[Multi] Forza Horizon 5

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste
Acties:

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:37
drBunhead schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 19:22:
Pfew, in ieder geval voor nu een paar Scouts verslagen. Hopelijk blijf ik op de eerste pagina staan, anders moet ik ook maar overstappen en die gaan gebruiken.
Ik ben geplooid en heb de scout gebruikt. Mijn Toyota FJ40 was totaal niet opgewassen tegen die OP dingen..

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:04
Is wel 1 ongeschreven regel als je in de International Scout wilt rijden, dan moet je dat met deze livery doen Sharecode: 705498166 oOo

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Waarom kan je niet gewoon tijdens een rivals event van auto wisselen en tunes veranderen, ik vind het zo een gedoe om telkens die reace te verlaten, weer een andere auto te pakken, weer die tunes zoeken etc.

• Vanderaatje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:04
Jackson6 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 16:53:
Waarom kan je niet gewoon tijdens een rivals event van auto wisselen en tunes veranderen, ik vind het zo een gedoe om telkens die reace te verlaten, weer een andere auto te pakken, weer die tunes zoeken etc.
💯 Procent mee eens, echt raar dat het zo omslachtig moet. Wat ik wel pas na hele tijd had ontdekt is dat je onder creative hub ook knop tunes hebt staan, dat scheelt in ieder geval vaak wat tijd als je al in de juiste auto zit.
Heb nu eigenlijk alle rivals (buiten ons huidige kampioenschap) steeds gedaan met 1 auto met steeds dezelfde tune. Nu voor onze Rival challenge wel paar keer specifiek voor circuit gezocht en wint dan heel makkelijk tijd.

Denk dat het vooral heel hard hopen wordt dat in FH6 dat je direct car en tune kan kiezen in menu voor de race.

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12:37
FH6 mag sowieso wel wat gebruiksvriendelijker zijn dan FH5, want dat is soms echt een drama.

En minder kledij in de wheelspins 😅

Xbox Live : Svenz0r6580 Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook de serverbetrouwbaarheid mag echt omhoog. Hoe vaak ik wel niet aanloop tegen dat de servers niet bereikbaar zijn.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:59
ArthurMorgan schreef op zondag 15 februari 2026 @ 11:36:
Ook de serverbetrouwbaarheid mag echt omhoog. Hoe vaak ik wel niet aanloop tegen dat de servers niet bereikbaar zijn.
Kan het zijn dat dit een ps5 dingetje is? Op PC en Xbox echt 0,0 problemen met servers is mijn ervaring.

XBL gamertag StayingPow3r

• ArthurMorgan
  • Niet online
Is inderdaad op PS, dacht dat het op Xbox ook zo was. Toen het spel net uit was had ik nog een Xbox en toen ook nog wel regelmatig dat het gebeurde. Blijkbaar daar wel opgelost :)

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:59
ArthurMorgan schreef op zondag 15 februari 2026 @ 12:02:
Is inderdaad op PS, dacht dat het op Xbox ook zo was. Toen het spel net uit was had ik nog een Xbox en toen ook nog wel regelmatig dat het gebeurde. Blijkbaar daar wel opgelost :)
Wellicht dat er in je router nog wat te optimaliseren valt?

XBL gamertag StayingPow3r

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het is echt een interne melding. (Met de Xbox was in mijn vorige huis en met een andere provider) Het is ook het enige spel waarmee ik het heb. In het spel naar solo en terug online gaan helpt soms, het spel opnieuw opstarten helpt vaak. Dus de kans dat het aan mijn kant ligt lijkt me niet heel erg voor de hand te liggen :)
En het is ook echt veel in het weekend tussen 12:00 en 16:00. (op donderdagmiddag ook wel, maar minder vaak, en gelukkig vaak pas na 17:00 als ik het meeste al gedaan heb ;) )

Pagina: 1 ... 68 69 Laatste