Waar kun je je auto op dat podium bekijken?
Spelen mensen op een csl elite v1.1 wheelbase? Zo ja; wat zijn jullie instellingen? Mijn stuur(Formula V2) loopt totaal niet synchroon met wat ik op beeld zie?
Tijdens de start van een race is dat de "intro".ggj87 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:45:
Waar kun je je auto op dat podium bekijken?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Inderdaad, een permanente ban krijg je heel gemakkelijk. Al zou het mij niet verbazen dat ze juist deze door de vingers zullen zien maar dat zou als ze consequent zijn niet mogelijk moeten zijn.
Ik zou maar oppassen want er zullen ongetwijfeld genoeg droeftoeters in FH5 rondrijden die een dergelijk design zullen rapporteren.
Ik zou maar oppassen want er zullen ongetwijfeld genoeg droeftoeters in FH5 rondrijden die een dergelijk design zullen rapporteren.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ze hebben momenteel een heel evenement over het supporten van landen.... Zolang het blijft bij het steunen van Oekraïne en niet aanvallen van Rusland hebben ze weinig grond om er tegen op te treden.
Dat zou een mediahetze tegen MS opleveren van heb ik jou daar.
Dat zou een mediahetze tegen MS opleveren van heb ik jou daar.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Zou wel heel raar zijn, gezien een Xbox kopstuk, dit als profile pic op twitter heeft:PdeBie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:53:
[...]
Hoewel ik de actie snap, zou ik hier toch mee uitkijken. Er zijn mensen voor minder gebanned
@ggj87 wat @Rivanov zegt. Je ziet helemaal rechts mijn poppie ook nog net in beeld komen. Net te laat met op de share knop drukken
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RBHygjvs3cCBZcJ5ZBKfA8tK.jpg?f=user_large)
Als ik hierom gebanned zou worden, so be it. Ik zou graag zien dat alle fh players een blauw gele livery gaan gebruiken en dat Vladimir in z’n weinige vrije tijd hopelijk ook FH5 speelt en dat al z’n teammates tijdens de trial een blauw gele auto rijden.PdeBie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:53:
[...]
Hoewel ik de actie snap, zou ik hier toch mee uitkijken. Er zijn mensen voor minder gebanned
@ggj87 wat @Rivanov zegt. Je ziet helemaal rechts mijn poppie ook nog net in beeld komen. Net te laat met op de share knop drukken
🇺🇦
XBL gamertag StayingPow3r
Even ter verduidelijking: ik ben absoluut niet tegen de actie! 
Maar het zou zonde zijn van je account.
Maar dat was me wel duidelijk hoor ;-)PdeBie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:44:
Even ter versuidelijking: ik ben absoluut niet tegen de actie!
🇺🇦
Kon geen sharecode vinden (bestaat dat bij liveries?), maar hierbij de Livery zelf:PdeBie schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:35:
[Afbeelding]
Porsche GT3 - The Joker
(Share code zal ik z.s.m. delen voor de geïnteresseerden)
Edit: share code? Waar vind ik die?
Hier de Livery in ieder geval:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/kpfJMoFAoO8zX1SzHewzvc4N.jpg?f=fotoalbum_large)
En een mooie diepe blauw kleur voor de P1:
:strip_exif()/f/image/et5CHkNuBKBWr9EG8XchvMbp.jpg?f=fotoalbum_large)
Je sharecode is 293 509 402 voor de Porsche.PdeBie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:00:
[...]
Kon geen sharecode vinden (bestaat dat bij liveries?), maar hierbij de Livery zelf:
[Afbeelding]
En een mooie diepe blauw kleur voor de P1:
[Afbeelding]
Voor de P1 846 428 869.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-02-2022 13:14 ]
Als ik ze zoek en gevonden heb, druk op de rechter stick.PdeBie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:18:
Waar tover je die vandaan?
Lol, toch bijzonder dat ik als creator ze niet in 1 oogopslag kan zien.
—
Nog 2 punten voor de pagani.
—
Pagani binnen!
—
Nog 2 punten voor de pagani.

—
Pagani binnen!
[ Voor 32% gewijzigd door PdeBie op 26-02-2022 21:36 ]
Dat is allemaal niet echt duidelijk aangegeven nee. Vind ik wel slecht want je zou eigenlijk alles in 1 scherm moeten kunnen zien, de beschrijving, share code, e.d. Ook als je een auto hebt van de Auction House zou je moeten kunnen zien welk design er op zit maar dat is dus nu onmogelijk. Nu moet je dus steeds een beetje zoeken.
Ben vandaag weer een stukje verder gekomen in FH5. Ik dacht laat ik de PR stunts eens doen. Ik dacht dat het net als in FH3 en FH4 ging, gewoon 3 sterren halen en klaar. Maar in FH5 gaan ze dus nog een stapje verder waarbij je nog iets extra's moet doen om écht klaar te zijn met alles. Is een leuke bezigheidstherapie maar wel veel werk
Ben vandaag weer een stukje verder gekomen in FH5. Ik dacht laat ik de PR stunts eens doen. Ik dacht dat het net als in FH3 en FH4 ging, gewoon 3 sterren halen en klaar. Maar in FH5 gaan ze dus nog een stapje verder waarbij je nog iets extra's moet doen om écht klaar te zijn met alles. Is een leuke bezigheidstherapie maar wel veel werk
klopt, de visuals komen ook bij mijn G29 niet overeen. De animatie draait ook maar 90 graden iedere kantZuidJ schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:57:
Spelen mensen op een csl elite v1.1 wheelbase? Zo ja; wat zijn jullie instellingen? Mijn stuur(Formula V2) loopt totaal niet synchroon met wat ik op beeld zie?
Als je dat al zou willen kun je dat in de Logitech software instellen, maar veel leuker vind ik het camerastandpunt in de auto, maar dan zonder stuur.7Sins schreef op zondag 27 februari 2022 @ 23:33:
[...]
klopt, de visuals komen ook bij mijn G29 niet overeen. De animatie draait ook maar 90 graden iedere kant
Al draaien ze synchroon, twee stuurwielen in beeld blijft ook raar..
iemand ervaring met geen force feedback hebben? sinds vandaag last van alleen in dit spel.
met de logitech g hub werkt het stuur helemaal niet ingame. en met de oudere LGS drivers nu dit.
met de logitech g hub werkt het stuur helemaal niet ingame. en met de oudere LGS drivers nu dit.
Ik begin steeds verder te komen in FH5. Ik moet me er nog wel toe zetten op elke auto rally banden te zetten als ik een dirt race doe, anders is het net wat te lastig.
Auto's tunen is zoals vanouds super. Helaas zitten er geen Rocket Bunny kits meer in dus de BMW M3 E36 heeft alleen een giga spoiler maar geen wide body kit
De nieuwe velgen tov FH3 en FH4 zijn zéér welkom! Ik zou alleen nog willen dat we deep dish velgen hadden en de diepte/breedte daarvan konden instellen tussen voor en achter. Dan was het spel echt perfect. Misschien krijgen we dat ooit nog in FH6 *kruist vingers*
Auto's tunen is zoals vanouds super. Helaas zitten er geen Rocket Bunny kits meer in dus de BMW M3 E36 heeft alleen een giga spoiler maar geen wide body kit
De nieuwe velgen tov FH3 en FH4 zijn zéér welkom! Ik zou alleen nog willen dat we deep dish velgen hadden en de diepte/breedte daarvan konden instellen tussen voor en achter. Dan was het spel echt perfect. Misschien krijgen we dat ooit nog in FH6 *kruist vingers*
nieuws: Forza Horizon 5 krijgt optie voor gebarentolk tijdens cutscenes
Co-Pilot kende ik nog niet, maar is wel een leuke.
Dan kan mijn dochter (bijna 4jr) auto racen, terwijl ik d'r een beetje help.
Co-Pilot kende ik nog niet, maar is wel een leuke.
Dan kan mijn dochter (bijna 4jr) auto racen, terwijl ik d'r een beetje help.
Wel benieuwd hoe sommigen aan zoveel geld komen hoor. Ik zit nu op 1.2 miljoen, dus auto’s van 20 miljoen zijn way out of my league.
Heb ook nog 1 VIP token voor een “gratis” auto die ik mag uitgeven. Ford GT40 MK II kost 11miljoen, dus daar twijfelde ik aan. Maar ja…FOMO, straks loop ik iets mis wat ik nog veel liever zou hebben en ik vervolgens never nooit kan betalen.
Heb ook nog 1 VIP token voor een “gratis” auto die ik mag uitgeven. Ford GT40 MK II kost 11miljoen, dus daar twijfelde ik aan. Maar ja…FOMO, straks loop ik iets mis wat ik nog veel liever zou hebben en ik vervolgens never nooit kan betalen.
[ Voor 48% gewijzigd door PdeBie op 01-03-2022 22:20 ]
Ik zit nu momenteel op +-20mil. Ik heb alle wagens al dus het enigste waar ik nog geld aan uitgeef is aan de tuning. Ik heb nog een beetje gebruik gemaakt van de Porsche Cayman "exploit" maar zeker niet zoveel als sommigen. Grotendeels komt het dus eigenlijk van racen en van wheelspins toen ze nog gemakkelijker verkrijgbaar waren.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Via AH uw zeldzame auto's verkopen, maar daar doe ik niet aan mee (behalve de dubbels),.. hou ze liever bij, je bent toch niks met al dat geld als je alle auto's verzameld hebt. Heb een paar keer de Sesto FE gewonnen via de sws en ws en die onmiddellijk verkocht voor 3M daar ik die al had. Ooit eens een Zenvo gekregen via de gift drop en die ging voor 12M de deur uit via AH, had die al via de seasonals... Hiermee de Honda's kunnen kopen voor 16M/stuk, want die had ik gemist...
Ik heb gister ook een uurtje gespeeld gister weer; wel leuk om na een week of twee weer wat rond te rijden. Ik ben wel benieuwd naar Series 5 en eventuele nieuwe content.
Ik heb goede hoop dat er snel wat aanvullingen op de gameplay komen en ik nog maanden lang plezier kan hebben van Forza.
Ik heb momenteel ca. 19M op de virtuele bank staan. Ik koop af en toe wat tunes, maar verder geeft ik ook nergens geld aan uit.
Ik heb goede hoop dat er snel wat aanvullingen op de gameplay komen en ik nog maanden lang plezier kan hebben van Forza.
Ik heb momenteel ca. 19M op de virtuele bank staan. Ik koop af en toe wat tunes, maar verder geeft ik ook nergens geld aan uit.
[ Voor 18% gewijzigd door zzzzz op 02-03-2022 10:41 ]
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Die token heb ik ook nog inderdaad, ook geen idee waar ik die aan moet gaan spenderen dus bewaar hem ook maar even. Heb momenteel iets van 6-7 mil, koop en tune eigenlijk alles waar ik zin in heb en let niet echt op het geld, heb ook nog niet echt meer gehad dan 6-7 mil tot nu toe. Doe elke week de seasons dus dat levert je al weer een hoop auto's op, en als ik een auto nodig heb om een race te winne ndie ik nog niet heb dan koop ik hem ook gewoon direct.PdeBie schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:16:
Wel benieuwd hoe sommigen aan zoveel geld komen hoor. Ik zit nu op 1.2 miljoen, dus auto’s van 20 miljoen zijn way out of my league.
Gisteren alle stories 100% gehaald incl. alle accolades. Daarna nog een road race op unbeatable gedaan om de Supra te winnen. Ik dacht dat even in de nieuwe Golf R te kunnen doen maar ik moest toch mijn 911 GT3 RS tunen om vooraan te eindigen. Was toch weer een bevestiging dat ik lekker op Pro blijf spelen. Dan haal ik meer plezier uit het spel
Heb ergens rond de 50M nu, maar nog niet alle auto's.
Heb het met racen, wheelspins en AH verkoop bij elkaar gespeeld eigenlijk geen exploits gebruikt.
Ik koop heel afentoe een auto, het meeste geld gaat aan tunes op.
Heb het met racen, wheelspins en AH verkoop bij elkaar gespeeld eigenlijk geen exploits gebruikt.
Ik koop heel afentoe een auto, het meeste geld gaat aan tunes op.
XBL: theArthurrrr
Pro lukt me nog wel op asfalt, maar rally en CC echt niet, jij wel?ggj87 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:31:
Gisteren alle stories 100% gehaald incl. alle accolades. Daarna nog een road race op unbeatable gedaan om de Supra te winnen. Ik dacht dat even in de nieuwe Golf R te kunnen doen maar ik moest toch mijn 911 GT3 RS tunen om vooraan te eindigen. Was toch weer een bevestiging dat ik lekker op Pro blijf spelen. Dan haal ik meer plezier uit het spel
Nog niet geprobeerd
Ik bedenk me net bij het schrijven van mijn andere reactie in het FH4 topic dat een Peel met D100 tune wel eens zou kunnen helpen. Als dat zo is dan zijn die accolades zo binnen.
Oja, heeft iemand een goede controller setup? Want je kunt in FH5 dus ook bij cabrio's je dak omlaag doen enz. maar dan moet je wel een knop toewijzen. En ik meen dat je met bepaalde auto's zoals de Project AMG verschillende rijmodussen hebt? Zag ik een keer in een preview gameplay video maar heb dat gisteren zo snel niet terug kunnen vinden
Ik bedenk me net bij het schrijven van mijn andere reactie in het FH4 topic dat een Peel met D100 tune wel eens zou kunnen helpen. Als dat zo is dan zijn die accolades zo binnen.
Oja, heeft iemand een goede controller setup? Want je kunt in FH5 dus ook bij cabrio's je dak omlaag doen enz. maar dan moet je wel een knop toewijzen. En ik meen dat je met bepaalde auto's zoals de Project AMG verschillende rijmodussen hebt? Zag ik een keer in een preview gameplay video maar heb dat gisteren zo snel niet terug kunnen vinden
[ Voor 93% gewijzigd door ggj87 op 02-03-2022 11:34 ]
Denk dat ik hetzelfde speel en met auto's/tunes om ga als jou als ik het zo leesScrtz schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Die token heb ik ook nog inderdaad, ook geen idee waar ik die aan moet gaan spenderen dus bewaar hem ook maar even. Heb momenteel iets van 6-7 mil, koop en tune eigenlijk alles waar ik zin in heb en let niet echt op het geld, heb ook nog niet echt meer gehad dan 6-7 mil tot nu toe. Doe elke week de seasons dus dat levert je al weer een hoop auto's op, en als ik een auto nodig heb om een race te winne ndie ik nog niet heb dan koop ik hem ook gewoon direct.
Alleen iets minder geld dus
Al was dit wel weer even een lekkere SWS gisteren:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EZFhEBeAVL2kVITzFuryWo2a.jpg?f=user_large)
Ja soms heb je toch weer gelukPdeBie schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 11:40:
[...]
Denk dat ik hetzelfde speel en met auto's/tunes om ga als jou als ik het zo lees
Alleen iets minder geld dus
Al was dit wel weer even een lekkere SWS gisteren:
[Afbeelding]
Vergeet niet dat je een SWS krijgt voor de Super 7 deze week.
Ik kreeg 7 heel simpele challenges, waarschijnlijk omdat iedereen deze "liked"
Ik kreeg 7 heel simpele challenges, waarschijnlijk omdat iedereen deze "liked"
Je kunt vervelende sowieso afbreken en een andere aanvragen.
Dat wil ik ook met die van mij doen. Een eigen R400 versie van maken. Er zit al een mooie bodykit bij. Weet zo niet waar die van is maar die staat goedScrtz schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 12:29:
[...]
Ja soms heb je toch weer gelukDoor die seasons te spelen en afentoe wat lucky spins krijg je vroeg of laat alle auto's wel bij elkaar. Ik heb zelfs 2x 2021 golf R's waarvan 1 met 2.0 tsi en 1 met 2.5 TFSI getuned, gewoon omdat het kan
Flinke update voor Horizon 5:
https://forzamotorsport.n.../forza-horizon-5-series-5
Op de Xbox Series X een kleine 11.89GB
Edit: blijkbaar eergisteren al, gisteren kunnen spelen zonder update?
Edit 2: update blijkbaar van 1 maart, geen idee hoe laat precies. Waarschijnlijk daarvoor geweest dan

Edit 2: update blijkbaar van 1 maart, geen idee hoe laat precies. Waarschijnlijk daarvoor geweest dan

[ Voor 40% gewijzigd door MK_ op 02-03-2022 15:40 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Toch weer jammer dat er zo weinig bugs gefixt zijn waar ik constant last van heb zoals wheelspins die ik niet krijg bij level ups, gifts die ik soms niet krijg, convoy van vrienden joinen die soms niet werkt, wereld die maar half laad na een race soms, etc.
Ik heb de standaard bumpers erop en enkel die extra lange spoiler. Die R400 bumperset staat mij persoonlijk niet aan en die andere is van de 7 non facelift, beetje jammer..ggj87 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:52:
[...]
Dat wil ik ook met die van mij doen. Een eigen R400 versie van maken. Er zit al een mooie bodykit bij. Weet zo niet waar die van is maar die staat goed
Kreeg deze update op de pc ook voorgeschoten toen ik wou spelen, maar heb hem afgebroken. Ik wou spelen, niet een uur downloaden en daarna spelen.MK_ schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 15:38:
Flinke update voor Horizon 5:
Resultaat is een verklootte installatie, waardoor ik FH5 heb gedeinstalleerd en weer 100Gb gedownload om te installeren. Hierna weer de update voorgeschoten gekregen, op voortzetten gedrukt en....
Wederom bezig met het downloaden van 100GB en installeren van FH5.
Weet iemand of updates van pc's uit het eigen netwerk ook met games zou moeten werken? Ik heb hier nog een pc staan met FH5, dat zou dan sneller moeten zijn dan via internet.
Jezus, die AI is weer als vanouds ***. Ik wilde die Porsche waar ik gisteren een UNBEATABLE race mee won gebruiken om de Bahia de Plano road race op pro te doen. Appeltje eitje zou je zeggen want een tune die het van unbeatable wint, moet rondjes rijden om pro. Nou, niet dus. Ik zit nu alweer 2 uur te ****** met verschillende auto’s maar kom niet eens in de buurt van 3. Na de start wordt er van alles gedaan om je maar te blocken en te vertragen, dan gaan ze uit de weg en kun je normaal rijden maar rijd je overduidelijk tegen AI die op rechte stukken wel 2x zoveel vermogen lijkt te hebben. Ik kom nog het verst in een licht getunede Audi RS6 Avant. Dat druist tegen alle logica in

Ja de drivatars blijven gewoon bizar slecht... Ben momenteel heel weinig op de Xbox aan het spelen maar gisteravond even snel nog wat punten bij elkaar gesprokkeld om die eerste auto te krijgen want die is niet op een andere manier te krijgen. Even een dirt race winnen... Goed, ik was nogal 'out of practice' dus had er moeite mee, maar ik kon met geen mogelijkheid bij de nummer 1 komen, maar ondertussen zat voor de rest het hele veld weer in een colonne achter me op 6 seconden, oftewel op het punt waar ze allemaal geboost worden om niet verder achterop te raken. Dat zou m.i. toch niet moeten kunnen, zo'n enorm verschil in niveau tussen 1 drivatar en de rest.
Gamertag: FinrazielNL
Hier ook, 27 punten gesprokkeld om de MG MG3 te verkrijgen.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Herkenbaar die AI perikelen.
Gisteren een van de road races gedaan die ik helemaal uit mijn duimpje ken.
Eerst op Highly Skilled. Dat win ik op mijn dooie gemakje. Nou, laten we Unbeatable proberen. 8e plek. Hmmm even wennen aan de AI, paar keer geprobeerd. 5e op z'n hoogst.
Nou niveautje lager dan maar (Pro geloof ik). Keer op keer 2e plek. Die nummer 1 is niet bij te houden op de rechte stukken.
-------------
Ow en hier mijn 2021 Golf R:
:strip_exif()/f/image/iwGjRTROsTxkOyiYmmxoxQr7.jpg?f=fotoalbum_large)
Mods:
- Race-schroefset
- Rotiform velgjes (-6kg geloof ik)
- Rallye banden (voldoende grip en net wat lager dan race banden (all about the looks
))
Enige mod die ik nog toe ga voegen zijn betere remmen, want de standaard remmen zijn ingespoten met WD-40 geloof ik.
En dat in een mooi zwart metallic jasje.
Gisteren een van de road races gedaan die ik helemaal uit mijn duimpje ken.
Eerst op Highly Skilled. Dat win ik op mijn dooie gemakje. Nou, laten we Unbeatable proberen. 8e plek. Hmmm even wennen aan de AI, paar keer geprobeerd. 5e op z'n hoogst.
Nou niveautje lager dan maar (Pro geloof ik). Keer op keer 2e plek. Die nummer 1 is niet bij te houden op de rechte stukken.
-------------
Ow en hier mijn 2021 Golf R:
:strip_exif()/f/image/iwGjRTROsTxkOyiYmmxoxQr7.jpg?f=fotoalbum_large)
Mods:
- Race-schroefset
- Rotiform velgjes (-6kg geloof ik)
- Rallye banden (voldoende grip en net wat lager dan race banden (all about the looks

Enige mod die ik nog toe ga voegen zijn betere remmen, want de standaard remmen zijn ingespoten met WD-40 geloof ik.
En dat in een mooi zwart metallic jasje.
[ Voor 5% gewijzigd door PdeBie op 03-03-2022 08:52 ]
Een hele vervelende bug waar ze maar niets aan doen: de regendruppels die zichtbaar blijven wanneer je een regenrace doet en je de cockpit view gebruikt.Piet_Parkiet schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:07:
Toch weer jammer dat er zo weinig bugs gefixt zijn waar ik constant last van heb zoals wheelspins die ik niet krijg bij level ups, gifts die ik soms niet krijg, convoy van vrienden joinen die soms niet werkt, wereld die maar half laad na een race soms, etc.
Dat soort dingen zouden er toch vrij snel uitgehaald moeten worden lijkt mij.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Dat hebben ze mogelijk deze update gefixt, uit de release notes: https://support.forzamoto...ease-Notes-March-1st-2022Maikel64 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:32:
[...]
Een hele vervelende bug waar ze maar niets aan doen: de regendruppels die zichtbaar blijven wanneer je een regenrace doet en je de cockpit view gebruikt.
Dat soort dingen zouden er toch vrij snel uitgehaald moeten worden lijkt mij.
Fixed issue where screen water droplets effect could persist after it's stopped raining
Ik heb hem uiteindelijk kunnen winnen in een D100 Renault 4. Was wel op Pro. Ik hoop niet dat de rest van het spel ook zo is. Zelfs met de Sesto FE lukte het niet en dat schijnt de 599 XXE van FH5 te zijnggj87 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:22:
Jezus, die AI is weer als vanouds ***. Ik wilde die Porsche waar ik gisteren een UNBEATABLE race mee won gebruiken om de Bahia de Plano road race op pro te doen. Appeltje eitje zou je zeggen want een tune die het van unbeatable wint, moet rondjes rijden om pro. Nou, niet dus. Ik zit nu alweer 2 uur te ****** met verschillende auto’s maar kom niet eens in de buurt van 3. Na de start wordt er van alles gedaan om je maar te blocken en te vertragen, dan gaan ze uit de weg en kun je normaal rijden maar rijd je overduidelijk tegen AI die op rechte stukken wel 2x zoveel vermogen lijkt te hebben. Ik kom nog het verst in een licht getunede Audi RS6 Avant. Dat druist tegen alle logica in
Als je op Unbeatable in de eerste 10/20% niet in de buurt van de eerste drivatar rijd is het zo goed als onmogelijk om dit te winnen omdat die meestal een zeer grote voorstand heeft opgebouwd tegen dan.
Dirt of Cross Country vind ik iets gemakkelijk dan Road of Street op Unbeatable.
Dirt of Cross Country vind ik iets gemakkelijk dan Road of Street op Unbeatable.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik doe alleen nog unbeatable als dat nodig is voor een accolade oid. Dit was gewoon op Pro, waar ik altijd op speel en win, helemaal met een goede auto.
tip: do unbeatable tijdens de wekelijkse opdrachten. Dan rij je gewoon tegen high skills maar voor de accolades gelden ze als unbeatable. Zo heb ik al die accolades gehaald.ggj87 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:19:
Ik doe alleen nog unbeatable als dat nodig is voor een accolade oid. Dit was gewoon op Pro, waar ik altijd op speel en win, helemaal met een goede auto.
Volgens mij is Forza Horizon 5 de eerste Forza Horizon die fijn speelt.met een racestuur.
[YouTube: Logitech G923 - Forza Horizon 5 in 4K! (i9-10900K + RTX 3080 Ti)]
Ondanks de omweg via Emuwheel, had ik met FH4 meer gevoel dan nu met FH5.Yonix schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:27:
Volgens mij is Forza Horizon 5 de eerste Forza Horizon die fijn speelt.met een racestuur.
Dit overigens met een Simucube 2 wheelbase.
Zeker de laatste paar weken krijg ik geen lekker gevoel meer in het stuurwiel, te licht bij de ene auto en dan weer te zwaar bij een andere. FFB instellingen zijn niet altijd aanwezig voor het stuurwiel en je MOET alle verplichte knoppen aanwijzen op je stuurwiel, waaronder ook radio en Anna.
Voor degene die de Civic Coupe (degene die je enkel via de Auction House kan kopen voor 20mil) nog moeten hebben, hij is als reward bij de Super 7 deze week!
2x verkocht (had hem al), staat nu ééntje op mijn naam in de garage.. 1ste 10M, 2de 4M,... exclusiviteit is nu helemaal weg voor de Civic Coupé, nog 6M verlies want heb die voor 20M gekocht.. Maar met 120M op de bankrekening (van FH5) moet ik niet klagen... Gisteren uit een SWS de Mercedes-Benz AMG CLK GTR FE en zonder FE ontvangen, dus het kan nogikbenben schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:10:
Voor degene die de Civic Coupe (degene die je enkel via de Auction House kan kopen voor 20mil) nog moeten hebben, hij is als reward bij de Super 7 deze week!
Het viel me gisteravond eigenlijk vooral op hoe makkelijk alle nieuwe in-game activiteiten waren. De nieuwe trailblazers, speed traps en speed zones gingen allemaal in 1x zonder enige voorbereiding of iets. Dat vind ik toch een kwalijke zaak eigenlijk.
Voor de end-game speler is er vrijwel niets meer te doen op dit moment, behalve knaken farmen om je auto-collectie compleet te maken. Ik heb inmiddels 556/575 auto's, maar die laatste stuks kosten allemaal zo veel dat het amper de moeite is.
Voor de end-game speler is er vrijwel niets meer te doen op dit moment, behalve knaken farmen om je auto-collectie compleet te maken. Ik heb inmiddels 556/575 auto's, maar die laatste stuks kosten allemaal zo veel dat het amper de moeite is.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Ik heb altijd wat moeite met die trailblazers, de rest is redelijk easy op 3 sterren te halen. Als ze alles meer class gebonden zouden maken, zoals in de festival list, zou het allemaal net iets uitdagender worden.zzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:30:
Het viel me gisteravond eigenlijk vooral op hoe makkelijk alle nieuwe in-game activiteiten waren. De nieuwe trailblazers, speed traps en speed zones gingen allemaal in 1x zonder enige voorbereiding of iets. Dat vind ik toch een kwalijke zaak eigenlijk.
XBL: theArthurrrr
Op een uurtje of 2 was alles weer al gedaan wat nieuw was. Heb al alle wagens die momenteel beschikbaar zijn. Accolades zit ook al op het punt waar een groot deel die ik wou doen gedaan zijn.zzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:30:
Buiten de wekelijkse GOT Rivals is er niets meer aan dus ga ik mij vanaf vandaag weer toeleggen op GT7 en enkel nog de nieuwe seasonals doen.
Maar speelt het niet ook mee dat je door de maanden heen ook wel in elke klasse een aantal getunede auto's hebt klaarstaan die optimaal presteren voor de verplichte klasse voor betreffende challenge? Iig dat merk ik zelf wel, gaat daarom ook wel steeds sneller.zzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 09:30:
Als je een beetje lekker in het spel zit weet je precies welke auto je voor welke challenge moet pakken. In FH4 ga ik er daarom vrij snel doorheen, in FH5 moet ik nog een beetje zoeken welke auto's het beste zijn. Ik ben daar ook nog niet echt aan het tunen geslagen zoals in FH4. Eerst wat credits verdienen en auto's verzamelen.Scrtz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Maar speelt het niet ook mee dat je door de maanden heen ook wel in elke klasse een aantal getunede auto's hebt klaarstaan die optimaal presteren voor de verplichte klasse voor betreffende challenge? Iig dat merk ik zelf wel, gaat daarom ook wel steeds sneller.
Ja natuurlijk; ik heb een standaard 'stal' met auto's die ik per challenge/type race kan afstoffen en gegarandeerd 1ste mee word. Dat is an zich ook saai. De game heeft gewoon nieuwe energie nodig.Scrtz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:14:
[...]
Maar speelt het niet ook mee dat je door de maanden heen ook wel in elke klasse een aantal getunede auto's hebt klaarstaan die optimaal presteren voor de verplichte klasse voor betreffende challenge?
Ik kan me niet voorstellen dat de devs blij zijn met het feit dat iedereen maar voor 2-4 uur inlogt iedere week.
We moeten even zien wat die 2 expansions gaan brengenzzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:24:
[...]
Ja natuurlijk; ik heb een standaard 'stal' met auto's die ik per challenge/type race kan afstoffen en gegarandeerd 1ste mee word. Dat is an zich ook saai. De game heeft gewoon nieuwe energie nodig.
Ik kan me niet voorstellen dat de devs blij zijn met het feit dat iedereen maar voor 2-4 uur inlogt iedere week.
Ik ben al blij als ik die 2-4 uur haal per week,zzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:24:
[...]
Ja natuurlijk; ik heb een standaard 'stal' met auto's die ik per challenge/type race kan afstoffen en gegarandeerd 1ste mee word. Dat is an zich ook saai. De game heeft gewoon nieuwe energie nodig.
40+ uur werken, twee kids en een vrouw die ook de tv wil gebruiken
In dit tempo kan ik me met de huidige versie nog wel een paar maanden vermaken.
Ik had ook liever natuurlijk 2 tot 4 uur werken en 40+ uur gamen gehad 😂
Ja je hebt wel een punt. Merk dat zelf ook, log vrijwel alleen nog in voor de weekly challenges. Ik heb de helft van de 'storyline' niet eens meer afgemaakt sinds ik met de weekly challenges ben begonnen, niet echt zin meer in gehad. Ben er meestal wel weer klaar mee voor die dag zodra ik de challenges compleet heb.zzzzz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:24:
[...]
Mag inderdaad wel wat nieuwe energie in en minder dirt/offroad races voor mij, die staan mij ook minder aan. Of iig niet met supercars etc..
Is daar eigenlijk al een planning/indicatie van bekend?ggj87 schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:26:
[...]
We moeten even zien wat die 2 expansions gaan brengen
[ Voor 11% gewijzigd door Scrtz op 04-03-2022 10:31 ]
De situatie is voor mij anderswhazaaaa schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:29:
[...]
In dit tempo kan ik me met de huidige versie nog wel een paar maanden vermaken.

Wij hebben geen TV en ik kan vrij makkelijk na het werk mijn 43" monitor switchen naar de prive-pc om daar even een race of wat op te doen. Dat kan dan makkelijk vanuit bed of de bank.
Zo kan ik controller ook nog eens aan vriendin-lief geven. Ze vond het stunt-park in ieder geval wel geslaagd.
Ik had eigenlijk verwacht dat de uitgevers al zouden zijn begonnen met alvast een beetje de boel te hypen, vooralsnog is het doodstil. De vorige dlc’s waren een stuk sneller verschenen zoals ik heb begrepen.Scrtz schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 10:31:
[...]
[...]
Is daar eigenlijk al een planning/indicatie van bekend?
Ps. Vlaggetje is gepikt van deze pagina;
nieuws: Intel en AMD bevestigen geen processors meer te leveren aan Rusland e...
[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Freeze op 04-03-2022 11:12 ]
Forza Horizon 3 kwam uit op 27 september 2016, de eerste expansion (Blizzard Mountain) kwam op 13 december 2016 dus een slordige 2,5 maand later. Nog een kleine 5 maanden later kwam de Hot Wheels add-on.
Forza Horizon 4 kwam uit op 2 oktober 2018, met de eerste expansion (Fortune Island) ook in december en de Lego-DLC in juni.
Dus ja, men loopt wel achter t.o.v. de vorige games qua tempo, maar ik moet zeggen dat men wel meer per series probeert toe te voegen. Zal me niets verbazen als de eerste DLC zo rond mei komt en de tweede in Q4.
Forza Horizon 4 kwam uit op 2 oktober 2018, met de eerste expansion (Fortune Island) ook in december en de Lego-DLC in juni.
Dus ja, men loopt wel achter t.o.v. de vorige games qua tempo, maar ik moet zeggen dat men wel meer per series probeert toe te voegen. Zal me niets verbazen als de eerste DLC zo rond mei komt en de tweede in Q4.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Sinds gistermiddag weer een beetje met Forza Horizon 5 in de weer, maar ik zie dat ze de disconnects nog steeds niet hebben verholpen?
Hier (pc) verschijnt nog regelmatig de melding dat ik geen verbinding meer heb.
Ik speel op Xbox maar daar heb ik echt al heel lang geen last meer van gehad.Yonix schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 19:33:
Sinds gistermiddag weer een beetje met Forza Horizon 5 in de weer, maar ik zie dat ze de disconnects nog steeds niet hebben verholpen?
Op deze manier is de super 7 niet echt leuk meer. Wil wel een beetje challenge hebben.ikbenben schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 21:10:
Is die ooit leuk geweest? Ik heb het niet veel gespeeld, volgens mij is dat al vanaf het begin dat die in 4 geïntroduceerd werd zo dat de meeste spelers voten voor de simpelste challenges zoals rij 100 meter of spring over deze schans en kom zo ver als ik kan spugen... Gaat alleen maar om zo efficiënt mogelijk de beloning krijgen.PdeBie schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 22:21:
[...]
Op deze manier is de super 7 niet echt leuk meer. Wil wel een beetje challenge hebben.
Ik geef enkel upvotes aan degene waarvan je ziet dat ze er moeite in gestoken hebben of toch tenminste er iets uitdagenders van hebben proberen maken.
@Finraziel geen idee. Was de eerste keer dat ik ze probeerde. Maar precies wat je zegt, snel de bonus binnen halen lijkt het motto.
@ikbenben inderdaad. Sterker nog, ik dislike ook degene die echt te simpel zijn. 6 minuten de tijd om met een hypercar 200Mph te halen. Sorry, maar dat is geen challenge.
— edit —
Photo mode time!
Deze foto bevat denk ik alle elementen van FH5.
Snelle auto’s, zon en schansen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PvTK4Eyw0Llm9R8xYq478PjF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7MeovqGeBM0NBRibg4Mg2uod.jpg?f=user_large)
@ikbenben inderdaad. Sterker nog, ik dislike ook degene die echt te simpel zijn. 6 minuten de tijd om met een hypercar 200Mph te halen. Sorry, maar dat is geen challenge.
— edit —
Photo mode time!
Deze foto bevat denk ik alle elementen van FH5.
Snelle auto’s, zon en schansen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PvTK4Eyw0Llm9R8xYq478PjF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7MeovqGeBM0NBRibg4Mg2uod.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xqNXc3EAMi4lzqSGWjs4cDv6.jpg?f=user_large)
[ Voor 56% gewijzigd door PdeBie op 05-03-2022 09:29 ]
Bij de nieuwe seasonal challenges staat wet season. Betekent dat dat je moet wachten tot het regent? Of kun je een speciale challenge beginnen? Ik heb die danger sign al gehaald in een hyper car maar nog niet gewonnen
Wat mij enkel duidelijk werd door accolades + Google: er is een stuntpark in the stadion!
This space was intentionally left blank.
Haha, ik heb net die Horizon Parade race gehaald op unbeatable
Die accolade voor cross country is ook gelijk binnen. Handig
Ik zie al wat ik fout heb gedaan, ik zat in een S2 auto.. Heb ze nu allemaal binnen. Heb jog wel een dom foutje gemaakt; ik had in de AH de #777 Corvette gekocht voor de Forzathon maar die kon je bij de seasonal speed trap winnen. Ik meende al te herinneren dat je die ergens kon winnen maar kon het niet zo snel terug vinden. Ik probeer nu m’n dubbele te verkopen, ze lijken allemaal veel biedingen te krijgen.ggj87 schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:33:
Bij de nieuwe seasonal challenges staat wet season. Betekent dat dat je moet wachten tot het regent? Of kun je een speciale challenge beginnen? Ik heb die danger sign al gehaald in een hyper car maar nog niet gewonnen
He sh!t; mijn savegame zal toch niet corrupted zijn he? Ik had net mijn eerste event lap race gedaan. Na winnen liep het spel vast bij laden naar de map. Dus spel maar afgesloten en opnieuw gestart. Krijg ik opeens een melding dat er 54 skill points refunded zijn en ik een accolade heb voor het kopen van alle huizen terwijl ik er nog een mis (die van 5 miljoen).
[ Voor 19% gewijzigd door ggj87 op 05-03-2022 23:43 ]
Het was gister trouwens weer kinderlijk eenvoudig. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen als ze verwachten dat ik in blijf loggen iedere week.
Ik kwam er achter via de seasonal eventsBwlian schreef op zaterdag 5 maart 2022 @ 13:34:
Wat mij enkel duidelijk werd door accolades + Google: er is een stuntpark in the stadion!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Des te rapper het gedaan is en ik weer verder kan spelen op GT7zzzzz schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:47:
Het was gister trouwens weer kinderlijk eenvoudig. Daar moeten ze echt wat aan gaan doen als ze verwachten dat ik in blijf loggen iedere week.
Ik doe de seasonals enkel nog omdat ik geen exclusive wagens wil missen.
Zo lang er geen DLC is heb ik geen reden meer om verder te doen.
Jeetje nog maar één co-op event in de festival playlist deze week (The Trial). Het multiplayer aspect van deze game wordt echt steeds kariger
.
Krijg de Isetta trouwens niet terug op stock. Hij blijft op de map S2 aangeven en de flitspaal telt niet
. Edit: Game herstarten helpt.

Krijg de Isetta trouwens niet terug op stock. Hij blijft op de map S2 aangeven en de flitspaal telt niet

[ Voor 32% gewijzigd door sdk1985 op 11-03-2022 21:36 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Het multiplayer aspect? Hetzelfde event 3, 4 of 5 keer moeten doen en hopen dat je team niet vol prutsers zit zodat je hem eindelijk eens af kan ronden? Nee, dank je.sdk1985 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 21:26:
Jeetje nog maar één co-op event in de festival playlist deze week (The Trial). Het multiplayer aspect van deze game wordt echt steeds kariger.
(En om je even voor te zijn, ja daar ben ik er 1 van

Ik zou best meer coop willen zien maar ik zou niet weten hoe je dit moet doen en het toch leuk/eerlijk houdt voor iedereen.
En je vergeet natuurlijk de Playground games
Ik vind het wel erg suf dat er verder geen enkele race in de playlist zit en de PR stunts zijn nou niet echt uitdagend.
Even dit seizoen doorbijten en in Series 6 zal het wel weer wat maar uitgebalanceerd zijn.
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik speel de game als een co-op game. Je kunt op tijd X afspreken met iemand en dan een 'convoy' vormen. Normaal zijn er altijd 3 events met daarin 3 races tegen een AI team. Die races kun je vanuit je 'convoy' starten. Dan kun je het samen opnemen tegen anderen. Wil je dat uitdagend houden dan spreek je af alleen stock of rental cars te gebruiken. Deze events zijn verdwenen. Dus we waren vandaag erg snel klaar met FH5...vassago schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 23:21:
[...]
Het multiplayer aspect? Hetzelfde event 3, 4 of 5 keer moeten doen en hopen dat je team niet vol prutsers zit zodat je hem eindelijk eens af kan ronden? Nee, dank je.
(En om je even voor te zijn, ja daar ben ik er 1 van)
Ik zou best meer coop willen zien maar ik zou niet weten hoe je dit moet doen en het toch leuk/eerlijk houdt voor iedereen.
En je vergeet natuurlijk de Playground games![]()
Ik vind het wel erg suf dat er verder geen enkele race in de playlist zit en de PR stunts zijn nou niet echt uitdagend.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Late reactie 
Ik heb niet heel veel referentiegames overigens. Ik speel nog wel eens assetto corsa maar dat is vrij low-detail en zal niet veel vragen van mn pc. GTA5 wellicht wat meer maar dat draait eigenlijk als een zonnetje.
Ik heb niet mega veel op de achtergrond draaien, maar ik vind het ook niet echt handig om elke keer alle processen te killen voordat ik even een stukje kan sturen.
De 1080Ti moet het allemaal wel aankunnen toch? Anders ga ik een keer het mobo+mem+cpu vervangen voor wat nieuws, goed excuus
Dat heeft niks uitgehaald, overigens valt me wel op dat de refreshrate die in te stellen is in de game voor geen meter klopt. Als G-Sync aanstaat is het minimum 143hz en dan kan ik nog omhoog tot 500-nogwat hz. Mijn monitordrive is geïnstalleerd en kan max 144hz aan. Als ik G-sync uitschakel is de max refreshrate opeens 60hz. Overigens komt de FPS daar ruim boven.
Dit lijkt nog het meest voor de hand liggende oorzaak. Als ik de texture quality terugschroef naar low is het effect wel grotendeels verdwenen. Alles daarboven zorgt voor gestotter in meer of mindere mate maar ook voor een soort slow-motion effect. De FPS blijft dan bijzonder genoeg wel vrij hoog (80 en meer).Finraziel schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:06:
[...]
Heb je zaken in de achtergrond die wellicht wat cpu cycles verbruiken? Je zou misschien kunnen proberen zoveel mogelijk alles af te sluiten en uit te schakelen.
Ik zou het probleem in ieder geval veel eerder in je cpu zoeken dan in de gpu. Een 4c/4t cpu als dat begint ondertussen ook wel aardig uit de tijd te raken. Je zit wel nog boven de minimum requirements er mee, maar de aanbevolen is al een 6 core. Kan dus zomaar dat als je pc ook maar een klein beetje er bij doet dat de boel in elkaar stort.
Ik merkte dat zelf een jaar of 3 geleden met Destiny op een i5 2500K (een stukje trager dan jouw cpu maar in de basis vergelijkbaar) dat als ik te veel in de achtergrond open had dat de game af en toe compleet in elkaar zakte. Bij mij was toen als ik de systeem monitor er bij open had duidelijk dat dit gebeurde als de cpu load tegen 100% aan kwam.
Ik heb niet heel veel referentiegames overigens. Ik speel nog wel eens assetto corsa maar dat is vrij low-detail en zal niet veel vragen van mn pc. GTA5 wellicht wat meer maar dat draait eigenlijk als een zonnetje.
Ik heb niet mega veel op de achtergrond draaien, maar ik vind het ook niet echt handig om elke keer alle processen te killen voordat ik even een stukje kan sturen.
De 1080Ti moet het allemaal wel aankunnen toch? Anders ga ik een keer het mobo+mem+cpu vervangen voor wat nieuws, goed excuus
Gisteren er eens even een uur goed voor gaan zitten en toen was het al weer klaar met de wekelijkse grind. Nu uiteraard alleen de daily dingen nog.
Dit belooft niet veel goeds voor de verdere toekomst can FH5. Als je wekelijks de game alleen even 1 uurtje opstart omdat je alles wilt halen/hebben.
Dit belooft niet veel goeds voor de verdere toekomst can FH5. Als je wekelijks de game alleen even 1 uurtje opstart omdat je alles wilt halen/hebben.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Wordt gewoon hoog tijd voor de dlc...Maikel64 schreef op zondag 13 maart 2022 @ 15:35:
Gisteren er eens even een uur goed voor gaan zitten en toen was het al weer klaar met de wekelijkse grind. Nu uiteraard alleen de daily dingen nog.
Als ik naar mijn download cijfers kijk dan spelen er echt steeds minder mensen. Ik heb 2 auto's in de top downloads staan (waaronder een Hoonigan RS200). Die deden 300 downloads dagelijks een aantal weken terug. Toen een hele tijd 100, maar de afgelopen dagen 30-40 downloads per dag. Dus de DLC mag inderdaad snel uitkomen.
Ik vind de nieuwe electrische mini trouwens echt een leuke toevoeging, gave auto!
Edit: De downloads zijn nu weer normaal naar 100 per dag
Ik vind de nieuwe electrische mini trouwens echt een leuke toevoeging, gave auto!
Edit: De downloads zijn nu weer normaal naar 100 per dag
[ Voor 11% gewijzigd door FormFirm op 16-03-2022 15:13 ]
Forza Horizon 5 staat op de Xbox gaming charts nog op plaats 9 van meest gespeelde spellen vorige week. Vermoed dat Xbox en PC samen zijn gevoegd in deze chart.
https://www.trueachievements.com/xbox-chart
https://www.trueachievements.com/xbox-chart
Even spelen ( 20 punten ) en hij kan weer stof vangen voor de rest van de week...
[ Voor 84% gewijzigd door Astratuner op 17-03-2022 21:55 ]
Yep, alles gedaan op een goed uur. Kan weer verder doen aan GT7 nuAstratuner schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:46:
Even spelen ( 20 punten ) en hij kan weer stof vangen voor de rest van de week...
Is er al iets officieel aangekondigd over de eerste DLC?
Nee, nog niets. Er schijnt een testbuild rond te gaan voor de DLC, maar er is nog met geen woord door Playground Games gesproken over een releasedatum of wat voor soort uitbreiding het zal zijn.Piet_Parkiet schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:29:
Is er al iets officieel aangekondigd over de eerste DLC?
Gamertag: antikriz
Ze verliezen zo veel spelers door die DLC maar uit te stellen.
Spijtig een nieuwe DLC had de game weer wat leven in geblazen maar de laatste weken is het helaas auto pilot geworden.
Al kijk ik al weken naar volgende week uit: NISMO
.
Spijtig een nieuwe DLC had de game weer wat leven in geblazen maar de laatste weken is het helaas auto pilot geworden.
Al kijk ik al weken naar volgende week uit: NISMO

Goh gisteren toch vrij makkelijk/snel mijn trial kunnen doen, dus voorlopig nog animo genoeg... In de Eliminator waren we met 60 man en eruit gegooid op plek 31 (boompie in de weg), dus nog eens mogen starten

Er zit ineens een timer in het auction house en ook in de garage. Telt van 1500 naar 0 seconden. Ik heb nu nog 800 seconden over. Wat hier nu de bedoeling van is ontgaat me volledig.
Edit: deze bug is nu weer verdwenen.
Edit: deze bug is nu weer verdwenen.
[ Voor 9% gewijzigd door guido66 op 19-03-2022 14:09 ]
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
Ik heb inmiddels de meeste PR accolades gehaald. Ben nu begonnen aan de Road Races. Die zijn op Pro een stuk moeilijker dan in 3 en 4. Op een gegeven moment maar een standaard 350Z geprobeerd en daar lukte het wel mee. Daar heb ik al een dikke 5 races mee gedaan. Gisteren voorzichtig aangepast met een Nismo bodykit, sport banden, P45R velgen 245/19 275/19 en wat kleine dingetjes om hem binnen B700 te houden. Gelukkig is de AI nog te doen. Moet er even in komen, dacht dat het redelijk hetzelfde zou zijn als FH4. Daar kan ik op Pro bijna alle soorten races wel winnen, zelfs in een X999 auto.
Oja, ik zag trouwens dat er speciale accolades zijn voor het Stadium Stunt Park. Misschien wel goed om naar te kijken als je er een paar meer wilt scoren. Die van het Holiday season heb ik gemist omdat ik het spel toen nog niet had. Dat wordt nog 9 maanden wachten
Oja, ik zag trouwens dat er speciale accolades zijn voor het Stadium Stunt Park. Misschien wel goed om naar te kijken als je er een paar meer wilt scoren. Die van het Holiday season heb ik gemist omdat ik het spel toen nog niet had. Dat wordt nog 9 maanden wachten

[ Voor 18% gewijzigd door ggj87 op 20-03-2022 13:12 ]