[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 43 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 22:12
Scrtz schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:38:
[...]

Zijn die uitbreidingen heel speciaal dan? FH5 is de eerste Forza voor mij vandaar dat ik met de basic game ben begonnen.
Het is een extra gebied, een losse kaart wat kleiner dan de originele maar weer met allemaal events zoals je die ook op de standaard kaart vond maar over het algemeen met een twist.

Bij de vorige twee games zijn het steeds een wat serieuzere uitbreiding (bv storm Island met wat heftiger weer) en een fun uitbreiding geweest (bv Lego waar alles van Lego gemaakt is en er in feite een soort voorloper van het accolade systeem in zat om Lego blokjes te verzamelen).

Ik vond ze tot nu toe allemaal meer dan de moeite waard dus ben ook voor de ultimate uitbreiding gegaan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:32
Net The Trial gehaald bij de 2e poging, maar wat een frustratie haha. Eerste keer werd ik door een teammate buiten een checkpoint geduwd, daardoor moeten rewinden en dus finaal laatste. Daarna verliet iedereen de match, dus geen schijn van kans.

2e keer ging beter, maar toch nog een paar teamlui die iedereen, inclusief mede teamgenoten, liepen te beuken. Snappen ze dan echt niet dat je The Trial zo alleen maar moeilijker maakt? Uiteindelijk nipt gewonnen, dus de Caterham in de pocket (als ook 10 punten) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Gisteren voor de 2e keer FH5 gespeeld. Ik ga eerst alle fast travel signs halen, dan heb ik die alvast. Ben nu bezig mijn designs aan het importeren van FH4. Ik dacht even dat hij vastliep, maar het lukt gelukkig wel.

Edit:

Zo, alle fast travel signs zijn binnen. Ik heb de Baja locatie ook vrijgespeeld en heb 2 gratis vip en welcome pack huizen kunnen kopen.

Zie ik nou goed dat bij de daily forzathon je ook online events moet doen?? Dat zou wel heel flauw zijn want dan kunnen mensen zonder Xbox Live Gold ze niet allemaal halen :S

[ Voor 43% gewijzigd door ggj87 op 13-02-2022 12:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:01
Heel fijn die laatste wheelspin update. Net The Colossus gewonnen (B600 auto) met veel pijn en moeite…….krijg ik uit een wheelspin een whopping 10.000 credits :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Wie het kleine niet eert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
Bezig een nieuwe verzameling op te bouwen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXIG1lcXSFSCFAG47D95GTIOwZU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ieQA7uQMJRvpWR9A5IeE13ny.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R6XRYyDHtaogY0gub_f9V11peOA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/06q6M2Q60p5MZfodDIyN7AJN.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q8z7yLRrDICgEnNHtJgqnwYPcSA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7MmpURkpYbdmCVO9FH2rSKpR.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNVFFvH55XlW58omkgiA9SJXglI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hxIjeEQVbowKHAFtpIpUShkR.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Finraziel schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Het is een extra gebied, een losse kaart wat kleiner dan de originele maar weer met allemaal events zoals je die ook op de standaard kaart vond maar over het algemeen met een twist.

Bij de vorige twee games zijn het steeds een wat serieuzere uitbreiding (bv storm Island met wat heftiger weer) en een fun uitbreiding geweest (bv Lego waar alles van Lego gemaakt is en er in feite een soort voorloper van het accolade systeem in zat om Lego blokjes te verzamelen).

Ik vond ze tot nu toe allemaal meer dan de moeite waard dus ben ook voor de ultimate uitbreiding gegaan.
ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:04:
Ik zou dan kijken naar de add on, dan krijg je ook de twee uitbreidingen later.
Thanks mannen, heb het volledige pakket bij Steam erbij gekocht, dus VIP, 2 expansions, car pass en nog startpack ofzo. Al 150 uur plezier beleefd aan het spel dus nog eens 100-150 uur zal ook wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Finraziel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:00:

Edit: Aha, je moet telemetrie aanzetten onder advanced controls, niet bij controls remappen. Dan kun je van Anna naar telemetrie schakelen.
En als je die optie niet hebt onder advanced controls????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
PdeBie schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:32:
[...]

En als je die optie niet hebt onder advanced controls????
Dan gebruik je denk ik een custom controller profiel? Vreemd genoeg kan het dan niet voor zover ik heb kunnen zien... Ik ben om die reden weer terug gegaan naar de standaard controls. Dat is echt iets wat ze flink op de schop zouden mogen doen van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Nee, zit gewoon op Default 1.
Zit wel op de Xbox versie, niet op PC. Maakt dat verschil wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Heb je die zelf gemaakt? Ik zou dat zelf ook wel eens willen proberen, maar zo goed ben ik nog niet in painten en goede foto’s van die stickers zijn lastig te vinden. Veel slechte replica’s en nepspul er tussen.

Vandaag nog een paar uur gespeeld. Wat me opvalt is dat de auto’s veel slechter remmen dan in FH4. Of misschien niet slechter maar juist realistischer. Het duurt nu veel langer voor je stil staat en ik zit toch zo dicht mogelijk tegen blokkeren aan (ik rem zonder ABS). Het spel is echt super leuk, lekker veel te doen. Het lijkt alleen wel alsof je nieuwe Horizon events te snel unlockt. Dat gebeurt al na 1 race of bij die vulkaan meteen daarna. Ik had wel gelijk alle objectives gedaan. Leuk zoethoudertje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@ggj87 Nee, zijn liveries van anderen. Heb er ook meerdere moeten proberen voordat ik er had die 99% klopte. Sommige zijn echt echt totaal verkeerd.

Het is ook niet mogelijk om ze 100% gelijk te maken aan de originele auto's, omdat de bodyparts bijvoorbeeld net even anders zijn. Zo hoort bij de R33 de onderste lip aan de voorbumper geel te zijn, maar ach.... het idee is leuk zo :)

Ga ze overigens niet allemaal verzamelen. Alleen degene die ik zelf cool vind. De RX8 uit Tokyo Drift bijvoorbeeld boeit mij geen ene mallemoer. Maar de S2000 van Johnny Tran wil ik nog wel hebben.
De Eclipse Spyder uit deel 2 is dan helaas weer geen optie, omdat er geen Eclipse Spyder in het spel zit :'(

etc. etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 23:13
ggj87 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:24:
[...]
Het lijkt alleen wel alsof je nieuwe Horizon events te snel unlockt. Dat gebeurt al na 1 race of bij die vulkaan meteen daarna. Ik had wel gelijk alle objectives gedaan. Leuk zoethoudertje 8)
Dat lijkt niet alleen zo, dat is ook zo naar mijn mening.

Bij de vorige delen werkte je echt ergens naartoe door steeds nieuwe races in een bepaalde categorie te unlocken wanneer je een bepaald level haalde, of pas gaandeweg extra festival locaties kreeg.

Nu is het na het eerste uur racen net alsof ze hebben gedacht "hier is alles, veel plezier er mee. Wij zijn koffie drinken".

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Godsamme. Zit op 99,7% van de Road Discoveries en moet nog 2 wegen. Al die miezerige zij weggetjes al geprobeerd, maar die zijn het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
Where's Waldo Forza Edition :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
PdeBie schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:51:
Nee, zit gewoon op Default 1.
Zit wel op de Xbox versie, niet op PC. Maakt dat verschil wellicht?
Deze optie heb jij niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0v9tYskGaNKaTLV7Te7Gi4qCJ-I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NrswIaIY2kiiHSEYVetvU6XW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:28
edit: verwijderd, overbodig en zinloos.

[ Voor 95% gewijzigd door Mr. Freeze op 14-02-2022 17:19 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Yes! Inmiddels 100%. Alle wegen gevonden.

@Finraziel zo dan, wel 10x overheen gekeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:17
Mr. Freeze schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:51:
[...]

Wat gaaf, waarom heb ik alleen dit? (XBox Series S)
Wat moeten we zien dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Mr. Freeze schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:51:
[...]

Wat gaaf, waarom heb ik alleen dit? (XBox Series S)

[Afbeelding]
Eh, wat mis je dan? Volgens mij staan er precies dezelfde opties op onze screenshots, alleen jij hebt hem nog op Anna staan en ik op telemetry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Omdat mijn advanced controls er wezenlijk anders uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Mr. Freeze schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:03:
[...]

Omdat mijn advanced controls er wezenlijk anders uitziet?
Enige verschil wat ik zie is de positie van de cursor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
@Mr. Freeze wees eens duidelijk ipv. dat je ons vraagt een zoekplaatje op te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
vassago schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:06:
@Mr. Freeze wees eens duidelijk ipv. dat je ons vraagt een zoekplaatje op te lossen.
Ja, excuses, nachtdienst gehad, zie het even niet helemaal helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Heb voor mijn 205 rallye een tuning setup gemaakt, waarvan ik benieuwd ben hoe jullie hem vinden :)

Met name de gearing is altijd wel een heikel puntje bij mij

Share code: 103 409 866

[ Voor 20% gewijzigd door PdeBie op 14-02-2022 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

ggj87 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 11:09:
Gisteren voor de 2e keer FH5 gespeeld. Ik ga eerst alle fast travel signs halen, dan heb ik die alvast. Ben nu bezig mijn designs aan het importeren van FH4. Ik dacht even dat hij vastliep, maar het lukt gelukkig wel.

Edit:

Zo, alle fast travel signs zijn binnen. Ik heb de Baja locatie ook vrijgespeeld en heb 2 gratis vip en welcome pack huizen kunnen kopen.

Zie ik nou goed dat bij de daily forzathon je ook online events moet doen?? Dat zou wel heel flauw zijn want dan kunnen mensen zonder Xbox Live Gold ze niet allemaal halen :S
Ik had ook een hoop designs geimporteerd. Duurt om een of andere reden tergend lang, maar uiteindelijk lukt het wel. Ik dacht ook dat hij vastgelopen was, maar om een of andere reden duurt dat inladen daarvan extreem lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
kevlar01 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:03:
[...]

Ik had ook een hoop designs geimporteerd. Duurt om een of andere reden tergend lang, maar uiteindelijk lukt het wel. Ik dacht ook dat hij vastgelopen was, maar om een of andere reden duurt dat inladen daarvan extreem lang.
Klopt ja, je moet gewoon even wachten. Vanavond eens kijken of het in FH4 nu wel lukt om vanuit FH5 en 3 te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik heb gisteravond ook weer even kort zitten spelen, maar ik merk dat het leven toch wel een beetje uit het spel is. Er zijn minder mensen online en ook voor de online activiteiten voor de playlist heb ik het idee dat men er minder energie in steekt.
Hopelijk is een uitbreiding of DLC niet ver weg, anders gaat het niet lang meer duren voor FH5 vrees ik.

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:57
Jij gaat echt niet merken of er meer of minder mensen online zijn. Ze worden toch gegroepeerd in sessies? Zijn er meer mensen online, dan zijn er meer sessies, maar daar zie je dus niks van.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
zzzzz schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:06:
Hopelijk is een uitbreiding of DLC niet ver weg, anders gaat het niet lang meer duren voor FH5 vrees ik.
Het enigste dat mij momenteel nog bezighoud zijn de seasonals (welke op 2 à 3 uur gedaan zijn) en de Rivals en af en toe nog wat accolades.
Ik ga het proberen rekken tot GT7 uit is.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

zzzzz schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 12:06:
Ik heb gisteravond ook weer even kort zitten spelen, maar ik merk dat het leven toch wel een beetje uit het spel is. Er zijn minder mensen online en ook voor de online activiteiten voor de playlist heb ik het idee dat men er minder energie in steekt.
Ik speel ook niet meer dagelijks sinds ik vorige week 1000/1000 GS heb gehaald. Ik denk dat er met mij vele anderen zijn, wellicht dat het vandaar wat rustiger is.

DLC zal niet al te lang op zich laten wachten, en dat is voor mij wel een reden om weer verder te gaan (ik heb de Ultimate upgrade bundle). Volgens mij kwam bij FH4 de 1e DLC uit na 3 maanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Seasonals, dailies en https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2112236 doen me toch wel iedere dag terugkeren naar FH5.
Vooral dat Rivals tegen mede GOT-ers vind ik wel leuk, toch iedere dag weer even proberen of ik iets sneller kan rijden.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PdeBie
O+ Photo mode :)

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51885338953_94ab4f14c0_b.jpgPorsche Racing by Static 207, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51884293157_ee9bf47ca6_b.jpgPorsche 911 Sport Classic by Static 207, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51884293187_5f9a0f9da6_b.jpgGR Supra by Static 207, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51885260996_0dda9f616a_b.jpgFerrari by Static 207, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51885910800_ae76aeb471_b.jpgFalken GR Supra by Static 207, on Flickr

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/65535/51885261026_8bd48fe914_b.jpgMitsubishi Eclipse - Brian by Static 207, on Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zou zo graag mijn 32:9 scherm boven mijn stuur willen hangen, het is mijn PC monitor en FH5 nu eens op de PC geinstalleerd... Holy hell dat is absoluut vet, zeker met je neus wat dichter op het scherm en het is bijna een FOV van 180 graden.

Maar met een controller is het net wat minder fijn gewoon lekker te cruizen, wat ik nu vaak op XSX doe.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11
Hoe krijg je deze tijden voor elkaar?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1a9yxwEq-bTC0lNa1guw0xlsoo0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KTGXJkGmasq71uXy70K6Zrmf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Als je flink door moet rijden om rond de 1:50 te komen, zijn die daar boven valsspelers, en moeten onmiddellijk uit de groep gegooid worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
absrnd schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:45:
[...]

Als je flink door moet rijden om rond de 1:50 te komen, zijn die daar boven valsspelers, en moeten onmiddellijk uit de groep gegooid worden :X
Zeg, ga jezelf eens heel hard schamen dat jij meteen die conclusie trekt (en er meteen vol met gestrekt been in vliegt) in plaats van je even twee tellen af te vragen of er misschien iets zou zijn wat jij zelf gemist zou kunnen hebben...

Ik weet zo niet meer precies hoe het bij die zit maar er zit vrij vaak iets in die story missies dat je veel sneller kunt finishen door je niet aan de pijltjes te houden maar direct naar de finish te rijden of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:55
Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Zeg, ga jezelf eens heel hard schamen dat jij meteen die conclusie trekt (en er meteen vol met gestrekt been in vliegt) in plaats van je even twee tellen af te vragen of er misschien iets zou zijn wat jij zelf gemist zou kunnen hebben...

Ik weet zo niet meer precies hoe het bij die zit maar er zit vrij vaak iets in die story missies dat je veel sneller kunt finishen door je niet aan de pijltjes te houden maar direct naar de finish te rijden of zo.
ga deze dan maar in 15sec rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:49:
[...]

Dat kan in deze race niet, want er zijn veel checkpoints waar je doorheen moet rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Zo te zien is het gepatcht en was het inderdaad niet de bedoeling dat het zo kon. Je kon namelijk voorheen gewoon direct naar de finish rijden (lukt mij nu ook niet meer).

En ja dat lijkt misschien logisch dat dat niet de bedoeling is, maar in ieder geval in de vorige game zaten al story missies die onmogelijk waren om 3 sterren te halen als je je netjes aan de voorgestelde route hield. Ik weet even niet meer zeker of dat in 5 ook zo is maar volgens mij wel. Creatief het einde bereiken wordt beloond. Dus ja ik vind nog steeds dat je er in mag zakken met je beschuldigingen.

Je hebt bijvoorbeeld ook al steeds opdrachten waarbij je op de weg moet blijven... Alleen, in de praktijk betekent dat dan dat je niet langer dan 10 seconden van de weg mag zijn. Zolang jij in 10 seconden een akker over kunt steken, go for it. Maar ja helaas was (is) deze game zo buggy dat het soms lastig te bepalen is wat nou wel of niet de bedoeling was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farrell
Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:24:
[...]

Zo te zien is het gepatcht en was het inderdaad niet de bedoeling dat het zo kon. Je kon namelijk voorheen gewoon direct naar de finish rijden (lukt mij nu ook niet meer).

En ja dat lijkt misschien logisch dat dat niet de bedoeling is, maar in ieder geval in de vorige game zaten al story missies die onmogelijk waren om 3 sterren te halen als je je netjes aan de voorgestelde route hield. Ik weet even niet meer zeker of dat in 5 ook zo is maar volgens mij wel. Creatief het einde bereiken wordt beloond. Dus ja ik vind nog steeds dat je er in mag zakken met je beschuldigingen.

Je hebt bijvoorbeeld ook al steeds opdrachten waarbij je op de weg moet blijven... Alleen, in de praktijk betekent dat dan dat je niet langer dan 10 seconden van de weg mag zijn. Zolang jij in 10 seconden een akker over kunt steken, go for it. Maar ja helaas was (is) deze game zo buggy dat het soms lastig te bepalen is wat nou wel of niet de bedoeling was.
Je hebt gelijk: YouTube: FH5 Lucha De Carreteras: You Must Train (see description for updated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Finraziel schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:24:
[...]

Bij die challenges probeer ik dat ook altijd.. kijken waar je dingen kan afsnijden, anders is 3 sterren vaak onmogelijk..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 18:09
Update binnen op de PC van 4.9GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Hier op de series X ook. Alleen servers zijn ook down zegt hij. Naja, toch bedtijd. Morgen weer een kans

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Zyron

BWRAAAAP

Iets hierboven ook een 'discussie' over cheaters.. i.v.m. de Daily Challenges deed ik gisteren met een Infinity 3 sterren op een Danger Sign, die aan het einde van de snelweg rechts op de map. Zag ik tot mijn grote schrik dat mijn 'record' aldaar ruim 6 kilometer was?! Ik heb dit nooit gesprongen, wel eens +- 600m maar geen 6 km.

Dus ook in de registratie lijkt e.e.a. niet goed te gaan.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Weet je ook toevallig wat de releasenotes zijn?

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:57
pretpik schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:32:
[...]

Weet je ook toevallig wat de releasenotes zijn?
Google defect? Zie hier ;-)

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 15:53
Thanks, kon het zo even niet vinden :X .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Voor hen die de Trial nog moeten doen, zorg voor een mooie rally tune A800 op je 2018 Civic.

(of Urus, maar die vindt ik nogal lomp)

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Freeze op 17-02-2022 17:14 ]

• vassago
Ik heb tune 325 086 644 gebruikt voor de Urus in de Trial.
Nog 2x laatste geworden :+

[ Voor 20% gewijzigd door vassago op 17-02-2022 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
vassago schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:42:
Ik heb tune 325 086 644 gebruikt voor de Urus in de Trial.
Nog 2x laatste geworden :+
Als je laatste bent moet je quiten, misschien dat team dan nog kan winnen.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mr. Freeze schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:55:
[...]

Hij was vandaag niet zo moeilijk vond ik, wij hadden 2 op de laatste plaats bij de eerste race en 1 op de laatste bij de tweede en wonnen nog met gemak.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Mr. Freeze schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:13:
Voor hen die de Trial nog moeten doen, zorg voor een mooie rally tune A800 op je 2018 Civic.

(of Urus, maar die vindt ik nogal lomp)
Ik heb de Ariel Nomad gebruikt.
1ste race 2de, 2de race 1ste en 3de race 3de plaats :+

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

• vassago
Mr. Freeze schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:55:
[...]
Sja, maar ik wil ook die 10 punten >:)
En dat is gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
vassago schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:41:
[...]

Sja, maar ik wil ook die 10 punten >:)
En dat is gelukt.
Mooi, als je met z’n alle riant voor staat kan dat ook best zoals @ArthurMorgan schrijft, maar als blauw achter staat is het toch wel sjiek om te kappen, die situatie bedoelde ik eigenlijk.

• ggj87
De tellerstanden lopen veel sneller op dan in FH4. Ik heb eerst alle Fast Travel signs gehaald waarbij ik voornamelijk de Taycan Welcome Pack heb gebruikt. Die heeft nu al ruim 2500 km erop staan. Merken jullie dat ook of heb ik toch zoveel gereden? In FH4 duurt het veel langer om er 1000 of 1500 erop te krijgen. Mijn hoogste tellerstand daar is geloof ik net geen 3000 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 07:22

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Bij mij unlocked de eerste weekly #FORZATHON challenges Country rivals: Italy VS France niet.
Toch gewoon een Italiaanse of Franse auto pakken?

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 13:09

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:17:
Bij mij unlocked de eerste weekly #FORZATHON challenges Country rivals: Italy VS France niet.
Vorige week hing er een jaartal aan (voor 2010, volgens mij?). Nu weer?

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ggj87 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:23:
De tellerstanden lopen veel sneller op dan in FH4. Ik heb eerst alle Fast Travel signs gehaald waarbij ik voornamelijk de Taycan Welcome Pack heb gebruikt. Die heeft nu al ruim 2500 km erop staan. Merken jullie dat ook of heb ik toch zoveel gereden? In FH4 duurt het veel langer om er 1000 of 1500 erop te krijgen. Mijn hoogste tellerstand daar is geloof ik net geen 3000 km.
Tellerstanden? Die zijn mij nooit opgevallen :p

En heeft dat nog effect op de auto’s? Als in: hogere tellerstand > meer slijtage > langzamere auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
Ik zat nog perongeluk in de Lamborghini Urus toen ik het spel startte en moest daarmee dus de challenge doen. Had nog geen meter gereden toen de challenge al unlockte. De Urus is overigens niet de beste keuze IMHO, beter een Aventador o.i.d. pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
@Koekemoeroetoe Weet je zeker dat het met je eerste auto moet? Er staat deze keer in de challenge "any car".
De vorige keer stond er iets dat je de auto moest pakken waar je al in gereden had. (Heel fijn ook dat ze nergens aangeven welke auto dat was)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ggj87
PdeBie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:56:
[...]

Tellerstanden? Die zijn mij nooit opgevallen :p

En heeft dat nog effect op de auto’s? Als in: hogere tellerstand > meer slijtage > langzamere auto?
Nee, is gewoon een leuke stat. Staat bij My Cars > Select > View History. Daar staat o.a. hoeveel eigenaren een auto heeft gehad en wie de eerste was enz.

[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 18-02-2022 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Probeer eens om over te schakelen naar de offline Horizon Solo modus. Rij een paar minuten rond en schakel vervolgens weer terug naar de online Horizon Live modus om een nieuwe sessie/serververbinding af te dwingen.

Het klopt dat elke Italiaanse of Franse auto volstaat en je kunt per onderdeel ook wisselen van auto.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:22
ariekanari schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Probeer eens om over te schakelen naar de offline Horizon Solo modus. Rij een paar minuten rond en schakel vervolgens weer terug naar de online Horizon Live modus om een nieuwe sessie/serververbinding af te dwingen.

Het klopt dat elke Italiaanse of Franse auto volstaat en je kunt per onderdeel ook wisselen van auto.
Die laatste zin, weet je dat zeker?
Ik had vorige week namelijk het probleem dat ik zelf bezig was met accolades halen en daarbij schijnbaar een gedeelte van de weekly challenge heb gehaald. Gezien ik daar op dat moment niet actief mee bezig was, weet ik niet meer met welke auto ik dit had unlock. Vervolgens met meerdere mercedessen en bmw’s geprobeerd maar de weekly challenge was niet te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
vassago schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:48:
@Koekemoeroetoe Weet je zeker dat het met je eerste auto moet? Er staat deze keer in de challenge "any car".
De vorige keer stond er iets dat je de auto moest pakken waar je al in gereden had. (Heel fijn ook dat ze nergens aangeven welke auto dat was)
De vorige keer begon ik met een Aventador, kwam er daarna pas achter dat die challenge dirt/offroad was. 2e race met een andere "eligible" auto gedaan, maar die telde niet meer voor de challenge. Toen de Aventador maar op offroad banden en ophanging gezet, en die telde wel direct mee.

Nu met de Urus maar niet eens geprobeerd een andere auto te pakken voor de sprint race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Darow schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:47:
[...]

Die laatste zin, weet je dat zeker?
Ik had vorige week namelijk het probleem dat ik zelf bezig was met accolades halen en daarbij schijnbaar een gedeelte van de weekly challenge heb gehaald. Gezien ik daar op dat moment niet actief mee bezig was, weet ik niet meer met welke auto ik dit had unlock. Vervolgens met meerdere mercedessen en bmw’s geprobeerd maar de weekly challenge was niet te halen.
Ik heb hem behaald met 2 verschillende auto's... Eerste 2 met een Renault Megane RS 18, maar 3 sterren pakken op de danger sign zou nooit gelukt zijn, dus overgeschakeld op de Sesto FE voor de volgende 2..

Trial was een harde noot.. geraakte dit keer niet in een groep met redelijke rijders. Eerst race was ik zelfs eerste |:( maar kwamen 50 punten te kort omdat de laatste maar bleven poortjes missen. 2de en 3de race wel gewonnen met z'n vieren...

Was blij dat ik mee doe aan de GOT rivals want van 2 races kende ik de track behoorlijk goed van buiten door het malen van de rondjes de laatste weken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Ik heb ook twee verschillende auto’s gebruikt, de Ferarri 599 en de Zesto, ging prima. Ook de Apollo geprobeerd, maar die wilde niet registreren, maar ik weet ook niet of deze Italiaans is, de naam emozione doet wel zo vermoeden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:13
Mr. Freeze schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:29:
Ik heb ook twee verschillende auto’s gebruikt, de Ferarri 599 en de Zesto, ging prima. Ook de Apollo geprobeerd, maar die wilde niet registreren, maar ik weet ook niet of deze Italiaans is, de naam emozione doet wel zo vermoeden.
Apollo is een Duitse fabrikant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
whazaaaa schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:36:
[...]

Apollo is een Duitse fabrikant
Weer wat geleerd, wel een fijne auto,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
He shit, op een haar na die Chinese auto van gisteren gemist :( Ik dacht dat de season nog een paar dagen zou duren maar die liep vandaag af. Anders had ik nog 1 seasonal championship moeten doen en had ik hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
ggj87 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:15:
He shit, op een haar na die Chinese auto van gisteren gemist :( Ik dacht dat de season nog een paar dagen zou duren maar die liep vandaag af. Anders had ik nog 1 seasonal championship moeten doen en had ik hem
Die liep gisteren al af... maar voor 12M kan je hem wel in de AH vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik heb maar 1,5M ;(

Net de nieuwe Car Pass auto gehaald, de Golf R. Ein-de-lijk een keer een 5-deurs Golf in Forza!! _/-\o_ Ik hoop zo dat ze een keer 5-deurs als conversie aanbieden als bodykit conversion op 3-deurs hatchbacks. Zou zo leuk zijn, dat je dan ook de 5-deurs kunt hebben.

[ Voor 87% gewijzigd door ggj87 op 18-02-2022 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
Mr. Freeze schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:37:
[...]
Weer wat geleerd, wel een fijne auto,
Je kan ook sorteren op land O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
vassago schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 22:05:
[...]

Je kan ook sorteren op land O-)
Ik blijf maar leren vandaag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Je hebt geluk.. is maar 1.63M...
Net de nieuwe Car Pass auto gehaald, de Golf R. Ein-de-lijk een keer een 5-deurs Golf in Forza!! _/-\o_ Ik hoop zo dat ze een keer 5-deurs als conversie aanbieden als bodykit conversion op 3-deurs hatchbacks. Zou zo leuk zijn, dat je dan ook de 5-deurs kunt hebben.
Dacht ff dat ik in het GTA topic zat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Er zit inmiddels een dikke miljoen bij. Komt echter niet door de Wheelspins want §$£¥[_~…$^¥ wat zijn die weer ouderwets ruk :( Ik dacht dat je nu veel vaker een auto of hoog bedrag moest winnen? De laatste 10 spins ofzo alleen maar max 25k of kleding gewonnen.

Ik heb gisterenavond bijna alle chapters van Vocho gehaald maar moet van haar nu op het leaderboard komen. Ik sta daar al op maar chapter 13 is nog niet unlocked. Ik las ergens dat je daar 200000 accolades voor moet hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
ggj87 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:04:
Er zit inmiddels een dikke miljoen bij. Komt echter niet door de Wheelspins want §$£¥[_~…$^¥ wat zijn die weer ouderwets ruk :( Ik dacht dat je nu veel vaker een auto of hoog bedrag moest winnen? De laatste 10 spins ofzo alleen maar max 25k of kleding gewonnen.
Niet geheel mee eens, zojuist een Trueno gewonnen, en ja, die had ik al maar daar heb je er nooit genoeg van :-)

PS. volgende week te krijgen in Forzathon shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
ggj87 schreef op zondag 20 februari 2022 @ 13:04:

Ik heb gisterenavond bijna alle chapters van Vocho gehaald maar moet van haar nu op het leaderboard komen. Ik sta daar al op maar chapter 13 is nog niet unlocked. Ik las ergens dat je daar 200000 accolades voor moet hebben?
Een tip die hier al vaker is langsgekomen is: Forza punten verzamelen en daarmee elke week alle kledingstukken en toeters (waarbij geen "owned" staat vemeld) te kopen in de Forza Shop. Zodra je deze namelijk in eigendom hebt komen ze niet voorbij in de (super) wheelspins. Dat scheelt een kleine ergenis.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@ariekanari Denk je niet dat die vakjes worden opgevuld met 1000-2000Cr? Doe mij dan maar een setje roze slippers ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb bijna elke kledingstukken en horns en ik krijg nu hoofdzakelijk lage credits rewards uit de SWS en WS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ikbenben schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:06:
Ik heb bijna elke kledingstukken en horns en ik krijg nu hoofdzakelijk lage credits rewards uit de SWS en WS :P
Maar ben jij niet net als ik zover dat je toch al alle auto's hebt en het geld maar wat ligt niks te doen? ;)

Enige waar ik het geld voor gebruik is de tunes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
ArthurMorgan schreef op zondag 20 februari 2022 @ 14:22:
[...]

Maar ben jij niet net als ik zover dat je toch al alle auto's hebt en het geld maar wat ligt niks te doen? ;)

Enige waar ik het geld voor gebruik is de tunes.
Yep :P

Sterker zelfs, ik hoop dat ik uit een WS of SWS nog een kledingstuk krijg dat ik nog niet heb! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Auto's zijn ook leuk, krijg je er een kuddo bij :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik ben net begonnen met Forza5 en de beelden zijn fantastisch, het stuurgedrag met een T300RS is ook best prima voor een 'arcade', alleen heb ik nogal last van inzakkende framerates. Niet na een tijd spelen zoals ik veel tegenkom op Internet wat meer een soort memory leak lijkt, maar eigenlijk continue. Als het goed loopt dan is de FPS 80-100, maar ik heb elke ~10s een drop waardoor de hele wereld even kort vertraagd, eigenlijk vrijwel onspeelbaar daardoor. Ik heb niet echt het idee dat mijn videokaart het niet aan kan, heel warm wordt het ook allemaal niet.

Ik heb al met allerhande settings zitten spelen in de Nvidia settings, energiesettings in Windows, graphics, framerates en al het andere wat je vindt via google maar niks lijkt het probleem op te lossen.

Ik heb een Nvidia 1080Ti GTX op een I5-7600K Kaby lake. Ik draai op 3440x1440 op een MSI MPG341CQR 144hz. Verder een lekkere vlotte ADATA 2TB SSD waar het spel op geïnstalleerd is.

Wie heeft er nog tips om die vertragingen op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
KillerB schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:20:
Ik ben net begonnen met Forza5 en de beelden zijn fantastisch, het stuurgedrag met een T300RS is ook best prima voor een 'arcade', alleen heb ik nogal last van inzakkende framerates. Niet na een tijd spelen zoals ik veel tegenkom op Internet wat meer een soort memory leak lijkt, maar eigenlijk continue. Als het goed loopt dan is de FPS 80-100, maar ik heb elke ~10s een drop waardoor de hele wereld even kort vertraagd, eigenlijk vrijwel onspeelbaar daardoor. Ik heb niet echt het idee dat mijn videokaart het niet aan kan, heel warm wordt het ook allemaal niet.

Ik heb al met allerhande settings zitten spelen in de Nvidia settings, energiesettings in Windows, graphics, framerates en al het andere wat je vindt via google maar niks lijkt het probleem op te lossen.

Ik heb een Nvidia 1080Ti GTX op een I5-7600K Kaby lake. Ik draai op 3440x1440 op een MSI MPG341CQR 144hz. Verder een lekkere vlotte ADATA 2TB SSD waar het spel op geïnstalleerd is.

Zet g-sync eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
KillerB schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:20:

Heb je zaken in de achtergrond die wellicht wat cpu cycles verbruiken? Je zou misschien kunnen proberen zoveel mogelijk alles af te sluiten en uit te schakelen.
Ik zou het probleem in ieder geval veel eerder in je cpu zoeken dan in de gpu. Een 4c/4t cpu als dat begint ondertussen ook wel aardig uit de tijd te raken. Je zit wel nog boven de minimum requirements er mee, maar de aanbevolen is al een 6 core. Kan dus zomaar dat als je pc ook maar een klein beetje er bij doet dat de boel in elkaar stort.
Ik merkte dat zelf een jaar of 3 geleden met Destiny op een i5 2500K (een stukje trager dan jouw cpu maar in de basis vergelijkbaar) dat als ik te veel in de achtergrond open had dat de game af en toe compleet in elkaar zakte. Bij mij was toen als ik de systeem monitor er bij open had duidelijk dat dit gebeurde als de cpu load tegen 100% aan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ik zie net dit bericht in de game...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOFGqon_5XDtIFJr9Fyip_Qf0-Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AEfJJxFa7TYtNim8zUcEdJ1Y.jpg?f=fotoalbum_large
Wisten jullie dat dit een ding was? :?
Even gezocht en het heeft blijkbaar in de patch notes gestaan, maar ja die zit ik echt niet iedere keer door te pluizen. Snap nu wel eindelijk waarom we steeds van die extreem vage auto eisen hebben in de seasonal championships... Dat is dit bijzonder dom uitgevoerde event dus weer.
Mwa, blijkbaar zijn we er dan wel bijna weer van af want persoonlijk vind ik dit de lol alleen maar flink verpesten als je maar een beetje af moet wachten waar je in mag rijden (vooral bij van die cross country events waar de AI sowieso als een malle cheat).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
@Finraziel eerlijk gezegd wist ik het wel, je moest een auto kiezen uit je favoriete land, maar daar heb ik me niet zo mee bezig gehouden, ik heb elke keer gewoon voor m’n beste auto gekozen met een lichte voorkeur voor Japan.

Aan het begin van deze serie was er een uitleg over in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik weet niet wat er gisteren mis ging maar het leek of ik last had van een vervelende bug. Ik deed de Horizon story Test Driver Wilds: Off The Beaten Trail. Dat is een trailblazer maar iedere keer dat ik er bijna was zei hij dat ik het niet gehaald had. Na 5x frustrerend opnieuw te hebben gedaan kwam ik een beetje per toeval opeens de 2 groene pluimpjes tegen en had ik 3 sterren. Daarna maar snel op continue gedrukt om verder te gaan.

De stories zijn best leuk om te doen, al zijn sommige ook best lastig zoals die ene met de Supra GR dat je door de stad moet rijden. Op het laatst moet je normaal gesproken over een zandpad en verlies je veel tijd maar je moest dus doorrijden en des Horizons een stuk afsnijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PdeBie
Mr. Freeze schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:44:
@Finraziel eerlijk gezegd wist ik het wel, je moest een auto kiezen uit je favoriete land, maar daar heb ik me niet zo mee bezig gehouden, ik heb elke keer gewoon voor m’n beste auto gekozen met een lichte voorkeur voor Japan.
Ik pak gewoon de auto die het beste valt voor de race. Kan mij het land schelen :P

Korte, bochtige circuit races? Peugeot 205 rallye of Focus RS.
Lange rechte stukken? Lotus Evija, Corvette, dat soort spul.
Off-road/Rallye? Subaru Impreza
etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
PdeBie schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:07:
[...]

Ik pak gewoon de auto die het beste valt voor de race. Kan mij het land schelen :P

Korte, bochtige circuit races? Peugeot 205 rallye of Focus RS.
Lange rechte stukken? Lotus Evija, Corvette, dat soort spul.
Off-road/Rallye? Subaru Impreza
etc. etc.
Ja, dat zeg ik, maar bij twee gelijke dan kies ik voor Toyota (Japan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
Ik moet nog een beetje oefenen met remmen. In FH4 krijg je force feedback als je bijna tegen het blokkeren aan zit als je zonder ABS remt, maar bij FH5 lijkt dit moment veel te vroeg te komen. Vanavond even kijken of je dat ergens kunt aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:22
Ik vind die laatste daily challenge eigenlijk best vervelend (3 tegenstanders verslaan in de Eliminator).

Ook flauw dat ze die als laatste doen zodat je er nog maar één dag voor hebt.

Weet iemand of je de 3 tegenstanders in één potje moet verslaan of mag het ook over meerdere potjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:18
@Mr Magic Dat mag over meerdere potjes. Ik heb het gehaald door 2x2 mensen uit te schakelen.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

Zyron

BWRAAAAP

Mr Magic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:42:
Ik vind die laatste daily challenge eigenlijk best vervelend (3 tegenstanders verslaan in de Eliminator).

Weet iemand of je de 3 tegenstanders in één potje moet verslaan of mag het ook over meerdere potjes?
Je hebt gewoon 7 dagen he. Voor elke daily challenge heb je 7 dagen (in Horizon 4 waren dit nog 3), anders dan de weekly challenges die van donderdag tot donderdag lopen.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
@KillerB

Wellicht probeer je Intelligent Standby List Cleaner. Zal waarschijnlijk geen verschil maken maar het is het proberen waard.

• ggj87
Gisteren een mooi mazzeltje gehad in de Auction House. Ik wilde de Daily Forzathon doen van de 1971 Lotus Elan Sprint maar die had ik nog niet. In de AH vond ik er toevallig meteen een voor 20k. De rest eronder waren allemaal 1 miljoen+ maar die waren wel getuned naar S1. Heb hem maar meteen gekocht voordat 'ie weg was. Scheelt weer een bult credits

Had nog wat stories gedaan maar sta nog steeds niet hoog genoeg in de Hall of Fame -O-

[ Voor 11% gewijzigd door ggj87 op 24-02-2022 12:19 ]

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mr Magic schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:42:

Nee hoor heb je méér als 1 dag voor kan de dagen daarna ook nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ggj87 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:59:
Ik moet nog een beetje oefenen met remmen. In FH4 krijg je force feedback als je bijna tegen het blokkeren aan zit als je zonder ABS remt, maar bij FH5 lijkt dit moment veel te vroeg te komen. Vanavond even kijken of je dat ergens kunt aanpassen
Ik moet ook harder durven remmen inderdaad. Ik rij zonder ABS ook en soms begin ik al te temperen met remmen door de trilfunctie, waardoor ik nog te hard de bocht in ga. Helaas zelf geen setting gevonden, maar ik hou je berichten nauwlettend in de gaten :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PdeBie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q03kIpyldY6H9vamCcf11nx_c3k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VVL5MpVD9YEcS8HEd9V87egu.png?f=fotoalbum_large

Porsche GT3 - The Joker
(Share code zal ik z.s.m. delen voor de geïnteresseerden)

Edit: share code? Waar vind ik die?
Hier de Livery in ieder geval:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pKOvvz7rPb9CxhnPZrA-sV3UIGs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kpfJMoFAoO8zX1SzHewzvc4N.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door PdeBie op 26-02-2022 10:59 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 64 Laatste