Ik doe niet aan zelf tunen. En manueel rijden vind ik ook lastig. Ik ben doof, dus ben dan echt afhankelijk van kijken naar de toerenteller ipv op mijn gehoor te kunnen werken. Blijkbaar zijn de echte tuners die ik fijn vind echt alleen bezig met B+ tunes. Dus het is echt veel tunes kopen en weggooien geweest. Waardoor de tijd voor racen en verbeteren ook minder geweest is.
Maar goed de bankertijden staan, en zijn ook niet super slecht. Maar ik had eigenlijk overal nog wat verbetering gebracht op basis van de bankerrounds waar ik weet dat er echt duidelijke fouten in zaten.
Op naar de volgende week, ik zal geen D meer stemmen
Maar goed de bankertijden staan, en zijn ook niet super slecht. Maar ik had eigenlijk overal nog wat verbetering gebracht op basis van de bankerrounds waar ik weet dat er echt duidelijke fouten in zaten.
Op naar de volgende week, ik zal geen D meer stemmen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/K8wSeRqbjyjfQO0yMRAxOuph.jpg?f=user_large)
/f/image/k5u7yANzPruDeeXbpeFshv9o.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0LQvpxSgxFB675mFmEOtyQFn.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/WPknh3oONRx9KqeGMoNaxxLS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CcJaK70sOwlDirbKzF1KUjDB.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5B7ukKreloxApOHKp10lx7Gd.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/O8IFVYCg6EEFoFv9Amcvu8GA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RtG3tNDwKjj3lUk05a7P4qwo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z8JVcPREXFIYmesrmLPKCWCj.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/KALU0q16e1TuzlzABuGxq4ke.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/B35lcTplj7n76J3RXTtOI9al.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mdr8o1aluduNIgPpzMv4LIml.jpg?f=user_large)
/f/image/pZK9UboSHuzLoJfGqfyB77Ly.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yvrgkZbw8Yb74o49uIH1OHQU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8GY7NQyLWO7if4gDGmU3SwJR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NJZqqtTGg5WoIlP8QtoOKq37.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/J4Ya01yqogHwT4M8ZyJd5Jo9.png?f=fotoalbum_large)