ik ging altijd vol gas naar beneden maar ik vertraagde altijd enorm door die stenen...

Zal het straks nog wel eens proberen. :P

EDIT: Vandaag na 1 poging gelukt :o . Iets langere aanloop en dichter tegen de berg rechts gereden en klaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Astratuner op 03-06-2022 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Het scheelt deze week echt veel als je traction control aanzet met The Trial.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Lijkt er op dat de eerste DLC die gaat komen een Hot Wheels variant wordt. Onderstaande komt direct van Steam af.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bGsM4WTtVySNJ3a0DNGiACSf8U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TBbMyJ1K9H37BzyP5ORHRdmY.png?f=user_large

Vond dat in FH3 wel een leuke toevoeging toen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vond ik ook een van de leukste dlc's. Zou het dus wel gaaf vinden als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Er wordt weer als vanouds gal gespuwd op het Forza forum maar ik vind het wel leuk. Hopelijk een hoop nieuwe Hot Wheels auto’s en een aparte map voor deze expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ach, dat soort plekken neem ik sowieso al weinig serieus meer. (Net als bepaalde personen waar dan ook.) Ongeacht de keuze van de DLC komen ze klagen. Ik heb ooit, weet niet meer waar dat was of waar het precies over ging iemand ergens over zien klagen mbt een game. En toen kwam er iemand anders met een post van een paar maand eerder van diezelfde persoon waarin die gewoon vroeg om die toevoeging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mooi nieuws, die dlc van FH3 vindt ik nog steeds jammer dat ik deze niet meer los kan kopen. Nu dus wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Ik vind het persoonlijk wel een leuk idee eigenlijk, zeker voor de afwisseling met andere content. Ik hoop dat men ermee alleen niet de balans van de game an zich verstoren (nog meer Bone Shakers).
FH5 heeft echt wel een boost nodig, en dit zou zomaar de juiste richting kunnen zijn. Ik ben ook wel benieuwd of dit helemaal stand alone is of dat er misschien ook nog wat content naar het huidige eiland komt.

Hoe veel content mogen we hier verwachten? 30-50 uur? of is dat te veel? Ik meen dat ik nu 250 uur in FH5 heb zitten, dus iets wat een 20% van de content heeft is misschien niet zo heel gek?
Hoe moeten we dit verder zien? Krijgt het een eigen playlist of is het gewoon echt voor de lol?

[ Voor 26% gewijzigd door zzzzz op 10-06-2022 10:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:13
Het is voor mij wel duidelijk dat FH5 een enorme boost nodig heeft onderhand.

Ik start de game nu meestal alleen op donderdag nog even op om mij 1,5uur druk te maken voor de wekelijkse challenges. Aangezien ik bijna alle auto's al heb kan deze tijd gehalveerd worden aangezien ik alleen de wekelijkse exclusives nog wil binnenharken.

Waar het mis is gegaan weet ik niet, maar FH4 heb ik toch met meer regelmaat gespeeld totdat FH5 uitkwam.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tazzar
Maikel64 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:17:
Ik start de game nu meestal alleen op donderdag nog even op om mij 1,5uur druk te maken voor de wekelijkse challenges. Aangezien ik bijna alle auto's al heb kan deze tijd gehalveerd worden aangezien ik alleen de wekelijkse exclusives nog wil binnenharken.
Dat herken ik wel ja. Maar ik moet zeggen dat ik wel weer meer speel sinds ik de wekelijke GOT Rival events ontdekt heb. Leuke uitdaging is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik speel zelf FH4 meer dan 5. 5 vind ik gewoon niet zo lekker spelen. Het meest stoort mij de vertraging in de besturing en dat ik niet zo makkelijk credits verdien als in 4. Daar zit ik inmiddels op ruim 280M met nog een dikke 30 auto's als investering waarmee ik (als het goed gaat) mijn totaal aantal credits verdubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
ggj87 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 19:00:
Ik speel zelf FH4 meer dan 5. 5 vind ik gewoon niet zo lekker spelen. Het meest stoort mij de vertraging in de besturing en dat ik niet zo makkelijk credits verdien als in 4. Daar zit ik inmiddels op ruim 280M met nog een dikke 30 auto's als investering waarmee ik (als het goed gaat) mijn totaal aantal credits verdubbel.
Vertraging in de besturing? Hoe bedoel je?
Ik heb, zoals velen, alle wagens, zit op 601/602 en je hebt geen hol meer aan credits als je alle wagens bezit...
En hoe zit het met je accollades? Alle rivals clean lap op zowel road race, dirt, XC, street race,.. voor alle klasses? Alle race events goud?
Iedereen speelt het spel op zijn manier, als uw insteek credits verdienen is, dan ben je beter af bij FH4... Ik amuseer mij nog met FH5, ben nog lang niet klaar met alles... Kan mij nog dagen bezig houden met een clean lap proberen te rijden op de Goliath met een S2 wagen. Gaat mij nooit lukken, maar wie niet waagt niet wint zeggen ze hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
RigolleM schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:22:
[...]

Vertraging in de besturing? Hoe bedoel je?
Ik heb, zoals velen, alle wagens, zit op 601/602 en je hebt geen hol meer aan credits als je alle wagens bezit...
En hoe zit het met je accollades? Alle rivals clean lap op zowel road race, dirt, XC, street race,.. voor alle klasses? Alle race events goud?
Iedereen speelt het spel op zijn manier, als uw insteek credits verdienen is, dan ben je beter af bij FH4... Ik amuseer mij nog met FH5, ben nog lang niet klaar met alles... Kan mij nog dagen bezig houden met een clean lap proberen te rijden op de Goliath met een S2 wagen. Gaat mij nooit lukken, maar wie niet waagt niet wint zeggen ze hier.
Bij FH4 kon ik veel directer sturen, maar in FH5 gaat het zo wollig. Dus ik stuur naar links en de auto reageer net daarna, niet meteen zoals in FH4. Heel irritant want daardoor mis ik apexen en moet ik heel anders gaan rijden. Merken jullie dat niet?

Credits zijn toch wel handig, ik moet nog bijna 300 auto’s hebben. Ik ben wel wat bezig geweest met de accolades maar heb ze nog niet allemaal. Ik heb wel alle races gehaald maar heb nog maar iets van 16M. In FH4 had ik op dat punt meer dan het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@ggj87 eerlijk gezegd vindt ik de besturing bij fh4 en 5 precies hetzelfde aanvoelen (op een series S).

Maar misschien is jouw reactievermogen net wat sneller dan het mijne zodat jij het wel merkt en ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
ggj87 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:56:
[...]

Bij FH4 kon ik veel directer sturen, maar in FH5 gaat het zo wollig. Dus ik stuur naar links en de auto reageer net daarna, niet meteen zoals in FH4. Heel irritant want daardoor mis ik apexen en moet ik heel anders gaan rijden. Merken jullie dat niet?

Credits zijn toch wel handig, ik moet nog bijna 300 auto’s hebben. Ik ben wel wat bezig geweest met de accolades maar heb ze nog niet allemaal. Ik heb wel alle races gehaald maar heb nog maar iets van 16M. In FH4 had ik op dat punt meer dan het dubbele.
Heb je hem wel op performance (60 fps) staan? Op 30 fps merkte ik ook heel duidelijk vertraging op. Op een xsx dan, weet niet hoe het op andere systemen draait.

Pagina: 1 ... 46 ... 64 Laatste