[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 40 ... 64 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:08

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

kevlar01 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 10:57:
[...]

Ik zal kijken of ik vandaag iets in elkaar kan flansen voor je, ik hou je op de hoogte ;)

Edit @PdeBie : bij deze:

Ik heb helaas geen sharecode, dus zoek op gamertag kevlar014874.
Deze liveries had ik eerder al gemaakt in Forza Motorsport 6 en FH4, en deze zijn geimporteerd.
Ze zijn gemaakt voor de Volvo 850, VW Golf 2014 en de VW Beetle.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Nice, een maatje van me deed dat ook altijd. Die is helemaal gek van liveries van de pliesie

Een vraagje. Hoe is dat mogelijk om zo'n hoge score neer te zetten op de Los jardines danger sign. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hT33odRJbrBG3HTE5AIDxS68TOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U4plPvBh5fYO7OW0evk05fLP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door MisterJD op 22-01-2022 15:07 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:00
MisterJD schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:03:
[...]

Nice, een maatje van me deed dat ook altijd. Die is helemaal gek van liveries van de pliesie

Een vraagje. Hoe is dat mogelijk om zo'n hoge score neer te zetten op de Los jardines danger sign. [Afbeelding]
Dat moet een bug of cheat zijn lijkt me.
Overigens geen oordeel over de betreffende Tweaker hoor, zoals gezegd kan het een bug zijn of een foutje of zo. Ik sta zelf ook bij 1 trailblazer met een onmogelijke tijd op de leaderboard. Dat kwam bij mij omdat ik een accolade tegen kwam die onmogelijk leek (zou hij ook moeten zijn, is of was gebugt, weet niet of hij al gefixt was) en ik ging googlen hoe je die moest halen. Kwam een video tegen met een methode waarvan ik dacht dat kán toch niet werken (creatief met rewind)... Probeer eens, ja verrek, dat werkt... Oh damn! Nu sta ik met een cheat tijd op de leaderboard |:( ;w

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch blijft het jammer dat ze niet een methode (kunnen) ontwikkelen om dat soort dingen op te sporen en te verwijderen.

Ik had zelf in FH4 een niet-legit danger sign (GOT)record. Ik lande op mijn neus en rolde een aantal keer door terwijl de afstand gewoon doorliep. Best wel suf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Noo ik heb de donkervoort gemist.. dacht dat je hem deze week kon verdiennen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:12
Mja, ik heb em wel gehaald, had me er ook op verheugd, maar ik vind het geen fijne auto, beetje onbestuurbaar vergeleken met klasse-genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mijn tip voor de seasonal trailblazer; ga niet in een rechte lijn maar probeer eerst naar het strand te rijden en vervolgens over het strand naar de finish. Is een stuk vlakker, scheelt zeker 15-20 seconden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:46
kevlar01 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:01:
Mijn tip voor de seasonal trailblazer; ga niet in een rechte lijn maar probeer eerst naar het strand te rijden en vervolgens over het strand naar de finish. Is een stuk vlakker, scheelt zeker 15-20 seconden.
Ik heb hem in rechte lijn gedaan, had nog 5s over... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

kevlar01 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 16:01:
Ik ben juist linksom gereden (34 seconde over)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Finraziel
Toch wel geinig, met een maximaal opgefuckte (1500 PK) Camaro al die Veyrons in het stof laten bijten :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2KdAf1GPDYjaMfePUSZZZJi6_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kE9s3DPIOSWxs1HXTCafaaBo.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-09 19:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHWdxMIUBUbretiiD9k5USEGFbI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s6i6CZvsijMWAMD4FPgkfTTw.png?f=fotoalbum_large

Heb weer eens een heerlijk FH5dagje gescheurd met de Manx tot de zon onder gaat, love it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

G_Dragon schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 15:57:
Noo ik heb de donkervoort gemist.. dacht dat je hem deze week kon verdiennen :p
Kan je hem niet uit de Auction House halen? Ik had de AT37 gemist maar die heb ik gisteren ook uit de Auction House gevist.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
FeaR schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:28:
[...]

Kan je hem niet uit de Auction House halen? Ik had de AT37 gemist maar die heb ik gisteren ook uit de Auction House gevist.
dat is een goeie, zal er is naar kijken!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

G_Dragon schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:10:
[...]
dat is een goeie, zal er is naar kijken!
Ik weet niet hoe vaak ze langskomen. De AT37 heb ik ook een goed kwartier op lopen zoeken tot er één kwam. Wel in één keer raak (en natuurlijk voor de hoofdprijs...)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
FeaR schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 10:27:
[...]

Ik weet niet hoe vaak ze langskomen. De AT37 heb ik ook een goed kwartier op lopen zoeken tot er één kwam. Wel in één keer raak (en natuurlijk voor de hoofdprijs...)
Kan er altijd even naar kijken, wie weet heb ik geluk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

D'r is 1 speedzone die ik maar niet op 3 sterren krijg. Ben de naam even kwijt, het is een beetje in het zuiden van de map, maar de flitspalen staan in het water/moeras (dat is ook de reden dat je snelheid verliest). Hoe doen jullie dat?

[ Voor 10% gewijzigd door GS88 op 26-01-2022 14:22 ]

Rotterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
GS88 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:21:
D'r is 1 speedzone die ik maar niet op 3 sterren krijg. Ben de naam even kwijt, het is een beetje in het zuiden van de map, maar de flitspalen staan in het water/moeras (dat is ook de reden dat je snelheid verliest). Hoe doen jullie dat?
Ja daar heb ik ook moeite mee gehad... Was eerst aan het proberen om een auto te vinden die minder afgeremd zou worden in het water maar de oplossing was uiteindelijk...
spoiler:
om uit een andere hoek aan te komen rijden. Heb de Ford rs200 gepakt en ben ten zuiden van de flitser ten oosten van de weg een helling op geklommen en daar kun je als je de juiste plek vindt de helling af genoeg snelheid maken dat je toch (uiteindelijk nog vrij makkelijk dan) het target haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
Als ik mij niet vergis had ik dat met de 370Z FE edition gedaan. Sowieso moet je een hoge wagen gebruiken die veel minder wordt afgeremd door het water.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Diablo GTR met drag tune super EZ mode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:49
GS88 schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 14:21:
Als je de leaderboards bekijkt, dan zie je ook met welke auto ze gereden hebben.

Edit, wel even op team [GOT] filteren voor een wat meer realistisch beeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr. Freeze op 26-01-2022 21:36 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:36

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ik denk dat ik de Toyota #1 T100 Baja Truck daar voor gebruikt heb (hoger op de wielen zoals ikbenben zegt). En heb die ook op de manier gedaan zoals Finraziel in z'n spoiler aangeeft.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Vandaag weer een nieuwe season. Tot nu toe in de reeks heb ik ze allemaal gehaald. Deze ook nog en dan heb ik de achievement voor alle Championship playlists in een reeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
kevlar01 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:28:
Vandaag weer een nieuwe season. Tot nu toe in de reeks heb ik ze allemaal gehaald. Deze ook nog en dan heb ik de achievement voor alle Championship playlists in een reeks.
Idem :)

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
kevlar01 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 08:28:
Ik niet want Horizon Arcade werkt niet op de PC zonder abonnement. :?

Als ik alle autos maar heb, dan vind ik het prima.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Hallo allemaal! Sinds vorige week Horizon 5 eens geprobeerd voor 1 eurotje game pass op mijn xbox one. Ik was meteen verslaafd, maar bijna niet te spelen op de Xbox one. De laadtijden duren lang en ook tussendoor veel laden.
Dus maar opzoek gegaan naar een xbox series x. Dit is gelukt. Game mania Almere had er nog 1 liggen, dus mazzel. Echt een stuk beter te spelen dus ik ben helemaal blij. Zojuist ook maar het premium pack gekocht.
Overigens gister ook lid geworden van de horizon club van GOT. Zelfde username als hier op tweakers!

Ik zie jullie graag in game! Ik heb nog veel te ontdekken en spelen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Trial deze keer bij de eerste poging gehaald. Hadden een goed team. Ik was 2x 3e, we hadden maar 2 races nodig.
Reed met een Lambo, wel AWD maar met slicks.
Tip: pak iig een auto met AWD maar liefst ook met offroad banden, het is nl met een mixed ondergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

SpeedfreakR schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:20:
Hallo allemaal! Sinds vorige week Horizon 5 eens geprobeerd voor 1 eurotje game pass op mijn xbox one. Ik was meteen verslaafd, maar bijna niet te spelen op de Xbox one. De laadtijden duren lang en ook tussendoor veel laden.
Dus maar opzoek gegaan naar een xbox series x. Dit is gelukt. Game mania Almere had er nog 1 liggen, dus mazzel. Echt een stuk beter te spelen dus ik ben helemaal blij. Zojuist ook maar het premium pack gekocht.
Overigens gister ook lid geworden van de horizon club van GOT. Zelfde username als hier op tweakers!

Ik speel ook op een Xbox one, maar op lange laad tijd bij opstarten na vind ik het best meevallen eigenlijk..
tijdens het rijden merk je er iig helemaal niks van..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

@ToolkiT @SpeedfreakR ik vind de laadtijden niet zoveel schelen met FH4 op de One S maar soms vraag ik me wel af waar hij mee bezig is als het laden wel eens langer duurt. Al bij al valt het nog mee.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:13
SpeedfreakR schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:20:

Inderdaad ik heb zowel een series X en een One S (met externe SSD) en heb ook niet het geduld voor de wachttijden op de One S. Ik vind het knap dat anderen blijkbaar meer geduld hebben.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-12-2023
Henkus schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 11:00:
[...]

Ik niet want Horizon Arcade werkt niet op de PC zonder abonnement. :?

Als ik alle autos maar heb, dan vind ik het prima.
Hoe bedoel je dit? Volgens mij heb je geen abonnement nodig om online te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
kevlar01 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:37:
Trial deze keer bij de eerste poging gehaald. Hadden een goed team. Ik was 2x 3e, we hadden maar 2 races nodig.
Reed met een Lambo, wel AWD maar met slicks.
Tip: pak iig een auto met AWD maar liefst ook met offroad banden, het is nl met een mixed ondergrond.
Trail hier ook in 1x gehaald, 2de race zelfs gewonnen :D.

Maar die horizon open winnen is wel een streek zeg, schijnt niet te tellen als je team wint, je moet zelf winnen / bovenaan staan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Segafreak83 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:46:
[...]

Maar die horizon open winnen is wel een streek zeg, schijnt niet te tellen als je team wint, je moet zelf winnen / bovenaan staan.
Is er eens een seizoen die niet bugged is, krijg je zo'n :r challenge :r

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Segafreak83 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:46:
[...]

Ik heb hem gehaald met iets in de wekelijkse opdrachten. Ik neem aan de playground games. Die hebben we wel gewonnen. Daar kun je niet individueel winnen neem ik aan?

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-01-2022 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
ArthurMorgan schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:07:
[...]
Ik heb hem gehaald met iets in de wekelijkse opdrachten. Ik neem aan de playground games. Die hebben we wel gewonnen. Daar kun je niet individueel winnen neem ik aan?
Blijkbaar moet je eerste worden in een subonderdeel. Dat is me net gelukt, dus ik heb hem ook *O*

Min-max here I come :+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Inderdaad, was ook net aan het kijken, playground games is een stuk makkelijker om iets in te winnen dan open racing. Als je echt open racing had moeten winnen dan was ik naar hun feedback pagina gegaan om ze de huid vol te scheiden O-)

Trial is inderdaad niet zo lastig. Een Lambo ver-dirt-ifien was wel een goede tip. Heb een Huracán Performante alleen van offroad brede bandjes voorzien en offroad suspension en zo. Geen power upgrade, heeft ie genoeg. Daarmee ging het erg lekker en die auto was nog goed onder controle te houden op die baan in tegenstelling tot de skyline die ik eigenlijk had staan voor S1 dirt. Maar uiteindelijk was het niet eens nodig, hele team ging bijna alle drivatars makkelijk voorbij. Toch apart hoe de drivatars soms echt bijna unbeatable zijn en een andere keer ineens veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Remmersmaak schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 19:43:
[...]

Hoe bedoel je dit? Volgens mij heb je geen abonnement nodig om online te spelen.
Zoals ik begrepen heb moet ik een xbox live abonnement hebben om arcade te kunnen spelen.
Als ik in de game arcade aanklik vindt FH5 nooit 1 game :?

Heb me daar verder niet zo heel veel in verdiept daar ik toch niet van dat type spel hou, maar was min of meer wel benieuwd of andere PC gamers dit ook hebben ?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
MK_ schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:24:
[...]

Blijkbaar moet je eerste worden in een subonderdeel. Dat is me net gelukt, dus ik heb hem ook *O*

Min-max here I come :+
Blijkbaar werkt het zo inderdaad, was hier ook eerste van mijn team, de tegenstander begon met 4 tegenspelers, uiteindelijk gingen ze allemaal weg op 1 na, dus alleen Team King hoeven doen, en beide gehaald *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Segafreak83 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:07:
[...]

Blijkbaar werkt het zo inderdaad, was hier ook eerste van mijn team, de tegenstander begon met 4 tegenspelers, uiteindelijk gingen ze allemaal weg op 1 na, dus alleen Team King hoeven doen, en beide gehaald *O*
Ik was in een onderdeel ook eerste van mijn team > time king (maar niet overall first time) en heb hem niet |:(

Edit: Je moet daadwerkelijk boven IEDEREEN staan, dan werkt ie wel |:(

It' s good to be king ;) 8)

[ Voor 9% gewijzigd door kihon op 27-01-2022 21:44 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Henkus schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:47:
[...]

Zoals ik begrepen heb moet ik een xbox live abonnement hebben om arcade te kunnen spelen.
Als ik in de game arcade aanklik vindt FH5 nooit 1 game :?

Heb me daar verder niet zo heel veel in verdiept daar ik toch niet van dat type spel hou, maar was min of meer wel benieuwd of andere PC gamers dit ook hebben ?
Ehm, arcade dat zijn die grote roze cirkels op de kaart (begint 1 op elk heel kwartier). Die join je door gewoon in die cirkel te staan als ze beginnen. Je moet wel online zijn, kun je misschien niet online gaan?
Ik heb geen idee waar jij op klikt maar Xbox live gold is alleen voor online gaming op de Xbox. Sowieso als het probleem zou zijn dat je een abonnement nodig hebt dan zou je daar normaal een melding van moeten krijgen (met gelijk een knop om het af te sluiten, als ze geld van je willen regelen ze het allemaal wel hoor :+).

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:19
Oh wat mooi! *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqbJVEExhAeUHFO8nj9MF8t-c_s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WmST0XapzurgFIz9KLae6WvZ.jpg?f=fotoalbum_large

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Morgen is het mijn beurt 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
Heb je de speciale Xbox controller met car voucher? Ik kom op 560/560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Hier ook nog 7 punten halen en dan 561/561 maar dat is ook voor morgen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4TxBYk1w6a8Xlkj0kyD9VhkRpMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oEzIswh2s6Q4pQobtO4dDsSs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze
Mooi moment om eens iets te laten weten over de eerste dlc, ben echt benieuwd naar het thema/locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Heb m'n festival list, op de dailies na, ook weer compleet.
Moest die Earn Your Stripes wel 2x doen, want registreerde de eerste keer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 09:36
Segafreak83 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 21:07:
[...]

Lukt mij hopelijk ook nog een keer.... ben niet zo goed in die Playground Games maar heb wel alle seasonal objectives gehaald tot nu toe, dus deze moet ik ook hebben |:(
Valt niet mee om een onderdeel te winnen....

[ Voor 4% gewijzigd door Swinnio op 28-01-2022 10:23 ]

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:19
Remmersmaak schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 22:38:
[...]

Heb je de speciale Xbox controller met car voucher? Ik kom op 560/560
Nee heb ik niet, geen verklaring voor!

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ik heb ook 561 mogelijkheden (moet er nog 2) en niet de 1932 ford

Is er trouwens een mogelijkheid om te controleren of je ook echt alles hebt? De shop-auto's zijn makkelijk te controleren natuurlijk maar de speciale minder makkelijk. Via promo probeer ik het wel, maar dat maakt het niet veel makkelijker (vind ik) met al die niet te krijgen auto's.
Ik heb in het begin per ongeluk een keer een honda verkocht die niet in de shop stond. Daar kwam ik toen gelijk achter. Maar hoe ik nu dat moet doen of ik meer van dat soort foutjes gemaakt heb?

[ Voor 78% gewijzigd door ArthurMorgan op 28-01-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Bij de Car Collection kan je zien waar ze verkrijgbaar zijn. Staat er Y Purchase bij dan kan je ze gewoon kopen, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:52
Finraziel schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 20:45:
Inderdaad, was ook net aan het kijken, playground games is een stuk makkelijker om iets in te winnen dan open racing. Als je echt open racing had moeten winnen dan was ik naar hun feedback pagina gegaan om ze de huid vol te scheiden O-)

Trial is inderdaad niet zo lastig. Een Lambo ver-dirt-ifien was wel een goede tip. Heb een Huracán Performante alleen van offroad brede bandjes voorzien en offroad suspension en zo. Geen power upgrade, heeft ie genoeg. Daarmee ging het erg lekker en die auto was nog goed onder controle te houden op die baan in tegenstelling tot de skyline die ik eigenlijk had staan voor S1 dirt. Maar uiteindelijk was het niet eens nodig, hele team ging bijna alle drivatars makkelijk voorbij. Toch apart hoe de drivatars soms echt bijna unbeatable zijn en een andere keer ineens veel makkelijker.
Omdat ik lui ben. Heb je ook een share code voor Huracán Performante?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ikbenben schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:45:
Bij de Car Collection kan je zien waar ze verkrijgbaar zijn. Staat er Y Purchase bij dan kan je ze gewoon kopen, anders niet.
Ja maar ik bedoel of ik ze nog heb of dat ik ze per ongeluk weggegeven heb of verkocht in de auction house.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Ja maar ik bedoel of ik ze nog heb of dat ik ze per ongeluk weggegeven heb of verkocht in de auction house.
Aja zo. Enkel in je garage.
Ik verkoop enkel dubbele, ik hou van elke wagen minimum 1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ikbenben schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:56:
[...]

Aja zo. Enkel in je garage.
Ik verkoop enkel dubbele, ik hou van elke wagen minimum 1.
Ik ook. Maar ik heb al wel een paar foutjes gemaakt. Zeg maar net de auto naast de dubbele weg doen. Ik heb dat een aantal keer opgemerkt, maar geen idee of ik elke keer heb opgemerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Nou ik heb dubbele auto,s in bibliotheek die meer 20 M kosten, als ik ze in de auction gooiis het droevig wat je max voor krijgt. Misschien weet iemand hoe dat kan?

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmersmaak
Bwlian schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Nee heb ik niet, geen verklaring voor!
Bedankt voor je reactie. Mijn fout. Had de carpass auto nog niet toegevoegd. Nu ook 561/561

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:46
560/561 lukt maar niet om die Honda NSX-R GT binnen te harken via de Auction House...

Bedankt voor de tip voor die Playground games, ook al ben ik daar geen held in, is mij toch gelukt... eerste zelfs geworden in de groep.. terwijl ik nog laatste was in 'The King'. _/-\o_

Trial ook na 1 poging, was zelfs laatste in de 1ste race (poortje gemist), maar blijkbaar zat ik in een goed groepje want ze waren met 3 voor de 'reds' gefinished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze
monster944 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:08:
Nou ik heb dubbele auto,s in bibliotheek die meer 20 M kosten, als ik ze in de auction gooiis het droevig wat je max voor krijgt. Misschien weet iemand hoe dat kan?
Als ze gewoon te koop zijn zijn ze minder boeiend, het zijn de seasonal auto's die het duurste zijn zoals de Civic en de NSX-GT (Honda's), simpelweg vanwege schaarste. De prijs in AH wordt mede bepaald door aanbod en hoe snel een bepaalde auto wordt verkocht. Je kan beter de Peel Trident verkopen dan menig Ferrari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
561/561 😎

Echter heb ik wel pech met de Horizon Open seasonal. Playground games ligt mij niet echt en het is nog niet gelukt om op 1 van de games 1ste te worden. Dan maar gewone Open geprobeerd maar dat is ook rampzalig, hoe goed ik ook mag rijden er zijn er altijd die wagens hebben die ik totaal niet kan bijhouden. Het zal frustrerend worden om deze te behalen 😒
Trial was van de 1ste keer gelukt. 2de Race waren we maar met 2 over en mijn teamgenoot was 1ste geworden wat voldoende was op alles te winnen.

De prijs in AH wordt gewoon bepaald door de zeldzaamheid van de wagens en hoe ze te verkrijgen zijn. Een aantal zijn enkel te krijgen via de Forzathon shop en via de seasonals, dit zijn meestal de duurste. Dan zijn er nog die enkel via wheelspins te krijgen zijn, die zijn ook vrij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het neemt wel pandemische vormen aan he ;)

Hier ook naar de 561. Celicia op de AH gezet voor 20 miljoen, als die verkocht is gelijk terugkopen voor 20 miljoen dan heb ik geloof ik ook al die carcollectie accolades binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 21:42

cjpostma

Break like the wind

ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:12:

Hier ook naar de 561. Celicia op de AH gezet voor 20 miljoen, als die verkocht is gelijk terugkopen voor 20 miljoen dan heb ik geloof ik ook al die carcollectie accolades binnen
Heb jij al 400 auto's op de autoshow gekocht?

Gamertag: antikriz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
cjpostma schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:29:
[...]

Heb jij al 400 auto's op de autoshow gekocht?
Ben er nu mee bezig nog ongeveer 150 te gaan, sprite mki's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ArthurMorgan schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:12:

Vergeet niet dat de AH zijn procentje van je afneemt bij verkoop, je zal geen 20mil krijgen maar eerder 17mil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
ikbenben schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 17:35:
[...]

Vergeet niet dat de AH zijn procentje van je afneemt bij verkoop, je zal geen 20mil krijgen maar eerder 17mil.
Dat wist ik, maar was geen probleem. Staat alweer netjes in de garage. 400 auto's zijn ook aangekocht. De laatste moet even wachten want ik heb geen 10 miljoen meer voor een autoshow aankoop.

nu even al die sprites weer verwijderen, een stuk meer werk dan de aankoop, dat was echt 2 minuten werk of zo. Echt fijn die nieuwe methode van auto's kopen via de car collection menu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
ariekanari schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 11:51:
[...]

Omdat ik lui ben. Heb je ook een share code voor Huracán Performante?
979 965 016
Ik heb hem een beetje agressiever op cornering ingesteld waardoor hij iets makkelijker met de achterkant kan gaan glijden, maar zolang je dat onder controle kunt houden ben je er wel sneller mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Die spoilt for choice objective is inderdaad veel lastiger dan ik dacht... Ik dacht in eerste instantie dat het genoeg zou zijn als je team zou winnen maar helaas. Ik vind dit echt belachelijk...

Ik zou iedereen aan willen moedigen om hier feedback over in te dienen bij playground. Dat kan hier:

https://support.forzamoto...cket_form_id=360000166434

Je kunt bovenin in de drop-down kiezen voor suggestions and feedback. Ik heb zelf het volgende als bericht gestuurd:
I'm going to try to stay civil in this report... But I want you to know I could very easily become furious about this. Finally we got a series that is not plagued by bugs (great work on that! Though of course it should be the standard really...). So a lot of us players have been diligently doing all the seasonal objectives in order to finally be able to earn the "min meet Max" achievement. There really is no other reason to and most of us do not enjoy all of the objectives, we only play them in hopes of finally getting the achievement...
But now in the final season of this series you hit us with the spoilt for choice objective. It didn't sound so bad at first, just win a round or maybe even a game of playground games. But no... That seems to not be good enough. You have to actually be the highest scoring player it seems. That's pretty damn hard for those of us that don't actually enjoy playground games and so don't do it that much. So now we have to grind out those games we don't enjoy hoping that we'll somehow manage to win a game?
The other horizon open events are even harder. Open racing is all but impossible if you're not a racing god who plays competitive online all the time. I'm consistently in the top 1% in rivals, but I have no chance in open racing. Drift is even worse (or maybe I suck at drifting). And winning the eliminator... Well, win against 60 or 70 other players, all but impossible without doing nothing else the whole week.
Seriously, it makes me wonder if whoever makes these objectives just didn't think it through, if this person is actually a huge sadist, or if it's a bug after all and your team winning in playground should have been enough to get the credit?
Please consider fixing this so people who got all the other objectives will get the achievement... I don't want to spend my whole week trying desperately to win events I don't enjoy, and if I have to start over again the next series I might just give up on the game entirely. The game is supposed to be fun and this makes it so it's not anymore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 23:04

Fuelke

Forza Ferrari

Overigens, het eventlab dat je deze week moet doen voor een paar punten ... checken ze dat bij Playground zelf of wordt dat random gekozen uit al die Eventlabs? Want ik vond er helemaal niks aan en er zat een onzichtbaar checkpoint in wat ik in drie van de vier rondes gemist heb, op een gegeven moment slaagde ik er in om het onzichtbare checkpoint twee keer in dezelfde ronde te missen :X

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 19:11:
Die spoilt for choice objective is inderdaad veel lastiger dan ik dacht... Ik dacht in eerste instantie dat het genoeg zou zijn als je team zou winnen maar helaas. Ik vind dit echt belachelijk...

Ik zou iedereen aan willen moedigen om hier feedback over in te dienen bij playground. Dat kan hier:

https://support.forzamoto...cket_form_id=360000166434

Je kunt bovenin in de drop-down kiezen voor suggestions and feedback. Ik heb zelf het volgende als bericht gestuurd:

[...]
Het is nu wel duidelijk dat PG alles uit de kast haalt om mensen maar te laten spelen.
Die treasure chest had toch ook al lang gefixt moeten zijn.
Maar ze hebben mooi wel 18 miljoen spelers :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Fuelke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:02:
Overigens, het eventlab dat je deze week moet doen voor een paar punten ... checken ze dat bij Playground zelf of wordt dat random gekozen uit al die Eventlabs? Want ik vond er helemaal niks aan en er zat een onzichtbaar checkpoint in wat ik in drie van de vier rondes gemist heb, op een gegeven moment slaagde ik er in om het onzichtbare checkpoint twee keer in dezelfde ronde te missen :X
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Je kunt ook een heel gedeelte ongestraft afsnijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ik heb volgens mij nog nooit een event lab ding gezien wat ik leuk vond... Soms knap gemaakt hoor, maar leuk, neuh...

En @justifire ja je zou ze er van gaan verdenken dat ze het met opzet doen hè, maar ik heb het voorlopig even gezien met die seasons, of ik de achievement nou haal of niet. Althans, ik zal nog steeds wel spelen, maar alleen de events die ik leuk vind om de auto's te krijgen (zolang het auto's zijn die ik ook nog niet heb).

Edit: zit nou trouwens ook eens in de auction house te zoeken naar dure auto's die ik nog niet heb en ik zie nou al 3 keer achter elkaar dat er iemand in de laatste minuut van een auction ineens buyout doet, terwijl er nog zat van die auto's voor hetzelfde buyout bedrag staan waarvan de veiling nog uren loopt. Vaag, waarom zou je dat doen? :? Ik kan geen andere reden bedenken dan mensen etteren die op de auto aan het bieden waren...

[ Voor 32% gewijzigd door Finraziel op 28-01-2022 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

"Spoilt For Choice" triggerde bij mij nadat ik de 3 rondjes Playground Games (ook voor de weekly seasonal) genadeloos hard verloor met mijn team. Ik zal het nooit begrijpen, maar prima voor mij.
Fuelke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:02:
Ja, hier liep ik ook tegenaan, ergens vlak na start/finish zat deze.

Ik kan me 1 weekly eventlab herinneren die ik wél leuk vond, dit was op het Baja Circuit (waar ook wel eens de Playground Games zijn, bij het strand ;-)), waar de baan opgesplitst was in meerdere secties en de snelste sectietijden telden voor een bepaalde hoeveelheid punten, die weer vermenigvuldigd werden met een factor aan de hand van je positie in de race an sich.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zyron schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:41:
Ik kan me 1 weekly eventlab herinneren die ik wél leuk vond, dit was op het Baja Circuit (waar ook wel eens de Playground Games zijn, bij het strand ;-)), waar de baan opgesplitst was in meerdere secties en de snelste sectietijden telden voor een bepaalde hoeveelheid punten, die weer vermenigvuldigd werden met een factor aan de hand van je positie in de race an sich.
Die was leuk ja.

Ik ga ook selectiever worden met de seasonals. Beetje kijken wat voor de accolades nog leuk is. Die wil ik op creative en eliminator na toch wel allemaal gaan doen denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monster944

monster944

Glitch in Ah.
Ik koop de MB W154 voor 2M
En krijg er 3!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yv8_i72SqxEqqIbwTOFtCjogsnM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3iJXwpoDGgr2k4FD2OoHgc7p.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ik wilde nog wat geld verdienen met racen dus ik denk laat ik gelijk eens testen wat het effect is van de moeilijkheidsgraad ten opzichte van waar je finisht bij de Goliath.
Eerste rondje tegen unbeatable S1 4e geworden en 198124 credits verdiend.
Daarna tegen highly skilled 1e kreeg ik 178722.
Vervolgens nog eens tegen unbeatable en dit keer gewonnen, kreeg 204224.
In ieder geval bij dat soort lange events lijkt je positie dus eigenlijk niet zo gek veel uit te maken.
Aan de andere kant, voor verdiende xp maakte het bijzonder weinig uit en ik heb geloof ik van die drie races ook weer 3 levels gehaald en 425k plus een auto uit de wheelspins gehaald. Die 20-25k extra die ik dan nog haalde door tegen unbeatable te rijden maakt dan ook niet veel meer uit. Dat komt dan nog maar uit op zo'n 6-7% verschil (al had ik wat geluk met de wheelspins natuurlijk).

Oftewel conclusie... Rij tegen wat je leuk vindt. Zowel de credit bonus als waar je finisht maakt niet heel veel uit (bij lange events die je doet voor cash). Kanttekening is wel dat ik ook al braking, traction en stability assists uit heb en handmatig schakel, dat is samen ook al goed voor 50% bonus. Heb je minder bonus dan wordt de impact van de drivatar moeilijkheidsgraad relatief groter.

Ander punt wat ik van tevoren niet verwacht had (voor ik mijn Audeze Penrose X headset kocht) was hoeveel je in Forza nog aan een echt goede headset hebt. Ik kon de drivatars als ik ze eenmaal voorbij was nu relatief makkelijk achter me houden omdat ik ze aan hoorde komen en wist aan welke kant ze me in zouden proberen te halen (ik gebruik de chase view, dus geen spiegels). Zolang ze niet met echt een flinke overspeed aan kwamen had ik daardoor iedere keer ruim genoeg tijd om ze te blocken :)

Edit: nog eens een 3 lap race tegen pro gedaan, 580k uit de race, 238k uit 4 wheelspins (2 auto's voor cash gekozen).

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 28-01-2022 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16

jbbrans

Finraziel schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:16:

Edit: zit nou trouwens ook eens in de auction house te zoeken naar dure auto's die ik nog niet heb en ik zie nou al 3 keer achter elkaar dat er iemand in de laatste minuut van een auction ineens buyout doet, terwijl er nog zat van die auto's voor hetzelfde buyout bedrag staan waarvan de veiling nog uren loopt. Vaag, waarom zou je dat doen? :? Ik kan geen andere reden bedenken dan mensen etteren die op de auto aan het bieden waren...
En dan voor een buyout prijs waar je in de autoshow makkelijk dezelfde auto kan kopen.
Ik ben daar meermalen slachtoffer van geweest en dan ook auto's die helemaal geen snelle doorloop hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Finraziel schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:16:

Ik zie dat ook regelmatig, vooral op autos waar amper op geboden is.
Vermoed toch mensen met twee of meerdere accounts / vrienden, die dan de auto veilig stellen voordat deze voor een habbekrats weg gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Horizon Open, tegen mijn principes in, gewonnen met de Boneshaker. Eerste race direct al gewonnen met hopen voorsprong 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
Wat een foto finish!!!! Maar godsamme waarom ben ik dan tweede? :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a_8kUaFvbtLCNzEkC7EQN8o5HUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XCKfH8krGF4u0szSZJCLukMy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VtPVDvVHc0XCjdXIsTuBp3SRXCM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5pW8XbDzEXCxOiy98UpIZfR.jpg?f=fotoalbum_large

-edit- de herkansing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5VtjIbt-tjyDRZCmt7FoGSmePYg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qeZ8Sxpk91OencmIhTSssvfr.jpg?f=user_large

Fcuk u thebozzz88 :p ;)

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 29-01-2022 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

PdeBie schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:32:
Wat een foto finish!!!! Maar godsamme waarom ben ik dan tweede? :p

[Afbeelding]

[Afbeelding]

-edit- de herkansing
[Afbeelding]

Fcuk u thebozzz88 :p ;)
S1 899 vs S1 900 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monster944

monster944

ikbenben schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:13:
Horizon Open, tegen mijn principes in, gewonnen met de Boneshaker. Eerste race direct al gewonnen met hopen voorsprong 😋
Ik ben het helemaal met jou.
ik heb het nu 14 keer geprobeerd, elke keer van die kamikaze acties, wordt je van de track gemieterd.

Ik ben wel benieuwd welke race jij gedaan hebt ?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
monster944 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 11:07:
[...]

Ik ben het helemaal met jou.
ik heb het nu 14 keer geprobeerd, elke keer van die kamikaze acties, wordt je van de track gemieterd.

Ik ben wel benieuwd welke race jij gedaan hebt ?.
Was gewoon een random Cross Country A800.
Ik was vrij snel eerste met redelijk wat voorsprong en daarna nooit meer ingehaald geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
Mij is het onverwacht ook gelukt. Als je meerdere horizon open sessies direct achter elkaar doet komt er vroeg of laat een serie in klasse B en alle malloten stoppen er dan mee, want dat is beneden hun niveau. We waren nog met 3en, de eerste race was ik 2e. In de 2e race kon ik de 1e winnaar makkelijk achter me houden, en die stopte er toen maar mee. Daarna 2 races met dus slechts 1 tegenstander en het kampioenschap op mijn sloffen gewonnen. Alles bij elkaar nog geen 10 races gereden.

[ Voor 8% gewijzigd door guido66 op 30-01-2022 14:57 ]

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01:32
Is er de mogelijkheid om zoals bij Horizon 4 via een externe website credits te scoren?

Ik meen mij dit te herinneren dat dit voordien liep met een timer van 24u waarbij je dan kon klikken credits kreeg.

En neen, dit waren geen malware praktijken ofzo >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
@gibsonneke je bedoelt via de Forza hub? Nee, die is er niet meer voor fh5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
guido66 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:03:
@gibsonneke je bedoelt via de Forza hub? Nee, die is er niet meer voor fh5.
Dat was het inderdaad. :)

Wel jammer want heb nog de restoratie van de laatste barn find te gaan (Ferrari) en daarvoor heb je blijkbaar behoorlijk wat in game credits nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
@gibsonneke Dat kost toch niets? Het duurt alleen erg lang.

[ Voor 12% gewijzigd door guido66 op 30-01-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
guido66 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 15:09:
@gibsonneke Dat kost toch niets? Het duurt alleen erg lang.
Echt, ik had gelezen dat er in game credits nodig waren om de restoratie af te maken. Never mind, dan wacht ik wel even af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
guido66 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 13:19:
Mij is het onverwacht ook gelukt. Als je meerdere horizon open sessies direct achter elkaar doet komt er vroeg of laat een serie in klasse B en alle malloten stoppen er dan mee, want dat is beneden hun niveau. We waren nog met 3en, de eerste race was ik 2e. In de 2e race kon ik de 1e winnaar makkelijk achter me houden, en die stopte er toen maar mee. Daarna 2 races met dus slechts 1 tegenstander en het kampioenschap op mijn sloffen gewonnen. Alles bij elkaar nog geen 10 races gereden.
/edit: niet voor Horizon Open maar voor Tours, sorry.
er is een tijdschema: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YpjnHwj9lJnxOFQLfLixfYCcVQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ImQtPfGhP8JbWWXv5Tnccgep.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
@ArthurMorgan die is toch voor Horizon Tour? Voor Horizon Open zijn er volgens mij veel meer. Als je er 1 start en meteen weer cancelt kun je binnen de minuut in een andere zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 18:41

Zyron

BWRAAAAP

Dat is volgens mij inderdaad alleen voor Horizon Tour.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
guido66 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 16:02:
@ArthurMorgan die is toch voor Horizon Tour? Voor Horizon Open zijn er volgens mij veel meer. Als je er 1 start en meteen weer cancelt kun je binnen de minuut in een andere zitten.
Oh ja, sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ik krijg het niet voor elkaar om de daily challenge te unlocken. Rock Out: Take a Picture Valle De Las Ranas. Waar in dat gebied Valle De Las Ranas ik de foto ook neem, de challenge popt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

ariekanari schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:10:
Ik krijg het niet voor elkaar om de daily challenge te unlocken. Rock Out: Take a Picture Valle De Las Ranas. Waar in dat gebied Valle De Las Ranas ik de foto ook neem, de challenge popt niet.
Je moet bij een grote rots zijn die eivormig is en op een rots staat in het gras.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jLbTXGlmtQzCKVEvEGbNjWr2BM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AqG4UjuBKVSetJt9SvzhngWp.jpg?f=fotoalbum_large

Ongeveer in het midden van de rode stippellijn. S6. :)

update : tussen de 2 XP.

[ Voor 37% gewijzigd door monster944 op 30-01-2022 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Ik heb ook op die postie een foto genomen. In fotomodus krijg ik ook geen challenge opdracht te zien. Die afgevinkt wordt zodra je aan alle eisen voldaan hebt. Reboot, offline niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

ariekanari schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:41:
Ik heb ook op die postie een foto genomen. In fotomodus krijg ik ook geen challenge opdracht te zien. Die afgevinkt wordt zodra je aan alle eisen voldaan hebt. Reboot, offline niets helpt.
bij mij ook geen challenge opdracht te zien maar wel afgevinkt. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monster944

monster944

Ik weet niet of jullie dit weten ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLyCDNOxcPQsvV1E37h1WZXb2F4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oL4AnsCdA3knQ26oml2q74Ji.jpg?f=user_large

2012 Jeep Wrangler Rubicon (50,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 2013 DeBerti Wrangler Unlimited
1969 Dodge Charger R/T (103,000 Credits, Wheelspin, “Long Gone” Accolade) – Can unlock the 1969 Dodge Charger Daytona Hemi
1997 Lamborghini Diablo SV (174,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 1999 Lamborghini Diablo GTR
1995 Porsche 911 GT2 (550,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 1991 Hoonigan Porsche 911 Turbo RWB
1990 Mazda Savanna RX-7 (Wheelspin, “Three of a Kind” Accolade) – Can unlock the 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariekanari
Voor Festival Challenges die niet kunnen worden voltooid:

Het komt hierop neer:
  • zet de console of PC in de offlinemodus (door de internetverbinding tijdelijk uit te schakelen)
  • start Forza Horizon 5 op (de internetverbinding kan ook tijdens het laden onderbroken worden)
  • voer dezelfde overeenkomstige offline challenge uit als de online challenge die niet lijkt te werken
  • wacht op de bevestiging dat de offline challenge is voltooid
  • schakel de internetverbinding weer in en wacht tot FH5 weer verbonden is met Horizon Life of doe dit handmatig
  • voer de online challenge uit en deze zou nu moeten worden voltooid
Ik heb dus offline de fotochallenge behaald, en daarna de online fotochallenge uitgevoerd en deze werd nu eindelijk wel behaald of voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ariekanari schreef op zondag 30 januari 2022 @ 18:10:
Ik ben daar gewoon ergens random gaan staan om een foto te trekken en het werkte direct.
monster944 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 19:53:
Ik weet niet of jullie dit weten ?

[Afbeelding]

2012 Jeep Wrangler Rubicon (50,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 2013 DeBerti Wrangler Unlimited
1969 Dodge Charger R/T (103,000 Credits, Wheelspin, “Long Gone” Accolade) – Can unlock the 1969 Dodge Charger Daytona Hemi
1997 Lamborghini Diablo SV (174,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 1999 Lamborghini Diablo GTR
1995 Porsche 911 GT2 (550,000 Credits, Wheelspin) – Can unlock the 1991 Hoonigan Porsche 911 Turbo RWB
1990 Mazda Savanna RX-7 (Wheelspin, “Three of a Kind” Accolade) – Can unlock the 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion
Ik heb 561/561 wagens, dus ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944

monster944

Ik heb nu 553, mis de erg dure allemaal.

Ik denk dat het komt dat ik het begin niet wist hoe het werkte.

[ Voor 22% gewijzigd door monster944 op 30-01-2022 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
Geloof dat deze danger sign maar eens ge-reset moet worden. Dit lijkt mij een bug namelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2K-wwkOC1LvH3d2QdDKee6pSVQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GiFT0YdRC2I2gZU7y1C8Gqbv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
PdeBie schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:43:
Geloof dat deze danger sign maar eens ge-reset moet worden. Dit lijkt mij een bug namelijk.

[Afbeelding]
De leaderboards staan vol met onmogelijke tijden en zo, moet je maar eens de Rivals bekijken. Als je voor je eigen uitfiltert zie je zo waar de echte tijden starten, daarvoor zijn het allemaal glitches.

Pagina: 1 ... 40 ... 64 Laatste