Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Dat blijkt. Heb even gezocht op internet en je ziet inderdaad allerlei glitches met onmogelijke sprongen.ikbenben schreef op zondag 30 januari 2022 @ 23:28:
[...]
De leaderboards staan vol met onmogelijke tijden en zo, moet je maar eens de Rivals bekijken. Als je voor je eigen uitfiltert zie je zo waar de echte tijden starten, daarvoor zijn het allemaal glitches.
Nu is Horizon natuurlijk een arcade racer, maar dat soort Need for Speed achtige praktijken had ik verwacht niet nodig te hebben. Maar het lijkt op sommige momenten wel alsof gewoon netjes racen en de ideale lijn volgen totaal niet werkt of beloond wordt. Er zijn dan bijna altijd 1 of 2 drivatars die binnen no-time mijlenver op mij voor liggen. En dat ongeacht de tune van mijn auto.
Ik ben wel wat uitdaging gewend, mijn hoofdgenre games is vliegsimulatie (DCS), maar met de FH5 Drivatars wekt het spel bij mij op een gegeven moment meer frustratie dan plezier op. Iemand de gouden tip, of moet ik toch maar accepteren dat beuken beter werkt dan netjes rijden?
2M! Dat is peanuts... ik heb de Honda's gemist Civic 20M heeft gekost en de Honda NSX GT-R gaat voor 16M, maar komt maar niet te voorschijn op AH.zzzzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:57:
Ik zit inmiddels op 545 auto's, dus ik ben er bijna... kreeg toevallig een FXX cadeau gister; dat helpt natuurlijk altijd. Eigenlijk alle resterende auto's gaan voor 2M per stuk op de AH
Er zijn ook accolades waarbij je voor 20M via AH moet kopen en verkopen, dus die zijn hiermee ook uitgevinkt!
Ik sta nog steeds op 560/561 de meeste die ik via AH gekocht heb, heb ik ondertussen gewonnen (accolades) of gekregen uit een wheelspin, behalve die 2 Honda's, waarvan nog 1 te gaan... Ik leef nog in hoop, maar mindert met de dag...Aangezien ik in Series 2 een aantal week-auto's gemist heb vraag ik me af of ik ook de lijst compleet krijg, maar da's een discussie voor later
Ik ben zelf niet echt te spreken over de 'ingame economy'. Je inkomen als speler is sterk afhankelijk van de gelukfactor bij de wheelspins en de auto's die je daar uit oogst. Ik vind dat nu niet direct een model waar ik als speler enthousiast van word en veel moeite in wil spelen. Het is namelijk niet zo dat ik extra knaken krijg als ik netjes rijd of iets dergelijks.
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Zwijg mij over 'ingame economy', ik speel ook GTA Online...zzzzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:37:
[...]
Ik ben zelf niet echt te spreken over de 'ingame economy'. Je inkomen als speler is sterk afhankelijk van de gelukfactor bij de wheelspins en de auto's die je daar uit oogst. Ik vind dat nu niet direct een model waar ik als speler enthousiast van word en veel moeite in wil spelen. Het is namelijk niet zo dat ik extra knaken krijg als ik netjes rijd of iets dergelijks.
Ik had niet onmiddellijk problemen om geld te verdienen, een paar keer die Sesto FE via wheelspin gekregen en verkocht toen hij nog voor +3M ging, en nu ik alle auto's heb krijg ik veel dubbels bij de wheelspins.. alles boven 100k verkoop ik, onder de 100k is gift. En natuurlijk als je blijft racen en af en toe de lange races doet dan komt het geld via die weg ook binnen.
Goede auto en tune nemen, niet richten op topsnelheid. Het belangrijkste is hoe je door de bocht kunt komen. Wat ook fijn is is snel kunnen optrekken. Als je er een maal voor ligt blijf je er ook makkelijk voor op dat niveau.Koekemoeroetoe schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:18: Vroeg mij inmiddels wel af, hoe gaan jullie om met de AI/Drivatars? Met name voor de seasonal challenges staat de AI vast ingesteld op Highly Skilled, maar het lijkt wel alsof de AI andere physics heeft. Op volle snelheid door bochten zonder driften, accelereren alsof ze een raketmotor hebben. Lijkt soms wel alsof ik alleen kan winnen door echt vuil te racen, zoveel mogelijk de AI van het parcours afdrukken en in haakse bochten T-bonen om maar op #1 te komen.
Het is best goed te doen om daar te winnen zonder ze eruit te rammen. Maar het kost inderdaad wel een beetje tijd om dat goed aan te leren.
Wat ik zou doen is in de normale freeroam matches echt zuiver te spelen. En in de seasonals daar naar toe te werken. Je zult zien dat je dan steeds minder hoeft te rammen. En onthou dat je niet in de eerste ronde iedereen voorbij hoeft. Met vuil spel ben ik vaak ergens halverwege ronde 1 iedereen voorbij, met netjes rijden soms pas in de laatste ronde.
Oh ja, en heel belangrijk gebruik rewind. Daarmee leer je echt het beste om bochten te nemen uiteindelijk. Waar moet je remmen, waar moet je sturen, en waar moet je gas geven.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Misschien gebruik je wel een te "zwakke" wagen. Zet je er een tune op of hou je ze standaard? Wat het een stuk gemakkelijker kan maken is bv een AWD conversie als je een RWD hebt, dan schiet die uit de startblokken en is de voorsprong van de drivatars veel kleiner. Eerlijk gezegd vind ik Highly Skilled best goed te doen maar als je tegen drivatars rijd kan je ze gerust rammen, je pest er niemand mee.Koekemoeroetoe schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:18:
Sinds een tijdje speel ik ook regelmatig Forza (op pc). Racen is niet mijn hoofd genre v.w.b. gamen, maar zo nu en dan leuk om tussendoor te doen. Ik ben dus geen sterspeler en speel met een Xbox Series controller. Vroeg mij inmiddels wel af, hoe gaan jullie om met de AI/Drivatars? Met name voor de seasonal challenges staat de AI vast ingesteld op Highly Skilled, maar het lijkt wel alsof de AI andere physics heeft. Op volle snelheid door bochten zonder driften, accelereren alsof ze een raketmotor hebben. Lijkt soms wel alsof ik alleen kan winnen door echt vuil te racen, zoveel mogelijk de AI van het parcours afdrukken en in haakse bochten T-bonen om maar op #1 te komen.
Nu is Horizon natuurlijk een arcade racer, maar dat soort Need for Speed achtige praktijken had ik verwacht niet nodig te hebben. Maar het lijkt op sommige momenten wel alsof gewoon netjes racen en de ideale lijn volgen totaal niet werkt of beloond wordt. Er zijn dan bijna altijd 1 of 2 drivatars die binnen no-time mijlenver op mij voor liggen. En dat ongeacht de tune van mijn auto.
Ik ben wel wat uitdaging gewend, mijn hoofdgenre games is vliegsimulatie (DCS), maar met de FH5 Drivatars wekt het spel bij mij op een gegeven moment meer frustratie dan plezier op. Iemand de gouden tip, of moet ik toch maar accepteren dat beuken beter werkt dan netjes rijden?
Eerlijk gezegd nooit geldproblemen gehad. Zo lang je races rijd en een level stijgt blijft het geld binnen komen.zzzzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:37:
[...]
Heb je echt geld tekort dan kan je nog altijd gebruik maken van een SP Farm.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik heb geen geld-problemen of iets; maar als je je resterende wagens uit de weekly moet komen voor 15M+ het stuk dan is dat wel een uitdaging die voor de gemiddelde speler eigenlijk geen opgave is. Dat probeer ik aan te geven.ikbenben schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:52:
Eerlijk gezegd nooit geldproblemen gehad. Zo lang je races rijd en een level stijgt blijft het geld binnen komen.
Heb je echt geld tekort dan kan je nog altijd gebruik maken van een SP Farm.
Welke is dat dan? Er is toch nergens een event dat je een wagen van 15mil nodig hebt?zzzzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:53:
[...]
Ik heb geen geld-problemen of iets; maar als je je resterende wagens uit de weekly moet komen voor 15M+ het stuk dan is dat wel een uitdaging die voor de gemiddelde speler eigenlijk geen opgave is. Dat probeer ik aan te geven.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ieder zijn ding, maar dat betekend dat je in de auction absurde prijzen ziet voor de meest simpele auto's, en dat is een beetje stom.
Zeker die van de weekly challanges.
Ik heb niet de tijd om elke week alles te voltooien, en zeker geen zin in de online races met kleuters die alleen je van de baan proberen te duwen.
en met SP famring kan ik de auto's die ik graag wel in mij garage wil hebben gewoon kopen, en of dat dan 20 Miljoen credits is (WOW), maakt dan ook niet uit
Zoals @ikbenben hier boven al aanhaalt, het is enkel als je alle auto's wilt verzamelen dat je die +15M moet uitgeven als je later in de game bent gekomen. Je hebt ze echt niet nodig voor de races..zzzzz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:53:
[...]
Ik heb geen geld-problemen of iets; maar als je je resterende wagens uit de weekly moet komen voor 15M+ het stuk dan is dat wel een uitdaging die voor de gemiddelde speler eigenlijk geen opgave is. Dat probeer ik aan te geven.
Zoals de rest ook al een beetje zegt, het is zeker niet zo dat je niet kunt winnen met clean racen. Met een goede tune en goede skills kun je juist in de bochten vaak de drivatars voorbij omdat zij meestal te veel afremmen (de kunst zit er voor mij juist vaak in om niet achterop te knallen omdat ze eerder/harder remmen dan nodig).Koekemoeroetoe schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:18:
Sinds een tijdje speel ik ook regelmatig Forza (op pc). Racen is niet mijn hoofd genre v.w.b. gamen, maar zo nu en dan leuk om tussendoor te doen. Ik ben dus geen sterspeler en speel met een Xbox Series controller. Vroeg mij inmiddels wel af, hoe gaan jullie om met de AI/Drivatars? Met name voor de seasonal challenges staat de AI vast ingesteld op Highly Skilled, maar het lijkt wel alsof de AI andere physics heeft. Op volle snelheid door bochten zonder driften, accelereren alsof ze een raketmotor hebben. Lijkt soms wel alsof ik alleen kan winnen door echt vuil te racen, zoveel mogelijk de AI van het parcours afdrukken en in haakse bochten T-bonen om maar op #1 te komen.
Wat het optrekken betreft helpt het om AWD auto's te rijden (of ze om te bouwen naar AWD). Maar juist in deze horizon zijn zelfs RWD auto's beter te doen met optrekken, maar het kost wel wat moeite om zo'n auto onder controle te houden en niet gewoon een hoop wheelspin te creëren en nauwelijks van je plek te komen. Althans, dat is zonder traction control. Met traction control wordt de power beperkt zodat je niet spint, maar daarmee heb je dus minder power (duh) en trek je ook minder hard dan als je handmatig de balans weet te vinden (een klein beetje spin kan je volgens mij ook juist sneller laten accelereren). Ik kan zelf ondertussen een beetje kort door de bocht in een B700 RWD auto ongeveer net zo hard optrekken als de drivatars, met A800 haalt meestal 1 drivatar mij in of komt langszij. Bij snellere klassen durf ik RWD niet zo goed aan en rij ik liever altijd AWD (waarbij het bij de meeste auto's gewoon een kwestie is van klepel naar beneden en gaan).
Alles wat ik zeg is overigens met alle assists uit. Op dat moment is het ook wel nog een arcade racer, maar met een stuk meer sim saus dan iets als need for speed. Maar juist daardoor moet je het wel een beetje door krijgen allemaal. Lukt dat eenmaal dan heb je die tbone acties echt niet meer nodig om van highly skilled te winnen. Ik ben die zelf eigenlijk vrijwel altijd wel in de eerste ronde allemaal voorbij (misschien de 1e net in ronde 2 soms).
Gamertag: FinrazielNL
Ik heb gisteren tijdens Horizon Open races meerdere malen aan den lijve ondervonden dat andere racers een poortje ruimschoots misten maar wel mochten doorrijden zonder teruggefloten te worden. Zo irritant.
Dit is een goede tip: bij de B-klasse haken de meesten inderdaad af maar mocht je deze ook niet kunnen winnen dan haken ze bij de volgende race (ongeacht welke raceklasse) af vanwege te weinig tegenstanders. Stug doorrijden dus.guido66 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:19:
Mij is het onverwacht ook gelukt. Als je meerdere horizon open sessies direct achter elkaar doet komt er vroeg of laat een serie in klasse B en alle malloten stoppen er dan mee, want dat is beneden hun niveau. We waren nog met 3en, de eerste race was ik 2e. In de 2e race kon ik de 1e winnaar makkelijk achter me houden, en die stopte er toen maar mee. Daarna 2 races met dus slechts 1 tegenstander en het kampioenschap op mijn sloffen gewonnen. Alles bij elkaar nog geen 10 races gereden.
Het enige nadeel is dat B-klasse races veel minder vaak worden verreden als Horizon Open Event dan de andere klassen.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
De Wheel Spins zijn nu wel een stuk leuker. Je krijgt nu ten minste wat ipv regenlaarzen en rokjes. Ik kan me hier wel even mee vermaken
Het is qua handling even wennen van 4. Ik vond het aanvankelijk ook tegenvallen, maar eenmaal gewend voelt het toch wel weer erg goed. Dit wennen heeft bij mij wel echt een paar weken geduurd.ggj87 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:10:
Net FH5 Premium Edition geïnstalleerd. Begon best leuk. Lijkt een stuk makkelijker te rijden dan 4 wat niet per se een compliment is imo. Heb het nog maar een kort uurtje gespeeld en had al meteen meer dan 50 auto’s
De Wheel Spins zijn nu wel een stuk leuker. Je krijgt nu ten minste wat ipv regenlaarzen en rokjes. Ik kan me hier wel even mee vermaken
Ik vind in 5 juist de tragere auto's leuker rijden op 1 of andere manier. Auto's zoals die Lotus Elise of de Ford Focus RS.
[ Voor 3% gewijzigd door Mick3112 op 31-01-2022 14:55 ]
Ik rij zeer zeker met tunes, al dan niet gedownload of zelf gedaan. Sowieso ee voor zorgen dat bij een A800 race mijn auto ook daadwerkelijk A800 is, maximale er uit persen. Wel een goede tip om niet te veel op top speed te focussen en/of een AWD conversie te doen. Mijn eerste neiging is altijd de motor maximaal upgraden.
Toch maar verder oefenen met tunen en clean racen dus, hopelijk dat ik dan snel van dat rammen af ben, want dat nodig hebben verpest voor mij de boel wel een beetje (laat staan het gevoel dat de AI 'cheat'). Als ik wil rammen ga ik wel NFS spelen.
Daar moet je niet teveel op letten. Anders ga je mods die je nodig hebt eraf halen en vervangen door iets anders om maar aan A800 te komen. A795-799 is ook goed. De AI gaat ook mee naar gelang jij je auto verder opvoert.Koekemoeroetoe schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:57:
Bedankt voor de tips. Ik heb de driveline sowieso uit staan, en sinds kort ABS en TCS ook. Las ergens dat die de auto vertragen, dat gevoel heb ik nu zelf ook (of ik word gewoon beter)
Ik rij zeer zeker met tunes, al dan niet gedownload of zelf gedaan. Sowieso ee voor zorgen dat bij een A800 race mijn auto ook daadwerkelijk A800 is, maximale er uit persen. Wel een goede tip om niet te veel op top speed te focussen en/of een AWD conversie te doen. Mijn eerste neiging is altijd de motor maximaal upgraden.
Toch maar verder oefenen met tunen en clean racen dus, hopelijk dat ik dan snel van dat rammen af ben, want dat nodig hebben verpest voor mij de boel wel een beetje (laat staan het gevoel dat de AI 'cheat'). Als ik wil rammen ga ik wel NFS spelen.
Inderdaad, als er bv. een seasonal race in S2 is, kies ik een goede S1 tune, en wijzig ik die net in S2-901 of zo. Is voor mij meer dan snel zat (ben niet de jongste meer) en de drivatars passen zich aan.ggj87 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:59:
[...]
Daar moet je niet teveel op letten. Anders ga je mods die je nodig hebt eraf halen en vervangen door iets anders om maar aan A800 te komen. A795-799 is ook goed. De AI gaat ook mee naar gelang jij je auto verder opvoert.
Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)
We are currently looking into third-party tools used to create liveries in #ForzaHorizon5 Once we reach a conclusion, we will share this and add any clarification, as needed, to our Forza Enforcement Guidelines.
— Forza Support (@forza_support) 31 januari 2022
[ Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 31-01-2022 17:10 ]
Hoe doe je dat dan? Je kunt iemand anders zijn tune toch niet aanpassen of inzien?guido66 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:35:
[...]
Inderdaad, als er bv. een seasonal race in S2 is, kies ik een goede S1 tune, en wijzig ik die net in S2-901 of zo. Is voor mij meer dan snel zat (ben niet de jongste meer) en de drivatars passen zich aan.
Weet iemand nog een goede car tracker voor FH5 voor Android? Ik heb er een gebruikt voor FH3 en 4 en dat is wel handig om snel te zien wat ik nog niet heb.
[ Voor 16% gewijzigd door ggj87 op 31-01-2022 17:46 ]
Jawel, je kan een setup bij wijze reverse engineren.ggj87 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:42:
[...]
Hoe doe je dat dan? Je kunt iemand anders zijn tune toch niet aanpassen of inzien?
Weet iemand nog een goede car tracker voor FH5 voor Android? Ik heb er een gebruikt voor FH3 en 4 en dat is wel handig om snel te zien wat ik nog niet heb.
Door naar bepaalde ingame waarden te kijken en te zien welke onderdelen je gekocht heb weet je welke onderdelen hij heeft gebruikt. Dan via ingame telemetry kan je de rest uitlezen zeg maar qua camber enz.
Sommige livery makers die ik online zie, mensen die dit al 10+ jaar doen, vinden deze tool vervelend tot aan verschrikkelijk. Ze steken er uren/dagen in om fotorealistische liveries te maken. Voor deze harde kern van makers is deze tool funest.Senaxx schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:04:
Forza Support is ook vrienden aan het maken online![]()
[Twitter]
Voor mij persoonlijk als livery maker vind ik deze tool prima. Maar ik ben de enige die er zo over denkt. Ik leef alleen wel mee met deze ambachtslui. (gek om het zo te noemen, maar dat mag je na 10 jaar oefening wel zeggen).
Mwa, je kan het misschien enigszins benaderen, maar volgens mij als je zoveel moeite gaat doen kun je net zo goed zelf gaan tunen (ik vermoed dat je dat dan eigenlijk al aan het doen bent). Je zult ook nooit alles helemaal kunnen na apen. Lijkt me bv ook lastig om de caster te bepalen, en je differentieel, vering, aero, vraag me af hoe je dat zou willen bepalen.Astratuner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 19:01:
[...]
Jawel, je kan een setup bij wijze reverse engineren.
Door naar bepaalde ingame waarden te kijken en te zien welke onderdelen je gekocht heb weet je welke onderdelen hij heeft gebruikt. Dan via ingame telemetry kan je de rest uitlezen zeg maar qua camber enz.
Hier legt iemand het uit hoe je veel zaken kan achterhalen en hoe je uit je telemetrie letterlijk 1 op 1 de waardes kunt te weten te komen.Finraziel schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:31:
[...]
Mwa, je kan het misschien enigszins benaderen, maar volgens mij als je zoveel moeite gaat doen kun je net zo goed zelf gaan tunen (ik vermoed dat je dat dan eigenlijk al aan het doen bent). Je zult ook nooit alles helemaal kunnen na apen. Lijkt me bv ook lastig om de caster te bepalen, en je differentieel, vering, aero, vraag me af hoe je dat zou willen bepalen.
Zo ok... Je komt inderdaad verder dan ik dacht. Maar dit is zo involved, als je zoveel moeite er in gaat steken, waarom zou je die moeite dan niet gewoon rechtstreeks steken in leren tunen?Astratuner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:39:
[...]
Hier legt iemand het uit hoe je veel zaken kan achterhalen en hoe je uit je telemetrie letterlijk 1 op 1 de waardes kunt te weten te komen.
[YouTube: Forza Horizon 5 - How to Reverse Engineer Tunes]
Moet iedereen ook zelf weten hoor maar ik begrijp het persoonlijk niet echt.
Als je last van onderstuur hebt kan je simpelweg meer vleugel steken van voor, maar je zou ook je achterkant of demping kunnen aanpassen dus je blijft een driehoeksverhouding hebben wat voor een leek best wel ingewikkeld is. En ook niet plezant om te zien dat je bv. trager bent of het niet lukt en dan geef je al snel op nietwaar?
Klopt, is best lastig in het begin. Maar ik zou dan eerder bv deze video eens volgen:Astratuner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:51:
Mja niet iedereen is F1 fan of heeft zelf al eens op een circuit gereden en weet van wat elke instelling kan doen of wat dit tot gevolg heeft.
Als je last van onderstuur hebt kan je simpelweg meer vleugel steken van voor, maar je zou ook je achterkant of demping kunnen aanpassen dus je blijft een driehoeksverhouding hebben wat voor een leek best wel ingewikkeld is. En ook niet plezant om te zien dat je bv. trager bent of het niet lukt en dan geef je al snel op nietwaar?
Maar ik bedoelde ook niemand te veroordelen of zo hè
Overigens werkt het ook alleen bij een auto waar je nog geen upgrades voor gekocht hebt. Of je moet al een extra account gaan gebruiken om dit op te doen of zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 31-01-2022 20:58 ]
Wel geloof ik dat je dit eenmaal door hebt je inderdaad sneller zelf een tune aanmaakt en er mee weg bent, maar niet iedereen heeft daar de vrije tijd voor he. Zo heb ik ooit eens in F1 201x ergens een week bezig geweest om met een F1 over Melbourne circuit zo snel mogelijk te gaan. Op die moment plezant maar achteraf veel tijd kwijt geweest voor een paar tienden...
Mooi kanaal, ik vind dit wel een goede tip van hem!Astratuner schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:39:
[...]
Hier legt iemand het uit hoe je veel zaken kan achterhalen en hoe je uit je telemetrie letterlijk 1 op 1 de waardes kunt te weten te komen.
[YouTube: Forza Horizon 5 - How to Reverse Engineer Tunes]
Ga ik binnenkort eens proberen, ziet er wel handig uit. Sommige vormen zijn zo moeilijk te maken, zelfs met de overlay truc
Edit: na het behalen van de challenge opnieuw op het AH gegooid en voor 30,000 de deur uit.
[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 31-01-2022 23:56 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zijn er nog meer hier die ze allemaal hebben? Of interesseert het jullie niet zo?
Lijkt me opzich wel leuk,,FormFirm schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:28:
Ik heb sinds afgelopen week alle auto’s van FH5 in mijn garage. Bij deel 4 boeide mij dit niet, maar wilde het dit keer toch eens voltooien. Resultaat: een accolade gehaald en 80% van de auto’s die ik nooit gebruik.
Zijn er nog meer hier die ze allemaal hebben? Of interesseert het jullie niet zo?
alleen heb er de tijd niet voor om alles te behalen.
Ik heb vwb de auto's in FH toch wel een ernstig geval van FOMO. Wil ze allemaal hebben (ga alleen geen controller kopen om een FE van een auto te krijgen die al in het spel zit). In FH4 ook alle auto's (inclusief PO's) die op een legale manier te krijgen zijn (dus niet de Owen's editie of null car). In de praktijk gebruik ik hooguit 5% van de auto's met enige regelmaat?FormFirm schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:28:
Ik heb sinds afgelopen week alle auto’s van FH5 in mijn garage. Bij deel 4 boeide mij dit niet, maar wilde het dit keer toch eens voltooien. Resultaat: een accolade gehaald en 80% van de auto’s die ik nooit gebruik.
Gamertag: antikriz
Kun je (en anderen) aangeven welke mods in jouw optiek een must have zijn? Een deel van de mods zijn natuurlijk voertuigspecifiek, maar dingen als diffs, vering, aero etc. zijn universeel beschikbaar.ggj87 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:59:
[...]
Daar moet je niet teveel op letten. Anders ga je mods die je nodig hebt eraf halen en vervangen door iets anders om maar aan A800 te komen. A795-799 is ook goed. De AI gaat ook mee naar gelang jij je auto verder opvoert.
Ja, eens, je moet inderdaad elke keer wachten tot alle auto’s uitgekomen zijn en dan heb je een aantal dagen alle auto’s. Het is geen must om ze allemaal te halen, je hebt er niets aan.ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 08:36:
Ach, donderdag hebben we ze weer niet allemaal
Netjes dat je alle PO’s ook had in FH4. Toen ik begon te spelen kon je ze al niet meer kopen op de AH. Het had wel wat, die mythische unicorns in FH4. De Levante en SL280 waren onvindbaar. De SL280 kreeg ik gewoon gratis van een handelaar op Reddit. Leuke tijd!cjpostma schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:22:
[...]
Ik heb vwb de auto's in FH toch wel een ernstig geval van FOMO. Wil ze allemaal hebben (ga alleen geen controller kopen om een FE van een auto te krijgen die al in het spel zit). In FH4 ook alle auto's (inclusief PO's) die op een legale manier te krijgen zijn (dus niet de Owen's editie of null car). In de praktijk gebruik ik hooguit 5% van de auto's met enige regelmaat?
Pfff.. dat ligt heel erg aan de auto. Ik rijd meestal een testrondje om te kijken wat in mijn optiek de zwakke punten zijn van de auto en pak die dan aan. De mod waar ik sowieso probeer voor te gaan zijn banden. Bij voorkeur sport, die heeft een mooie balans tussen grip en PI punten overhouden voor andere dingen. Je kunt ook nog een beetje driften/spelen. Met racebanden heb je erg veel grip, met lagere vermogens rijdt dat een beetje raar.Koekemoeroetoe schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 11:39:
[...]
Kun je (en anderen) aangeven welke mods in jouw optiek een must have zijn? Een deel van de mods zijn natuurlijk voertuigspecifiek, maar dingen als diffs, vering, aero etc. zijn universeel beschikbaar.
Op dirt e.d. is AWD eigenlijk een must have. 2WD kan wel maar dan wordt het een stuk lastiger om races te winnen.
De rest hangt echt af van de auto en hoe ik hem wil tunen. Ik probeer alles realistisch te houden zoals het in het echt ook gaat. Dus geen 1.6 NA motor met 300pk bouwen maar tussen 120-160 pk houden. Met turbo of supercharger tune ik wel verder naar hogere vermogens, want dat gaat in het echt ook.
Wat ik bij American Muscle en Vipers leuk vind zijn de superchargers. Die verhogen het koppel over het gehele toerenbereik enorm. Zo heb ik onlangs in FH4 een Viper getuned naar 8,5l en supercharger. Die levert nu bij stationair al 700Nm
[ Voor 9% gewijzigd door ggj87 op 01-02-2022 12:27 ]
Het is mij ook gelukt met de Baja!DeWaanzin schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 06:40:
Ik denk dat ik de Toyota #1 T100 Baja Truck daar voor gebruikt heb (hoger op de wielen zoals ikbenben zegt). En heb die ook op de manier gedaan zoals Finraziel in z'n spoiler aangeeft.
Rotterdam
Ben benieuwd wat het brengt.
Live your life to the Max 1.
Als ze nu maar niet ook dit seizoen nog even weten te verkloten met deze update, nog 1 daily challenge voor de 1000GS

Had die update lekker donderdag uitgerold …
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
edit: zelfde probleem als @monster944 dus. Al heb ik iets minder punten, helaas

edit 2: waarschijnlijk komen de punten dus hier vandaan:
Rebalanced some Car Mastery tables to remove exploit loops. This will refund player's Skill Points on any affected cars.
Fixed an exploit which allowed players to earn Skill Points whilst AFK
Fixed an exploit with Wheelspins
[ Voor 44% gewijzigd door Tommy-D op 01-02-2022 20:30 ]
Flinke update, veel fixes. Goed om te zienRockvee2 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 19:35:
Die kan je hier vinden wat er is veranderd
https://support.forzamoto...e-Notes-February-1st-2022
edit; hier nu ook constant disconnects.
[ Voor 6% gewijzigd door Alexknl op 01-02-2022 20:40 ]
Helaas nu constant de melding “you have been disconnected, please try again later.” En dat dus elke paar seconden.
heb een ticket aan genaakt.
Zal wel gemaakt zijn tegen morgen zeker...
Astratuner schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:14:
Voor morgen moet je een Horizon Arcade Chaos theme completen maar als die online niet werkt dan blijven weer velen op 267/268 steken lol.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Had ook 250 punten terug, de Porsche heeft geen Super Wheelspin meer voor 14 punten.monster944 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:26:
Gaat verre van goed, zit vast in Solo.
Kan niet naar freeroom.
[Afbeelding]
Klopt ook niks van.
Op de pc.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zal hier wel iets mee te maken hebben zeker?
Exploits
- Rebalanced some Car Mastery tables to remove exploit loops. This will refund player's Skill Points on any affected cars.
- Fixed an exploit which allowed players to earn Skill Points whilst AFK
- Fixed an exploit with Wheelspins
Triestig eigenlijk...v8power67 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:23:
Zie dat ze veel super wheel.spins weg gehaald hebben uit autos. Heb de pontiac trans am de porsche cayman en bmw i8 allemaal geen super wheelspins meer.... Rare actie...
Imo is dit niet echt een exploit, het is gewoon gebruik maken van iets dat beschikbaar is. 't Is niet dat die Skill Points zo maar uit de lucht komen vallen, je moet er ook tijd in steken om ze te verzamelen (aka farmen).
Nu ja, zo lang ze mij niet afpakken wat ik al heb zit ik er zo erg niet mee in, heb ondertussen toch al alle wagens.
Ik heb regelmatig gehad dat sommige daily challenges al voltooid waren op het moment dat ik de game opgestart had. Hopelijk is dat bij deze ook zo,heb geen zin om verplicht te spelen tot er een chaos event voorbij komt.Astratuner schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:14:
Voor morgen moet je een Horizon Arcade Chaos theme completen maar als die online niet werkt dan blijven weer velen op 267/268 steken lol.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Jammer voor de nieuwe spelers die update!
[ Voor 11% gewijzigd door RigolleM op 02-02-2022 08:00 ]
Op die manier worden ze echt waardeloos.
Je bent niets meer met de Caymans omdat ze de WS en SWS eruit hebben gehaald.RigolleM schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:00:
Wat een geluk dat ik eergisteren die 'buy 400 cars' afgewerkt heb, en hiermee wat Caymans had gekocht. Hiermee mijn verlies (16M) van de Honda NSX-R GT weer goed gemaakt heb.
Damned heb nog 73 wheelpins staan, had ze beter voor de update verwerkt.ikbenben schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:00:
Erg eigenlijk. Ik kreeg nu al meestal de laagste rewards uit een wheelspin en nu is die nog eens lager!
Op die manier worden ze echt waardeloos.
Klopt, daarmee dat ik zeg dat ik geluk gehad heb dat ik het eergisteren nog gedaan heb.ikbenben schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:01:
[...]
Je bent niets meer met de Caymans omdat ze de WS en SWS eruit hebben gehaald.
Ik dacht dat je ze gekocht had maar de WS en SWS nog niet had gebruikt.RigolleM schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:02:
[...]
Klopt, daarmee dat ik zeg dat ik geluk gehad heb dat ik het eergisteren nog gedaan heb.
Ik dacht laat ik eens meteen als ik wakker ben voor het werk proberen, misschien zijn er dan weinig spelers en speel ik alleen tegen kiddies die er niks van kunnen. Ha ja dat kon ik vergeten... Maar gelukkig was het tweede event een B700 cross country en waren we nog maar met 4. Nipt kunnen winnen bij 1e race. Gelukkig is dat ook genoeg en hoef je niet het kampioenschap te winnen want de rng plaatste mij bij race 2 en 3 achteraan terwijl degene die in race 1 2e was steeds vooraan stond en werd ik in race 3 ook nog eens uit en poortje gedrukt. Maar goed, gelukt
Nu vanavond alleen nog die organised chaos als die vrijgegeven wordt inderdaad. Wel weer een teken dat ze echt totaal niet nadenken over de challenges die ze er in zetten inderdaad... Een waarbij je moet wachten tot de juiste opdracht langs komt op de allerlaatste dag van een serie, hoe verzin je het. Gaat wel lukken maar ik kan me voorstellen dat mensen met minder tijd hier niet blij mee zijn.
SWS wel WS niet... maar dit vind ik niet zo erg want ik kan toch niks meer kopen dat ik niet heb, dus is het enkel om te giften.ikbenben schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 08:03:
[...]
Ik dacht dat je ze gekocht had maar de WS en SWS nog niet had gebruikt.
Pff als dat zo is kan ik weer een maand grinden. Zou houden ze de spelerbase wel levend haha.Astratuner schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:14:
Op zich niet erg want het is een toffe game, maar ik start hem nu eigenlijk alleen op om die daily challenge even af te tikken.
Je kan ze ook alle 7 op de laatste dag van het seizoen afwerken?kevlar01 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:34:
[...]
Pff als dat zo is kan ik weer een maand grinden. Zou houden ze de spelerbase wel levend haha.
Op zich niet erg want het is een toffe game, maar ik start hem nu eigenlijk alleen op om die daily challenge even af te tikken.
Gamertag: antikriz
Hmm oke, dat scheelt. Is misschien wel een toffere manier om het af te werken. Kans is wel dat ik het net vergeet die dagcjpostma schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 10:50:
[...]
Je kan ze ook alle 7 op de laatste dag van het seizoen afwerken?

Doe ik 1 wheelspin -> Porsche Cayman

Geen netwerk drops gehad, dus straks zal 268/268 wel lukken...

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Zoveel had ik niet, maar als het goed is moet je nu bij veel auto's de mastery punten opnieuw toe delen, veel auto's van me waren weer helemaal blanco.RigolleM schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 13:03:
1512 skillpoints terwijl ik gisteren op 77 stond![]()
Doe ik 1 wheelspin -> Porsche CaymanEn inderdaad alle WS'en zijn er uit gesloopd
![]()
Geen netwerk drops gehad, dus straks zal 268/268 wel lukken...
XBL gamertag StayingPow3r
Ik heb de afgelopen weken daarom een alarm op woensdagavond actief gehadkevlar01 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 11:00:
[...]
Hmm oke, dat scheelt. Is misschien wel een toffere manier om het af te werken. Kans is wel dat ik het net vergeet die dag
Wat was de exploit dan? Die auto's tig keer kopen en tig keer de SWS unlocken o.i.d.? Dat lijkt me toch geen exploit, want het is behoorlijk veel werk om voor elkaar te krijgen.ikbenben schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:33:
[...]
Zal hier wel iets mee te maken hebben zeker?
[...]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Om je een beeld te geven, dat viel reuze mee. Ik ben zondagmiddag begonnen met Forza, had de Game Pass van Microsoft gekocht voor 1 euro om cloudgaming te testen.XyritZz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Wat was de exploit dan? Die auto's tig keer kopen en tig keer de SWS unlocken o.i.d.? Dat lijkt me toch geen exploit, want het is behoorlijk veel werk om voor elkaar te krijgen.
Sinds zondagmiddag heb ik met de AFK manier een garage waarde van 46 miljoen en nog 14 miljoen op de bank nu. Ik werk veel, dus heb niet zoveel zin om erbij te gaan grinden. Ik wil gewoon in een Jesko 500km/h door de map knallen.
Maar het ging dus wel erg makkelijk, te makkelijk durf ik wel te zeggen. Alleen is de oplossing van PG ook wel weer een beetje rigoureus, nu zijn de skill points bijna waardeloos.
Oke, maar remove dan de AFK methode om te farmen, maar behoud de WS en SWS in auto's en sta mensen ook toe om SWS te farmen door een auto meerdere keren te kopen.dehardstyler schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:42:
[...]
Om je een beeld te geven, dat viel reuze mee. Ik ben zondagmiddag begonnen met Forza, had de Game Pass van Microsoft gekocht voor 1 euro om cloudgaming te testen.
Sinds zondagmiddag heb ik met de AFK manier een garage waarde van 46 miljoen en nog 14 miljoen op de bank nu. Ik werk veel, dus heb niet zoveel zin om erbij te gaan grinden. Ik wil gewoon in een Jesko 500km/h door de map knallen.![]()
Maar het ging dus wel erg makkelijk, te makkelijk durf ik wel te zeggen. Alleen is de oplossing van PG ook wel weer een beetje rigoureus, nu zijn de skill points bijna waardeloos.
Ik speel FH5 al sinds vlak na de launch, nooit een AFK methode gebruikt en m'n geld/skill points op de normale manier gewonnen. Dan is het wel zuur dat ik nu geen SWS meer kan unlocken bij auto's. Die SWS zijn juist een toffe manier om relatief vlot aan wat cash en auto's te komen.
Ze willen een "exploit" eruit halen, en daar zijn de gewone spelers nu net zo hard de dupe van. Daarnaast; wat boeit het nou dat iemand een exploit gebruikt? Als je daar plezier uit haalt, laat iemand dan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Inderdaad, namelijk de Porsche Cayman voor 80K. Als je hier 14SP in stak gaf dit een SWS en WS.XyritZz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:27:
[...]
Wat was de exploit dan? Die auto's tig keer kopen en tig keer de SWS unlocken o.i.d.? Dat lijkt me toch geen exploit, want het is behoorlijk veel werk om voor elkaar te krijgen.
Veel werk valt mee maar je moet er idd ook wat tijd in steken.
Ja volledig mee eens. Sowieso vind ik dit geen exploit: je hebt een hele lang race, waar je heel hard kan rijden (snelweg op en neer). PG heeft auto-steering, auto-breaking en de hele rambam toegevoegd. Nu kan ik toch gewoon RT ingedrukt blijven houden zodat die auto oneindig rondjes blijft rijden voor XP en skill points? Niks exploit aan toch?XyritZz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 14:55:
[...]
Oke, maar remove dan de AFK methode om te farmen, maar behoud de WS en SWS in auto's en sta mensen ook toe om SWS te farmen door een auto meerdere keren te kopen.
Ik speel FH5 al sinds vlak na de launch, nooit een AFK methode gebruikt en m'n geld/skill points op de normale manier gewonnen. Dan is het wel zuur dat ik nu geen SWS meer kan unlocken bij auto's. Die SWS zijn juist een toffe manier om relatief vlot aan wat cash en auto's te komen.
Ze willen een "exploit" eruit halen, en daar zijn de gewone spelers nu net zo hard de dupe van. Daarnaast; wat boeit het nou dat iemand een exploit gebruikt? Als je daar plezier uit haalt, laat iemand dan.
En vervolgens voor iedereen de nucleaire optie: spins generfed, want ineens een waardeloze payout EN amper mogelijkheden om nog spins te krijgen. Rare actie.
Er zijn vast wel echte exploits, want volgens Reddit staan de rankings vol met tijden die onmogelijk zijn als je normaal speelt, maar dan pakken ze alleen dit aan.

Ik zou in zo'n geval eerder zeggen dat de payout voor skills en xp drastisch omlaag gaat met alle hulpmiddelen aan om op die manier het AFK farmen minder aantrekkelijk te maken. Dat soort modifiers zitten er al in, dus tweak die dan gewoon.dehardstyler schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:02:
[...]
Ja volledig mee eens. Sowieso vind ik dit geen exploit: je hebt een hele lang race, waar je heel hard kan rijden (snelweg op en neer). PG heeft auto-steering, auto-breaking en de hele rambam toegevoegd. Nu kan ik toch gewoon RT ingedrukt blijven houden zodat die auto oneindig rondjes blijft rijden voor XP en skill points? Niks exploit aan toch?![]()
En vervolgens voor iedereen de nucleaire optie: spins generfed, want ineens een waardeloze payout EN amper mogelijkheden om nog spins te krijgen. Rare actie.
Er zijn vast wel echte exploits, want volgens Reddit staan de rankings vol met tijden die onmogelijk zijn als je normaal speelt, maar dan pakken ze alleen dit aan.
Ik heb er daarnaast geen last van dat een speler na 1 dag in een Jesko rondrijdt. De online races zijn toch vaak ingedeeld op een vast aantal PP. Het is dus geen valsspelen t.o.v. andere spelers.
Geld en auto's farmen gaat over het algemeen gewoon relatief langzaam in FH5, en de beste boost die je er aan kon geven was WS en SWS. Als ze die nerfen ga je voor een heel groot deel van de spelers de duurdere huizen/auto's alleen maar lastiger te behalen maken.
Rare beslissing.
Ja precies! Waarom krijg je uberhaupt XP als je niet zelf rijdt? Het zijn letterlijk "Experience" Points.XyritZz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:12:
[...]
Ik zou in zo'n geval eerder zeggen dat de payout voor skills en xp drastisch omlaag gaat met alle hulpmiddelen aan om op die manier het AFK farmen minder aantrekkelijk te maken. Dat soort modifiers zitten er al in, dus tweak die dan gewoon.
Ik heb er daarnaast geen last van dat een speler na 1 dag in een Jesko rondrijdt. De online races zijn toch vaak ingedeeld op een vast aantal PP. Het is dus geen valsspelen t.o.v. andere spelers.
Geld en auto's farmen gaat over het algemeen gewoon relatief langzaam in FH5, en de beste boost die je er aan kon geven was WS en SWS. Als ze die nerfen ga je voor een heel groot deel van de spelers de duurdere huizen/auto's alleen maar lastiger te behalen maken.
Rare beslissing.
Dat is waar dit mis gaat, niet bij de spins zelf.
En ook wat betreft de races heb je gelijk. Iedereen rijdt daar toch met de maximale PP rond. En de Jesko is sws niet op de weg te houden.
Ik speel het maar heel casual, gelukkig nog een maandje, dan kan ik eindelijk racen op de PS5.
Je kunt nu met 5 keer een arcade doen nog steeds een SWS krijgen.
Skills en xp nerfen met hulpmiddelen aan dan straf je weer de spelers mee die ze nodig hebben terwijl de afk'ers hun console gewoon langer afk laten spelen.XyritZz schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 15:12:
[...]
Ik zou in zo'n geval eerder zeggen dat de payout voor skills en xp drastisch omlaag gaat met alle hulpmiddelen aan om op die manier het AFK farmen minder aantrekkelijk te maken. Dat soort modifiers zitten er al in, dus tweak die dan gewoon.
Rare beslissing.
Maar ja afgaande op de screenshots die ik hier zag is dit wel weer een enorme overreactie. Ik heb nooit die wheelspins gefarmd op die manier dus ik zal dat niet missen, maar als er nu ook alleen maar pocket change uit de sws komt dan is dat voortaan toch ook gewoon helemaal niet leuk meer...
Betere oplossing wat mij betreft was geweest als de skills niet aan de auto vast zitten maar aan het model, dus als je een auto weg gooit en opnieuw koopt dat de skills nog steeds gewoon gekocht zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 02-02-2022 16:39 ]
Auto en model zijn hier toch hetzelfde? Ben het overigens helemaal eens, Playground had beter de keuze kunnen maken dat een skillchain van een auto (type/model) slechs eenmaal vrijgespeeld kan worden. Koop je een 2e exemplaar dan is deze of geheel ontsloten of bevroren zodat er geen enkele skill actief is.Finraziel schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:38:
[...]Betere oplossing wat mij betreft was geweest als de skills niet aan de auto vast zitten maar aan het model, dus als je een auto weg gooit en opnieuw koopt dat de skills nog steeds gewoon gekocht zijn.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik bedoel het verschil tussen het model auto, en een specifiek object. Er is 1 model x, maar er rijden miljoenen auto's van dat model rond. Het verschil tussen een class en een object mocht je programmeer ervaring hebbenariekanari schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Auto en model zijn hier toch hetzelfde? Ben het overigens helemaal eens, Playground had beter de keuze kunnen maken dat een skillchain van een auto (type/model) slechs eenmaal vrijgespeeld kan worden. Koop je een 2e exemplaar dan is deze of geheel ontsloten of bevroren zodat er geen enkele skill actief is.

En daardoor ook eindelijk 1000/1000 Gamerscore, oftewel 100%

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Stel dat je daar 300 Forza points voor hebt uitgegeven, dat is het absoluut niet waard.Petje72 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:30:
Ik vind het OK dat ze die "exploit" bij de Cayman weghalen maar om nu de WS en SWS om zeep te helpen is wat te veel het goede. Ik had een SWS en draai : 1000 - 4000 - 500 wtf lijkt wle 60% van de rewards door 100 is gedeeld.

Idem! Ik moet wel enkel nog ooit eens een Eliminator kunnen winnen. Tot hiertoe nog geen geluk gehad, wel al een aantal keer zeer close geweest.MK_ schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:21:
Hoera, eindelijk de "Min, Meet Max" achievementDe fix van de vorige seizoenen is nog altijd niet gekomen, maar uiteindelijk is het ze gelukt om een heel seizoen te maken
En daardoor ook eindelijk 1000/1000 Gamerscore, oftewel 100%
Yep, ik ook. Ik heb precies de indruk dat ik meestal de laagste bedragen krijg bij wheelspins. Héééél zelden krijg ik eens een degelijk wagen.Petje72 schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:30:
Ik had een SWS en draai : 1000 - 4000 - 500 wtf lijkt wle 60% van de rewards door 100 is gedeeld.
Zeg wel! Al heb ik er nog nooit gekocht voor Forza points, ik hou die bij voor de exclusieve wagens.dehardstyler schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 17:53:
[...]
Stel dat je daar 300 Forza points voor hebt uitgegeven, dat is het absoluut niet waard.
Maar dan zou ik de min meet max achievement ook moeten krijgen
Weet niet of ik ooit voor 1000/1000 ga want ik vind eliminator niet echt leuk, dus of ik die ooit ga winnen...
Edit: ah daar komt er een, nog 4 minuten
[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 02-02-2022 18:56 ]
Heb dat bericht ook...Insidious schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 18:24:
Zijn er meerdere mensen die nu een bericht bij het opstarten krijgen dat Portugees nu ook beschikbaar is en of ik deze wil downloaden? Super irritant.

Ik denk zelfs van alle auto,s.
[ Voor 12% gewijzigd door monster944 op 02-02-2022 20:54 ]