MK_ schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:42:
[...]
Ik vond de auto af en toe al een raar stuurgedrag vertonen... Ook in loopings, vaak dat de auto automatisch de rem aantikte en een rare twitch beweging maakte... Dat gaan we maar snel uit zetten dan.
Althans, ik denk dat dat het gaat zijn
Clean lap voor Hot Wheels, paar keer gedaan maar leaderboard update niet

Spel crashte ook na 2/3 races van de Hot Wheels season, reboot van het spel, is die progress weg
Die bugs mogen er ondertussen toch wel uit zijn lijkt me, progress tracking en Rivals is niet nieuw voor Hot Wheels..
Viel mij ook al op dat rare stuurgedrag, en heb die setting ook uitgezet.
Sommige races moet ik 2 keer doen voordat hij het registreert als clean lap. En gek genoeg als ik bepaalde tijden verslagen had, maar toch weer opnieuw moest doen. Soms blijft hij dan ook hangen wanneer je over de finish bent gegaan.
En ik moet zeggen ondanks dat ik afkeer had tegen Hot Wheels, dat het best mooi weg speelt zo. Een offroad race doen met een s2 Hot Wheels Bad to the Blade, door de sneeuw heen ploegen, zelfs de canyon race gedaan met de stock Bad to the Blade. Best wel vermakelijk zo.
Edit: Ondertussen de groene legendary ook compleet afgevinkt. Wat ook grappig was, ik heb een horizon tour gedaan met A class 2x circuits 1 sprint met de Boneshaker die ook nog eens rally getuned was, terwijl het roadracing was. En dat ging erg makkelijk moet ik zeggen.
[
Voor 9% gewijzigd door
MisterJD op 22-07-2022 20:19
]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX