Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
💯 Procent mee eens, echt raar dat het zo omslachtig moet. Wat ik wel pas na hele tijd had ontdekt is dat je onder creative hub ook knop tunes hebt staan, dat scheelt in ieder geval vaak wat tijd als je al in de juiste auto zit.Jackson6 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:53:
Waarom kan je niet gewoon tijdens een rivals event van auto wisselen en tunes veranderen, ik vind het zo een gedoe om telkens die reace te verlaten, weer een andere auto te pakken, weer die tunes zoeken etc.
Heb nu eigenlijk alle rivals (buiten ons huidige kampioenschap) steeds gedaan met 1 auto met steeds dezelfde tune. Nu voor onze Rival challenge wel paar keer specifiek voor circuit gezocht en wint dan heel makkelijk tijd.
Denk dat het vooral heel hard hopen wordt dat in FH6 dat je direct car en tune kan kiezen in menu voor de race.
En minder kledij in de wheelspins 😅
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Kan het zijn dat dit een ps5 dingetje is? Op PC en Xbox echt 0,0 problemen met servers is mijn ervaring.ArthurMorgan schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:36:
Ook de serverbetrouwbaarheid mag echt omhoog. Hoe vaak ik wel niet aanloop tegen dat de servers niet bereikbaar zijn.
XBL gamertag StayingPow3r
Wellicht dat er in je router nog wat te optimaliseren valt?ArthurMorgan schreef op zondag 15 februari 2026 @ 12:02:
Is inderdaad op PS, dacht dat het op Xbox ook zo was. Toen het spel net uit was had ik nog een Xbox en toen ook nog wel regelmatig dat het gebeurde. Blijkbaar daar wel opgelost
En het is ook echt veel in het weekend tussen 12:00 en 16:00. (op donderdagmiddag ook wel, maar minder vaak, en gelukkig vaak pas na 17:00 als ik het meeste al gedaan heb
Het kan nog beter maar gaat me niet meer lukken tegen woensdag vrees ik.
Poll: GOT Rival Challenge week 6/10 (Vrije auto keuze)
Circuits Week 6/10:Road: Panoramica Sprint (6,0 km)
Street: Carretera Chase (9,2 km)
Dirt: Cascada Trail (6,4 km)
Cross Country: Tropico CC (5,8 km)
• D-Class
• C-Class
• B-Class
• A-Class
• S1-Class
• S2-Class
Om resultaten te bekijken klik hier: Tussenstand
Spelregels:Rival Challenge
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
S2 chaos en dan alle lange races als finale.geert_s schreef op maandag 16 februari 2026 @ 09:13:
S2 chaos let's gooo. We moeten er toch een keer aan geloven mensen.
Of als je het echt pittig wil maken. D-class op de lange races 😝
Zou op zich mooi zijn, was in begin beetje bang dat met kiezen we misschien steeds zelfde klasse kregen, maar dit is zeker niet het geval 👍Moechy schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 05:35:
Het ziet er naar uit dat het S-2 class word. 😅 (als dat maar goed komt)
Week 1 A
Week 2 C
Week 3 D
Week 4 S1
Week 5 B
Week 6 weten we pas zeker om 18:00 uur maar voorlopig S2
/f/image/LKpiDSnl7S3RjCeB8YeZcy2D.png?f=fotoalbum_large)
Bewijsmateriaal: https://poll.dezeserver.n...=407447&layout=6&sort=prc
Ik creëer vaak goed handelbare maar te trage auto's ofwel onbestuurbare monsters. Ik heb er nooit iets tussenin 🤣
Vond maar geen goede auto/tune om een beetje competitief te zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door Moechy op 18-02-2026 20:46 ]
Joepiedepoepie!
Had deze keer er ook lekker veel tijd voor en was ook heel blij met m'n runs. Voor omdat ik geen OP's heb gebruikt. Geen Scout en geen Coupé '32. Voor road en street de GMC Syclone, voor de CC de F-450 en dirt de F-100.
Volgens mij was ik op de road ook de snelste Syclone en de dirt de 1 na snelste F-100.
Festival Playlist events and rewards Feb. 19 - Feb. 26 (Spring S56)
![]()
|
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hahhaa exact dit gevoel heb ik dus ook 🤣geert_s schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:27:
Ik zie het al, vroeg in de week geeft het een slecht beeld wat voor tijden je moet rijden voor de top 11. Ik had dacht ik best redelijke tijden neergezet, maar jullie doen natuurlijk weer veel te veel je best.
Ik heb die foutmeldingen ook regelmatig op de PS5.ArthurMorgan schreef op zondag 15 februari 2026 @ 12:02:
Is inderdaad op PS, dacht dat het op Xbox ook zo was. Toen het spel net uit was had ik nog een Xbox en toen ook nog wel regelmatig dat het gebeurde. Blijkbaar daar wel opgelost
Woohoo, een hele 4 puntenVanderaatje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:42:Uitslag Rivals 5 van 10 ...... Winnaar van deze week Arvadoo
[Afbeelding]![]()
Totaal klassement na 5 races
[Afbeelding]
Ik doe het ook niet extreem actief, de eerste de beste auto pakken die me een beetje aanstaat en dan 1 clean lap rijden, dan vind ik het wel weer genoeg
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik rij er soms 40+, dat is even anders.MK_ schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 13:16:
[...]
Woohoo, een hele 4 punten
Ik doe het ook niet extreem actief, de eerste de beste auto pakken die me een beetje aanstaat en dan 1 clean lap rijden, dan vind ik het wel weer genoeg
XBL: theArthurrrr
Zoveel geduld heb ik niet 🤣DeWaanzin schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 13:48:
[...]
Ik rij er soms 40+, dat is even anders.
Als ik in de top 11 geraakt ben is het goed, met als gevolg dat ik er vaak tegen het einde van de week wel uitgeknikkerd ben omdat ik het niet meer gezien heb 🤪
Pff... De waanzin...DeWaanzin schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 13:48:
[...]
Ik rij er soms 40+, dat is even anders.
Oplossing: Eind van de week in top 11 rijdenMoechy schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 14:33:
[...]
Zoveel geduld heb ik niet 🤣
Als ik in de top 11 geraakt ben is het goed, met als gevolg dat ik er vaak tegen het einde van de week wel uitgeknikkerd ben omdat ik het niet meer gezien heb 🤪
Ff afwachten wanneer ik er uit geknikkerd word om dan te verbeteren 🤣
[ Voor 18% gewijzigd door Jackson6 op 19-02-2026 21:39 ]
Maar succes!
Festival Playlist was trouwens weer fun! @Vanderaatje heb je die checkpoint inmiddels gehaald? Of sta je nog steeds rondjes te draaien op HotWheels Park?
Helaas kan ik niet joinen met voice, kids slapen naast gamehok en ik ken m'n enthousiasme, dan zijn ze zo wakker
Ach ja 🤣
Ja moet ik mn best doen, want vanaf morgen op zakenreis tot woensdag haha.Arvado schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 22:50:
Nu wel de nieuwe week (6) doen dan hé, week 5 is voorbij![]()
Maar succes!
Festival Playlist was trouwens weer fun! @Vanderaatje heb je die checkpoint inmiddels gehaald? Of sta je nog steeds rondjes te draaien op HotWheels Park?![]()
Helaas kan ik niet joinen met voice, kids slapen naast gamehok en ik ken m'n enthousiasme, dan zijn ze zo wakker
Ik ben vanaf dinsdag ook even twee weken weg, maar @Mr. Freeze gaat zorgen dat alles gewoon doorgaat als het goed is 👍Ja moet ik mn best doen, want vanaf morgen op zakenreis tot woensdag haha.
https://www.windowscentra...heres-when-its-going-away
Ja denk het wel idd. Zou ook logischer zijn om het allemaal gewoon in-game te regelen.Vanderaatje schreef op zaterdag 21 februari 2026 @ 11:08:
Trouwens wat denken jullie MS stopt met club integratie in xbox, en wat ik zo kon lezen blijft het wel in game beschikbaar. Hopelijk houdt dit in dat PS5 nu ook gewoon lid kunnen worden en voor PC mogelijk ook gewoon via de game direct.
https://www.windowscentra...heres-when-its-going-away
Ik zat pas nog te denken, zou best kunne dat FH6 een online webportal krijgt waar je het eea kan doen. Bijvoorbeeld beheer van tunes en tracks maar ook club gerelateerde zaken. Zou wel echt een uitkomst zijn.
Gaat helaas toch niet lukken, mocht iemand anders het willen doen super, en anders is er even een kleine break 😢Vanderaatje schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 15:45:
[...]
Ik ben vanaf dinsdag ook even twee weken weg, maar @Mr. Freeze gaat zorgen dat alles gewoon doorgaat als het goed is 👍
Op zich is het allemaal niet zo spannend
Poll maken via: https://poll.dezeserver.nl/
Poll sluiten
Screenshot maken van circuits in klasse die gewonnen had
Na week weer screenshot maken en deze vergelijkingen met de vooraf screenshots
Reken maar op twee.
Gamertag: FinrazielNL
Oef, dat worden een hoop gepolijste snelle rondes dan. Maar prima, ik zie wel weer waar ik eindig :)Arvado schreef op maandag 23 februari 2026 @ 14:07:
Ja lijkt me goed idee. Ik ga voor Woensdag ook geen tijd hebben om mee te doen aan deze rivals. Dus laten we de huidige ronde gewoon doorlopen tot 11-03 1800uur dan?
https://forums.forza.net/...st-time-to-vote/805351/51?
Heb ook geprobeerd om je link te delen op Reddit, maar is verboden daar om een link te posten. Sommige moderators daar zijn me net even te fanatiek.FormFirm schreef op maandag 23 februari 2026 @ 22:31:
Op de forums van Forza is op dit moment de retro cartoon contest bezig. Ik doe ook mee aan deze leukste liverywedstrijd van het jaar, maar ik vraag jullie niet op mij te stemmen, maar op degene die jullie het beste vinden. Stemmen kan nog maar een paar dagen, maar er zijn maar 23 stemmers geweest.
https://forums.forza.net/...st-time-to-vote/805351/51?
Festival Playlist events and rewards Feb. 26 - Mar. 5 (Summer S57)
![]()
|
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bedankt, man! Ik heb ook gedacht aan delen op Reddit, maar het is prima zo. Leuk dat jullie gekeken hebben én sommigen ook gestemd hebben. Dit is altijd een hele leuke wedstrijd en hij bestaat al 14 jaar. Er zijn in die jaren prachtige dingen gemaakt.Mr. Freeze schreef op dinsdag 24 februari 2026 @ 08:32:
[...]
Heb ook geprobeerd om je link te delen op Reddit, maar is verboden daar om een link te posten. Sommige moderators daar zijn me net even te fanatiek.
Het waren 2 sprints.
Festival Playlist events and rewards Mar. 5 - Mar. 12 (Autumn S57)
![]()
|
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 05-03-2026 09:43 ]
Ben geloof ik dinsdag weer in Nederland, dan ff korte poll en dan kunnen we donderdag weer een nieuwe ronde doen 💪geert_s schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 16:37:
Tot wanneer hebben we de tijd voor de rivals? Ben er nog steeds niet aan toegekomen deze editie.
/f/image/N3TImYtATKUy4FeEnqDLi8JW.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5yo5DRSoRkScI6u5ZD4T79Cc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ya9JVydBTTq1nmTsObGI2Ylj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jDe9DHRpqGWYMmOs4aGHwjr4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/i3eYC4Nsk0u276H0pz9mDwta.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/U1qSRu0yxc9y5llAzwNjEUAu.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z8JVcPREXFIYmesrmLPKCWCj.jpg?f=fotoalbum_large)