[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
ikbenben schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:52:
Viel mij wel op dat er weer wat meer grafische glitches zijn na de nieuwe update. Zo had ik bv op sommige momenten rare witte bomen of asfalt zonder textuur.

[Afbeelding]
Infected by processierupsen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

MK_ schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:21:
Hoera, eindelijk de "Min, Meet Max" achievement *O* De fix van de vorige seizoenen is nog altijd niet gekomen, maar uiteindelijk is het ze gelukt om een heel seizoen te maken *O*

En daardoor ook eindelijk 1000/1000 Gamerscore, oftewel 100% *O*
Hier ook, drie maanden bezig voor één achievement 😅

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Astratuner schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:03:
[...]

_O-

Btw, als er iemand mij nog zou kunnen helpen met de photo accolades. Ik zou nog een stuk of 30 downloads en likes moeten hebben en dan is die ook compleet.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Alle 266/266 pfoe.

Slechts 0.22% van de spelers heeft dit bereikt. :+

[ Voor 61% gewijzigd door Astratuner op 02-02-2022 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
Insidious schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:24:
Zijn er meerdere mensen die nu een bericht bij het opstarten krijgen dat Portugees nu ook beschikbaar is en of ik deze wil downloaden? Super irritant.
Yup, elke keer bij een verse opstart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Petje72
Ladies en gentlepeople hadden jullie niet even kunnen zeggen dat de 2018 BMW M5 een super dikke bak is om te rijden? man man wat kan je hier lekker mee scheuren 🤟 mijn nieuwe favoriet voorlopig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xHECM78c2yGXcv_asuck72hZ7K0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Uo1iYOMuMtU1UMPV2dctjWFr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
sinds update geen daily WS van Hotel Castillo gezien… jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Insidious schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:24:
Zijn er meerdere mensen die nu een bericht bij het opstarten krijgen dat Portugees nu ook beschikbaar is en of ik deze wil downloaden? Super irritant.
Dat is het nadeel van goedkope Brazilaanse gamepass :*)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Petje72 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 22:40:
sinds update geen daily WS van Hotel Castillo gezien… jullie ook?
Ik heb die van mij gisteren gewoon gekregen. Wel na een tijdje free roam te rijden.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Copycat schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 01:28:
[...]

Dat is het nadeel van goedkope Brazilaanse gamepass :*)
Heeft daar niks mee te maken, heb gewoon mijn Xbox Live bij de eerste melding die ik kreeg dat het Xbox Gamepass Ultimate is geworden overgezet via mijn Xbox, nooit de 'truuk' toegepast.. was toen ook niks over bekend, en het was al te laat voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 21:59
Ik heb gisteravond ook wat gespeeld. Ik snap niet helemaal waarom het hele wheelspin en car perk systeem op de schop is gegaan. Ik ben wel weer heel blij dat de laadtijden enorm zijn teruggebracht. Ik zat voor de update wel eens 2 minuten te wachten (vanaf een SSD) en nu is het eigenlijk max. 5 seconden.

Ik ben inmiddels ook helemaal verzot op de 1996 Ferrari F50 GT. Wat een wagen voor S2 :D

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Aangezien zo'n beetje de gehele player community nu valt over het feit dat het zo goed als volledig verwijderen van de SWS en de debiel lage bedragen die je krijgt als je een SWS krijgt, kan dit 2 kanten op gaan:

1. Ze luisteren eindelijk een keer naar de community en herstellen de boel;
2. Zeg maar welkom tegen microtransacties als je die ene auto van 25 miljoen nog wilt hebben.

Zoals de koers nu is die ze opgaan verwacht ik het ergste en komen we op punt 2 uit bij een volgende update.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
Maikel64 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:55:
Aangezien zo'n beetje de gehele player community nu valt over het feit dat het zo goed als volledig verwijderen van de SWS en de debiel lage bedragen die je krijgt als je een SWS krijgt, kan dit 2 kanten op gaan.
Ik vind het lastig te duiden wat men van plan is. Aan de ene kant zit ik er niet echt mee, maar dat is omdat ik al een stal met bijna alle auto's heb. Ik kan me voorstellen dat het voor nieuwe spelers bijvoorbeeld echt wel een klus word om nu snel een verzameling op te bouwen. Waar je net na launch met auto's om de oren werd geslagen zal dat nu echt wel in een langzamer tempo gaan. Zeker wanneer je met een beetje ongeluk straks nog maar 4.000 CR krijgt bij een wheelspin.

Het probleem komt uiteindelijk door mensen die de game niet 'echt' wilde spelen en alleen via exploits alle auto's wilde behalen. Natuurlijk moet men daar tegen optreden, maar FH5 is nu ook weer geen MMO waar de ingame economie echt van belang is. So what dat iemand alle auto's heeft als ik ze er online nog steeds vanaf rijd? :z

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 15:28
Maikel64 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:55:
Aangezien zo'n beetje de gehele player community nu valt over het feit dat het zo goed als volledig verwijderen van de SWS en de debiel lage bedragen die je krijgt als je een SWS krijgt, kan dit 2 kanten op gaan:

1. Ze luisteren eindelijk een keer naar de community en herstellen de boel;
2. Zeg maar welkom tegen microtransacties als je die ene auto van 25 miljoen nog wilt hebben.

Zoals de koers nu is die ze opgaan verwacht ik het ergste en komen we op punt 2 uit bij een volgende update.
Hmm,misschien dat ze daar al mee begonnen zijn met de FordGT OPI (us only)

https://www.reddit.com/r/.../new_ford_gt_opi_edition/

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

Weet iemand of er iets veranderd is met de force feedback?

Ik speel al sinds de release met een Simucube 2 d.m.v. emuwheel en dit ging goed totdat ik gisteren weer opstartte na een 3 weken afwezigheid.
Tijdens rijden op onverhard geeft het stuur sterke schokken naar rechts en als ik hoog in de toeren ga, dan krijg ik een heel sterke pull naar rechts die bijna niet te houden is.
Zie

Hier is niet meer mee te rijden.

Het lijkt niet aan de simucube te liggen, andere simulatoren/games werken wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vanmorgen 2 normale wheelspins gehad, 1 met 175k cr en een met 250k cr. Dus het is niet zo dat er alleen lage zijn, of gaat die klacht echt alleen over de super wheelspins?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
ArthurMorgan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:50:
Vanmorgen 2 normale wheelspins gehad, 1 met 175k cr en een met 250k cr. Dus het is niet zo dat er alleen lage zijn, of gaat die klacht echt alleen over de super wheelspins?
Het gaat denk ik om de algemene nerf. WS of SWS komen vanuit de car perks eigenlijk niet meer voor of alleen als je meer dan 20 perks spendeert. De reward per WS of SWS lijkt ook minder te zijn geworden.
De economie van het spel is daardoor significant veranderd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenben
ArthurMorgan schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:50:
Nee, het probleem (buiten dat ze de WS & SWS bij de skilltrees bij bepaalde wagens hebben weggenomen) is dat vroeger de laagste reward 15k was en nu heb je 1k, 2k, 4k en 10k.
Dus de enigste manier om vlotter aan credits te geraken hebben ze 1 voor een deel verwijderd en 2 de laagste rewards nog lager gezet. Door enkel te racen win je niet zoveel credits ivm WS en SWS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Ik weet eigenlijk niet of ik FH4 of FH5 beter vind. Dat zegt eigenlijk alles over FH5 (en over mijzelf natuurlijk). En ik vind het ongedwongen karakter van de de Forza Horizon juist geweldig omdat ik niet zo'n fanatieke racer ben (lees: daar te slecht voor ben en daarom in MP-omgeving nooit kampioen zal worden).

De plattegrond is veel groter maar de omgevingen zijn niet heel veel diverser qua samenstelling dan FH4.
Tijdens races begint het mij op te vallen hoeveel dezelfde bochten je tegenkomt.
De haarspeldbochten in de bergen hebben een herkenbaar patroon: 2-3x zelfde type bocht, 1x een flauwere of juist scherpere bocht.

Het PG is kennelijk van mening dat WS of SWP in de car perks een probleem vormen of te makkelijk/goedkoop zijn. Dat is eigenlijk helemaal geen probleem - geen probleem met als enige oplossing om ze te verwijderen - alleen dat ze mogelijk verkeerd gepositioneerd zijn in car perks chain.

Het is kennelijk geen probleem om extra bescherming ("het engeltje op je schouder") te bereiken voor 3 skill points (1+1+1) en 25 voor de daadwerkelijke extra bescherming (totaal 28 punten). PG kan deze ook elders in de Car Mastery tabel plaatsen zodat de weg er naar toe langer is en meer punten kost maar het totaal te spenderen punten hetzelfde blijft (28 punten). 25 punten voor een perk is relatief duur (kennelijk omdat deze "verkeerd gepositioneerd" is in de tabel), maar het zelfde kunnen ze doen voor SWS en WS door er 10 of 15 punten voor te vragen.
Ze kunnen ook de tabel aanpassen van 4 kolommen en 5 rijen naar 5x5 en de perks herbalanceren door WS, SWS hoger of verder in de tabel te plaatsen. Zodat het meer moeite vergt en meer punten kost.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Het klinkt alsof ze aan de verkeerde dingen werken.

De balans in FH5 was al totaal weg. Je krijgt al te veel auto's in het begin, te veel wheelspins en te veel popups met accolades die je onbewust haalt.
Bij de eerste FH's ging dat veel geleidelijker, waardoor je soms ook even met een bepaalde auto moet doen. Nu heb je meteen zo veel auto's dat je niet eens meer in alles gaat rijden.
Als je niet-gebruikte auto's verkoopt in plaats van alles probeert te sparen, ben je zo steenrijk. Geen trucjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Speed24 schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:03:
Het klinkt alsof ze aan de verkeerde dingen werken.

De balans in FH5 was al totaal weg. Je krijgt al te veel auto's in het begin, te veel wheelspins en te veel popups met accolades die je onbewust haalt.
Bij de eerste FH's ging dat veel geleidelijker, waardoor je soms ook even met een bepaalde auto moet doen. Nu heb je meteen zo veel auto's dat je niet eens meer in alles gaat rijden.
Als je niet-gebruikte auto's verkoopt in plaats van alles probeert te sparen, ben je zo steenrijk. Geen trucjes nodig.
Volgens mij valt dat best tegen... Althans, heb wel eens geprobeerd om mijn dubbele auto's te verkopen maar ze worden gewoon niet verkocht. Zijn volgens mij alleen specifieke modellen die het goed doen in de auction house.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
ikbenben schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Nee, het probleem (buiten dat ze de WS & SWS bij de skilltrees bij bepaalde wagens hebben weggenomen) is dat vroeger de laagste reward 15k was en nu heb je 1k, 2k, 4k en 10k.
Dus de enigste manier om vlotter aan credits te geraken hebben ze 1 voor een deel verwijderd en 2 de laagste rewards nog lager gezet. Door enkel te racen win je niet zoveel credits ivm WS en SWS.
Dat laatste valt volgens mij wel mee. Althans, ik heb laatst getest hoeveel je krijgt voor een rondje Goliath en dat was zo'n 200k (wel met maximale credit bonus). Je krijgt ook ongeveer 1 level en dus 1 wheelspin voor een rondje. Een gewone wheelspin is nooit gemiddeld meer dan 200k geweest. Zelfs 100k gemiddeld weet ik niet of je wel haalt dus ik denk dat zelfs met alle assists aan tegen toerist drivatars je meer credits rechtstreeks krijgt dan uit wheelspins.

Het is wel een ander verhaal als je vergelijkt met wheelspins en super wheelspins uit car perks ja, maar dat heb ik zelf eigenlijk nooit gedaan (buiten wat je toevallig tegen komt in auto's waar je perks in wil kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzzzz
Finraziel schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:20:
Volgens mij valt dat best tegen... Althans, heb wel eens geprobeerd om mijn dubbele auto's te verkopen maar ze worden gewoon niet verkocht. Zijn volgens mij alleen specifieke modellen die het goed doen in de auction house.
Dat wisselt inderdaad sterk. Recentelijk inderdaad een Laferrari en Trueno, allebei voor ca. 8M. De rest is inderdaad allemaal lager of verkoopt niet. Vaak in het max. 2M voor een S2 auto en 250k voor alles daar onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
zzzzz schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Dat wisselt inderdaad sterk. Recentelijk inderdaad een Laferrari en Trueno, allebei voor ca. 8M. De rest is inderdaad allemaal lager of verkoopt niet. Vaak in het max. 2M voor een S2 auto en 250k voor alles daar onder.
Het zijn vooral de seasonals die voor veel geld gaan zoals de Lamborghini Aventador SVJ, die nog altijd voor 20M verhandeld wordt. Als je zo ééntje koopt in de AH voor 275k, heb je binnen de paar seconden 20M verdiend. Alleen moet je héél véél geluk hebben om er één te pakken te krijgen voor 275k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
O boy, een c600 trial, love it:-)

PS. Naar het schijnt heeft de DeLorean z’n wheelspins nog.

[ Voor 49% gewijzigd door Mr. Freeze op 03-02-2022 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
RigolleM schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:25:
[...]

Het zijn vooral de seasonals die voor veel geld gaan zoals de Lamborghini Aventador SVJ, die nog altijd voor 20M verhandeld wordt. Als je zo ééntje koopt in de AH voor 275k, heb je binnen de paar seconden 20M verdiend. Alleen moet je héél véél geluk hebben om er één te pakken te krijgen voor 275k ;)
En dat zijn net de wagens waar constant voor "gesniped" wordt.
zzzzz schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 15:30:
[...]

De goede wagens heb ik graag dubbel of meer van zodat ik ze gemakkelijk in meerdere klasses kan tunen zonder telkens naar je Home te gaan om van tuning te wisselen als je het bij 1 wagen houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Trouwens, die Nio van de nieuwe seasonal is echt absurd hoe die aan de baan kleeft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Astratuner schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:03:
[...]

Zoek de rupsen!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FNAcoew.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/80wk473.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
De Nio heeft een zeldzame wheelspin... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Mr. Freeze schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 16:48:
O boy, een c600 trial, love it:-)

PS. Naar het schijnt heeft de DeLorean z’n wheelspins nog.
Bedankt voor de tip. Alleen is de DeLorean niet via de normale manier te verkrijgen (was een keer een seasonal car) alleen via de AH. Waar die inmiddels ook meer dan 200K doet. Dat ga je, zeker met de veranderde wins, met de Wheelspins niet snel terugverdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Remmersmaak schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 19:31:
[...]

Bedankt voor de tip. Alleen is de DeLorean niet via de normale manier te verkrijgen (was een keer een seasonal car) alleen via de AH. Waar die inmiddels ook meer dan 200K doet. Dat ga je, zeker met de veranderde wins, met de Wheelspins niet snel terugverdienen.
Zit in de wheelspins ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
De trial is leuk dit keer op C class :)
Ik zou alleen willen dat ze er ook bij zouden zetten in wat voor weer je rijdt. Ik denk, ach, C class, ik pak gewoon eens een RWD BMW, moet lukken. Jaha, lukte uiteindelijk ook wel, maar in de stromende regen was het af en toe toch nog wat meer werken om het ding op de baan te houden dan ik had verwacht :+

Maar hij is uiteindelijk wel weer goed te doen dit keer, werd 4e en 3e, maar alleen bij die eerste zat er nog 1 drivatar voor ons en bij de tweede had ik alleen spelers voor me. En ik race niet hard tegen spelers in de trial, geef altijd ruim plek in bochten en ga niet gevaarlijk inhalen en zo (hou ik liever in als er niet nog drivatars te vangen zijn verderop). Belangrijker dat het team wint dan dat ik vooraan sta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Zag dat ik nog twee gifted super wheelspins had...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3eo5GiHga4VCl02epl1cfIeqiWo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/amXqn17nHhtXkeJBRjb2MJNW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rssJrD71aXkSewL5N-fZg40rHeA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rRWdoHkMjDMyy5RWtq8Zwomv.png?f=fotoalbum_large

Misschien heb gewoon geluk, maar na het geklaag hier viel dit me toch alleszins mee :)

Ik zag bij gewone wheelspins ondertussen ook dat die inderdaad ook wel wat lagere bedragen er tussen hebben maar ik denk dat de gemiddelde payout echt niet zoveel omlaag gegaan is als hier gesuggereerd werd. Ik denk nog steeds dat het niet nodig was, maar ach, een ramp is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:36:
Ik zou alleen willen dat ze er ook bij zouden zetten in wat voor weer je rijdt. Ik denk, ach, C class, ik pak gewoon eens een RWD BMW, moet lukken. Jaha, lukte uiteindelijk ook wel, maar in de stromende regen was het af en toe toch nog wat meer werken om het ding op de baan te houden dan ik had verwacht :+

Maar hij is uiteindelijk wel weer goed te doen dit keer, werd 4e en 3e, maar alleen bij die eerste zat er nog 1 drivatar voor ons en bij de tweede had ik alleen spelers voor me. En ik race niet hard tegen spelers in de trial, geef altijd ruim plek in bochten en ga niet gevaarlijk inhalen en zo (hou ik liever in als er niet nog drivatars te vangen zijn verderop). Belangrijker dat het team wint dan dat ik vooraan sta.
Ik had 5000, groene sneakers en 10000 uit de super wheelspin :')

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Finraziel schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:36:

Vond ik ook. Ik wist niet goed welke wagen toegelaten was dus had geen die al naar C600 getuned was. Uiteindelijk dan gekozen voor een standaard E30 M3.
Ik had mij ook niet verwacht aan de regen, bijgevolg de eerste bocht stond ik al dwars en dus laatste. Heb het nog kunnen ophalen en uiteindelijk 9de geworden. Volgende race was ik gewoon 2de en hebben we direct de Trial gewonnen.
Finraziel schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:44:
Ik zag bij gewone wheelspins ondertussen ook dat die inderdaad ook wel wat lagere bedragen er tussen hebben maar ik denk dat de gemiddelde payout echt niet zoveel omlaag gegaan is als hier gesuggereerd werd. Ik denk nog steeds dat het niet nodig was, maar ach, een ramp is het nou ook weer niet.
Bij mij was het al een tijdje van voor de update dat ik meestal de laagste bedragen krijg, alleen zijn ze nu nog lager :9
Misschien komt dit omdat ik alle wagens al heb en nog genoeg geld over om de rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Ik heb me aangemeld bij de got club via de Xbox. Moet ik ook nog aan iemand een DM sturen om toegelaten te worden? :)

No signature required.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
justifire schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 20:51:
[...]

Ik had 5000, groene sneakers en 10000 uit de super wheelspin :')
Kleding krijg ik bijna niet meer sinds ik alles wat te koop is gekocht heb. Is even een investering maar wheelspins worden er wel leuker door. Je krijgt namelijk nooit dubbele kleding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 22:36:
[...]

Kleding krijg ik bijna niet meer sinds ik alles wat te koop is gekocht heb. Is even een investering maar wheelspins worden er wel leuker door. Je krijgt namelijk nooit dubbele kleding.
Dat zou dus evt het verschil kunnen maken tussen een half miljoen en twee auto’s tegenover een handje kleingeld en een paar nieuwe schoenen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik had wel een fijne bug in de festival playlist. Na 2 verloren Playground games ging de winst al naar het andere team. Blijft toch m'n minst favoriete onderdeel in Horizon.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:42

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 07:48:
Ik had wel een fijne bug in de festival playlist. Na 2 verloren Playground games ging de winst al naar het andere team. Blijft toch m'n minst favoriete onderdeel in Horizon.
Fijne is iig dat-ie dan wel afgevinkt wordt op de playlist. Maar ik ga ook altijd met frisse tegenzin de playground games in.

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vind de Playground games ook altijd maar meh.
Soms is het wel tof, maar soms is het tergend (zeker als je in een team zit wat leegloopt).
Op zich is het concept wel best tof, maar op een of andere manier voelt het traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had vorige week een king game waar wij met 6 waren en de tegenstanders met 3. Dus wij konden nooit minder dan 1 kroon in ons bezit hebben :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:39
Moet me er echt altijd doorheen worstelen die playground games, duren naar mijn gevoel gewoon veel te lang.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Krijg uit het niets opeens deze melding als ik de game wil opstarten, nog nooit gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVUoWhhF2GAZiEz2VlapPQTS9PQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bLdw1J3aA1ltnwxB35rRy0x8.png?f=fotoalbum_large

Heb al de stappen uit dit Youtube filmpje geprobeerd maar dat mocht niet baten..
Heeft hier iemand deze melding wel eens gehad en iets gedaan wat wél heeft gewerkt? :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:12
Toch wel erg blij dat ik ook de VIP pass heb en dus wekelijks 2 SWS krijg. Gisteren toch maar mooi 1x 6000 CR en 1x 1000CR, een toeter en jurk gekregen!

Die VIP upgrade is mijn geld dus meer dan waard geweest.

:') :') :')

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Maikel64 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:31:
Toch wel erg blij dat ik ook de VIP pass heb en dus wekelijks 2 SWS krijg. Gisteren toch maar mooi 1x 6000 CR en 1x 1000CR, een toeter en jurk gekregen!

Die VIP upgrade is mijn geld dus meer dan waard geweest.

:') :') :')
Als het goed is krijg je ook toekomstige DLC gratis toch? Ik heb die VIP upgrade ook (en voornamelijk daarvoor gedaan).

Maar ben het met je eens dat die wheelspins nu nergens meer op slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:25
Zowaar de Trial keertje niet gehaald en deze keer telde hij niet. Dus blijkbaar moet je de Trial tegenwoordig weer winnen :).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
  • Registratie: Januari 2011
Ik speel FH 5 via Game Pass Ultimate en zou wel willen upgraden naar de premium versie waar alle los verkrijgbare DLC in zit (car pass, vip pass, aankomende 2 DLC etc.). Nu kan ik in de Microsoft/XBox store wel een premium upgrade bundel vinden voor €45, maar daar staat bij als voorwaarde dat je de base game in bezit moet hebben. Ik kan alleen nergens vinden of game pass hebben ook als "in bezit" geldt. Iemand hier ervaring mee?

Gaat om deze bundel (met game pass krijg je 10% korting): https://www.xbox.com/nl-N...itbreidingen/9mz0sr207mg8

--- EDIT ---

Reden dat ik het vraag is omdat als ik in de XBox app (op pc, daar speel ik op) naar FH5 navigeer, de losstaande DLC wel te koop zijn, maar de premium upgrade staat er niet tussen. Die kan ik alleen via-via vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Koekemoeroetoe op 04-02-2022 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Alexknl schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:38:
Krijg uit het niets opeens deze melding als ik de game wil opstarten, nog nooit gehad.

[Afbeelding]

Heb al de stappen uit dit Youtube filmpje geprobeerd maar dat mocht niet baten..
Heeft hier iemand deze melding wel eens gehad en iets gedaan wat wél heeft gewerkt? :)
Had het ook 1x, even alles afsluiten daarna werkt hij wel (W10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
sdk1985 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:51:
Zowaar de Trial keertje niet gehaald en deze keer telde hij niet. Dus blijkbaar moet je de Trial tegenwoordig weer winnen :).
De Trial moet je sowieso in het winnende team zitten, bij de playground games maakt dat niet uit. Ik denk dat je je daarmee vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
@Koekemoeroetoe Het basisspel zit in Game Pass en dus bezit je deze zolang je abonnement geldig is.
Je hoeft dus alleen de Forza Horizon 5-bundel Premium uitbreidingen aan te schaffen (jouw bericht bevat de link naar de juiste uitbreidingsbundel) om alle (toekomstige) uitbreidingen te ontvangen.

Op termijn zul je, net als velen hier, het basisspel aanschaffen maar hopelijk tegen een schappelijke korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:18
Alexknl schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:38:

[Afbeelding]

Heb het nu ook, werkte gisteren nog prima dus vermoed iets algemeens?
Edit: opgelost met spel opnieuw opstarten.

[ Voor 3% gewijzigd door Bwlian op 04-02-2022 12:37 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Mr. Freeze schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:20:
[...]

De Trial moet je sowieso in het winnende team zitten, bij de playground games maakt dat niet uit. Ik denk dat je je daarmee vergist.
Dat andere team zijn drivatars hè, dus je kunt niet in dat andere team zitten :+

Wat die playground games betreft ben ik blij dat ik afgelopen serie de min meet max achievement gehaald heb, waarschijnlijk zal ik die games nu nooit meer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekemoeroetoe
  • Registratie: Januari 2011
ariekanari schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:29:
@Koekemoeroetoe Het basisspel zit in Game Pass en dus bezit je deze zolang je abonnement geldig is.
Je hoeft dus alleen de Forza Horizon 5-bundel Premium uitbreidingen aan te schaffen (jouw bericht bevat de link naar de juiste uitbreidingsbundel) om alle (toekomstige) uitbreidingen te ontvangen.

Op termijn zul je, net als velen hier, het basisspel aanschaffen maar hopelijk tegen een schappelijke korting.
Bedankt voor de bevestiging. Mijn gamepass abonnement is nog bijna 3 jaar geldig, dus tenzij ze Forza er uit halen en ik op dat moment nog niet uitgespeeld ben laat ik het eerst bij de Premium bundel. Krijg ik een paar extra's en ondersteun ik de ontwikkelaar ook nog een beetje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Finraziel schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:40:
[...]

Dat andere team zijn drivatars hè, dus je kunt niet in dat andere team zitten :+

Wat die playground games betreft ben ik blij dat ik afgelopen serie de min meet max achievement gehaald heb, waarschijnlijk zal ik die games nu nooit meer opstarten.
Ik doelde eigenlijk meer erop dat je niet persoonlijk hoeft te winnen, maar dat je als team wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Finraziel schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:40:
[...]
Ik ook, de druk is er wat af, maar de completionist in mij zegt om toch alles te doen :P

Ik ga mij nog proberen bezig te houden met FH5 tot GT7 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
Jackson6 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:17:
[...]

Had het ook 1x, even alles afsluiten daarna werkt hij wel (W10)
Bwlian schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:34:
[...]

Heb het nu ook, werkte gisteren nog prima dus vermoed iets algemeens?
Edit: opgelost met spel opnieuw opstarten.
Hmm al meerdere keren overnieuw opgestart, ook mijn pc. Straks nog maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Trial gewonnen dank zij een goed team.
Zat in blauwe team meteen de eerste 2 winst.
Nu alleen de dailys nog :9

[ Voor 5% gewijzigd door monster944 op 04-02-2022 13:09 ]

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monster944

monster944

Alexknl schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:07:
[...]

[...]

Hmm al meerdere keren overnieuw opgestart, ook mijn pc. Straks nog maar eens proberen dan.
Wat je kan doen is windows update draaien, dat hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 22:25
Mr. Freeze schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 12:20:
[...]

Ik heb een tijdje geleden de trial verloren en daarna was hij voltooid. Ik vroeg mij toen af of dat opzettelijk was, net als dat playground ooit is aangepast (in fh4). Maar heb dat steeds niet kunnen zien omdat ik hem daarna steeds won.

Ik heb overigens ook weken lang steeds horizon open voltooid gehad zonder de race uberhaupt in te starten. Als ik me niet vergis is dat sinds vorige week niet meer het geval. Tevens kun je een convoy waypoint plaatsen. Lijkt erop dat de game technisch begint te stabiliseren.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
sdk1985 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:22:
[...]

Ik heb een tijdje geleden de trial verloren en daarna was hij voltooid. Ik vroeg mij toen af of dat opzettelijk was, net als dat playground ooit is aangepast (in fh4). Maar heb dat steeds niet kunnen zien omdat ik hem daarna steeds won.

Ik heb overigens ook weken lang steeds horizon open voltooid gehad zonder de race uberhaupt in te starten. Als ik me niet vergis is dat sinds vorige week niet meer het geval. Tevens kun je een convoy waypoint plaatsen. Lijkt erop dat de game technisch begint te stabiliseren.
Kan natuurlijk een glitch zijn geweest met de Trial, zelf nooit meegemaakt. Wat je schrijft over Horizon Open, dat heeft volgens mij iedereen, gelijk na het nieuwe seizoen de melding dat ie voltooid is. (gisteren nog)

Het gaat steeds beter met FH5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
monster944 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:08:
Trial gewonnen dank zij een goed team.
Zat in blauwe team meteen de eerste 2 winst.
Nu alleen de dailys nog :9
Bij trial zit je altijd in het blauwe team :9

Had geen getunede C600 dus de Ford Fiesta genomen met C584, en 2x 3de gefinished achter 2 andere blauwe met C600 wagens.. Is nog nooit zo gemakkelijk gegaan die trial.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:18
Hier ook de Trial gewonnen..met een Lamborghini LM 002 _O-Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfIpoFYpptL52f0Axa_IOKPuut0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/46jTA2bUi1UWPpmqOhyWDD4r.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door Bwlian op 04-02-2022 16:56 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Alexknl schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 13:07:
[...]

[...]

Al een paar keer gehad.
Niets van aantrekken en de game gewoon in solomodus opstarten je zal zien dat je binnen no-time gewoon online bezig bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

De festival list is deze keer wel een beetje bugged bij mij. Van dat landen team gedeelte moest ik er nog 3, maar stond gisterenavond ineens op completed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Sinds de laatste update al bijna 10x gehad dat de game gewoon ineens afsluit (W10). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

jbbrans schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:56:
Weet iemand of er iets veranderd is met de force feedback?

Ik speel al sinds de release met een Simucube 2 d.m.v. emuwheel en dit ging goed totdat ik gisteren weer opstartte na een 3 weken afwezigheid.
Tijdens rijden op onverhard geeft het stuur sterke schokken naar rechts en als ik hoog in de toeren ga, dan krijg ik een heel sterke pull naar rechts die bijna niet te houden is.
Zie [YouTube: FH5 ffb pull to right]
Hier is niet meer mee te rijden.

Het lijkt niet aan de simucube te liggen, andere simulatoren/games werken wel goed.
Als het werkt is het een leuk vermaak, maar als het "plotseling" niet meer werkt.....

Net even het spel gestart en met de FFB instellingen gerommeld. Alles met een beetje ffb wou mijn pols breken, maar plotseling had ik niet eens de centerveer meer.
Game nogmaals opgestart en nu heb ik zelfs de ffb instellingen niet meer |:( |:( |:(
Waarom kan ik niet zoals bij elk ander normaal spel, de ini files handmatig controleren/aanpassen?
Waarom moet het spel zover beveiligd zijn dat er een beperkt aantal controllers gebruikt kan worden, maar kan je de besturing zo instellen dat je met een vastgezet gaspedaal urenlang skillpoints kan farmen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monster944

monster944

Jackson6 schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 13:00:
Sinds de laatste update al bijna 10x gehad dat de game gewoon ineens afsluit (W10). Meer mensen last van?
Hier ook W10.
Een paar keer gehad.
Wat ik wel regelmatig doe, is kijken of er een update is voor de GPU Of W10. want ik denk dat daar de oorzaak ligt.
S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mocht er iemand op zoek zijn naar een fijne rally tune voor de rally seasonal voor huidige championship.

104 255 899 (awd, stock tire)

voor de Volkswagen Golf 1998GTI

easy win, alle drie de ritten :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Freeze op 06-02-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:24
Ik heb een verzoek verstuurd voor de Tweakers groep, alleen mijn xbox naam is Xizzle (ik was ooit jong, vergeef me).

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• ikbenben
EINDELIJK een Eliminator gewonnen!! Heb nu ook 100% op de achievements 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

tijnn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:45:
Ik heb een verzoek verstuurd voor de Tweakers groep, alleen mijn xbox naam is Xizzle (ik was ooit jong, vergeef me).
Je bent nooit te oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

Ik heb mijn ongenoegen geuit bij Microsoft hoe het nu met de game is,
Geen Car mastery of nauwelijks te verdienen,
Dan het drama met WS en SWS.
Online : het geram... etc.
Ik heb ze ook verteld dat het hun fout is van de exploits, je hebt nu eenmaal mensen die gebruik maken van de mogelijkheden.

Wat ik nu eigenlijk nog doe in F5 is eigenlijk alleen de series.
En ik heb er 500 uur opzitten waarvan 450 uur met plezier.

Het antwoord hierop laat zich raden.......... we nemen het in beraad......
Hierna nog een mailtje van een moderator of ik het nog wil aanvullen op de ticket, anders na 24 uur afgerond.....

Nu ben ik erg benieuwd of jullie nog spel plezier beleven, bij mij is het duidelijk minder.

[ Voor 0% gewijzigd door monster944 op 09-02-2022 16:35 . Reden: taal fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 19:49
Ik wilde eigenlijk het $45 pack aanschaffen maar aangezien er behoorlijk wat rewards achter een skill wall zitten heb ik besloten geen cent aan het spel uit te geven.
Races winnen tegen "highly skilled" is voor mij al een frustrerende zaak, laat staan met een team tegen "unbeatable" drivatars.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
vassago schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:46:
Ik wilde eigenlijk het $45 pack aanschaffen maar aangezien er behoorlijk wat rewards achter een skill wall zitten heb ik besloten geen cent aan het spel uit te geven.
Races winnen tegen "highly skilled" is voor mij al een frustrerende zaak, laat staan met een team tegen "unbeatable" drivatars.
No pain, no gain.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik vermaak me nog steeds prima met FH5. Ben nu lekker bezig met een paar accolades halen elke dag, verder de series. Als ik de accolades heb die ik wil ga ik vooral rivals doen. Mooie manier om steeds netter te leren rijden. Ik krijg nu de highskills gewoon goed gedaan zonder nog agressie te moeten gebruiken. Dus sta op het punt weer tegen expert te gaan.
De meeste klachten die ik lees heb ik weinig last van. En over het rammen ben ik eens dat het vervelend is. Maar ik ben geen topracer (zie bovenstaande) maar heb wel echt leren anticiperen op het gedrag van anderen. Meestal is een ram tegen jou niet het eerste wat je ziet. En dan is eruit remmen, of de bocht net anders dan standaard nemen vaak gewoon een manier waarop ze zichzelf op grote achterstand zetten en jij door kunt. (Ik moet zeggen dat ik dat wel vooral geleerd heb in GTA online racing. Daar is het rammen nog veel erger :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Mijn totaal aantal skill points > 999. PG heeft een deel van de gespendeerde punten teruggegeven nadat zij wijzigen hebben aangebracht in de skill chains van auto's.
Echter, nieuw verdiende punten worden niet meegeteld/toegevoegd omdat het aantal skill points door deze teruggave meer bedraagt dan het absolute maximum van 999 punten.
Ik word dus min of meer gedwongen om het overtallige puntensaldo op te spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11
Ik vond het tempo eerst beter waarop je geld verdiende. Zo heb ik eerst Buenos Vistas gekocht (2M - fast travel) en daarna goed gespaard voor de Hotel Castillo (5M - free WS (werkt alleen niet :( )) Ik was op 4.5M tot de update uitkwam en dat ging goed, maar de laatste 0.5M ging echt super traag.. Jammer.. nu is het steeds langzaam sparen voor upgrades of wat dan ook.. De WS of SWS met vaak bedragen van 1000 zijn meer de regel dan een uitzondering..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:05
Volgens mij werkt die free wheelspin alleen als je in de open wereld X aantal kilometers aflegt, of X tijd in de open wereld rijd. Als je alleen maar races doet dan werkt het niet. Vind het zelf ook belachelijk dat het zo werkt maar nu weet je het :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
monster944 schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 16:34:
Nu ben ik erg benieuwd of jullie nog spel plezier beleven, bij mij is het duidelijk minder.
Buiten de seasonals heb ik alles al gedaan en ik ben enkel nog bezig met af en toe accolades te vervolledigen.
Ik heb er nog steeds plezier aan maar dat komt doordat de rivals ook wel het spelplezier verlengt door de wekelijkse club uitdagingen.
kevz schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 19:01:
Volgens mij werkt die free wheelspin alleen als je in de open wereld X aantal kilometers aflegt, of X tijd in de open wereld rijd. Als je alleen maar races doet dan werkt het niet. Vind het zelf ook belachelijk dat het zo werkt maar nu weet je het :P
Klopt idd, zo is het (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ariekanari schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:13:
Mijn totaal aantal skill points > 999. PG heeft een deel van de gespendeerde punten teruggegeven nadat zij wijzigen hebben aangebracht in de skill chains van auto's.
Echter, nieuw verdiende punten worden niet meegeteld/toegevoegd omdat het aantal skill points door deze teruggave meer bedraagt dan het absolute maximum van 999 punten.
Ik word dus min of meer gedwongen om het overtallige puntensaldo op te spenderen.
Als je al 999 skill points hebt heeft het toch ook weinig toegevoegde waarde om er nog meer te verdienen als je ze niet uit gaat geven?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Nu online
Ik heb mijn ongenoegen geuit bij Microsoft hoe het nu met de game is,
Geen Car mastery of nauwelijks te verdienen,
Dan het drama met WS en SWS.
Ik heb ze ook verteld dat het hun fout is van de exploits, je hebt nu eenmaal mensen die gebruik maken van de mogelijkheden.

Wat ik nu eigenlijk nog doe in F5 is eigenlijk alleen de series.
En ik heb er 500 uur opzitten waarvan 450 uur met plezier.

Het antwoord hierop laat zich raden.......... we nemen het in beraad......
Hierna nog een mailtje van een moderator of ik het nog wil aanvullen op de ticket, anders na 24 uur afgerond.....

Tja, de mensen die support/feedback tickets oppakken zijn niet de mensen die iets over beleid kunnen zeggen. De mensen die dat wel kunnen wil je ook niet dat ze hun tijd verdoen met jou persoonlijk antwoord geven. Dus dat antwoord vind ik niet gek.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik vermaak me nog steeds prima met FH5, festival list afwerken en me dan weer bezig houden met:
[XB/PC] Forza Horizon 5 [GOT] club weekly Rival events

Geld en wheelspins boeien me niet zoveel, heb ook nog niet alle auto's, maar dat komt vanzelf wel.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Nee niet meer gespeeld na mijn online ervaring, ik ben er helemaal klaar mee eigenlijk. En ik had juist die dag een 1.2 jaar live genomen, weggegooid geld dus. |:(

• Jackson6
  • Niet online
Heeft het uberhaupt zin om die hele playlist af te werken, als je de auto's die je als reward krijgt al hebt?

Ik check meestal of ik auto's al heb, zo ja dan ga ik niet verder met de playlist, of mis ik iets?

• DeWaanzin

DeWaanzin

Jackson6 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:47:
Heeft het uberhaupt zin om die hele playlist af te werken, als je de auto's die je als reward krijgt al hebt?

Ik check meestal of ik auto's al heb, zo ja dan ga ik niet verder met de playlist, of mis ik iets?
OCB ee, moet allemaal afgevinkt zijn.

En de forzapoints voor de shop vind ik ook wel handig om te hebben.

• Mr. Freeze

Zo doe ik het ook, daarom koop ik bewust weinig auto’s om zodoende de playlist interessant te houden, eenmaal alle auto’s, dan is het snel klaar bij mij, althans, dat gevoel kreeg ik bij FH4 een beetje.

• Finraziel
  • Nu online

Kan eventueel goed zijn om te verkopen, als je wel nog geld wil. Als je alle andere auto's al hebt dan zie ik ook weinig reden.

Forzathon punten zijn naar mijn mening redelijk waardeloos geworden, is maar zelden dat er auto's in staan die ik niet al heb en die ook niet voor een redelijk bedrag in de autoshow staan terwijl ik niet echt hard verzameld heb. Ik heb er geloof ik rond de 4k maar geen idee wat ik er mee zou moeten. Wheelspins kopen voelt ook wat zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
let er wel op dat deze serie er nieuwe auto's bijkomen. elke seizoen kost die 25 seriepunten. Dus als je bij wilt blijven en ze op die manier wilt krijgen zul je wel iets aan de serieopdrachten moeten doen elke week.

https://forza.fandom.com/...zon_5/Series_4#Added_Cars

[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-02-2022 13:19 ]

• Jackson6
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:12:
let er wel op dat deze serie er nieuwe auto's bijkomen. elke seizoen kost die 25 seriepunten. Dus als je bij wilt blijven en ze op die manier wilt krijgen zul je wel iets aan de serieopdrachten moeten doen elke week.

https://forza.fandom.com/...zon_5/Series_4#Added_Cars
Jup ik check wel even of er nieuwe auto's bij zitten, meestal zijn die met een paar playlist items wel te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ik ga ook niet meer voor ze allemaal te halen sinds ik de achievement heb. Ik heb nu bv die daily voor de 3 vlaggen bij een playground game geskipt, ik haat die modus.
Zo lang je op de einde van de rit alle wagens van alle events samen kan behalen zit je goed.
Ik heb trouwens al alle wagens, ik doe het dan ook nog voor degene die je enkel via de seasonals kan krijgen.
Uit Forzathon shop koop ik nog de horns en de kleding die ik niet heb zodat deze ook niet meer in de wheelspins voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh5/photo/a679900d-5cfe-4e8d-943d-af7fa972d598
Wat. Een. Beest. :9~

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:10
ikbenben schreef op maandag 7 februari 2022 @ 17:16:
EINDELIJK een Eliminator gewonnen!! Heb nu ook 100% op de achievements 8)
Haha dat voelt goed he :P

Ik had laatst de Funco F9 en kom eigenlijk makkelijk winnen maar nam teveel risico dus net 2e geworden. Toen was ik zo geirriteerd, direct nog een potje gestart, uiteindelijk weer de Funco F9 gekregen en meteen gewonnen. Om een of andere reden krijg ik ook bijna altijd de Funco als lvl 10 auto, terwijl dat ding bloedsnel is maar verder compleet onhandelbaar..

Als VW Golf fan kan ik niet wachten op donderdag, nieuwe golf 7.5 in het spel met rs3 2.5l 5cilinder swap mogelijkheid, dat bevalt me wel!

Hebben hier veel mensen de carpass? Twijfel daar nog over, geld is zeker niet het probleem maar nogmaals 30 euro uitgeven voor wat auto’s waar ik hooguit paar min in rijdt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
De auto's uit de carpass staan toch ook gewoon in de autoshop?
Ik heb de carpass als onderdeel van premium add ons, ik zou hem zelf zeker niet snel los kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 08:54:
De auto's uit de carpass staan toch ook gewoon in de autoshop?
Ik heb de carpass als onderdeel van premium add ons, ik zou hem zelf zeker niet snel los kopen.
Ja maar die kun je niet claimen/kopen als je geen carpass hebt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou dan kijken naar de add on, dan krijg je ook de twee uitbreidingen later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ik heb de carpass maar ook als onderdeel van de premium pack.
Ik heb premium genomen omdat ik 1 vroeger kon beginnen met de game en 2 omdat er alle dlc's bijzitten (welke ze toch stilletjes aan mee gaan mogen starten imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
ArthurMorgan schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 09:04:
Ik zou dan kijken naar de add on, dan krijg je ook de twee uitbreidingen later.
Zijn die uitbreidingen heel speciaal dan? FH5 is de eerste Forza voor mij vandaar dat ik met de basic game ben begonnen.
Pagina: 1 ... 42 ... 64 Laatste