[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
Ik krijg de settings van mijn stuur maar niet goed met deze game.. Doodzonde want het ziet er schitterend uit maar ik verlies constant de auto zijn grip… Heel frustrerend wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:31:
Ik krijg de settings van mijn stuur maar niet goed met deze game.. Doodzonde want het ziet er schitterend uit maar ik verlies constant de auto zijn grip… Heel frustrerend wel
Welk stuur gebruik je? Youtube staat aardig vol met 'de ideale settings' voor de gangbare sturen, desondanks merk je dat de settings wel lichtelijk persoonlijk zijn, maar genoeg te vinden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:57
KillerB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:39:
[...]

Welk stuur gebruik je? Youtube staat aardig vol met 'de ideale settings' voor de gangbare sturen, desondanks merk je dat de settings wel lichtelijk persoonlijk zijn, maar genoeg te vinden daar.
Gebruik zelf een Xbox met een simpele TMX force feedback.. Wel al heel wat guides gezocht en filmpjes maar steeds voelt het als ‘net niet’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 13:43:
[...]

Gebruik zelf een Xbox met een simpele TMX force feedback.. Wel al heel wat guides gezocht en filmpjes maar steeds voelt het als ‘net niet’
Hmm, ik heb zelf de T300RS op PC maar dat werkt heel aardig, het is geen volwaardig SIM gevoel maar dat zit ook gewoon niet in Forza 5, wel stukken beter dan 4 overigens.

YouTube: Forza Horizon 5 Wheel & Force Feedback Settings | Thrustmaster & Log... dit is wel een aardige guide, ik weet niet of het heel anders moet zijn op de XBox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik heb nog zo'n 6 auto's te gaan, waaronder de Lamborghini Aventador J & SVJ. Die kun je dus alleen maar op de Auction House krijgen voor 20M of helemaal niet. Hij is fijn.
De kans dat ik de verzameling compleet kan maken word zo wel heel klein als auto's ook niet tweedehands ingame voorbij komen.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneth87
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 14:14
G920 hier, doet wat het moet en is wel leuk. Maar voor FH5 is het niet een grote meerwaarde om met stuur te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
zzzzz schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:02:
Ik heb nog zo'n 6 auto's te gaan, waaronder de Lamborghini Aventador J & SVJ. Die kun je dus alleen maar op de Auction House krijgen voor 20M of helemaal niet. Hij is fijn.
De kans dat ik de verzameling compleet kan maken word zo wel heel klein als auto's ook niet tweedehands ingame voorbij komen.
De SVJ komt als reward bij de volgende series ;)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hG3_CHDVEes769MgHN_ZSV4wcy8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a2bPww3tF9KFBdhrJLCdERg6.png?f=fotoalbum_large

Was een season reward, maar komt wel terug... gewoon geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:18
Ik krijg in het huidige seizoen maar niet de activiteit met de Mosler rond. Ik heb de auto en rij erin, maar hij geeft de eerste actie niet als voltooid weer waardoor hij ook de speed traps sterren niet telt. Ook niet na opnieuw starten van de game op de Xbox. Iemand hier ook issues mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
rscheper schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 19:55:
Ik krijg in het huidige seizoen maar niet de activiteit met de Mosler rond. Ik heb de auto en rij erin, maar hij geeft de eerste actie niet als voltooid weer waardoor hij ook de speed traps sterren niet telt. Ook niet na opnieuw starten van de game op de Xbox. Iemand hier ook issues mee?
Neen, deze zelfs in 2 beurten gedaan, want ik moest tussentijds eten... had de game zelfs afgesloten (uit gewoonte) en moest nog de laatste afwerken en zonder problemen de reward gehaald. Time trail was ook weer een makkie, zelfs eerste geëindigd 8)7 :+
Ben wel gestopt met het seizoen na het behalen van 20 punten (578/578 wagens), de rest doe ik deze week wel eens, heb ik een reden om FH5 nog eens op te starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Net flink wat geld verdiend met Starions in de AH. En ik had geluk met een Eclipse die ik voor 3000 kreeg. Daar heb ik meteen de FnF versie van gemaakt 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Er zit nog steeds een auto in de game waarmee je met een aantal skillpoints een mooi resultaat kan halen:
De 2005 MG Xpower SV-R. Deze koop je voor 50K.

Voor 19 masterypoints krijg je bij deze auto:

8K XP (goed voor leveling-up)
1 normale Wheelspin
1 super Wheelspin
75K Forza money (waarmee je dus de aanschafprijs van de auto weer dubbel en dik terug hebt)

PS. voor 15 punten extra maar dat is wellicht niet nodig kun je bij deze auto ook nog 20 Forzapoints kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Remmersmaak schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:14:
[...]

Er zit nog steeds een auto in de game waarmee je met een aantal skillpoints een mooi resultaat kan halen:
De 2005 MG Xpower SV-R. Deze koop je voor 50K.

Voor 19 masterypoints krijg je bij deze auto:

8K XP (goed voor leveling-up)
1 normale Wheelspin
1 super Wheelspin
75K Forza money (waarmee je dus de aanschafprijs van de auto weer dubbel en dik terug hebt)

PS. voor 15 punten extra maar dat is wellicht niet nodig kun je bij deze auto ook nog 20 Forzapoints kopen.
Thx voor de tip.
Ik kocht hem in de auction voor 14K.
Na WS em SWS 635K cedits, en als gift de deur uitgedaan. ;)

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
vraagje over online racen, is er een soort progressie?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

daltona schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 16:00:
vraagje over online racen, is er een soort progressie?
Nog niet. Dit gaat bij serie 6 gebeuren. Wat dit precies gaat inhouden is me nog niet helemaal duidelijk...

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Welke auto's en tunes gebruiken jullie? Ik zit echt enorm te k*tten om Road Races en de Colossus te winnen. Ik heb de Road Races nu wel gehaald, maar niet in heel bijzondere auto's. Met name een heel licht getunede 350Z en een standaard Alpine A110. Nu met de Colossus is het zowat onmogelijk om in een B of A-klasse auto te winnen. Ik speel op Pro zonder assists (handmatig schakelen zonder koppeling). Rewind staat wel aan, anders was ik nu nog met de 2e race bezig 8)7 En dan moet ik straks nog de Dirt en Cross Country doen. Ik moet er niet aan denken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou naar expert of high skills gaan. Pas als je daar alles wint zonder rewind een stap hoger. Meer het is wel waar dat de twee hoogste niveaus echt pittig zijn. Unbeatable is als rijden tegen mensen met een cheat aan. Lijnen daar van de ai zijn bizar en onmogelijk. Toch zijn er mensen die dat aan kunnen. (not me)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:14

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ggj87 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:24:
Welke auto's en tunes gebruiken jullie? Ik zit echt enorm te k*tten om Road Races en de Colossus te winnen. Ik heb de Road Races nu wel gehaald, maar niet in heel bijzondere auto's. Met name een heel licht getunede 350Z en een standaard Alpine A110. Nu met de Colossus is het zowat onmogelijk om in een B of A-klasse auto te winnen. Ik speel op Pro zonder assists (handmatig schakelen zonder koppeling). Rewind staat wel aan, anders was ik nu nog met de 2e race bezig 8)7 En dan moet ik straks nog de Dirt en Cross Country doen. Ik moet er niet aan denken :F
Dirt en Cross Country vind ik altijd echt stappen makkelijker dan de Road dingen :+ :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
ArthurMorgan schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:29:
Ik zou naar expert of high skills gaan. Pas als je daar alles wint zonder rewind een stap hoger. Meer het is wel waar dat de twee hoogste niveaus echt pittig zijn. Unbeatable is als rijden tegen mensen met een cheat aan. Lijnen daar van de ai zijn bizar en onmogelijk. Toch zijn er mensen die dat aan kunnen. (not me)
In FH3 en FH4 kon ik Pro altijd goed aan. Ik heb Forza Motorsport 1-4 ook grotendeels op hoge settings gedaan. Ik kan het dus wel. Maar in FH5 lijkt het helemaal op de schop te zijn gegooid. Pro is al net alsof je tegen cheaters rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik reed in FH 4 ook hoger dan ik nu rijdt. Dat gevoel dat er echt dingen verandert zijn klopt dus zeker.

pro kan ik nu hebben op een circuit dat ik echt goed ken, met een auto die ook exact doet wat ik verwacht dat hij gaat doen als ik rem of stuur etc. Maar in een race die ik zelden doe met een nieuwe auto of tune moet ik terug naar high skills om zeker te winnen, expert is dan vaak al een ramp. (Helemaal met S1/S2 waar ik sowieso vaak al moeite mee heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Dat heb ik dus precies ook. Op een circuit of route die ik goed ken kan ik met een goede auto wel winnen. De 911 GT3 RS is daarvoor een van mijn favoriet. Maar in FH4 kon ik gewoon een auto pakken, tunen en winnen. Zelfs bijna stock lukte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 13-09 12:02
ggj87 schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:24:
De lengte van die baan maakt het meer iets voor een S1 of S2.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Hmm, hoe moet ik dit zeggen? Ik zat net even bij de difficulty settings te kijken omdat Pro me toch wat te moeilijk leek (al geef ik dat niet graag toe), zie ik dat de difficulty op een 'bepaalde' setting stond :+

Lang verhaal kort; hij staat nu op Pro en ik heb de race in een Elise GT1 met V10 tune S900 gewonnen :X Mijn tijd was 14:53.497. Zaten wel een hoop rewinds bij maar het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Zaten wel een hoop rewinds bij maar het zij zo.
Dan heb je nog véééél werk... al die races moet je ook met clean laps afwerken om die accolade af te vinken.
Als je dan klaar bent, heb je nog de rivals (road, dirt, cc, street,..) waar je minstens een clean lap moet halen voor de accolade. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:13
Hier nogal moeite om the trial met een Lotus A800 te behalen. Gisteren 4 pogingen gedaan waarin telkens een teleurstelling van teammates present is. Zelf wel P3 kunnen halen maarja.. Toen ik eindelijk in een redelijk team terecht kwam verprutste ik het zelf in de laatste bocht van de laatste sprint. 8)7
Vanavond maar weer goed voor zitten want ik wil die Porsche en Honda wel in mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Klinkt bekend, is inderdaad lastig, vooral de eerste race. Ik zat telkens in de top5, terwijl ik normaal een middenmoter ben. De rest van team blauw hing telkens achteraan.

Veel tunes geprobeerd, als laatste een Exige van Team Fung, dat ging merkbaar iets beter.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Als je die trial onmiddellijk doet, dus op donderdag, heb je meer kans op betere teammates... Is altijd het eerste dat ik doe van de seasonal events, want later in de week zijn het meestal paljassen die meeracen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
Ik heb de trial gedaan met de GT1 - 933 671 090 - deze is snel genoeg om zelfs mij in de middenmoot te laten eindigen en de laatste race nipt 2de achter een teammate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Trial 1x gedaan met een Exige, 2x 1e geworden en toen was het afgelopen :p

Sharecode kan ik zo wel opzoeken als iemand hem wilt hebben :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Clean laps zijn relatief eenvoudig een kwestie van gewoon rustig rijden, zo nodig zet je automatisch sturen aan. Rivalen versla je op dezelfde manier. Zolang je maar sneller bent, al is het maar 1/100 seconde. Dat is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Als je een rivaal kiest met een niet cleane lap is elke tijd zelfs voldoende als hij maar clean is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
Vond het altijd wel grappig als de computer automatisch de traagste clean tijd uit de clan pakte, als je dan vlak voor de finish eens op de kaart keek en je rival was pas halverwege :+
Dat was dan inderdaad duidelijk zo'n tijd waar iemand op zijn elfendertigst naar de finish gereden was om maar een clean tijd neer te zetten.
Op zich is het ook leuk om snelle clean tijden te plaatsen maar dat kost inderdaad wat oefening... En wat gescheld als je een hele mooie tijd op het laatst verprutst door een muur te aaien :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Touchdomex schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 15:32:
[...]

Dirt en Cross Country vind ik altijd echt stappen makkelijker dan de Road dingen :+ :+
Inderdaad ja! Dirt lijkt veel makkelijker :) Ik gebruik nu de Lancer Evo WP. Gaat goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
MK_ schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 19:58:
Trial 1x gedaan met een Exige, 2x 1e geworden en toen was het afgelopen :p

Sharecode kan ik zo wel opzoeken als iemand hem wilt hebben :)
Voor als iemand hem nog wilt hebben: 121 057 632 (2012 Exige S)

Finraziel schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 22:51:
Vond het altijd wel grappig als de computer automatisch de traagste clean tijd uit de clan pakte, als je dan vlak voor de finish eens op de kaart keek en je rival was pas halverwege :+
Dat was dan inderdaad duidelijk zo'n tijd waar iemand op zijn elfendertigst naar de finish gereden was om maar een clean tijd neer te zetten.
Op zich is het ook leuk om snelle clean tijden te plaatsen maar dat kost inderdaad wat oefening... En wat gescheld als je een hele mooie tijd op het laatst verprutst door een muur te aaien :+
Ik denk dat dat intended behavior is, als je hem verslaat heb je de challenge gehaald maar je kan altijd betere drivatars kiezen :*)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Hier lijkt wel wat waarheid in te zitten:

Volgens hem moet je auto’s gebruiken die ongebruikelijk zijn voor het type race. Ik heb net bij Dirt wat accolades gehaald waarbij ik Golfjes nodig had. Met een R32 of VR6 doet men doorgaans geen rally’s. Maar nu was het dus wel een stuk makkelijker om de races te winnen en had ik veel diversere AI. Daarvoor probeerde ik met de Mini Countryman te racen maar toen kreeg ik 11 AI in Countryman’s die niet bij te houden waren.

*ik reed nog steeds op Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Met twee personen hoef je overigens niet eerste te staan om te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Bij de nieuwe FH5 Series 6 update zit een nieuwe Drift Transmission met 4 versnellingen. Die is mi. ideaal voor oudere auto's. Nu hoef je daar niet meer een 6-bak in te gooien maar kan je gewoon 4 versnellingen blijven houden. Goede zet van de ontwikkelaars! Nu nog een 5-bak en het begint ergens op te lijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Sjonge. Een mooie top 5000 afstand op een danger sign neer gezet. Eens kijken hoeveel er 100% zeker niet legit waren.... minimaal 2.500. Het moet toch mogelijk zijn om op basis van gewicht en topsnelheid (en misschien nog wat andere zaken) gewoon een formule erachter te hangen die test of het daar in elk geval aan voldoet voor je die ranglijsten zo verpest.
Ik ben wat dat betreft wel blij met de GOT club, dat geeft dan een leukere manier van proberen je te verbeteren. Ook de activiteit ervan is erg grappig. Ik vond dat ik de driftclubstory best snel afgerond had. Bleken er echt een stuk of 20 hem eerder gedaan te hebben :D

[ Voor 27% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-04-2022 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb de Drift Club gisteren ook gelijk gehaald. Ik vond het vrij makkelijk maar dat komt omdat driften in FH5 een stuk makkelijker is gemaakt dan in de voorgaande delen. Leuk dat je kunt wisselen tussen AWD en RWD met die Mach-E

Ik zag trouwens dat als je geen Xbox Live hebt je nu wel beide auto’s kunt winnen bij de Seasonals. Als ik alles doe, kom ik uit op 41 punten ipv 39 normaal. Hopelijk is dat bij de volgende ook, dan heb ik weer wat auto’s.

Ook briljant; ik moet af en toe auto’s kopen in de Autoshow om bepaalde challenges te halen maar om de een of andere reden kijkt daar niemand want je kunt die auto’s vervolgens met winst verkopen in de Auction House. Stonks! :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
Sinds de grote recente update bouw ik een pak sneller skill points op, nog mensen die dit ervaren?

De game blijft mij wel entertainen, by far het populairste xbox spel hier. Forza Horizon 2 opstarten gaf me onlangs een koude douche 🙈 30fps kan ik momenteel niet meer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
Nee, niet gemerkt. Ik zie wel heel veel irritante verf tonnen bij de Horizon Mexico event staan. Als je daar even over de landingsbaan wilt gassen moet je niet alleen ander verkeer ontwijken maar nu ook die tonnen |:(

De nieuwe drift 4-versnellingsbak heb ik vandaag ingebouwd in de Oldsmobile Toronado, evenals een 6,2-liter V8, twin turbo conversion en RWD. Ik vond het leuk om Jay Leno's 1000pk Toronado restomod na te maken en die heeft een automaat met 4 versnellingen dus ik had alles om hem na te maken. Ik kom wel bijna 40pk te kort want die van hem heeft in het echt 1070pk en die van mij rond de 1030 maar ach, op zoveel vermogen merk je dat niet. Ik moet nog een paar kleine dingetjes aanpassen zoals de breedte van de banden, hoogte van de auto en wel/niet spacers lvl1 monteren. Dan is 'ie wat mij betreft perfect. De Trumpet Gold lak zit al in het spel dus daar hoef ik niets aan te doen. Misschien alleen nog op het voorscherm dat extra lichtje namaken maar dat is het dan ook. Voor wie niet weet over welke auto ik het heb:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 21:23
Gisteren ook nog even snel de drift club challenge gedaan om de mustang te winnen, aangezien ik vandaag met vakantie ga. Wordt afkicken komende week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Zijn er mensen die dit met een stuurtje spelen? is het een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

daltona schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:53:
Niet om lullig te doen, maar het is hier al regelmatig besproken:
https://gathering.tweaker...lter_keywords%5D=stuurtje

Misschien kun je hier nuttige ervaringen terugvinden?

Wat voor stuur gebruik je zelf momenteel?
Volgens mij is de support voor stuurtjes prima en rijdt het ook niet verkeerd.

Zie hier een link van Forza m.b.t. wheel support:
https://support.forzamoto...ported-Wheels-and-Devices

Hier een guide om je stuur af te stellen / calibreren:
https://support.forzamoto...H5-Wheel-Setup-and-Tuning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
kevlar01 schreef op maandag 4 april 2022 @ 11:52:
[...]

Niet om lullig te doen, maar het is hier al regelmatig besproken:
https://gathering.tweaker...lter_keywords%5D=stuurtje

Misschien kun je hier nuttige ervaringen terugvinden?

Wat voor stuur gebruik je zelf momenteel?
Volgens mij is de support voor stuurtjes prima en rijdt het ook niet verkeerd.

Zie hier een link van Forza m.b.t. wheel support:
https://support.forzamoto...ported-Wheels-and-Devices

Hier een guide om je stuur af te stellen / calibreren:
https://support.forzamoto...H5-Wheel-Setup-and-Tuning
Thanks! Zie nu dat het eigenlijk beter werkt met controller.. Ik heb een T300RS GT sinds een week, heb het spel Assetto Corsa competi.... maar moet zeggen dat dat voor een beginner rete moeilijk is, vandaar dat ik een iets makkelijkere game zoek. Helaas zal Forza het dan niet worden als ik het zo lees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

daltona schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:01:
[...]

Thanks! Zie nu dat het eigenlijk beter werkt met controller.. Ik heb een T300RS GT sinds een week, heb het spel Assetto Corsa competi.... maar moet zeggen dat dat voor een beginner rete moeilijk is, vandaar dat ik een iets makkelijkere game zoek. Helaas zal Forza het dan niet worden als ik het zo lees.
Zo te zien is dat een PC stuur. Heb je al FH5? Zo niet, dan kan je misschien een trial nemen van GamePass (als je die ook nog niet hebt), om het in ieder geval te proberen en aan den lijve te ondervinden hoe je het vind spelen.

Forza Horizon is denk ik toegankelijker dan ACC. Ik heb een paar jaar terug FH4 gespeeld met een Logitech G920 en ik moet zeggen dat dat op zich best prima ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
kevlar01 schreef op maandag 4 april 2022 @ 16:22:
[...]

Zo te zien is dat een PC stuur. Heb je al FH5? Zo niet, dan kan je misschien een trial nemen van GamePass (als je die ook nog niet hebt), om het in ieder geval te proberen en aan den lijve te ondervinden hoe je het vind spelen.

Forza Horizon is denk ik toegankelijker dan ACC. Ik heb een paar jaar terug FH4 gespeeld met een Logitech G920 en ik moet zeggen dat dat op zich best prima ging.
klopt, pc/ps stuur. Goede tip van die gamepass, helemaal niet aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-06 16:58
daltona schreef op maandag 4 april 2022 @ 12:01:
[...]

Ik heb een T300RS GT sinds een week
Heb ik ook en speel regelmatig mijn 'xbox' Forza 5 versie op PC. Het rijdt makkelijker dan FH4, zeker als je bepaalde wagens gebruikt (Audi TTRS, die Alpine, Ford Focus etc). Best ontspannend rondcruisen, maar wil je echt snel vooruitgang maken in het spel moet je een controller gebruiken.

De standaard settings doen het overigens prima, maar volg wat tutorials en pas het aan naar je smaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Benga schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:06:
[...]

Heb ik ook en speel regelmatig mijn 'xbox' Forza 5 versie op PC. Het rijdt makkelijker dan FH4, zeker als je bepaalde wagens gebruikt (Audi TTRS, die Alpine, Ford Focus etc). Best ontspannend rondcruisen, maar wil je echt snel vooruitgang maken in het spel moet je een controller gebruiken.

De standaard settings doen het overigens prima, maar volg wat tutorials en pas het aan naar je smaak.
Thanks voor je reactie, heb inmiddels via de gamepass gister het spel gedownload.
wegraces zijn opzich prima te doen, corrigeren is wat lastiger dan met de controller.
maar bijvoorbeeld races door de aarde is niet te doen met het stuurtje naar mijn mening, tenzij je de ai op heel makkelijk zet, maar dan is de uitdaging ook weer weg. Voor rustig rondcruisen is het inderdaad relaxt om het met een stuur te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:53
Even een tegengeluid dan. Ik heb geen enkel probleem met een stuurtje, alle soorten races gaan gewoon goed. Alleen het extreme driften voor scores gaat met controller beter.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:13
Ik ben zelf ook sneller met het stuur dan met de controller

Wat betreft het andere genoemde spel assetto corsa comp.
Dat is echt een simulatie, niet te vergelijken met Forza Horizon
Beide hebben een leercurve, waarbij je denk ik forza sneller onder de knie heb

Dus niet direct opgeven met je stuur in beide spellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 18:03
daltona schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:53:
Speel alleen maar met een stuur. Vind de game met een controller niet leuk.
Met een stuur ben je (ik) veel preciezer en daardoor ook sneller.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Henkus schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:49:
[...]

Speel alleen maar met een stuur. Vind de game met een controller niet leuk.
Met een stuur ben je (ik) veel preciezer en daardoor ook sneller.
Vind het met stuur ook leuker, maar 1 fout of beuk van een tegenstander waardoor je de controle verliest en het is over. Met controller kan je makkelijker corrigeren vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:38
Ik ben bezig met de weekly challenges en nu zegt FH5 dat ik 55 van de 58 punten heb.

Ik hoef echter alleen nog de daily challenge van 1 punt die vandaag vrijkomt te doen. Waar komen die andere 2 punten vandaan?

Ik heb verder alles van deze week op Completed staan. Alleen de monthly challenge (drift story) nog niet, maar die is 3 punten en lijkt me niet bij de weekly punten te horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:35
Mr Magic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:40:
Ik ben bezig met de weekly challenges en nu zegt FH5 dat ik 55 van de 58 punten heb.

Ik hoef echter alleen nog de daily challenge van 1 punt die vandaag vrijkomt te doen. Waar komen die andere 2 punten vandaan?

Ik heb verder alles van deze week op Completed staan. Alleen de monthly challenge (drift story) nog niet, maar die is 3 punten en lijkt me niet bij de weekly punten te horen?
Die Monthly's tellen voor elke week mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Mr Magic schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:40:

Hier staat hij op 57/58, je hebt toch 3 sterren in de drift story?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Drift story en rivals tellen elke week mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Jeetje wat is de ai slecht in event lab. De wagens staan min of meer stil bij een bepaalde bocht. Hopen dat deze onzin snel verdwijnt en we terug gaan naar 3x 3 races :X .

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 07-04-2022 00:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:41

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

De Mclaren 765lt ook weer in de pocket, gaaf bakkie trouwens. Verder is de game best eentonig geworden. Op de AMG One FE na heb ik alle auto's op de foto gezet.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Parkiet
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
MisterJD schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 14:39:
De Mclaren 765lt ook weer in de pocket, gaaf bakkie trouwens. Verder is de game best eentonig geworden. Op de AMG One FE na heb ik alle auto's op de foto gezet.
Die auto is een mission exclusive, kan je niet op de foto zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
ArthurMorgan schreef op woensdag 6 april 2022 @ 13:18:
Drift story en rivals tellen elke week mee.
Dat is goed nieuws want dan kan ik een keer beide auto’s winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
@ggj87 is het anders niet mogelijk dan? Waar loop je tegenaan?

Zelfs voor mij is het redelijk simpel om aan 40 punten per seizoen te komen, kwestie van goede tunes vinden en een klein beetje je best doen.

Zoals b.v. :

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Wordt wekelijks geupdate. (Niet dit specifieke draadje, maar de auteur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb geen Xbox Live dus ik kom normaal net 1 of 2 punten te kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb nu alle races gehaald en de Goliath gedaan. Vreemd genoeg krijg je in dit spel minder geld dan in FH4 want ik zou zweren dat ik daar na alle races te hebben gedaan veel meer geld te hebben. Ik heb wel alle huizen gekocht maar nog maar iets van 8 miljoen credits :? Ik heb expres geen auto's gekocht wat ik in FH4 wel had gedaan. Moet je nagaan. Dan wordt het weer ouderwets auto's handelen in de Auction House om aan wat poen te komen. Ik moet nog meer dan de helft van de auto's hebben nl. Gelukkig heb ik op m'n telefoon een car tracking app gedownload waar precies op staat aangegeven hoe auto's unlocked kunnen worden, dus dat ga ik eerst doen. In FH4 had ik veel te veel auto's gekocht waardoor ik nu iets van 240 dubbel heb (sommige zelfs 4x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
ggj87 schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:59:
Ik heb nu alle races gehaald en de Goliath gedaan. Vreemd genoeg krijg je in dit spel minder geld dan in FH4 want ik zou zweren dat ik daar na alle races te hebben gedaan veel meer geld te hebben. Ik heb wel alle huizen gekocht maar nog maar iets van 8 miljoen credits :? Ik heb expres geen auto's gekocht wat ik in FH4 wel had gedaan. Moet je nagaan. Dan wordt het weer ouderwets auto's handelen in de Auction House om aan wat poen te komen. Ik moet nog meer dan de helft van de auto's hebben nl. Gelukkig heb ik op m'n telefoon een car tracking app gedownload waar precies op staat aangegeven hoe auto's unlocked kunnen worden, dus dat ga ik eerst doen. In FH4 had ik veel te veel auto's gekocht waardoor ik nu iets van 240 dubbel heb (sommige zelfs 4x).
Playground heeft helaas nogal een kneejerk reactie gehad op een situatie waarin veel mensen makkelijk veel geld kregen door bepaalde auto's te kopen waarin je met skillpoints wheelspins en super wheelspins kon kopen, waarmee je vervolgens makkelijk meer geld verdiende dan wat de auto kocht...

Reactie was dat ze niet alleen die wheelspins bij veel auto's er uitgesloopt hebben (wat genoeg was geweest) maar ook de wheelspins zelf veel minder lucratief gemaakt hebben (waarmee ze ook de balans voor mensen die die truc niet misbruikten om zeep hielpen).

Oftewel je verdient nu gewoon ook minder dan toen de game nieuw was... Niet extreem veel, ik schat misschien 20-30% minder of zo (race rewards zijn nog hetzelfde), maar dat tikt toch aan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Ik zit inmiddels op 582/585. De ATS GT, Lamborghini Aventador SVJ en McLaren 650S Spider nog en dan is de lijst compleet (tot men weer nieuwe auto's toevoegd).
Ik ben in ieder geval bij *O*

[ Voor 20% gewijzigd door zzzzz op 11-04-2022 09:22 ]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Parkiet
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 28-02-2024
Finraziel schreef op maandag 11 april 2022 @ 06:18:
[...]

Oftewel je verdient nu gewoon ook minder dan toen de game nieuw was... Niet extreem veel, ik schat misschien 20-30% minder of zo (race rewards zijn nog hetzelfde), maar dat tikt toch aan.
Voor mijn gevoel is het wel meer dan 20-30%, eerst kon ik makkelijk 1.5-2m per week bijverdienen en nu haal ik nog maar 500k-1m afhankelijk van hoeveel ik speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Finraziel schreef op maandag 11 april 2022 @ 06:18:
[...]
Reactie was dat ze niet alleen die wheelspins bij veel auto's er uitgesloopt hebben (wat genoeg was geweest) maar ook de wheelspins zelf veel minder lucratief gemaakt hebben (waarmee ze ook de balans voor mensen die die truc niet misbruikten om zeep hielpen).
Het weghalen van die wheelspins bij die éne wagen vond ik wel een goede zaak, de rest vond ik minder...

Maar als je alle kledij en toeters had kreeg je minstens 15k, nu zijn die vervangen door bedragen tussen 1 en 15k, dus eigenlijk val je nu op een laag bedrag ipv kledingstuk of toeter.

Gisteren nog tijdens een verplichte wheelspin de Pagani Huayra FE gewonnen en onmiddellijk verkocht aan 1.35M. en de keren er voor eens 200k en 250k gewonnen, dus verdienen doe je nog altijd.

Ik draai al lang niet meer aan alle wheelspins en ondertussen staat de teller op '99' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Die doe ik juist wel. Gratis geld, jonge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Vaag, ik zag net opeens overal sneeuwpoppen en kerstbomen dus ik wilde gelijk alle holiday accolades halen. Omdat de ijsbaan in het stadion zo glad was wilde ik even sneeuwbanden onder m'n 323 doen om ook die Mazda accolade gelijk te halen maar toen ik terug in het spel kwam was alles weg. Beter niet kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag met de Peel meerdere pinatas stuk gereden, maar het telt niet voor de challenge…. What am I doing wrong?

Daarnaast is hij A 702 en rijdt hij 250km/u, maar ook die challenge pakt hij niet

[ Voor 27% gewijzigd door PdeBie op 14-04-2022 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
PdeBie schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:34:
Vandaag met de Peel meerdere pinatas stuk gereden, maar het telt niet voor de challenge…. What am I doing wrong?

Daarnaast is hij A 702 en rijdt hij 250km/u, maar ook die challenge pakt hij niet
Denk dat je uw game eens moet afsluiten en herstarten... ik heb beiden probleemloos kunnen afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

RigolleM schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 07:42:
[...]

Denk dat je uw game eens moet afsluiten en herstarten... ik heb beiden probleemloos kunnen afwerken.
Bij mij registreerde de piñata challenge meteen, maar de A klasse challenge niet. Totdat ik hem zelf met de hand naar A had getuned (dus niet een door iemand anders gecreëerde tune).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@cjpostma heb ik ook gedaan. Eigenlijk kwestie van alle upgrades erop gooien en dan haal je A702.

@RigolleM Zal het eens proberen. Wel balen dat je met dat soort geneuzel nu ook in console games te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
bij die pinata's had ik dat ik echt elke keer die speciale pop up moest hebben voor er weer een geteld werd.
Ik had eerst 2 events gedaan, maar daarna waren er maar 2 geteld. Toen heb ik hem dus maar heel traag gedaan en werd hij wel afgevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
cjpostma schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:15:
[...]

Bij mij registreerde de piñata challenge meteen, maar de A klasse challenge niet. Totdat ik hem zelf met de hand naar A had getuned (dus niet een door iemand anders gecreëerde tune).
Nochtans heb ik gewoon een tune naar A gekozen en niks zelf getuned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
PdeBie schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 08:21:
@RigolleM Zal het eens proberen. Wel balen dat je met dat soort geneuzel nu ook in console games te maken krijgt.
Ik heb zelden de issues die hier soms passeren, maar ik gebruik geen 'quick resume', altijd tijdverlies als online sessies niet goed werken, dus na het gamen -> quit game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
Quick Resume werkt gewoon slecht samen met FH5. Onlangs een keer vergeten de game af te sluiten, wat races e.d. gedaan en bij de volgende speelsessie was alles weer verdwenen.

Daarnaast dacht de game dat ik online bezig was ofzo 8)7 . Ik ging tijdens een solo race de foto mode in en de race bleef gewoon doorgaan, zelfde als toen ik de game op pauze had gezet. Ik zat in het menu, maar de drivatars bleven vrolijk doorrijden zag ik op de map.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
@Maikel64 Ik gebruik QR ook niet vanwege de onbetrouwbaarheid.
Om geen progressie te verliezen is het aan te raden om een tussentijdse save af te dwingen door naar Home of Festival te gaan zodra je het deze weer verlaat wordt de progressie opgeslagen. Dit is herkenbaar aan de opslagswirl die kort wordt weergegeven links van de analoge kilometerteller.
Dit verkleint de kans op progressieverlies aanzienlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
ariekanari schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 10:43:
@Maikel64 Ik gebruik QR ook niet vanwege de onbetrouwbaarheid.
Om geen progressie te verliezen is het aan te raden om een tussentijdse save af te dwingen door naar Home of Festival te gaan zodra je het deze weer verlaat wordt de progressie opgeslagen. Dit is herkenbaar aan de opslagswirl die kort wordt weergegeven links van de analoge kilometerteller.
Dit verkleint de kans op progressieverlies aanzienlijk.
Ook dat had tijdens die speelsessie de progressie niet opgeslagen om een of andere reden. Normaal sluit ik de game altijd volledig af vanwege alle problemen, vergeet je het een keer en er gebeurde weer eens de meest vage dingen in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Ik kan de twee seasonal event lab events niet starten. FH5 meldt dat de content niet gedownload is en dat ik daarvoor naar Horizon Life moet gaan, maar dat zit ik al. Kan ook gewoon andere online dingen spelen. PC-versie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
PdeBie schreef op donderdag 14 april 2022 @ 21:34:

Ik probeer er altijd voor te zorgen dat mijn auto de pinata echt zelf raakt, maar zelfs dan moet ik hem meerdere malen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat een ellende toch met die xbox app op je PC.

Na lang twijfelen toch forza horizon 5 gekocht en dan de installatie.
De MS store verwijst je naar de xbox app om te installeren.
Ik klik op installeer en dan kom in in een dialoog waar ik de drive kan kiezen om te installeren echter er is geen lijst en installeren blijft greyed out.

Alles geprobeerd, app repair reset herinstall cache legen etc. niets werkt??

iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

richards3 schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:09:
Wat een ellende toch met die xbox app op je PC.

Na lang twijfelen toch forza horizon 5 gekocht en dan de installatie.
De MS store verwijst je naar de xbox app om te installeren.
Ik klik op installeer en dan kom in in een dialoog waar ik de drive kan kiezen om te installeren echter er is geen lijst en installeren blijft greyed out.

Alles geprobeerd, app repair reset herinstall cache legen etc. niets werkt??

iemand een idee hoe dit op te lossen?
Het kan te maken hebben met hoe de harde schijf geformatteerd is. Blijkbaar moet dit NTFS zijn met een blocksize van 4096, of de default waarde van Windows.

Je hebt waarschijnlijk maar 1 drive? Er is een workaround die ik heb gevonden, waarmee je je drive kan shrinken en daardoor een nieuw volume kan maken(zonder Windows te hoeven herinstalleren)

https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf

Heb je andere games wel kunnen installeren? Ik ga er vanuit dat je sowieso genoeg schijfruimte beschikbaar hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
dank voor de suggestie, na lang zoeken heb ik kunnen vinden dat je de registry setting voor de gamingservices moet verwijderen en dan herstarten. Dat heeft bij mij geholpen, bizar dat zoiets nodig is.

Maar het werkt, nu maar eens me fanatec stuurtje configureren hiervoor.

[ Voor 15% gewijzigd door richards3 op 18-04-2022 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Mr Magic schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 19:06:
Ik kan de twee seasonal event lab events niet starten. FH5 meldt dat de content niet gedownload is en dat ik daarvoor naar Horizon Life moet gaan, maar dat zit ik al. Kan ook gewoon andere online dingen spelen. PC-versie hier.
Wellicht heb je het ondertussen al gevonden, maar dit is als het goed is op te lossen door de game volledig af te sluiten en opnieuw te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
richards3 schreef op maandag 18 april 2022 @ 08:22:
dank voor de suggestie, na lang zoeken heb ik kunnen vinden dat je de registry setting voor de gamingservices moet verwijderen en dan herstarten. Dat heeft bij mij geholpen, bizar dat zoiets nodig is.

Maar het werkt, nu maar eens me fanatec stuurtje configureren hiervoor.
Heel veel succes met Forza op de PC. Bij mij is het niet gelukt en er zijn veel andere gevallen waar het ook niet werkt en het continu vastloopt |:( Ik houd het lekker bij de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 15:37:
[...]

Heel veel succes met Forza op de PC. Bij mij is het niet gelukt en er zijn veel andere gevallen waar het ook niet werkt en het continu vastloopt |:( Ik houd het lekker bij de Xbox.
Xbox services op PC is echt drama, zelfde meegemaakt met FS2020. Heb spijt dat ik voor 10Eurie meer FH niet op Steam heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
Maikel64 schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:11:
[...]

Wellicht heb je het ondertussen al gevonden, maar dit is als het goed is op te lossen door de game volledig af te sluiten en opnieuw te starten.
Dat was bij mij helaas niet de oplossing.

Maar ondertussen via Google uitgevonden dat ik alle SeasonalEventLabCache*.bin bestanden moest wissen uit C:\Users\<user>\AppData\Local\Temp\Turn10Temp.scratch

Daarna game opnieuw opgestart en toen werkten de seasonal event labs events wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Morgen is de lambo aventador svj te krijgen voor 40 punten. Als je hem al hebt kan het wel eens erg profijtelijk zijn hem vandaag nog te verkopen. De mijne is vanmiddag voor 20 miljoen van de hand gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
ArthurMorgan schreef op woensdag 20 april 2022 @ 16:38:
Morgen is de lambo aventador svj te krijgen voor 40 punten. Als je hem al hebt kan het wel eens erg profijtelijk zijn hem vandaag nog te verkopen. De mijne is vanmiddag voor 20 miljoen van de hand gedaan.
Probleem is, wat koop je ermee in de plaats als je al alles hebt en >100M en nog 99 WS staan hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
RigolleM schreef op woensdag 20 april 2022 @ 17:22:
[...]

Probleem is, wat koop je ermee in de plaats als je al alles hebt en >100M en nog 99 WS staan hebt? :+
Goed punt. Heb nu 50 miljoen een alle autos op die van morgen na :-D

Denk dat ik gewoon weer alles ga weggeven of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Hoe halen jullie alle auto’s? Ik heb alle races gedaan. Moet nog wat accolades halen, maar de stories e.d. zijn ook klaar. Alles 3 sterren. Heb ondanks dat nog maar 9,5 miljoen.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
ggj87 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 18:46:
Hoe halen jullie alle auto’s? Ik heb alle races gedaan. Moet nog wat accolades halen, maar de stories e.d. zijn ook klaar. Alles 3 sterren. Heb ondanks dat nog maar 9,5 miljoen.. :S
Meer spelen en minder hier typen... :+

EDIT: en nog eens 20M erbij.. morgen hebben we hem toch terug... poeha... :P

[ Voor 10% gewijzigd door RigolleM op 20-04-2022 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
In FH4 heb ik op 20 auto’s na alles. Daar zitten nog de 6 Hot Wheels auto’s bij die niet bij de Ultimate Edition zitten. Ik heb door te handelen nu 211 miljoen 8) In FH5 gaat het nog niet zo vlot. Welke auto’s zijn nu goed om in te investeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ggj87 schreef op woensdag 20 april 2022 @ 19:10:
In FH4 heb ik op 20 auto’s na alles. Daar zitten nog de 6 Hot Wheels auto’s bij die niet bij de Ultimate Edition zitten. Ik heb door te handelen nu 211 miljoen 8) In FH5 gaat het nog niet zo vlot. Welke auto’s zijn nu goed om in te investeren?
De Raesr kan je wel voor veel verkopen als je hem hebt. De SVJ levert nu dus ook nog veel geld op. De NSX R GT levert over een paar maanden wellicht weer een redelijke hoeveelheid CR op. Op FH4 was ik wel redelijk op de hoogte wat veel opleverde, maar daar ben ik al een tijdje niet meer geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Bij mij is het dus andersom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op woensdag 20 april 2022 @ 17:31:
[...]

Goed punt. Heb nu 50 miljoen een alle autos op die van morgen na :-D

Denk dat ik gewoon weer alles ga weggeven of zo.
Hier hetzelfde :)
FH4 999M cr en alle auto's en huizen.
FH5 300M cr en ook alles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zzzzz
Hier mag ook eindelijk de vlag uit! :)F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oYzR3N8lyXsUox07v3QO8dqqtWI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nT5IBhUujk03jM3xXi5tAnzw.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 45 ... 64 Laatste